loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 37 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

چرخ زنجیر که اختصاصا با نام دنده زنجیر نیز شناخته می شود از جمله ابزاری است که در جهت انتقال نیرو به کمک زنجیر، نقش حیاتی و بسیار مهمی دارد. این انتقال نیرو در شرایطی انجام‌ می گیرد که به موجب آن سرعت حرکت چرخشی، میزان گشتاور و یا راستای محوری می توانند تغییر کنند یا راحت تر انجام شوند.

به عبارتی دیگر چرخ زنجیر چرخی است با دنده و شبکه از زنجیر که آن را احاطه کرده و حالا این مجموعه چرخ زنجیر نامیده می شود که با کمک و مشارکت یکدیگر کاربردشان مشخص می شود، در غیر این صورت یعنی یک نقص فنی و اختلال. بهره جویی از چرخ زنجیر یک شیوه ساده، معمولی و شناخته شده است که با کمک مکانیزم زنجیر و دنده های موجود، نیرو را منتقل کرده و قادر به تغییر سیستم مکانیکی نیز است. این وسیله‌ کاربرد رایجی در صنایع دوچرخه سازی، انتقالات مصالح ساختمانی، کشاورزی، فولاد و …. دارد.

از جمله محصولاتی که باید در ساخت آن نهایت دقت و توجه به کار گرفته شود چرخ زنجیرها هستند. با توجه به میزان حساسیت در هنگام ساخت، نوع کاربرد، سایز بندی، میزان تحمل در جهت انتقال، قیمت آن ها تعیین می شود. برای خرید این‌ ابزار بسیار مهم و حائز اهمیت در گام اول می توانید به فروشگاه های توزیع کننده و فروش ابزار مراجعه کنید.

اما راه دیگر نیز وجود دارد؛ شرکت های تولیدی و بازرگانی های زیادی وجود دارند که شما می توانید با مشاورین و یا مسئولین بخش ارتباطی تماس حاصل کرده و نوع، سایز و شماره فنی چرخ زنجیر خود را در اختیارشان بگذارید تا نهایتا در مدت مشخصی که برای شما معین می کنند صبر کرده و سپس محصول آماده شده خود را تحویل بگیرید. یکی از مزایای منحصر به فرد استفاده از این روش این است که محصول را درب منزل و یا محل‌ کار شما به دستتان می رسانند.

CafeSeo بازدید : 24 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

رولبرینگ از جمله قطعات بسیار کاربردی در صنعت است که در تولید کاربرد بسیاری دارد. سطح تماس ساچمه ها با سایر سطوح در رولبرینگ ها همچون یک خط است و نهایتا فشار زیادی از نوع شعاعی را وارد خواهد کرد. ولی در صورتی که فشار وارده از نوع محوری است این اتفاق معکوس شده و دیگر فشار بالا قابل تحمل نیست. رولبرینگ ها دارای ویژگی های مختلفی از جمله سرعت دورانی بالا، قدرت بالا جهت تحمل بار محوری، دارای خاصیت تفکیک شدن با یکدیگر، دارای قابلیت نامتقارن بودن و قابلیت تنظیم خودکار می باشد.

قیمت رولبرینگ ها بر اساس نوع و کیفیت ان تعیین می شود به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصول در نظر گرفت. نوع محصول، جنس آن، کیفیت، ساختار، میزان تحمل بار و … از جمله فاکتورهایی است که بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. کارابرینگ یکی از ارائه دهندگان انواع رولبرینگ در ایران است که باکیفیت ترین محصول را ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت این محصول تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و قیمت را استعلام کنید.

رولبرینگ

دو ردیفه: رولبرینگ دو ردیفه یا کروی به شکل زاویه دار درون رینگ ها واقع می شود به گونه ای که راستای محور دوران رولرها باعث قطع شدن راستای محور دوران رینگ ها می گردد. این قطعه قدرت تحمل بسیار بالایی دارد و از این رو در شرایط سخت کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

رولبرینگِ کف گرد: این قطعه از تعدادی رولر بشکه ای نامتقارن چیده شده از دور محور دوران بیرینگ تشکیل شده است. بر این اساس می تواند بارهای محوری زیاد را همراه با بارهای شعاعی بالا تحمل نماید.

رولبرینگِ کف سوزنی: این محصولی طرحی شبیه به کف گردهای استوانه ای دارد که شکل رولرها دارای طول بیشتر و مقطع کمتری می باشد. معمولا رولبرینگ کف سوزنی برای مکان هایی که دارای محدوده فضایی است مورد استفاده قرار می گیرد.

CafeSeo بازدید : 18 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

با توجه به این‌ که فولی ها بسیار متنوع هستند، تقریبا نمی توانیم یک تعریف ثابت را برای همه آن ها در نظر بگیریم. طبق این اصل، فولی های معمولی جزئی از یک سیستم هستند که به کمک عواملی همچون چرخ دنده، تسمه، پولی و…. می تواند نقش منتقل کننده نیرو را بین دو عضو دیگر آن دستگاه مانند شافت، داشته باشند.

اما تعریف دیگر هم وجود دارد که مرتبط با فولیِ هرزگرد است. فولی هرزگرد که این بار از قطعات موتور ماشین یا دستگاه به شمار می رود سبب حفظ موقعیت‌ و جایگاه تسمه های مختلفی می شود که متصل به میل لنگ هستند. علاوه بر این ها وجود فولی سبب یکنواختی حرکات و فعالیت های قطعات و ابزار آلات موتور می باشد.

فولی ها در گذشته معمولا تمام فلزی بودند و در اثر فشار دچار شکستگی و با افزایش دما با انقباض و انبساط متعدد نهایتا خراب می شدند‌ و به سیستم عاملی‌ که بر روی آن نصب شده بودند آسیب جدی وارد می کردند. امروزه سعی می‌ شود بین دو قطعه فلز به کار رفته تکه ای پلاستیک نیز کار گذاشته شود.

فولی ها کاربرد موثری دارند، گاهی عدم وجود آن ها سبب برقرار نشدن ارتباط انتقال نیرو بین دو عضو دستگاه می شود و چندین مشکل دیگر که با توجه به کاربرد و نوع آن ها مشخص می شود. به عنوان مثال در اتومبیل و ماشین، قدرت گردشی موتور را به جزء موردنظر انتقال می دهند. طراحی فولی های نصب شده در خودرو که به صورت سه قطعه ای است به شیوه ای می باشد که از آن در برابر ضربات خطرناک کمپرسور کولر محافظت می کند.

فولی کوچک-کارابلبرینگ
شایان ذکر است فولی ها در کولر های آبی نیز نقش آفرینی می کنند و از مهم ترین اجزاء مکانیکی آن به شمار می روند. کارکرد آن در کولرهای آبی به این صورت است که در جای خود (امکان جابه جایی وجود دارد و شما قادر هستید آن را بالاتر یا پایین تر از جایش نصب کنید) قرار گرفته، تسمه بر روی آن قرار می گیرد و حرکت می کند‌.

CafeSeo بازدید : 28 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

کوپلینگ یکی از مهم ترین قطعات در صنعت است که برای انتقال قدرت و گشتاور کاربرد بسیاری دارد. این قطعه وظیفه انتقال قدرت، سرعت و گشتاور از یک شفت یا محور به محور یا شفت دیگر را برعهده دارد. کارکرد و تنوع این محصول بسیار بالا می باشد به همین دلیل شما با ورود به بازار شاهد انواع مختلفی از کوپلینگ ها خواهید بود. دلیل این تنوع بالا در این محصول مشکلاتی است که در برقراری ارتباط بین دو محور ایجاد می شود. به همین دلیل برای از بین بردن این مشکل ارتباطی کوپلینگ ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام کارکرد خاصی دارند.

 

کوپلینگ های صلب برای محورهایی استفاده می شود، که ناهمراستایی ندارند. با توجه به اینکه این کوپلینگ ها نمی توانند، هیچ گونه انحراف یا عدم همراستایی محورهایی را که توسط آن ها به یکدیگر متصل شده اند را جبران نمایند، بنابراین محورها می بایست از تراز جانبی و زاویه ای خوبی برخوردار باشند.

کاربرد کوپلینگ های صلب در مقایسه با نوع انعطاف پذیر آن کمتر است. کوپلینگِ صلب قادر به جبران ناهمراستایی محورها نیست و بنابراین در مواردی کابرد دارد که محورها دارای تراز جانبی و زاویه ای دقیقی باشند. وجود هرگونه ناهمراستایی میان محورها سبب ایجاد تنش های بالا و افزایش بار های تکیه گاهی می شود.

کوپلینگ های صلب معمولاً در جاهایی کاربرد دارند که دارای محرک عمودی باشند. این نوع کوپلینگ نه تنها حرکت دورانی را از محرک (که معمولاً یک موتور الکتریکی است) به عضو چرخان سیستم منتقل می کند، بلکه هر حرکت محوری (بالا و پایین) که بین دو قسمت از تجهیزات یک سیستم اتفاق می افتد، نیز توسط کوپلینگ های صلب بین آن ها انتقال می یابد. به خاطر سخت بودن کوپلینگ های صلب، تجهیزاتی که از این نوع کوپلینگ ها جهت انتقال حرکت استفاده می کنند، می بایست کاملاٌ هم محور بوده و از تراز محوری دقیقی برخوردار باشند، و هیچ انحرافی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

کوپلینگ-کارابلبرینگ

 

با توجه به اینکه کوپلینگ های صلب محور تجهیزات را به طور مستقیم به محور موتور متصل می نمایند، این انتقال حرکت هیچ گونه بار محوری (فشار محوری) به موتور وارد نمی کند. وزن قطعات محوری و چرخان می بایست توسط یک یاتاقان طولی ویژه در موتور یا پشتیبان موتور در نظر گرفته شود. اگر از یک استندموتور با یاتاقان طولی استفاده نمی شود، موتور می بایست متناسب با وزن عناصر چرخان و بار محوری انتخاب و طراحی گردد.
رایج ترین طرح کوپلینگ های صلب، نوع شکاف دار آن است. شکاف کوپلینگ در امتداد خط مرکزی محور است. نوع فلانچ دار (لبه دار) کوپلینگ های صلب نیز در دسترس است. ساختار و پیکربندی این کوپلینگ ها از دو کوپلنگ لبه دار که به یکدیگر پیچ شده اند، بهره برده است و ممکن است دارای یک جداکننده نیز باشد تا امکان برداشتن یک آب بند (کاسه نمد) مکانیکی را فراهم نماید.
بر اثر طراحی و نصب مناسب فلانچ های پیچ شده، امکان انتقال گشتاور محرک از طریق وجود اصطکاک کافی حاصل از تماس فلانچ ها، امکان پذیر می گردد. در این حالت، چفت های (پیچ و مهره) فلانچ در معرض تنش های برشی حاصل از گشتاور قرار نمی گیرند.

CafeSeo بازدید : 32 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

کاسه نمد از سه قسمت اصلی: واشر فلزی کاسه‌ای شکل، فنر و نمد تشکیل شده است. واشر معمولا از ورق‌های فولادی ساخته می‌شود. فنر نیز وظیفه‌ی ایجاد فشار را برعهده دارد تا از درز سیال جلوگیری نماید.

کلیت کاسه نمد از جنس ضد خوردگی مانند تفلن ساخته می‌شود تا در برابر خورندگی محیط از خود مقاومت نشان دهد. کاسه نمدها بسته به قرار گیری در شرایط محیطی از مواد مختلف ساخته می‌شوند. این درزگیرها از ترکیب فلزات مختلف، پلاستیک و مواد لاستیکی مقاوم ساخته می‌شوند که بسته به شرایط باید در برابر حرارت، فشار، مواد و محیط اسیدی و قلیایی، مواد نفتی، مواد ساینده و خورنده، روغن، مواد شیمیایی و غیره مقاومت نمایند.

کاسه نمد قطعه ای برای آب بندی و درزگیری در قطعات و دستگاه های مکانیکی است که دارای حداقل یک شفت یا محور متحرک میباشد که از درون پوسته دستگاه خارج شده است. بدلیل وجود سیالات یا اجزاء درون قطعات و دستگاه ها بین پوسته و محور یا شفت خروجی کاسه نمد قرار میگیرد تا از خروج سیال به بیرون و ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری نماید . امروزه به هر نوع واشر لاستیکی یا قطعه تفلونی که از آن برای آب بندی و جلوگیری از خروج سیالات استفاده شود کاسه نمد میگویند اما در تعریف اصلی، کاسه نمد از واشر کاسه ای شکل ساخته شده که روی آن یک لایه نمد مقاوم قرار دارد و بوسیله یک فنر روی لبه پوسته یا محور متحرک فشرده میشود تا از خروج سیال داخل پوسته جلوگیری کند. بعدها در این قطعات انواع فیبر و سرامیک نسوز جای نمد را گرفتند، به همین خاطر به این نسل از کاسه نمدها فیبر و فنر می گفتند.

در قسمت های مختلف اتومبیل مانند موتور، گیربکس، پمپ هیدرولیک، جعبه فرمان و… از کاسه نمد های متفاوتی استفاده میشود که هر کدام دارای خصوصیات منحصر به خود هستند .

نمونه دیگر را می توان در دستگاه های صنعتی که از حرارت بالایی برخوردار نمی باشند یافت که کاسه نمدهای معمولی یا NBR نامیده می شوند.

انواع دیگر را می توان در جایی که شفت حرکت رفت و برگشتی دارد یافت.

در این موارد از کاسه نمدهای دو فنر به دلیل کارکردن شافت در دو طرف دستگاه استفاده می کنند مانند کمک موتور سیکلت ها و خودروها و یا هر جایی که شفت حرکت رفت و برگشتی دارد.

باید خاطرنشان کرد که نوع طراحی کاسه نمد نیز متفاوت است بعنوان مثال شیار لبه ی داخلی کاسه نمد که گاهی به سمت چپ یا راست و یا، چپ و راست است

برای برگردان روغن روی شفت طراحی شده است.

پس باید توجه داشت که شفت دستگاه یا خودروی مورد نظر چپ گرد است یا راست گرد چون شیار روی لبه کاسه نمد در دَوَران و گردش بالا باعث می شود روغن روی شافت بریزد و همیشه چرب نگهداشته شود .

اگر شیار برعکس باشد روغن از شفت رد می شود و خودرو یا دستگاه نشتی روغن پیدا می کند.

CafeSeo بازدید : 31 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

با توجه به نیازهای مختلف و تنوع بسیار زیاد بلبرینگ ها افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند باید اطلاعات کاملی درمورد فروش این محصول پر کاربرد و صنعتی داشته باشند تا بتوانند به مشریان خود این اطمینان را بدهند که بلبرینگ اصلی را خرید نمایند.

فروش همیشه آغاز یک تعهد است، تعهد در قبال جنس و کیفیت آن. علاوه بر کسب سود جذب مشتری و جلب رضایت آن ها یکی از مهمترین اصول کار در فروش میباشد پس به همین دلیل همیشه سعی میکنیم که حتما کالای باکیفیت و اصلی تحویل مشتری دهیم تا بتوانیم مشتری دائمی داشته باشیم زمانی که مشتری دائمی باشد جذب مشتری بیشتر امکانپذیر است و این چرخه نیز ادامه دارد. سعی ما بر رضایت و خشنودی مشتریست.

مهمترین نکته ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد خرید از نمایندگی های معتبر میباشد. اجناس چینی که در بازار به وفور یافت میشوند برندهای متفرقه ای هستند که از این کشور با قیمت و کیفیت پایین وارد ایران شده اند و سود جویان سعی بر این دارند که با جابجا کردن برندهای مختلف بلبرینگهای بی کیفیت را وارد بازار کرده و با سود بسیار آنها را بفروشند.

توجه داشته باشید که هیچ گرانی و هیچ ارزانیی بی دلیل نیست. شما سعی کنید از شرکت سازنده یا نمایندگی های مجاز فروش و خرید بلبرینگ و رولبرینگ خرید کنید با این روش شما نیازی به تشخیص بلبرینگ اصل از فرع آن ندارید و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

شما با خرید آنلاین از شرکتهای معتبر دیگر نگران تشخیص بلبرینگ اصل نباشید زیرا تضمین اصل بودن کالا بصورت گواهی شرکتی بوده و در گواهی اصل بودن کالا ذکر شده است.

شما از طریق تماس با مشاوران متخصص مراکز فروش به بیشترین اطلاعات دلخواه خود دست میابید و مطمئناٌ از خرید خود راضی خواهید بود. یکی دیگر از مزایای خرید یا تحقیق بصورت آنلاین این است که محصول مورد نظر شما پس از خریداری به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال میشود.

CafeSeo بازدید : 21 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

یاتاقان یکی از قطعه هایی است که در ساخت ماشین آلات و ابزار صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد وسیعی در همه ی ماشین آلات مکانیکی کارخانه ای و صنعتی دارد. در هر وسیله ی چرخشی و هر وسیله ای که حرکت میکند در آن از یاتاقان استفاده می شود. کار آن جلوگیری از سایش و شکستگی و اصطکاک دستگاه در حال حرکت است.

فرض کنید دو قطعه ی فلزی روی هم حرکت میکنند بصورتی که بین دو قطعه هیچ قطعه ی تسهیل کننده ی حرکتی قرار نگرفته باشد این دو قطعه ی در حال حرکت در زمان کوتاهی به علت حرارت بوجود آمده و اصطکاک دچار خوردگی و یا شکست میشوند . کار اصلی یاتاقان ها درست در همین شرایط است.

در عصر جدید یاتاقان ها در کابردهای مختلفی به کار میروند از نوع فوق سریع آن ها در قطعات دستی دندانپزشکی یاتاقان های هوافضایی در مریخ نوردی و از نوع خمشی آن در سیستم های همتراز نوری استفاده شده است . اهمیت بسیار زیاد این وسیله ی خیلی مهم و کاربردی این است که با اصطکاک کم باعث کاهش فرسایش و سهولت در سرعت های بالا میشود . انواع یاتاقان به این ترتیب با کارایی مختلف وجود دارد:

  1. نوع ساده که معمولا بوش ، سرمحور یا ساده نامیده میشوند
  2. نوع غلتشی مانند یاتاقان ساچمه ای که بلبرینگ ها هستند و غلتی که رولبرینگ ها هستند
  3. نوع مرصعی آن که نیروها بوسیله ی پیچیدن جزئی خارج از مرکز محور تحمل میشود
  4. نوع لغزشی که در آن نیروها بوسیله ی یک سیال ویا گاز تحمل میشود
  5. نوع مغناطیسی که در آن نیرو با کمک یک میدان مغناطیسی تحمل میشود
  6. نوع خمشی که در آن حرکت با المان نیرویی که میشود تامین میگرد

حرکت هایی که به کمک یاتاقان ها صورت میگیرد از جمله:

  • حرکت چرخش محوری
  • مانند چرخش میله محور
  • حرکت خطی
  • مانند کشو
  • حرکت کروی
  • مانند لولای کاسه ساچمه ای
  • حرکت مفصلی
  • مانند درها
CafeSeo بازدید : 26 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

تسمه تایمینگ یکی از اصلی ترین تسمه های انتقال قدرت به کار رفته در صنعت می باشد. این تسمه دقت و سرعت بالایی دارد و بسیاری از کارها را آسان می‌کند و از پلی اورتان و پلاستیک تولید می شود تا خاصیت کشسانی بالایی داشته و بتواند در برابر کشش و فشار مقاومت بالایی از خود نشان دهد. کارکرد بی صدای تسمه تایمینگ آرامش صنایع را برقرار خواهد کرد. کیفیت و عملکرد این تسمه اهمیت بسیاری دارد و در صورت نگهداری صحیح و اصولی در مدت طولانی می توانید از این تسمه استفاده کنید.

تسمه تایمینگ مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به اتلاف انرژی بسیار کم، کارکرد بدون لرزش، تعمیر و نگهداری آسان، راندمان بالای 98 درصد، طول عمر بالا و استحکام و دوام عالی اشاره کرد. در واقع می توان گفت که اصلی ترین وظیفه تسمه تایمینگ زمان بندی کارکرد محرک ها می باشد. این تسمه ها برندهای مختلفی دارد که هر یک از این برندها دارای کیفیت مختلفی بوده و از ساختار خاصی پیروی می کند.

تسمه تایمینگ انواع مختلفی دارد که در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • تسمه تایم رابر: تسمه تایم رابر برای ماشین آلاتی که نیاز به انتقال قدرت با سرعت و دقت بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. حرکت دقیق این تسمه ها باعث کارکرد دقیق و بدون لرزش می شود.
  • تسمه تایم مدار باز: این تسمه تایم ها از جنس پلی یورتان ترمو پلاستیک است و در برابر بارهایی کششی بسیار مقاوم می باشد. از این تسمه تایم در صنایع برای حمل مواد استفاده می شود.
  • تسمه تایم سیم دار مدار باز: این نوع تسمه ها از جنس پلی یورتان است که در آن برای افزایش استحکام کشش از سیم های تابیده شده استفاده می شود.
  • تسمه تایم نخدار مدار باز: این تسمه تایم ها از جنس کلروپرن است و در سایزهای استانداردی تولید می شود. این تسمه ها کیفیت بسیار بالایی دارند و مقاوم هستند.
  • تسمه تایم مدار بسته: این تسمه ها نسبت به چربی و گریس بسیار مقاوم است و در انواع ماشین آلات با سرعت بالا و دقیق مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قیمت تسمه تایمینگ یکی از مباحثی است که باید به آن توجه کنید. این تسمه از قطعات و اجزای مختلفی ساخته می شود که کیفیت و جنس آن اهمیت بسیاری دارد. بنابراین برای این که کیفیت و قیمت مناسب را هر دو به صورت یکجا داشته باشید باید از فروشگاه ها و سایت های معتبر این محصول را خریداری کنید. کارابلبرینگ یکی از سایت های فروش معتبرترین و باکیفیت ترین انواع تسمه تایمینگ است که کیفیت آن کاملا تضمین شده می باشد. جهت دریافت لیست قیمت تماس بگیرید.
  • برای مشاهده قیمت به این سایت مراجعه کنید .
CafeSeo بازدید : 26 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

نوار نقاله و یا تسمه نقاله یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها و ملزومات و تجهیزات بسته‌بندی محسوب می‌شود. برخی از تسمه نقاله نیز به شکل شیب دار ساخته می‌شوند. وظیفه اصلی تسمه نقاله جابجایی وسایل است. در واقع اصلی‌ترین مزیت استفاده از تسمه نقاله را می‌توان نقل و انتقال مواد سنگین و حجیم دانست. علاوه بر این از وسیله در مسیرهای طولانی کارخانه‌ها برای حمل نقل مواد اولیه و محصولات استفاده می‌شود.

نوار نقاله ها در جایی از کارخانه مورد استفاده هستند که محصول در معرض قرار گرفتن حرارت به منظور خشک شدن و یا شستشوی قطعات و مواد تولید شده باشد و حتی ممکن است که ابزار یا قطعه ای را که برش خورده یا هر فرآیند دیگری را از یک نقطه یه نقطه ی دیگری انتقال دهد و همه ی این مراحل کار توسط نوارنقاله و یا کانوایر ها صورت میگیرد.

به طور معمول باید نوارنقاله ایی را ساخت که به وسیله آن، محصولات مختلف با شرایط مختلف نظیر مواد غذایی سبک، تا انواع قطعات سنکین جا به جا کرد.

به طور معمول ساخت تسمه نقاله به به صورت تابت است تا شرایط لازم برای حمل و نقل قطعات با وزن زیاد را داشته باشد. البته توجه داشته باشید که هر نوع نقاله ایی نمی تواند وزن  سنگین را جابجا کند. در حال حاضر اکثریت تسمه تقاله‌های موجود در بازار را کارخانه‌جات داخلی طراحی و تولید کرده اند. نباید فراموش کرد که به طور معمول ما از یک تسمه نقاله انتظار بیشترین کارایی دارند، اما در حال حاضر گروه‌هایی برای توسعه شکل فعلی تسمه نقاله فعالیت می‌کنند و روز به روز استفاده از این محصول کاربردی‌تر شده است ما به طور معمول هر روز با این محصول در مکان‌های مختلف روبه رو می‌شویم.

به طور معمول باید نوارنقاله ایی را ساخت که به وسیله آن، محصولات مختلف با شرایط مختلف نظیر مواد غذایی سبک، تا انواع قطعات سنکین جا به جا کرد.

به طور معمول ساخت تسمه نقاله به به صورت تابت است تا شرایط لازم برای حمل و نقل قطعات با وزن زیاد را داشته باشد. البته توجه داشته باشید که هر نوع نقاله ایی نمی تواند وزن  سنگین را جابجا کند. در حال حاضر اکثریت تسمه تقاله‌های موجود در بازار را کارخانه‌جات داخلی طراحی و تولید کرده اند. نباید فراموش کرد که به طور معمول ما از یک تسمه نقاله انتظار بیشترین کارایی دارند، اما در حال حاضر گروه‌هایی برای توسعه شکل فعلی تسمه نقاله فعالیت می‌کنند و روز به روز استفاده از این محصول کاربردی‌تر شده است ما به طور معمول هر روز با این محصول در مکان‌های مختلف روبه رو می‌شویم.

در کل استفاده از خطوط نوار نقاله ها در معدن های سیمان ، سنگ ، زغال سنگ  و …راندمان تولید و سرعت حمل و نقل را بسیار افزایش می دهد . این نوار های حمل کننده به کمک دو غلتک ابتدایی و انتهایی به حرکت در می آید. از دیگر کاربردهای سیستم  نوارنقاله در پله های برقی، فرودگاه ها، فروشگاه ها و همچنین در خط  مونتاژ کارخانجات استفاده میشود .

CafeSeo بازدید : 28 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

کارا بلبرینگ در سال ۱۳۸۰ به منظور تامین قطعات یدکی صنعتی کشورمان تاسیس گردید و پس از ۱۵ سال فعالیت موثر و موفق، با عرضه قطعات صنعتی با برند اصلی و قیمت مناسب جهت جلب رضایت مدیران صنایع فعالیت خود را در زمینه فروش بلبرینگ, بلبرینگ تماس زاویه ای, فروش بلبرینگ خودتنظیم, رولبرینگ, رولبرینگ استوانه ای, رولبرینگ بشکه ای, کوپلینگ, رولبرینگ سوزنی, قیمت فروش بلبرینگ شیار عمیق, قیمت بلبرینگ کف گرد, بلبرینگ کم فالوور, بلبرینگ مقطع باریک, بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه, تسمه, تسمه انتقال نیرو, اورینگ, اورینگ کیت, تسمه تایم, تسمه دینام, تسمه ذوزنقه, کاسه نمد, تسمه وی بلت, قیمت تسمه نقاله, رولبرینگ مخروطی, کوپلینگ صلب, گریس, گریس Aeroshell , گریس Agip , گریس MOLYKOTE , یاتاقان, فروش یاتاقان UCT گسترش داده و افتخار همکاری با بسیاری از صنایع مادر کشور عزیزمان را دارد.

مهمترین نکته ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد خرید از نمایندگی های معتبر میباشد. اجناس چینی که در بازار به وفور یافت میشوند برندهای متفرقه ای هستند که از این کشور با قیمت و کیفیت پایین وارد ایران شده اند و سود جویان سعی بر این دارند که با جابجا کردن برندهای مختلف بلبرینگهای بی کیفیت را وارد بازار کرده و با سود بسیار آنها را بفروشند.

توجه داشته باشید که هیچ گرانی و هیچ ارزانیی بی دلیل نیست. شما سعی کنید از شرکت سازنده یا نمایندگی های مجاز فروش بلبرینگ و رولبرینگ خرید کنید با این روش شما نیازی به تشخیص بلبرینگ اصل از فرع آن ندارید و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

شما با خرید آنلاین از شرکتهای معتبر دیگر نگران تشخیص بلبرینگ اصل نباشید زیرا تضمین اصل بودن کالا بصورت گواهی شرکتی بوده و در گواهی اصل بودن کالا ذکر شده است.

شما از طریق تماس با مشاوران متخصص مراکز فروش به بیشترین اطلاعات دلخواه خود دست میابید و مطمئناٌ از خرید خود راضی خواهید بود. یکی دیگر از مزایای خرید یا تحقیق بصورت آنلاین این است که محصول مورد نظر شما پس از خریداری به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال میشود.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 7,578
  • بازدید کلی : 31,022