loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 24 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

بالیاژ مو چیست؟

بالیاژ مو یکی از تکنیک‌های پیشرفته برای رنگ کردن مو است، که هم از لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه بوده و هم هر چقدر موهایتان بلند شود رنگ زیبای خود را از دست نمی‌دهد و همچنان مطابق مد روز است. بالیاژ مو از جدیدترین متد‌های هایلایت مو است که بدون استفاده از فویل و بیش‌تر با استفاده از دست انجام می‌شود و در آن آرایشگر آزادانه رنگ را روی مو‌هایتان می‌گذارد. در واقع بالیاژ یعنی مش مو در هوای آزاد. این روش برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجرا است. البته بهترین حالت آن روی مو‌های بلند است که خودش را بیش‌تر نشان ‌دهد.

در این روش نسبت به روش فویل، نتیجه‌ی ملایم‌تر و طبیعی‌تری به دست می‌آید. تفاوت اصلی‌اش با هایلایت مو این است که رنگ مو در ریشه، تیره‌ترین رنگ را دارد و در قسمت ساقه و نوک مو به روشن‌ترین رنگ  می‌رسد(در این سبک حدودا نصف یا یک سوم قد مو روشن می‌شود). به همین ترتیب به مرور زمان و در صورت رشد مو، تغییر یا اختلالی در این سبک ایجاد نمی‌شود و نیازی به ترمیم رنگ ریشه، کمتر از حالت‌های دیگر است. در این متد می‌توان هایلایت‌هایی زیبا و طبیعی تا رنگ‌های روشن مثل شرابی و حتی صورتی را ایجاد کرد. با بالیاژ مو پاسداران می‌توانید رنگی طبیعی مانند رنگ موی کودکان را تجربه کنید.

 

 تفاوت بین آمبره با بالیاژ مو

 

بالیاژ مو  پاسداران یک تکنیک هایلایت است که به معنای رنگ کردن است. آمبره به معنای سایه زدن است و از رنگ تیره به رنگ روشن متمایل می‌شود. مردم اغلب این دو تکنیک را با هم اشتباه می‌گیرند که البته می توان آن دو را باهم ترکیب کرد که بسیار زیبا می‌شود.

از محبوب ترین متد های رنگ که طرفداران بسیاری دارد رنگ مو آمبره است. دکلره کردن موها در رنگ مو آمبره یکی از اصلی ترین مراحل است. موها را به این دلیل که رنگ قبلی از بین برود دکلره می‌کنند اما باید مراقب باشید که موهایتان خیلی دکلره نشود و ریشه‌ی اصلی موهایتان پیدا باشد .

روش رنگ کردن موها به روش آمبره این طور است که ریشه موهایتان باید تیره‌تر باشد و رنگ موها هر چه به ساقه می رود به رنگ روشن در می‌آید. در روش آمبره، رنگ ریشه موها تیره تر و به تدریج در انتهای مو روشن‌تر می‌شود. آمبره کلمه‌ای فرانسوی به معنی سایه یا سایه روشن است. امروزه، تغییر ظریف از تیره به روشن یعنی تغییر ایجاد شده با فن نقاشی، یعنی بالیاژ رایج‌تر است. آمبره نوعی رنگ مو است، در حالی که بالیاژ فن رنگ کردن است که در آن، آرایشگر با دست (بدون فویل) مو را هایلایت می‌کند تا با ایجاد عمق و بُعد شبیه اثر تابش خورشید، به رنگ طبیعی‌تری برسند. بالیاژ در زبان فرانسه به معنی از این سو به آن سو حرکت دادن است و به حرکت جارویی شکل فرآیند رنگ کردن و نیز قلم‌موی کوچک آرایشگران پاریسی هنگام بالیاژ اشاره دارد. آرایشگر در هنگام رنگ کردن، از وسط ساقه مو شروع می‌کند و به طرف ریشه یا نوک مو می‌رود در نتیجه، هیچ اثر آشکاری از رنگ در ریشه‌ها نیست و مویی که بلند می‌شود، ظاهر طبیعی‌تری دارد که این به معنی نتایج ماندگارتر است.

 

بالیاژ مو - نسیم عقیلی

 

روش بالیاژ مو 

 

برای این کار به پودر دکلره، کرم اکسیدان، برس و کاسه‌ی رنگ مو نیاز دارید. مدت زمان انجام این رنگ مو به بلندی مو‌ها و مدل دلخواه خودتان بستگی دارد. ساده‌ترین روش برای انجام این سبک به این صورت است که نصف یا یک سوم قد مو را با کش می‌بندید. سپس مواد دکلره که مختص بالیاژ است را با اکسیدان مخلوط کرده و آن را به قسمت جلوی سر به سطح مو بزنید. بعد از آن برای قسمت پایینی مو با قلموی جدید مواد را به مو انتقال دهید. نوک مو را کاملا به دکلره آغشته کنید. برای داشتن هایلایتی زیبا باید شکل V را روی هر قسمت کوچک از مو در آورید یعنی بین بالای هر قسمت هایلایت شده باید حدود ۳ سانت فاصله داشته باشد. اگر به راحتی نمی‌توانید این کار را انجام دهید می‌توانید برای قسمت‌های پایینی مو از فویل استفاده نمائید. بالیاژ از ابتدای ریشه مو آغاز شده و در انتهای مو به هایلایت‌های زیبا منجر می شود. بالیاژ می‌تواند روی سطح مو انجام شده و نباید تا انتهای مو انجام شود، زیرا در این صورت یک رنگ ثابت خواهید داشت. اگر محصول به درستی استفاده نشده یا رنگ مو سریع شسته شود، در آن صورت مو رنگ نگرفته و رنگ مو نارنجی می‌شود. حتما باید بدانید که پس از دکلره کردن مو چه زمانی آن را از روی مو بشویید، که البته به نوع مو و رنگ آن بستگی دارد. یادتان باشد بالیاژ مو یک هنر است، بنابراین یا باید آن را به دست آرایشگر حرفه‌ای بسپارید یا اینکه به خوبی آموزش دیده و سپس آن را انجام دهید. 

پروسه انجام بالیاژ مو

برای بالیاژ به تهیه مواد و وسایل زیر احتیاج است:

  • پودر دکلره آبی اورئال (سه بسته برای موی بلند و آن را دسته بندی کنید)
  • اکسیدان 20 ولوم کلیرول
  • ماسک کراتین
  • شامپو روشن کننده کلیرول به همراه نرم کننده (برای پیشگیری از آسیب مو و نارنجی شدن آن)
  • تونر رنگ بلوند ولا
  • کاسه و قلم یا ظرف مخصوص
  • قلم موی باریک
  • دستکش یک بار مصرف

دستورالعمل روی جعبه را بخوانید، رنگ مورد نظر برای بالیاژ را انتخاب کنید. یادتان باشد رنگ انتخابی باید از رنگ موی فعلی‌تان دو تا سه درجه روشن‌ تر باشد. اگرچه شاید به یک رنگ عادت کرده باشید اما بهتر است هربار نوع رنگ را عوض کنید، زیرا ممکن است به تدریج حساسیت ایجاد شود. از دستکش استفاده کرده و روی پیشانی، گوش و گردن کرم یا وازلین بمالید تا رنگ روی پوست نماند. بهتر است پیش از شروع یک ساقه را رنگ کنید تا متوجه شوید رنگ مو چقدر تغییر کرده و باید چه مدت روی مو بماند. پودر دکلره اورئال را با اکسیدان کلیرول ترکیب کنید. خوب هم زده و کنار بگذارید. موهای خود را گیره بزنید، در بالیاژ گیره زدن مهم است زیرا باعث می‌شود با ایجاد رنگ‌های متفاوت روی مو به آن عمق بدهید. می‌توانید لایه‌های مختلف داشته باشید. بخشی از مو را بردارید و آن را گیره بزنید. سپس می توانید لایه باریک دیگری از مو را بردارید. موی خشک و تمیز را بردارید. پس از مخلوط کردن مواد و آماده نمودن یک رنگ کرم مانند موها را آماده کنید. با انتهای باریک شانه موها را به قسمت بالا، وسط و پشت تقسیم کنید و قسمت جلو از یک گوش تا گوش دیگر را تقسیم کنید.

تکه های مو را رنگ کنید، هدف بالیاژ رسیدن به تن روشن‌تر موی طبیعی خودتان است. باید ریشه مو را ثابت نگه دارید تا تاثیر مورد نظر ایجاد شود. دستکش یکبار مصرف بپوشید و مو را از فرق باز کنید. شانه را از وسط به گوش چپ و سپس گوش راست ببرید. حالا که مو را به 4 قسمت تقسیم کرده‌اید، کارتان آسان‌تر می‌شود. قسمت‌های مو را پیچ دهید. ابتدا یک قسمت را پیچ دهید. نوک موی پیچ داده شده را رنگ کنید تا رنگ به ریشه مو آغشته نشود. رنگ را روی مو بمالید، پس از پیچ دادن مو، رنگ را روی انتهای هر بخش آغشته کنید. می‌توانید با قلم یا انگشت رنگ را روی ساقه بمالید. با رنگ کردن هر بخش کوچک آن را گیره زده و محکم کنید. تکه دیگری از مو را بردارید، از رنگ کردن مو با دست نترسید. از آنجایی که لازم نیست بالیاژ  یکدست و متقارن باشد، رنگ کردن آن با دست ظاهر آن را طبیعی تر می‌کند. هر بخش را خوب رنگ کنید تا به خوبی به رنگ آغشته شوند. هر بار بخش کوچکی را بردارید. طی انجام بالیاژ مو می‌توانید میزان رنگ به کار رفته در بالیاژ را کنترل کنید. همچنین خودتان تصمیم می‌گیرید کدام بخش را بیشتر رنگ کنید.

در انتهای بالیاژ مو، پس از خشک کردن، به مو تونر بزنید. دوباره دستورالعمل روی بسته را بخوانید تا مطمئن شوید رنگ بیش از حد روی مو نمی‌ماند. مو را با آب ولرم بشویید. در صورت استفاده از تونر باید دستورالعمل آن را خوب بخوانید. دوباره موها را شسته و بگذارید مو به طور طبیعی خشک شود. پس از شستن تونر، ماسک کراتین یا هرنوع ماسک مورد نظر خود را روی مو بمالید. بگذارید حدود 3 دقیقه بماند و سپس مو را بشویید.

 

اقدامات قبل از بالیاژ

 

بهتر است که قبل از هر نوع رنگ مویی، نوک موها را کوتاه کنید. می‌توانید حدود یک تا سه سانت دم موها را کوتاه کنید و خرابی‌های مو را از بین ببرید؛ تا لایه‌های رنگی جدید را روی موهای سالم تجربه کنید زمانی که از مدل جدید و کوتاهی آن راضی بودید، می توانید اقدام به بالیاژ کنید. بهتر است که برای انگیزه بیش‌تر و انتخاب بهتر، از عکس های سلبریتی‌هایی استفاده کنید که بالیاژ انجام داده‌اند.

اگر قصد استفاده از تکنیک بالیاژ را دارید، بهتر است که از مکمل‌های طبیعی مو مثل نوترافول استفاده کنید که ساقه مو را سالم نگه می‌دارد و از آسیب به آن هنگام رنگ پیشگیری می‌کند. قبل از شروع کار آرایشگر، به او بگویید که فرق موی شما به کدام قسمت است. بالیاژ هم مانند رنگ معمولی ممکن است باعث خشکی موهایتان شود. پس باید علاوه بر مراقبت‌های معمول، از موهای خود با شامپو‌ها و نرم‌کننده های مناسب محافظت کنید.

 

بالیاژ مو - نسیم عقیلی

 

 

هزینه بالیاژ مو

 

هزینه بالیاژ به عواملی متفاوتی مانند اندازه مو و جنس آن بستگی دارد. از آنجا که در بالیاژ نیاز به رنگ کردن مجدد ریشه‌ها نیست، قیمت بالیاژ موی بلند می‌تواند برای شما نسبت به تکنینک‌های دیگر به صرفه باشد. مانند تمام کارهای زیبایی دیگر که بر روی مو انجام می‌شود هزینه بالیاژ با توجه به اندازه مو متفاوت است. برای همین است که قیمت بالیاژ مو تا شانه کمتر از قیمت بالیاژ مو بلند می‌شود. هرقدر میزان موها بلندتر باشد، مواد بیش‌تری مصرف می‌شود و همچنین زحمت آرایشگر بیش‌تر خواهد بود.

 

نکته پایانی

برای رنگ پایه در نوک مو ۹ یا ۱۰ مناسب است. می‌توانید برای ایجاد ۳ تا ۵ پایه تغییر در ریشه موی طبیعی رنگساژ بالیاژ را روی کل مو از ریشه تا نوک بزنید و مدت مکث رنگساژ را بیش‌تر کنید. هر چقدر اکسیدان شما قوی‌تر باشد ریشه موی طبیعی‌تر و روشن‌تر خواهد شد.

برای انجام بالیاژ از پشت سر شروع کنید و کار خود را در پشت سر و قسمت پس سر پایان بخشید و سپس به جلوی سر بیایید.

اگر مو چتری دارید آن‌ها را به چهار مثلث کوچک تقسیم کرده و هر بار با عقب بردن یک بخش از مثلث روی سطح آن را روشن کننده بالیاژ  بزنید تا روشن شود.

بهترین حالت این رنگ مو وقتی خود را نشان می‌دهد که روی موهای طبیعی باشد، اما نگران نباشید زیرا خیلی وقت ها نیز موها از قبل رنگ شده‌اند یا اول رنگ شده و سپس بالیاژ می‌شوند. روش‌های زیادی برای اجرای بالیاژ وجود دارد. پس اگر می‌خواهید آن را  امتحان کنید بهتر است به متخصصین رنگ مو مراجعه کرده و با توجه به نوع موها و اطلاعات مربوط به آن‌ها اقدام نمایید.

CafeSeo بازدید : 35 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

هاشور ابرو در مدل مختلف هاشور سه بعدی‌‌،‌ هاشور خطی‌‌،‌ هاشور هایلات و هاشور ابرو جدید پهن و اسپرت دخترانه اجرا می‌شود.

هاشور ابرو سه بعدی:

در این روش با زدن هاشور به صورت برجسته باعث خطای دید در ابروی فرد‌ می‌شوند‌‌.‌ این روش به صورت طبیعی و زیبا ابرو را برجسته‌ می‌کند و در بین بانوان‌ طرفدارن زیادی دارد.

 هایلات:

از دیگر روش‌های هاشور ابرو‌ می‌باشد که در این روش برای هاشور زدن از دو رنگ تیره و روشن با ایجاد سایه استفاده‌ می‌شود‌‌.

هاشور خطی:‌

در این مدل خطی بین خط‌های از ابرو که هاشور اجرا شده دوباره خط‌های دیگری ایجاد‌ می‌کنند‌‌.

 

هاشور ابرو - نسیم عقیلی

 

هاشور ابروی سه بعدی

 

هاشور ابرو سه بعدی از پرطرفدارترین و طبیعی‌ترین نوع هاشور‌ می‌باشد‌‌.‌ هاشور سه بعدی به طوری زده‌ می‌شود که ابروها در طبیعی‌ترین حالت ممکن به نظر برسند‌‌.‌ و با ایجاد خطای دید باعث برجسته و طبیعی دیده شدن ابرو‌ها‌ ‌شوند‌‌.‌ این روش حتی برای افرادی که هیچ ابرویی ندارند کارآمد است‌‌. از دو روش برای انجام سه بعدی استفاده‌ می‌شود: روش تغییر رنگ و نحوه زدن هاشور‌ها

روش تغییر رنگ:

در این روش از دو رنگ روشن و تیره برای ایجاد خطای دید و برجسته نشون دادن ابروها استفاده‌ می‌کنند به این صورت که هاشور‌های بالا و پایین ابرو‌ را با رنگ روشن‌‌تر و هاشور‌های وسط ابرو را با رنگ تیره‌ می‌زنند‌‌.

نحوه زدن هاشورها بر اساس متد فیبروز:

در این روش هاشور‌ها به گونه‌ای زده‌ می‌شوند که با ایجاد خطای دید و برجسته نشان دادن ابرو‌ها‌ ‌شود‌‌.‌ این نوع هاشور بر اساس فرم ابروهای طبیعی به چهار مدل متفاوت زده‌ می‌شوند‌

 تیغ ماهی:

در هاشور ابروی تیغ ماهی نقطه کانونی هاشور بر روی نقطه پایان هاشور قرار دارد و تمام هاشور در جهت پایان ابرو زده‌ می‌شود

 آسیایی:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت پایین ابرو و جایی بین ابتدا و قوس ابرو قرار دارد‌‌.‌

 کلاسیک:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت قوس پایینی ابرو قرار دارد و تمام هاشور در جهت این نقطه قرار‌ می‌گیرند‌‌.

 رو به بالا:

در این نوع هاشور نقطه کانونی هاشورها در قسمت بالایی ابرو‌ها قرار دارد و تمام هاشور‌ها در جهت بالای ابرو زده‌ می‌شوند

 

هاشور ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه؟

 

امروزه بسیاری از بانوان برای جلوگیری از ریزش ابروها و زیبایی بیش‌تر صورت تصمیم می‌گیرند که هاشور ابرو انجام دهند. در ادامه مراحل انجام هاشور با ترتیب گفته شده است‌‌.

کشیدن مدل ابرو:

قدم اول طراحی مدل ابرو با توجه به فرم صورت و سلیقه فرد‌ می‌باشد‌‌.‌ طراحی مدل ابرو با ابزارهایی مانند خط کش مخصوص طراحی ابرو‌‌،‌ کولیس‌‌،‌ نخ‌‌،‌ پرگار و ماژیک یا مدادهای مخصوص انجام‌ می‌گیرد‌‌.‌ طراحی مدل ابرو جز مهم‌ترین مرحله هاست‌‌.

بی‌حسی ابرو‌ها:

اگر مرحله اول یعنی طراحی مدل ابرو مورد قبول بود نوبت به بی‌حسی ابرو‌ها‌ می‌رسد‌‌.‌ برای بی‌حس شدن ابرو‌ها می‌توان از پد،‌ کرم‌‌‌،‌ قطره و ژل بی‌حسی استفاده کرد اما هرگز نباید از اسپری لیدوکاعین برای بی‌حس کردن ابرو‌ها استفاده کرد چون باعث رنگ ریزی ابروها‌ می‌شود‌‌.‌ دقت کنید نباید از بی حسی بیش از حد استفاده شود چون که باعث رنگ پذیری کم‌تر ابروها‌ می‌شود.

انداختن قاب هاشور:

بعد از انجام دو مرحله بالا باید محدوده ابروها برای خط انداختن هاشور مشخص گردد‌‌.‌ در این مرحله باید خط‌های هاشور طبق نوع هاشور روی پوست انداخته شود‌‌.

گذاشتن رنگ هاشور:

بعد مرحله مشخص کردن قاب ابرو باید رنگ مورد نظر فرد روی ابروها گذاشته شود‌‌.‌ بهتر است رنگ هاشور همرنگ با رنگ ابروها انتخاب شود تا نتیجه کار طبیعی‌‌تر و زیباتر باشد‌‌.‌ افراد با پوست حساس بهتر است از رنگ‌های طبیعی به جای رنگ‌های سرب‌دار استفاده کنند هر چند ماندگاری رنگ‌های طبیعی و ارگانیک کم‌تر از رنگ‌های سرب‌دار‌ است. هنگام خرید رنگ برای بهتر است از رنگ‌هایی که ترکیبات الکل‌‌، اکسید آهن و نیکل ندارند خریداری شود‌‌.‌ وجود نیکل و اکسید آهن‌ باعث قرمز شدن رنگ هاشور‌ و وجود الکل باعث ریزش رنگ هاشور‌ می‌شوند.

انداختن خطوط هاشور: بعد از انجام شدن مراحل قبل نوبت به زدن خطوط اصلی‌ می‌رسد‌‌.‌‌ هر چقدر خطوط هاشور ظریف‌تر باشد ابروها طبیعی‌‌تر جلوه‌ می‌کنند‌‌.‌

انداختن سایه: مرحله آخر انداختن سایه‌ است که در قسمت وسط و پایانی ابرو زده‌ می‌شود‌‌.‌ بعد از تمام شدن تمام مراحل تا ۱۰ روز ممکن است‌ ابروها به رنگ تیره باشد و بعد از ۱۰ روز رنگ ابرو‌ها کمرنگ و طبیعی‌ می‌شود‌‌.‌ در صورتی که با یک جلسه نتیجه‌ دلخواه حاصل نشد می‌توان یک جلسه ترمیمی انجام داد‌‌.

 

 

مزایای هاشور ابرو

 

قیمت مناسب:

این روش با توجه به مزایای زیادی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نسبت به روش‌های دیگر جهت آرایش دائمی ابرو برخوردار است‌‌.

عدم نیاز به لوازم آرایش ابرو:

استفاده از مداد و سایه‌های ابرو باعث ریزش ابروها‌ می‌شود که با هاشور کردن ابرو از ریزش ابرو جلوگیری‌ می‌شود‌‌.‌ همچنین بسیاری از افراد به دلیل بی حوصلگی و مشغله زیاد ترجیح‌ می‌دهند از هاشور ابرو به عنوان آرایش دائمی و نیمه دائمی استفاده کنند‌‌.‌ پس با انجام آن نیازی به خرید و استفاده لوازم آرایشی ابرو ندارید.

ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابرو:

روش‌های قدیمی برای اصلاح و زیبایی ابرو باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی در ابرو‌ها‌ می‌شود‌‌.‌ هاشور ابرو که از جدیدترین و طبیعی‌ترین راه برای زیبایی ابرو است باعث ایجاد خط‌های بسیار طبیعی و نازکی درست شبیه به تارهای ابرو‌ می‌شود‌‌.‌

 

عوارض هاشور ابرو چیست؟

 

هاشور ابرو علاوه بر مزایای زیادی که دارد از معایبی هم برخوردار است که بهتر است قبل از انجام هاشور ابرو جهت تصمیم‌گیری از آن‌ها آگاهی داشته باشید:

  • نیاز به مراقبت:

تا مدتی نباید از هیچ گونه لوازم آرایشی یا پمادی استفاده شود‌‌.‌ همچنین تا ۲۴ ساعت نباید به ابروهای خود دست بزنید‌‌.‌ بعد از هاشور ابرو نباید آب به ابرو برسد و نباید فرد مقابل تابش آفتاب قرار بگیرد‌‌.‌‌

  • دائمی نبودن هاشور ابرو :

داعمی بودن هم میتواند یک مزیت و هم یک عیب باشد‌‌.‌ از آنجا که هاشور ابرو داعمی نیس بعد از مدتی کمرنگ یا پاک‌ می‌شود پس نیاز است چند وقت یک بار آن را تمدید و ترمیم کنید‌‌.

  • نیاز به مهارت و تخصص:

اجرای آن بسیار پیچیده است و نیاز به تجربه زیاد دارد‌‌.‌ در نتیجه برای انجام هاشور به بهترین‌ها و حرفه ای‌ها مراجعه کنید.

  • احتمال آلرژی:

رنگ‌های که استفاده‌ می‌شود و همچنین کرم‌های بی‌حس کننده‌ای که برای اجرای هاشور ابرو استفاده‌ می‌شود‌ در برخی موارد ممکن است باعث ایجاد آلرژی شوند‌‌. در صورت مشاهده علائم آلرژی، به پزشک مراجعه کرده و داروهای مورد نیاز را استفاده کنید‌‌.

  • احتمال عفونت:

استفاده از وسایل بی‌کیفیت و غیر استریل در انجام هاشور باعث ایجاد مشکلات زیادی‌ می‌شود‌‌. برای جلوگیری از عفونت باید در مراکز معتبر انجام شود‌‌.

 

کمرنگ شدن هاشور ابرو

 

گاهی با رعایت تمام مسائل ایمنی و به کارگیری رنگ‌های استاندار ممکن است باز هم با کمرنگ شدن هاشور ابرو روبه رو شوید که علت آن به موارد زیر ربط دارد :

  • استفاده از قرص‌های ضدبارداری
  • رقیق بودن بیش از حد خون
  • پوست تیره و چرب مراجعه کننده
  • وجود دیابت در فرد
  • پوست چرب مشتری
  • استفاده بیش از حد از بی حسی
  • استرس مشتری
  • اعتیاد به مواد الکل یا مخدر
  • فشار خون بالا
  • مصرف داروهای خواب آور
  • وجود مشکلات هورمونی
  • قرار داشتن مشتری در یکی از حالات بارداری‌‌،‌ شیردهی و پریودی
  • زاویه نامناسب دست
  • سرعت زیاد دستگاه
  • سرعت زیاد دست

گاهی دلیل کمرنگ شدن هاشور‌ می‌تواند چرب کردن بلافاصله بعد هاشور به دفعات زیاد باشد‌‌.‌ البته بیش‌تر مشکلات به دلیل رنگ‌های تقلبی موجود در بازار ایران‌ است‌‌.‌ برندهای معتبر به دلیل تحریم بودن کشورمان در ایران نمایندگی ندارند‌‌.‌ در بهترین حالت ممکن از کشور چین تهیه‌ شوند که باز هم چندان معتبر و مورد تایید نبوده و باز هم احتمال مشکل وجود دارد‌‌.

 

قیمت هاشور ابرو

عوامل زیادی در تعیین قیمت هاشور ابرو نقش دارند از جمله این عوامل میتوان به تاییدیه پزشکی و بهداشت‌‌،‌ تجربه و مهارت شخصی که هاشور انجام‌ می‌دهد‌‌،‌ دستگاه هاشور‌‌،‌ رنگ هاشور و محل قرار گیری کلینیک‌ می‌باشد‌‌.

تاییدیه پزشکی: حتما با شرط ایمنی و سلامت انجام دهید و از شخصی که قرار است هاشور انجام دهد بخواهید که گواهی آموزشی خود و نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. بهتر است هاشور ابرو در مراکز آرایشی معتبر که دارای دستگاه‌های حرفه‌ای و مجهز هستند انجام شود‌‌.‌ از آنجا که محل قرار گیری کلینیک در تعیین قیمت بسیار اهمیت دارد بدیهی است که هزینه هاشور ابرو در شهرستان کم‌‌‌تر از تهران خواهد بود‌‌.‌ در حالت کلی با توجه به توضیحات داده شده می‌توان‌ هزینه هر جلسه هاشور ابرو را از ۸۰۰ هزارتومان در نظر گرفت‌‌.

رنگ هاشور:

از موثرترین عوامل در تعیین قیمت هاشور ابرو می‌توان به نوع و کیفیت رنگ اشاره کرد‌‌.‌ برندهای مختلف با رنگ‌بندی‌های معتبر معمولا انگشت شمار است و قیمت رنگ‌های معتبر بالا‌ می‌باشد که بالا بودن قیمت رنگ‌ بر روی قیمت تاثیر زیادی‌ می‌گذارد‌‌.‌ استفاده کردن از رنگ‌های معتبر علاوه بر ماندگاری بالا از وجود فلزات خطرناک مثل سرب در امان است‌‌.

دستگاه هاشور:

یکی از بهترین برندهای دستگاه هاشور در دنیا‌‌، آمیا‌ است که این برند از نظر ایمنی‌‌،‌ سلامتی‌‌،‌ کیفیت و استفاده آسان حرف اول را‌ می‌زند این دستگاه‌ها با پایین‌ترین میزان لرزش طراحی شده‌اند تا منافذی دقیق و منظم در عمق مورد نظر پوست ایجاد کنند‌‌.‌ تمام محصولات برند آمیا براساس استاندارهای پزشکی ساخته شده و تنها محصولات موجود در بازار‌ می‌باشند که مانع انتقال بیماری‌ می‌شوند‌‌.‌ در صورتی که شخصی در کلینیک خود از برند آمیا برای هاشور زدن استفاده کند به طبع قیمت و کیفیت کار آن نیز بیش‌تر خواهد بود.

مراقبت بعد 

مراقبت‌های اصولی و درست بعد از هاشور ابرو در جلوگیری از عفونت و ماندگاری رنگ هاشور تاثیر زیادی دارد‌‌. ممکن است بعد از هاشور سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده باشد مانند اینکه چگونه بعد هاشور باید به حمام رفت؟ یا از چه پمادی برای تسریع درمان استفاده کرد؟‌‌ بعد از انجام هاشور برای جلوگیری از عفونت و تسریع بهبودی باید نکاتی زیر را رعایت کرد :

تا زمانی که بهبودی کامل حاصل شود باید از قرار گرفتن در معرض افتاب جدا خودداری کرد

  • به مدت یک هفته بعد از انجام هاشور نباید به سونا و استخر رفت
  • از خاراندان و کندن پوست‌های ایجاد شده در محل هاشور شده باید جدا اجتناب کرد
  • دو هفته اول باید ابرو‌ها را با پماد ترمیم کننده یا پماد چشمی مرتب چرب کرد
  • از زمان انجام هاشور به مدت هفته باید از شستن ابروها اجتناب کرد

 

روش انجام 

انجام آن به دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ انجام می‌شود:

روش میکروبیلدینگ:

این روش برای انجام هاشور سه بعدی ابرو به صورت دستی از قلم میکروبیلدینگ‌ استفاده‌ می‌شود‌ این روش بسیار طبیعی و ظریف زده‌ می‌شود و نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری کم‌تری دارند

روش میکروپیگمنتیشن:

در این روش برای انجام هاشور سه بعدی از دستگاه استفاده‌ می‌شود‌‌ و رنگ به عمق پوست نفوذ‌ می‌کند در نتیجه ماندگاری بیش‌تری نسبت به روش میکروبیلدینگ دارد‌‌.

هر دو روش بالا کاملا به صورت بهداشتی انجام‌ می‌شوند‌‌. و هر بار انجام از سوزن و وسایل یک بار مصرف استفاده‌ می‌شود

 

ماندگاری هاشور ابرو سه بعدی

نمی‌توان زمان دقیقی را برای ماندگاری هاشور مشخص کرد اما بر اساس تجربه، ماندگاری هاشور سه بعدی در حدود ۶ ماه تا ۳ سال متغییر است. از مهم ترین عوامل در ماندگاری هاشور می‌توان به رنگ ‌‌،‌ نوع پوست‌‌،‌ روش انجام هاشور سه بعدی ابرو و عمق کاشت هستند.

 

مدل تیغ ماهی

مدل تیغ ماهی یکی از پرطرفدارترین و زیباترین نوع هاشور‌ می‌باشد‌‌.‌ مدل تیغ ماهی را‌ می‌توان از روی انتهای هاشور ابروها که خط‌های هاشور شبیه به تیغ‌های ماهی هستند تشخیص داد‌‌.‌ تیغ ماهی برای‌ افرادی که ابرو کمی دارند یا به علت بیماری ابروی خود را از دست دادند نیز کارآمد و مناسب است‌‌. براساس تجربه دوام هاشور تیغ ماهی نیز بین ۶ ماه تا ۳ سال باشد.

سالن زیبایی نسیم عقیلی با سالها تجربه گرانبها آماده ارائه جدید ترین خدمات هاشور ابرو پاسداران می‌باشد.
CafeSeo بازدید : 24 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

فیبروز ابرو یکی از روش‌‌‌های زیبایی چهره و ابرو‌‌‌ها است که امروزه طرفداران زیادی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ این روش یک روش علمی است و برانو بابیک با استفاده از نسبت‌‌‌های طلایی اندازه متناسب ابرو‌‌‌ها را ارائه کرد‌‌‌‌.

نام این روش از شرکتی به نام فی در صربستان گرفته شده بنابراین‌‌‌‌،‌‌‌‌ فی نام شرکت و عدد متناسب برای اندازه ابرو است و بروز به معنی فرم و حالت دادن به ابرو‌‌‌هاست پس از استقبال زیاد افراد از این روش‌‌‌‌،‌‌‌‌ فیبروز‌‌‌ها علاوه بر ابرو بر روی لب‌‌‌ها‌‌‌‌،‌‌‌‌ خط چشم و خط مژه نیز انجام شد‌‌‌‌.‌‌‌‌اگر به دنبال انجام این متد به صورت دائمی هستید‌‌‌ می‌توانید به کلینیک‌‌‌های زیبایی مراجعه کنید‌‌‌‌.

این روش به صورت نیمه دائمی بوده و برای رفع نواقص ابرو انجام‌‌‌ می‌شود ماندگاری آن به عواملی مثل نوع پوست‌‌‌‌،‌‌‌‌ عمق انجام فیبروز ابرو ‌‌‌‌،‌‌‌‌ تغیرات هرمونی و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ بستگی دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ فیبروز با استفاده از نوعی قلم انجام  می‌شود. سوزنی به این قلم متصل است که یکبار مصرف بوده تا آسیبی به سلامت افراد وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ خط‌‌‌هایی که این سوزن بر روی پوست ایجاد می‌کند مانند تار مو نازک و ظریف است. به همین دلیل بسیار طبیعی جلوه‌‌‌ می‌کند هم چنین عمقی که روی پوست ایجاد‌‌‌ می‌کند کم بوده‌‌‌‌ و می‌توان ضخامت فیبروز ابرو را نازک یا پهن کرد‌‌‌‌.

 

مزایای فیبروز ابرو

 

  • ایجاد تراکم بالا ابرو
  • سوزش و درد کمتر نسبت به سایر روش‌‌‌ها
  • پاک کردن راحت‌‌‌‌تر نسبت به سایر
  • التهاب کمتر
  • دقت بالا به دلیل دستی بودن فیبروز ابرو
  • تغیر مدل ابرو به آسانی
  • هزینه نسبتا مناسب
  • وجود مدل‌‌‌های مختلف
  • فرم دادم به آرک ابرو
  • حالتی ظریف و طبیعی
  • فرم ادن به تاج ابرو
  • ایجاد قرینگی برای ابرو

 

مراحل فیبروز ابرو

 

  1. مشخص کردن محدوده و قاب ابرو یا استفاده از نوعی مداد و ابزار خاص گاهی برخی از متخصصان در این مرحله از نوعی اپلیکیشن برای مطمئن شدن از دقیق بودن کار خود استفاده می‌کنند‌‌‌‌.
  2. ایجاد شوک به رنگ؛ پس از گذشت سه یا چهار دقیقه ابرو‌‌‌ها رنگ‌‌‌ می‌گیرد‌‌‌‌.
  3. سر کردن برای کاهش حدودی درد
  4. ترمیم کردن آرک و دم ابرو که در این عمل باید ضخامت استروک‌‌‌ها دوبرابر شود‌‌‌‌.

البته باید توجه داشت که مراحل‌‌‌ می‌تواند با توجه به نوع پوست متفاوت باشد‌‌‌‌.

 

 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

 

فیبروز ابرو روشی جدید‌‌‌‌تر نسبت به تاتو بوده و طبیعتا دارای مزیت‌‌‌های بیش‌تری نسبت به تاتو است‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌ تاتو در عمق لایه‌‌‌های پوستی انجام‌‌‌ می‌شد در حالی که فیبروز در سطح پوست است و به عمق لایه‌‌‌های پوستی نفوذ نمی‌کند‌‌‌‌.

از طرفی تتو به دلیل نفوذ عمیقش در پوست به صورت دائمی ماندگار بوده و به هیچ وجه جلوه طبیعی ندارد در حالی که فیبروز با استفاده از قلم مخصوص خط‌‌‌های نازکی بر روی پوست ایجاد‌‌‌ می‌کند که بسیار طبیعی است‌‌‌‌.

اگر قصد پاک کردن فیبروز ابرو را داشته باشید‌‌‌‌،‌‌‌‌ خاصیت نفوذ کم به عمق پوست این متد باعث‌‌‌ می‌شود تا به راحتی بتوانید آن را پاک کنید ولی تاتو اینگونه نیست. پاک کردن تاتو به راحتی انجام پذیر نیست و حتی اگر بتوان آن را پاک کرد هم چنان اثراتی از خطوط تاتو‌‌‌ می‌ماند‌‌‌‌.

فرق فیبروز ابرو با میکروبیلدینگ

 

فیبروز و میکروبیلدینگ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند مراحل و روش کار آن‌ها یکی است و فقط طراحی متفاوتی دارند‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته فیبروز را نمی‌توان برای کسانی که از قبل تاتو داشت‌ه‌اند انجام داد‌‌‌‌.

برای درک کامل فرق فیبروز ابرو بتا میکروبلیدینگ مطلب زیر را که تمامی آنچه مربوط به میکروبلیدینگ است را توضیح داده بخوانید.

 

پنج نکته مهم درباره فیبروز ابرو

 

از ماهر و مجرب بودن فیبروز کار خود مطمئن شوید تا از عدم به وجود آمدن خطای انسانی مطمعن شوید و رضایت کافی را از نتیجه کار داشته باشید‌‌‌‌.‌‌‌‌ سه روز بعد از فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ابرو‌‌‌ها باید چرب شود و از شستن آنها جلوگیری به عمل آید‌‌‌‌.‌‌‌‌ افراد حرفه‌ای‌تر در این کار دارای مدرک معتبر هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر از تاتو استفاده کرده اید نمی‌توانید از فیبروز ابرو استفاده کنید‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر در دوران بارداری یا شیر دهی هستید تا پایان دوره از انجام فیبروز خودداری کنید تااحتمال بروز مشکلات احتمالی صفر شود

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد البته باید توجه کرد که این روش دائمی نیست؛ برای ماندگاری دائم آن می‌توانید به کلینیک‌های زیبایی مراجعه فرمایید‌‌‌‌.‌‌‌‌ در ادامه به شرح برخی از عوامل موثر در ماندگاری آن می‌پردازیم:

نوع پوست

نوع پوست تاثیر بسیاری بر فیبروز می‌گذارد هرچه پوست چرب‌تر باشد ماندگاری این متد کم‌تر است؛ پوست‌های معمولی برای این کار بسیار مناسب هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ معمولا به کسانی که دارای پوست چرب هستند و قصد انجام فیبروز را دارند توصیه می‌شود قبل از انجام آن، اسکراپت انجام دهند تا میزان چربی پوست کاهش یابد‌‌‌‌.

عمق‌‌‌ هاشور ابرو

هرچه رنگ به عمق لایه‌‌‌ها نفوذ کند ماندگاری افزایش‌‌‌ می‌یابد بنابراین بستگی به فشار دست فیبروز کار دارد؛ هر چه فشار بیش‌تر باشد رنگ عمیق‌‌‌‌تر نفوذ‌‌‌ می‌کند و ماندگاری فیبروز ابرو افزایش‌‌‌ می‌یابد و بر عکس هر چه فشار کمتر باشد عمق ایجاد شده کم و در نتیجه ماندگاری کمتر است‌‌‌‌.

تغییر هورمون‌‌‌های بدن

در دوران عادت ماهیانه و بارداری و شیردهی هورمون‌‌‌های بدن دچار تغییر‌‌‌ می‌شوند، توصیه‌‌‌ می‌شود تا پایان این دوره‎ها از فیبروز کردن ابرو‌‌‌ها جلوگیری کنید تا آسیبی به سلامتی شما وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته در دوران شیردهی بعد از ماه چهارم با هماهنگی پزشک ممکن است بتوان فیبروز ابرو انجام داد اما هرگز نباید تا چهار ماهگی این کار را کرد‌‌‌‌.

معایب فیبروز ابرو

 

  • تیغه دستگاه که بر روی سطح پوست خراش ایجاد‌‌‌ می‌کند به خون کمی آغشته‌‌‌ می‌شود گاهی تیغه دستگاه دست فیبرز کار را‌‌‌ می‌برد که این اتفاق ممکن است باعث مبتلا شدن به بیماری ایدز شود‌‌‌‌.‌‌‌‌ به همین خاطر بهتر است فیبرز کار هنگام کار از دستکش استفاده کند تا میزان خطر کاسته شود.
  • افرادی که قبلا از تاتو استفاده کرده‌اند قادر به استفاده دوباره از فیبرز نیستند‌‌‌‌.
  • به دلیل نیاز به فشار دست در کار فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ممکن است فیبرز کار دچار خستگی شود و فشار دست نسبت به اوایل کار کاهش یابد که این امر موجب کاهش کیفیت زیبایی کار‌‌‌ می‌شود‌‌‌‌.
  • متاسفانه برخی از مراکز زیبایی از رنگ‌‌‌های نامرغوب استفاده‌‌‌ می‌کنند که باعث‌‌‌ می‌شود رنگ ابرو و ماندگاری آن کم باشد به همین دلیل حتما به مراکز زیبایی مورد اطمینان مراجعه نمایید‌‌‌‌.
  • فیبروز ابرو ماندگاری طولانی ندارد و این امر‌‌‌ می‌تواند ناخوشایند باشد
  • فیبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ برای ابروهای روشن انجام نمی‌شود و برای این کار باید ابرو‌‌‌ها نسبتا تیره باشند‌‌‌‌.

فیبروز ابرو قیمت

 

فیبروز ابرو روشی کم هزینه نسبت به سایر متد‌‌‌های مشابه است قیمت آن داری نوساناتی است که در ادامه به چند مورد تاثیرگذار در قیمت فیبروز ابرو پاسداران اشاره‌‌‌ می‌کنیم:

  • حجم رنگ
  • ماندگاری
  • تجربه فیبرز کار
  • مهارت فیبرز کار
  • جنس و کیفیت رنگ

نتیجه گیری

 

توصیه می‌کنیم برای بهره‌مند شدن از کیفیت و رضایت بیش‌تر به متخصصان مجرب در زمینه فیبروز ابرو مراجعه کنید‌‌‌‌.‌‌‌‌ بهتر استدر صورت ابتلا به بیماری‌‌‌هایی نظیر سرطان‌‌‌‌،‌‌‌‌ دیابت و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ یا هنگام تغیرات هرمونی مثل عادت ماهیانه و دوران بارداری و شیر دهی فیبروز ابرو انجام ندهید‌‌‌‌.

CafeSeo بازدید : 34 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

میکروبلیدینگ نوعی معماری ابرو است‌.‌‌‌ همه چیز مربوط به بهترین شکل ابرو برای هر چهره است – یک روش کاملاً سفارشی برای هر مشتری‌‌. این متد به لطف ابزاری که دقیقاً مانند یک خودکار با نوک تیغه‌‌‌ای شیب دار است که 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن وجود دارد‌‌،‌‌‌ بسیار دقیق است – سوزن‌هایی که به پوست نفوذ نمی‌کنند اما سطح آن را با ظرافت خراش می‌دهند‌،‌‌‌ دقیقاً مانند برش کاغذ‌.‌‌‌ سوزن رنگدانه پزشکی را روی لایه اپیدرم پوست کاشته و قسمت‌های ریز رنگی طبیعی ایجاد می‌کند‌.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

 

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای پر کردن فضای خالی ابروها و همچنین فرم دهی و قرینه سازی ابروها انجام می‌شود‌.‌‌‌ در این روش از ابزار مخصوص میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شود‎ که تیغ بسیار نازکی در سر آن داشته و برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو در ابروها‌،‌‌‌ رنگدانه را به داخل پوست می‌فرستد‌.

 

میکروبلیدینگ ابرو پاسداران

 

اگر به دنبال بهترین خدمات با کادر حرفه ای در زمینه میکروبلیدینگ ابرو هستید ما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران تهران را معرفی میکنیم . تمامی کسانی که در منطقه یک تهران زندگی میکنند دسترسی به منطقه پاسداران بسیار برایشان آسان بوده و میتوانند با خیالی آسوده تمامی خدمات زیبایی در این سالن انجام دهند. 

میکروبلیدینگ ابرو-میکرولیدینگ ابرو پاسداران

 

 

مزایا میکروبلیدینگ ابرو

 

ابتدا نگاهی خواهیم انداخت به مزایای میکروبلیدینگ ابرو‌.‌‌‌ میکروبلیدینگ ابرو یک روش آرایش نیمه دائمی محسوب می‌شود‌.‌‌‌ این متد توانایی طراحی ابروهایی با ظاهر طبیعی را دارد‌. روش میکروبلیدینگ نسبتاً سریع است و امکان نتایج طولانی مدت را دارد‌.‌‌‌ روند کار حدوداً دو ساعت طول می‌کشد‌.‌‌‌ با این حال‌،‌‌‌ به نتایجی خواهید رسید که حدود یک سال و نیم دوام خواهد داشت‌.

میکروبلیدینگ ابرو این توانایی را دارد که ابروهای شما را پرپشت‌تر نشان دهد‌.‌‌‌ بهترین نکته در مورد این روش درمانی این است که شما باید ظاهر ابرو را مطابق نیاز خود تنظیم کنید‌.‌‌‌ اگر دنبال یک مدل خاص ابرو هستید‌،‌‌‌ فقط باید آن را به تکنسین خود بگویید‌. همه ما می‌خواهیم ابروهای زیبایی داشته باشیم،‌‌‌ اما نمی خواهیم دردی بکشیم‌.‌‌‌ این روش کاملاً بدون درد است

 

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

 

در طی روش میکروبلیدینگ ابرو‌‌،‌‌‌ یک تیغه خوب برای برش در پوست شما استفاده می‌شود‌.‌‌‌ در یک جلسه‌‌،‌‌‌ بیش از 100 مورد از این نوع برش‌های کوچک روی پوست شما ایجاد می‌شود.‌‌‌ اگر تکنسین به درستی آموزش ندیده یا فاقد تجربه باشد‌،‌‌‌ می‌تواند به پوستتان آسیب برساند‌.‌‌‌ در نتیجه با عفونت روبرو خواهید شد‌.‌‌‌ بنابراین بسیار مهم است که برای انجام میکروبلیدینگ ابرو به دنبال تکنسین کاملاً آموزش دیده و باتجربه باشید.‌‌‌ هنگامی که به دنبال چنین تکنسینی هستید‌،‌‌‌ باید توجه ویژه‌‌‌ای به نمونه کار‌ها و رضایت مشتریان در صفحات آنلاین داشته باشید زیرا نمایانگر نوع خدماتی است که در پایان روز دریافت خواهید کرد.

 

مراقبت‌های لازم قبل از آن 

 

  • در روزی که می‌خواهید این کار را انجام دهید‌،‌‌‌ فعالیت‌های ورزشی سنگین انجام ندهید
  • پوست خود را برنزه نکرده و دقت داشته باشید که پوستتان آفتاب سوخته نشده باشد
  • 24 ساعت قبل از انجام این کار از آسپرین‌،‌‌‌ نیاسین‌،‌‌‌ ویتامین‌‌، ایپو بروفن استفاده نکنید
  • از مصرف الکل و کافئین در روز انجام این کار پرهیز کنید
  • از 3 روز قبل ابروها را وکس و یا تمیز نکنید
  • توجه داشته باشید که پوست شما در طی عادت ماهانه حساس می‌شود‌.‌‌‌ پس بهتر است وقت خود را با توجه به این موضوع تنظیم کنید  

مراقبت‌ بعد از میکروبلیدینگ ابرو

  • انجام این کارها تا 10 روز پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو مهم بوده و با انجام این کارها باید به پوست خود فرصت بهبودی کامل را بدهید‌.‌‌‌ زمان لازم برای این کار نیز ممکن است تا 10 روز طول بکشد‌.
  • موضع مورد نظر را نخارانید و حساس نکنید‌.‌‌‌ به پوست‌های خشک شده اجازه دهید که خود از بین رفته و بریزند
  • تا 10 روز از هیچ گونه کرم و محصولات آرایشی دیگری در این محل استفاده نکنید
  • 3 تا 4 هفته بعد از این کار از قرارگیری در معرض آفتاب خودداری کنید
  • از فعالیت‌هایی که موجب تعریق می‌شوند به مدت 10 روز بعد از میکروبلیدینگ ابرو خودداری کنید
  • به مدت 4 هفته از هیچ گونه ماسک صورت‌،‌‌‌ کرم‌های شیمیایی و بوتاکس استفاده نکنید
  • تا 10 روز روی صورت خود نخوابید‌.
  • تا 10 روز از شنا کردن‌،‌‌‌ سونا‌،‌‌‌ و جکوزی خودداری کنید
  • تا 7 روز غذاهای تند نخورید
  • سیگار نکشید
  • از قرار گیری در وسایل نقلیه سرباز مانند قایق‌،‌‌‌ دوچرخه‌،‌‌‌ موتور سیکلت و خودروهای سرباز دوری کنید
  • قبل از حمام کردن روی ابروها و صورت خود یک کرم محافظ زده و صورت خود را تا جای ممکن زیر دوش نگیرید
  • دقت داشته باشید که در 7 روز اول میکروبلیدینگ ابرو خارش موضع طبیعی بوده ولی تجربه نشان داده که انجام مراقبت‌های ذکر شده علائم خارش و التهاب را سریع‌‌تر التیام می‌بخشد
  • بین 14 تا 30 روز برای درمان کامل محل زخم لازم بوده و در صورت نیاز به ترمیم باید 30 تا 60 روز صبر کنید

 

ترمیم 

 

بعد از میکروبلیدینگ ابرو باید 1 تا 2 ماه صبر کنید تا زخم ترمیم پیدا کند و سپس اقدام به ترمیم کنید‌.‌‌‌ ابرو‌های میکروبلید شده طی چند مرحله ترمیم می‌یابد‌.‌‌‌ نشست و قرار گیری رنگ دانه‌ها نیازمند زمان بوده و رنگ دانه‌ها با گذشت زمان حالت طبیعی پیدا خواهند کرد‌.‌‌‌ اگر پس از میکروبلیدینگ ابرو شاهد خارج شدن رنگ دانه از ابروی خود شدید نگران نشوید با کرم ضد آفتاب با spf 30 یا 50 زده و در معرض آفتاب قرار نگیرید تا ابرو‌های شما از بین نرود‌.

 

ماندگاری 

 

هرچه خراش عمیق‌‌تر باشد امکان بروز خونریزی بیش‌تر می‌شود‌.‌‌‌ به همین دلیل از ماندگاری کم‌تری نسبت به آن روش برخوردار است‌،‌‌‌ ولی می‌تواند این مزیت را داشته باشد که رنگ و مدل میکروبلیدینگ انجام شده با توجه به خواست مشتری قابل تغییر باشد‌.‌‌‌ ماندگاری ‌میکروبلیدینگ ابرو بین شش ماه تا دو سال متغیر است‌.‌‌‌ مدل و نوع رنگ انتخابی تاثیر بسزایی در ماندگاری این شیوه دارد‌.‌‌‌ از نظر سلامت ایمنی این روش مطمئن است‌.‌‌‌ ولی رعایت یک سری مسائل در رابطه با آن بسیار ضروری است‌.

در نظر داشته باشید هرگاه روی پوستی زخمی ایجاد می‌شود در واقع زمینه‌ای برای ایجاد التهاب فراهم شده است‌،‌‌‌ بدین جهت لازم است قبل از انجام کار از استریل بودن سوزن‌های میکروبلیدینگ ابرو مطمئن شوید‌.‌‌‌ قبل از آنکه بخواهید مکانی را برای انجام این روش انتخاب کنید ابتدا همه جوانب را در مورد آن مکان و پرسنل آن در نظر داشته باشید و از پاکیزه بودن و رعایت مسائل و حتی مجرب و کارآمد بودن کاربران اطمینان حاصل نمایید‌.

 

 

پاک کردن تاتو ابرو با متد تخصصی پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو

 

در واقع امروزه بی‌ضررترین نوع پاک کردن میکروبلیدینگ ابرو استفاده از مواد کم خطری است که تحت نظ  PDA ‌‌‌آمریکا ساخته و تولید می‌شوند و ساختار تاتو و‌ هاشور را مورد هدف قرار می‌دهند‌. تاتو در قدیم برای اینکه ماندگاری داشته باشد دارای فلزات سنگین مانند جیوه بود که البته در تاتوهای امروزه جیوه جای خود را به فلزات سنگین اما کم خطر دیگه‌‌‌ای داده است‌‌. به کارگیری این فلزات سنگین در مواد تاتو و‌ هاشور برای این است که ماندگاری داشته باشد و خاصیت مولکولی این فلزات سنگین طوری است که در زیر پوست ماندگاری دارند اما با مواد پاک کننده جدید که سیستم و روش خودش را دارد. به اصطلاح موادی که جاذب این فلزات سنگین هستند و پس از وارد شدن روی پوست‌،‌‌‌ تاتو در هر رنگ حتی سیاه هم باشد جذب این مواد شده و از بین می‌رود‌.

 

هزینه میکروبلیدینگ ابرو

 

با توجه به نوع ابروها‌،‌‌‌ امکان دارد هزینه میکروبلدینگ ابرو در تهران،‌‌‌ چیزی بین 800 تا یک دو میلیون تومان باشد‌. کاشت رنگدانه پس از ایجاد برش‌های ریز در پوست، ممکن است به هزاران سال قبل بازگردد‌،‌‌‌‌‌‌ اما تصور می‌شود که روند استفاده از این روش برای ابروها در آسیا طی 25 سال گذشته ظهور کرده باشد‌.‌‌‌‌‌‌ اطلاعات کمی درباره تاریخچه میکروبلیدینگ ابرو در دست است‌.‌‌‌ این روش تا سال 2015 به محبوب‌‌ترین روش خال کوبی ابرو در اروپا و ایالات متحده تبدیل شده بود‌‌‌ و تکنیک‌های جدیدی مانند 1D‌‌،‌‌‌ 3D و حتی 6D پدید آمد.

در نتیجه میکروبلیدینگ ابرو روشی نیمه دائمی برای طراحی و فرم دهی ابروها است که از طریق قلمی که متشکل از چندین سوزن است‌،‌‌‌ خطوط نازک و باریکی شبیه به تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه‌ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کند‌.‌‌‌ این تکنیک سبب پرتر به نظر رسیدن ابروها می‌شود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند‌.

CafeSeo بازدید : 27 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

بوتاکس مو درمانی است که به حذف وزی مو کمک می‌کند. این یک درمانی شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیق است که با استفاده از مواد اولیه‌ای مثل پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها به بازسازی مو کمک می‌کند.

با استفاده از بوتاکس مو، موی سر بازسازی شده و هر گونه شکاف در الیاف مو پر می‌شود و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه می‌دهد.

بهترین مارک بوتاکس‌مو

امروزه در بازار مارک‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه ۳ مورد از بهترین مارک‌ها را بررسی خواهیم کرد. بوتاکس Majestic Hair  فاقد مواد مضر شیمیایی است که استفاده از آن هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال نخواهد داشت. برخی از مواد تشکیل دهنده این محصول به ترتیب شامل: روغن خاویار و کمپلکس کلاژن برای ترمیم و مرطوب کنندگی موی سر هستند. سایر موارد شامل ویتامین E برای بافت صاف مو است، در حالی که ویتامینB5  مو را برای رشد غنی می‌کند. از همه مهم‌تر، این محصول دارای نوعی توانایی منحصر به فرد است که جایگزین انواع دیگر محصولات موجود در بازار می‌شود، آن هم توانایی تعمیر شاخه‌های شکسته مو است. محصول دیگرBotoHair Inoar  است. این محصول حجم موی از دست رفته‌ی شما را باز می‌گرداند و موهای وز شده را از بین می‌برد. همچنین ترکیب موهای طبیعی شما را حفظ می‌کند. نکته مهم راجب به آن این است که این محصول حاوی ترکیبی بی‌نظیر از پروتئین‌ها و ماده براق کننده برای درخشش و لطافت موی سر است.

 محصول دیگر، بوتاکس موی کشمیر است Kashmir Keratin Hair Botox  بوتاکس موی کراتین کشمیر با فرمولاسیون قدرتمند خود، برای موهای آسیب دیده بسیار مفید است. این محصول دارای غلظت بالایی است و حاوی کراتین، که ماده‌ای برای احیا و ترمیم مو به حالت طبیعی است. با استفاده از این محصول شما می‌توانید تا ماه‌ها موهایی نرم داشته باشید. همچنین، سیستم بوتاکس موی کراتین کشمیر با بیشتر محصولات که در بازار موجود هستند تفاوت دارد. برای استفاده از این محصول 10 آمپول تجویز می‌شود که هر آمپول حاوی 20 میلی لیتر از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، که وجود آن‌ها برای رشد مو ضروری است. این محصول از مو در برابر اشعه UV محافظت می‌کند.

 

بوتاکس مو

 مزایای بوتاکس مو

 

در این روش از ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که برای موی سر ایمن هستند. در این درمان مواد شیمیایی مضری که در درمان صافی و کراتین مو رایج هستند، یافت نمی‌شوند. علاوه بر این در روش بوتاکس پارابن یا فرمالدئید وجود ندارد. این درمان از پوست سر در مقابل شوره سر، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوست سر محافظت می‌کند و ریزش مو را به حداقل می‌رساند. 

عوارض بوتاکس مو

در صورت تماس مواد با پوست سر ممکن است مو را چرب کند. در صورتی که شما به حساسیت پوستی دچار باشید امکام واکنش آلرژی‌زا وجود دارد. در برخی موارد ممکن است تزریق موضعی بوتاکس نتیجه عکس داشته باشد و باعث ریزش مو شود! به توصیه برخی متخصصین استفاده بیش از سه تا چهار بار در سال به موهای شما آسیب وارد می‌کند و می‌تواند منجر به شکنندگی و نازک شدن موهایتان شود.

در صورت تماس مواد با پوست سر، ممکن است مو را چرب کند. اگر شما به حساسیت پوستی دچار باشید، امکان واکنش آلرژی‌زا برایتان وجود دارد. همچنین ممکن است این درمان کارساز نباشد، و شایان ذکر است که تزریق بوتاکس درمانی گران قیمت است. بوتاکس کردن مو راه حلی کوتاه مدت برای چرب کردن مو سر است. چرا که بدن بوتاکس را بعد از مدتی جذب کرده، و اثر آن در حدود 2 تا 3 ماه پس از تزریق بوتاکس اولیه، کم‌تر خواهد شد.

مواد بو‌تاکس‌مو

مواد تشکیل دهنده بسته به محصول آن متفاوت هستند. در برخی محصولات  از ماده‌‌‌ای به نام Intra-Cylane برای پر کردن رشته‌های مو با الیاف نرم و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود، که به ایجاد موهای نرم و صاف کمک می‌کند. یکی دیگر از بهترین محصولات که مخلوطی از مواد مختلف است؛ که شامل:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B-5
  • ویتامین‌های E
  • کمپلکس کلاژن

هستند.

آمپول بوتاکس مو

به‌طور معمول از آمپول بوتاکس مو برای کاهش تعریق و چرب شدن موها و همچنین آبرسانی و تقویت آن‌ها استفاده می‌شود. در بوتاکس مو، آمپولی که حاوی مواد طبیعی، معدنی، کراتین و آمینه اسید است، به ریشه موها تزریق می‌شود که بصورت عمقی ریشه موها را تقویت می‌کند.

آمپول بوتاکس مو به طرز شگفت انگیزی از ریشه تا نوک موها را بطور کامل تقویت می‌کند. بوتاکس مو، درمانی مناسب برای رفع موخوره است چراکه موخوره در اثر خشکی بیش از حد موها به وجود می‌آید و با آن ریشه و ساقه موی سر بطور کامل آبرسانی می‌شود و این مشکل برطرف خواهد شد.     

   

بوتاکس مو پاسداران

 اگر شما ساکن تهران هستید و به دنبال یک سالن زیبایی خوب واقع در شمال تهران هستیدما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران را معرفی میکنیم .انواع خدمات مو از جمله بوتاکس مو پاسدارن در سالن زیبایی نسیم عقیلی   

 

    

بوتاکس مو در منزل

شما‌ می‌توانید بوتاکس را در آرایشگاه و توسط یک آرایشگر متخصص انجام دهید. در غیر این صورت اگر توصیه‌های مربوطه را انجام دهید و مراحل را به درستی پیش ببرید، امکان انجام این کار در منزل نیز وجود دارد. در ادامه مراحل انجام بوتاکس مو را در منزل برایتان شرح خواهیم داد.

 مرحله اول

ابتدا موهایتان را با شامپوهای قلیایی (شامپوهای قبل کراتین) بشویید. از هیچ نرم کننده یا ماسک مخصوصا با پی اچ اسیدی استفاده نکنید.

مرحله دوم

موهایتان را با حوله نرم خشک کنید. اما بهتر است موهایتان کمی نم‌دار باشد. این کار باعث جذب بهتر مواد مغذی به حفره‌های خالی موی شما می‌شود.

مرحله سوم

موهایتان را با شانه صاف کنید. سپس موهایتان را حداقل به چهار قسمت تقسیم نمایید و آن‌ها را با گیره ببندید. 

مرحله چهارم

با استفاده از دستکش مواد را داخل کاسه بریزید، و با فرچه رنگ مواد بوتاکس را از یک سانتی متری ریشه مو به موهایتان بزنید. سعی کنید لایه‌های مو برای آغشتن مواد نازک باشد. با این کار، مواد بهتر جذب مو می‌شود.

مرحله پنجم

تمام موهایتان را ماساژ دهید. سعی کنید تمام مواد به موهایتان برسد و برای مدت لازم روی موهایتان بماند. برای موهای رنگ شده و نسبتا سالم مدت زمان لازم معمولا 45 دقیقه است. ولی برای موهای خشک و وز یا فر مدت زمان لازم حدود  تا 35 دقیقه است.

مرحله ششم

در ادامه موهایتان را با باد سرد سشوار خشک نمایید. اتوکشی را با اتوی موی سرامیکی انجام دهید. و درجه حرارت اتوی مو سرامیکی، برای موهای وز و فر با حرارت 230 درجه سانتی گراد، و برای موهای دکلره شده با حرارت 160 تا 200 درجه سانتی گراد است. در ضمن برای هر قسمت مو این کار را چندبار تکرار کنید.

در مرحله شستشو

پس از یک ساعت موها را با آب بشویید. سپس یک ماسک موی بدون سولفات داخل حمام را بر روی موهای خود استفاده کنید و به‌مدت 3 دقیقه موهایتان را به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت ده دقیقه تا یک ربع موهایتان را آبکشی کنید و با باد سشوار خشک کنید.

مراحل بوتاکس مو

 برای آماده سازی کوتیکل‌های مو ابتدا موها را با شامپوهای مخصوص شسته و بعد از این مرحله بوتاکس کردن مو را بر روی کل موها (از کف سر تا نوک موها) به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت ماساژ داده و اجازه دهید روی موها بماند. بعد از اینکه مواد بوتاکس کردن مو کاملا به موها نفوذ کرد سپس یک مرحله اتوی مو برای جذب بیش‌تر مواد به موها انجام می‌شود.

بوتاکس مو در مقایسه با کراتینه مو

تفاوت‌های اساسی میان روش کراتینه مو و بوتاکس وجود دارد، اگرچه هر دو روشی برای صافی، نرم و براق شدن موهایتان است، اما مهم‌ترین تفاوت میان آن‌ها، مواد تشکیل دهنده‌ی آن است. اولین تفاوت کراتینه مو و بوتاکس‌مو این است که کراتینه، حاوی مواد شیمیایی از جمله فرمالدهیدها است که برای سلامتی بسیار مضر است در حالیکه بوتاکس‌مو حاوی مواد ارگانیک و طبیعی است. از دیگر تفاوت‌ها می‌توان به میزان ماندگاری آن اشاره کرد. ماندگاری کراتین مو تا ۶ ماه است ولی ماندگاری بوتاکس مو تا حداکثر ۴ ماه است.

کراتینه مو برای کسانی که موهای بسیار وز، مجعد و فر دارند مناسب است تا آنها را صاف و لخت کند و هیچ گونه خاصیت درمانی ندارد. ولی بوتاکس یک روش برای بازسازی عمیق مو است که برای انواع مو قابل استفاده است و حتی موجب ترمیم موهای آسیب دیده و موخوره نیز می‌شود.

تاثیر صافی در روش کراتینه مو بیش‌تر است. بنابراین اگر موهای فر دارید و‌ می‌خواهید موهایتان کاملاً لخت و صاف شود بهتر است از روش کراتینه استفاده کنید. بوتاکس‌مو تا حدودی حالت مو را حفظ می‌کند و فقط به آن حجم می‌دهد.
از عوارض کراتینه مو می‌توان به ریزش مو و نازک شدن تار مو اشاره کرد. و استفاده بیش از حد آن، خطر سرطان پوست و ریه (به دلیل وجود فرمالدهید) را افزایش خواهد داد. اما در بوتاکس نه تنها این عوارض را ندارد بلکه به حفظ سلامت موها نیز کمک می‌کند؛ فقط در موارد نادر ممکن است باعث بروز حساسیت و آلرژی شود.

 

قیمت بوتاکس مو

از آنجایی که این مواد به نرخ دلار وابسته است در نتیجه نمی‌توان قیمت ثابتی تعیین کرد و هزینه آن همراه با نوسانات قیمت دلار تغییر می‌کند.

اگر به دنبال راهی برای نرم و پرپشت‌کردن موهایتان هستید، این روش می‌تواند راهی موثر باشد. با این محصول تعریق موها بطور چشم گیری کاهش پیدا می‌کند و همچنین موها کمتر چرب می‌شوند، و بوتاکس کردن موهای سر باعث پرپشتی مو‌ها نیز می‌شود. در کنار این روش‌ها، سبک زندگی سالم و کم‌استرس هم به داشتن موهایی زیبا و درخشان کمک خواهد کرد.

CafeSeo بازدید : 24 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

کاشت ناخن نوعی آرایش و تزیین ناخن است و در آن به چند روش نوعی مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری بالا چسبانده می‌شود. برای انجام این کار ابتدا سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. علت انجام این کار آن است که هرچه ناخن طبیعی فرد نازک‌‌تر شود و ناخن مصنوعی بتواند جای ناخن طبیعی را پر کند کاشت طبیعی‌‌تر و زیبا‌‌تر به نظر‌ می‌رسد. ویژگی دیگر یک کاشت خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی، دوام و استحکام بالا نیز هست.

 

کاشت ناخن کوتاه

امروزه کاشت ناخن کوتاه مورد محبوبیت بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. در واقع کاشت کوتاه انتخابی بی‌نقص برای خانم‌هایی است که خواستار ناخن‌هایی طبیعی و در عین حال جذاب هستند. به این دلیل در این قسمت از مقاله به بررسی این مدل‌ می‌پردازیم.

انتخاب اندازه ناخن بستگی به شیوه‌ی زندگی و نوع کار شما دارد اما مزیت مهمی که کاشت ناخن کوتاه دارد علاوه بر طبیعی جلوه کردن، راحتی است بطوریکه انگار ناخن‌های خودتان است و برای انجام کار‌ها با سختی مواجه‌ نمی‌شوید. اگر ناخن‌های شما شکننده است، برای شما ناخن کوتاه گزینه مناسبی است، چرا که ناخن‌های کوتاه احتمال کمتری برای شکستن دارند. همچنین امروزه که استفاده‌ی ما از کیبورد‌ها بسیار زیاد شده است داشتن ناخن‌های بلند ممکن است اذیت کننده باشد.

به افرادی که از لنز‌ها استفاده‌ می‌کنند نیز کاشت ناخن کوتاه پیشنهاد‌ می‌شود برخی از خانم‌ها تصور‌ می‌کنند ظرفیت کمتری برای طرح‌های زیبا و متفاوت دارد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و روی ناخن‌های کوتاه نیز طرح‌های بسیار جالبی را‌ می‌توان پیاده کرد که جلوه خاصی به دستان شما‌ می‌بخشند.

کاشت ناخن طبیعی

اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان طبیعی باشد و طوری جلوه کند که انگار ناخن‌های خودتان است به شما کاشت طبیعی را پیشنهاد‌ می‌کنیم در این نوع کاشت سایز ناخن متناسب با انگشتان شما هست و اندازه‌ای متوسط یا کوتاه دارد همچنبن رنگ آن، نزدیک به رنگ ناخن‌های اصلی خودتان است به این ترتیب کاشت طبیعی برای افرادی که مایلند طبیعی‌‌تر به نظر برسند گزینه مناسبی است.

 

مراحل 

مرحله اول: آماده‌ کردن ناخن‌ها از نظر بهداشتی است. در ابتدا باید دست‌های خود بشویید و با مواد ضدعفونی‌کننده کاملا تمیز کنید. همچنین نباید روی ناخن‌هایتان لاک یا هر چیز اضافه دیگری باشد.

مرحله دوم: ناخن‌ها را کاملا کوتاه کنید و فقط 2 میلی متر ارتفاع داشته باشد.

مرحله سوم: یک مانیکور سطحی انجام دهید به این شکل که اطراف ناخن را چرب کنید تا بتوانید پوست‌های اضافی ناخن را عقب ببرید و مرتب کنید.

مرحله چهارم: با استفاده از سوهان کناره‌ها و روی سطح ناخن را به صورت کامل سوهان میزنیم. همچنین برای روی سطح ناخن از مواد ضد قارچ نیز استفاده کنید.

مرحله پنجم: برای هر انگشت باید از ناخن متناسب خود استفاده کرد. نه کوچک‌‌تر از ناخن و نه آنقدر عریض‌‌تر که از ناخن اصلی بیرون بزند.

مرحله ششم: برای این مرحله روی خط ناخن مصنوعی باید چسب زده شود چسب باید به اندازه زده شود. اکنون برای چسباندن ناخن باید دقت کنید ناخن را به صورتی نگیرید که سر ناخن خیلی رو به بالا باشد و یا خیلی رو به پایین باشد. تیپ را که چسب زدیم را روی ناخن می‌چسبانیم و چند ثانیه صبر میکنیم تا چسب خشک شود.

مرحله هفتم: در این مرحله به وسیله یک کاتر به اندازه‌ای که میخواهیم ناخن ارتفاع داشته باشد ناخن را کوتاه میکنیم.

مرحله هشتم: در این مرحله رو، بالا و کناره‌های ناخن را سوهان کشی‌ می‌کنیم در حدی که کمی نازک شود و گوشه‌هایی که تیزی دارد کم شود و بعد از آن یک بار هم سوهان را زیر تیپ‌ می‌کشم.

مرحله نهم: در این مرحله دوباره اطراف ناخن را چرب کنید چون کاری که باید انجام شود پرایمر هست و ممکن است برخی افراد به آن حساسیت داشته باشند و احساس سوزش داشته باشند برای همین با این کار یک لایه محافظ اطراف ناخن می‌کشیم.

مرحله دهم: سپس دوباره ضد قارچ روی ناخن‌ها بزنید بعد از زدن ضد قارچ به هیچ عنوان آن را برای خشک شدن سریع‌‌تر فوت نکنید و یا دست روی آن نکشید زیرا این کار باعث میشود که باکتری‌ها به سطح ناخن بچسبند و عفونت ایجاد شود. چند ثانیه صبر کنید تا ضد قارچ خشک شود.

مرحله یازدهم: بعد از خشک شدن ضد قارچ خشک پرایمر را به ناخن‌ها میزنیم (باید به کل ناخن زده شود) پرایمر باعث‌ می‌شود تا چسبندگی بین ناخن و ژل ایجاد شود.

مرحله دوازهم: قلمو را آغشته به لیکوئید کنید و پودر کاشت را بر دارید و روی خط تیپ بگذارید و کمی با قلمو روی مواد میزنیم تا هوا نگیرد و سپس به سمت سر ناخن می‌کشیم و دوباره به همان صورت پودر را برداشته و این بار از کمی پایین‌‌تر شروع به موادگذاری‌ می‌کنیم و به همین ترتیب ادامه‌ می‌دهیم بعد از این که تمام ناخن را با پودر کاشت پوشاندیم چند دقیقه صبر می‌کنیم تا مواد خشک شود.

مرحله سیزدهم: در این مرحله با سوهان برقی شروع به صاف کردن سطح مواد روی ناخن و دور ناخن‌ می‌کنیم.

مرحله چهاردهم: سپس با سوهان برقی شروع به صاف کردن سطح مواد روی ناخن و دور ناخن‌ می‌کنیم. و بعد از این کار به کمک بافر روی سطح ناخن را می‌کشیم تا سطحی صاف‌‌تر و یکدست‌‌تر بدست آید.

مرحله آخر: این مرحله‌ی مورد علاقه خانم‌ها است در این مرحله‌ می‌توانید دست‌های خود را بشویید و لاک مورد علاقه خود بزنید.

انواع 

در حالت کلاسیک دو نوع اصلی کاشت ناخن وجود دارد که بقیه روش‌ها، از همین دو روش اصلی مشتق شده است و حالاتی گوناگون و دوام متغیر را در زیبایی و استحکام ناخن‌ها ایجاد‌ می‌کند. شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش‌ها از یکدیگر متفاوت است. دو نوع اصلی : کاشت ناخن با مواد پودری و با مواد ژله‌ای است. بر پایه این دو دسته کلاسیک، با استفاده از مواد مذکور‌ می‌توان 14 نوع جدید از انواع آن را به وجود آورد که شامل موارد زیر است:

  • پودری

  • ژله ای

  • قالبی

  • به روش فیبر یا گیاهی

  • اکلیلی

  • سیلک

  • میکس

  • آکواریوم

  • دیپینگ

  • مرمریت

  • لاک جلیش

  • فرنچ یا فرنچ دائمی

  • بیبی بومر یا کاشت‌هایلایت

  • موقت یا تیپ گذاری

کاشت ناخن پودری

 

روش کاشت ناخن پودری از معروف‌ترین ‌‌‌و رایج‌ترین ‌‌‌روش‌ها در کاشت ناخن است. در این روش با استفاده از پودر اکریلیک و لیکوئید لایه‌ای محکم از ترکیب این دو ماده ساخته‌ می‌شود سپس به کمک پرایمر و سوهان کشی‌های مختلف، به ناخن‌ها استحکام و فرمی زیبا بخشیده‌ می‌شود. در این روش از ۴ نوع پودر استفاده‌ می‌شود: پودر کاشت کریستالی، پودر کاشت پینک یا صورتی ، پودر کاشت کاور و پودر کاشت رنگی. کاشت ناخن پودری یکی از پرکاربردترین و با دوام‌ترین ‌‌‌نوع کاشت ناخن است. همچنین استحکام بالایی در اثر ضربات دارد.

کاشت ناخن هلویی

 

کاشت ناخن هلویی بین کسانی که تمایل دارن ناخن‌های طبیعی داشته باشند یکی از محبوب‌ترین ‌‌‌روش‌هاست. کاشت ناخن هلویی در اصل خود دارای رنگ بوده و نیاز به زدن لاک ندارد که از این رو نسبتا روش ساده‌‌تری است. برای این مدل پس از ترکیب کردن مواد پودر و مایع که به این ترکیب لیکوئید گفته می‌شود روی ناخن زده می‌شود که یک لایه محافظتی بسیار خوبی را بر روی ناخن ایجاد می‌کند. این نوع به دو صورت پودر هلویی و پودر معمولی انجام می‌شود. برای این مدل کاشت ناخن از طراحی و دیزاین‌های شاین‌،‌‌‌ کوتاه‌،‌‌‌ ساده‌،‌‌‌ فرنچ‌،‌‌‌ اکلیلی استفاده می‌شود. یکی از خوبی‌های پودر هلویی این است که کسانی که صدف ناخن‌شان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی می‌پوشانند تا ناخن زیبایی بیش‌تری داشته باشد.

یکی از نکات مهمی که در کاشت ناخن باید به آن توجه شود، موادی است که برای کاشت ناخن به کار برده‌ می‌شود که به شرح زیر است.

  • ضد قارچ
  • پرایمر در دو نوع اسیدی و غیر اسیدی
  • پودر 
  • لیکویید کاشت ناخن در سه نوع خشک، نیم چرب، چرب
  • بیس کات در دو نوع ژل و معمولی
  • تاپ کات در چهار نوع معمولی، ژل، شاین، مات
  • باندر ژل یا پرایمر ژل
  • پلی ژل
  • بیلدر ژل
  • کلینزر

کاشت ناخن هلویی- نسیم عقیلی

دستگاه‌ها

 

دستگاه‌های کاشت ناخن شامل دو نوع UV و دستگاه LED هستند و از هر دو آن‌ها برای خشک کردن ژل کاشت استفاده‌ می‌شود

دستگاه UV: داخل این دستگاه‌ها لامپ یو وی قرار دارد که توسط آن ژل خشک‌ می‌شود. زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بیش‌تر از دستگاه LED است.

دستگاه LED: در این دستگاه از لامپ‌های LED برای خشک کردن ژل استفاده‌ می‌شود. عمر لامپ‌های LED بیش‌تر از لامپ‌های UV است همچنین با این دستگاه در زمان کوتاه تری ژل خشک‌ می‌شود.

دستگاه UV – LED: این دستگاه آخرین مدل دستگاه برای کاشت است و مزیت‌های بیش‌تری نسبت به دو مدل دیگر دستگاه دارد به این ترتیب بهترین و کامل‌ترین ‌‌‌گزینه در دستگاه‌های کاشت ناخن هستند.

آموزش کاشت ناخن

 

امروزه استقبال زیادی می‌شود و این شغل مشتریان زیادی پیدا کرده است. بنابراین هر روزه بر متقاضیان یادگیری این رشته افزوده‌ می‌شود اما نکته‌ای که مهم است این است که همه این افراد موفق نخواهند شد مشتریان خود را جذب کنند و تنها افرادی که به شکل صحیح و اصولی این حرفه را یاد بگیرند موفق خواهند شد. مراحل آن به طور کلی ۴ مرحله است شامل:

  • زیر سازی
  • مواد گذاری
  • سوهان کشی
  • طراحی ناخن

این مراحل را باید زیر نظر یک مربی کاردان آموزش ببینید، تمرین‌های لازم را انجام دهید و تجربه کسب کنید تا به یک ناخن کار حرفه‌ای تبدیل شوید، بتوانید مشتریان را جذب کنید و کسب درآمد کنید.

 

 هزینه کاشت ناخن پاسداران

 

هزینه‌ی کاشت ناخن با توجه به روشی که انجام‌ می‌شود، مارک و نوع مواد مصرفی و تخصص آرایشگری که خدمات زیبایی را به شما ارایه‌ می‌دهد متفاوت خواهد بود و قیمت آن حدودا از ۱۵۰ تومن به بالا متغییر است.

کاشت برای ناخن پا

امروزه بانوان به زیبایی و آراستگی ناخن‌های پایشان اهمیت بیش‌تری‌ می‌دهند. ناخن‌های آسیب دیده و یا دفرمه با کاشت به ناخن‌های زیباتری تبدیل خواهند شد. کاشت ناخن پا تفاوت زیادی با کاشت دست ندارد و بطور کلی شامل:

  • زیر سازی
  • تیپ گذاری
  • مواد گذاری
  • سوهان کشی

و از بین بردن ناهمواری‌های احتمالی است. همچنین توجه داشته باشید که ناخن‌های پا به رعایت بیش‌تر نکات بهداشتی نیاز دارند.

نکات ایمنی بعد از کاشت
  • با اجسام آلوده تماس نداشته باشید
  • مراقب باشید تا ضربه به ناخن‌هایتان وارد نشود
  • زمانی که از مواد شوینده و آب استفاده‌ می‌کنید تا حد امکان از دستکش به دست کنید
  • با مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش کار نکنید
  • استخر‌ها احتمال بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده را بالا‌ می‌برند سعی کنید در استخرهای شخصی و یا کاملا بهداشتی حضور پیدا کنید.

 

CafeSeo بازدید : 27 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

کراتین، پروتئینی که به تقویت مو برای جلوگیری از شکستگی، آسیب دیدگی از گرما و وز شدن مو کمک‌‌‌ می‌کند. این پروتئین برای حفظ موهای سالم و قوی از اهمیت حیاتی برخوردار است. اما درمان‌های کراتینه مو، درمان‌های سالنی که نوید موی صاف و ابریشمی را‌‌‌ می‌دهند، مدت‌هاست که با نگرانی‌های عمده‌‌‌ای روبرو هستند. اگر به دنبال کراتینه مو در پاسداران تهران هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید : در این مقاله راجع به اینکه کراتینه کردن مو چیست چگونه انجام می شود مزایا و معایب آن چیست صحبت خواهیم کرد

 

کراتینه مو چیست؟

کراتین یک پروتئین ساختاری است که در مو، پوست و ناخن‌های ما یافت‌‌‌ می‌شود. این ماده معمولاً در محصولات حالت دهنده مو وجود دارد اما اصطلاح درمان کراتینه در واقع نام غلطی است. کراتینه مو صافی نیمه دائمی است که باعث صاف شدن و درخشش موهای وز‌‌‌ می‌شود.

برای اینکه موها صاف و درخشان شوند، محلول حاوی مشتق فرمالدئید یا (بسیار ایمن تر) اسید گلیوکسیلیک روی مو کار‌‌‌ می‌کند تا پیوندهای آن را بشکند و در موقعیت صاف‌تری قرار دهد. سپس محلول را با اتو صاف، خشک می‌کنند که می‌تواند از سه تا شش ماه باقی بماند. این روش‌های درمانی در اکثر انواع مو به خوبی کار‌‌‌ می‌کنند و برای هر کسی که‌‌‌ می‌خواهد از شر سشوار یا صاف کردن منظم موهایش خلاص شود و موخوره را کاهش دهد یا درخشش موهایش را بیش‌تر کند، توصیه‌‌‌ می‌شود.

 

ویژگی‌های کراتینه مو

 

  • از بین بردن خشکی مو
  • رفع وزی مو
  • صاف و لخت شدن موها
  • خوش حالت شدن مو

 

مزایای کراتینه مو

 

در اثر کراتینه، موها نرم و صاف شده و کنترل آن‌ها آسان‌‌تر می‌شود. این تأثیرات بسته به سالم بودن موهای شما، ضخامت طبیعی موها و نوع درمان کراتینه بسیار متفاوت است. کراتین با صاف کردن سلول‌هایی که روی هم قرار‌‌‌ می‌گیرند باعث ایجاد رشته‌های مو‌‌‌ می‌شود. لایه‌های سلول‌ها که کوتیکول مو نامیده‌‌‌ می‌شوند، از نظر تئوری کراتین را جذب‌‌‌ می‌کنند و در نتیجه موها پر و براق به نظر‌‌‌ می‌رسند.

 

مواد به کار رفته در کراتینه مو

کراتینه احیاکننده مو

کراتینه صافی مو

 

تنها تفاوتی که بین این دو مواد وجود دارد نوع محلول و ماده‌ای است که در آن‌ها استفاده شده است. در ادامه هرکدام از انواع مواد  را بررسی خواهیم کرد. توصیه می شود افرادی که موهایشان آسیب دیده موهای خود را کوتاه کنند در غیر این صورت از کراتینه احیا کننده مو استفاده کنند که باعث تقویت و ویتامینه شدن مو می شوند. اما اگر به دنبال صاف و براق کردن موهای خود هستند از کراتینه برزیلی استفاده کنند.

 

بهترین مارک مواد کراتینه مو

 

انتخاب بهترین مارک کراتینه مو به هدف شما، جنس مو و قدرت خرید مواد بستگی دارد. حتماً با آرایشگر خود در این زمینه و هزینه‌های مواد کراتینه مو مشاوره بگیرید و درخواست کنید که برای شما کامل توضیح دهند تا بعد از آن بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. انواع مواد با قیمت‌ها، فرمول و ماندگاری متفاوت در بازار وجود دارد.

 

 

تفاوت کراتینه مو با بوتاکس مو

 

درمان‌های بوتاکس و کراتین مو متداول‌ترین روش‌های درمانی است که در سالن‌ها برای کسانی که به دنبال موهای صاف و براق هستند استفاده‌‌‌ می‌شود. با این حال، در حالی که هر دو نتایج مشابهی دارند (مانند از بین بردن موخوره و تقویت درخشش)، برخی از عوامل اصلی وجود دارد که این دو را از هم متمایز‌‌‌ می‌کند. بوتاکس مو یک روش غیرشیمیایی و نرم کننده عمیق است که سطح مو را پوشانده و شکاف‌های آن را پر‌‌‌ می‌کند در حالی که، کراتینه یک فرآیند صاف سازی شیمیایی (معمولاً حاوی فرمالدئید) است که با موخوره نیز مقابله‌‌‌ می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد جوانب مثبت و منفی هر یک از این موارد را بخوانید و دریابید که کدام روش درمانی برای شما و موهای شما مناسب است.

کراتین برای انواع مو

 

  • کراتین برزیلی (Brazilian Keratin)
  • کراتین نرم کننده (Soft Keratin) برای موهای فرفری
  • کراتین مو ژاپنی (Japzilian Keratin)
  • کراتین اکسپرس (Keratin Express)

 

 

مراقبت‌های پس از کراتین

 

  • تا 48 ساعت پس از آن موها را با کش یا گیره نبندید
  • موها را پس از هر بار شستشو با استفاده از سشوار با دمای پایین خشک نمایید. این کار باعث بیش‌تر شدن اثرات کراتینه‌‌‌ می‌شود
  • پس از شستشوی موها آن‌ها را به آرامی خشک کنید و از ماساژ دادن موها بپرهیزید
  • برای شستشوی موها از شامپوی فاقد سولفات استفاده نمایید.
  • تا سه روز پس از کراتینه کردن موها از شستشوی آن‌ها بپرهیزید.

کراتینه مو - کراتینه مو پاسداران

 میزان ماندگاری 

 

کراتینه مو دائمی نبوده و پس از مدتی از بین‌‌‌ می‌رود که این مدت با توجه به عواملی همچون نوع مواد کراتین، نحوه زدن، مراقبت‌های قبل و بعد از کراتین و …‌‌‌ می‌تواند تا شش ماه ماندگاری داشته باشد.

عوارض کراتین مو

 

کراتینی که برای درمان‌های زیبایی مورد استفاده قرار‌‌‌ می‌گیرد معمولا از پوست، مو و ناخن حیوانات گرفته می‌شود و بعد از ترکیب شدن با چند ماده افزودنی دیگر، از جمله فرمالدئید (formaldehyde)، به کراتینی که هم اکنون مورد استفاده قرار‌‌‌ می‌گیرد، تبدیل می‌شود.

انجمن سرطان آمریکا هشدار داده است که فرمالدئید، یک ماده سرطان زا شناخته شده و ممکن است باعث ایجاد و یا رشد سرطان در بدن شود. این محصولات دارای فرمالدئید که معمولا باعث آزاد شدن گاز فرمالدئید در هوا‌‌‌ می‌شوند و علاوه بر سرطان زا بودن ممکن است مشکلات سلامتی دیگری را هم به همراه داشته باشند. البته عوارض جانبی درمان کراتین موها به طور گسترده در هیچ کجا گزارش نشده است و اگر از محصولات فاقد فرمالدئید برای کراتینه کردن موها استفاده شود، این عوارض احتمالی نیز تا حد زیادی از بین خواهند رفت.

معایب کراتینه مو

 

 از جمله نقاط منفی عبارتند از:

  • بعد از رشد کردن مو، موها در نزدیکی ریشه فر خواهند بود و بقیه مو صاف
  • برای حفظ ظاهر صاف و یکدست موها باید این روند را هر چند وقت یک بار ترمیم و تکرار کنید
  • ممکن است باعث ایجاد خشکی بیش از حد و یا وزی شدید موها شود
  • احتمال خارش پوست، شوره مو و سایر مشکلات مربوط به پوست سر و موها
  • کراتینه می‌تواند به بافت موی سر آسیب رساند
  • احتمال ریزش مو و از بین رفتن درخشندگی طبیعی
  • اگر مواد کراتینه استاندارد و باکیفیت نباشند باعث ایجاد سوختگی در مو و پوست سر می‌شوند

 

هزینه 

 

کراتینه مو دارای قیمت از پیش تعیین شده‌‌‌ای نبوده و عواملی همچون نوع مواد، دستمزد آرایشگر، سایز و حجم موها، موقعیت مکانی و … بر روی موها تاثیر گذار‌‌‌ است. در صورتی که موهای وز و یا آسیب دیده دارید و قصد دارید با استفاده از کراتینه آن‌ها را ترمیم کنید. کراتین‌‌‌ می‌تواند به بهبود ظاهر مو کمک کند. سایر روش‌های درمانی طبیعی نیز‌‌‌ می‌توانند از نظر ظاهری موهای شما را صاف و ابریشمی کنند. محصولات مرطوب کننده طبیعی‌‌‌ می‌توانند به سلامت مو و پوست سر کمک کنند. محصولی مانند رنگ موی زیتونی ، روغن آرگان، روغن نارگیل، کره شی و روغن آفتابگردان.

در صورت بارداری یا شیردهی بسیار مهم است که از مصرف فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی مضر پرهیز کنید. از آوردن کودکان به سالن‌های زیبایی که ممکن است در معرض مواد شیمیایی هوا قرار بگیرند خودداری کنید. اگر آسم، آلرژی یا حساسیت به بو دارید، ممکن است در معرض خطر بیش‌تری باشید.

کراتینه ممکن است برای موهای فر یا موج دار ایده ال به نظر برسد اما ممکن است در بلند مدت هزینه بیش‌تری برای شما داشته باشد. چرا که فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که می‌تواند باعث واکنش‌های پوستی و سایر عوارض جانبی شود. متخصصان زیبایی بطور منظم در معرض فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی قرار‌‌‌ می‌گیرند. این نیز ممکن است منجر به اثرات بد شود. قبل از رزرو قرار ملاقات با مو، از آرایشگر خود بپرسید که از چه نوع درمان کراتینه استفاده‌‌‌ می‌کنند و برچسب‌ها را به دقت بررسی کنید.

 

کراتینه مو پاسداران

اگر به دنبال سالنی مطمئن با کادری حرفه ای در زمینه کراتینه کردن مو هستید به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران را توصیه میکنیم . خانم هایی که ساکن منطقه یک تهران هستند به آسانی میتوانند به خیابان پاسداران آمده و در سالن زیبایی نسیم عقیلی انواع خدمات زیبایی از جمله کراتینه کردن مو را انجام دهند 

CafeSeo بازدید : 32 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

مو یکی از عوامل تاثیرگذار بر ظاهر انسان هاست. این امر سبب می گردد که افراد مختلف حساسیت خاصی نسبت به موهای خود داشته باشند. در بین افراد گوناگون حالت موهای مختلفی دیده می شود. حالت موهای مختلف شامل موهای صاف و لخت، فر، مجعد، وز و شکننده و حالت های دیگر است. بسیاری از افراد تمایل دارند موهایی صاف و لخت داشته باشند.بر همین اساس به دنبال روشی برای صاف کردن موهای خود هستند. در این مقاله سعی داریم یکی از روش های متداول و پرطرفدار در صافی مو را به شما معرفی کنیم. بله حدس شما درست است. در اینجا نگاهی به کراتین درمانی مو به عنوان روشی جهت صاف و احیای موهای وز و فر میپردازیم.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

کراتین چیست؟

کراتین یکی از پروتئین های اصلی ساختاری در بدن انسان و سایر جانداران است. این پروتئین در بخش های مختلف بدن دیده می شود. یکی از اصلی ترین وظایف آن در بدن قرارگیری در ساختمان مو می باشد. برخی از افراد موهایی با کراتین بالا دارند که این امر سبب میشود که موهایی صاف و لخت داشته باشند. از طرفی دیگر برخی از افراد دارای موهایی وز بوده و در ساختار موهای آنها فضاهایی خالی از این پروتئین به چشم می خورد. این امر خود سبب وز شدم موها می گردد.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

کراتین و صافی مو

همانگونه که در بخش های بالا ذکر گردید، موی برخی از افراد وز و ناصاف است. تعدادی از افراد تمایل دارند موهای خود را از حالت وز به صاف تغییر دهند. یکی از روش هایی که امروزه کاربرد زیادی در صاف کردن مو دارد کراتین مو است. کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی در صافی موها، امروزه به طور گسترده در کلینیک ها و سالن های زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش مواد مورد استفاده با استفاده از تکنیک های خاصی به ساقه موها تزریق می شود. این عمل توسط قرار دادن مواد موردنظر بر روی مو و تکنیک خاص برای هر فرد انجام می گیرد.

در اینجا به چند مورد از مزایای این روش اشاره می شود:

احیای مو

منظور از احیای مو توسط کراتین تزریق مواد کراتین به داخل خلل و فرج ساقه مو است. افرادی که موهای وز و یا آسیب دیده ای دارند در ساقه موهایشان فضای خالی زیادی دیده می شود. این فضای خالی باید توسط این پروتئین پر شود. این امر به احیای ساختار مو کمک زیادی می کند.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

کراتین مو مناسب برای خانم ها و آقایان

زمانی که صحبت از تقویت مو به میان می آید تمرکز بیشتر افراد بر روی موهای خانم ها است. صرف نظر از جنسیت فرد متقاضی، کراتین مو می تواند جهت احیای موی افراد موثر باشد.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

حالت پذیری بهتر مو

یکی از شکایت هایی که افراد با موهای وز دارند عدم حالت پذیری موهایشان است. کراتین کردن موها سبب افزایش قابل توجهی در حالت پذیری موها می گردد.

عدم آسیب دیدن موها

افراد دارای موهایی وز و ناصاف معمولا عادت به سشوار و اتو کشیدن روزانه موهایشان دارند. با این کار آسیب های جدی به ساقه و ریشه موهای خود وارد می کنند. کراتین مو کمک می کند که افراد برای چندین ماه متوالی نیازی به استفاده از این وسایل مضر برای مو نداشته باشند. این امر تا حد زیادی آسیب به موها را کاهش می دهد.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

آموزش کراتین و تاثیر آن بر روی مو

تقریبا تمامی افرادی که کراتین را به عنوان روش صاف کردن مو انتخاب می کنند از انتخاب خود راضی هستند. این روش باعث صاف شدن موهای وز و آسیب دیده شده و بافتی صاف و شلاقی به مو می دهد.

قابل استفاده در موهای رنگ شده

برخی دیگر از روش های صاف کردن مو دارای محدودیت در مورد موهای رنگ شده هستند. این در حالیست که کراتین مو هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. افرادی که موهای رنگ شده دارند هم می توانند موهای خود را کراتین کنند.

آموزش کراتین-آنیل آکادمی

انواع حالت مو

حالت موی افراد متفاوت است. در کنار آن سلیقه های متفاوتی نیز برای حالت موها وجود دارند. برخی از افراد موی لخت دوست دارند. برخی دیگر موی فر یا مجعد را ترجیح می دهند. این امر تا حد زیادی تحت تاثیر سلیقه شخصی قرار دارند. در هر صورت حالت موی افراد تحت تاثیر عوامل ژنتیکی قرار دارد. ولی این بدان معنا نیست که حالت موی افراد قابل تغییر نباشد. امروزه افراد با موی فر، لخت، مجعد و … می توانند به آسانی از طریق روش های موقت نظیر اتو کردن موها و نیمه دائم نظیر کراتین مو حالت موهای خود را تغییر دهند.

کراتین مو-آنیل آکادمی

روش های مختلف تغییر حالت موها

تغییر حالت مو از صاف به فر و بلعکس امروزه به یکی از کارهای روتین مو تبدیل شده است. این کار به روش های مختلفی انجام پذیر است. بر اساس مدت زمان تاثیرگذاری این روش ها می توان آنها را به دو دسته کلی زیر تقسیم بندی کرد:

روش های موقتی تغییر حالت مو

در این نوع از تغییر حالت مو، افراد موقتا و برای چند ساعت حالت موهای خود را تغییر می دهند. برای این منظور از وسایلی نظیر اتو مو، سشوار، دستگاه بابلیس، بیگودی، اسپری موس و … استفاده می کنند. این روش ها هر کدام به نوبه خود دارای یکسری معایب و مزایا هستند.بطور مثال استفاده مداوم از اتو مو برای صاف کردن موها موجب آسیب به مو می گردد. وسایل حرارتی نظیر اتو مو، بابلیس، ویو مو و سشوار موجب آسیب جدی به کوتیکول مو می گردند. وسایل دیگری نظیر بیگودی و اسپری موس به دلیل نداشتن حرارت آسیب کمتری به موها وارد می کنند.

روش نیمه دائمی کراتین مو

بسیاری از افراد وقت و حوصله استفاده از روش های موقت تغییر حالت مو را ندارند. این امر سبب گرایش افراد به استفاده از روش های نیمه دائمی می گردد. در کنار صرفه جویی وقت در این روش ها، آسیب آنها از روش های موقت کمتر است. بطور مثال کراتین مو برای مدت زمانی مشخص فرد را از استفاده سشوار و اتو مو بی نیاز می کند.

کراتین مو-آنیل آکادمی

کراتین مو

در کنار عوامل ژنتیکی که بر حالت مو تاثیرگذارند عواملی دیگر حالت مو را تحت تاثیر قرار می دهند. عواملی نظیر استفاده مداوم از رنگ مو، سشوار، اتو مو، شستن موها با شامپوی نامناسب، شستن موها با آب داغ و … موجب وز و بد حالت شدن موها می گردند. ساختار اصلی مو از پروتئین کراتین است. این پروتئین تحت تاثیر عوامل آسیب زننده ای که در بالا ذکر شد قرار می گیرد. در افرادی که موهای آسیب دیده دارند بخش اعظمی از کوتیکول مو از کراتین خالی شده است. با ایجاد این حفره ها حالت مو شکننده و وز به نظر می رسد.

کراتین مو یکی از کارهایی است که به کمک احیای موی آسیب دیده می آید .در این روش کوتیکول مو مستقیما در معرض پروتئین کراتین قرار می گیرد. این پروتئین به وسیله حرارت ناشی از اتو مو که در روش کراتین مو به کار می رود مستقیما وارد حفره های خالی می گردد. با پر شدن این حفره ها مو احیا شده و در کنار حالت سرزندگی، لخت و شلاقی می گردد.

کراتین مو-آنیل آکادمی

نتیجه ای که در روش کراتین مو حاصل می گردد به میزان زیادی تحت تاثیر مهارت فرد انجام دهنده قرار دارد. میزان ماده کراتین مورد نیاز برای هر فرد، تعداد دفعات کشیدن اتو مو بر روی موها و جنس موهای هر فرد از جمله عواملی است که باید توسط فرد انجام دهنده تشخیص داده شود. بر این اساس انتخاب مکانی مناسب جهت انجام کراتین مو بسیار حائز اهمیت است. آنیل آکادمی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های زیبایی و مراقبت پوست و مو، اقدام به آموزش افراد متقاضی یادگیری کراتین مو می نماید. افراد آموزش دیده در آنیل آکادمی با در دست داشتن مدرک معتبر این موسسه، افرادی قابل اعتماد جهت سپردن موهایتان برای انجام کراتین مو هستند.

CafeSeo بازدید : 22 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

تغییرات فصلی،استفاده بیش از حد از لوازم حرارتی مثل اتو های مو،براشینگ های زیاد،دکلره ورنگ کردن مداوم موهاو استفاده از شامپو های نامناسب با جنس موی شما و همچنین رژیم غذایی نا سالم از جمله مواردی است که باعث ایجاد خشکی و آسیب دیدگی بالای مو های شما میشود.

در این حالت میتوان گفت که کراتین میتواند یکی از روش های درمانی مناسب برای از بین بردن خشکی مو ها شما باشد.در واقع کراتین با نقش حفاظتی که بر روی ساقه مو داشته از مو حفاظت کرده و باعث تقویت و درخشندگی مو های شما میشود.

کراتین مو

کراتین چیست و چه کارهایی بر روی مو های شما انجام میدهد؟

همانطور که میدانید کراتین یکی از مواد محبوب صنعت مو و زیبایی است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از متخصصان این حوزه استفاده از کراتین مو راپیشنهاد میکنند چرا که این عمل باعث تقویت رشد مو وهمچنین درخشندگی و زیبایی مو های شما میشود.

در واقع کراتین به عنوان یک ماده ی تقویتی برای رشد موهای شما بوده و پروتئین مهمی است که در پوست،مو و ناخن های شما موجود دارد.

این نوع درمان مو در واقع یک درمان موقتی است و شما با کراتینه کردن مو هایتان آنها را برای مدتی درخشان ، زیبا و خوش حالت میکنید. در واقع استفاده از کراتین به صورت یک ترمیم کننده برای مو های آسیب دیده عمل میکند و این میتواند یکی از علل تمایز با سایر مواد برای داشتن مو هایی سالم وسلامت باشد.

این محصول در واقع بر روی انواع مو اثر گذار بوده و بیشتر به منظور صافی ،تقویت و سلامت مو ها انجام میگردد.

آیا محصولات کراتین و درمان کراتین می توانند به موهای من آسیب برساند؟

 متخصصان ما در سالن زیبایی مونا صالحی استفاده مکرر از مواد کراتینه را توصیه نمیکنند.چرا که استفاده بیش از حد آن باعث صدمه به مو های شما میشود.دلیل این نگرانی هم میتواند این مساله باشد که گرمای زیاد بر روی مواد کراتینه باعث آزاد سازی گاز فرمالدهید (ماده اصلی کراتینه که باعث صافی مو میشود)شده وبسیار خطرناک است.

توصیه ما به شما این است که عملیات کراتینه را حد امکان در خانه انجام ندهید چرا که این کار مستلزم مهارت خاصی بوده و اگر به درستی انجام نشود موجب ریزش مو و خطرات دیگری میشود.

 

کراتینه مو بر روی مو های رنگ و دکلره شده

 سوال اینجاست که آیا میتوان از کراتین برای درمان مو های رنگ و دکلره شده استفاده کرد؟ آیا لازم است اول مو ها را رنگ کرده و بعد دکلره کنیم یا بالعکس؟

اگر در مورد این مساله کمی گیج شده اید و نمیدانید که چه راهی برای درمان مو های شما مناسب است پس به ما اجازه دهید تا توضیحاتی در اینباره به شما بدهیم:

اگرچه این کار نقاط ضعفی داشته اما فواید زیادی در انجام رنگ مو و دکلره قبل از انجام کراتین وجود دارد.پس ابتدا بیایید بدانیم که این کار باعث:

  • کراتین به عنوان یک مانع محافظت از رنگ عمل می کند
  • این کار رنگ موی شما را تقویت می کند
  • این کار آسیب های ناشی از رنگ و دکلره موی شما را بهبود می بخشد
  • در ماندگاری طولانی مودت رنگ موی شما موثر است
  • خشکی مو های شما را از بین برده و به معنای واقعی کلمه مو های درخشان و تقویت شده به شما هدیه میدهد.

 

 

کراتین مو

کراتین مو

ابتدا رنگ و دکلره کردن مو ها و سپس کراتینه کردن نتایج باور نکردنی بر روی مو های شما خواهد داشت.چه خواهان مو های بلوند باشید چه صورتی خاص،انجام عملیات کراتینه مو بعد از یک دکلره سخت و چند مرحله ای و بعد رنگ کردن مو ها باعث درخشندگی و طراوت بخشیدن به مو های شما میشود.در واقع کراتین مو یک درمان برای مو های شماست .

قیمت کراتینه مو

مهمترین عاملی که در قیمت کراتین مو تاثیر گذار است میزان اندازه مو میباشد.اندازه مو هرچه قدر بلندتر بوده قیمت برای کراتینه کردن هم بالاتر خواهد رفت.ولی نمی توان معیار را فقط به میزان بلندی و یا کوتاهی اختصاص داد چرا که گاهی بعضی از مو های کوتاه حجم بالایی داشته و به میزان مواد بیشتری برای کراتینه کردن احتیاج دارد.

عامل بعدی موثر در قیمت کراتینه مو میتواند نوع مواد مصرفی باشد.مواد کراتینه متفاوتی با نام ها و برند های تجاری مختلفی در بازار موجود است که قیمت های متفاوتی دارند.

عامل سوم میتوان به محله و همچنین شهرت مرکز کراتین اشاره کرد.خدماتی که در مراکز بالای شهر انجام میگیرد عملا قیمت متفاوت تر ی خواهد داشت.

کراتین مو

 

ماندگاری کراتینه مو

شاید این سوال در ذهن شما مطرح شده باشد که ماندگاری کراتین بر روی مو های شما چقد است؟ماندگاری مواد کراتین بر مو به طور معمول بین 2 الی 6 ماه میباشد .لازم به ذکر است یادآور باشیم که این میانگین ماندگاری به این معنی نیست که شما پس از گذشت 6 ماه همچنان مو های صاف و درخشان مثل روز اولتان داشته باشید.ماندگاری بالای اثر کراتین مستلزم رعایت کردن یک سری موارد میباشد:

  • استفاده از شامپو و ماسک مو های مخصوص و مناسب کراتینه
  • پس از هر بار استحمام که منجر به خیسی مو های شما میشود،مو ها را با باد ملایم سشوار خشک نمایید
  • تا حد امکان ار استخر استفاده نکنید و یا در هنگام استفاده از استخر از کلاه مخصوص شنا استفاده کنید
  • بعد از انجام کراتینه مو مطلقا از رنگ مو و دکلره استفاده ننماید.

سالن زیبایی منا صالحی جایی است که در آن آرایشگران حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند مدل دلخواهتان را روی موهایتان پیاده کنید. شما می‌توانید نمونه کارهایشان را در وب سایت مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی یا از طریق تماس تلفنی نوبت رزرو کنید و سوالات خود را بپرسید.

CafeSeo بازدید : 49 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

شینیون مو یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل‌ها و آرایش مو در دنیا است. به طور کلی شینیون یعنی جمع کردن آن‌ها با مدل‌های مختلف در پشت سر. در گذشته شینیون مدل‌های مختلفی نداشت و به همین دلیل جزو هنرهای آرایشگیری به شمار نمی‌رفت. اما امروزه این نوع آرایش مو به عنوان یک هنر و تکنیک در حرفه آرایشگری شناخته می‌شود. حتی برخی از افراد فعال در آرایشگاه‌ها به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

شنیون مو

شینیون موی کوتاه

شینیون مو برای هر مدل مویی قابل استفاده است. این یکی از دلایلی است که شینیون به عنوان پرکاربردترین مدل مو برای مهمانی‌ها و مجلس‌های جشن و عروسی شناخته می‌شود. در آرایش موهای کوتاه هم می‌توان از این تکنیک استفاده کرد. شینیون برای موهای کوتاه را می‌توان به دو روش انجام داد. برخی از موهای کوتاه به اندازه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را پشت سر جمع کرد و حالت داد.

در مقابل برخی از خانم‌ها به مدل موهای بسیار کوتاه مانند مدل کوپ و… علاقه دارند. این افراد نیز می‌توانند با استفاده از موی مصنوعی در میان موهای خودشان شینیون انجام دهند. این افراد هم می‌توانند از اکستنشن‌های مو استفاده کنند و هم می‌توانند به صورت موقتی از موی مصنوعی بهره ببرند. در هر صورت کوتاهی مو مانع شینیون آن نمی‌شود!

شنیون مو

شینیون موی دخترانه

تنوع مدل‌های شینیون باعث شده است که برای گروه‌های سنی مختلف کاربرد داشته باشد. حتما شما هم در مراسم‌ها و جشن‌ها دختران کوچکی که شینیون کرده‌اند را دیده‌اید. برای شینیون کردن موهای دختران می‌توان از مدل‌های دم اسبی استفاده کرد. این مدل شینیون مو برای دختران جذاب است و کاملا با سن آن‌ها سازگار است.

البته مدل‌های شینیون دیگری نیز برای دخترها کاربرد دارد. استفاده از گل سرها و سایر زیورآلات مو، زیبایی شینیون و چهره دخترها را دوچندان می‌کند. حتی یک روبان ساده در کنار شینیون، جلوه بیشتری ایجاد خواهد کرد.

شینیون مو

شینیون موی بلند

اگر موهای شما بلند است گزینه‌های زیادی برای آرایش کردن آن‌ها پیش روی خود دارید. بدون شک شینیون می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای موهای بلند باشد. انتخاب مدل شینیون باید با توجه به چهره فرد و مدل لباسی که برای مجلس مورد نظر انتخاب کرده است، انجام شود.

روش‌های شینیون موی بلند

موهای بلند را می‌توان به روش‌های مختلف شینیون کرد. در ادامه به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های شینیون اشاره کرده‌ایم.

  • شینیون شلوغ: در این نوع شینیون موها با آرایش خاص و شلوغ در پشت سر جمع می‌شوند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که موها هیچ نظم خاصی ندارند. این موضوع باعث جذابیت این نوع شینیون می‌شود.
  • دم اسبی: این مدل یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای موهای بلند داشته باشید. ترکیبی از موی باز و شینیون که موهای شما را با زیبایی هرچه تمام‌تر جلوه‌گر می‌کند.
  • گوجه‌ای: این نوع شینیون، ساده‌ترین مدل آن است که البته می‌تواند با مدل‌های دیگری مانند شینیون مو شلوغ نیز ترکیب شود. اگر قصد دارید موهای خود را به شکل گوجه‌ای ساده شینیون کنید، بهتر است در کنار آن از روبان‌ها، تاج یا سایر زیورآلات مو نیز استفاده کنید.
  • آبشاری: این مدل شینیون شباهت‌های بسیاری به شینیون دم اسبی دارد. تفاوت این دو روش در این است در مدل دم اسبی بالای موهای شما بسته می‌شود. اما در مدل آبشاری موهای شما بسته نیستند و تنها آرایش شده‌اند.
  • شینیون رومی: این مدل ترکیبی از شینیون و بافت مو است. موها از جلو بافته می‌شوند و به پشت سر می‌روند. موهای پشت نیز در مدل‌های مختلف شینیون می‌شوند. این مدل می‌تواند برای موهای نیمه بلند نیز کاربردی باشد.

شینیون مو

شینیون موی ساده

شما می‌توانید برای رفتن به مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از شینیون ساده برای موهای خود استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که مدل‌های ساده نیز می‌توانند به شکل کاملا حرفه‌ای طراحی شوند. برخی از افراد خودشان موهایشان را به صورت کاملا ساده شینیون می‌کنند. اما در صورتی که قصد دارید در عین سادگی، جلوه زیبا و شکیلی به موهای خود بدهید، بهتر است به آرایشگاهی معتبر و حرفه‌ای مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که افراد متخصص می‌توانند دقیقا مدل موی دلخواه شما را درست کنند.

شینیون مو

شینیون موی باز

شینیون موی باز و نیمه باز از زیباترین و شیک‌ترین مدل‌های مو برای خانم‌های جوان به حساب می‌آید. شینیون باز باعث ایجاد جذابیت در چهره‌ و موهای شما می‌شود. مدل موهایتان حتی می‌تواند باعث بیشتر دیده شدن لباستان باشد! شینیون باز برای موهای بلند در هر نوع مجلسی کارایی دارد.

اگر لباس شما یقه باز است این نوع مدل شینیون انتخاب مناسبی خواهد بود. برای زیبایی بیشتر مدل موی باز، می‌توان از اکسسوری‌های مروارید دار و یا براق کریستال استفاده کرد. استفاده از اکسسوری‌ها در مواقع مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی در ظاهر فرد داشته باشد.

شینیون مو

شینیون موی عروس

یکی از کلیدی‌ترین نکات آرایشی در زیبایی عروس مدل آرایش و شینیون موهای اوست. شینیون یکی از پرطرفدارترین مدل‌ موها برای عروس‌هاست. تنوع مدل، زیبایی و تناسب با انواع چهره و لباس مهم‌ترین دلایل پرطرفداری این مدل مو به شمار می‌رود.

مدل مو باید با چهره و لباس عروس هماهنگ باشد. همچنین باید راحت و محکم باشد. عروس‌ها در شب عروسی خود تحرک زیادی دارند. بنابراین مدل موهای آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که هنگام رقص یا حرکت باز نشود. شینیون این ویژگی را نیز دارد.

نکته قابل توجه این است که شینیون مناسب مو در مراسم‌های مختلف عقد و حنابندان و عروسی کاملا متفاوت است. آرایشگران حرفه‌ای برای هرکدام از این مراسم‌ها از مدل‌های جدید و خاصی استفاده می‌کنند.

شنیون مو

شینیون موی جدید

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شینیون این است که همیشه مدل‌های جدیدی دارد. آرایشگران با خلاقیت خود مدل‌های جدیدی ابداع می‌کنند که توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند.

در مدل‌های جدید شینیون مو با استفاده از وسایلی مانند بابلیس، سشوار، اتوی مو و ویو موها را فرم می‌دهند. به این روش شینیون حرارتی می‌گویند. شینیون‌های حرارتی بدون سنجاق و یا کم‌ترین تعداد سنجاق درست می‌شوند. علیرغم تصور بسیاری از افراد، این مدل مو محکم است و به راحتی از بین نمی‌رود.

در شینیون‌های کاغذی مدل جدید دیگری است که برای موها انجام می‌شود. در این روش موها در دسته‌های ورقه‌ای نازک حالت داده می‌شود. در این روش می‌توان طرح‌های جذاب و ظریف در موها ایجاد کرد. این روش مورد استقبال عروس‌های بسیاری واقع شده است.

شنیون مو

جمع بندی

یکی از جذابیت‌های شینیون این است که محدودیتی در آن وجود ندارد. یک آرایشگر می‌تواند با خلاقیت خود و با توجه به چهره فرد، انواع شینیون‌ها را باهم ترکیب کند. حتی می‌تواند از دیگر روش‌های آرایش مو در کنار شینیون استفاده کند. این موضوع روشن می‌کند که در صورت مراجعه به یک آرایشگر خلاق و حرفه‌ای می‌توانید زیباترین شینیون‌ مو را داشته باشید.

سالن زیبایی منا صالحی جایی است که در آن آرایشگران حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند مدل دلخواهتان را روی موهایتان پیاده کنید. شما می‌توانید نمونه کارهایشان را در وب سایت مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی یا از طریق تماس تلفنی نوبت رزرو کنید و سوالات خود را بپرسید.

CafeSeo بازدید : 33 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

کاشت ناخن یکی از رایج ترین شیوه ها برای زیباتر شدن دست ها و فرم ناخن ها می باشد که در چند سال اخیر با استقبال زیادی مواجه گردیده است. به طوریکه روش های آن با تغییر و تحول زیادی مواجه شده و در حال حاضر با تنوع بالایی در انواع ناخن روبرو هستیم. با توجه به سوالات و ابهامات زیادی که اغلب خانم ها در مورد شیوه کاشت ناخن با آن مواجه هستند، در ادامه نگاه جامعی با آن خواهیم داشت.

 

کاشت ناخن

کاشت ناخن چیست و چه روش هایی دارد؟

به مجموعه فرآیندی که در آن با کمک ابزار و مواد مختلف پوشش جدیدی بر روی ناخن ها ایجاد شدده و سعی در رفع عیوب احتمالی موجود در ناخن و بخشیدن جلوه بهتر به آن می باشد، اصطلاحا کاشت ناخن گفته میشود.

لازم به ذکر است که برخلاف کاشت مژه و مو که در برخی از مواقع ممکن است با جراحی انجام شود، ناخن بدون جراحی و با ابزارهای متنوع در سالن و کلینیک های زیبایی کاشته و طراحی می گردد. با توجه به نوع مواد و ابزارهای به کار رفته برای کاشت، روش های مختلفی برای آن استفاده می گردد که هر یک دارای مزایا و معایب خاصی هستند. از جمله روش های به کار رفته برای این منظور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ناخن قالبی

یکی از قدیمی ترین روش ها استفاده از ناخن های قالبی می باشد. برای کاشت این گروه از ناخن ها ابتدا مواد مورد نیاز برای کاشت روی ناخن های مصنوعی تثبیت می گردد. به منظور جلوگیری از ایجاد قارچ روی ناخن، مواد ضد قارچ بر روی ناخن فرد قرار گرفته  و سپس ناخن مصنوعی بر روی آن نصب می شود.

پس از اطمینان از چسبیدن کامل ناخن، به آرامی ناخن مصنوعی خارج می گردد. لازم به ذکر است که این شیوه کاشت بخاطر هواگیری ناخن و فشاری که به انگشتان وارد می کند، کاربرد زیادی ندارد و بهتر است سایر روش ها را برای زیباتر شدن ناخن ها انتخاب نمود.

ناخن پودری

از دیگر انواع ناخن که بخاطر زیبایی ظاهری و همچنین عدم وارد کردن فشار به ناخن اصلی با استقبال زیادی مواجه گردیده است می توان به ناخن پودری اشاره نمود. برای طراحی ناخن پودری از ناخن های مصنوعی استفاده شده و به اندازه دلخواه آنها را کوتاه نموده و در نهایت بعد از قرار دادن ضد قارچ و پودرهای مخصوص روی ناخن و خشک شدن مواد، مرحله سوهان زدن انجام میشود.

ناخن ژله ای

این روش شباهت زیادی با ناخن های پودری دارد و فرآیند کاشت آن به این صورت است که، ابتدا مواد ضد قارچ روی ناخن اصلی قرار گرفته و سپس نوعی ژله مخصوص بر روی آن کشیده میشود. پس از خشک شدن مواد ژله ای در دستگاه یو وی، سوهان زدن انجام می گردد که جلوه بسیار زیبایی را به ناخن و دست ها میبخشد.

ناخن فرنچ یا گریم

از دیگر روش های بسیار عالی برای زیباتر شدن ناخن ها می توان به کاشت گریم اشاره نمود. مهم ترین گام در این روش، طراحی صدف ناخن با استفاده از پودرهای هلویی می باشد که باعث میشود عیوب ناخن اصلی تا حد زیادی پوشانده شود. سپس خط فرنچ با مواد مخصوص و رنگ روشن طراحی شده و به ترکیبی عالی دست پیدا کرد.

ناخن فیبر

برخلاف سایر انواع ناخن، در این شیوه از تیپ استفاده نمی گردد، بلکه کاشت توسط فیبرهای مخصوص انجام میشود. رشته های بسیار باریک فیبر روی ناخن قرار گرفته و پس از قرار گرفته یک لایه ژل بر روی آنها، در نهایت توسط دستگاه یو وی خشک میشود. به منظور زیباتر شدن شکل ظاهری این نوع ناخن، در آخرین گام سوهان کشی صورت می گیرد که جلوه فوق العاده زیبایی به ناخن بخشیده میشود.

از دیگر روش های کاشت ناخن می توان به کاشت بینی بومر، ماربل و دیپینگ، ژلیش و کروم اشاره نمود که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند.

کاشت ناخن

ابزار لازم برای کاشت ناخن

برای طراحی و کاشت هر یک از روش های فوق که به آن اشاره کردیم، لازم است از ابزارهای متعددی استفاده گردد تا در نهایت بهترین خروجی دریافت شود. از جمله ابزارهای مهم برای طراحی و کاشت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پودر (پودر کاشت کریستالی، پودر صورتی، پودر کاشت کاور و پودرهای کشات رنگی) و مواد ژله ای مخصوص با توجه به نوع ناخن مورد نظر
  • ضد قارچ
  • تاپ کات
  • باندر ژل
  • پرایمر کاشت
  • دستگاه اشعه UV برای ناخن های پودری
  • سوهان برقی
  • بالشتک مکنده
  • قلم
  • کاتر
  • تیپ
  • فرمر، بافر، لاک، گوشت گیر

کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن

با توجه به نوع ناخن انتخابی شیوه های مختلفی را برای کاشت آن باید انجام داد اما در اغلب شیوه های کاشت لازم است چند گام و مرحله مهم اجرا گردد که عبارتند از:

  • در اولین گام لازم است لاک و مواد ژله ای و غیره روی ناخن کاملا تمیز شود. برای این منظور می توان از استون استفاده نمود.
  • با گوشت گیر و ناخن گیر و ابزارهای مانیکور، گوشت های اضافه اطراف ناخن کاملا جدا شود. تا حد امکان سعی کنید ناخن های اصلی را کوتاه کنید تا ناخن کاشته شده بهتر و محکم تر روی پایه نصب شود.
  • با سوهان برقی و ابزارهای مختلفی برای براق شدن و صاف کردن سطح روی ناخن، تمام ناهواری ها و برجستگی های روی ناخن را برطرف کنید.
  • با توجه به نوع ناخنی که انتخاب کرده اید در این مرحله گام های متفاوتی را باید طی کنید. که در بخش معرفی انوع مختلف ناخن به آنها اشاره شد. به عنوان مثال، برای ناخن های میکس، لازم است در این مرحله ابتدا مواد ضد قارچ را روی سطح ناخن کشیده و پودرهای مخصوص روی آن قرار میگیرد. پس از خشک شدن پودر، لایه هایی از ژل های مخصوص روی ناخن قرار گرفته و در نهایت برای خشک شدن کامل آن از دستگاه هایی با اشعه یو وی استفاده می گردد.

کاشت انواع ناخن در سالن زیبایی منا صالحی

سالن زیبایی منا صالحی با سالها تجربه و ارائه خدمات متنوع از قبیل آرایش عروس اروپایی، عربی و هندی، رنگ مو، اکستنشن مو، کاشت انواع ناخن را در مجموعه خدمات خود قرار داده است.

CafeSeo بازدید : 36 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

می دانیم که شب عروسی یکی از خاص ترین و به یاد ماندنی ترین شب های زندگی هر خانمی است و به همین دلیل مدل آرایش و تناسب آرایش با چهره عروس از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است ، شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن لباس عروس کردید ، به دنبال مدل مو و آرایش عروس برای زیبا شدن در شب عروسیتان زمان زیادی را در اینستاگرام و پینترست و اینترنت  سپری کرده اید . با توجه به لیست کارهای انجام شده برای شب عروسیتان ، اگر آرایش مورد نظرتان را انتخاب نکرده اید ، تقریبا هیچ کاری نکرده اید .

"<yoastmark

مطمئنا انتخاب آرایش برای عروسی ، کاری دلهره آور است ، اما با ایده هایی که ما به شما میدهیم این کار چندان سخت نخواهد بود . از چهره های با آرایش کم تا چهره های با آرایش زیاد  هر آنچه که انتخاب شماست اگر به معیار های زیبایی شناسی هماهنگ باشد برایتان ممکن میکنیم.

ما می دانیم که شما با استفاده از روش هایی که ما به شما برای آرایش عروس پیشنهاد می دهیم کاملا جذاب خواهید شد.

در اینجا چند ایده برای آرایش به شما ارائه خواهیم داد که به شما برای پیدا کردن مناسب ترین آرایش کمک خواهد کرد

  • استفاده از رژ لب قرمز رمانتیک به همراه آرایش محدود چشم ها
  • سایه چشم Ombre و مژه های پرپشت عروس را تبدیل به یک عروسک زیبا می کند
  • موهای بلند ، لب ها و چشم های فریبنده باعث جذابیت عروس میشوند
  • رژ صورتی به همراه آرایش چشم کم عروس را جوان تر نشان می دهد

"آرایش عروس با چشم های قهوه ای

نه تنها برای آرایش عروس بلکه یک قاعده ای که باید در طول زندگی به آن توجه کنید: اعمال آرایش با توجه به چشم و رنگ پوست است.در عروسی شما مهمان ها به جای اینکه بگویند چقدر زیبا شده اید باید بگویند چقدر آرایش شما زیباست.

آرایش موی عروس به همان اندازه لباس عروسی اهمیت دارد که در روز عروسی بسیار زیبا به نظر برسد. مطمئن باشید که بهترین نوع آرایش برای شما با توجه به رنگ پوست و چشم شما انتخاب خواهد شد. به همین دلیل شما باید قبل از انتخاب آرایشگر مورد نظرتان برای عروسی رنگ سایه متناسب با رنگ چشم و پوست خودتان را انتخاب کنید ، این کار کمک زیادی به آرایشگرتان برای انتخاب نوع آرایش مناسب برای شما می کند.

آرایش عروس باید چگونه باشد ؟

شما می توانید در مورد آرایش عروس با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می دهید تصمیم بگیرید. همچنین در مورد مدل آرایش مناسب برای شما می توانید از متخصص آرایش عروس کمک بگیرید.

ما با کادری مجرب و حرفه و به کارگیری متخصصین میکاپ و متخصص عروس در تهران این امکان را برای شما فراهم میکنیم تا با خیالی راحت تنها منتظر روز موعود باشید.

 

1-آرایش چشم های قهوه ای

اول از همه میتوانیم بگوییم کسانی که رنگ چشم قهوه ای دارند خوش شانس ترین هستند ، زیرا اکثر سایه ها با این رنگ چشم زیبا به نظر میرسند. برای برجسته کردن چشم های قهوه ای میتوانید از رنگ های گرم استفاده کنید.

اگر رنگ چشم قهوه ای روشن دارید از رنگ های قهوه ای تیره و سیاه دوری کنید، میتوانید از رنگ های قهوه ای روشن، بنفش، صورتی، زرد طلایی به همراه خط چشم آبی روشن دریایی استفاده کنید. برای انتخاب رژلب هم میتوانید از رنگ های صورتی و یا نود استفاده کنید تا زیبایی چشمانتان نمایان شود .

2-آرایش چشم های سبز

خاکستری براق ، نقره ای و دیگر سایه های به رنگ خاکستری باعث دیده نشدن چشم های سبز میشوند، پس باید از آن ها دوری کنید. به جای رنگ های براق، می توانید سایه های قرمز، صورتی، بنفش وگزینه های آرایش عروس را در تن های خاکی در نظر بگیرید. اگر چشمان شما سبز است و پوست شما روشن است ، می توانید به سایه های طبیعی روی آورید.

برای آرایش عروس نرم و طبیعی ، سایه های صورتی روشن ممکن است برای شما مناسب تر باشد.اگر پوست گندمگون و چشم های سبز و قهوه ای دارید سایه های به رنگ بنفش برای شما مناسب تر است .

پیشنهاد ما برای ریمل و مداد برای چشم های سبز، استفاده از رنگ قهوه ای است به خصوص اگر از رنگ قهوه ای شکلاتی برای خط چشم و ریمل استفاده شود. رنگ قهوه ای باعث میشود که رنگ چشم های شما مشخص شود بنابراین شما یک تصویر طبیعی تر از خودتان به دست می آورید.

اگر میخواهید بدانید کدام رنگ رژ لب مناسب چشم سبز است باید بگوییم که رنگ های روشن مانند صورتی و قرمز برای چشم های سبز مناسب است، این رنگ ها با تضادی که با رنگ چشم شما دارند زیبا به نظر خواهند رسید.

3-آرایش چشم های آبی

اگر چشمان آبی دارید رنگ های بژ باعث میشوند که چشمان شما بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند .
اما اگر از سایه های خاکستری تیره استفاده میکنید میتوانید با یکپارچه کردن این سایه با چشمان خود ، همه مهمان هایتان را تحت تاثیر قرار بدهید ، همچنین بگوییم که این سایه ها برای کوچک کردن چشم های بزرگ و بیرون زده مناسب هستند.

اگر می خواهید چشم آبی را برجسته کنید، می توانید از سایه چشم براق مانند سایه های طلایی روی پلک، تن های برنز روی قسمت انتهایی مژه و رنگ های قهوه ای در قسمت بیرونی چشم استفاده کنید. اگر خط چشم مشکی استفاده کنید و در آخر قسمتهای پراکنده ابروهای خود را پر کنید، چشمان شما بسیار برجسته و چشمگیر به نظر می رسد. اگر چشمان آبی دارید از رژ به رنگ هلویی و یا برهنه استفاده کنید .

 نکات آرایش بر اساس رنگ پوست و انتخاب آرایش مناسب با آن:

رنگ پوست نیز معیار مهمی است که در آرایش عروس تأثیر می گذارد. رنگ هایی که شما باید انتخاب کنید با رنگ پوست قهوه ای ، سفید و گندمگون متفاوت است.

 آرایش پوست سفید

اگر پوست شما سفید است و چشمان شما قهوه ای است، سایه های قهوه ای مناسب ترین رنگ ها برای شما خواهد بود. حتی می توانید از تمام سایه های رنگ خاکی در چشمان خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر چشمان شما قهوه ای روشن است ، استفاده از خط چشم قهوه ای به جای مشکی ، نگاه شما را زیباتر می کند. میتوانید برای گونه هایتان از رنگ های عسلی، هلویی و کرمی و از رژ لب های رنگ روشن مانند صورتی برای لب هایتان استفاده کنید.

"آرایش عروس با پوست گندمگون

آرایش پوست گندمگون

با این رنگ پوست میتوانید به آرایش های ساده عروس فکر کنید، آرایش عروس با رنگ های صورتی کمرنگ و هلویی ، ظاهری ساده ایجاد می کند و فضایی مدرن و طبیعی به شما می بخشد.
برای پوست گندمگون میتوان تمام رنگ های مایل به صورتی و قرمز را در آرایش عروس لحاظ کرد ، شما می توانید آرایش عروس خود را با رژ لب براق صورتی روشن تکمیل کنید تا ظاهری پر جنب و جوش و شاداب داشته باشید.

میکاپ عروس

آرایش مناسب پوست گندمی

آرایش پوست های تیره

اگر رنگ پوست شما تیره است جزء خوش شانس ترین عروس ها هستید، زیرا حتی بیشتر اوقات بدون آرایش نیز میتوانید بدرخشید. برای عروس های دارای پوست تیره ، لازم نیست از آرایش چشم سایه دار و دودی استفاده کرد.

شما می توانید در روز عروسی با استفاده از رنگ های طلایی و قهوه ای در کنار یکدیگر، آرایش عروس جذاب و دلنشینی داشته باشید.شما باید رژ لب را مطابق آرایش چشم انتخاب کنید. اگر آرایش چشم زیادی دارید، از رژ لب قرمز استفاده کنید، سایه های نود، طلایی و صورتی روشن برای آرایش عروس ساده مناسب خواهد بود، و رژ لب قرمز مات برای آرایش جاه طلبانه مناسب خواهد بود.

"آرایش عروس

آموزش آرایش عروس یکی از اصلی ترین و حرفه ای ترین دوره هایی می باشد که هر متخصص آرایش و میکاپ باید طی کند تا در نهایت به مهارت کافی در این زمینه دست پیدا نماید. شناخت کامل سبک های آرایش، آشنایی با تکنیک های گریم و چگونگی رفع نواقص در صورت و انتخاب بهترین رنگ و لوازم آرایش متناسب با چهره فرد از جمله مواردی می باشند که در تمام دوره های آموزش آرایش عروس به آن توجه میشود.

"آموزش

زیرسازی پوست؛ اولین گام آموزش آرایش عروس

شما به عنوان یک میکاپ آرتیست، هر اندازه در آرایش چشم و لب و سایر بخش های صورت مهارت داشته باشید، اگر به زیرسازی پوست و رفع نواقص موجود در آن از قبیل لک و کک و مک توجه نداشته باشید، نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

علاوه بر ماسک و ماساژ و جوان سازی پوست که چند روز قبل از تاریخ عروسی باید برای بهتر شدن پوست مد نظر قرار گیرد، استفاده از کانسیلر و کرم پودر به گونه ای که بتواند مشکلات پوست را بپوشاند، کاملا ضروری است. البته توجه داشته باشید که برای پوست های خشک حتما ابتدا مرطوب کننده استفاده شود تا کرم به خوبی جذب پوست شود.

به کمک فون با رنگ متناسب با فرم و رنگ صورت، باید بتوانید برجستگی گونه و سایر بخش های چهره را به خوبی مشخص کنید. برای کوچک جلوه دادن برخی از بخش های صورت می توان از فون های تیره استفاده نمود و با توجه به تاثیر رنگ ها بر میزان بزرگی و کوچکی و برجسته بودن اجزای صورت باید دقت زیادی در استفاده آن داشته باشید. در نهایت با فیکساتور براق بودن چهره را از بین برده و صورت را مات کنید.

 

آرایش چشم عروس

از دیگر موارد بسیار مهم که در دوره های آموزش آرایش عروس به آن توجه ویژه ای میشود، آرایش چشم می باشد. برای آرایش چشم ابتدا باید به این توجه داشته باشید که چه سبک آریشی را انتخاب کرده اید. آرایش اروپایی عروس یا آرایش عربی؟ در آرایش به سبک عربی از مژه های بلند با ریمل زیاد و خط چشم های پهن و کشیده استفاده میشود.

در مقابل، برای آرایش لایت عروس باید از مژه های کاملا طبیعی با ریمل کم و خط چشم باریک و کوتاه استفاده شود. علاوه براین، سایه ای که برای آرایش چشم استفاده میشود نیز تحت تاثیر سبک آرایش خواهد بود. ابتدا کمی کرم پودر لازم است روی پلک بزنید و سپس سایه مورد نظر را متناسب با فرم چشم و سبک آرایش استفاده کنید.

در دوره های حرفه ای آموزش آرایش عروس به نکاتی از قبیل تکنیک های سایه زدن برای کوچک یا بزرگ تر شدن چشم ها و کم یا زیاد جلوه دادن پف پشت پلک اشاره میشود که اغلب با تجربه و تمرین متوالی بدست خواهد آمد. پس از آرایش چشم، باید به کمک سایه و رنگ ابرو نواقص موجود در آنها را بپوشانید. در حالت کلی بهتر است رنگ ابروهای عروس را کمی روشن تر کنید تا چشم ها زیباتر جلوه کنند.

"<yoastmark

آموزش آرایش لب عروس

پس از آرایش چشم، باید متناسب با سبک آرایش و فرم لب ها، رنگ مناسبی را برای رژ لب انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در سبک های عربی از رژ لب های روشن استفاده میشود و در آرایش های هندی اغلب رنگ های قرمز و تیره کاربرد دارند.

در آرایش عروس اروپایی نیز از رژ لب های بسیار ملیح و صورتی و بنفش استفاده میشود. برای بزرگ تر نشان دادن لب ها باید از خط لب و رژ لب تقریبا همرنگ استفاده کنید و اگر بین این دو تفاوت ایجاد شود، لب ها بزرگ تر و برجسته تر بنظر می رسند.

از دیگر موارد بسیار مهم که باید در آموزش آرایش عروس به آن پرداخت، انتخاب رژ گونه و نحوه استفاده از آن می باشد که تا حد زیادی به فرم صورت فرد بستگی دارد. به عنوان مثال، صورت های لاغر را می توان به کمک رژ گونه های روشن فرم بهتری داد و در مقابل برای صورت های کمی گرد از رژ گونه تیره استفاده میشود.

مواردی که به آن اشاره شد به صورت کلی بوده و هر مرحله از آرایش دارای جزئیات زیادی می باشد که با تمرین و کسب تجربه زیاد در نهایت می توان به آنها پی برد. برای استفاده از خدمات آرایش عروس می توانید به وبسایت سالن زیبایی منا صالحی مراجعه کنید.

CafeSeo بازدید : 25 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

امروزه مساله اضافه وزن به یکی از دغدغه های اصلی انسان ها تبدیل شده است. عوامل متعددی نظیر کاهش تحرک، مصرف خوراکی هایی نظیر فست فود و … عوامل مهم در افزایش وزن افراد هستند. کاهش وزن علاوه بر تاثیرات زیبایی که بر اندام افراد دارد، برای سلامتی آنها نیز ضروری است. اضافه وزن و تجمع چربی در بدن موجب بروز بیماری های گوناگون در افراد می گردد. همین امر سبب کاهش سن ابتلا به انواع بیماری های قلبی و عروقی در افراد دارای اضافه وزن شده است. این مساله موجب شده است که راه های مختلفی جهت کاهش وزن ارائه گردد. از جمله روش های متداول در کاهش وزن شامل رژیم غذایی، ورزش های هوازی، روش های تهاجمی نظیر جراحی و روش های غیرتهاجمی نظیر کویتیشن می باشد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

کویتیشن چیست؟

کویتیشن روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در نقاط مختلف بدن است. این روش به عنوان روشی غیر تهاجمی در کاهش وزن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر خلاف روش هایی نظیر روش جراجی و لیپوساکشن، در این روش هیچ بافتی در بدن بریده و یا زخمی نمی شود. همین امر سبب کوتاهی دوران نقاهت در روش کویتیشن است. می توان ادعا کرد که این روش تقریبا دوران نقاهت خاصی نداشته و فرد بلافاصله بعد از انجام می تواند به فعالیت های عادی خود بپردازد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

دستگاه کویتیشن

لاغری در روش کویتیشن توسط دستگاه کویتیشن صورت می گیرد. این دستگاه امواج فراصوت تولید می کند. قرار گرفتن سلول های چربی در برابر امواج فراصوت، موجب از بین رفتن غشای آنها و در نتیجه از بین رفتن سلول چربی برای همیشه می گردد. امواج فراصوت تولید شده توسط این دستگاه مستقیما روی سلول های چربی اثر گذاشته و از آسیب به سایر بافت هی بدن جلوگیری می کنند. دستگاه کویتیشن در کلینیک های لاغری و تمامی مراکز دارای مجوز رسمی برای کارهای زیبایی به کار برده می شود. تهیه بهترین دستگاه کویتیشن می تواند در کنار انجام درست این کار، نتایج قابل قبولی را ارائه دهد.

مکانیسم عمل دستگاه کویتیشن

لاغری در روش کویتیشن همان عمل عادی و معمولی بدن در هضم چربی های اضافه بدن است. این امر سبب به حداقل رسیدن عوارض این روش شده است. لاغری موضعی در روش کویتیشن با استفاده از دستگاه اولتراسونیک صورت می گیرد. این دستگاه امواج صوتی دارای فرکانس پایین اما شدت بالا تولید می کند. پایین بودن فرکانس این امواج دلیلی قاطع بر بی ضرری آنها نسبت به سایر اندام های بدن است. امواج صوتی تولید شده در این روش موجب ایجاد حباب آب داخل سلول چربی می شوند. این حباب ها به غشای سلول های چربی فشاو وارد کرده و در نتیجه آن سلول چربی در ناحیه تخلیه می گردد. محتویات سلول چربی وارد سیستم لنفاوی بدن شده و پس از تصفیه از طریق کبد نهایتا از راه ادرار یا عرق دفع می گردد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

دلیل محبوبیت روش لاغری کویتیشن

افرادی که روش لاغری و کاهش سایز کویتیشن را انتخاب می کنند دلایل مختلف و محکمی برای انتخاب خود دارند. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایین بودن عوارض کویتیشن

به راستی می توان ادعا کرد که این روش لاغری در بین روش های لاغری کلینیکی یکی از کم خطرترین روش هاست. در روش های جراحی نظیر بای پس معده، افراد مدت زمانی طولانی درگیر عوارض جراحی و دوران نقاهت طولانی آن هستند. در روش های دیگری نظیر لیپوساکشن نیز احمال آسیب به سایر بافت های بدن بسیار بالاست.

کاربرد گسترده کویتیشن

روش کویتیشن یکی از روش هایی است که می توان برای لاغری تمامی قسمت های بدن استفاده کرد. لاغری در ناحیه شکم و پهلو یکی از رایج ترین بخش های مربوط به لاغری است. برهمین اساس تعداد زیادی از روش های لاغری بر این نواحی تمرکز دارند. اما افراد زیادی وجود دارند که درگیر چاقی در نواحی دیگر بدن نظیر ران ها، باسن، صورت، بازوها و … هستند. از روش کویتیشن به راحتی می توان برای لاغری این نواحی نیز استفاده کرد.

کویتیشن-آنیل آکادمی

عدم لاغری در قسمت های دیگر

بسیاری از افراد تمایل دارند که صورتی توپر ولی اندامی لاغر داشته باشند. از طرفی دیگر برخی از افراد تمایل دارند که یکسری از نواحی بدن آنها لاغر نشود. این افراد معمولا بر همین اساس روش هایی نظیر ورزش کردن و یا رژیم های غذایی را برای لاغری انتخاب نمی کنند. در روش کویتیشن فرد به راحتی می توان نواحی از بدن را که تمایل به کاهش سایز ندارد را مشخص کند.

مدیریت هزینه لاغری

روش های لاغری تهاجمی نظیر جراحی و لیپوساکشن دارای هزینه های زیادی برای افراد هستند. به دلیل تکنیک این نوع روش ها نمی توان مدیریتی نسبت به هزینه های آنها در نظر گرفت. در لاغری به روش کویتیشن به دلیل پایین بودن هزینه هر جلسه و همچنین کنترل تعداد جلسات این کار قابل انجام است.

کویتیشن-آنیل آکادمی

روش های مختلف لاغری موضعی

کویتیشن به عنوان یکی از جدیدترین و نوین­ترین تکنولوژی­های لاغری موضعی در سطح جهانی شناخته می­شود. در بخش­های پیشین این مقاله به ویژگی­های این تکنیک جدید لاغری از نقطه نظرات مختلف پرداختیم. اکنون که بحث لاغری موضعی در بین افراد مختلف داغ است، لازم است شما را با روش­های مختلف لاغری موضعی و مقایسه آنها با روش کویتیشن آشنا کنیم.

در دنیای پرشتاب امروزی به دلیل کمبود وقت و عدم توانایی افراد در دنبال کردن مرتب تمرینات ورزشی به علاوه رژیم­های غذایی لاغری، روش­های لاغری موضعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. متقاضیان این روش­های لاغری عمدتا دو دسته هستند. دسته اول شامل افرادی است که پس از یک دوره طولانی و سخت ورزش و رژیم غذایی به اندام ایده­آل خود نرسیده اند و اکنون به دنبال یافتن اندام ایده­آل خود و حذف چربی های اضافه بدن خود هستند. دسته دوم نیز افرادی هستند که به دلیل مشغله فراوان و کمبود وقت، امکان کاهش وزن از طریق ورزش و رژیم غذایی طولانی مدت را ندارند. چنانچه شما نیز جزء یکی از این دو دسته هستید و یا در نواحی از بدن خود احساس تجمع چربی را دارید جهت انتخاب بهترین روش لاغری موضعی، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کویتیشن-آنیل آکادمی

لاغری موضعی با لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های لاغری موضعی پرطرفدار برای چندین دهه می باشد. لیپو” به معنی چربی و “ساکشن” به معنی مکش است. از ترکیب این دو واژه “لیپوساکشن” به معنی مکنده چربی استنتاج می شود. همانگونه که از معنی این واژه مشخص است در این روش از مکش چربی های موضعی جهت از بین بردن آنها استفاده می­شود. این روش لاغری موضعی کاملا تهاجمی و جراحی بوده و از طریق بیهوشی عمومی و در اتاق عمل صورت می­گیرد. جراح مربوطه با ایجاد یک حرفه در محل مورد نظر راه را برای ورود لوله مخصوص مکش چربی به موضع باز می­کند.

این روش لاغری موضعی به دلیل حجم بالای چربی خروجی و تغییرات چشمگیر در سایز افراد، سالیان درازی مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشت. با پیشرفت علم پزشکی و آگاهی یافتن از عوارض بی­شمار آن، این روش لاغری طی سالیان گذشته محبوبیت خود را از دست داده و جای خود را به روش های نوین کم خطرتر نظیر کویتیشن داده است.

از عوارض لیپوساکشن می توان به:

  • خطرات ناشی از بیهوشی عمومی در اتاق عمل
  • خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر ایدز و هپاتیت در اتاق عمل
  • آسیب جدی به عروق خونی ناحیه
  • آسیب جدی به اعصاب ناحیه مورد نظر
  • بی حسی طولانی مدت در ناحیه
  • فرورفتگی در ناحیه تخلیه شده
  • بر جای ماندن جای بخیه ها بر سطح پوست ناحیه
  • عفونت

و غیره اشاره کرد.

لیپوساکشن عموما در نواحی نظیر شکم، کمر، باسن، ران ها، پهلوها و بالای بازوها کاربرد دارد. به دلیل عوارض جدی و خطراتی که ممکن است در اتاق عمل و پس از آن فرد متقاضی را تهدید کند؛ امروزه بسیاری از پزشکان این عمل لاغری موضعی را پیشنهاد نمی کنند. در ادامه شما را با سایر روش های لاغری موضعی بیشتر آشنا می کنیم.

کویتیشن-آنیل آکادمی

لیپومایتیک

لیپومایتیک یکی دیگر از روش های لاغری موضعی است. این روش لاغری موضعی مکانیسمی شبیه به روش لیپوساکشن دارد. تفاوت این روش لاغری با روش قدیمی تر آن یعنی لیپوساکشن، در وسیله تخلیه چربی می باشد. در روش لیپوساکشن از لوله تخلیه چربی استفاده می گردد که احتمال آسیب به سایر بافت ها و همچنین آمبولی در آن بالا است. لاغری موضعی با روش لیپومایتیک توسط وسیله ای جدیدتر و پیشرفته تر به نام کانولا، صورت می گیرد. تخلیه چربی با استفاده از کانولا نیاز به برش عمیق و بخیه را در افراد از بین می برد. با اینکه این روش لاغری موضعی در برابر لیپوساکشن روش کم عارضه تری به شمار می آید، با این وجود عاری از عوارض خطرناک نیست. در اینجا شما را با تعدادی از عوارض برشمرده شده برای این روش لاغری سریع و موضعی آشنا می کنیم. از جمله این عوارض می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. کبودی و کوفتگی در ناحیه تخلیه شده
  2. افتادگی پوست در قسمت تخلیه شده
  3. ترشح در سوراخ ایجاد شده برای ورود کانولا برای چندین روز پیاپی
  4. آمبولی
  5. حساسیت به لیدوکائین
  6. زخم و عفونت در ناحیه ورود کانولا

لیپومایتیک-آنیل آکادمی

روش های لاغری موضعی تهاجمی مانند لیپوساکشن و لیپومایتیک به دلیل به همراه داشتن عوارض زیاد و ترس افراد از انجام آنها، منجر به پیدایش نسل جدیدی از روش های لاغری موضعی گردید. از جمله روش های نوین لاغری موضعی می توان به کویتیشن و لیپولیزر اشاره کرد. در میان این دو روش، کویتیشن یکی از جدیدترین روش ها در نسل جدید روش های لاغری موضعی به شمار می آید. فرآیند تخریب و حذف دائمی چربی های اضافی در روش کویتیشن به دلیل پایین بودن چشمگیر عوارض در آن، با اقبال فراوانی از طرف متقاضیان روش های لاغری قرار گرفت. در ادامه شما را بیشتر با این دو روش لاغری آشنا میکنیم.

لیپولیزر

لیپولیزر یکی دیگر از روش های لاغری موضعی به شمار می رود. در این روش لاغری موضعی فرد تحت جراحی کوچکی با استفاده از بی حسی موضعی قرار می گیرد. در این روش با اینکه مداخله جراحی وجود دارد، اما یکی از روش های لاغری غیرتهاجمی به شمار می آید. جراح با استفاده از برشی که در نزدیکی ناحیه بی حس شده ایجاد می کند، لوله حاوی لیزر لیپولیز کننده را وارد بدن شخص می نماید. لیزر لیپولیز با استفاده از امواج و گرمای تولید شده، حجم مد نظر از چربی های ناحیه را ذوب می نماید. در ادامه کار نحوه برخورد با این چربی های به دو شکل است. در ادامه شما را با این دو نحوه برخورد با چربی های تخریب شده در لیپولیزر، آشنا می کنیم.

  1. روش اول: در این روش پس از آنکه سلول های چربی توسط لیزر مخصوص به این کار تخریب شدند، در محل مورد نظر به حال خود رها می شوند. هدف از این کار جمع آوری و دفع این چربی ها و ضایعات ناشی از تخریب سلول های چربی توسط بدن خود فرد می باشد. مشکل اساسی در این کار محدود بودن میزان چربی تخریب شده در هر جلسه انجام لیپولیزر است.
  2. روش دوم: در واقع این روش به نوعی ترکیبی از روش لیپولیزر و لیپوساکشن است. به این معنی که چربی ها در ناحیه مد نظر ابتدا توسط روش لیپولیزر تخریب شده و سپس به وسیله ساکشن از محل خارج می شوند. ممکن است در اینجا این سوال برای شما مطرح شود که ادغام دو روش چقدر می تواند عوارض هردو روش را تشدید کند؟ برای پاسخ به این سوال نمی توان به قطعیت گفت که استفاده از روش لیپوساکشن در کنار لیپولیزر می تواند عوارضی بسیار شدیدتر از انجام هریک از آنها داشته باشد. اما بدون شک عاری از عارضه هایی که پیشتر برای هرکدام از این روش ها بر شمردیم، نیست.

هر کدام از سه روش لاغری موضعی که در بالا برشمردیم، می توانند در موقعیت مناسب برای حذف چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن افراد متقاضی مورد استفاده قرار گیرند. آگاهی از عوارض جانبی و دوره های نقاهت هرکدام از این روش ها کمک می کند که افراد بتوانند تصمیم درست تر و متناسب تری را نسبت به موقعیت خود، اتخاذ کنند.

لیپولیزر-آنیل آکادمی

کویتیشن، روش لاغری کم عارضه

لیپوساکشن، لیپوماتیک و لیپولیزر سه روشی بودند که به تفصیل به آنها پرداختیم. هر سه این روش ها دارای دوره نقاهت از چند روز تا چندین هفته می باشند. از طرفی دیگر هر کدام از این روش ها نیازمند استفاده از مواردی نظیر کمربندهای گنی جمع کننده پس از جراحی هستند. دو روش اول یعنی لیپوساکشن و لیپولیزر، دو روش کاملا تهاجمی و جراحی بوده و فرد را در معرض خطرات جراحی نظیر آمبولی قرار می دهند. از طرف دیگر وجود برش و بخیه در این سه روش، بازگشت به فعالیت های روزمره را برای افراد تا چندین روز و گاها چندین هفته با مشکل روبرو می سازد.

کویتیشن به عنوان جدیدترین متد لاغری و پیکرتراشی موضعی، این امکان را به وجود می آورد که فرد با کمترین عارضه جانبی چربی های اضافی خود را حذف کند. در این روش از امواج فراصوت یا اولتراسونیک جهت تخریب سلول های چربی استفاده می شود. فشار ایجاد شده در سلول های چربی در اثر امواج دستگاه کویتیشن، موجب تخریب غشای سلول و تخریب همیشگی این سلول ها می گردد. مواد داخل سلولی خارج شده، وارد مایع میان بافتی شده و در نهایت توسط لنف از بدن جمع آوری و خارج می گردد. این روش چنانچه توسط فردی آموزش دیده و مجرب صورت بگیرد، دارای کمترین عارضه در بین تمامی روش های لاغری موضعی می باشد.

لاغری موضعی-آنیل آکادمی

آموزش کویتیشن در آکادمی آنیل

همانگونه که در ابتدای این مطلب اشاره شد، لاغری با روش کویتیشن از طریق دستگاه اولتراسونیک صورت می گیرد. این دستگاه از امواج صوتی برای لاغری استفاده می کند. بدون شک حصول نتیجه مناسب و مورد قبول از این روش به تبحر اپراتور دستگاه بستگی دارد. فردی که از دستگاه کویتیشن استفاده می کند باید روش کار با دستگاه را بصورت علمی و اصولی آموخته باشد. آکادمی آنیل به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های کشور، اقدام به آموزش دوره کویتیشن به هنرجویان و مهارت آموزان عزیز می کند. سلامت و زیبایی عموم جامعه همواره دغدغه آکادمی آنیل بوده است. بنابراین با آموزش افرادی مجرب و متخصص در زمینه زیبایی سعی در نیل به این هدف بزرگ دارد. از جمله دوره های بسیار کاربردی و موفق این آکادمی دوره آموزش کویتیشن است. این دوره زیر نظر یکی از بهترین مربیان این آکادمی برگزار می گردد. مهارت آموزان عزیزی که تمایل به شرکت در دوره آموزش آنلاین کویتیشن دارند می توانند با خیالی آسوده از این دوره آکادمی استفاده لازم را ببرند.

CafeSeo بازدید : 28 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

مزوتراپی مو چیست؟

ریزش مو یکی از اصلی ترین مشکلات در زمینه مو است. این مشکل تعداد زیادی از افراد را در سراسر دنیا درگیر خود ساخته است. ریزش مو در اثر عوامل ژنتیکی و محیطی رخ می دهد. از جمله عوامل محیطی می توان به کمبود مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مناسب مو در بدن اشاره کرد. کمبود هر یک از موادی که پیاز مو برای رشد مو بدان نیاز داد، موجب سست شدن ریشه مو و ریزش آن می گردد. بر همین اساس یکی از گزینه های مناسب برای جلوگیری از ریزش مو، رساندن مواد مغذی مورد نیاز ریشه به آن است. این عمل امروزه بصورت پیشرفته توسط روش تایید شده ی مزوتراپی مو صورت می گیرد.
مزوتراپی روشی غیر جراحی برای تقویت رشد مو است. در این روش با استفاده از تزریق مواد مغذی نظیر ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها و … ریشه موها تقویت می گردد. از نظر لغت شناسی واژه مزوتراپی به دو بخش «مزو» و «تراپی» تقسیم بندی می شود. مزو به معنی میانی و تراپی به معنی درمان اسست. در اینجا منظور درمان لایه میانی پوست است. از طرفی دیگر عمل تزریق و وارد شدن مواد مغذی به لایه ای از پوست که فولیکول مو در آن قرار دارد خونرسانی به ریشه مو را افزایش می دهد.

مزوتراپی مو-آنیل آکادمی

تاثیر مزوتراپی مو

پژوهش های علمی بر تاثیر کمبود مواد مغذی در ریشه مو بر میزان ریزش مو تاکید دارند. فولیکول مو به عنوان بخشی زنده از بدن جانداران برای فعالیت خود همواره به یکسری مواد مغذی خاص نیازمند است. گاهی در اثر عواملی نظیر سوء تغذیه، جذب ناقص مواد مغذی در اثر تغذیه نامناسب، بیماری های زمینه ای مانند کم کاری تیروئید، استرس و … ریشه مو سست شده و مجب ریزش می گردد. در روش مزوتراپی مو هر یک از این مواد مورد نیاز با توجه به نیاز فرد به لایه ای که ریشه مو در آن قرار دارد تزریق می گردد. این عمل به جذب سریع این مواد توسط پوست و فولیکول مو می انجامد. از طرفی دیگر بسیاری از انواع ریزش مو در اثر عدم تعادل هورمونی بدن رخ می دهد. عمل مزوتراپی مو تعادل هورمنی را در اطراف فولیکول مو بهبود می بخشد.

مزوتراپی مو-آنیل آکادمی

کوکتل مزوتراپی مو

کوکتل مو شامل یکسری از مواد مغذی موثر بر رشد در فازهای مختلف رشد مو است. این مواد با تاثیر مستقیم بر شبکه مویرگی اطراف فولیکول مو، بر تقویت ریشه مو تاثیرگذارند. موادی از قبیل ویتامین های گروه ب، هورمون ها، آنزیم های تاثیرگذار بر رشد مو و غیره در ترکیبات کوکتل مو قرار دارند. این مواد با تاثیر مستقیم بر ریشه مو در بازسازی و تقویت آن دخیل هستند. در مراکزی که مزوتراپی مو صورت می گیرد این کوکتل بر حسب نیاز فرد تزریق می شود. تهیه و تزریق کوکتل مزوتراپی مو امری تخصصی است.

کلاس حضوری و آنلاین یادگیری مزوتراپی مو

به دلیل حساسیت بالای پوست و مو سپردن درمان این دو بخش مهم از بدن به دست افراد کارنابلد کار بسیار نادرستی است. انجام هر فعالیتی که بر روی پوست و مو با هدف درمان و پیشگیری می بایست توسط شخصی دوره دیده انجام پذیرد. آکادمی آنیل با برگزاری کلاس های آموزشی حضوری و آنلاین اقدام به آموزش و مهارت آموزی به افراد علاقه مند می کند. افراد شرکت کننده در این دوره ها با در دست داشتن مدرک معتبر صادر شده در آنیل آکادمی به آسانی می توانند وارد حوزه کاری خود شوند. آنیل آکادمی با داشتن دوره های حضوری و غیرحضوری امکان یادگیری انجام مزوتراپی مو را برای افراد ساکن در تهران و تمامی شهرستان های کشور فراهم نموده است. افرادی که امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند می توانند جزوه و فیلم های آموزشی را از وبسایت آنیل آکادمی دریافت کنند. آنیل آکادمی با داشتن مجوز رسمی از وزارت کار و تعاون، آموزشگاهی مورد اعتماد برای گذراندن دوره های مختلف پوست و مو می باشد. افراد علاقه مند به حوزه زیبایی می توانند بدون دغدغه داشتن مدرک دانشگاهی در دوره های آموزشگاه آنیل شرکت کرده و سپس به آسانی وارد بازار کار شوند.

مزوتراپی مو-آنیل آکادمی

کاربرد مزوتراپی در بخش های مختلف بدن

مزوتراپی روشی بسیار کاربردی در حوزه زیبایی و سلامت پوست و مو است. از این روش کاربردی و محبوب در جهت زیبایی و جوانسازی پوست بخش های مختلف بدن استفاده می شود. این روش در هر یک از بخش های مورد استفاده بنابر نحوه انجام آن، تاثیرات چشمگیری بر جای می گذارد. از جمله کاربرد های محبوب این روش جهت پیشگیری و درمان ریزش مو است که در قسمت ” مزوتراپی مو” بطور مفصل به آن پرداختیم. در این مقاله قصد داریم شما را با سایر کاربردهای این روش درمانی جادویی و محبوب آشنا کنیم. چنانچه مایل هستید با کاربردهای دیگر مزوتراپی آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزوتراپی برای لاغری:

یکی از کاربردهایی که برای مزوتراپی در کلینیک ها و سالن های ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو ارائه می شود، استفاده از آن برای لاغری موضعی است. این روش لاغری موضعی یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در قسمت هایی از بدن است که نسبت به رژیم غذایی مقاوم هستند. نواحی از بدن مانند بازوها، غبغب، قسمت داخلی ران و پهلو حتی پس از لاغری های با رژیک غذایی تغییر سایز کمتری دارند. از روش مزوتراپی جهت از بین بردن چربی های موضعی این نواحی استفاده می شود. هنوز به طور کامل مکانیسم عمل مزوتراپی برای از بین بردن چربی مشخص نیست. اما به احتمال فراوان، مواد موجود در کوکتل تزریقی مزوتراپی به تجزیه و لیپولیز سلول های چربی کمک می کند. همانگونه که در بالا گفته شد در نواحی مختلف بدن از این روش لاغری استفاده می شود. در اینجا به چندین ناحیه پر کاربرد برای مزوتراپی لاغری اشاره می شود.

مزوتراپی لاغری غبغب:

غبغب یکی از نواحی تجمع چربی در بدن است. تجمع چربی در این ناحیه ممکن است حتی در فراد لاغر و بدون اضافه وزن دیده شود. چربی غبغب یکی از چربی های بسیار مقاوم در برابر رژیم لاغری و ورزش های مختلف است. به دلیل حساس بودن این ناحیه و نزدیکی آن به نواحی سر و صورت، استفاده از روش های تهاجمی لاغری در این ناحیه بسیار خطرناک است. به همین دلیل یکی از نواحی پرطرفدار برای استفاده از مزوتراپی لاغری، کاربرد آن در لاغری غبغب می باشد.

مزوتراپی لاغری بازوها

پس از گذراندن دوره های رژیم غذایی سخت و طولانی دیدن بازوهایی حجیم که هنوز تغییر ساز آنچنانی نداشته اند، بسیار آزار دهنده است. در این موارد استفاده از روش های لاغری موضعی و غیر تهاجمی می تواند کمک شایان توجهی به از بین بردن چربی های اضافی این نواحی داشته باشد. در روش مزوتراپی لاغری، داشتن تخصص لازم در زمینه تهیه کوکتل لاغری بسیار مهم است.

مزوتراپی لاغری در ناحیه شکم

بدون شک یکی از بدترین نواحی تجمع چربی در بدن، شکم است. بزرگ بودن شکم در افراد موجب به وجود آمدن ظاهری ناموزون در آنها می گردد. اما متاسفانه تجمع چربی در ناحیه شکم امری اجتناب ناپذیر است. چه بسا افراد لاغری که با وجود پایین بودن وزنشان باز هم تجمع چربی شکمی دارند. ورزش و رژیم های لاغری سفت و سخت تا حد زیادی در از بین بردن چربی این نواحی تاثیرگذار هستند. اما گاهی برخی از افراد زمان و یا حوصله کافی برای این کار را ندارند. در چنین افرادی استفاده از سایر روش های لاغری توصیه می شود. یکی از کم عارضه ترین این روش ها که غیرتهاجمی نیز می باشد روش مزوتراپی برای لاغری شکم است. در این روش تزریقی کوکتل مناسب جهت لیپولیز چربی های شکمی در ناحیه تزریق می شود.

مزوتراپی لاغری در ران ها

ران ها یکی از مستعدترین نواحی برای تجمع چربی های اضافه بدن مخصوصا در خانم ها می باشد. از طرفی دیگر این نواحی یکی از محل های اصلی ایجاد سلولیت در بدن است. سلولیت به تجمع ناهموار و نامیزان چربی در لایه های زیرین پوست گفته می شود. این حالت موجب ایجاد پوستی ناصاف در ناحیه شده و در افراد با وزن های مختلف نیز دیده می شود. روشهای لاغری موضعی نظیر مزوتراپی تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن سلولیت نواحی مختلف بدن نظیر ران ها دارند.

مزوتراپی لاغری صورت

گاهی با انجام کارهای زیبایی و مراقبتی بی شماری که در رابطه با صورت انجام می گیرد، بازهم برخی از افراد با چاقی صورت خود مشکل دارند. لاغر شدن صورت افراد با استفاده از روش های رایج لاغری ممکن است ریسک صدمه به پوست صورت و شلی افتادی آن را در پی داشته باشد. بنابراین انتخاب یک روش غیرتهاجمی و کم خطر برای لاغری صورت باید در اولویت افراد مراجعه کننده و افراد ارائه دهنده خدمات زیبایی و مراقبت پوست قرار داشته باشد. افرادی که آموزش لازم را در زمینه روش های مراقبت و زیبایی پوست و مو در مراکز معتبر گذرانده باشند می توانند در این زمینه بهترین راهنمای افراد باشند. به کمک مزوتراپی لاغری صورت می توان تجمع چربی در هر ناحیه از صورت را کنترل نمود.

مزایای مزوتراپی لاغری

به دلیل تهاجمی نبودن روش مزوتراپی برای لاغری، این روش بسیار مورد استقبال واقع شده است. از جهات مختلف می توان به مزوتراپی لاغری نگریست و مزایای آن را بر شمرد. در اینجا به چند مورد از این مزایا اشاره می شود:

  • مزوتراپی فاقد دوران نقاهت است و بلافاصله پس از انجام فرد می تواند به فعالیت های روزانه خود برگردد.
  • درد و کبودی در این روش لاغری نزدیک به صفر است.
  • هزینه پایینی نسبت به سایر روش های درمانی لاغری دارد.
  • آسیب به بافت ها، عروق خونی و اعصاب در این روش نزدیک به صفر است.
  • امکان انتخاب دقیق ناحیه مورد نظر برای لاغری وجود دارد.
  • می توان از آن در لاغری صورت و سایر نقاط حساس استفاده کرد.
  • در بهبودی جریان خون به ناحیه تاثیر بسزایی دارد.
  • پس از انجام مزوتراپی لاغری زخمی بر روی بدن به جای نمی ماند.

عوارض مزوتراپی لاغری

با جرات می توان گفت که روش مزوتراپی برای لاغری یکی از کم عارضه ترین روش های لاغری موضعی می باشد. ئر این روش لاغری تاکنون عارضه ای شدید گزارش نشده است. پس از انجام مزوتراپی لاغری به دلیل تزریقی بودن این روش ممکن است مقداری قرمزی و تورم در ناحیه به وجود آید که چند ساعت تا چند روز بعد کاملا برطرف می شود. از طرفی برخی افراد ممکن است به مواد درون کوکتل مزوتراپی حساسیت نشان دهند. در این حالت بهترین اقدام انجام تست حساسیت قبل از شروع به کار است.

آلوپسی آندروژنی

آلوپسی در لغت به معنی کم شدن مو و ریزش آن است. آلوپسی آندروژنی نامی است که در گذشته جهت تعریف ریزش مو با الگوی مردانه و زنانه به کار گرفته شده است. اگرچه امروزه می دانیم تمامی ریزش موهای با الگوی مردانه و زنانه تحت تاثیر هورمون های آندروژنی (تستسترون) نیستند اما این لغت در عمل هنوز هم به کار گرفته می شود. در گذشته این تصور وجود داشت که تمامی الگوهای ریزش مو مردانه و زنانه در اثر تغییر در الگوی هورمون های آندروژنی نظیر تستسترون رخ می دهد. تحقیقات جدید نشان می دهد که چیزی حدود 30 الی 40 درصد ریزش موهای با الگوی زنانه و مردانه تحت تاثیر عواملی دیگر نظیر عوامل وراثتی و محیطی قرار دارند. بر همین اساس درمان های هورمونی نمی توانند در بهبود 30 الی 40 درصد ریزش موهای غیر هورمونی تاثیرگذار باشند.

مزوتراپی یا مصرف داروهای هورمونی(ماینوکسیدل و فیناستراید)

همانگونه که در پاراگراف قبل اشاره شد 30 الی 40 درصد از ریزش مو در افراد تحت تاثیر الگوی هورمونی نمی باشد. مصرف داروهای هورمونی نظیر ماینوکسیدل و فیناستراید نهایتا توان کنترل ریزش مو را در 60 درصد از افراد دارای این مشکل دارند. در درمان باقی افراد که ریزش مو غیرهورمونی دارند، این داروها فاقد اثرگذاری مناسب می باشند. راه حل این امر در مورد این افراد استفاده از سایر راه های درمان ریزش مو می باشد. در کنار درمان های خانگی نظیر تغییر الگوی تغذیه، استفاده از شوینده مناسب مو، عدم استفاده از وسایل آسیب زننده به مو نظیر اتو و سشوار، اجتناب از بی رنگ کردن های مکرر موها و …، درمان هایی نظیر مزوتراپی مو می توانند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشند.

ریزش مو غیرهورمونی در افراد عموما در اثر عواملی نظیر استرس، تغیر در هورمون های غیر استروژنی، کمبود مواد مغذی، اختلالات ناشناخته خونرسانی و … رخ می دهد. از آنجاییکه کوکتل مورد استفاده در مزوتراپی مو بر طبق نیاز افراد می تواند ترکیبات متفاوتی داشته باشد، هریک از این موارد را می توان در درمان ریزش مو با مزوتراپی مورد توجه قرار داد.

مزوتراپی مو برای چه افرادی مناسب است؟

در بالا به مشکلات و دلایل عمده ریزش مو در افراد پرداختیم. درمان ها و روش های گوناگونی جهت درمان ریزش مو در افراد به کار گرفته می شود. افراد دارای اختلالات زیر می توانند در درمان ریزش موهای خود با استفاده از مزوتراپی دیدگاه مثبتی داشته و به نتایج مثبت درمان امیدوار باشند. بنابراین چنانچه به هریک از انواع ریزش مو مورد اشاره در زیر مبتلا هستید می توانید از درمان مزوتراپی مو با خیالی آسوده بهره ببرید:

ریزش مو سکه ای

یکی از نکات مثبت در مورد درمان ریزش مو با مزوتراپی، توانایی فرد انجام دهنده مزوتراپی در کنترل محل درمان است. به این معنی که چون درمان از طریق تزریق انجام می گیرد فرد اپراتور می تواند تصمیم بگیرد که چه نقطه ای به تزریق بیشتر و یا دوز بالاتر از کوکتل مزوتراپی نیاز دارد. همین مساله مزوتراپی مو را به یک درمان جذاب در کنترل ریزش مو سکه ای تبدیل می کند.

آسیب های ساقه مو

کوتیکول ساقه موها تحت تاثیر عواملی نظیر استفاده بیش از حد از سشوار و اتو مو، کمبود ویتامین و سایر مواد مغذی، شست و شوی نادرست موها و … دچار آسیب دیدگی می شود. جهت بازسازی و ترمیم کوتیکول مو می توان از مواد موجود در کوکتل مزوتراپی مو کمک گرفت. مواد مغذی و سایر ترکیبات موجود در کوکتل مزوتراپی با تاثیر مستقیم بر ریشه مو، توانایی ریشه را در بازسازی و ترمیم ساقه موها به شکل قابل قبولی افزایش می دهند.

ریزش موی ناشی از اضطراب و استرس

شرایط مختلفی می توانند افراد را دچار استرس و اضطراب کنند. استرس های مزمن و یا ناگهانی و حاد هر یک به شکلی بر اندام های مختلف بدن از جمله پوست و مو تاثیرگذارند. یکی از دلایل شایع در ریزش موی افراد استرس می باشد. برخی تغیراتی بدنی نظیر آنچه که در دوران بارداری و یا پس از آن رخ می دهد به دلیل تغیرات شدید هورمونی می تواند ریزش مو ناشی از اضطراب یا تلوژن افلوویوم را در پی داشته باشد. بهترین درمان ریزش مو در چنین شرایطی پس از یافتن ریشه اضطراب و سعی در کنترل آن، کمک به رشد مجدد موها از طریق مزوتراپی می باشد.

سرعت پایین رشد موها

سرعت رشد مو در افراد مختلف یکسان نیست. عوامل وراثتی می توانند تاثیر زیادی در سرعت رشد موی افراد داشته باشند. در کنار عوامل ژنتیکی، سایر عوامل محیطی نیز در سرعت رشد مو تاثیرگذارند. ممکن است در یک فرد واحد در دو برهه زمانی متفاوت به دلیل تاثیر عوامل محیطی سرعت رشد موها تغییر کند. در چنین شرایطی بهترین راه کمک به افراد جهت افزایش مجدد سرعت رشد موی آنها، درمان از طریق مزوتراپی مو است.

نازک شدن ساقه مو

ممکن است چنین به نظر برسد که این اختلال می تواند در دسته آسیب های ساقه مو دسته بندی شود. اما حقیقت ماجرا این است که نازک شدن ساقه مو به طور چشم گیری تحت تاثیر تغذیه مو از طریق ریشه آن قرار دارد. به همین دلیل می توان از طریق تقویت ریشه مو، ساقه موها را به حالت اولیه خود بازگرداند. این گزینه عمدتا در مورد افرادی صدق می کند که خود در ابتدا دارای ساقه مو ضخیمی بوده و در اثر تضعیف ریشه مو، ساقه نیز نازک شده است. مواد مغذی نظیر ویتامین ها، آنزیم های خاص، برخی هورمون ها و … که در کوکتل مزوتراپی گنجانده می شوند به تقویت و بازسازی ریشه مو کمک شایان توجهی دارند.

CafeSeo بازدید : 39 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

فن یا تکنیک : هر کدام از افراد متخصص دارای فن ها و تکنیک های مخصوص خود در آموزش تاتو هستند اما به صورت کلی میتوان گفت که این پروسه ها شباهت بسیاری به نقاشی و طراحی دارد. در واقع هر نوع تکنیکی که به نقاشی مربوط است را میتوان در تاتو اجرا کرد  و به همان شیوه انجامش داد.

انجام این روش ها نیاز به دانستن یک سری قوانین دارد که در نقاشی و انواع هنر کشیدنی قابل اجرا است. میتوانیم بگوییم خاص ترین و ویژه ترین بخش هنر تاتو کردن برای هر هنرمندی این است که تکنیک و فن خاص خود را داشته باشد.

پس سعی کنید در فراگیری هنر تاتو  فوت و فن کوزه گری را از استاد و مربی خود یاد بگیرید و به صورت اختصاصی برای خود انجام دهید.

 

آموزش تاتو - بانوی فردوس

 

 

ابزار انجام تاتو

برای انجام صحیح هرکاری نیازمند آن هستیم که از ابزار مناسب استفاده کنیم و با تجهیزات کامل آن را به صحیح ترین نحو به انجام رسانیم.

بسیار دارای اهمیت است که از چه ابزاری استفاده میکنید. شباهت زیادی بین هنر نقاشی و استفاده از ابزارها مانند تاتو کردن وجود دارد. باید علم کامل برای استفاده از ابزار داشته باشید تا نتیجه ی بسیار خوبی بگیرید. پس لازم است بهترین برندهای ابزار را با علم بسیار به کار بگیرید.

 

دیزاین

برای اینکه تاتوکار ماهری بشوید الزامی برای دانستن علم نقاشی بصورت زیاد وجود ندارد اما به حد پایه ای نیاز به دانستن این علم دارید و باید بدانید که تاتو نوعی از نقاشی محسوب میشود و در واقع زیرشاخه ای از این حرفه میباشد.

اگر شما علم به نقاشی داشته باشید تتوکار بسیار ماهرتری هستند چراکه علم به استفاده از رنگ ها و نحوه ی قرار گیری آنها در کنار هم را دارید. تاتو مانند نقاشی است و میتوانیم مثال واضحی بزنیم:

تاتو هنر نقاشی است، قلمو همان سوزن است و بوم نقاشی پوست فرد است. رنگ ها هک که رنگ های مخصوص تاتو هستند.

 

آموزش تاتو بدن

تاتوی بدن در مواردی علاوه بر جنبه ی فان داشتن دارای مصارف درمانی است. برای افرادی که دارای بیماری های مختلف هستند تاتو تراپی استفاده میشود. در تاتوتراپی از رنگ های تیره استفاده میشود مانند رنگ قهوه ای و یا آبی خیلی تیره. در تاتوهایی که جنبه ی زینتی دارند از انواع رنگ ها استفاده میشود. مانند رنگ آمیزی پوست بدن با تمامی رنگ های داخل پالت.

گاهی از رنگ های ترکیبی استفاده میشود تا شما به رنگ های دلخواهتان برسید. و از مواد خاصی برای ترکیب آنها استفاده میشود مانند اکسید آهن، کربن سیاه، دی اکسید تیتانیوم ، انواع جوهرهای رنگی سبز و آبی و زرد و قرمز و غیره. کربن باعث میشود رنگ های تاتو به رنگ سیاه در بیایند. رنگ هایی با توناژ تیره.

جوهر ها رنگ هایی پدید میاورند که همانند خود رنگ های اصلی هستند و روی پوست نیز به همان شکل به نظر میرسند. لازم به توجه است که رنگ هایی که در تتو استفاده میشود رنگ های جوهر نیستند  میکسی از رنگدانه هایی اند که به صورت ناهمگون قرار میگیرند و به اصطلاح سوسپانسیون هستند.

آموزش تاتو - بانوی فردوس

 

آموزش تاتو ابرو

برای آموزش تاتو ابرو نیاز است تا دوره های مختلف و کورس های آموزشی مختلفی برداشته شود. تاتوی ابرو امروزه به انواع مختلف انجام میشود. از تاتوهای معمولی گرفته تا میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن که به نوعی همگی از تتو مشتق میشوند و از خانواده ی تتو هستند.

هاشورهای ابرو نیز در این دسته بندی هستند. تتوی ابرو باید به دقت انجام شود تا هر دو ابرو با یکدیگر قرینه باشند. آموزش انواع تاتوهای ابرو توسط متخصصین این حرفه انجام میشود. آموزش های حضور ی و غیرحضوری بصورت آنلاین و یا آفلاین انجام میشود.

تاتوی ابرو هم جنبه ی زیبایی دارد هم جنبه ی پزشکی و درمانی. در افرادی که تحت شیمی درمانی قرار میگیرند و دچار ریزش ابرو میشوند، تتوی ابرو میتواند جایگزین بسیار مناسبی باشد تا این کمبود ها جبران شود. امروزه افراد بسیاری از راه تتوهای پزشکی کسب درآمدهای بسیار زیادی می کنند.

آموزش تاتو - بانوی فردوس

 

آموزش تاتو خط چشم

تاتو خط چشم یکی از روش های آرایش دائمی میباشد که تقریبا در تمامی زمان ها مرسوم بوده و تفاوت خاصی نکرده است. تنها تفاوت در نوع دستگاه ها و مارک های مختلف آنها می باشد. آموزش تاتوی خط چشم در کورس ها و دوره های مختلف ارائه میشود.

تتوی خط چشم نسبت به بقیه ی تاتوها کاربردی تر است چراکه کشیدن خط چشم کار دشوار است و با تتوی خط چشم به صورت دائم شما میتوانید خیالتان از بابت کشیدن خط چشم راحت باشد.

اکثر خانم ها از کشیدن خط چشم ترس دارند و برایشان کار دشواری به نظر میاید. با تتوی خط چشم همه چیز راحت تر بنظر میرسد. در ضمن با این روش همیشه خط چشم متقارن خواهید داشت. دیگر نیازی نیست که تایم بسیار زیادی برای کشیدن خط چشم و پاک کردنش بگذارید.

آموزش تاتو - بانوی فردوس

 

آموزش تاتو موقت

برای انجام تتو موقت میتوانید از طرح های آماده و چاپی استفاده کنید. برای آموزش تاتو موقت و یادگیری آن که کار بسیار راحتی است باید از تتوهای آماده استفاده کنید.

اگر طرح تتوی موردنظر خود را پیدا نمیکنید میتوانید با استفاده از روان نویس ها خودتان طرح دلخواهتان را بکشید و بر روی هر قسمت از بدن خود پر رنگ کنید تا به چشم بیاید.

قبل از اینکه شروع کنید به تتوکردن، طرح موردنظر خود را بر روی قسمتی که میخواهید تتو شود بکشید و سپس آن را پر رنگ و تتو کنید.این نوع از تتو از چند ساعت تا چن روز بر روی بدن شما باقی میماند. میتوانید انواع طرح تاتو را در سایت های مختلف ببینید.

 

آموزش تاتو در خانه

برای تاتو کردن در خانه نیاز به دستگاه های خانگی داریم که اصلی ترین ابزار آن سوزن و رنگ است. هر بار باید از سوزن های جدید استفاده کرد.

و بدون شک فقط از رنگ های مختص تاتو استفاده کنید. نوعی جوهر هست که از آن در خوشنویسی استفاده می شود و در مواقعی که رنگ تاتو پیدا نشود میشود از این جوهر به نام جوهر هندی نیز استفاده کرد.

هیچ وقت از مواد رنگی دیگری استفاده نکنید. از سوزن های ویژه استفاده کنید و حتما باید این سوزن ها استریل باشند تا بار میکروبی نداشته باشند و باعث انتقال بیماری نشوند. انتقال انواع بیماری مانند HIV و هپاتیت از طریق سوزن های آلوده بسیار محتمل است.

هرگز از سوزن های فرد دیگری استفاده نکنید. و مراقب باشید پس از اتمام کار سوزن ها را در محل امنی قرار دهید تا به دیگران آسیبی وارد نکند.

 

محبوب ترین و جذاب ترین دوره های آموزش های آرایشگری در آکادمی بانوی فردوس

CafeSeo بازدید : 26 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

با در نظر داشتن این نکته مهم که در روش هاشور زدن با متد میکروبلیدینگ شکل طبیعی به همراه دارد و در بین افراد تعداد محدودی می توانند نتایج آن را با ابروان طبیعی تشخیص دهند زیرا با استفاده از روش میکروبلیدینگ ابرو برای سایه زدن در این قسمت هیچ درد و خونریزی را نخواهید داشت.

در روش میکروبلیدینگ که هاشور زنی انجام می شود معمولا به صورت نقطه به نقطه و همچنین با دقت و ظرافت بیشتری صورت می گیرد.

 

 

آموزش میکروبلیدینگ - بانوی فردوس

آموزش میکروبلیدینگ ابرو

آموزش میکروبلیدینگ ابرو را می توان یک نمونه و تکنیک جدید و جدید تاتو کردن در نظر گرفت. اگرچه بسیاری از افراد آن را متفاوت از تاتو می دانند، اگر تعریف صحیحی از تاتو صورت داشته باشیم، میکروبلیدینگ ظریف نیز نوعی تاتو است.

هنگام انجام و آموزش میکروبلیدینگ ظریف ابرو، با استفاده از یک سوزن بسیار تیز و استریل، دهانه هایی با همان رنگ ایجاد می شود و خط رشد مو ضخیم تر می شود. در روش میکروبلیدینگ نفوذ به ریشه نمی رسد و رنگدانه در مو بسیار کم است و سوزن فقط به سطح زیر جلدی نفوذ می کند.

در واقع در میکروبلیدینگ ابرو، رنگ را با استفاده از یک قلم مخصوص که یک ردیف سوزن به آن وصل شده است استفاده می شود که در این عمق پوست تزریق می شود و همچنین هاشور ایجاد شده از این روش بسیار طبیعی به نظر می رسد.

میکروبلیدینگ

نوعی تاتو است اما تفاوت های بسیاری دارد. در این روش برخلاف تاتو کردن، جایی که رنگدانه و جوهر با دستگاه منتقل می شوند ، این کار بصورت دستی و با استفاده از دستگاه غیر برقی انجام می شود و خطوط ایجاد شده برای ابروها نامنظم، کوچک و بزرگ هستند و همین امر باعث می شود ابروها طبیعی تر و زیبا تر به نظر برسند.

در این روش می توان طرح هایی ظریف مانند مو ایجاد کرد که باعث می شود ابروها طبیعی تر به نظر برسند و همچنین از آنجا که رنگ در سطح کم عمق زیر پوست قرار می گیرد می توان آن را به راحتی برداشته و سبک آن را تغییر داد. اما به همین دلیل دوام این روش کمتر است و اکثر افرادی که می خواهند مدل ابرو خود را متنوع کنند از روش میکروبلیدینگ استفاده می کنند.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو کار دشواری و وقت گیر نیست، اما از آنجا که با چهره و زیبایی یک فرد سروکار دارد و باید با اجزای صورت آن ها متناسب باشد و زمانی در حدود 2 ساعت طول می کشد تا نتیجه خوبی کسب کنید.

آموزش میکروبلیدینگ - بانوی فردوس

در میکروبلیدینگ از تیغ بسیار نازک برای ترسیم خطوط مو مانند استفاده می شود و در فرایند میکروبلیدینگ صدها لکه بر روی ناحیه تحت درمان با دستگاه ایجاد می شود تا اینکه شکل و ساختار ابروها به دست آید.

عملکرد میکروبلیدینگ

معمولا آموزش میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای شکل دادن و ترمیم ابروها است، میکروبلیدینگ ابروها را با مواد و روش فیبروتیک روشی جدید است که شکل ابروها را به مو تبدیل می کند و در مواردی که ابروها خالی و کمر هستند مفیدتر است.

این روش که کاملا سالم، ایمن و طبیعی به حساب می آید جایگزین تاتو شده است و این روش بسیار طولانی تر از سایر روش های آرایش دائمی ماندگار است و مزیت اصلی آن این است که بسیار طبیعی است.

باید این نکته مهم را در نظر بگیرید که خدمات میکروبلیدینگ یک روش بسیار طبیعی است و اگر به صورت حرفه ای انجام شود نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. بنابراین انجام این عمل به یک متخصص باتجربه و حرفه ای نیاز دارد، مهمترین فرآیند در فرآیندهای میکروبلیدینگ فیبروز و میکرو رنگدانه انتخاب رنگ مناسب و مورد نظر است.

آموزش

آموزش میکروبلیدینگ - بانوی فردوس

میکروبلیدینگ لب

رنگدانه لب راهی جدید برای زیبا سازی دائمی لب های شما است و با استفاده از این تکنیک همیشه می توانید لب های رنگی داشته باشید. همیشه از بین بردن رژ لب در مهمانی ها و بیرون از خانه برای دختران و خانم ها مهم نیست و چه چیزی بهتر از این رنگدانه میکروبلیدینگ لب برای شما خواهد بود؟

کاربرد اصلی این روش از بین بردن برخی از نقایص روی لب یا خط لب و همچنین بر روی لب های بی رنگ یا تغییر رنگ است و این روش توسط دستگاه میکروبلیدینگ رنگدانه انجام می شود، این رنگدانه از طریق سوزن به لایه زیرین پوست لب تزریق می شود و لب ها به دلیل بافت عضلانی موجود در آن ها رنگ زیادی را از دست می دهند و رنگ انتخابی بعد از سقوط بسیار سبک تر از قبل می شود، بنابراین همیشه دو درجه تیره تر است. یا رنگهای بیشتری باید انتخاب شوند به این ترتیب می توانید سایه لب و رژ لب را نیز تهیه کنید که بسیار زیبا است.

آموزش میکروبلیدینگ در تهران

معمولا آموزش دوره های میکروبلیدینگ در اکثر نقاط کشور وجود دارد که توسط اساتید در این زمینه آموزش داده می شود و در این بخش می خواهیم به آموزش میکروبلیدینگ در تهران اشاره کنیم که توسط متخصصین با تجربه و ثابقه چندین ساله اشاره کنیم که در این زمینه موفقیت های زیادی را در بر داشته اند و افراد زیادی با شرکت در آموزش میکروبلیدینگ و با گذراندن این دوره ها موفق به انجام روش جدید و مدرن میکروبلیدینگ شده اند که امروزه در مقایسه با دیگر روش های موجود از طرفداران زیادی در زمینه میکروبلیدینگ در آرایش ظاهری خود استفاده می کنند.

 

محبوب ترین و جذاب ترین دوره های آموزش های آرایشگری در آکادمی بانوی فردوس

CafeSeo بازدید : 28 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

آموزش آرایش صورت

آرایش صورت از مرسوم ترین آرایش ها در جهان است. مسئله ای که علی الخصوص خانم ها روزانه با آن مواجه میشوند و هر روز به دنبال آن هستند تا زیباتر به نظر برسند. آرایش صورت آٰرایشی است که در آن تمامی اجزای صورت تحت میکاپ قرار میگیرند و آرایش صورت دارای انواع مختلف  و سبک های متفاوتی است که هرکدام تاریخچه ی مخصوص خود را دارد و در موقعیت های خاصی کاربرد دارد.

آرایش صورت - آکادمی بانوی فردوس

آموزش آرایش صورت دخترانه

برای آرایش صورت که شامل میکاپ تمامی بخش ها و اعضای صورت است، ما باید بدانیم از هر وسیله ی آرایشی به چه اندازه استفاده کنیم تا چهره ای زیباتر داشته باشیم. گاهی اغراق زیاد در استفاده از این لوازم آرایشی باعث میشود زیبایی صورتمان نیز کاسته شود. از بارز ترین ویژگی های آرایش صورت دخترانه میتوان به ساده بودن آرایش و ملایم بودن آن و دوری از گریم صورت اشاره کرد.

در این سبک آرایش به نچرال بیوتی اهمیت بسیاری میدهیم. برای آموزش آرایش صورت دخترانه این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.ابتدا قبل از شروع به آرایش و زیرسازی از یک لایه کرم مرطوب کننده بر روی پوست صورت و لب ها استفاده می کنیم.

 

پس از آن از انواع مواد هایدکننده مثل کانسیلر یا کرم پودر و پنکک استفاده میکنیم تا تمامی لک ها و نقاط ضعف صورت را بتواند پوشش دهد.از لک گرفته تا انواع جوش ها و جای سوختگی. در اطراف چشم و بینی با دقت بیشتری کرم پودر بمالید تا سیاهی های زیرچشم کاور شود و نقاط سیاه ناشی از جوش های سر سیاه بینی نیز محو شود.

دلیل استفاده ی ما از کرم پودر این است که پودر باعث ثبات آرایش میشود. بعد از انجام این مرحله با یک دستمال پودرهای اضافه را جمع می کنیم ا به آرایش صورت و چشم آسیبی وارد نشود.بعد از این مرحله از سایه های کمرنگ و یا در توناژ مطبق با پوست برای پشت چشم استفاده میکنیم و سعی میکنیم رژگونه ی هماهنگ با سایه را به گونه ها بزنیم تا صورت متعادل تر به نظر برسد.

 

آرایش صورت - آکادمی بانوی فردوس

بهتر است از فرچه ها و براشهای بزرگ استفاده کنیم تا سایه ای مات باقی بماند و فید شود. از خط چشم های کوتاه و نازک استفاده میکنیم و یا اصلا از خط چشم استفاده نمی کنیم. خط چشم به صورت کامل در امتداد چشم قرار میگیرد و ممکن است فقط کمی از چشم بیرون بزند.

بعد از آن نوبت استفاده از فرمژه است تا حالت مژه ها را کمی بلندتر نشان دهد. میتوانیم پس از آن از ریمیل کمی نیز استفاده کنیم.ابروها را به وسیله ی فرچه شانه میزنیم و کمی سایه ابرو یا مداد ابرو به آن میزنیم. استفاده از کمی ژل نیز میتواند تاثیرگذار باشد و ابرو را زیباتر بنظر برساند.بدیهی است که از رژلب هایی لایت باید استفاده کنیم. پیشنهاد می کنیم از قلمو استفاده کنید تا طبیعی تر لب هایتان جلوه کند.

آموزش آرایش صورت ساده

برای آموزش آرایش صورت ساده، کافیست به چند مرحله زیر دقت کنید و مطابق با آن پیش روید تا آٰرایشی ساده داشته باشید. و میکاپتان زیبا بنظر برسد.

در ابتدا باید پوست خود را به صورت کامل آماده کنید  تا مواد میکاپ روی صورتتان به زیبایی قرار بگیرد. صورتتان را با آب و صابون بشویید و خشک کنید.

سپس با استفاده از مرطوب کننده تمامی پوست و صورت خود را مرطوب کنید. تا‌ آٰرایش روی صورتتان زیباتر بنشیند. بعد از آن از پرایمر و فاندیشن استفاده کنید و با یک پد روی تمام صورت خود آن را قرار دهید. از کانسیلر استفاده کنید تا تمامی نقاطی که نیاز به پوشانده شدن را محو کنید.

از یک کرم پودر معمولی برای اثبات تمامی لایه های زیری استفاده کنید. سپس کافیست کمی از سایه های همرنگ پوست یا ملایم و لایت برای پلک خود استفاده کنید. میتوانید از رژگونه های همرنگ با سایه چشم تان استفاده کنید. یک خط چشم ملایم و هم اندازه با چشم میتواند زیبایی چشم های شما را چند برابر کند.

میتوانید ابروهایتان را نیز یک براش ساده بزنید یا از کمی ژل استفاده کنید. در نهایت ریمیلی کم حجم به مژه هایتان بزنید. رژلبی ساده و ترجیحا مات انتخاب کنید تا ساده و طبیعی به نظر برسید.

آموزش آرایش عروس

آرایش عروس به دلیل اینکه دارای سبک های مختلفی میباشد نیازمند این است که شما سبک موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس برای آموزش آرایش عروس در سبک مربوطه اقدام کنید.

آموزش آرایش عروس در دسته بندی میکاپ های ایرانی، اروپایی، عربی، خلیجی و… میباشد. آرایش عروس تفاوت خیلی خاصی با انواع آرایش های دیگر ندارد. فقط تلاش خیلی بیشتری برای رضایت عروس و کنترل استرس های مربوطه برای روز ازدواج مهم است و تا چهره ای بشاش تر و پر نشاط تر از عروس را شاهد باشیم.

برای یادگیری و آموزش آرایش عروس نیاز است دوره های تخصصی و کورس های ویژه ای را بگذرانید.

آموزش آرایش صورت ایرانی

آموزش آٰرایش صورت ایرانی و بهتر است در ابتدا بگوییم آرایش صورت ایرانی ، میکاپی بین آرایش اروپایی و خلیجی است. تمامی مواردی که در آرایش صورت ساده را ذکر کردیم انجام دهید فقط معمولا خط چشم و سایه هایی پر تر و غلیظ تر نسبت به سبک اروپایی داریم اما به نسبت آرایش خلیجی خیلی محو تر است. کافیست کمی به چشم ها اهمیت بیشتری بدهیم و رنگ ها را کمی برجسته تر کنیم . آنوقت ماحصل میکاپ ما میشود آرایش ایرانی.

 

آرایش صورت - آکادمی بانوی فردوسآرایش صورت – آکادمی بانوی فردوس

آموزش آرایش صورت در خانه

قطعا همه ی خانم ها و دخترها در خانه وسایل آرایشی به میزان کافی را دارا هستند که بتوانند خود را در خانه  میکاپ کنند. برای آموزش آرایش صورت در خانه کافیست صورت خود را بشویید و کرم مرطوب کننده روی صورتتان بمالید بعد از آن از کرم برای صورتتان استفاده کنید .

البته همگی میدانیم که در خانه انواع کانسیلرها را نیز داریم و میتوانیم استفاده کنیم. سپس از کرم پودر استفاده میکنیم. کمی سایه به پشت چشم هایمان میزنیم. البته به سبم میکایپی که میخواهیم انجام دهیم نیز بستگی دارد و میشود در خانه نیز آنها را انجام داد.

بعد از آن بهتر است کمی خط چشم در انحنای چشم و کمی خارج تر از آن بکشیم. بعد رژگونه ای هم تیپ با سایه ها بزنیم و سپس رژلبی متناسب با سبک آرایشی خود بر روی لب ها میکشیم.

آموزش آرایش صورت بچگانه

آرایش صورت بچگانه خیلی آرایش مرسومی نیست. منظور از آرایش صورت بچگانه مقصودمان گریم کودکان است که معمولا برای موقعیت های خاصی استفاده میشود. بچه ها به دلیل داشتن پوست حساس و شفافی که دارند باید از مواد آرایشی و شیمیایی دور نگه داشته شوند تا شفافیت پوستشان در اثر برخورد با این مواد از بین نرود.

اما در کل آموزش آرایش صورت بچگانه دلالت بر گریم دارد و اینکه گاهی برای کودکانی که کار بازیگری انجام می دهند میکاپ های لایت و زیرسازی پوست انجام میشود. در کل اصلا توصیه به آرایش صورت بچگانه نمی کنیم. اما اگر هم گاهی نیاز به انجام این کار شد باید مطمئن شویم که از مرغوب ترین مواد آرایشی و بهداشتی برای پوست کودکان استفاده میشود تا کمترین آسیب به پوست ظریف و حساسشان وارد شود.

 

محبوب ترین و جذاب ترین دوره های آموزش های آرایشگری در آکادمی بانوی فردوس

CafeSeo بازدید : 43 سه شنبه 01 مهر 1399 نظرات (0)

شینیون دارای انواع مختلفی است و هرکدام با توجه به ویژگی موهای فرد استفاده میشود و بر روی مو قرار میگیرد. در شینیون نکته ای که دارای اهمیت ویژه است این است که موها به صورت تمیز و بدون بیرون زدگی بقیه ی موها انجام بگیرند. شینیون مو دارای مدل های بسیار متفاوتی است که بر اساس سن و مو  ضخامت آن برای شما انتخاب میشود.

برای آموزش شینیون میتوانید کورس های مرتبط را بردارید و یا در سالن های زیبایی متفاوت توسط افراد متخصص آموزش ببینید.میتوانید از دوره های آنلاین و ویدیوها ی آموزشی موجود در اینترنت نیز استفاده کنید. کافیست گوگل کنید و یا در سایت های مختلفی مانند آپارات و یوتیوب به دنبال ویدیوهای آموزشی بگردید. و به راحتی در خانه آموزش ببینید.

آموزش شینشون - بانوی فردوس

 

آموزش شینیون باز

 

در آموزش شینیون باز با انواع پر و بسته ی موها مواجه نیستیم. این نوع شینیون برای موهای بلندی است که همه ی قسمت های موی خود را نمیخواهند فیکس کنند. در این نوع شینیون باز موها را نمیبندیم. و کمی روی جلوی موها کار میکنیم تا زیباتر بنظر برسند.

مخصوص افرادی که موهای زیبای بلندی دارند می باشد. در این نوع از شینیون گاهی پشت موها نیز تحت تاثیر قرار مدل خاصی قرار میگیرد ولی هیچ وقت جمع نمیشود و همیشه حالت مویی باز را دارد که بسیار زیباست و زیبایی موهای شما را چندین برابر میکند.

 

آموزش شینیون ساده

 

در آموزش شینیون ساده که به راحتی حتی میتوانید در خانه آن را انجام دهید. در ابتدا باید موها را کمی مرطوب کنید و آنها را شانه کنید تا بتوانید به آسانی موها را فرم دهید.

برای انجام این نوع شینیون ساده ابتدا در پشت سر موها را جمع کرده و ببندید. قسمت جلویی موها ی خود را از قسمت عقبی جدا کرده و سعی کنید در دو طرف آنها را بهم بتاباتید و در بپیچید. سپس با کش مویی نه چندان بزرگ و مشخص آنها را ببندید.

 

قسمت دلخلی موهایی که میخواهید ببندید را پوش دهید تا حجم بیشتری بگیرد و بتواند بقیه ی موها را در خود فیکس کند و نگه دارد. موهای بیرون از شینیون باید صاف باشند و به صورت یکدست قرار بگیرند. پس نیازی به پوش دادن آنها نیست.موها را با استفاده از فیکساتورها جمع کنید و با استفاده از سنجاق آنها در پشت ببندید و مانند یک گلوله ثابت نگه دارید.

موهای جلوی سر را میتوانید هم فرق وسط باز کنید و هم به صورت یکطرفه کج کنید. این دیگر بسیار سلیقه ای می باشد. اضافه ی موهای جلو را جمع کرده و پیچ و تاب داده و به زیر شینیون های پشت ببرید و آنها را در زیر فیکس کنید. الان شما شینیونی ساده خواهید داشت ک بسیار زیبا نیز به نظر میرسد.

 

آموزش شینشون - بانوی فردوس

آموزش شینیون عروس

شینیون موی عروس معمولا به صورت باز نیست و موهای عروس جمع میشود و شینیونی نسبتا پیچیده بر روی موهایش اعمال میشود. در آموزش شینیون عروس باید به نکاتی نیز توجه کنیم. اینکه در شینیون موی عروس باید جایی برای تعبیه ی تاج عروس و طور عروس نیز قرار دهیم. باید شینیون به اندازه ای قوی باشد که بتواند همه ی این متعلقات را نگه دارد و آسیبی نبیند.

در آموزش شینیون عروس باید توجه کنیم که عروس قرار است فعالیت زیادی داشته باشد و از صبح این موها باید شینیون بشوند و بر روی مو قرار گیرند بعد از آن باید به مجلس برود و قاعدتا مراسم رقص نیز دارد. پس باید همه ی این موارد را مدنظر بگیریم. و برای شینیون موی عروس تعمیدات ویژه ای بیاندیشیم تا عروس با خیال راحت در مجلس حضور پیدا کند.

 

آموزش شینیون مو

برای آموزش شینیون مو نیاز نیست که حتما دوره های خاصی را در آموزشگاه های زیبایی بگذرانید. شما میتوانید به راحتی خودتان در منزل برای خود شینیون انجام دهید و نتایج فوق العاده ای بگیرید. شینیون انجام دادن کار سختی نیست فقط نیازمند توجه و کمی خلاقیت است. در شینیون این نکته دارای اهمیت است که به تمیزی موها حالت داده شوند و خورده موها از کار بیرون نزنند.

آموزش شینیون موی کوتاه

 

آموزش شینشون - بانوی فردوس

برای شینیون کردن موهای کوتاه ،کار به نسبت سخت تری داریم. درآموزش شینیون موی کوتاه نیاز به این است که با مهارت ویژه و بالایی عمل کنیم و با مقدار موی کمتر نتایج بهتری را به وجود آوریم. موهای کوتاه به نسب موهای بلند برای شینیون شدن مدل های محدودتری دارند. پس توجه و مهارت بیشتری برای این نوع از شینیون نیاز است. شینیون موهای کوتاه میتواند به زیبایی موهای بلند باشد و جلوه ای بسیار زیبا بوجود آورد.

آموزش شینیون دخترانه

آموزش شینیون دخترانه مشابه شینیون موهای بزرگسالان است با این تفاوت که موهای دختران لطیف تر و حساس تر است و در مواردی ممکن است کمتر حالت بگیرد چون جنسش حساس تر است. در نتیجه باید دقت کنیم که شینیون موهای دخترانه خیلی متفاوت با شینیون موهای دیگر نیست. تنها کمی دقت لازم است.

 

آموزش شینیون خطی ساده

در آموزش شینیون خطی ساده دو طرف سر را از یک گوش تا گوش دیگر جدا کنید. موهای بالای سر خود را نیز جدا کنید. قسمت های پشتی موی سر را با استفاده از کلیپس یا کش ببندید. در این توع از شینیون مهم ترین قسمت، پشت سر است و مهم ترین نما را دارد پس حواستان به تمیز درآمدن آن باشد.

در مرحله بعد بالای موها را باید با استفاده از اسپری های مختلف مو و یا ژل بالا نگه داشت و به شکل راه راه و شیار دار و لینئار یا خطی فرم داد. نیاز دارید شیارهایی که به وجود آورده اید را حفظ کنید و برای اینکار باید با استفاده از سنجاق مو که معمولا سر صافی دارند استفاده کرد تا فرم موها از بین نرود.

پس فیکس موها با استفاده از سنجاق و گیره مو صورت میگیرد. در زیر موهایی که به صورت دم اسبی بسته شده اند باید پروتزی قرار دهیم تا بتوانیم به زیر موها حجم دهیم و بتوانیم روی موها کار کنیم و اشکال مختلف روی آنها پیاده بسازیم.

در آموزش شینیون خطی بعد از قرار دادن پروتز ،موهایی که به صورت دم اسبی بسته ایم را از زیر بالا میاوریم و لایه لایه بر روی پروتز قرار میدهیم و از دو طرف کناری مو، موهایی که مانده را در جمع میکنیم. و به صورت خطی موها را کنار هم میبندیم. با استفاده از فیکساتور موها باید فیکس بشود از اسپری های تثبیت کننده میتوانیم استفاده کنیم و موها را ثابت نگه داریم ، مانند استفاده از  انواع تافت و چسب های مایع مو.

 

محبوب ترین و جذاب ترین دوره های آموزش های آرایشگری در آکادمی بانوی فردوس

CafeSeo بازدید : 44 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی نامی علمی برای تزریق گاز کربن دی اکسید به نقاط مختلف بدن با هدف ایجاد تغییر در آن نواحی است. این تکنیک از سالهای پیش برای اهداف زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله شما خواهید خواند که میتوانید در آنیل آکادمی آموزش آنلاین کربوکسی تراپی ببینید. کشف این تکنیک به زمانی برمی گردد که فرانسوی ها متوجه شدند که شنا کردن در آبهای دارای کربن دی اکسید بالاتر موجب بهبودی سریعتر زخم ها و آسیب های پوستی می شود. در سالهای بعد، از این تکنیک برای درمان بیماری های قلبی و عروقی ناشی از کاهش خونرسانی به بافت و یا تجمع چربی استفاده گردید.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

مکانیسم عمل در کربوکسی تراپی

گاز کربن در اکسید یکی از گازهای موجود در هوای تنفسی انسان است. از طرفی دیگر در اثر فعالیت سلولی در بافت های انسانی گاز اکسیژن مصرف شده و کربن دی اکسید تولید می گردد. بنابراین این گاز همواره به عنوان فراورده ناشی از فعالیت سلولی در بافت ها موجود بوده که میبایست از طریق سیستم خونرسانی بدن به ریه ها برده شود و از این طریق دفع گردد.

بنابراین تزریق گاز کربن دی اکسید به بافت های مورد نظر چنانچه توسط یک فرد مجرب و آموزش دیده صورت گیرد هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. مکانیسم عمل در این تکنیک افزایش غلظت کربن دی اکسید در بافت هاست. این افزایش غلظت در بافتی نظیر پوست انسان سبب می گردد که سیستم بدن سریعا به آن واکنش داده و خونرسانی به بافت مورد نظر و در نتیجه آن ترمیم و بازسازی بافت با سرعت بالایی صورت گیرد.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کربوکسی تراپی و اهداف زیبایی

امروزه کاربرد عمده تکنیک کربوکسی تراپی برای اهداف زیبایی پوست و مو است. متخصصین پوست و همچنین مراکز مراقبت از پوست و مو از تکنیک کربوکسی تراپی به منظور کاهش عوارض پوستی استفاده می کنند. از کربوکسی تراپی برای اهداف گوناگون نظیر تزریق به پلک، زیر چشم، پوست، گردن، پشت دست ها و پاها و همچنین سایر نواحی بدن که درگیر عارضه هستند بهره می برند.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاربردهای کربوکسی تراپی

با توجه به بی عارضه بودن این تکنیک زیبایی نسبت به جراحی های زیبایی پوست و مو از این تکنیک در کاهش عوارض پوستی بیشماری استفاده می شود. در اینجا به تعدادی از این کاربردها اشاره می گردد.

کاهش تیرگی زیرچشم

گودی و تیرگی زیرچشم افراد در اثر کاهش خونرسانی به این نواحی اتفاق می افتد. با تزریق گاز کربن دی اکسید به نواحی زیرچشم خونرسانی در این قسمت افزایش یافته و کاهش چشمگیری در سیاهی و گودی زیرچشم دیده می شود.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاهش چین و چروک پوست

با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین پوست کم شده و در نتیجه آن کشسانی و انعطاف پذیری پوست کاهش می یابد. با کاهش انعطاف پذیری در پوست چین و چروک ها نمایان می گردند. تزریق گاز کربن دی اکسید به نواحی دارای چین و چروک پوستی موجب تحریک پوست به کلازن سازی و ایجاد مویرگ های جدید برای افرایش خونرسانی می شود.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاهش سلولیت

سلولیت زمانی رخ می دهد که چربی زیرپوستی تجمع یافته و ظاهر پوست را ناهموار و نامتعارف سازد. از گازکربن دی اکسید برای از بین بردن سلول های چربی در نواحی دارای سلولیت استفاده می شود. استفاده از این روش برای از بین بردن سلولیت روشی امن و بدون ضرر است.

بهبود جای زخم و آکنه

برخی از زخم ها و آکنه های شدید موجب ایجاد اسکار پوستی می گردد. پوست در این نواحی دچار فرورفتگی و یا برآمدگی می شود. با تزریق کربن دی اکسید به این نواحی، خونرسانی در آنجا افزایش یافته و با این کار روند ترمیم پوست آسیب دیده صورت می گیرد.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

درمان ریزش مو

در بسیاری از موارد ریزش مو در افراد چنانچه دلایل ارثی و ژنتیکی نداشته باشد، به علت کاهش خونرسانی به پیاز مو اتفاق می افتد. در سالهای اخیر از روش کربوکسی تراپی برای افزایش خونرسانی به پوست سر جهت کنترل ریزش مو در افراد استفاده می گردد.

آموزش آنلاین کربوکسی تراپی در آکادمی آنیل

روش کربوکسی تراپی با اهداف زیبایی امروزه در بین فعالین در این حوزه افزایش یافته است. از دلایل محبوبیت این روش می توان به پوشش دهی طیف گسترده ای از عوارض پوستی اشاره کرد. از طرفی دیگر چنانچه این کار توسط فردی آموزش دیده و مجرب صورت گیرد یکی از بی خطرترین روش های درمان و کاهش عوارض پوستی است. آکادمی آنیل با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین مراقبت از پوست و مو افتخار دارد که افرادی متخصص و مجرب را در زمینه های استفاده از تکنیک های زیبایی و مراقبتی پوست و مو روانه بازار کار نموده است. از جمله کلاس های آنلاین آکادمی آنیل دوره کربوکسی تراپی است که فرد متقاضی را در زمینه استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی بطور اصولی و علمی آموزش می دهد.

 

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

CafeSeo بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

۱۲ راه برای مش مو و هایلایت کردن طبیعی

1. لیمو

مخلوط آب لیمو و آب به میزان برابر می تواند موی بلوند تیره یا قهوه ای روشن را کمی روشن کند و تناژ قرمز هم ایجاد نمی کند مگر اینکه مویتان قرمز باشد. این ماده رایج ترین ماده روشن کننده مو است.

2. سرکه

سرکه، مانند سرکه سیب، روی مویتان هایلایت قرمز ایجاد می کند. سرکه را به طور برابر با آب مخلوط کنید. آن را روی کل مو اسپری کرده و یا با پنبه به قسمت هایی از مو بمالید تا هایلایت ایجاد شود. بگذارید 30 دقیقه روی مو بماند و سپس آب بکشید.

3. پراکسید

مخلوط برابر هیدروژن پراکسید و آب را به روش بالا به مو آغشته کرده و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. پراکسی به سرعت عمل کرده و مانند مواد دکلره مو را خشک نمی کند. تا زمانی که به رنگ مورد نظر دست یافتید مو را بشویید. پراکسید برای روشن کردن و همچنین هایلایت مو استفاده می شود.

4. عسل و روغن زیتون

این مخلوط می تواند موهای هایلایت و البته روشن ایجاد کند. برای این کار یک چهارم فنجان عسل را گرم کرده و یک چهارم فنجان روغن زیتون به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید. روی قسمت هایی که می خواهید هایلایت ایجاد شوید گذاشته و بگذارید 30 تا 60 دقیقه بماند. 5 دقیقه پیش از شستن مو را به هم زده و مواد را به نوک مو آغشته کنید. سپس مو را بشویید. اگر می خواهید دوش بگیرید مراقب باشید زیرا این روغن می تواند زمین را سر کند.

 

سالن زیبایی سریرا، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در محیطی با‌شکوه و آرام به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در سالن زیبایی سریرا خدماتی متفاوت تر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید را لمس خواهید کرد، چرا که بی شک شما بانوان عزیز لایق بهترین ها هستید.

CafeSeo بازدید : 43 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

مش

مش و ایجاد تفاوت رنگ در مو یکی از بهترین روش ها برای تغییر چهره و زیباتر شدن بانوان می باشد. با توجه به اینکه مش از جمله روش های رنگ مو می باشد که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند، در ادامه نگاهی جامع به هر آنچه که باید درباره آن بدانید خواهیم داشت.

مش چیست؟

رنگ کردن مو با چند رنگ مختلف را اغلب افراد با دو اصطلاح هایلایت و مش می شناسند. واقعیت این است که این دو با هم متفاوت می باشند. مش در واقع به شیوه ای از رنگ کردن مو گفته میشود که تفاوت دو رنگ تقریبا ۵ درجه می باشد. این در حالیست که تفاوت رنگ ها در هایلایت مو حدود ۲ تا ۳ درجه است. در فرآیند مش کردن مو، از دو رنگ با تفاوت درجه ۵ یا ۶ درجه استفاده شده و تکه های هم اندازه در لا به لای موها با آن رنگ میشوند.

انواع مش مو

با توجه به رنگ پوست، شکل صورت، گردن و همچنین سلیقه و خواسته بانوان، مدل های مختلفی را می توان برای مش انتخاب نمود. مساله بسیار مهم در انتخاب مدل رنگ مو این است که باید ابتدا به رنگ پوست فرد توجه کرد. لازم به ذکر است که ایجاد تفاوت رنگ با درجه زیاد در مو باعث میشود تا رنگ پوست تیره تر بنظر برسد. در نتیجه بهتر است برای انتخاب مدل مناسب با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا تشخیص دهند که کدام مدل برای شما بهتر است. از جمله مدل های مش که بسیار پرطرفدار می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مش لولایت

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار، مخصوصا برای خانم هایی که موهای روشن دارند، مش لولایت می باشد. در این مدل مش، لایه هایی از موهای روشن، تیره میشوند. تفاوت رنگ ایجاد شده جلوه بسیار زیبایی را برای موها ایجاد می کند.

مش هایلایت

نقطه مقابل لولایت، مش هایلایت می باشد که برای موهای تیره کاربرد دارد. در این مدل لایه هایی از موهای تیره تا ۵ یا ۶ درجه روشن تر میشود. تفاوت رنگ ایجاد شده در این مدل باعث میشود تا موها حجیم تر از مقدار واقعی بنظر برسند.

مش فریزینگ

اصلی ترین ویژگی در این شیوه رنگ کردن مو، تفاوت بسیار زیاد و حدود ۹ درجه بین رنگ های به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال رنگ پایه مشکی و لایه های استخوانی و بسیار روشن در این شیوه انتخاب میشود و یا بالعکس.

مش سان لایت

همان طور که از نام این مدل مشخص است، خروجی و نتیجه کار شباهت زیادی به رنگ های نور خورشید دارد. در این مدل مش، موهای وسط سر تیره هستند و ساقه ها با رنگ هایی مانند طلایی و مسی به زیباترین شکل تبدیل میشوند.

از دیگر مدل های مش مو می توان به مووی لایت، هاف لایت، دارک لایت، استار لایت، لایت بری، ری لایت، لایت پلنگی، ویوو لایت، شو لایت، لایت بارانی و لایت شطرنجی اشاره کرد. هر یک از این مدل ها با توجه به سلیقه و خواسته مشتری می توانند انتخابی عالی برای زیبایی بیشتر بانوان به شمار روند.

برای اجرای هر یک از مدل های ارائه شده از شیوه های مختلفی استفاده میشود که عبارتند از: مش با کلاه، شانه ای، تکه ای و مش با فویل

بهترین و جدیدترین مدل های مش مو {۲۰۱۹}

با توجه به اینکه مش سوزنی را می پسندید یا تکه ای، انتخاب های زیادی را پیش رو خواهید داشت. هر ساله مدل ها و رنگ های خاصی در دنیای مد و زیبایی معرفی میشوند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. از جدیدترین مدل های مش مو می توان به مش سفید، عسلی، خاکستری یا دودی، آبی و بنفش و شرابی اشاره کرد. در هر یک از این مدل ها، رنگ های ذکر شده به صورت تکه ای یا سوزنی بر روی رنگ پایه تیره اجرا می شوند.

 

ضررهای مش مو

مش و رنگ کردن مو ممکن است با توجه به شرایط مختلف ضررهایی را برای افراد به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این عوارض در تمام خانم ها مشاهده نمیشود و تا حد زیادی به جنس پوست و موی آنها بستگی دارد. از جمله عوارض و ضررهای رنگ کردن مو می توان به خشک شدن و شکنندگی موها اشاره نمود. این مساله بیشتر در مواقعی بروز می کند که فاصله بین رنگ کردن مو کوتاه باشد. برای رهایی از چنین مشکلاتی بهترین کار این است که از رنگ کردن های متوالی خودداری کنید.

یکی دیگر از عوارض مش و رنگ کردن مو، ایجاد سوزش در پوست سر می باشد. خانم هایی که به رنگ های شیمیایی حساسیت دارند، ممکن است بعد از رنگ کردن مو با این مشکلات مواجه شوند. آسم از دیگر عوارض قرار کردن در معرض رنگ های شیمیایی می باشد.

در حالت کلی می توان گفت افرادی که به رنگ های شیمیایی آلرژی دارند و همچنین خانم های باردار، بهتر است دقت زیادی در رنگ کردن مو داشته باشند. در بسیاری از مواقع خانم های باردار، مخصوصا در ماه های ابتدایی بارداری از رنگ کردن مو منع میشوند و دلیل اصلی آن تاثیر رنگ های شیمیایی بر خون مادر در این دوران است.

نکات مهم برای نگهداری از مش مو

از جمله نگرانی هایی که اغلب افراد بعد از رنگ کردن مو با آن مواجه میشوند، تغییر سریع آنها می باشد. برای داشتن موهای زیبا و مش با دوام لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • از شستشوی موها با آب داغ بلافاصله بعد از رنگ کردن خودداری کنید. آب داغ خیلی سریع رنگ را از بین میبرد و موها زیبایی و جلوه خود را خیلی زود از دست خواهند داد.
  • از قرار گرفتن در مقابل حرارت زیاد بعد از رنگ و مش مو خودداری کنید. سشوار کردن های طولانی و یا قرار گرفتن در مقابل حرارت باعث میشود تا رنگ مو خیلی زود از بین برود.
  • برای کاهش عوارض و آسیب های وارد شده به مو بعد از مش، باید از تقویت کننده مو استفاده کنید.
  • استفاده از نرم کننده و ویتامینه از دیگر نکات مهمی می باشد که برای موهای رنگ شده ضروری خواهد بود. با استفاده از ویتامینه و نرم کننده می توانید PH مو را به حالت نرمال برگردانید.

روش های ترمیم مش مو

رشد همیشگی موها و همچنین تغییر رنگ مش به مرور از جمله دلایلی هستند که باعث میشوند تا نسبت به ترمیم آن اقدام کنید. برای ترمیم مش مو از چند روش می توان استفاده نمود که یکی از بهترین آنها، ترمیم با فویل می باشد. برای این منظور تکه های مش شده که در حال حاضر نیاز به ترمیم ندارند را لای فویل پیچیده و مابقی را رنگ بزنید. با توجه به اینکه ترمیم مش کلاهی و با فویل ممکن است منجر به دو رنگ شدن موها شود، در نتیجه بهتر است توسط افراد ماهر انجام شود.

 

سالن زیبایی سریرا، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در محیطی با‌شکوه و آرام به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در سالن زیبایی سریرا خدماتی متفاوت تر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید را لمس خواهید کرد، چرا که بی شک شما بانوان عزیز لایق بهترین ها هستید.

CafeSeo بازدید : 39 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگ ها در بین بانوان به خصوص دختر خانم هاست و  دلیل آن نه کاملا بلوند و نه کاملا تیره بودن آن است و در ضمن مناسب برای تمامی فصول سال بوده و برای جوان و شاداب سازی استایل ایده آل می باشد.

رنگ موی عسلی ترکیبی از رنگ سرد طلایی سری  G با مقدار درصد بیشتر و رنگ مسی گرم سری  bronze  با مقدار کمتر می باشد. در نتیجه رنگ موی عسلی رنگی با تناژ خیلی سرد یا خیلی گرم را به وجود نمی آورد و همین باعث می شود که درجه روشنی پوست صورت هر قدر متفاوت باشد باز هم چهره ی شما را زیباتر کند.

رنگ موی عسلی با بیشتر رنگ پوست ها در هر سنی سازگار است و اگر شما رنگ چشم روشن و پوستی روشن دارید بهترین انتخاب برای رنگ موی شما می باشد، اما با این حال این رنگ در بین خانم های شرقی با پوست گندمی و چشمان تیره نیز بسیار مورد پسند و توجه است .

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی – مصی ترابی

قبل از رنگ کردن مو

نکته بسیار مهمی که قبل از رنگ کردن مو باید توجه کرد این است که اگر موهایتان از قبل رنگ داشته باشد به خصوص رنگ های طبیعی مانند حنا و یا رنگ های فانتزی مانند شرابی حتما قبل از استفاده از ترکیب رنگ موی عسلی، با یک آرایشگر و متخصص رنگ و مش صحبت نمایید چرا که تعدادی از رنگ ها در ترکیب ساخته شده مشکل بوجود آورده و مانع از ایجاد رنگ موی دلخواه می شود.

 

آموزش ترکیب رنگ موی عسلی

رنگ عسلی ، می تواند از پایه ۴ شروع شود که در واقع ترکیبی از رنگ طلایی و مسی تیره است و تا پایه ۱۰ بلوند ادامه داشته باشد.این طیف گسترده رنگ که امکان ترکیب رنگ موی عسلی با دیگر رنگ ها را محیا کرده و هر ترکیب، رنگی فوق العاده زیبا برای هر سلیقه ای را به وجود آورده ، قادر به راضی کردن هر بانوی شیک و سخت پسند می باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از زیباترین و به روزترین فرمول های ترکیب رنگ موی عسلی را همراه با عکس به شما عزیزان آموزش دهیم.

رنگ موی عسلی تیره

رنگ موی عسلی تیره بیشتر مناسب برای افرادی است که علاقه ای به روشن کردن موهای خود ندارند اما به دنبال یک رنگ موی بسیار شیک و به روز هستند تا تغییراتی در چهره خود ایجاد کنند. این ترکیب برای پوست های سرد و صورت های کم آرایش جلوه فوق العاده ای خواهد داشت.

  • موی رنگ نشده یا موی قهوه ای یا طلایی پایه ۴ تا ۷
  • رنگ عسلی پایه شماره ۵، سه چهارم تیوپ
  • رنگ مو نسکافه ای شماره ۶، یک چهارم تیوپ
  • رنگ مو دودی خاکستری شماره ۷، یک هشتم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و نقره ای، دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی تیره – مصی ترابی

رنگ موی عسلی متوسط

رنگ موی عسلی متوسط جز طیف رنگی متوسط است و بهتر است روی موی دکلره شده در پایه ۶ یا ۷ انجام شود،اما اگر جز افرادی هستید که به سلامت موی خود بسیار اهمیت می دهند و یا به هر علتی موی خود را دکلره نمی کنند، رنگ را حتما با اکسیدان ۱۲% ترکیب کنید که نتیجه کار روشن شود.

  • رنگ طلایی شماره ۸، نصف تیوپ
  • رنگ مسی شماره ۷، نصف تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۷، یک هشتم تیوپ
  • رنگ بژ شماره ۷، یک هشتم تیوپ
  • واریاسیون آبی و بنفش، دو سانت از هر کدام
  • کسیدان ۹ یا ۱۲ درصد.

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی متوسط – مصی ترابی

رنگ موی عسلی روشن

رنگ موی عسلی روشن ، یکی از زیباترین رنگهای بلوند است که به دلیل وجود رنگ های برنز جز رنگ های سرد نمی باشد و چهره را شاداب و زیباتر نشان می دهد.

برای رسیدن به این رنگ موی زیبا نیاز به دکلره کردن و رساندن پایه رنگ مو به ۸ یا ۹ است.

  • رنگ مو طلایی شماره ۸، یک چهارم تیوپ
  • رنگ بژ شماره ۷ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ مسی شماره ۷، نصف تیوپ
  • واریاسیون بنفش، دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی روشن – مصی ترابی

نکات مهم برای دکلره کردن مو جهت رنگ موی عسلی روشن

رنگ موی عسلی از جمله رنگ هایی است که برای زیباتر جلوه دادنش نیاز به دکلره کردن و رساندن رنگ مو به پایه است. به پایه رساندن مو نکته ای است که در رنگ کردن موها بسیار حائز اهمیت می باشد و برای این کار حتما سعی کنید به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید.

دکلره برای موها مضر است پس تا جای ممکن سعی کنید برای حفظ سلامت مو از آن استفاده نکنید و در صورت نیاز از پایه های سبک استفاده کنید. معمولا تا پایه ۶ مشکلی برای مو ایجاد نمی شود، برای رسیدن به پایه های بالاتر و جلوگیری از سوختگی مو باید صبور بود و کار را در چند مرحله انجام داد.ابتدا در شروع کار از اکسیدان ۶ درصد به همراه پودر سفید که ضعیف تر است استفاده کنید و رنگ مو را تا پایه ۷ برسانید و بعد در مراحل بعدی از پودر آبی به همراه اکسیدان ۹ و ۱۲ درصد استفاده نمایید.

حتما توجه نمایید قبل از برخورد مواد دکلره بر روی پوست و ایجاد آسیب، پوست اطراف صورت را چرب کنیم، داخل مواد تا ۲۰ میلی لیتر از روغن های سرمی استفاده کنیم و بعد از هر بار دکلره با روغن های سرمی کف سر و مو را به آرامی ماساژ دهیم و نیم ساعت به موها استراحت دهیم.

 

رنگ موی عسلی با دکلره

دکلره مو برای رنگ عسلی

 

رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

این طیف رنگ مو بسیار جذاب بوده و مناسب افرادی است که سعی دارند همیشه ظاهر خود را طبیعی و شیک نگه دارند. برای رسیدن به  رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره ، پایه مو باید طبیعی و رنگ نشده باشد.

 

  • رنگ عسلی شماره ۷ ، نصف تیوپ
  • رنگ شکلاتی شماره ۷، یک چهارم تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۷، یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و آبی و سبز، دو سانت
  • اکسیدان ۹ درصد

رنگ موی عسلی بدون دکلره

رنگ موی عسلی بدون دکلره – مصی ترابی

رنگ موی عسلی شکلاتی با دکلره

این رنگ جز جذاب ترین و  پر طرفدارترین رنگها در بین خانم هایی است که تمایلی به بلوند روشن ندارند. برای رسیدن به این رنگ موی زیبا نیاز به رساندن پایه مو تا ۸ است.

  • رنگ عسلی شماره ۸ ، نصف تیوپ
  • رنگ شکلاتی شماره ۷، یک چهارم تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۸ ، یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش ، دو سانت
  • واریاسیون نقره ای ، دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی شکلاتی با دکلره

رنگ موی عسلی شکلاتی با دکلره – مصی ترابی

رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره

 رنگ موی عسلی زیتونی ترکیبی از دو رنگ سرد و گرم با تناژهای طلایی و مسی گرم که با رنگ زیتونی سرد به تعال زیبایی میرسد است. این رنگ مو برای خانمهایی که پوست روشن دارند بسیار ایده آل است البته برای پوست های تیره نیز با کمی هایلایت رنگ گرم و به تناسب رنگ پوست گاهی با هایلایت سرد نیز استفاده می شود.

 

  • رنگ عسلی شماره ۷، نصف تیوپ
  • رنگ زیتونی شماره۸، بک چهارم تیوپ
  • رنگ موی مرواریدی شماره ۸٫۲۱
  • واریاسیون نقره ای و دودی دو سانت
  • واریاسیون بنفش یک سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره

رنگ موی عسلی زیتونی بدون دکلره

رنگ موی عسلی زیتونی با دکلره

  • پایه دکلره ۸
  • رنگ عسلی شماره ۸، نصف تیوپ
  • رنگ زیتونی شماره ۹ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۸ ، یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون نقره ای و دودی دوسانت
  • واریاسیون بنفش یک سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی زیتونی با دکلره

رنگ موی عسلی زیتونی با دکلره – مصی ترابی

رنگ موی عسلی نسکافه ای

رنگ موی عسلی نسکافه ای، یک ترکیب فوق العاده بی نظیر و لوکس برای خانمهای سخت پسند و شیک است. ترکیب گرمی رنگ عسلی و سردی رنگ نسکافه ای یک عامل خنثی و زیبا برای رنگ موهای شما خواهد بود. برای رسیدن به این طیف رنگی نیاز به دکلره مو تا پایه ۸ می باشد.

 

  • رنگ مو طلایی شماره ۸، یک چهارم تیوپ
  • رنگ نسکافه ای شماره ۷ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ مسی شماره ۷، یک چهارم تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۸، یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی- دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی نسکافه ای

رنگ موی عسلی نسکافه ای – مصی ترابی

رنگ موی عسلی دودی

اگر پوستی سرد و همیشه کم آرایش دارید. این رنگ مناسب شما نیست. ولی اگر چشمانی رنگی و یا معمولا چهره ای آرایش کرده دارید. رنگ موی عسلی دودی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای رسیدن به این تناژ نیاز به رساندن مو به پایه ۸ تا ۹ است.

 

  • رنگ مو طلایی شماره ۸، یک چهارم تیوپ
  • رنگ بژ شماره ۷ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ مسی شماره ۷، یک چهارم تیوپ
  • رنگ دودی شماره ۸، یک چهارم تیوپ
  • واریاسیون بنفش و نقره ای و دودی، دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی عسلی دودی

رنگ موی عسلی دودی – مصی ترابی

رنگ موی عسلی شامپاینی

این رنگ جز یکی از زیباترین و دوستداشتنی ترین رنگهاست که بیشتر بین خانم های جوان و به روز طرفدار دارد. با اضافه کردن مقدار بسیار کمی رنگ قرمز با آن می توانیم به یک رنگ هلویی دلربا دست پیدا کنیم.برای این رنگ نیاز به پایه دکلره ۸ است.

  • رنگ طلایی شماره ۸ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ هایلایت شامپاینی، یک چهارم تیوپ
  • رنگ شکلاتی شماره ۷ ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ هایلایت یاسی ، یک چهارم تیوپ
  • رنگ قرمز فالونی ۶٫۶۶ ، نیم سانت
  • واریاسیون بنفش ، دو سانت
  • اکسیدان ۶ درصد

 

رنگ موی عسلی شامپاینی

رنگ موی عسلی شامپاینی- مصی ترابی

آرایش صورت متناسب با رنگ موی عسلی

با تغییر رنگ مو تناژ آرایش نیز باید تغییر کند تا تناسب بین رنگ ها تعادل چهره را حفظ کند.

رنگ موی عسلی از جمله رنگ هایی است که همزمان تنالیته گرم و سرد را باهم دارد و درنتیجه با هر نوع ارایش گرم و سردی زیبا و جذاب می شود.

اگر موهای خود را عسلی روشن کرده اید باید آرایش سرد، با استفاده از رژ لب های در طیف رنگی صورتی تیره،هلویی تا کالباسی روشن و سایه های ملایم بژ، صورتی،هلویی و کالباسی در کنار کرم پودر برنز متوسط و خط چشم و ریمیل قهوه ای انجام دهید.

و اگر رنگ موهای شما عسلی متوسط و تیره است باید برای از بین بردن رنگ پریدگی چهره از آرایش گرم به وسیله رنگ های تند استفاده کنید. رژلب های در طیف رنگی قرمز روشن، آلبالویی تا قهوه ای تیره به همراه سایه چشم دودی، مسی و قهوه ای و کرم پودر روشن به همراه ریمیل و خط چشم مشگی بهترین گزینه هستند.

 

میکاپ رنگ موی عسلی

میکاپ رنگ موی عسلی – مصی ترابی

 

رنگ موی عسلی برای عروس

انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت بسیار زیادی دارد و جزء یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی عروس به شمار می رود.

آرایشگر باید با توجه به رنگ و مزاج پوست عروس و سلیقه او در انتخاب رنگ او را راهنمایی کند و یک هفته تا ده روز قبل از مراسم عروسی مو رنگ شود.

در میان رنگ های پر طرفدار، طیف رنگ های عسلی جایگاه ویژه ای در میان عروس خانم های سخت پسند دارد.

رنگ موی عسلی روشن با پایه دکلره در بین عروس های ایرانی بسیار پرطرف دار است، برای این رنگمو می توان از مش های سوزنی یا فویلی با رنگ های گرم و یا اگر خواهان رنگ سردتر هستید از مش های استخوانی و دودی استفاده کنید.

در حالت کلی توجه داشته باشیداگر رنگ پوستتان سرد است از رنگ هایی که شما را رنگ پریده تر نشان می‌دهد اجتناب کنید. رنگ های طلایی، عسلی ، مسی، بلوند خاکستری و قهوه ای روشن بهترین انتخاب برای شماست و اگر رنگ پوستتان گرم است، رنگ های کاراملی، نسکافه ای، عسلی و بژ انتخاب مناسبی می باشد.

رنگ موی عسلی تیره برای عروس

رنگ موی عسلی تیره برای عروس

 

رنگ موی عسلی متوسط برای عروس

رنگ موی عسلی متوسط برای عروس

 

رنگ موی عسلی روشن برای عروس

رنگ موی عسلی روشن برای عروس

CafeSeo بازدید : 31 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

یکی از دغدغه خانم ها معمولا پیدا کردن آرایشگاه زنانه مطمئن و حرفه ای با قیمت مناسب است .همه ما میدانیم در جامعه ای زندگی میکنیم که زیبایی ظاهر پر اهمیت است .بخشی از روحیه و اعتماد به نفس ما تحت تاثیر احساس رضایت از ظاهرمان است. همه ما به دنبال زیبایی هستیم مثل یک باغ که برای زیبا ماندن نیاز به نگهداری و مراقبت دارد ما هم برای رسیدن به زیبایی و آراستگی نیاز داریم تا زمانی را برای رسیدگی به خودمان صرف کنیم. مراجعه به آرایشگاه زنانه مزایا و خدماتی را برای ما به ارمغان می آورد که ما به تنهایی و در خانه از آن خدمات بی بهره ایم. رفتن به یک آرایشگاه زنانه و آراستگی ظاهر باعث ایجاد شادابی و معجزه درونی در ما میشود، که نباید این را نادیده گرفت.

آرایشگاه زنانه-شادلین

آرایشگاه زنانه در واقع یک فضای مناسب برای ارائه کلیه خدمات آرایشی بهداشتی است. خیلی از ما شاید به دلیل مشغله کاری زیاد و نداشتن تخصص در لاین های مختلف آرایشی بهداشتی امکان و وقت رسیدگی به ساده ترین نیازهای بهداشتی آرایشی خودمان را نداشته باشیم . بنابراین آرایشگاه زنانه میتواند بهترین گزینه برای رسیدگی به خودمان باشد.

سالن زیبایی در واقع مثل یک فروشگاه بزرگ با بخش های مختلف آرایشی و بهداشتی برای رفع نیاز های ماست.

کاشت ناخن ، خدمات اسپا ، میکاپ های بروز دنیا و راه های درمانی پوست و مو را میتوانید در آرایشگاه زنانه تجربه کنید.

انتخاب یک آرایشگاه زنانه مناسب شاید کمی سخت و گیج کننده باشد. اگر شما در جستجوی یک سالن زیبایی کامل هستید باید مطمئن باشید متخصصان لازم در هر زمینه را دارند.

معیار های انتخاب یک آرایشگاه زنانه مناسب:

 معیار های انتخاب یک سالن آرایشی مناسب در افراد مختلف میتواند متفاوت باشد اما به طور کل میتوان به این موارد اشاره کرد:

مکان آرایشگاه زنانه:

به دلیل حجم بالای ترافیک های شهری نزدیکی آرایشگاه به محل زندگی یا کار شما یکی از معیار های انتخاب آرایشگاه زنانه می باشد چرا که وقت نیاز به وقت زیادی برای رسیدن به آرایشگاه ندارید.

هزینه آرایشگاه زنانه:

هزینه خدمات آرایشگاه میتواند یکی از تاثیر گزارترین موارد انتخاب آرایشگاه است .ملاک خوب بودن یک سالن زیبایی صرفا هزینه بالای خدمات آن نیست اما باید در نظر داشت که کیفیت بالا متحمل هزینه است.

استفاده از تجربه دیگران:

تا حدودی استفاده از تجربه دیگران در این امر موثر خواهد بود چرا که اگر این تجربه لذت بخش باشد در تصمیم گیری شما موثر خواهد بود.اما دقت داشته باشد که سلایق مختلف میتواند شما را دچار سردرگمی کند پس چه بهتر که با انتخاب معیارهای درست خودمان یک آرایشگاه زنانه با کیفیت را تجربه کنیم.

 

آرایشگاه زنانه-شادلین

تاثیر طراحی و دکوراسیون آرایشگاه زنانه در جذب مشتری

دکوراسیون آرایشگاه زنانه ، فضای زیبا و لوکس آن برای جذب مشتری بسیار مهم است علاوه بر اینکه بر روحیه کادر سالن تاثیر گذار است .دکوراسیون داخلی سالن زیبایی یکی از مهمترین دلایل جذب مشتری به سمت سالن های زیبایی زنانه باشد،در بعضی از موارد حتی خوش نامی و اعتبار یک سالن بیشتر تحت تاثیر دکوراسیون،چیدمان و فضای سالن است.شرط موفقیت در این کار بعد از حرفه ای بودن داشتن یک سالن زیبا و جذاب است.

 

 لوکس ترین سالن های زیبایی در دنیا

 

شاید سوال برای شما پیش آمده باشد چه سالنی کامل است؟

یک آرایشگاه زنانه کامل شامل چه خدماتی است؟

یک نکته خوبی که شاید کمک کننده باشد این است که شما دنبال رفع چه نیاز هایی هستید؟ یعنی چه؟ این به این معنی است که اگر زیبایی مو هایتان برایتان اهمیت دارد پس باید به دنبال آرایشگاه مناسبی باشید که در زمینه رنگ مو ،کوتاهی و باقی موارد مرتبط با مو متخصصین لازم را داشته باشد و یا به عبارتی خدمات عالی در این زمینه ارائه دهد. ما در آرایشگاه زنانه شادلین برای بکار گیری محیطی آرام و زیبا و ارائه عالی ترین خدمات همواره در تلاشیم و هدف اصلی ما ایجاد رضایت در مشتریان عزیز است.

یکی از بزرگترین مزایای آرایشگاه زنانه شادلین همواره این بوده که با یکبار مراجعه هرگز دلسرد نخواهید شد و همیشه راضی خواهید بود.این یک زمان ویژه برای شماست تا ساعاتی به رسیدگی خود پرداخته و در نتیجه کار از آن لذت ببرید.

رعایت پروتکل بهداشتی کرونا در آرایشگاه زنانه شادلین

اگر این روزها نگران بیماری پر شیوع کرونا هستید و از رفتن به آرایشگاه زنانه امتناع میکنید این فیلم ها  را مشاهده کنید. در سالن زیبایی شادلین پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت میگردد و میتوانید با تعیین وقت قبلی و با خیالی آسوده به این سالن مراجعه نمایید

خدمات آرایشگاه زنانه شادلین:

درمان و مراقبت های مناسب و آرایش های عروس بینظیر ما یکی دیگر  از مزایای مراجعه به سالن ماست. ما در سالن زیبایی شادلین با ارئه کلیه خدمات زیر به صورت تخصصی پذیرای شما خانم های عزیز و خوش سلیقه هستیم:

خدمات رنگ مو و شینیون و بافت و کرلی:

قطعا رنگ کردن موها،کوتاهی آنها و اراستن موها به تنهایی کار بسیار سختی است چرا که شما نه دید مناسبی برای انجام این کارها به تنهایی دارید و نه تخصص کافی  چرا که  انجام کار های زیبایی مو مانند بسیاری از فعالیت های دیگر به تخصص و آموزش نیاز دارد.

خدمات هاشور ابرو  و  لیفت ابرو :

از دیگر خدمات این مجموعه رسیدگی به زیبایی صورت و چشم هاست.متخصصی ما در این زمینه حتی بهتر از آینه برای شما عمل میکنند چرا که انها به طور حرفه ای به مساله نگاه کرده و بهترین راه را به شما ارائه میدهند

  خدمات کاشت ناخن:

ناخن های شما یکی دیگر از مواردی است که در زیبایی ظاهری شما اهمیت دارند.ناخن های خوش رنگ و مرتب جلوه ی زیبایی ظاهری شما را دو چندان میکنند.خدمات پدیکور و مانیکور در این سالن به منظور کاهش الودگی های قارچی و عفونی برای ناخن

های شما توسط متخصصی ما ارائه خواهد شد.

خدمات پاکسازی پوست:

فیشال و پاکسازی صورت یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در سالن زیبایی شادلین اشت.چهره شما ان چیزی است که دیگران از شما میبینند و به خاطر دارند و وقتی صحبت از زیبایی باشد آن چیزی که اول به چشم دیگران خواهد آمد چهره و سیمای شماست.

ما در سالن با همیاری متخصصین فیشال و پاکسازی مان زیبایی و درخشندگی را به پوست و صورت شما هدیه خواهیم داد.انها بهتر میدانند که چطور پوست صورت شما را از شر  هرگونه الودگی و لک و مشکلات پوستی خلاص کنند.انها با بهترین متد های روز دنیا برای پاکسازی و آبرسانی و تغذیه پوست شما آشنا هستند.

خدمات آرایش عروس:

میکاپ عروس یک هنر است.ما با بکارگیری برترین میکاپ آرتیست های تهران در تلاشیم شما را برای بهترین و خاطره انگیز ترین روز ها آماده و زیباتر کنیم .

CafeSeo بازدید : 45 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو نیز از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است.آیا تا به حال به دلیل وجود ابروها فکر کرده اید؟اصلا ما چرا ابرو داریم؟وجود ابرو ها برای ما چه مزایایی دارد؟ ابرو ها علاو بر این که در زیبایی صورت نقش به سزایی دارند باعث جلوگیری از ورود آب باران و تعرق به داخل چشم ها میشود و در واقع محافظت از چشمان ما وظیفه اصلی این ابرو هاست.

این در حالی است که بعضی ها ابرو های پرپشت و عده ای حال بنا بر دلایل مختلفی مثل بیماری های ارثی یا ابرو ندارند ،یا ابرو های کم پشتی دارند.

هاشور ابرو

سوالی که وجود دارد این است که ما چطور میتوانیم از پس این مشکل بر بیاییم و ابرو های خوب و پر پشتی را که باعث زیبایی دو چندان چهره ماست به صورتمان برگردانیم.ما در سالن زیبایی شادلین به شما که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنید تتو و یا هاشور ابرو را که جزء بروزترین متد زیبایی ابرو ها به شمار می آید را پیشنهاد میکنیم.در شادلین بیوتی متخصصین ما در زمینه تتو و میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ آماده ارائه هر گونه خدمات به شما زیبا پسندان میباشند.

هاشور ابرو یکی از جدید ترین متد های قرینه سازی ابرو هاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد که باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود. هاشور ابرو به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ صورت میپذیرد این دو روش شاید از لحاظ ظاهری مشابه به نظر برسند اما قطعا تفاوت های ریزی دارند که ما به اختصار توضیح خواهیم داد.

هاشور ابرو-میکروبلیدینگ

میکرو پیگمنتیشن :

در این روش از دستگاهی برقی استفاده میشود که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها)  استفاده شده و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود.تار های مویی که روی خط ابرو ایجاد شود اگر توسط متخصص این کار به خوبی انجام گردد قطعا کسی تفاوت آن را با ابرو های طبیعی شما  متوجه نخواهد شد. در این روش هاشور  ابرو خط هایی هستند ضخیم با ماندگاری بالا که باعث پر پشت نشان دادن ابرو های شما میشوند.ماندگاری این روش از شش ما تا دو سال متغییر است اما توصیه ما به شما این است که هر شش ماه یکبار برای ترمیم اقدام فرمایید چرا که با ترمیم دوباره مثل روز اول خواهید شد.

میکرو بلیدینگ:

در این روش بر خلاف روش میکروپیگمنتیشن از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود و تنها به وسیله یک قلم عملیات هاشور ابرو آغاز میگردد. این قلم که با نام قلم بلید معروف است حاوی مواد رنگی در داخل خود بوده که با ظرافت خاصی بر روی  فرم ابرو های شما قرار گرفته  و تار های نازک ی بر روی ابرو ایجاد میکند.فقط کسانی که مجوزهای لازم را داشته باشند و آموزش های مربوطه را دیده باشند میتوانند میکروبلیدینگ انجام دهند چون این کار بسیار دقیق و حساس است و باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود .به طور کلی میزان ماندگاری رنگ در میکرو بلیدینگ حدود یک ماه تا یک سال است.

و در واقع میشود به این نکته اشاره کرد که تفاوت اصلی بین دو روش میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن در میزان ماندگاری آنهاست.

مزایای هاشور ابرو :

برطرف کردن مشکلات و نواقص ابرو (که شما در اینصورت از به دست گرفتن دائم مداد ابرو و سایه ابرو راحت میشوید)و یا عوض کردن فرم ابروها به حالت دلخواه و قرینه سازی اصولی

معایب هاشور ابرو:

هاشور ابرو دایمی بعد از یک مدتی ممکن است دل شما را بزند و دلتان بخواهد که مدل ابروی خود را عوض کنید در اینصورت مجبورید سراغ پاک کننده های تتو بروید که صد در صد صدمات زیادی به پوست وارد خواهند کرد.

عوارض هاشور ابرو:

ممکن است باعث ایجاد عفونت های سطحی پوست شود یا رنگهای مورد استفاده ممکن است باعث ایجاد آلرژی شوند که با استفاده از آنتی بیوتیک ها  رفع میشوند وهمچنین هاشور ابرو ممکن است باعث ایجاد عوارض پوستی بعد از چند سال شود.

 شیوه انجام هاشور ابرو  از ابتدا تا انتها

اول فرم ابرو را با مداد ابرو متناسب با صورت روی ابروها میکشند و به آن فرم میدهند در واقع یکجور طراحی به حساب می آید بعد با (خط کش مخصوص طراحی ابرو – نخ -کولیس – پرگار و ماژیک )به صورت استاندارد علامت گذاری می کنند حالا نوبت بی حسی ابرو ها است برای بی حسی میتوان از( ژل – پد – قطره و کرم  های بی حسی) استفاده کرد . ترجیحا از لیدوکایین استفاده نمیشود چون سبب ریزش رنگ ابرو میشود  .حالا نوبت انتخاب رنگ است  رنگی که به پوست صورت شما بیاید بعد از آن یا با دستگاه میکروپیگمنتیشن  یا قلم میکروبلیدینگ کار هاشور را شروع میکنند.

اول از همه قاب ابرو را مشخص میکنیم بعد از آن خطوط اصلی زده می شود ایجاد تارهای مو با یکی از دو روش میکروپیگمنتیشن و یا میکروبلیدینگ  انجام میشود بعد از اتمام کار ابرو ها به رنگ تیره نشان داده می شوند  اما بعد از مدت ده روز رنگ های اضافه ریخته و رنگ طبیعی و دلخواه ظاهر می شود  اگر در جلسه اول رنگ دلخواه را در ابروهای خود نداشتید یا کمی و کاستی در هاشور مشاهده کردید  میتوانید در جلسه ترمیمی این مشکلات را بر طرف کنید .

مراقبت های بعد از هاشور ابرو :

  •  برای یک هفته سونا و استخر ممنوع
  •  به مدت سه روز شستن ابرو ها ممنوع
  • کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده شود
  • خونابه های ابرو را با استفاده از گوش پاک کن به صورت نرم و ضربه ای تمیز کنید
  •  تا زمانی که زخم ابرو ها خوب نشده نور مستقیم آفتاب ممنوع
  • به مدت سه روز تا یک هفته ابروهای خود را چرب نگه دارید(پمادی را که تتو کار پیشنهاد میکند استفاده کنید)
  • هاشور ابروهاشور ابرو

    هاشور ابرو

چند مدل برای انجام هاشور ابرو داریم :

مدل تیغ ماهی:

این مدل حالت طبیعی ابرو ها را تغییر میدهد و برای کسانی مناسب است که دوست دارند حالت ابرو های خود را تغییر بدهند

مدل هایلایت :

در این مدل از دو رنگ قهوه ای  و قهوه ای  رو شن استفاده می شود قهوه ای روشن برای تارهای مو و قهوه ای برای جاهای خالی که باعث می شوند  ابروها حالت سایه روشن و هایلایتی به خود بگیرند در این مدل هاشور از دو سوزن استفاده می شود .

مدل طبیعی:

در این مدل هاشور فقط در قسمت های خالی ابرو زده می شود و ابرو حالت طبیعی خودش را دارد

مدل کرکی:

این مدل برای کسانی مناسب است که ابرو های کم پشتی دارند در بین تارهای مو خطوطی ظریف ایجاد می کنند تا ابرو حالت پر و کرکی نشان داده شود .

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ،کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 42 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

آرایش عروس

انتخاب مدل آرایش عروس از مهم ترین فاکتورها برای عروس خانم هاست. روز عروسی هر دختری زیباترین و ماندگارترین روز برای آن شخص است هر دختری دلش میخواهد در شب عروسی خود مانند یک ملکه در بین مدعوین بدرخشد.

پس سعی میکند هر آنچه که بهترین است برای مراسم عروسی خود انجام دهد و این روز که قرار است سالیان سال یاد و خاطره اش برای او به یادگار بماند به همین خاطر آرایش عروس از مهم ترین اتفاقات شب عروسی است .باید آنقدر تمام عیار باشد که هر وقت به فیلم و عکسهای خود شان نگاه میکند دلش قنج برود و به خوبی از آن روز زیبا یاد کند.

 

آرایش عروس-شادلین

آرایش عروس ۲۰۲۰ چیست:

 لباس عروس را خریده اید؟ پس وقت آن رسیده به فکر آرایش روز عروسیتان باشید.

اگربه دنبال نکات آرایشی مناسب برای روز عروسیتان هستید نگران نباشید ما در سالن زیبایی شادلین اینجاییم تا با سالها تجربه در زمینه آرایش عروس بهترین پیشنهادات و خدمات را به شما ارائه دهیم.

وقتی صحبت از آرایش عروس طبیعی می شود ، نباید به آرایشی ساده فکر کنید.

آرایش عروس طبیعی می تواند به همان اندازۀ آرایش عروس کلاسیک زمان زیادی ببرد. مهمترین قانون آرایش عروس ساده استفاده از محصولات مناسب است. با استفاده از محصولات مناسب در آرایش عروس می توانید اطمینان حاصل کنید که در طول عروسی بی عیب و نقص به نظر می رسید. ما با محصولات آرایشی که تجربه کرده ایم و بیشتر آنها را دوست داریم ، آرایش عروس طبیعی را برای شما آماده کرده ایم.

آموزش آرایش عروس

آرایشی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید و هماهنگ با پوستتان باشد ،آرایش سال ۲۰۲۰ آرایشی لایت و ملایم است .برای آرایش کردن صورت اول به پوست صورت کرم مرطوب کننده زده میشود سپس از پرایمر استفاده میشود این کار باعث میشود آرایش روی صورت ماندگاری بیشتری داشته باشد.

هنگام کرم پودر زدن از براش یا اسفنج استفاده میشود تا کرم پودر به صورت کامل جذب پوست شود اینکار باعث میشود پوست صورت یکدست و صاف شود.

حالا نوبت کانسیلر است، استفاده از  کانسیلر کمک میکند عیب های موجود در پوست  و سیاهی دور چشم هایتان دیده نشود در حقیقت کانسیلر لکه های پوستی شما را پوشش میدهد.

کانتور سنگین از مد افتاده ! در عوض ، با کرم پودر برنز مات و هایلایتر ، یک ظاهر برنز بدست آورید. یا اگر برایتان امکان دارد چند روز قبل از روز عروسی در یک منطقه آفتابی گرم کمی برنزه کنید. فقط ضد آفتاب را فراموش نکنید.

آرایش عروس سالها مات مد بود. اما در حال حاضر آرایش درخشان و براق مد شده است! مقدار کمی از درخشش بر روی لب ، پلک یا گونه ها جذابیت خاصی به عروسهای فصل تابستان و یا زمستان میدهد.

استفاده از رنگ سرخ دیگر فقط برای گونه های شما نیست. برای آرایش با تن صورتی می توانید از کلیه رنگ های رژگونه  که به سرخی میزنند استفاده کنید ، از گونه و لب تا پلک.

در آرایش چشم رنگهای روشن جذابیت خاصی دارد حتی رنگ هایلایت تیره اگر با رنگ طلایی ادغام شود زیبایی چشگیری خواهد داشت.

قبل از اینکه سایه چشم استفاده کنید لازم است که از پرایمر استفاده کنید پرایمر کمک میکند که سایه چشم دوام بیشتری داشته باشد.

اگر میخواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید بهتر است مژه هایتان را با فرمژه فر بدهید سپس  ریمل بزنید و بعد مژه مصنوعی را بچسبانید و دوباره با فرمژه مژه ها را فر بزنید و در آخر دوباره ریمل بزنید.

ط چشم زیبایی خاصی به چشمهای شما میدهد پس حتما در آرایش عروس از خط چشم استفاده میشود و البته مدل کشیدن خط چشم بسیار مهم است بستگی به مدل چشمها و زاویه صورت شما دارد.

قبل از زدن رژ لب بهتر است از مرطوب کننده  لب استفاده شود تا از خشک شدن لب هایتان جلوگیری شود سپس از خط لب و رژ لبی که با هم هماهنگ باشد میتوانید استفاده  کنید رژ لب های براق بسیار مناسب است.

به ابروهایتان دقت کامل داشته باشید ،ابروها باید به طور طبیعی پر به نظر برسند میتوانید با مداد یا سایه ابرو کم پشتی ها یا نواقص ابرو را پوشش دهید.

صرف نظر از طول موهایتان ، باید موها را به عقب کشیده و مانند یک دم اسبی ببندید بسیار ساده و شیک ، این روند در مورد عقب کشیدن موهای شما باعث میشود صورت و آرایش شما جلوه بیشتری داشته باشد.

آرایش عروس-شادلین

لوازم جانبی برای مو در سال ۲۰۲۰

شانه های مو ، تاج گل ، تل یا کلاه ، کلیپس تا آرایش مو ، امسال سال لوازم جانبی موهای عروس است. بنابراین ، نباید از استفاده از لوازم جانبی مو غافل شوید.

نکات مهم مو و آرایش عروس

نکته اول

زیرسازی پوست صورت یکی از مهمترین هاست چون جلوه و زیبایی آرایش فقط زمانی که زیرسازی خوبی انجام شده باشد خود را نشان میدهد و مطمئنا این نکته برای عروس خانمها بسیار مهم است.

نکته دوم

رژ لبی که استفاده میشود آنقدر چرب نباشد که خیلی زود پاک شود و یا به دندان های عروس مالیده شود.

نکته سوم

آرایش موهای عروس است باید حتما توجه شود در چه فصلی عروسی برگزار میشود و یا به مدل لباس عروس دقت شود و نسبت به این موارد مدل مو انتخاب شود در فصل تابستان به خاطر گرمای هوا صد در صد موهای عروس خانم باید شینیون شود.

نکته چهارم

ناخن های عروس خانم میباشد اگر ناخنهای زیبایی دارید که میتوانید فقط با لاک آنهارا زیباتر کنید ولی اگر ناخنهای خوبی ندارید حتما یا کاشت انجام دهید یا از ناخن مصنوعی استفاده کنید که با طراحی و دیزاین آنها دستان زیبایی داشته باشید.

نکته پنجم

دندان های عروس خانم است که حتما قبل از آرایش باید مسواک و تمیز شوند و یا حتی اگر نیاز به ترمیم داشتند چند وقت قبل از روز عروسی به دندانپزشک مراجعه و ترمیم و جرمگیری انجام دهید.

آرایش عروس-شادلین

هر خانمی ممکن است یک مدل آرایش را بپسندد ما چند مدل را اینجا برای شما نام خواهیم برد:

  •  آرایش عروس اروپایی

 آرایش اروپایی  یکی از انواع آرایش های عروس  است که این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده است ، عروس خانم هایی که آرایش  لایت و ملایم را دوست دارند، این سبک از آرایش را انتخاب می کنند.  

در آرایش اروپایی، رنگ سایه های چشمی، رژ گونه و رژ لب همگی  ملایم است و به سبکی بسیار زیبا تمامی قسمت های صورت آرایش می شود.

  • آرایش عروس شاین

آرایش شاین ، یکی دیگر از  پر طرفدار ترین سبک های آرایش عروس است در این سبک  آرایش، از سایه های  اکلیل دار، رژهای براق و  رژ گونه های اکلیلی استفاده می شود. این نوع آرایش  از جمله آرایش های غلیظ میباشد که البته  بسیار زیبا می باشد

  • آرایش خلیجی عروس

 از غلیظ ترین آرایشهای عروس، آرایش خلیجی است. در این سبک ، ابروها خیلی نازک و پر رنگ  طراحی میشود و آرایش چشمها هم به نسبت سبکهای دیگر غلیظتر است.نکته مهم اینکه این روزها آرایش خلیجی اینروزها طرفدار ندارد .

  • آرایش ساده و شیک

بعضی خانمها سادگی را دوست دارند و فقط دوست دارند نواقص بسیار کمی که در صورتشان دارند برطرف شود در نتیجه آن چه که آرایشگر باید انجام دهد اصلا کار سختی نیست یک آرایش ملایم و در نتیجه زیبا.

آرایش عروس-شادلین

 

انتخاب درست سالن آرایش عروس

اول اینکه از نظر هزینه باید با چند آرایشگاه مشورت کنید و آرایشگاهی که قیمت مناسب و خدمات کاملی دارد را انتخاب کنید

سعی کنید سالن آرایشی را انتخاب کنید که پکیج ویژه عروس داشته باشد مانند خدمات پاکسازی پوست ،ماساژ،کاشت ناخن،گریم،میکاپ،رنگ مو و…

اخلاق پرسنل و میکاپ آرتیست آرایشگاه بسیار مهم است اینکه شما برای بازدید از نمونه کار به آرایشگاهی میروید باید به نوع رفتار و اخلاق آنها نیز توجه کنید.

کیفیت آرایش بسیار مهم است چون آرایش شما باید ساعتها روی صورت شما جذابیت خود را حفظ کند حتما آرایشگاهی را انتخاب کنید که از لوازم آرایش درجه یک استفاده میکنند.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 42 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

کاشت ناخن

کاشت ناخن روشی است برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست.در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

انواع کاشت ناخن :

  • کاشت پودری:

یکی از محبوب ترین و معرف ترین مدل ها کاشت پودری است . این مدل متشکل از یک مایع مونومری و یک پودر پلی مری است که روی ناخن های شما قرار گرفته و سپس با سوهان کشی فرم دهی میشود.این نوع از کاشت به دلیل استحکام یکی از سخت ترین مدل و تکنیک کاشت میباشد و همین استحکام بالا باعث ماندگاری سه الی چهار هفته ای ان بر روی ناخن های شما میشود.

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود.

جدا از مزایای هر کار باید به معایب ان هم اشاره شود ،در اینجا لازم به ذکر است که کاشت ناخن به روش پودری به دلیل سخت و محکم بودنش نیازمند یک ناخن کار حرفه ای برای ریمو کردن است و اگر به طور حرفه ای برای ریمو عمل نشود ممکن آسیب جدی به ناخن های شما بزند.

کاشت ناخن پودری

  • ژلیش

کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش(Uv) و یا یک نور LED  دارد. ژلیش به دلیل وزن سبکی که دارد کمتر باعث ناراحتی شما میشود و همچنین بر خلاف سایر موارد کاشت به دلیل بوی کمتر برای کسانی که حساسیت به بوی مواد شیمیایی دارند مناسب تر است،خیلی طبیعی به نظر میرسد و آسیبی به ناخن های شما نمیزند و در واقع بع عنوان یک محافظ بر روی ناخن های عمل میکند و مناسب برای ناخن های ضعیف و شکننده است.

  • کاشت فایبر گلاس

این نوع از کاشت به اندازه ژلیش و پودری محبوب نمیباشد .د راین مورد یک ماده ی فایبر گلاس مصنوعی بر روی ناخن قرار داده شده و سپس با سوهان فرم دهی میشود و در نهایت با استفاده از چسب مخصوص فیکس میشود.برای کسانی که به مواد شیمیایی آلرژی دارند ایده ال است ،ظاهری طبیعی دارد و به راحتی ریمو ویمشود.

  • کاشت با فرمر

در واقع این نوع کاشت قالبی محسوب میشود ،در این نوع یک وسیله ی کاغذی بر روی ناخن شما قرار میگیرد و سپس مواد چسبانده میشود .به دلیل وجود این قالب کاغذی مواد قرار گرفته فرم دهی میشود و بسته به سلیقه ی شما اندازه ناخن بلند یا کوتاه مشود.

در این مدل از سوهان کشی و چسب ناخن استفاده نمیشود و در واقع میتوان از ان به عنوان راحترین نوع کاشت یاد کرد.در این نوع کاشت باید توجه بیشتری به ناخن های خود داشته باشید کمتر از اب استفاده کنید و همچنین مراقب باشید ناخن هوا نکشد(چون سوهان کشی انجام نمیشود احتمال هوا کشیدن وجود دارد) و موجب ایجاد قارج در ناخن ها نگردد. این کاشت برای خانم های خانه دار مناسب نیست و بیشتر برای کسانی که وقت زیادی برای رسیدگی به ناخن های خود ندارند پیشنهاد میشود.

  •  بیبی بومر

در واقع این مدل یک نسخه اصلاح شده از همان مانیکور فرانسوی است .مانیکور فرانسوی مشابه مانیکور ساده با این تفاوت که این نوع از دو جزء تشکیل شده که یک جز صورتی روی پایه ناخن های شماست و قسمت دیگر آن که سفید است سعی بر این دارد که مثل ناخن های اصلی خودتان طبیعی جلوه بدهد.در حال حاظر میتوان گفت این نوع از کاشت در بین بانوان ایرانی یکی از پرطرفدارترین هاست.

کاشت ناخن ها در نهایت علاوه بر زیبایی که به دست های شما میدهد در طولانی مدت باعث آسیب جدی بر روی ناحیه سازنده ناخن طبیعی شما میشود.به دلیل فشاری که بر روی ناخن هاست بعد از مدتی موجب تخریب هلال سفید رنگ یا همان ماتریکس ناخن شده و در نهایت موجب شکننده شدن و حتی در بعضی از موارد باعث از بین رفتن رشد ناخن شما میشود.

کاشت ناخن ژلیش

   خانم ها چه چیزی را باید قبل از کاشت ناخن بدانند

این روزها در بین خانم ها کمتر کسی را میبینیم که در مورد کاشت ناخن اطلاعاتی نداشته باشد یا حداقل یکبار به فکر انجام آن نیافتاده باشد.حالا می میخواهیم دلیل اینهمه جذابیت این امر را پیدا کنیم و بدانیم قبل از این کار چه اطلاعاتی باید داشته باشیم,مزایا و معایب آن را بدانیم تا در نهایت  مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم.

ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم.

خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند.در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد.

یا حتی اگر ناخن های زیبا و قوی دارید چرا میخواهید زمان زیادی را برای بلند شدن ناخن ها منتظر بمانید در حالی که با نشستن زیر دست یک ناخن کار حرفه ای در کمتر از یک ساعت زیبایی را به دست های خودتان هدیه میدهید.

عکس کاشت ناخن ۲۰۲۰

کاشت ناخن-شادلین کاشت ناخن-شادلین کاشت ناخن-شادلین کاشت ناخن-شادلین کاشت ناخن-شادلین

برای دیدن مدل های کاشت ناخن سالن زیبایی شادلین اینجا کلیک کنید.

 

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 38 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی بهمراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین  زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید. در واقع میتوان گفت این روش پروسه گیاهی کراتینه است.

لیفت ابرو

مساله زیبایی همواره یکی از دغدغه های خانم ها بوده و هست و خوشبختانه راه های بسیاری برای رهایی از این دغدغه ها وجود دارد . زیبایی ابرو ها هم میتواند یکی از این دغدغه ها باشد. خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند .

راه های بسیاری برای پر پشت نشان دادن ابرو ها وجود دارد.متد های جدید آرایشی ابرو نظیر میکرو بلیدینگ و میکروپیگمنتیشن راه های مناسبی میباشند. اما خیلی ها علاقه ای به استفاده از این ابزار ها نشان نمیدهند. ما راه جایگزین لیفت یا لمینت ابرو را به این دسته از عزیزان پیشنهاد میکنیم.

لیفت ابرو یکی از روش های نوین و بی دردسر برای زیبایی ابرو میباشد که این روزا طرفداران بسیاری در بین خانم های  زیبا پسند دارد.باید توجه داشته باشید لیفت ابرو عملکرد متفاوتی نسبت هاشور ابرو دارد و این دو نباید اشتباه گرفته شود.

در هاشور ابرو آرایشگر بر روی پوست صورت کار کرده و از روش های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن برای طراحی و قرینه سازی و فرم دادن به ابرو استفاده میشود. این در حالیست که لیفت کار ساده و بی دردسری است که به وسیله یک ماده مخصوص و براش انجام میپذیرد.

لیفت ابرو

لیفت ابرو باعث ریزش ابرو های ما میشود ؟

شاید این سوال در ذهن شما هم امده باشد باید جواب داد خیر .از انجایی که گفته شد این مواد کاملا گیاهی و ارکانیک بوده و در واقع یک تقویت کننده برای ابرو ها به حساب میآید و رشد ابرو ها را تحیرک میکند و به هیچ عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

ماندگاری این روش چه مدت میباشد ؟

این روش ماندگاری بالایی ندارد و تقریبا به مدت ۳۰ الی ۴۵ روز ابرو های شما را حالت دار و پر پشت نشان میدهد.توصیه میشود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد.

بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست وشو از تار های ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

لیفت ابرو چیست؟

مواد لیفت ابرو چیست؟

در واقع مواد لیفت ابرو و لیفت مژه یکی است اما موارد مصرف آن متفاوت است. در اکثر برند ها مواد مورد استفاده برای لیفت ابرو مژه یکسان است اما برند های معتبر محصولات این لاین را جدا کردند.

فرق بین لیفت و لمینت در چیست؟

لیفت در واقع حالت دهنده ابرو ها به سمت بالا و لمینیت باعث تقویت ابروها ست .مواد لمینت گیاهی بوده و به دلیل وجود رنگدانه در آن زمانی که بر روی ابرو قرار داده میشود باعث تیره و پر رنگ تر شدن ابروه و همچنین ضخامت آنها میشود.

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت ابرو برای تمام کسانی که با مشکل کم پشتی و ریزش ابرو ها مواجه هستند  و کسانی که دارای ابرو هایی با تار نازک و یا حالت ابروی پراکنده  هستند مناسب است.

یکی از ساده ترین روش ها برای حالت دادن به ابرو های بی حالت لیفت ابرو می باشد این روش یک روش کاملا گیاهی است پس اگر فکر میکنید ابرو های شما کم پشت است یا علاقه به ابرو های پر پشت و دخترانه دارید حتما از این روش در سالن زیبایی شادلین استفاده کنید .

ما با به کار گیری بهترین کادر و متخصصین ترین افراد در زمینه لیفت و لمینت این تضمین را به شما خواهیم داد که بهترین را در کنار ما تجربه خواهید کرد.

مراحل لیفت ابرو :

در ابتدا برای انجام لیفت ابرو حتما باید به یک آرایشگاه معتبر مراجعه کنید چرا که این کار تخصصی بوده و مستلزم یک آرایشگر حرفه ای است تا کار لیفت را به درستی انجام دهد.

برای لیفت ابرو ابتدا ابرو ها را با براش مخصوص ابرو مرتب کرده و در ادامه به وسیله چسب مخصوص لیفت که ماده ای گیاهی است ، آنها را به سمت بالا سوق داده و در همان حالتی که شما میخواهید تثبیت میکنیم. مدت زمان مورد نیاز برای این کار ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بوده . در این مدت باید چسب بر روی ابرو های شما مانده و در نهایت با مواد فیکس کننده ابرو را پاک میکنیم.اگر تمایل داشته باشد میتوانید بعد از اتمام کار بر روی ابرو های شما رنگ گذاشته شود.

 

لیفت ابرو

 این روش یک روش بی خطر و موثر در زیبایی ابرو میباشد و محدودیت خاصی برای استفاده ندارد.

شاید بخواهید بدانید بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که ابرو های افتاده به سمت پایین دارند و علاقه ای به مدل ابرو های خود ندارند
  • کسانی که به دلیل مشغله کاری ، وقت کافی برای رسیدگی ابرو ها و آرایش همیشه ابرو ها ندارند.
  • برای خانم های که به دنبال تغییرند اما ریسک به خطر انداختن خود را بابت این زیبایی ندارند.
  • برای کسانی که دچار افتادگی پلک هستند و فاصله چندانی میان ابرو چشمانشان نیست.
  • افرادی که علاقه ای به هاشور ابرو نداشته اما خواهان پرپشتی ابرو های دخترانه و مرتب هستند.
CafeSeo بازدید : 42 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

انواع کاشت مژه 

کاشت مژه دغدغه ی بسیاری ار خانم های جوان برای زیبا به نظر رسیدن حالت چشم هاست.بر خلاف مضراتی که چسباندن مژه های مصنوعی روی خط مژه دارد اگر این کار توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد باعث زیبایی چشمان شما میشود. کاشت مژه میتواند بنا به دلایل خاصی نظیر ریزش مژه یا مشکلات ارثی و تغذیه ای و کم پشت به نظر رسیدن مژه ها باشد.

اولین سوالی که مطرح میشود این که آیا کاشتن مژه کار درستی است یا خیر؟

به طور کلی مژه به دو صورت موقت و دائم امکان پذیر است.

کاشت موقت مژه از آنجا که از اسمش پیداست ماندگاری کوتاه مدتی دارد و به دلیل استفاده از نوعی چسب چندین ماه روی  مژه ها ی شما میماند این روش از لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر میباشد.

این در حالی است برای کاشت دائم مژه به یک نیروی متخصص(پزشک ) برای کاشت نیاز است در این نوع کاشت با برش در بالا و پایین پلک مو های مژه جاسازی میشود ،فولیکول های مو از پوست سر برداشته ودر نواحی برش داده شده پیوند زده میشود وسپس با بخیه زدن تار های مژه در جای خود مستحکم میشوند.

کاشت مژه کلاسیک

 اکستنشن مژه( کاشت مژ) انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوتی اجرا خواهد شد:

کلاسیک:

در این نوع کاشت خانم ها علاقه زیادی به پر پشت نشان دادن مژه های خود دارند و متخصص مژه با قرار دادن یک تار مژه بین مژه های طبیعی شما مژه های پر پشت با ظاهری بی نظیر را به شما هدیه میدهد.توصیه ما برای شما که اولین بار به دنبال کاشت مژه هستید مدل کاشت کلاسیک میباشد چرا که این روش به ذلیل ظاهر طبیعی که دارد زیبایی شما را دو چندان میکند.

 والیوم:

این نوع اکستنشن بر خلاف مدل کلاسیک که بین هر کدام از مژه ها یک تار مژه ی مصنوعی قرار داده میشد،با قرار دادن ۴ الی ۵ مژه  بین هر مژه ی طبیعی شما مژ های حجیم را به شما هدیه میدهد.

ابریشمی :

نوین ترین روش اکستنشن مژه میباشد به دلیل اینکه جنس تار های مو ابریشمی است به این نام معروف است، لازم به ذکر است  این روش دارای ماندگاری بالاتری نسبت به روش کلاسیک میباشد و خیلی طبیعی تر جلوه میدهد.

کاشت مژه کلاسیک
چنانچه مژه های شما کم پشت باشد بسته به تعداد مژه های خودتان مژه اضافه خواهد شد.جنس مژه ها از موی انسان ،موی سمور و  ابریشم است.اضافه شدن این تار مژه ها به مژه های طبیعی باعث ایجاد زیبایی چشم های شما خواهد شد.

مساله جالبی که در مورد کاشت می توان به ان اشاره کرد این است که هر کسی میتواند از این روش برای زیبایی بیشتر حالت چشم ها استفاده کند و محدودیت خاصی ندارد.پس اگر یکی از دغدغه های شما کوتاهی و یا ریزش  مژه هایتان است میتوانید به کاشت مژه برای داشتن حالت چشمانی گیرا فکر کنید.

کاشت مژه برای افراد شیمی درمانی

برای کسانی که در شیمی درمانی مژه های خود را از دست داده اند کاشت میتواند یک روش مناسب برای  برگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته شان باشد.

البته این یک مساله بحث بر انگیز است به دلیل اینکه خیلی از دکتر ها اجازه این کار را به بیماران نمیدهند و تنها برای بیمارانی که با ریزش مژه مواجه اند پیشنهاد میشود.

چشم یکی از حساس ترین نقاط بدن شماست و از آنجایی که مژه ها بر روی چشمان شما قرار دارد هرگونه الودگی در این منطقه باعث در خط قرار گرفتن بینایی شماست پس برای انتخاب مکانی که قرار است کاشت مژه را برای شما انجام دهند وسواس بسیاری داشته باشید

چرا که اگر فردی که برای شما عملیات کاشت مژه را انجام میدهد متخصص نباشد ممکن است با کار غیر حرفه ای مژه های شما بهم چسبیده ودر نتیجه مژه های طبیعی خود را هم از دست بدهید.

و در بعضی از موارد حتی ورود چسب مژه به داخل چشم باعث حساسیت و حتی عفونت های چشمی بسیاری میشود.قبل از کاشت مژه حتما به طور کامل صورت و چشم های خودتان را باید یک پاک کننده قوی پاک کنید ،چشم شما نباید الوده باشد ،هیچ مواد آرایشی قبل از عملیات کاشت نباید بر روی چشمان شما باشد چرا که در ادامه کار بر چگونگی قرار گرفتن مژه ها بر روی خط مژه ی شما اثر خواهد گذاشت.

کاشت مژه شادلین

قبل از کاشت مژه باید چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

قبل از کاشت شما باید اطلاعات کافی در مورد میزان تراکم مژه ها ،میزان فر بودن و طول مژه ها داشته باشید .پس اگر مژه های بلندی میخواهید باید به میزان تراکم مژه ها هم توجه کافی داشته باشید.

آیا میتوانم با مژه های کاشت به حمام یا استخر بروم؟

بله ، قطعا میتوانید اما شما ۱۲ الی ۲۴ ساعت باید مراقب باشید که هیچگونه آب وارد ناحیه چشم شما نشود چرا عملکرد چسب مژه ها متفاوت بود و این بستگی دارد که برای شما از چه چسب مژه ای استفاده شده است .پس توصیه میکنیم قبل از کار کاشت مژه حد المکان حمام رفته چرا که تا ۲۴ ساعت بعد از کاشت شما اجازه شست و شوی صورت خود را ندارید.

چه سایزی از مژه برای شما مناسب است؟

کاشت در سایز های مختلف صورت میگیرد .احتمالا این سوال برای شما هم پیش امده باشد که از چه سایزی برای کاشت مژه استفاده کنیم؟

شاید شما علاقه مند به داشتن مژه هایی مشابه کیم کارداشیان باشید اما  آیا شما میتوانید از همچین سایز مژه ای استفاده کنید؟

این مژه ها اگرچه عالی به نظر میرسند اما اینکه مژه طبیعی شما توانایی تحمل وزن آنها راداشته باشد هم مساله ی خیلی مهمی است که باید به آن توجه شود .

در واقع باید این توضیح را بدهیم که استاندارد استفاده از نوع و طول مژه های مصنوعی به طول و همچنین مقاومت مژه های خودتان بستگی دارد.گذاشتن مژه های بلند و ضخیم در طولانی مدت باعث آسیب زدن به مژه های طبیعی شما میشود.

کاشت مژه والیوم

هزینه کاشت مژه:

همانطور که اشاره کرده بودیم قیمت کاشت مژه بسته به موقت و یا دائم بودن ان متفاوت است. در کاشت موقت یا به عبارتی همان اکستنشن هزینه ها بر اساس نوع چسب مصرفی و و لوازم مورد نیاز کاشت متفاوت است این در حالی است که برای کاشت دائم مژه عمده هزینه ها به خدمات و تخصص پزشک مربوطه مربوط میباشد.

ترمیم کاشت مژه چگونه است؟

حتما این سوال برای  شما پیش آمده  که برای ترمیم کاشت مژه باید مژه های قبلی خود را برداشته و مجددا کار کاشت تکرار گردد؟

جواب ما قطعا خیر است. همانطور که این امکان وجود دارد که مژه های طبیعی خود ما در گذر زمان کنده و ریزش داشته باشد این احتمال برای مژه های اکستنشن شده هم هست ، ممکن است جاهایی از کاشت افتاد و خالی شده باشد و طول مژه های کاشته شده تغییر کند . در مرحله ترمیم که قطعا مرحله پیچیده و سخت تری است و نیاز به مهارت بیشتری دارد.

نکات مهمی که باید قبل و بعد از کاشت مژه رعایت شود:

ما به شما توصیه میکنیم برای حفظ سلامت مژه تمامی موارد را رعایت کرده تا بتوانید به خوبی از این روش برای زیبایی نتیجه بگیرید:

قبل از کاشت چشم های خود را کاملا پاک کرده و هیچگونه آرایشی نداشته باشید .

تا جایی که امکان دارد چند روز قبل از کاشت از ریمل های ضد آب استفاده نکنید

۱۲ الی  ۲۴ ساعت بعد از فرایند کاشت صورت خود را نشویید اگر میتوانید قبل از کار صورت خود را شسته یا حمام بروید

حدالامکان از فر مژه بعد از فرایند کاشت استفاده نکنید چرا که موجب شکستن تار مژه های شما خواهد شد

از دست زدن به مژه ها ،کشیدن مژه ها جدا خود داری کنید

اگر چشم های خود را به وسیله خط چشم آرایش کردید برای پاک کردن آرایش حتما از مواد ی استفاده کنید که فاقد چربی باشد .

چرا که چربی باعث کنده شدن چسب مژه ها میشود.

 

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 31 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

پاکسازی صورت با دستگاه یا ماسک

اگرچه مراقبت از پوست و پاکسازی صورت در خانه امکانپذیر است اما عده ی زیادی علاقه مندند که توسط یک متخصص فیشال ، زیبایی و طراوت را به صورت خود هدیه دهند. افراد بنا به دلایل متفاوتی از پاکسازی پوست استفاده میکنند  در حالی که بعضی ها میخواهند از شر جوش های زیر پوستی و سر سیاه خلاص شوند عده ی دیگه ای سعی بر این دارند با پاکسازی از پیری پوست خود پیشگیری کنندو عده ای در تلاشند با این کار احساس ریلکسی و آرامش را تجربه کنند.همگی اینها میتوانند دلایل کافی برای انجام این کار باشند.

فیشیال یا پاکسازی صورت یکی از بروزترین متد های مراقبت از پوست میباشد که با مراحل مختلف در نهایت جوانی و زیبایی را برای شما به ارمغان میاورد. 

پاکسازی صورت-شادلین

 

پاکسازی پوست آلودگی های ناشی از محیط را از پوست های شما زدوده ،منافذ باز پوست را تمیز ،سلول های مرده پوست را لایه برداری و هچنین مشکلات رایج پوستی را رفع میکند.این مراحل چندگانه در نهایت موجب جوانسازی و تغذیه پوست صورت میشود. فیشیال پوست یک روش مراقبتی ودرمانی از پوست است که در اسپاها و مراکز آرایشی صورت میگیرد .

پاکسازی و یا همان فیشال پوست باعث افزایش جریان یا همان گردش خون زیر پوست صورت ،جلوگیری از چروک و حتی افتادگی پوست صورت  ،سفت شدن پوست،باعث برداشته شدن لایه های کدر کراتینی روی سطح پوست ،تنظیم چربی سطح پوست، آبرسانی و مرطوب نمودن پوست و در نهایت کمک به بی اثر کردن الودگی های ناشی از محیط بر روی سطح پوست شما میشود.

در زمان پاکسازی چه اتفاقاتی بر روی پوست شما صورت میگیرد؟

قبل از هر عملیات پاکسازی لازم است با یک متخصص فیشال صورت مشاوره کنید تا بهترین روش پاکسازی و به کار گیری مواد لازم را براساس نوع پوست و مشکلات پوستی شما ارائه دهند این مشاوره پوستی با یک متخصص به این دلیل است که میزان چربی که پوست هر فرد ایجاد میکند متفاوت است ولی به طور کلی مراحل پاکسازی به شرح زیر است:

  • پاکسازی: در این مرحله به وسیله اسفنج یا پد مخصوص بهمراه یک پاک کننده ی قوی سعی بر پاکسازی پوست ازآلودگی های ناشی از محیط و همچنین لوازم آرایشی که درون منافذ باز پوست شما جا خوش کرده اند میکنیم، سپس یه وسیله یک حوله صورت را خشک نموده و آماده ی مرحله بعدی برای پاکسازی پوست میشویم.در بعضی از موارد این کار پاکسازی برای بار دوم و به منظور  اطمینان بیشتر از پاک شدن تمام الودگی ها انجام میشود و در نهایت به وسیله انداختن نور بر روی صورت و یا ذره بین از درست بودن مراحل پاکسازی مطمئن میشویم.
  • بخار دادن به پوست صورت: اگر شما دارای پوست بسیار حساسی باشد قطعا متخصص فیشیال از این روش برای پاکسازی پوست شما استفاده نخواهد کرد.اما به طور کلی این روش باعث خارج کردن جوش های زیر پوستی و سر سیاه پوست شما خواهد شد.بعد از اتمام این دوره وارد مرحله بعدی از فیشیال خواهیم شد.
  • لایه برداری : بسته به اینکه شما از چه مرکز زیبایی برای این کار استفاده میکنید ،متخصص پاکسازی شما باید بعد از اتمام دو مرحله قبل عملیات لایه برداری را با استفاده از اسکراب و کرم های مخصوص که شامل آنزیم ها و اسید های مخصوص این کار هستند به منظور لایه برداری پوست های مرده انجام دهند.
  • استخراج:در این مرحله از پاکسازی به وسیله یک ابزار مخصوص یا در بعضی از موارد به وسیله دست جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی را با فشار ملایم جوری که به پوست شما آسیبی وارد نشود خارج میکنیم. این مرحله مرحله نهایی برای خارج کردن پوست های مرده و چربی های موجود بر روی پوست شماست.
  • ماساژ:یکی از لذت بخش ترین مراحل ماساژ صورت میباشد زیرا در این مرحله تمام خستگی شما با ماساژی ملایم از پوست صورت شما خارج شده و در نهایت باعث افزایش گردش خون زیر پوست صورت شما خواهد شد در نتیجه شادابی و زیبایی خاصی را به صورت شما هدیه میدهد.

تمامی این مراحل پاکسازی در مدت ۶۰ دقیقه صورت میگیرد و در نهایت به وسیله یک کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مراحل پاکسازی به پایان میرسد.بهترین و ایده آل ترین بازه ی زمانی برای تکرار عملیات پاکسازی ماهی یکبار میباشد اگرچه این یک نسخه واحد برای تمامی افراد نیست و بسته به پوست شما ممکن است متفاوت باشد.توصیه ما این است اگر پوستی حساس دارید و یا از آکنه پوستی رنج میبرید عملیات پاکسازی پوست را به طور مداوم تکرار کنید تا نتیجه معجزه آسای آن را ببینید.

دستگاه پاکسازی صورت-شادلین

پاکسازی پوست به این روش در واقع یک روش آسان واولیه برای از بین بردن لک های پوستی است.اگر شما از مشکلات جدی و شدید پوستی رنج میبرید باید به این نکته اشاره کنیم که پاکسازی پوست اگرچه باعث بهتر شدن وضعیت پوست شما خواهد شد اما توانایی حل مشلات شدید پوستی نظیر سوختگی ،چروک و جوش های شدید پوستی را نداشته و بهتر است با مراجعه به دکتر روش درمانی مناسب برای این قبیل مشکلات را دریافت کنید.

آیا پاکسازی پوست برای آقایان هم مناسب است؟

بله تعجب نکنید ،فیشیال یا همان پاکسازی پوست برای آقایان هم امکان پذیر است اما با این تفاوت که مواد مورد استفاده برای آقایون از فروملاسیون متفاوتی است و معمولا مشکلات پوستی ناشی از اصلاح صورت و حساسیت های پوستی را برطرف میکند.

در نهایت سخن اخر این که برای اینکه همیشه حس زنده بودن و جوانی را تجربه کنید مراقب پوست های زیبای خودتان باشید اگر چه این روزها تنوع در محصولات پوستی زیاد است با شناخت مناسب از نوع پوست خود از محصولات مراقبتی پوست مناسب استفاده کنید .

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 47 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

پدیکور در خانه

پدیکور چیست؟

آیا میدانستید کلمه پدیکور از دو کلمه لاتین (ped ) به معنای پا و کلمه (cure) به معنای مراقبت است؟ در واقع معنی لغوی پدیکور همان مراقبت از پاها و مانیکور هم به معنای مراقبت از دست هاست ؟حال این سوال مطرح است که ما تا چه اندازه به سلامت پا  های خود که در واقع همان قلب دوم ماست و دست هایمان اهمیت میدهیم؟تا به حال با این سوال مواجه شده بودید که برای سلامت  دست و پاهای خود چه کار هایی انجام دادید؟

پدیکور در واقع یک روش درمانی و بهداشتی برای سلامت پاهای شماست،یک روش درمانی ساده که با خیساندن پاه های شما در اب ولرم،ماساژ کف پاهای شما با یک سنگ پای  مخصوص ،گرفتن و مرتب کردن ناخن های پا، استفاده از لوسیون و روغن های مخصوص که باعث ایجاد رطوبت و لطافت است میباشد.برای خانم های محترم در صورت تمایل از لاک ناخن برای زیبا نشان دادن و جلوه دادن به ناخن ها استفاده میشود.

همه ما ساعت های زیادی از شبانه روز را بر روی پاهای خود ایستاده ایم و حتی خیلی از ما  به دلیل کار خارج از منزل ساعت های زیادی پای خود را درون کفش هایمان محبوس کرده ایم.تا به حال به این فکر کرده اید که رطوبت ایجاد شده توسط تعریق پاها در ساعات طولانی از روز درون کفش های ما میتواند موجب بروز چه مشکلاتی شود؟ بله احتمال  بروز عفونت های قارچی در سطح پوست پا و همچنین زیر ناخن ها در این شرایط وجود دارد.

خدمات پدیکور شادلین

اکثریت مردم سرویس پدیکور و مانیکور  را یک سرویس لوکس میدانند در حالی که اگر از جنبه ی بهداشت سلامت خودتان به آن نگاه کنید  نه تنها باعث عذاب وجدان نمیشود بلکه باعث احساس خوشایند در شما خواهد شد.

پدیکور شادلین

مزایای و معایب سرویس پدیکور چیست؟

هر کسی برای زیبا به نظر رسیدن معیار  های شخصی خاص خودش را دارد در این میان پدیکور و مانیکور هم میتواند نقش به سزایی برای زیبا به نظر رسیدن  ایفا کند.شاید شما تا به حال تجربه ی استفاده از سرویس پدیکور و مانیکور را نداشته باشید ما اینجاییم تا از مزایای این سرویس صحبتی کرده و در این ایجاد آگاهی سهمی داشته باشیم.

جریان و گردش خون شما را افزایش میدهد

ماساژ و ریلکس کردن دست  و پا موجب افزایش گردش خون در رگ هاست و در واقع میتوان گفت این روش میتواند یک درمان عالی برای افزایش جریان خون و همچنین موجب از بین رفتن تنش در ماهیچه شود و چه بسا  این مساله یکی از دلایل اصلی  محبوبیت پدیکور و مانیکور است.

باعث افزایش سلامتی ناخن ها میباشد

روزانه دست ها و پاه های ما در معرض آلودگی های محیطی بسیاری قرار دارند بنابراین استفاده از سرویس پدیکور  میتواند یک گزینه ایده آل برای از بین بردن الودگی ها از سطح دست و پا و از بین بردن سلول های مرده ی پوست باشد. گرفتن ناخن ها و تمیز کردن آنها میتواند از بروز ایجاد عفونت های قارچی در زیر ناخن ها جلوگیری کند و همچنین مشکلات ناشی از بروز بوی بد پا را تا حدودی کاهش دهد .گرفتن منظم ناخن های پا و رسیدگی به آن یکی از دلایل اصلی افزایش رشد و استحکام آن است.پدیکور-شادلین

موجب کاهش استرس خواهد بود

طبق تحقیقات و مطالعات سرویس سلامت همگانی در اروپا گفته شده که یک پدیکور خوب میتواند آرامش بخش باشد.ماساژ بدن یکی از بارزترین روش ها برای جوانسازی و استراحت اعصاب بدن میباشد و گاهی اوقات تنها با یک ماساژ مناسب و حرفه ای خستگی های ناشی از ساعت ها و هفته ها فعالیت روزانه را با ساده ترین و در عین حال اثر بخش ترین راه از خودتان دفع کنید.

مانیکور و پدیکور یک روش عالی برای جوانسازی پوست است.بعضی از ما ها عادت به جویدن پوست های کنار ناخن داریم که این در نهایت موجب خشکی نواحی اطراف ناخن خواهد شد.در سالن زیبایی شادلین بارائه بهترین مواد و ماسک ها و کوکتل پدیکور میتوانیم این زیبایی را برای شما به ارمغان اوریم.ما این حس رضایت و لبخند را به شما هدیه میدهیم .

باعث لطافت دست ها و پا های شما خواهد بود

برای کسانی که با مشکل خشکی دست و پا در زمستان مواجه هستند این روش میتواند یک راه درمانی مناسب برای داشتن دست و پا های لطیف در طول زمستان باشد. پدیکور در واقع قرار دادن پاهای شما در یک آب تقریبا گرم و بعد ماساژ پاها به وسیله روغن ها ی وِیژه و همچنین لوسیون هاست این کار در نهایت موجب ایجاد یک رطوبت سراسری در تمامی نقاط پا میباشد .سعی کنید کوتیکول های ناخن  ها را تا حد امکان مرطوب نگه دارید این عمل از رشد ناخن ها در پشت یا انتهای شکاف جلوگیری میکند.روغن مخصوص کوتیکول ناخن ها و پوست اطراف ناخن را هیدراته (آبرسانی)  و سالم نگه میدارد.

موارد مورد استفاده در سالن ها ممکن متفاوت باشد و یه طور کلی میتوان گفت پدیکور به چند روش انجام پذیر است بعضی از سالن ها تنها از ماسک های آبرسان استفاده میکنند این در حالی است که در سالن زیبایی ما کلیه این خدمات با استفاده از کوکتل ها ،لوسیون ها،روغن های مخصوص و حتی پارافین و ماساژ به شما مشتری عزیز که به دنبال زیبایی و سلامت بهداشت خودتان هستید ارائه خواهد شد.

پدیکور شادلین

انواع مختلف پدیکور:

  • پدیکور با موم پارافین:

در این روش موم حرارت داده شده را بر روی ناخن ها و سطح پوست قرار داده و با این کار سعی بر این داریم که رطوبت را به طور یکسان در تمامی نقاط سطح پوست ایجاد کرده و سطح پوستتان را نرم نگه داریم.

  • پدیکور فرانسوی :

در این روش گوشت های اضافی کنار ناخن و پا را به وسیله ابزار مخصوص آن گرفته و سپس به وسیله لاک ناخن مخصوص و مستحکم پدیکور میکنیم.

  • پدیکور ژل:

که به وسیله یک ژل مخصوص و دستگاه uv پاها را درخشان و نرم میکنیم.

  • پدیکور کوکتل:

کوکتل پدیکور که با قرار دادن ان در آب که باعث پراکنده و خوشبو شدن میشود به دلیل وجود  مواد کره ای مخصوص و حالت روغنی باعث ملایم و نرم شدن پوست پا میشوند.

این کوکتل پدیکور دارای خواص بسیار زیادی نظیر کوچک کردن منافذ عمیق پوست و ایجاد تعادل بین تولید چربی و خنثی کردن باکتری ها،باعث آبرسانی قوی ،رطوبت زایی،ضدالتهابی برای تسکین پوست و از بین بردن جوش و سوزش،لایه برداری و سم زدایی و ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب و قارچ های پا و همچنین درمان ترک کف پاها بسیار مناسب است.

CafeSeo بازدید : 31 یکشنبه 29 تیر 1399 نظرات (0)

 کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه مو روشی است برای صافی موها که با استفاده از تغذیه کردن مو با مواد مخصوص انجام می شود.اگر شما موهای آسیب دیده و مجعد دارید و با مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم میکنید ،احتمالا تا به حال به درمان مو از طریق کرایتینه کردن فکر کرده باشید.اما به راستی کراتین چیست؟و ارتباط ان با موهای سالم زیبا در چیست؟

پروتئین کراتینه مو:

کراتین در واقع یک نوع پروتئین که به طور طبیعی در ناخن ها و مو های شما وجود دارد.به طور کلی این کراتین است که به عنوان محافظ  در اطراف ساقه مو باعث حفظ حالت موها و جوانی و شادابی انهاست.اما این کراتین موجود در مو  بنا به دلایل مختلفی نظیر شرایط آب و هوایی و استفاده بیش از حد مواد شیمیایی ،مثل رنگ مو و یا دکلره تخلیه شده و باعث خشک و وز شدن مو های شما میشود.

کراتینه مو-آرایشگاه زنانه شادلین

کراتین درمانی مو

درمان کراتین کردن مو به اصطلاح کلی روشی برای صافی و درخشان کردن میباشد و نتیجه ی مناسب درمان بستگی  به نوع وجنس مو های شما دارد و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

کراتینه حرفه ای مو:

در این روش پیوند های پیچیده مو به وسیله کراتین کردن مو شکسته شده و موجب صافی و درخشندگی مو های شما میشود.ماندگاری کراتین در افراد مختلف متفاوت بوده و  معمولا بین ۲ الی ۵ ماه میباشد.

محصولات کراتینه مثل شامپو کراتینه،نرم کننده ها ، و ماسک های مخصوص کراتینه باعث اثر گذاری بیشتر و همچنین پروتئین رسانی به ساقه مو میشود.این کار باعث شکستگی پیوند های پیچیده مو و صاف شدن مو ها میشود.توصیه میشود برای استفاده ازمحصولات کراتینه حتما با متخصصان این زمینه مشورت شود چرا که جنس مو ها متفاوت است و حتما باید از محصولی استفاده کنید که با موهای شما مطابقت داشته باشد.

آیا کراتینه برای مو ضرر دارد؟

نمیتوان در مورد این مساله یک پاسخ قطعی داد چرا که بعضی از مواد های  کراتینه شامل ماده ای به نام فرمالدهیند.این ماده به گفته پزشکان و دانشمندان ماده ای سرطانزاست.اگرچه مقدار فرمالدهید موجود در آن ناچیز است ولی بهتر است از مصرف چند باره آن اجتناب شود.توصیه ما به شما این است تا حد امکان از مواد کراتینه ای استفاده کنید که فاقد فرمالدهید میباشد.

شاید این سوال برای شما هم پیش امده باشد .با مراجعه به یک متخصص میتوانید از این مساله مطمعن شوید که ایا کراتین برای مو های شما مناسب است یا خیر؟ آیا مو های شما نیاز به درمان از طریق کراتین دارد یا نه؟

اگر مو های مجعد و آسیب دیده دارید و اگر به دلیل استفاده زیاد از سشوار و اتو های مو ،مو های شما آسیب دیده است یک شامپو یا ماسک کراتینه مناسب میتواند کراتینه از دست رفته را به مو های شما بازگرداند. اما حتی  اگر با استفاده از این محصولات کراتینه باز هم مو های وز و مجعد باعث آزار شما شد میتوانید از سالن زیبایی و یا از متخصص ما برای درمان از طریق کراتینه مشاوره بگیرید.

درمان به وسیله کراتین میتواند فر مو های شما را از بین برده و زمان زیادی را که هر بار صرف خشک کردن مو های خود بعد از حمام میکنید کاهش دهد.اما کراتینه کردن مو تنها به یک آرایشگاه رفتن ساده و برگشتن نیست.

کراتین چگونه عمل میکند؟

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد درمان کراتین یک روش مناسب برای نرم و صاف کردن مو های شماست که میتوانید در خانه و آرایشگاه انجام دهید.  ما در اینجا در تلاشیم توضیحات مفیدی برای کراتین در آرایشگاه را توضیح بدهیم.

کراتین کردن مو به وسیله یک ترکیب شیمیایی بهمراه حرارت دادن مناسب باعث شکسته شدن پیوند های مو میشود و در نهایت موهای صافی را به شما هدیه میدهد.

فرایند کراتین کردن مو در سالن:

بعد از تمیز کردن و شستن مو های شما ،مو ها ی شما را صاف کرده و سپس متخصص کار کراتینه از فرمولاسیون متناسب با مو های شما برای صافی استفاده میکنند. همرا با قرار دادن مواد کراتینه بر روی مو های شما به وسیله یک اتو گرما داده میشود این گرما باعث میشود اثر صاف کننده فعال شود.

بسته به اندازه مو های شما و همچنین نوع مواد مصرفی برای کراتین فرایند کراتینه ۹۰ دقیقه و یا کمی بیشتر طول میکشد.

اگر مو های ما فر باشد آیا با کراتین فر بودن مو به طور کامل از بین میرود؟

به طور کامل که نه،به گفته ی بسیاری از متخصصان مو وزیبایی درمان به وسیله کراتین تا حدودی مو ها را صاف میکند اما به طور کامل نه.

اگر شما مو های مجعد یا وزی دارید کراتینه کردم مو تقریبا مو های شما را صاف میکند اما اگر فوق العاده فری دارید انتظار مو های صاف و لختی را نداشته باشید.با روش درمانیکراتینه فر مو های شما کنر خواهد شد.

هزینه کراتین مو چقدر است؟

قیمت کراتینه بسته به عواملی نظیر اندازه مو و برند مواد مصرفی صافی بر روی مو های شما دارد و میتواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

نکات مهم  کراتینه مو:

اگر چه کراتینه کردن مو موجب صافی مو میشود اما دلیل این صافی وجود تنها کراتین نیست در واقع وجود مواد شیمیایی مثل فرمالدهید ،کلیکوکسیک اسید فرمالدهید است که موجب صافی مو های شما میشود.تا حدود زیادی دلیل وجود فرمالدهید باعث نتایج چشمگیر کراتینه در صافی مو میباشد .

بعد از کراتینه کردن مو تا ۷۲ ساعت از شست و شوی مو های خود اجتناب کنید.بعد از کراتینه مو آبکشی مو رطوبت داخل بافت مو از بین برده و باعث خشکی مو میشود.

به مدت ۷۲ ساعت بعد از کراتینه کردن مو های شما در درجه بالایی از شکنندگی هستند پس حد المکان از بستن مو های خود به وسیله سنجاق و گیره بپرهیزید.

تا جایی که امکان دارد تعداد دفعات حمام رفتن را کاهش دهید.بعد از هر بار حمام ابتدا با حوله و سپس از سشوار ملایم برای خشک کردن مو های خود استفاده کنید

تا جایی که ممکن است از اتو های داغ و براشینگ حرفه ای بپرهیزید چرا که گرمای بسیار زیاد اگر که ماده کراتینه شما از فرمادهید باشد باعث آزاد سازی ذرات ریز گاز فرمالدهید می شود.

از ماسک موی مناسب مو های کراتین شده استفاده کنید.

آب استخر به دلیل وجود کلر باعث کاهش زمان ماندگاری کراتین بر روی مو های شما میشود.

طبق گزارش کار گروه محیط زیست ،برخی از فرمول های مورد استفاده در کراتینه فاقد فرمالدهید بوده و به جای آن از متیل گلیکول استفاده کرده اند که اثر خطرناک فرمالدهید را ندارد.محلول فرمالدهید در اثر گرم شدن گاز فرمالدهید آزاد میکند  به همین دلیل موجب آسیب های ریوی میگردد پس برای حفظ سلامتی خود هنگام کراتین از ماسک استفاده کنید.

کراتینه بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند؟

دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت موی طبیعی را از بین برده و در نهایت موجب خشکی موی شما می شود.نوعی از عملیات کراتینه  کردن مو مخصوص مو های آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم است .در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب مو ها در چند نوبت صورت میگیرد و با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

CafeSeo بازدید : 38 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

آرایش عروس با توجه به اهمیت بسیار زیاد برگزاری این مراسم و ثبت خاطراتی ماندگار و همیشگی در ذهن عروس و داماد، از مهم ترین مقدماتی می باشد که اغلب افراد به آن توجه ویژه ای دارند. به طوریکه بسیاری از افراد زمان زیادی را برای مشاهده جدیدترین مدل های آرایش عروس ایرانی، میکاپ جدید عروس، مدل موی عروس، مدل ابروی عروس و سایر موارد مرتبط با این مساله اختصاص می دهند.

در نهایت با مشاوره آرایشگرهای حرفه ای می توانند انتخاب مناسبی از میان مدل های مختلف میکاپ هندی عروس و یا عربی و اروپایی داشته و شبی زیبا و خاطره انگیز را با آن زیباتر کنند. ما در سالن زیبایی نسیم عقیلی در ادامه نگاهی جامع به آرایش عروس و هر آنچه که باید درباره آن بدانید خواهیم داشت و به بسیاری از سوالات و ابهامات در این زمینه پاسخ خواهیم داد.

 

آرایش عروس - نسیم عقیلی

جدیدترین مدل های آرایش عروس ایرانی

تجربه نشان می دهد که اغلب خانم ها برای شب عروسی به دنبال جدیدترین مدل های آرایش عروس ایرانی می باشند تا در این شب مهم جلوه بسیار خوبی داشته باشند. با گذر زمان سلیقه افراد همزمان با تغییر مد دگرگون میشود و به همین خاطر است که سبک های قدیمی هر اندازه که حرفه ای انجام شود، نمی تواند با میکاپ های جدید رقابت کند.

در نتیجه خانم ها ناخودآگاه به سمت جدیدترین مدل های آرایش ایرانی، میکاپ اروپایی، هندی و عربی گرایش پیدا میکنند. به عنوان مثال، استفاده از آرایش های بسیار پررنگ با سایه های رنگی در حال حاضر به اندازه چند دهه قبل جلوه مناسبی ندارد و آرایش عروس لایت و اروپایی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

علاوه بر مشاهده عکس های آرایش عروس در اینترنت و فضای مجازی، در سالن زیبایی نسیم عقیلی با ارائه مدل های کاملا جدید و اجرا شده توسط این مجموعه می توان از جدیدترین مدل های آرایش عروس مطلع شد. به عبارت دیگر، ما در این مجموعه نمونه کارهای کاملا واقعی را به صورت آلبوم ارائه می دهیم تا خانم های جوان برای مهم ترین شب زندگی شان تصمیم گیری مناسب و بروز داشته باشند.

میکاپ جدید عروس

آرایش عروس شامل چند بخش می باشد که شینیون و میکاپ از مهم ترین آنها به شمار می رود. میکاپ یا آرایش چهره در سبک های مختلفی انجام میشود که کاملا به سلیقه فرد و همچنین شکل و فرم ظاهری چهره آنها بستگی دارد. میکاپ جدید عروس در سبک های عربی، اروپایی، هندی و ایرانی هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند که انتخاب درست و مناسب آنها می تواند نتیجه بسیار مناسبی داشته باشد. از پرطرفدارترین میکاپ های عروس می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: 

 

آرایش عروس-سالن زیبایی نسیم عقیلی

میکاپ هندی عروس

میکاپ هندی عروس از گذشته تا امروز طرفداران خاصی داشته و در حال حاضر نیز یکی از پرتقاضاترین مدل های آرایش به شمار می رود. آرایش سبک هندی شباهت زیادی با آرایش خلیجی یا عربی دارد و البته در برخی از بخش ها با هم متفاوت هستند. از مهم ترین ویژگی های این سبک از میکاپ می توان به استفاده از آرایش پررنگ برای چشم با خط چشم های کمی پهن اشاره نمود.

سایه به کار رفته در آرایش هندی بیشتر به رنگ های طلایی، نارنجی، صورتی و قرمز گرایش داشته و به همین خاطر باعث میشود تا چشم ها حالت تور رفتگی نداشته باشند. رژ لب به کار رفته در میکاپ هندی عروس اغلب پر رنگ و تیره می باشد که باعث میشود تا لب ها جلوه بسیار خوبی پیدا کنند.

یکی از ابهاماتی که اغلب افراد در آرایش  با آن مواجه می باشند، تفاوت میکاپ هندی و عربی یا خلیجی با هم می باشد. در میکاپ عربی عروس از سایه های تیره و پر رنگ برای پلک استفاده میشود که باعث میشود چشم ها کمی در گودی قرار گیرند. رنگ رژ لب به کار رفته در آرایش خلیجی عروس اغلب کمرنگ می باشد و این دو مورد از اصلی ترین تفاوت های سبک هندی و عربی در آرایش صورت می باشد.

میکاپ جدید عروس ایرانی

برخلاف آرایش هندی و خلیجی عروس که از رنگ های تیره استفاده می شود، در آرایش اروپایی عروس بیشتر گرایش به استفاده از رنگ های خنثی و بسیار ملیح می باشد. میکاپ جدید عروس ایرانی در واقع نقطه وسط سبک های هندی، عربی و اروپایی می باشد و نوعی تعادل را در آرایش حفظ می کند. با مشاهده میکاپ جدید عروس ایرانی کاملا متوجه خواهید شد که در آرایش چشم و نوع سایه زدن و حتی رنگ رژ لب به اندازه سبک های عربی و هندی شلوغ و پررنگ نیست و از آرایش اروپایی پر رنگ تر می باشد.

 

 بایدها و نبایدهای آرایش عروس را اینجا بخوانید.


مدل موی عروس،مدل موی عروس در سالن زیبایی نسیم عقیلی-مدل شینیون عروس

مدل مو عروس

از دیگر موارد بسیار مهم در آرایش روز عروسی می توان به شینیون یا مدل موی عروس اشاره نمود که تاثیر بسیار زیادی بر فرم صورت و زیبایی افراد دارد. مدل موی عروس از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و بهتر است انتخاب آن را به آرایشگر حرفه ای عروس بسپارید. آرایشگرهای حرفه ای عروس با توجه به فرم صورت، کشیدگی گردن، تراکم مو، نوع آرایش صورت، مدل لباس عروس و سایر موارد در نهایت انتخاب می کند که مدل موی باز عروس مناسب است یا جمع؟ بهتر است موی عروس رنگ شود یا خیر و غیره. البته سلیقه عروس خانم ها در اولویت قرار داشته و در نهایت این شما هستید که می توانید با آگاهی کامل و در نظر گرفتن تاثیر هر یک از مدل های مو بر زیبایی ظاهری خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

مدل ابروی عروس

در انتخاب مدل ابروی عروس علاوه بر در نظر گرفتن مد، لازم است به فرم صورت افراد نیز توجه شود. به عنوان مثال در سال های اخیر ابروهای پهن جای مدل های باریک را گرفته اند و طرفداران زیادی دارند. اما ممکن است فرم صورت شما برای این مدل ابرو مناسب نباشد و نه تنها در انتخاب رنگ ابرو، بلکه در مدل و میزان پهن و باریک بودن آن باید فرم صورت را در نظر گرفت.

.برای پیدا کردن آرایشگر عروسی اینجا کلیک کنید   

آرایش عروس-آرایش عروس -سالن زیبایی نسیم عقیلی

 سالن زیبایی نسیم عقیلی

ما در سالن زیبایی نسیم عقیلی برای آماده سازی عروس از مرحله انتخاب مدل آرایش و مول مو و غیره تا آخرین مرحله از آن مشاوره های لازم را توسط افراد حرفه ای در این حوزه ارائه می دهیم. مراحل آرایش در روز عروسی در این مجموعه شامل بررسی سلیقه و خواسته عروس در نوع و سبک آرایش، ارائه آلبوم هایی با نمونه کارهای واقعی اجرا شده توسط سالن زیبایی نسیم عقیلی، مشخص کردن زمان پاک سازی پوست و استفاده از ماسک های متعدد چند روز قبل از تاریخ عروسی و ارائه میکاپ، شینیون و هر آنچه که به زیباتر شدن شما در این شب کمک می کند می باشد.

CafeSeo بازدید : 48 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

آرایش لایت عروس چگونه است؟

آرایش لایت عروس یا آرایش اروپایی یکی از زیباترین و ساده ترین سبک های به کار رفته در میکاپ می باشد که مختص زمان و تاریخ و دهه خاصی نیست. سادگی و تناسب بسیار زیبایی که در سبک آرایش لایت  به کار می رود، باعث میشود تا در اثر گذر زمان قدیمی نشده و همیشه کاملا بروز باشد. آرایش لایت عروس همانند سایر سبک های میکاپ دارای ویژگی های خاصی می باشد که با توجه به فرم و شکل کلی صورت باید آنها را پیاده سازی کرد. در ادامه با سالن زیبایی نسیم عقیلی همراه باشید تا با مدل آرایش لایت عروس آشنا شوید.

light-makeup bride-nasim aghili

مدل آرایش لایت عروس

بسیاری از خانم های جوان از میان تعداد بسیار زیادی مدل های میکاپ، به سمت مدل آرایش لایت عروس گرایش دارند که این مساله در چند سال اخیر بیشتر به چشم میخورد. به طوریکه از سبک های عربی و هندی فاصله گرفته و بیشتر آرایش لایت عروس مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. با مرور مدل آرایش لایت  اولین ویژگی که در آن احساس میشود، سادگی و حفظ معصومیت چهره می باشد. به همین خاطر است که این سبک نه تنها برای آرایش عروس، بلکه در آرایش های دخترانه نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. مهم ترین ویژگی هایی که در مدل آرایش لایت عروس می توان مشاهده کرد عبارتند از:

آرایش لایت چشم

کافیست تنها سه تا چهار مدل آرایش لایت عروس را مرور کنید تا با جلوه و زیبایی آرایش چشم در آنها آشنا شوید. از مهم ترین تفاوت های موجود در آرایش لایت  با آرایش هندی و خلیجی، سبک به کار رفته در آرایش چشم ها می باشد. در آرایش اروپایی عروس از خط چشم های پهن و دنباله دار و مژه مصنوعی استفاده نمی شود. در مقابل تاکید بر استفاده از خط چشم های کاملا باریک و ظریف و بدون دنباله می باشد که در کنار مژه های طبیعی با ریمل کم جلوه بسیار زیبایی را به چشم ها می  بخشد.

برای بازدید از نمونه کارهای عروس نسیم عقیلی میوانید صفحه اینستاگرام یا بخش گالری سایت مراجعه نمایید.

نکات مهم در انتخاب آرایش لایت عروس از زبان نسیم عقیلی

از دیگر موارد مهم در آرایش اروپایی عروس، استفاده از سایه های کم رنگ می باشد که باعث میشود چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند و در عین حال به چشم ها زیبایی بهتری بخشیده خواهد شد. سایه های به کار رفته در آرایش لایت عروس بیشتر صورتی کم رنگ و رنگ های مات می باشد. استفاده از سایه کم رنگ در کنار ابروهای پهن با رنگی متناسب با پوست باعث میشود چهره بازتر جلوه کند.

آرایش لایت لب

از دیگر ویژگی های بسیار مهم در آرایش اروپایی عروس، نوع آرایش به کار رفته در لب ها می باشد که کاملا با سبک هندی متفاوت است. برای آرایش لب دخترانه و ساده از رژ لب های مات و کم رنگ استفاده میشود که زیبایی آن با کمک خط لب همرنگ با رژ بیشتر خواهد شد. استفاده از رژ لب های کم رنگ و خط لب های تقریبا همرنگ یا یک درجه تیره تر شرایطی را فراهم می کند تا از این سبک آرایش نه تنها برای عروس، بلکه برای حضور در جامعه نیز کاربرد داشته باشد.

بیشتر بدانیم از : آرایش عروس در سالن زیبایی نسیم عقیلی 

رژ گونه در آرایش لایت 

یکی از مهم ترین مراحلی که در تمام سبک های آرایش و میکاپ باید به آن توجه داشت، رژ گونه می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر حالت صورت دارد. در آرایش اروپایی بیشتر تمایل به رژ گونه های صورتی  در کنار استفاده از هایلایتر می باشد که نه تنها چهره را طبیعی جلوه خواهد داد، بلکه برجستگی مناسبی به گونه ها میبخشد.  

آرایش لایت عروس

مدل آرایش لایت 2020

علیرغم سادگی به کار رفته در آرایش های اروپایی، این سبک مانند سایر مدل های میکاپ با گذر زمان تغییراتی را شامل میشود که کمک زیادی به زیباتر شدن آرایش خواهند کرد. اگر برای شب عروسی ترجیح می دهید چهره ای کاملا طبیعی و در عین حال زیبا داشته باشید، کافیست مدل آرایش لایت 2020 را مشاهده کنید تا ایده هایی عالی از آنها را دریافت نمایید. البته نکته بسیار مهم در انتخاب مدل آرایش لایت 2020 برای عروس این است که آیا چهره ی شما با این سبک آرایش تناسب دارد؟ ممکن است در مدل آرایش لایت عروس 2020 نمونه هایی را ببینید که از خط چشم های باریک و بدون دنباله استفاده شده و کاملا زیبا و حرفه ای اجرا شده باشند. حال سوال این است که آیا این سبک آرایش برای همه مناسب است؟ قطعا جواب منفی خواهد بود.

 

استفاده از مدل آرایش لایت عروس برای افرادی مناسب است که پشت پلک آنها پف زیادی نداشته باشد. دلیل این مساله این است که خط چشم های دنباله دار تاثیر بسیار زیادی بر کشیده تر و درست تر دیده شدن چشم ها دارد. در نتیجه افرادی که پف پشت پلک دارند با آرایش لایت نتیجه خوبی از آرایش بدست نخواهند آورد. لذا در مرور مدل های جدید آرایش لایت عروس باید ترکیب کلی صورت خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید مدل های مناسب را انتخاب کنید.

بیشتر بدانیم از: سبک آرایش عروس اروپایی 

bride makeup-light makeup-nasim aghili

آموزش آرایش لایت

از آنجا که آرایش های اروپایی تاکید زیادی بر حفظ ترکیب طبیعی صورت دارند، این سبک آرایش را می توان در محیط ها و مراسم مختلفی استفاده نمود. در حالت کلی با شیوه ای ساده اگر بخواهیم آموزش آرایش لایت را ارائه دهیم می توان به این صورت بیان کرد:

  • پاکسازی پوست و استفاده از مرطوب کننده قبل از آرایش
  • انتخاب حداکثر سه رنگ با تناژ کم برای آرایش لب، گونه و سایه چشم
  • حذف لک های روی پوست با کانسیلر و یک دست کردن رنگ پوست با کرم مناسب
  • آرایش چشم با فر دادن مژه های طبیعی و ریمل زدن به اندازه متعادل، خط چشم های باریک و بدون دنباله و سایه های روشن
  • آرایش لب با رژ لب های صورتی، گوشتی و حتی الامکان مات
  • آرایش گونه ها با رژگونه های ملایم

البته لازم به ذکر است که مواردی که به آن اشاره شد خلاصه ای از گام های مهم در آموزش آرایش لایت عروس می باشد که هر گام نیاز به تخصص و تمرین بسیار زیاد دارد.

آرایش اروپایی عروس با جدیدترین مدل ها

سالن زیبایی نسیم عقیلی با سالها تجربه و سابقه فعالیت در این حوزه، میکاپ عروس با سبک های مختلف هندی، عربی، اروپایی و ایرانی را توسط کادری مجرب ارائه می دهد. این مجموعه تمام خدمات مورد نیاز برای آرایش عروس از قبیل پاک سازی پوست، رنگ و شینیون و غیره را با جدیدترین تجهیزات در این حوزه ارائه داده و لحظاتی به یادماندنی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد.

CafeSeo بازدید : 41 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

بهترین آرایشگاه عروس در تهران کجاست؟

انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران با توجه به اهمیت بسیار زیاد جشن عروسی برای تمام خانم ها یکی از مهم ترین کارها باشد. اما سوال این است که ویژگی های بهترین آرایشگاه عروس کدام است و بر چه اساس می توان بهترین میکاپ آرتیست تهران را انتخاب نمود. در این مطلب قصد داریم به نکاتی که لازم است در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران مد نظر داشته باشید اشاره کنیم.

 

بهترین آرایشگاه در تهران

ویژگی های بهترین آرایشگاه

کافیست در خیابان ها و مناطق مختلف شهر بزرگی مانند تهران قدم بزنید تا با تعداد زیاد سالن های زیبایی زنانه مواجه شوید که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. به طوریکه برخی از بهترین کیفیت برای ارائه خدمات آرایشی برخوردار بوده و در مقابل برخی از آنها در کسب رضایت مشتری موفق عمل نکرده اند. در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران لازم است به چند ویژگی بسیار مهم توجه داشته باشید. به عبارت دیگر، برای انتخاب لازم است از ویژگی های بهترین آرایشگاه اطلاعات کافی داشته باشید که برخی از آنها عبارتند از:

امکانات سالن زیبایی عروس

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین آرایشگاه امکانات و تجهیزات آن می باشد که تاثیر زیادی بر رضایت مشتریان دارند. در چند سال اخیر سالن های زیبایی با تغییر و تحول زیادی مواجه شده اند و تجهیزات آنها رنگ و چهره ای جدید به خود گرفته اند. استفاده از انواع سشوار، وسایل ماساژ مخصوص پاکسازی پوست، مانیکور و پدیکور و طراحی ناخن و غیره از جمله تجهیزات موجود در این سالن ها می باشد و بدون شک هر چه تجهیزات یک سالن بیشتر باشد، پرسنل آن راحت تر می توانند خدمات متنوع ارائه دهند.

قیمت آرایش عروس

به جرات می توان گفت قیمت آرایش یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورها در تعیین و انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران می باشد. یکی از ابهامات بزرگی که برای اغلب عروس خانم ها وجود دارد این است که آیا گران بودن قیمت آرایش عروس به معنای کیفیت بالا در خدمات است؟ قطعا جواب منفی می باشد و واقعیت این است که باید بین کیفیت خدمات و قیمت تناسب برقرار باشد.

تنوع در خدمات

برخلاف گذشته که مجموعه فعالیت ها و خدمات سالن های زیبایی به شینیون، آرایش صورت، کوتاهی مو و رنگ مو خلاصه میشد، در حال حاضر تنوع در آنها بسیار زیاد می باشد. به طوریکه یکی از معیارهای انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران نوع خدماتی می باشد که در آنها ارائه می گردد. طراحی ناخن، اکستنشن مو، آرایش صورت، کراتینه مو، گریم سینمایی، شینیون و آرایش با سبک های مختلف هندی، اروپایی و عربی و غیره و خدمات پوست از جمله خدماتی می باشند که می توانند به عنوان ویژگی مثبت برای سالن زیبایی در نظر گرفت.

بهترین آرایشگاه در تهران

 

رعایت اصول بهداشتی

از دیگر موارد بسیار مهم که در لیست ویژگی های بهترین آرایشگاه عروس تهران قرار دارد، رعایت اصول بهداشتی می باشد که نباید از آن غافل شد. با توجه به امکان انتقال بیماری های مختلف پوستی و غیره در صورت استفاده از لوازم آرایشی آلوده، لازم است به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

چگونه بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنیم

بعد از آشنایی با ویژگی های بهترین آرایشگاه براحتی می توان گزینه های مناسب برای آرایش عروس را انتخاب نمود. علاوه بر موارد فوق، لازم است که مسئله و نکته مهم را در انتخاب این سالن های زیبایی در نظر داشته باشید که عبارتند از:

موقعیت مکانی آرایشگاه عروس

ترافیک و شلوغی خیابان ها و فاصله زیادی که ممکن است بین سالن زیبایی و تالار وجود داشته باشد در بسیاری از مواقع مشکلات و استرس های زیادی را برای عروس و داماد به همراه دارد. بهتر است سالن هایی را انتخاب کنید که مشکلی برای رفت و آمدتان بوجود نیاورد.

 

بهترین آرایشگاه تهران

کیفیت لوازم آرایش

ماندگاری زیاد آرایش تا بعد از اتمام مراسم عروسی و عدم تاثیر منفی آنها بر پوست و چشم از دیگر موارد بسیار مهمی می باشد که باید در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس در تهران در نظر داشته باشید. کیفیت و برند لوازم آرایشی که میکاپ آرتیست شما استفاده می کند، نه تنها بر سلامت پوست اثرگذار است، بلکه تا حد زیادی می تواند در زیباییتان موثر باشد.

میکاپ عروس-سالن زیبایی نسیم عقیلی

سبک آرایش عروس

سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک آرایش با هم متفاوت می باشد، به طوریکه برخی سبک آرایش اروپایی عروس را میپسندند و عده ای دیگر سبک هندی و عربی را ترجیح می دهند. در نتیجه بهتر است سالن هایی را برای دریافت خدمات آرایش عروس انتخاب کنید که بتوانند آرایش با سبک مورد نظر شما را با کیفیت بالا ارائه دهند.

بهترین میکاپ آرتیست تهران

سالن های زیبایی با آخرین امکانات روز دنیا و تجهیزات عالی بدون میکاپ آرتیست هیچ ارزشی ندارد. در نتیجه باید بتوانید در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس، به دنبال بهترین میکاپ آرتیست تهران باشید تا بتواند با تخصص و تجربه خود بهترین خدمات را ارائه دهد. بهترین میکاپ آرتیست تهران باید از سابقه فعالیت نسبتا بالایی برخوردار باشد. علاوه براین، اغلب خانم ها از میکاپ آرتیست خود انتظار دارند تا مشاوره های لازم را برای انتخاب بهترین سبک آرایش با توجه به فرم صورت و مدل ابرو و موها و چشم ارائه دهد.

همچنین لازم است بدانید که بهترین میکاپ آرتیست تهران باید دوره های حرفه ای و بین المللی را زیر نظر اساتید شناخته شده دنیا طی کرده باشد. یادگیری و استفاده از تجربیات اساتید حرفه ای و آشنایی با سبک های جدید آرایش و گریم می تواند به شدت در کیفیت خدمات این افراد تاثیرگذار باشد.

 

سالن زیبایی نسیم عقیلی بهترین آرایشگاه عروس تهران

سالن زیبایی نسیم عقیلی با توجه به تنوع بسیار بالا در خدمات یکی از بهترین آرایشگاه های عروس در تهران می باشد. در این مجموعه خدماتی از قبیل پاکسازی و ماساژ پوست، رنگ مو، گریم سینمایی و آرایش عروس با سبک های مختلف، طراحی ناخن، اکستنشن توسط افراد حرفه ای ارائه می گردد. همچنین لازم به ذکر است که در سالن زیبایی نسیم عقیلی، مشاوره های لازم برای انتخاب بهترین سبک آرایش ارائه می گردد. 

CafeSeo بازدید : 48 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

آرایش عروس اروپایی یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیوه های میکاپ می باشد که زیبایی و سادگی را با هم تلفیق نموده است. مانند تمام انواع آرایش از قبیل آرایش عروس هندی، عربی و ایرانی، در نحوه میکاپ عروس اروپایی نیز ویژگی هایی به چشم میخورد که به نوعی هویت این سبک از آرایش را بازگو می کند. گالری آریش عروس اروپایی نسیم عقیلی در این مطلب نگاهی جامع به این سبک آرایش عروس خواهد داشت. آرایش اروپایی از گذشته تا امروز، جذاب ترین مدل های آرایش عروس و ویژگی های میکاپ اروپایی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

آرایش عروس،آرایش اروپایی،آرایش عروس اروپایی

آرایش عروس اروپایی از گذشته تا کنون

میکاپ عروس از گذشته تا امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است، به طوریکه در کشورهای اروپایی از قرون وسطایی استفاده از پوردهای روشن کننده پوست در میان زنان رواج زیادی پیدا کرد. در سالهای ابتدایی استفاده از این پودرها بیشتر برای پوشاندن آفتاب سوختگی های ناشی از کار کردن در مزارع کشاورزی بود. آرایش عروس اروپایی در آن زمان به معنای زنانی با چهره های سفید و رنگ پریده بود که به مرور دچار تغییر و تحول گردید. به طوریکه در قرن سیزدهم میلادی استفاده از رژ لب در میکاپ عروس اروپایی رواج پیدا کرد و تا امروز از آن استفاده میشود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که از گذشته تا امروز در آرایش عروس اروپایی دیده میشود، سادگی و دوری از آرایش های تند و غلیظ می باشد که کمک زیادی به طبیعی بودن و جلوه مناسب چهره داشته است.

میکاپ اروپایی چه ویژگی هایی دارد

با مرور مدل های آرایش چند ویژگی مهم را در این سبک آرایش مشاهده خواهید کرد که کاملا با آرایش های هندی و عربی متفاوت هستند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

گریم اروپایی عروس

گریم صورت و نحوه انتخاب رنگ رژ گونه و کرم مناسب برای پوست در تمام سبک های آرایش و میکاپ مهم می باشد و باید با دقت و کاملا حرفه ای انجام شود. در گریم صورت اروپایی تلاش میشود تا ابتدا لک های روی پوست کاملا پوشانده شده و در نهایت با رژ گونه های لایت و متمایل به صورتی جلوه زیبایی به صورت داده شود. البته باید بتوان هارمونی خوبی میان رنگ رژ گونه و رژ لب ایجاد نمود تا نتیجه خوبی در نهایت ایجاد شود.

ویژگی های میکاپ اروپایی 

آرایش چشم اروپایی،عروس اروپایی،آرایش عروس اروپایی

آرایش اروپایی چشم

چشم یکی از مهم ترین اجزای صورت می باشد که تاثیر زیادی بر جلوه و زیبایی چهره ایجاد می کند. در تمام سبک های آرایش عروس به آرایش چشم اهمیت بسیار زیادی داده میشود، به طوریکه در آرایش عربی یا خلیجی از خط چشم های کشیده و دنباله دار و سایه های تیره استفاده می گردد. در مقابل، در آرایش و میکاپ عروس اروپایی، تلاش میشود چشم ها در حین زیبایی، سادگی و طبیعی بودن را به خوبی جلوه دهند. برای دست یافتن به این هدف، خط چشم های باریک و کوتاه و سایه کمرنگ و صورتی می تواند انتخاب مناسبی باشد. از دیگر ویژگی هایی که در این سبک میکاپ دیده میشود، عدم استفاده از مژه های بلند با ریمل زیاد می باشد. استفاده از ریمل زیاد برای مژه ها بیشتر در آرایش های خلیجی و هندی کاربرد داشته و با سبک های اروپایی کاملا متناقض می باشد.

آرایش لب 

از دیگر موارد و ویژگی های بسیار مهم در این سبک میکاپ می توان به آرایش لب اشاره نمود. لب از جمله اجزای صورت می باشد که آرایش صحیح آن می تواند تاثیرزیادی بر جلوه کار داشته باشد. در سبک های اروپایی از خط لب های پررنگ استفاده نمیشود و ترجیحا رژ لب با رنگ های مات و صورتی کاربرد دارد.

آرایش لایت عروس،آرایش اروپایی،عروس اروپایی،آرایش عروس اروپایی

جذابترین مدل های چشم عروس 

نحوه آرایش ابرو و چشم ها در آرایش های اروپایی دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و هر ساله تغییراتی در این سبک آرایش مشاهده میشود. یکی از بهترین راه ها برای عروس خانم هایی که قصد دارند آرایش زیبا و منحصر به فردی را برای شب عروسی خود انتخاب کنند، مرور جدیدترین مدل های آرایش چشم عروس اروپایی می باشد. دقت داشته باشید که آرایش چشم به شدت بر ظاهر چهره اثرگذار است و لازم است با توجه به حالت چشم و پلک ها و حتی فرم صورت بهترین مدل را انتخاب کرد. در جدیدترین مدل های آرایش چشم عروس اروپایی چند ویژگی مهم وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

عدم استفاده از خط چشم های طولانی و پهن: همان طور که اشاره کردیم، در حالت کلی سبک های اروپایی بیشتر به سادگی و طبیعی جلوه دادن نحوه آرایش گرایش دارند. به همین خاطر است که در جدیدترین مدل های آرایش چشم، خط چشم های طولانی و کشیده دیده نمیشود.

استفاده از سایه های روشن و بدون دنباله: رنگ سایه به کار رفته در آرایش عروس اروپایی بیشتر به صورتی گرایش دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به یکدست بودن سایه و طبیعی بودن حالت آن اشاره نمود.

عدم استفاده از مژه های بلند: با مرور مدل های جدید میکاپ چشم اروپایی می توان چشم هایی بدون مژه های بلند و پر از ریمل را مشاهده کرد که البته پهن بودن ابروهای آن ها نیز کاملا جلب توجه می کند.

با توجه به تنوع بسیار زیاد در سبک های به کار رفته در آرایش چشم و مناسب بودن هر یک برای چشم هایی با حالت مختلف، پیشنهاد می کنیم از

نمونه کارهای سالن زیبایی نسیم عقیلی بازدید کنید تا انتخاب بهتر و کاملا بروزی داشته باشید

آرایش لایت اروپایی

گالری آرایش عروس اروپایی نسیم عقیلی

گالری آرایش عروس اروپایی نسیم عقیلی به عنوان یکی از تخصصی ترین تیم های ارائه دهنده خدماتی همچون اکستنشن، آرایش عروس، طراحی و کاشت ناخن و غیره در تهران فعالیت دارد. این مجموعه علاوه بر ارائه آلبومی از نمونه کارهای نسیم عقیلی در حوزه آرایش عروس و غیره، مشاوره های لازم را قبل از انتخاب مدل آرایش بر اساس فرم صورت و گردن و غیره ارائه می دهد. برای برقراری ارتباط با سالن زیبایی نسیم عقیلی کافیست وارد اینجا شوید.

CafeSeo بازدید : 37 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

 

عروس ها از سالن میکاپ آرتیست خود انتظارات متعددی دارند تا بتوانند این مراسم را به بهترین شکل تجربه کنند و خاطره خوشی از آن به یادگار بماند. از جمله انتظاراتی که از بهترین سالن میکاپ آرتیست می توان داشت عبارتند از:

  • استفاده از لوازم آرایش معتبر و مرغوب
  • ارائه مشاوره های لازم برای انتخاب سبک آرایش و شینیون بر اساس فرم صورت و آناتومی بدن
  • توجه به تمام جزئیات آرایش از قبیل انتخاب مژه مناسب، آرایش ابرو، پاکسازی پوست، اکستنشن، شینیون و غیره
  • ارائه خدمات متناسب با قیمت آرایش
  • برخورد مناسب کارکنان
  • رعایت نظافت و نکات بهداشتی در بخش های مختلف سالن زیبایی

سالن زیبایی نسیم عقیلی با سالها تجربه و ارائه خدمات متنوع از قبیل آرایش صورت عروس، شینیون، اکستنشن، دیزاین و طراحی ناخن می تواند یکی از بهترین سالن های آرایش عروس تهران به شمار رود. این مجموعه علاوه بر داشتن تخصص در خدمات متنوع، دارای کادری مجرب و کاملا حرفه ای بوده و با درک شرایط پر از استرس مشتریان خود در شب عروسی، بهترین خدمات را در محیطی زیبا و حرفه ای ارائه می دهد.

CafeSeo بازدید : 36 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

 مشاوره قبل از آرایش عروس

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که سالن های تازه کار ممکن است مواجه شوند، عدم مشاوره با فرد چند روز قبل از مراسم می باشد. یک آرایشگر حرفه ای باید چند روز قبل از مراسم عروسی، فرآیند پاکسازی پوست، ماساژ و جوانسازی و ویتامینه کردن پوست را انجام دهد. هر یک از افراد ممکن است نواقصی روی پوست خود داشته باشند که عدم رفع آن در نهایت باعث میشود تا آرایش صورت جلوه خوبی نداشته باشد.

بهترین سالن آرایش عروس

 توجه به سلیقه عروس

سلیقه افراد در انتخاب سبک آرایش عروس با هم تفاوت های زیادی دارد، به طوریکه برخی آرایش عربی را میپسندند و برخی آرایش اروپایی را ترجیح می دهند. نکته بسیار مهمی که بهترین سالن های زیبایی عروس به آن توجه زیادی دارند، احترام به سلیقه مشتری می باشد. البته لازم است بدانید که یک آرایشگر حرفه ای می تواند دلایل نامناسب بودن سبک آرایش خاص را برای مشتری توضیح دهد تا ابهاماتی که فرد در ذهن دارد برطرف گردد و در نهایت انتخاب مناسبی داشته باشد.

ارائه خدمات بدون زمان بندی

با توجه به اینکه اغلب افراد بعد از تکمیل آرایش باید در آتلیه حضور داشته باشند و در زمان مشخص به سالن و تالار عروسی بروند، در نتیجه باید کارها بر اساس زمان بندی مشخص انجام شود. یک آرایشگر حرفه ای و سایر کارکنان سالن باید حساسیت زمان را درک کنند و بر اساس برنامه ریزی صحیح در زمان مشخص شده کار آرایش را به اتمام برسانند. با این برنامه ریزی عروس خانم ها قطعا استرس کمتری را تحمل می کنند و کارها مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

CafeSeo بازدید : 35 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

بهترین سالن آرایش عروس کجاست؟

بهترین سالن آرایش عروس با توجه به دیدگاه و انتظارات افراد مختلف دارای ویژگی های متفاوتی می باشد و به طور دقیق نمی توان به این سوال که کدام سالن زیبایی عروس را انتخاب کنیم، پاسخ مشخصی داد. علاوه بر موارد و ویژگی هایی که بیشتر به سلیقه عروس خانم ها بستگی دارد، برخی از فاکتورها را باید در انتخاب بهترین سالن زیبایی عروس مد نظر قرار داد. اگر به دنبال پاسخ مناسبی برای این سوالات هستید که ویژگی های یک سالن آرایش خوب چیست، بهترین سالن های عروس چه کارهایی را انجام می دهند و عروس خانم ها از سالن میکاپ آرتیست خود چه انتظاراتی دارند، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سالن آرایش عروس

 

ویژگی های بهترین سالن آرایش عروس

در چند سال اخیر تعداد سالن های آرایش عروس به شدت افزایش پیدا کردند و هر یک برای جذب مشتری بیشتر، خدمات و سرویس های منحصر به فردی را ارائه دادند. برخی از این سالن های زیبایی با ارائه خدمات مناسب به خوبی در جذب مشتری موفق و برخی ناموفق عمل می کنند و باعث ایجاد نارضایتی در مشتریان خود میشوند. بهترین سالن آرایش عروس چند ویژگی مهم دارد که قبل از انتخاب باید به آن توجه زیادی داشت که عبارتند از:

مدیریت مناسب سالن زیبایی عروس

مراسم عروسی یکی از مهم ترین جشن ها در زندگی هر فرد می باشد که همه انتظار دارند به بهترین نحو برگزار گردد. برخورد نامناسب کارکنان و مدیریت یک سالن زیبایی عروس می تواند تاثیر بسیار بدی بر روحیه عروس ایجاد کند و خاطره خوشی را از این شب برای وی به یادگار نگذارد. دقت داشته باشید که مدیریت نادرست سالن و برخورد نامناسب کارکنان باعث میشود تخصص و مهارت به کار رفته در آرایش نادیده گرفته شود. در نتیجه باید در انتخاب بهترین سالن آرایش عروس ابتدا به برخورد کارکنان، نظم و انضباط و مدیریت صحیح در ارائه خدمات سالن توجه شود.

قیمت آرایش عروس

یکی از تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره بهترین سالن زیبایی عروس دارند، برابر قرار دادن تخصص تیم آرایش با قیمت کار آنها می باشد. همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید که ملاک تعیین بهترین سالن آرایش برای عروسی را قیمت خدمات آنها قرار ندهید، در مقابل، انتخاب آگاهانه این است که بتوانید تناسب خوبی بین آرایش و سایر خدمات و قیمت ایجاد کنید.

خدمات متنوع و حرفه ای

در بسیاری از مواقع دلیل گران بودن قیمت آرایش عروس بخاطر تنوع زیاد در خدماتی می باشد که در کنار آرایش و میکاپ ارائه می گردد. به عبارت دیگر، آرایش و زیبایی عروس مجموعه ای از خدمات شامل میکاپ اروپایی، شینیون، طراحی ناخن، پاکسازی پوست، رنگ مو، اکستنشن و کراتینه مو غیره می باشد که هر یک تاثیر زیادی بر خروجی نهایی کار دارد. در نتیجه، سالن هایی را باید برای آرایش زیبایی عروس انتخاب کنید که بتوانند مجموعه این خدمات را کاملا حرفه ای ارائه دهند. چون میکاپ حرفه ای در کنار شینیون غیرحرفه ای و طراحی نامناسب ناخن و عدم توجه به پاکسازی پوست قطعا نتیجه خوبی را به همراه نخواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 7,591
  • بازدید کلی : 31,035