loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 43 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

مش

مش و ایجاد تفاوت رنگ در مو یکی از بهترین روش ها برای تغییر چهره و زیباتر شدن بانوان می باشد. با توجه به اینکه مش از جمله روش های رنگ مو می باشد که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند، در ادامه نگاهی جامع به هر آنچه که باید درباره آن بدانید خواهیم داشت.

مش چیست؟

رنگ کردن مو با چند رنگ مختلف را اغلب افراد با دو اصطلاح هایلایت و مش می شناسند. واقعیت این است که این دو با هم متفاوت می باشند. مش در واقع به شیوه ای از رنگ کردن مو گفته میشود که تفاوت دو رنگ تقریبا ۵ درجه می باشد. این در حالیست که تفاوت رنگ ها در هایلایت مو حدود ۲ تا ۳ درجه است. در فرآیند مش کردن مو، از دو رنگ با تفاوت درجه ۵ یا ۶ درجه استفاده شده و تکه های هم اندازه در لا به لای موها با آن رنگ میشوند.

انواع مش مو

با توجه به رنگ پوست، شکل صورت، گردن و همچنین سلیقه و خواسته بانوان، مدل های مختلفی را می توان برای مش انتخاب نمود. مساله بسیار مهم در انتخاب مدل رنگ مو این است که باید ابتدا به رنگ پوست فرد توجه کرد. لازم به ذکر است که ایجاد تفاوت رنگ با درجه زیاد در مو باعث میشود تا رنگ پوست تیره تر بنظر برسد. در نتیجه بهتر است برای انتخاب مدل مناسب با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا تشخیص دهند که کدام مدل برای شما بهتر است. از جمله مدل های مش که بسیار پرطرفدار می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مش لولایت

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار، مخصوصا برای خانم هایی که موهای روشن دارند، مش لولایت می باشد. در این مدل مش، لایه هایی از موهای روشن، تیره میشوند. تفاوت رنگ ایجاد شده جلوه بسیار زیبایی را برای موها ایجاد می کند.

مش هایلایت

نقطه مقابل لولایت، مش هایلایت می باشد که برای موهای تیره کاربرد دارد. در این مدل لایه هایی از موهای تیره تا ۵ یا ۶ درجه روشن تر میشود. تفاوت رنگ ایجاد شده در این مدل باعث میشود تا موها حجیم تر از مقدار واقعی بنظر برسند.

مش فریزینگ

اصلی ترین ویژگی در این شیوه رنگ کردن مو، تفاوت بسیار زیاد و حدود ۹ درجه بین رنگ های به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال رنگ پایه مشکی و لایه های استخوانی و بسیار روشن در این شیوه انتخاب میشود و یا بالعکس.

مش سان لایت

همان طور که از نام این مدل مشخص است، خروجی و نتیجه کار شباهت زیادی به رنگ های نور خورشید دارد. در این مدل مش، موهای وسط سر تیره هستند و ساقه ها با رنگ هایی مانند طلایی و مسی به زیباترین شکل تبدیل میشوند.

از دیگر مدل های مش مو می توان به مووی لایت، هاف لایت، دارک لایت، استار لایت، لایت بری، ری لایت، لایت پلنگی، ویوو لایت، شو لایت، لایت بارانی و لایت شطرنجی اشاره کرد. هر یک از این مدل ها با توجه به سلیقه و خواسته مشتری می توانند انتخابی عالی برای زیبایی بیشتر بانوان به شمار روند.

برای اجرای هر یک از مدل های ارائه شده از شیوه های مختلفی استفاده میشود که عبارتند از: مش با کلاه، شانه ای، تکه ای و مش با فویل

بهترین و جدیدترین مدل های مش مو {۲۰۱۹}

با توجه به اینکه مش سوزنی را می پسندید یا تکه ای، انتخاب های زیادی را پیش رو خواهید داشت. هر ساله مدل ها و رنگ های خاصی در دنیای مد و زیبایی معرفی میشوند و هر یک طرفداران خاص خود را دارند. از جدیدترین مدل های مش مو می توان به مش سفید، عسلی، خاکستری یا دودی، آبی و بنفش و شرابی اشاره کرد. در هر یک از این مدل ها، رنگ های ذکر شده به صورت تکه ای یا سوزنی بر روی رنگ پایه تیره اجرا می شوند.

 

ضررهای مش مو

مش و رنگ کردن مو ممکن است با توجه به شرایط مختلف ضررهایی را برای افراد به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این عوارض در تمام خانم ها مشاهده نمیشود و تا حد زیادی به جنس پوست و موی آنها بستگی دارد. از جمله عوارض و ضررهای رنگ کردن مو می توان به خشک شدن و شکنندگی موها اشاره نمود. این مساله بیشتر در مواقعی بروز می کند که فاصله بین رنگ کردن مو کوتاه باشد. برای رهایی از چنین مشکلاتی بهترین کار این است که از رنگ کردن های متوالی خودداری کنید.

یکی دیگر از عوارض مش و رنگ کردن مو، ایجاد سوزش در پوست سر می باشد. خانم هایی که به رنگ های شیمیایی حساسیت دارند، ممکن است بعد از رنگ کردن مو با این مشکلات مواجه شوند. آسم از دیگر عوارض قرار کردن در معرض رنگ های شیمیایی می باشد.

در حالت کلی می توان گفت افرادی که به رنگ های شیمیایی آلرژی دارند و همچنین خانم های باردار، بهتر است دقت زیادی در رنگ کردن مو داشته باشند. در بسیاری از مواقع خانم های باردار، مخصوصا در ماه های ابتدایی بارداری از رنگ کردن مو منع میشوند و دلیل اصلی آن تاثیر رنگ های شیمیایی بر خون مادر در این دوران است.

نکات مهم برای نگهداری از مش مو

از جمله نگرانی هایی که اغلب افراد بعد از رنگ کردن مو با آن مواجه میشوند، تغییر سریع آنها می باشد. برای داشتن موهای زیبا و مش با دوام لازم است چند نکته را مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • از شستشوی موها با آب داغ بلافاصله بعد از رنگ کردن خودداری کنید. آب داغ خیلی سریع رنگ را از بین میبرد و موها زیبایی و جلوه خود را خیلی زود از دست خواهند داد.
  • از قرار گرفتن در مقابل حرارت زیاد بعد از رنگ و مش مو خودداری کنید. سشوار کردن های طولانی و یا قرار گرفتن در مقابل حرارت باعث میشود تا رنگ مو خیلی زود از بین برود.
  • برای کاهش عوارض و آسیب های وارد شده به مو بعد از مش، باید از تقویت کننده مو استفاده کنید.
  • استفاده از نرم کننده و ویتامینه از دیگر نکات مهمی می باشد که برای موهای رنگ شده ضروری خواهد بود. با استفاده از ویتامینه و نرم کننده می توانید PH مو را به حالت نرمال برگردانید.

روش های ترمیم مش مو

رشد همیشگی موها و همچنین تغییر رنگ مش به مرور از جمله دلایلی هستند که باعث میشوند تا نسبت به ترمیم آن اقدام کنید. برای ترمیم مش مو از چند روش می توان استفاده نمود که یکی از بهترین آنها، ترمیم با فویل می باشد. برای این منظور تکه های مش شده که در حال حاضر نیاز به ترمیم ندارند را لای فویل پیچیده و مابقی را رنگ بزنید. با توجه به اینکه ترمیم مش کلاهی و با فویل ممکن است منجر به دو رنگ شدن موها شود، در نتیجه بهتر است توسط افراد ماهر انجام شود.

 

سالن زیبایی سریرا، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در محیطی با‌شکوه و آرام به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در سالن زیبایی سریرا خدماتی متفاوت تر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید را لمس خواهید کرد، چرا که بی شک شما بانوان عزیز لایق بهترین ها هستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 312
  • بازدید ماه : 626
  • بازدید سال : 7,650
  • بازدید کلی : 31,094