loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 16 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

دریچه گرد در مدل های بسیار متنوعی ساخته شده است که می توان در محل های مختلف از آن ها استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف امکان پذیر بوده و نصب و راه اندازی بسیار راحتی را نیز دارند. دریچه برای انواع مکان های اداری و مسکونی قابل استفاده می باشد. دریچه گرد دارای ویژگی های خاص خود بوده و می تواند کارایی بسیار زیادی را داشته باشد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف نیز امکان پذیر می باشد. این محصولات به شکلی طراحی و ساخته شده اند که بتوان به راحتی از آن ها استفاده کرده و هوا را در تمامی جهات پخش نمود. دریچه های گرد برای انواع تهویه ها مناسب بوده و می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود.

این امکان در دریچه گرد وجود دارد که میزان دبی هوا را نیز تنظیم نمود. با استفاده از دمپر پشت دریچه گرد به راحتی می توان کنترل دبی هوا را نیز در اختیار داشت. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات برای جریان هوای رفت و برگشت بسیار مناسب و کاربردی می باشد. در انتخاب انواع دریچه باید سایز های مختلف را نیز در نظر داشته باشید. یکی از موارد بسیار با اهمیت در دریچه های گرد که می تواند به شما بسیار کمک کند محل نصب می باشد. دریچه گرد همانند دریچه های چهارگوش می توانند جریان های رفت و برگشتی را به خوبی ایجاد کنند.

قیمت دریچه گرد

دریچه گرد از جمله محصولاتی می باشد که به واسطه برخی از ویژگی های خاص ارزش خرید بالایی را به خود اختصاص داده است. باید توجه داشته باشید که در قیمت گذاری دریچه گرد موارد و نکات بسیار زیادی وجود دارند. برای اینکه به راحتی از این محصولات استفاده کنید باید قیمت های متنوع موجود را بررسی کنید. یکی از موارد بسیار با اهمیت در قیمت گذاری این محصولات تنوع می باشد. با توجه به تنوع موجود می توان قیمت های گوناگون را مشاهده کرد. از دیگر نکات بسیار با اهمیت در این محصولات می توان به متریال ساخت اشاره نمود. متریال های بسیار متنوعی را برای ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می دهند. برای اینکه بالاترین کیفیت را دریافت کنید باید از متریال های مقاوم و باکیفیت بهره ببرید. از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت این محصولات می توان به ابعاد اشاره نمود.

ابعاد و سایز های بسیار متنوعی را برای ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می دهند. سایز بندی در این محصولات بسیار با اهمیت بوده و باید با توجه به نوع تهویه خود از تنوع موجود استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات برای موارد گوناگون بسیار با اهمیت می باشد. در قیمت گذاری دریچه گرد یکی از مهم ترین موارد موجود برند ها می باشند. برای اینکه بهترین کیفیت دریچه را در اختیار داشته باشید می توانید از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید. قیمت در برند های معتبر با توجه به کیفیت کالا تغییر کرده و بهترین محصولات را دریافت خواهید کرد. در قیمت دریچه گرد یکی از موارد بسیار تاثیرگذار نحوه وکیفیت نصب می باشد. برای نصب این محصولات باید از افراد با تجربه استفاده کرد. نصب اشتباه علاوه بر کم کردن بازدهی می تواند بر زیبایی محل نیز تاثیر بگذارد.

CafeSeo بازدید : 19 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

به منظور اختلاط بهتر هواي پشت دريچه هاي خطي ، اسلوت و قوسي لازم است تا پلنوم باكس در پشت هر دريچه نصب شود. گروه صنعتی دهش در ايران اقدام به عرضه پلنیوم باكس پيش عايق شده به همراه دريچه خطي، اسلوت، و قوسي نموده است.به منظور صرفه جوئي بالاتر در انرژي سرمايشي و يا گرمايشي مصرفي ، در كنار پلنوم باكس پيش عايق شده ، لوله فلكسي بل عايق شده به صورت يك پكيج كامل ارائه شده است.

CafeSeo بازدید : 14 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

ورق پلی یورتان در صنایع به شکل تخته ای تولید و عرضه می شود. ورق ها با ابعاد ۱ الی ۶۰ میلی متر و در ابعاد ۱ در ۱ متر تولید می شوند. قابلیت تراشکاری این پلیمر بسیار آسان است و در برابر اشعه یو وی، مواد شیمیایی، حلال ها و سوخت ها مقاوم می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز ورق پلی یورتان شامل بازیافت شونده، عایق صدا و حرارت، مقاوم در برابر اشتعال و کم سوز بودن، قابلیت استفاده در جاهای دیگر، عدم تولید گازهای سمی و  می باشد که نسبت به سایر پلیمرها این ویژگی ها بسیار برجسته و مهم می باشد.

کاربرد: ساخت قالبهای الاستیکی، الگوبرداری از سطوحی که نیاز به وضوح کامل دارند، مدل ســازی، الگوسازی،راپید پروتوتایپ ، مراحل کم فشار در قالبهای تزریقی، قالبهای مقاوم در برابر کشش، شبیـــه سازی ترموپلاستیکی مانند پلی پروپیلن ها، وکیوم کستینگ های سنگین و بزرگ، مدل های بسیارشـفاف ،الگوبرداری از سطوح صاف ؛ تكثیر قالبهای بتنی و سرامیكی؛ قالب گیری برای مدلهایی كه تكــثیر جزئیات درآنها اهمیت دارد ساخت نمونه مستر ؛ ساخت نمونه اصلی برای قالب های وكیوم فرمینــــگ ؛ ساخت قالب با مقاومت های سایشی بالا ساخت قالب های بزرگ و کوچک و ساخت قالبهای سریع تنظــیم شده جهت ریخته گری های بزرگ و ضخیم.

کانال پیش عایق پلی اورتان نسل جدیدی از لوله های انتقال هوا می باشند که جایگزین مناسبی برای ورق های قدیمی و سنتی گالوانیزه محسوب می شوند. این نوع برای اولین بار در کشور آلمان تولید و به کار گرفته شد و به مرور زمان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و تقویت نقاط منفی کانال های سنتی پیشین در سراسر دنیا محبوبیت پیدا کرد و در بسیاری از پروژه های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، فرهنگی، آموزشی و درمانی و  مورد استفاده قرار گرفت. کانال پیش عایق PIR یا کانال پلی اورتان پیش ساخته از تمامی مزایا ذکر شده برای کانال پیش عایق برخوردار بوده و و به این دلیل پرکاربردترین به شمار می رود. قیمت کانال پلی یورتان نیز وابسته به سایز دهانه می باشد.

 

نکته قابل توجه این که نوع عایق پلی اورتان از نظر اقتصادی و فروش قابلیت رقابت با کانال گالوانیزه را داشته زیرا این پانل های پیش عایق پال به عایق کاری مجدد نیازی نداشته و به دلیل وزن سبکش از آهن آلات کمتر و تجهیزات و نیروی اجرایی کمتری نیز برخوردار است. بنابراین زمان اجرای کانال پیش عایق نیز بسیار کمتر از نوع گالوانیزه که بعد از نصب عایق می شود، می باشد و این موضوع مسأله مهمی در اجرای پروژه ها که در اکثر موارد با کمبود زمان روبرو هستند، می باشد. علاوه بر این در فضاهایی که محدودیت ارتفاع دارند یا دسترسی با آن مشکل است کار را با سختی روبرو می کند. البته به منظور دریافت لیست قیمت کانال پیش عایق می توان با شرکت های متعددی که در حال حاضر در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط برقرار کرد.

CafeSeo بازدید : 19 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

تهویه دهش نمایندگی رسمی ورق پیش عایق پی پال در ایران است. ورق های پیش عایق پال در سال ۱۹۶۵ اختراع شدند که یک سیستم تهویه‌ای کارآمد است را تولید، که هوای پاک را پخش می‌کند. این سیستم با یک هسته عایق فنولیکی، که در هر دو طرف با یک پلیمر مقاوم در برابر خوردگی قرار دارد، ساخته شده‌است. سیستم تهویه فنولیکی ساخته شده از در نسخه‌های داخلی و بیرونی موجود است.

تکنولوژی ورق های پیش عایق پال چیست؟
خط کامل اجزا و لوازم جانبی
ابزار دستی حرفه‌ای و ماشین‌آلات خودکار.
دوره‌های آموزشی تخصصی برای دوست داران این حوزه
نرم‌افزار طراحی l برای اندازه سیستم لوله‌ای و تخمین
سایر مواد مورد نیاز
پشتیبانی فنی

فواید تکنولوژی ورق های پیش عایق پال:
راحت، تمیز و بهداشتی.
سازگار با محیط‌زیست و عاری از CFC
هوای پاک: هسته عایق‌بندی عاری از فیبر.
سبک (سبک): تنها ۱۵ درصد از ورقه فلزی ورق فلزی.
مقاومت در برابر رشد قارچ.
صرفه‌جویی در فضا: نصب مناسب نصب ممکن.
نشت پایین: سیستم‌های کاملا آب‌بندی مطابق با انبار داده ۱۴۴
C کلاس C (فشار بالای فشار)- حد نشت هوا
صرفه‌جویی در انرژی: تا ۲۰ % در سال.
نصب شیار سریع: راه‌اندازی سریع ترکیب با یک
نصب کنید.
قابلیت ساخت محل.
هیچ محدودیتی برای اندازه لوله وجود ندارد.
قدرت تراکم بالا.
انعطاف‌ناپذیری زیاد / یکپارچگی بالا.
مواد اصلی بر رطوبت نفوذ ناپذیر است.
سیستم تهویه ساخته شده از ورق های پیش عایق پال فنولیکی
از استفاده می‌کند که چگالی ۶۰ - ۶۵ kg / m۳ نیز دارند،
با ضخامت ۲۵ / ۳۲ / ۱ " (۲۰ / ۳۰ mm)، CFC و HCFC آزاد و
که با یک ورق آلومینیومی مواجه است که با خوردگی لاکی روشن شده‌است

CafeSeo بازدید : 21 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

برند پال در کانال پیش عایق همیشه یک پیشرو بوده است. پال اولین شرکت در جهان بود که با خلاقیت تمام، ورق های پیش عایق را جایگزین ورق های فلزی کرد. این کار توسط کلادیو از بولونیا، ایتالیا در سال ۱۹۶۵ اختراع شد.پال یک خط تولید کامل ارایه می‌دهد که تمام متریال و مواد لازم، ابزارها و لوازم جانبی لازم برای ساخت موثر کانال ها را فراهم می‌کند. هر بخش با دقت تمام در این زمینه، در انواع پروژه های کاربردی مختلف، تا بالاترین استانداردهای عملکرد مورد آزمایش قرار گرفته‌است.تهویه دهش نمایندگی رسمی ورق های پیش عایق پال در ایران است. ورق های پیش عایق پال در سال ۱۹۶۵ اختراع شدند که یک سیستم تهویه‌ای کارآمد است را تولید، که هوای پاک را پخش می‌کند. این سیستم با یک هسته عایق فنولیکی، که در هر دو طرف با یک پلیمر مقاوم در برابر خوردگی قرار دارد، ساخته شده‌است. سیستم تهویه فنولیکی ساخته شده از در نسخه‌های داخلی و بیرونی موجود است.

CafeSeo بازدید : 16 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

یکی از بهترین پلیمرهای صنعتی، پلی یورتان یا پلی اورتان میباشد که یک جایگزین عالی برای انواع لاستیک نیز میباشد . همچنین برای ساخت قطعات به تعداد کم بسیار مناسب است . از بارزترین مزایای این پلیمر مقاومت در برابر اشعه UV ، خواص مکانیکی عالی ، قابلیت تراشکاری آسان ،  مقاومت شیمیایی بالا در برابر اغلب مواد شیمیایی ، حلال ها و سوخت ها ، خواص الاستیسیته مقاومت در برابر سایش و ضربه پذیری و انعطاف پذیری بسیار عالی می باشد . ورق پلی یورتان با ضخامت 1 الی 60 میلیمتر در ابعاد 1 در 1 متر و میلگرد پلی یورتان با قطرهای 10 الی 350 میلیمتر و در طول 30 سانتیمتر تا 1 متر در دسترس می باشد .کانال پلی یورتان نسل جدیدی از لوله های انتقال هوا می باشند که جایگزین مناسبی برای ورق های قدیمی و سنتی گالوانیزه محسوب می شوند. این نوع برای اولین بار در کشور آلمان تولید و به کار گرفته شد و به مرور زمان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و تقویت نقاط منفی کانال های سنتی پیشین در سراسر دنیا محبوبیت پیدا کرد و در بسیاری از پروژه های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، فرهنگی، آموزشی و درمانی و  مورد استفاده قرار گرفت. کانال پیش عایق PIR یا کانال پلی اورتان پیش ساخته از تمامی مزایا ذکر شده برای کانال پیش عایق برخوردار بوده و و به این دلیل پرکاربردترین به شمار می رود. قیمت کانال پلی یورتان نیز وابسته به سایز دهانه می باشد.

CafeSeo بازدید : 36 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

مکانیسم عمل سیستم ایر اسپری که به وسیله ی هوا انجام میشود به این گونه است که هوای فشرده به داخل مخزن رنگ وارد می شود و ذرات رنگ را بصورت پودری در می آورد. در این سیستم عموما از پیستوله های بادی استفاده می شود. پیستوله های بادی به این صورت هستند که یک رنگ را در داخل مخزن آن میریزند و رنگ از طریق لوله ی باریکی که در دسته پیستوله است میرود و در این مجرا هوای فشرده وجود دارد که سپس ذرات رنگ بوسیله ی هوای فشرده به سطح مورد نظر کار برخورد می کنند.

نوع دیگر که پاشش رنگ ایرلس ، یعنی بدون هوا می باشد، به این صورت است که رنگ با یک فشار از طریق پمپ فشار قوی به نازل باریک دستگاه منتقل شده و با فشار از آن خارج می شود و به سطح کار برخورد می کند. در این روش از فشار بسیار قوی استفاده می شود و ذرات رنگ روی مولکول های هوا سوار نشده اند.

CafeSeo بازدید : 18 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

از خدمات تزریق پلاستیک و در نهایت قطعات پلاستیکی در بسیاری از صنایع استفاده می شود. از خودرو گرفته تا لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی، قطعات پلاستیکی مختلف برای محافظت، تقویت و ساخت طیف وسیعی از محصولات استفاده می‌شوند. با این حال تعداد کمی از تولیدکنندگان می دانند که قطعات پلاستیکی آنها دقیقا چگونه تولید می شود. با عملکرد قابل اعتماد و با کیفیت بالا، قالب گیری تزریق پلاستیک یکی از رایج ترین فرآیندهای مورد استفاده برای تولید قطعات پلاستیکی است. در واقع، انتظار می‌رود نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) بازار این نوع پلاستیک‌ها تا سال 2028 تا 4.6 درصد افزایش یابد.

CafeSeo بازدید : 17 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

رنگ خودرو ها یکی از فاکتور های مهمی است که خریدار در موقع خرید آن را در نظر می گیرد. رنگ پاشی قطعات  یکی از مراحل ساخت آن می باشد. مراحل رنگ پاشی قطعات در سالن های رنگ پاشی  کارخانه ها بررسی می شود. اولین مرحله در رنگ پاشی قطعات خودرو تحویل دادن قطعه خام مورد نظر به سالن رنگ می باشد. مراحلی که هر قطعه می گذراند شامل دو مرحله ی کلی می باشد مرحله ی آماده سازی و مرحله ی رنگپاشی .در گذشته رنگ خودرو ها روغنی بوده و این نوع رنگ از دو لایه تشکیل شده است لایه ی آستر و لایه ی پرایمر. اما امروزه رنگ ها از نوع متالیک هستند که علاوه بر دو لایه آستر و پرایمر یک لایه ی دیگر بنام لایه ی محافظ یا کیلر است که وظیفه نگهداری و محافظت از رنگ قطعات خودرو را به عهده دارد.

CafeSeo بازدید : 18 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

رنگ لوازم خانگی موضوعی است که می خواهیم در این مطلب به توضیح آن بپردازیم. در گذشته تنها از رنگ سفید برای لوازم خانگی استفاده می شد، در واقع می توان گفت سفید اصلی ترین رنگ لوازم خانگی بود. اما امروزه با توجه به پیشرفت های بسیاری که صنعت لوازم خانگی داشته است وسایل مختلف با رنگ های متنوع بسیاری تولید می شود.

امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند که دکوراسیون منزلشان با رنگ لوازم خانگیشان ست باشد، از همین رو به دنبال تنوع بسیار در این زمینه هستند. تولید کنندگان لوازم خانگی نیز سعی دارند به منظور جلب رضایت مشتریان لوازم خانگی را با رنگ های مختلفی به بازار عرضه کنند. اما خب این مسئله همیشه جوابگوی تقاضاهای مختلف مصرف کنندگان نیست و بسیاری از آن ها به استفاده از رنگ لوازم خانگی روی می آورند.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 520
  • بازدید سال : 7,544
  • بازدید کلی : 30,988