loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 35 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

مانتو مهم‌ترین لباس بیرون برای خانم‌ها به شمار می‌رود. بنابراین مدل مانتو باید تنوع بسیار زیادی داشته باشد. استایل خیابانی خانم‌های ایرانی به اندازه آقایان متنوع نیست. به عنوان مثال یک آقا می‌تواند پیراهن، تی‌شرت، پولوشرت، کت و... را در استایل خیابانی بپوشد. اما یک خانم حتما باید مانتو داشته باشد. این موضوع اهمیت طراحی گوناگون مدل مانتو را مشخص می‌کند.

ظاهر شدن در جمع­های جدید و نا آشنا، کاری سرشار از استرس و نگرانی می­باشد؛ از طرفی افراد جدیدی که برای بار اول با شما برخورد می­کنند معمولا توجه­ زیادی به پوشش شما دارند و به معنایی دیگر، شما را با پوششتان قضاوت می­کند؛ پس باعث می­شود توجه­ زیادی به پوشش خود در بسیاری از جمع­ها داشته باشید، و البته که شما با ظاهری مناسب می­ توانید باطنی موقر از خود نمایش دهید.

یکی از اجزای مهم پوشش بانوان، مانتو می­باشد. مدل مانتو یکی از پر اهمیت­ترین پارامترهای هر خانم شیک­پوشی می­باشد.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به این موضوع بپردازیم.

انواع مدل مانتو

امروزه انواع مدل مانتو طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شود تا این لباس برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد. اما این تنوع ممکن است انتخاب را سخت‌تر کند. انواع مدل‌های مانتو را می‌توان با توجه به ویژگی‌های مختلفی دسته بندی کرد. اما مهم‌ترین دسته‌بندی برای مدل مانتو، کاربرد آن است. مانتوی مناسب برای هر موقعیت متفاوت است و به همین دلیل لازم است که خانم‌ها انواع مدل‌ها را بشناسند. انواع مدل‌های مانتو عبارتند از؛

  • مانتو اداری
  • مانتو اسپرت
  • مانتو مجلسی
  • مانتو دانشجویی
  • مانتو سنتی
  • مانتو با مدل‌های ترکیبی
  • مانتو تابستانی

مدل مانتو جدید

مدل‌های ترکیبی جدیدترین ایده‌ای هستند که برای مانتو ارائه شده‌اند. مانتوهایی که مدل ترکیبی دارند با استفاده از پارچه‌های متفاوتی دوخته می‌شوند. یکی از زیباترین انواع پارچه برای این مدل، پارچه حریر است. حریر خود شامل طرح‌های متنوعی است و به همین دلیل جزو محبوب‌ترین پارچه‌ها برای تولید مانتو به شمار می‌رود. پارچه‌های حریر بسیار سبک هستند و می‌توان با استفاده از آن‌ها مدل‌های مختلفی از مانتو را تولید کرد. این پارچه برای طراحی مدل ترکیبی رسمی، غیر رسمی و کژوال به کار می‌رود.

 

مانتو

 

 

پارچه دیگری که برای دوخت مانتوهای ترکیبی استفاده می‌شود، ریون است. انتخاب نوع پارچه به سلیقه مشتری بستگی دارد. به طور کلی نمی‌توان گفت کدام پارچه بهتر است. چرا که هر کدام از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارند.

مانتو زنانه اسپرت

مدل مانتو زنانه اسپرت جزو پوشش‌های زیبا، شیک و بسیار کاربردی و راحت است. مانتو‌های اسپرت خود شامل مدل‌های مختلفی می‌شوند که در ادامه آن‌ها را نام برده‌ایم.

  • مانتوهای مدل دانشجویی
  • مانتو چهارخانه
  • مانتو پشت بلند
  • مانتو اورسایز
  • مانتوهای جلوبسته
  • مانتوی جین

کاربرد مانتو اسپرت

مانتو اسپرت دانشجویی از مناسب‌ترین انواع مدل مانتو برای استفاده در دانشگاه است. این نوع مانتو ظاهر ساده و شیکی که دارد و بسیار راحت است. به طور کلی با مانتوهای اسپرت می‌توانید راحت‌ترین استایل خیابانی را ایجاد کنید. این مانتوها تقریبا با هر نوع روسری و شلواری ست می‌شوند. همچنین می‌توانید آن‌ها را بدون اکسسوری یا با اکسسوری‌های اسپرت بپوشید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مانتوها ست شدن با کفش‌های اسپرت و کتونی است. این کفش‌ها جزو راحت‌ترین مدل‌های زنانه به شمار می‌روند و برای پیاده‌روی‌های طولانی کاربرد دارند.

 

مانتو

 

رنگ‌هایی که برای مانتوهای اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا رنگ‌های خنثی است. این موضوع نیز ست کردن را برای شما راحت‌تر می‌کند. البته می‌توانید از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ‌های گرم برای مانتوهای اسپرت تابستانه انتخاب مناسبی هستند.

مانتو مجلسی متفاوت

مانتو مجلسی معمولا از پارچه‌هایی دوخته می‌شود که به راحتی چروک نشوند و روی تن صاف و مرتب بمانند. این مانتو‌ها به دلیل استفاده پلی استر بیشتر نسبت به نخ معمولی، دیرتر از سایر مانتوها چروک می‌شوند.

 

مانتو

 

 

دوخت این مدل مانتو سخت‌تر از سایر مدل‌هاست و بیشتر روی آن کار می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مانتوهای مجلسی این است که در بدن بسیار خوش حالت می‌ایستند. بنابراین اندام خانم‌ها را کاملا متناسب جلوه می‌دهند. البته باید به انتخاب سایز مناسب نیز توجه داشت.

 

مانتوهای مجلسی نسبت به مانتوهای دیگر هزینه بیشتری دارند.این موضوع به دلیل استفاده از هنر دست و کاری است که روی این نوع مانتوها انجام می‌شود. ظریف کاری‌هایی مانند گیپوردوزی، گلدوزی، مروارید دوزی و تکه دوزی بسیار حساس هستند و روی مانتوهای مجلسی انجام می‌شوند.

مانتوهای مجلسی مدل‌های شکیلی دارند. اما می‌توان در میان آن‌ها مدل‌های متفاوتی نیز پیدا کرد که جلوه بیشتری داشته باشند. برای خرید چنین مانتویی باید به نکاتی که در زیر آورده‌ایم توجه داشته باشید.

  • حتما سایز مناسب انتخاب کنید.
  • مدل مانتو و پارچه باید متناسب با استایل اندام شما باشد.
  • رنگ مانتو باید با سایر اجزای استایل شما هماهنگ باشد.
  • بهتر است از فروشگاهی خرید کنید که مدل‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد (در قسمت‌های بعدی توضیحات بیشتری در این باره خواهیم داد).

مانتو مزونی

مانتوهای مزونی شامل انواع طرح‌های ترکیبی است که با رنگ بندی زیبا و جذابی تولید و دوخته می‌شود. طراحان مانتوهای مزونی با توجه به سلیقه مشتریان خود و ایده‌های تازه طرح‌های جدیدی ارائه می‌دهند. اگر جزو افرادی هستید که به مدل‌های منحصر به فردی که در بازار پیدا نمی‌شود، علاقه دارید؛ بهتر است به سراغ مدل مانتوی مزونی بروید.

طراحان مزون‌ها هر ایده‌ای را به لباس‌های شیک تبدیل می‌کنند. آن‌ها حتی ممکن است طرح‌های کلاسیک و مدرن را با هم تلفیق ‌کنند. کار طراحان مزون‌ها مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرد. یک مزون معتبر همیشه مشترکان بسیاری دارد.

مانتو با طراحی خاص

امروزه طراحان داخلی لباس توانسته‌اند انواع مدل مانتو را با طراحی‌های خاص با توجه به سلیقه‌های خاص مشتریان خود طراحی و ایده پردازی کنند. آن‌ها به خوبی مدها و ترندهای جهانی را در مانتوهای پیاده می‌کنند. به همین دلیل همیشه مانتوها متناسب با مد روز به بازار عرضه می‌شود. البته در بسیاری از موارد طراحان ایرانی بدون تکیه به مدهای جهانی و صرفا با توجه به سلیقه مردم، مدل مانتوی جدیدی را طراحی و تولید می‌کنند. طراحان لباس با توجه به مدل‌های ترک و اروپایی نیز توانسته‌اند مانتوهایی را با طراحی‌های خاص ایجاد کنند.

 

 

مانتو

 

شاید ساختن استایل با مانتوهای خاص کمی سخت‌تر باشد. برای این مانتو شما به روسری‌های خاص و اکسسوری‌های متناسب با آن‌ها نیاز دارید. اما می‌توانید مطمئن باشید که این مدل‌ها به خوبی می‌توانند توجه افراد سخت پسند را به خود جلب کنند.

الگوهای برش مانتو

الگوهای برش مانتو به مدل آن‌ بستگی دارد. به همین دلیل لازم است طراحان و دوزندگان انواع مدل مانتو تجربه بسیاری در این زمینه داشته باشند. آن‌ها باید بدانند که هر مانتو به چه الگوی برشی نیاز دارد. الگوی برش شامل جزئیات و نکات دقیق است. به همین دلیل هر کسی نمی‌تواند این الگوها را طراحی کند یا آن‌ها را به یک لباس تبدیل کند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد چند مدل مانتو پرطرفدار صحبت کردیم. اما تنوع مانتوها بیش از چیزی است که صحبت شد. فروشگاه هنیل جزو فروشگاه‌هایی است که بیشتری تنوع محصول را دارد. شما می‌توانید در این مجموعه مدل‌های مختلف مانتو را مشاهده و خریداری کنید. همچنین می‌توانید شلوار، روسری و اکسسوری‌های مناسب با آن را نیز خریداری کنید. کاهش هزینه و خرید سریع و ایمن مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از فروشگاه هنیل است.

CafeSeo بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

این روزها با پیشرفت صنعت طراحی لباس، تنوع محصولات بسیار زیاد شده است. دختران یکی از گروه‌هایی هستند که از این تنوع لذت بسیاری می‌برند. لباس دخترانه در انواع طرح و مدل دوخته می‌شود و برای موقعیت‌های مختلف مناسب است. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که وجود دارد این است که لباس دخترانه با لباس زنانه چه تفاوتی دارد؟

لباس دخترانه چیست؟

لباس‌های دخترانه رنگ‌های شادتر و روشن‌تری دارند. برخی از مدل‌هایی که برای این لباس‌ها طراحی می‌شود، برای خانم‌های بزرگسال مناسب نیست. به طور کلی انتخاب استایل متناسب با سن اهمیت بسیاری دارد. البته در طراحی لباس برای دختران نیز باید به سن آن‌ها توجه داشت. به عنوان مثال مانتو برای دختران کوچک مناسب نیست. اما برای دخترهای بالای ۱۰-۱۲ سال باید مانتوهایی متناسب با سنشان طراحی کرد. همین روند در مورد سایر لباس‌های دخترانه نیز وجود دارد.

انواع لباس دخترانه

در آغاز هر سال و حتی آغاز هر فصل طراحان ترندهای جدیدی از انواع لباس به بازار عرضه می‌کنند. طراحی لباس دخترانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. انواع لباس دخترانه برای فصل‌های گوناگون طراحی و دوخته می‌شود.

 

لباس دخترانه

به طور کلی می‌توان لباس‌های دخترانه را در دسته‌های زیر قرار داد.

  • لباس مجلسی.
  • لباس اسپرت.
  • لباس‌های زمستانه.
  • لباس‌های تابستانه.
  • لباس دانشجویی و مناسب برای خیابان.
  • لباس‌های خانگی

البته تنوع لباس دختر خانم‌ها به حدی زیاد است که می‌توان دسته‌بندی‌ بیشتری برای آن‌ها ارائه داد. اما می‌توان گفت گروه‌های اصلی را نام بردیم.

ترندهای لباس ۲۰۲۰

شناخت ترندهای لباس و استفاده از آن‌ها به تشکیل بهترین استایل‌ها کمک می‌کند. طراحی جدید ترندهای ۲۰۲۰ توجه خانم‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که لباس ترند باید با فیزیک شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال برخی از ترندها برای خانم‌هایی که خیلی لاغر هستند، مناسب نیست. به همین دلیل اگر از آن‌ها استفاده کنند هم جلوه لباس از بین می‌رود و هم خوش پوش نخواهند بود.

ترندهای لباس سال ۲۰۲۰ عبارتند از؛

  • شنل‌ها
  • لباس‌های چرم رنگی
  • لباس‌های چهارخانه
  • پالتوهای پردار
  • پالتوهای خزدار
  • بوت‌های لژدار
  • کفش‌های مربعی
  • کلاچ‌های نرم
  • کیف‌های کوچک و رنگی.
  • آستین پف دار.

البته ترندهای دیگری نیز در دنیا وجود دارند. اما نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در هر کشور ترندهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به فرهنگ آن نزدیک باشند. به همین دلیل لباس‌های دخترانه ایرانی ۲۰۲۰ با توجه به ترندهای بالا طراحی می‌شوند.

مدل لباس دخترانه جدید

همانطور که می‌دانید لباس دخترانه در مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. انتخاب لباس هر فرد باید با توجه به قد، وزن، فرم اندام، رنگ پوست و سایر ویژگی‌های ظاهری او انجام شود. اگر لباس جدید برای ظاهر شما مناسب نیست، بهتر است به سراغ مدل‌های دیگر بروید.

 

لباس دخترانه

 

برای انتخاب راحت‌تر در مورد لباس شما به مجموعه‌ای نیاز دارید که مدل‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها را ارائه دهد. علاوه بر تنوع جنس، بروزرسانی محصولات نیز مهم است. فروشگاهی که همیشه لباس‌های جدید را موجود دارد، می‌تواند توجه مشتریان بیشتری را جلب کند. چرا که با چنین فروشگاهی دیگر نیازی نیست مشتریان ساعت‌ها زمان برای پیدا کردن لباس مورد نظر خود صرف کنند. یا مجبور شوند فروشگاه‌های زیادی را برای آن بگردند.

خرید اینترنتی لباس دخترانه نوجوان

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، برای طراحی و دوخت لباس دخترانه باید به سن آن‌ها توجه داشت. لباس‌هایی که برای دختران نوجوان طراحی می‌شود، نه باید به اندازه لباس‌های دختربچه‌ها طراحی کودکانه داشته باشد و نه به شکل لباس‌های مناسب برای خانم‌های جوان باشد. فیزیک دخترهای مختلف در دوران بلوغ متفاوت است. به همین دلیل لازم است که لباس‌های مناسب برای این گروه سایزبندی‌های مختلفی داشته باشند. مهم‌ترین نکاتی که برای خرید لباس دختران نوجوان به آن توجه داشته باشید، عبارت است از؛

  • انتخاب لباس‌هایی با رنگ‌های شاد.
  • انتخاب سایز مناسب (سعی کنید در هر بار انتخاب لباس، دوباره سایز بگیرید. چرا که رشد دختران نوجوان نسبت به دختران کوچک بیشتر است).
  • انتخاب لباس‌های ست توجه دختران نوجوان را جلب می‌کند.
  • معمولا دخترهای نوجوان استایل اسپرت و نیمه اسپرت را ترجیح می‌دهند.
  • بهتر است از استایل‌های رسمی برای دختران نوجوان استفاده نشود.
  • استفاده از لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد، زیبایی ظاهر فرد و جلوه لباس را از بین می‌برد

لباس دخترانه مجلسی

انتخاب لباس مجلسی برای دخترها نسبت به لباس‌های دیگر سخت‌تر است. چرا که در بسیاری از موارد دختران لباس‌های پرنسسی و پر زرق و برقی را می‌پسندند که برای خانم‌ها طراحی شده‌اند. همین انتخاب اشتباه باعث می‌شود سن آن‌ها خیلی بیشتر از چیزی که هست به نظر برسد. البته انتخاب لباس مجلسی برای دخترهای کوچک‌تر کار سختی نیست. بهترین انتخاب برای آن‌ها پیراهن‌های کوتاه است. البته می‌توان لباس‌های مختلفی را ست کرد. به عنوان مثال می‌توان دامن را با تاپ یا شومیزهای مجلسی ست کرد. یا حتی شومیزهای دخترانه را با شلوارهای مختلف پوشید و استایل مجلسی جذابی به وجود آورد.

لباس دخترانه

 

لباس‌های مجلسی نیز مانند سایر استایل‌های دخترانه تنوع بسیاری دارند. به همین دلیل هر شخص می‌تواند انتخابی متناسب با اندام و سلیقه شخصی خود داشته باشد.

لباس دخترانه اسپرت

لباس دخترانه اسپرت در بین دختر خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. استایل اسپرت می‌تواند برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد. در ادامه لباس‌های اسپرت مناسب برای برخی از موقعیت‌ها را نام برده‌ایم.

 

لباس دخترانه

 

  • استایل خیابانی: شلوارهای جین به همراه مانتوهای اسپرت بهترین استایل برای خیابان هستند. تنوع مانتوهای اسپرت بسیار زیاد است.
  • استایل ورزشی: یک ست سوییشرت و شلوار ورزشی می‌تواند برای دخترهای ورزشکار بهترین انتخاب باشد. البته اگر ورزش‌هایی مانند کوهنوردی و سایر ورزش‌ها در فضای باز انجام می‌دهید، بهتر است ست‌هایی را انتخاب کنید که سوییشرت یا هودی‌های بلندتر دارند.
  • استایل خانگی: لباس‌های اسپرت برای استایل خانگی نیز می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. دخترها حتی می‌توانند لباس‌های اسپرت را در دورهمی‌ها و مهمانی‌های صمیمی بپوشند.

لباس دخترانه بلند

لباس دخترانه بلند یکی از پرفروش ترین لباس‌های دخترانه است. بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که با لباسی در مجالس حاضر شوند که پوشش کاملی داشته باشد. لباس‌های بلند به خصوص برای دختر خانم‌هایی که قدبلند هستند، مناسب است. لباس‌های بلند در انواع رسمی، مجلسی و اسپرت طراحی می‌شوند.

سخن آخر

در قسمت‌های قبل گفتیم که شما به کمک فروشگاهی که محصولات جدید و متنوعی ارائه می‌دهد، می‌توانید خرید آسانی داشته باشید. یکی از بهترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه، فروشگاه اینترنتی هنیل است.. در این مجموعه انواع لباس دخترانه برای گروه‌های مختلف ارائه می‌شود. انواع لباس‌های ترند در هنیل موجود هستند. علاوه بر آن هر شخص می‌تواند با توجه به فیزیک جسمانی، رنگ پوست و سلیقه خود بهترین لباس را از میان محصولات متنوع هنیل انتخاب کند.

CafeSeo بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

آقایان به پوشش خود برای ظاهر شدن در اجتماع بسیار اهمیت می­دهند زیرا نشان دادن قدرت و بزرگی آن ها، مسئله مهمی برایشان است.

لباس مردانه، با طرح ها و رنگ های بیشماری که دارد، این امکان را به پسرهای جوان و مردان شاغل می­دهد که شیک ترین پوشش و راحت ترین جنس را به تن خود کنند. امروزه تنوع لباس مردانه بسیار زیاد شده است. هرکدام از مدل‌های این لباس‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث سخت شدن انتخاب میان آن‌ها می‌شود. بسیاری از افراد لباس خود را براساس سلیقه شخصی انتخاب می‌کنند. برخی نیز مدل‌های جدید و مطابق با مد روز را ترجیح می‌دهند. در این مقاله قصد داریم توضیحات جامعی در مورد انواع لباس‌های مردانه ارائه دهیم. همچنین نکاتی را آموزش داده‌ایم که به شما در انتخاب بهترین لباس‌ها کمک می‌کند. با ما همراه باشید

لباس مردانه در طرح جدید

صنعت مد در حال پیشرفت روز افزون و ارائه مدل‌های جدید لباس مردانه به بازار است. رقابت شدید باعث طراحی و تولید لباس‌های زیباتر و متنوع‌تر شده است و از هر نظر به نفع مشتری است. در واقع طراجان . تولیدکنندگان البسه مردانه برای اینکه بتوانند توجه افراد با سلیقه‌های مختلف را جلب کنند، باید مدام لباس‌های جدیدی به بازار ارائه دهند.

طرح‌های بسیاری برای لباس مردانه در بازار موجود است. اما کیفیت هرکدام و البته قیمت آن‌ها متفاوت است. لباس‌های جدید در کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. این باعث می‌شود قیمت‌ها نیز متفاوت باشد. این موضوع باعث شده است که افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از طرح‌های جدید لباس مردانه استفاده کنند.

البته برای تهیه محصولات جدید باید حتما به فروشگاه‌هایی مراجعه کرد که محصولات خود را مطابق با مد روز بروزرسانی می‌کنند. پیدا کردن چنین فروشگاهی در سطح شهر شاید ساده نباشد، اما به کمک اینترنت می‌توانید بهترین فروشگاه را پیدا کنید.

لباس مردانه

 

لباس مردانه اسپرت

در حالت کلی لباس‌ها به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم می‌شوند. در طراحی لباس‌های اسپرت، دست طراح بازتر است. چون می‌تواند مدل‌ها و طرح‌های مختلفی را به کار گیرد. اصولا در طراحی چنین لباس‌هایی محدودیت زیادی وجود ندارد. بنابراین طراحان می‌توانند با خلاقیت خود مدل‌های جدیدی را ارائه دهند. به همین دلیل است که میان مدل‌های مختلف لباس‌های اسپرت تفاوت‌های بیشتری وجود دارد. رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ممکن است مخاطب را سردرگم کند. شاید برای ما هم سخت باشد که از بین محصولات متنوع، لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه نکاتی در مورد خرید لباس اسپرت مردانه بیان کرده‌ایم.

مدل لباس

لباس‌های اسپرت می‌توانند شامل پیراهن، تی‌شرت‌ها، پولوشرت‌ها و... باشند. شلوارهای اسپرت نیز انواع مختلفی دارند. مدل‌ لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید، باید با یکدیگر هماهنگ باشد. به عنوان مثال موارد زیر باهم سازگار هستند.

  •  شلوارهای زاپ‌دار با تی‌شرت‌ها و پیراهن‌های اسپرت هماهنگ هستند.

  • شلوار لی را می‌توان با انواع لباس‌ها برای بالاتنه پوشید. ترکیب شلوار لی با پیراهن و کت تک اسپرت، استایل اسپرت و رسمی را باهم ترکیب می‌کند.
  • پوشیدن پیراهن به همراه تی‌شرت انتخاب خوبی برای تیپ اسپرت است.

لباس مردانه

البته استایل‌های اسپرت بسیار متنوع هستند. اما موارد بالا جزو پرطرفدارترین ست‌های اسپرت به شمار می‌روند.

رنگ لباس‌ها

ست کردن رنگ لباس‌ها بسیار مهم است. شما باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که ترکیب آن‌ها با یکدیگر ظاهری جذاب داشته باشد. برای مثال رنگ سفید و مشکی یا خاکستری ترکیب خوبی با یکدیگر می‌سازند. ترکیب رنگ در لباس نقش مهمی ایفا می‌کند. در لباس‌های اسپرت می‌توان از رنگ‌های گرم‌ نیز استفاده کرد. اما این تنوع در لباس‌های رسمی به این شدت نیست.

انتخاب طرح‌های مناسب

طرح‌های بسیار زیادی روی لباس مردانه اسپرت طراحی می‌شوند. شما می‌توانید براساس سلیقه خود، طرح زیبایی را انتخاب کرده و به تن کنید. امروزه طرح‌های روی لباس‌ها شامل شعارها، جملات و نقش‌های مفهومی نیز هستند.

 

لباس مردانه

 

انتخاب سایز مناسب

برخی از افراد از لباس‌های تنگ و یا سایز کوچک استفاده می‌کنند. این کار علیرغم تصور این دسته از افراد، ظاهر جذابی نداشته باشد. لباس‌ها باید کاملا مناسب اندام شما باشند تا جلوه زیبای خود را نشان دهند.

ست لباس مردانه رسمی

ست لباس مردانه رسمی، نیاز هر مرد و پسری است. این لباس‌ها برای موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. البته بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند در روزمره نیز از استایل رسمی استفاده کنند.

به طور کلی انتخاب لباس متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارید، اهمیت فراوانی دارد. طبق تحقیقات روانشناسی، آقایانی که ست شیک رسمی به تن دارند، مورد احترام بیشتری قرار می‌گیرند می‌توانند توجه‌ها را به سوی خود جلب کنند. همچنین افراد حرف آقایانی که ظاهر شیکی دارند را راحت‌تر قبول می‌کنند! به همین دلیل آقایان در محل کار خود و جلسات مهم از این استایل استفاده می‌کنند. انواع لباس رسمی عبارتند از؛

  • شلوار پارچه‌ای: این شلوارها همیشه به عنوان یک لباس رسمی شناخته می‌شوند.
  • شلوار کتان: شلوار کتان جزو انواع لباس مردانه است که برای استایل‌های رسمی یا غیر رسمی کاربرد دارد. این شلوار را هم می‌توان با کت‌های رسمی ست کرد و هم با پیراهن‌های اسپرت.
  • تیشرت یقه‌دار: تیشرت‌های یقه‌دار با یک شلوار پارچه‌ای مناسب یک ست زیبا را می‌سازند. چنین تیشرتی با شلوار کتان نیز ظاهری نیمه رسمی دارد.
  • تک‌کت‌ رسمی: این کت‌های پارچه‌ای با یک پیراهن و یک شلوار پارچه‌ای مناسب، استایل بسیار شیکی می‌سازند. این لباس مردانه با یک تیشرت یقه‌ گرد و شلوار کتان نیز حالتی نیمه‌رسمی ایحاد می‌کند.
  • پیراهن‌ها: پیراهن‌های پارچه‌ای رسمی در تنوع بسیاری در بازار موجود هستند. فقط کافی است که آن‌ها را با لباس‌های دیگر خود ست کنید.

 

لباس مردانه

 

لباس مردانه مجلسی

لباس مجلسی شاید باارزش‌ترین لباس برای مردها باشد. چراکه همیشه اتوکشیده و در کاور مخصوص خود نگه‌داری می‌شود. لباس مجلسی مردانه یک کت و شلوار به همراه جلیقه است. البته برخی جلیقه را می‌پوشند و برخی نیز به آن علاقه‌ای ندارند. این لباس‌ها می‌توانند به همراه یک کراوات یا پاپیون باشند. شاید در نگاه اول لباس مردانه مجلسی متنوع به نظر نرسد و افراد تصور کنند نیازی به فکر کردن در مورد انتخاب آن ندارند. اما در خرید این لباس نیز باید به نکاتی توجه کنید. برای مثال کراوات باید به اندازه‌ای باشد که نوک آن روی کمربند بیفتد. رعایت نکات ساده‌ای مثل این می‌تواند تأثیر بسیاری داشته باشد. لباس‌های مجلسی طرح‌های متنوعی دارند که باید با اندام شما سازگار باشند. به عنوان مثال انتخاب طرح‌های راه راه عمودی برای افراد لاغر چندان مناسب نیست.

۴ مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هنیل

فروشگاه هنیل یک فروشگاه بسیار معتبر آنلاین در کشور است. این سایت در زمینه انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعالیت دارد. همچنین شما می‌توانید انواع اکسسوری‌های لازم برای تکمیل کردن لباس‌های خود را در این فروشگاه بیابید. این سایت فروشگاهی ۴ مزیت مهم دارد که به آن‌ها می‌پردازیم.

  • اعتبار: این سایت تمام مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد. همچنین با ارائه محصولات باکیفیت به قیمت مناسب در بین مشتریان نیز معتبر شده است.
  • موتور جستجوی لباس: هنیل بیش از اینکه یک فروشگاه باشد، یک موتور جستجو است! شما می‌توانید هر طرح و رنگی از لباس را در این سایت پیدا کنید.
  • تنوع محصولات: فروشگاه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف لباس‌های مردانه است.
  • خرید آسان: هنیل یک فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که هستید، از فروشگاه بازدید کنید. پس از سفارش محصول نیز در کم‌ترین زمان ممکن لباس مردانه یا دیگر لباس‌های خریداری شده را تحویل می‌گیرید.
CafeSeo بازدید : 31 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

لباس زنانه، بسته به این که برای منزل باشد یا خارج منزل، زمستان باشد یا تابستان، مهمانی باشد یا پارک رفتن، دسته بندی می­شوند.

خانم ها عاشق مد و خرید هستند و در هر شرایطی دوست دارند بهترین لباس ها را بپوشند. لباس زنانه بی­نهایت طرح و جنس را شامل می­شود تا هر سلیقه­ای را به خود جلب کند.خرید لباس زنانه برای خانم‌ها ‌یکی از مهم‌ترین کارها است. آن‌ها با دقت و سلیقه‌ بسیاری لباس خود را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل هم در صنعت تولید لباس، به لباس زنانه توجه زیادی می‌شود. سالانه مدل‌های بسیار متنوعی از لباس‌ها برای خانم‌ها روانه بازار می‌شوند. تنوع زیاد این مدل‌ها نیز انتخاب را دشوار می‌کند.

اهمیت زیادی که خانم‌ها به ظاهر خود می‌دهند، باعث دقت زیاد آن‌ها هنگام خرید می‌شود. اما علیرغم این دقت برخی از خانم‌ها انتخاب‌ های اشتباهی دارند. چرا که ممکن است لباس برای فرم اندام‌ آن‌ها یا رنگ پوستشان مناسب نباشد. در این مقاله اطلاعات مفیدی برای انتخاب بهترین لباس زنانه در اختیار شما قرار داده‌ایم که به شما در انتخاب ساده‌تر و بهتر کمک می‌کند.

لباس زنانه

از آنجا که خانم ها عاشق خرید کردن و دنیای مد هستند، لباس زنانه بزرگ­ترین مجموعه پوششی بشر را به خود اختصاص داده است. از میان تمام پوشاک های خردسالان و بزرگسالان، پوشاک زنانه بیشترین درخواست تولید و هم­چنین بیشترین میزان فروش را دارا است؛ هم­چنین در سال­ های اخیر انواع زیادی از آن به بازار منتقل شده­ است.

لباس زنانه شامل :

تیشرت

بلوز

پلیور

سویشرت

تاپ

شومیز

شلوار راحتی

شلوار جین

شلوار رسمی

دامن

ماکسی

بافت

لباس مجلسی

لباس رقص

ست ورزشی و اسپرت

مانتو

هودی

سرهمی

لباس خواب

لباس بارداری

و ... است.

لباس زنانه، بسته به محلی که قرار است از آن استفاده شود، رنگ پوست، فیزیک و وزن شخص، قد شخص، موقعیت آب و هوایی، طرح و جنس لباس و ... انتخاب می­شود.

لباس زنانه- هنیل

 

لباس زنانه خانگی

لباس زنانه خانگی، یکی از راحت­ترین انواع لباس­ های بانوان می­باشد؛ مهم­ترین فاکتور این لباس میزان راحتی آن می­باشد. این لباس بسته به نوع شرایط آب و هوایی می­تواند نخی و دارای رنگ­­­­های دلربای تابستانی یا ضخیم و گرم برای زمستان باشد.

بدون شک یکی از خواسته ­های هر خانمی، ست بودن اجزای پوشش او می­باشد. به همین جهت، طراحان و خیاط های مزونی و تولیدی، دست به عرضه کردن لباس­ هایی زده­اند که از ابتدا با یک نوع پارچه و طرح دوخته شده­اند و به اصطلاح ست هستند؛ هم­چنین اخیرا ست هایی تولید کرده­اند که تضاد رنگ یا طرح دارند و بسیار شیک و مد روز هستند.

لباس­های خانگی ست نیز یکی از محصولات پر طرفدار در سال­های اخیر، برای بانوانی می­باشد که در منزل به تیپ خود اهمیت می­دهند.

برای خانم ­های میانسال یا حتی جوان، دامن یکی از انتخاب­های قدیمی آن­ ها می­باشد که راحتی را به آن ­ها هدیه می­دهد. دامن های گل گلی و رنگی رنگی که پر از شکوفه های بهاری یا برگ های پاییزی هستند و به زندگی بانوان شادی می­ بخشند. دامن هایی که می­توان با آن ها یک رقص کودکانه کرد و دور خود چرخید و خندید. دامن پوشیدن حس راحتی و شادی خاصی همراه خود دارد.

 

لباس زنانه- هنیل

نحوه ست لباس زنانه

ست کردن، هنری خلاقانه و انرژی بخش است که توسط طراحی که لباس را جان می­بخشد، یا خانمی که عاشق خرید است و لباس را خریداری می­کند، صورت می­گیرد.

نحوه ست لباس زنانه به این صورت است که، خانمی که در حال خرید است به کمک فروشنده، لباس های زنانه­ای را که از نظر رنگ، جنس پارچه، طرح روی آن ها، برند و ... شبیه به هم هستند را انتخاب کرده و در کنار هم قرار داده تا با هم مقایسه شوند؛ در صورت پسندیده شدن از طرف مشتری، آن ها را خریداری کرده و به صورت ست استفاده می­شوند.

ست کردن لباس زنانه، هم برای لباس های خانگی است و هم برای لباس های مهمانی و مجلسی. هم­چنین می­توان لباس های خود را با همسر یا فرزند خود ست کرد. ست های مادر دختری، یکی از پر طرفدارترین و زیباترین ست ­هایی است که در هر دوره­ای از زمان، مادران همراه دخترانشان انجام می­دهند.

فرض کنید دو رفیق همراه هم وارد سالن مهمانی شوند یا برای یک مصاحبه کاری به موسسه­ای رفته باشند، وقتی اعضای آن مجلس یا سازمان به آن دو نگاه کنند، حس خوبی از ترکیب رنگ ها، دنیای پارچه ها و نزدیکی رابطه آن دو رفیق دریافت می­کنند.

نکات انتخاب لباس شب زنانه

لباس شب مخصوص مهمانی‌های مختلف است. این مهمانی‌های می‌توانند رسمی یا یک دورهمی دوستانه باشند. انتخاب لباس به نوع مهمانی نیز بستگی دارد. در ادامه به نکات کلیدی اشاره کرده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید بهترین لباس شب برای هر موقعیتی را انتخاب کنید.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

لباس مناسب برای دورهمی‌های دوستانه

در این دورهمی‌ها شما می‌توانید از لباس‌های راحت‌تر استفاده کنید. پوشیدن یک تونیک شیک یا پیراهنی کوتاه می‌تواند مناسب چنین مهمانی‌هایی باشد. برای اینگونه مهمانی‌ها لباسی انتخاب کنید که هم راحت و هم شیک باشد. در این دسته‌ از مهمانی‌ها دست شما برای انتخاب استایل اسپرت نیز باز است.

 

لباس مناسب برای مهمانی‌های رسمی

در مهمانی‌های رسمی باید از لباس‌های رسمی استفاده کنید. لباس زنانه مخصوص این مهمانی‌ها لازم نیست زرق و برق زیادی داشته باشد. یک پیراهن کوتاه ساده مناسب مجالس رسمی است. البته با استفاده از اکسسوری‌هایی مثل دستبند و گردنبند نیز زیباتر می‌شود. در چنین موقعیت‌هایی می‌توان از کت شلوار مجلسی یا کت و دامن نیز استفاده کرد.

لباس مناسب برای جشن‌های مختلف

در جشن‌هایی مثل جشن تولد هردو مدل لباس نیمه رسمی و رسمی را می‌توان انتخاب کرد. در این مهمانی‌ها دست شما برای انتخاب بازتر است و می‌توانید هر استایلی را برای خود تشکیل دهید. در جشن‌ها خانم‌های جوان تحرک بیشتری دارند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود لباسی را انتخاب کنند که در آن راحت باشند. لباس‌های رسمی نیز همیشه برازنده خانم‌های بالای ۴۵ سال هستند.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

۳ نکته در انتخاب لباس زنانه شیک

تنوع لباس‌های موجود در بازار در بسیاری از موارد انتخاب را برای خانم‌ها سخت می‌کند. اما با توجه به سه نکته مهم می‌توانید بهترین لباس‌ها را خریداری کنید. در ادامه درباره آن‌ها صحبت کرده‌ایم.

نکته اول: تناسب رنگ‌های به کار رفته در لباس

رنگ لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید باید با هم متناسب باشند. ممکن است شما لباس‌هایی را بخرید که بسیار زیبا هستند. اما ترکیب‌ آن‌ها لزوما زیبا نیست. ست کردن نیز همیشه به معنی انتخاب لباس‌های همرنگ نیست. هارمونی رنگ‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در زیبایی استایل شما داشته باشد.

نکته دوم: انتخاب لباس با توجه به ویژگی‌های ظاهری

اندازه یک لباس باید با فرم بدن شما مطابقت داشته باشد. لباس زنانه نباید تنگ یا گشاد باشد. برخی از افراد تصور می‌کنند با انتخاب لباس‌های خیلی گشاد می‌توانند اضافه وزن خود را پنهان کنند. اما نباید فراموش کرد که لباس‌های گشاد آویزان می‌شوند و فرم خوبی در بدن ندارند. البته این موضوع به مدل نیز وابسته است.

نکته دیگر در این زمینه انتخاب لباس زنانه متناسب با رنگ پوست است. به طور کلی می‌توان گفت رنگ‌های خیلی روشن برای چهره‌های سفید مناسب نیست و رنگ‌های خیلی تیره برای چهره‌های سبزه کاربرد ندارد.

نکته سوم: استفاده از اکسسوری در کنار لباس

استفاده از اکسسوری‌ها مناسب در کنار یک لباس زنانه شیک، تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی شما دارد. اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که با لباس مورد نظر همخوانی داشته باشد. اکسسوری می‌تواند شامل هر چیزی باشد. از کیف و کمربند گرفته تا زیورآلات و جواهرات زنانه.

مدل لباس زنانه پوشیده ایرانی

برخی از خانم‌ها به لباس‌های پوشیده علاقه دارند. آن‌ها سعی می‌کنند که در هر مراسمی پوشیده باشند. به خصوص در مهمانی‌هایی که رسمی هستند. البته در کنار پوشیده بودن، شیک به نظر رسیدن نیز مهم است. به طور کلی نکاتی که در قسمت‌های قبلی بیان کردیم، برای انتخاب تمام لباس‌های زنانه باز و پوشیده کاربرد دارند. لباس‌های زنانه پوشیده متنوعی در بازار موجود هستند. بنابراین خانم‌ها می‌توانند لباس مناسب برای خود را انتخاب کنند.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

فروشگاه آنلاین هنیل انواع لباس زنانه مثل لباس‌های پوشیده ایرانی را عرضه می‌کند. این فروشگاه سلیقه‌های مختلف را در نظر گرفته و حق انتخاب وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لباس‌هایی شیک در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف که دارای جنس باکیفیتی هستند در هنیل عرضه می‌شوند. پس اگر به لباس زنانه پوشیده علاقه دارید، می‌توانید لباس موردپسند خود را این فروشگاه بیابید.

لباس مجلسی مناسب عروسی

شاید انتخاب لباس برای مجلس عروسی، کار بسیار سختی برای خانم‌ها باشد. چراکه می‌خواهند زیباترین لباس را بپوشند. معمولا لباس‌های مجلسی خیلی شیک برای چنین مجالس بزرگی انتخاب می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود در این مجالس از انتخاب لباس‌های اسپرت یا لباس‌های مناسب دورهمی خودداری کنید.

لباس زنانه مناسب برای معمولا پیراهن‌های ماکسی‌ هستند. طراحان و خیاطان روی پارچه و دوخت این نوع پیراهن‌ها بسیار کار می‌کنند. به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز معمولا نسبت به سایر لباس‌ها بیشتر است. به همین دلیل لازم است هنگام انتخاب این نوع لباس‌ها توجه ویژه‌ای به فاکتورها موثر در انتخاب بهترین لباس داشته باشید.

قیمت لباس زنانه

قیمت لباس زنانه، بستگی به مقدار پارچه و کاری که برای طرح دادن به پارچه شده است، دارد. هم­چنین این که لباس برای چه محلی خریداری می­شود؛ مثلا قیمت لباس های مجلسی و اداری زنانه، از لباس های اسپرت و خانگی آن ها بیشتر است.

از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت لباس های زنانه : جنس پارچه، میزان کار کردن روی پارچه، مدت زمان دوخت، برند شرکت و مزونی است که آن را دوخته است.

خرید اینترنتی لباس زنانه

خرید اینترنتی این روزها رواج بسیاری دارد. امروزه شهرهای بزرگ بسیار شلوغ و پرترافیک هستند. هوای آن‌ها نیز معمولا آلوده است. فروشگاه‌های لباس زنانه شهرهای کوچک نیز معمولا محصولات متنوعی ندارند. یک فروشگاه‌ آنلاین معتبر می‌تواند تمام این مشکلات را حل کند. شما می‌تواند در هرجا که هستید به فروشگاه آنلاین دسترسی داشته باشید.

 

مدل لباس زنانه جدید

 

سایت هنیل یکی از لباس‌ فروشی‌های آنلاین معتبر کشور است. فروشگاهی که تنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع لباس زنانه رسمی، نیمه رسمی و غیررسمی در هنیل موجود هستند. بنابراین با یک جستجوی ساده به لباس موردنظر خود می‌رسید. جالب است بدانید که هنیل یک تولیدکننده نیز هست. بنابراین می‌توانید لباس‌ها را با هزینه مناسب‌تری خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

CafeSeo بازدید : 26 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

یکی از اجزای پر اهمیت و جدانشدنی در هر استایل و هر پوششی بی­ شک کفش می­ باشد. به معنایی دیگر کفش جزء کامل­ کننده­ ی استایل شما می­ باشد که در کنار لباس­های جذاب و شکیل، یک استایل برازنده برای شما خواهد ساخت.

این کفش ها هستند که شما را به جاهایی می­برند که لایق آن هستید

اهمیت کفش­ باعث می­شود انتخاب آن­ برای اشخاص سخت­تر شود. از طرفی برای انتخاب کفش پارامتری جدیدی به اسم راحتی و نگهداری از سلامت پا نیز وجود دارد که شاید در انتخاب لباس­ها چندان اهمیتی نداشته باشد. یک کفش خوب مانند یک محافظ خوب برای پای شما در برابر هرگونه آسیب­ خارجی می­باشد.

میان انواع مختلف کفش و سبک­های آن یکی از همیشگی­ترین گزینه­ ها که در هیچ دوره­ای از زمان قدیمی نخواهد شد، کفش اسپرت می­باشد. کفش اسپرت علاوه­بر پارامتر مهم راحتی که در اختیار مشتری خواهد گذاشت، یکی از بهترین گزینه­ ها برای ست کردن با دیگر اجزای استایل فرد می­ باشد.

بدون شک همه می‌دانیم که کفش اسپرت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کفش در بین خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف است.اهمیت کفش در پوشش هر شخص چه زن چه مرد، و در هر سنی امری اجتناب ناپذیر است. راحتی و زیبایی این نوع کفش مهم‌ترین دلیل انتخاب آن توسط افراد گوناگون است. مدل‌های کفش‌های اسپرت نیز مانند سایر کفش‌ها در هر سال بروزرسانی می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورند ترندهای اسپرت ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

 

 

کفش اسپرت

 

انواع کفش ­اسپرت

کفش مخصوص دومیدانی

اولین پارامتر مهم در این کفش­ها وزن کم و راحتی بی­همتای آن­ها می­باشد تا باعث سنگینی پای شخص نشود. همچنین این کفش­ دارای ضربه­گیرهای مناسب می­باشد. انعطاف ­پذیری یکی دیگر از مشخصات مهم این دسته از کفش­ها می­باشد.

کفش فوتبال

در این نوع کفش ابتدا باید شخص بداند که کفش خود را برای استفاده در چه زمینی می­خواهد تا میزان استوک­های موجود در کفش خود را مطابق با آن تعیین کند. این نوع از کفش دور دوزی­های خاصی را دارد تا قدرت توپ و شوت کنترل شود.

کفش تنیس

کفش­های تنیس باید از طراحی­ های خاصی برخوردار باشند تا به ورزشکار اجازه­ حرکات ناگهانی و سریع را بدهد، به همین دلیل زیر این کفش ها باید نرم، سبک و در عین حال انعطاف­ پذیر باشد.

کفش پیاده روی

بسیاری از اشخاص اهمیت این کفش را جدی نمی­گیرند در حالی که یکی از مهم­ترین و پرکاربردترین انواع کفش اسپرت می­باشد. این کفش باید توازن بدن انسان را برای طولانی مدت حفظ کند. در کف کفش­های پیاده روی از لاستیک­ها یا اصطلاحا بالشتک­هایی استفاده می­شود که دارای تورفتگی یا برآمدگی­هایی باشند که راه رفتن را در سطح­هایی که صاف و هموار نیستند، راحت­تر کنند.

 

کفش اسپرت-هنیل

کفش اسپرت زنانه

کفش‌های اسپرت زنانه از مدل‌ کفش‌های کلاسیک و قدیمی زنانه به شمار می‌روند. این کفش‌ها قبلاً تنها به ‌عنوان کفش تخت و راحتی برای ورزش و پیاده‌روی استفاده می‌شدند. اما امروزه در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل برای استایل‌های گوناگون مناسب هستند. امروزه کاربرد این کفش‌ها مانند گذشته محدود نیست و در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال کفش‌های اسپرت زنانه می‌توانند بهترین گزینه برای گردش در مرکز شهر و خرید کردن باشد. یا اینکه برای گردش در طبیعت مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از مدل‌های جدید کفش‌های اسپرت زنانه در صنعت مد سال ۲۰۲۰ رواج بسیاری پیدا کرده است.

کفش اسپرت دخترانه

کفش دخترانه اسپرت در میان قشر کودک، نوجوان و جوان طرفداران زیادی دارد. این کفش‌ها به دلیل جذابیت زیاد و تنوع طرح و رنگی که دارند به راحتی با انواع استایل‌های دخترانه ست می‌شوند. کفش‌های اسپرت دخترانه برای رفتن به محیط‌های آموزشی چون مدرسه و دانشگاه بهترین گزینه هستند. زیرا این کفش‌ها ساده‌ترین و راحت‌ترین مدل محسوب می‌شوند. استفاده از کفش دخترانه در استایل نوجوانان در سراسر دنیا از جمله محبوب‌ترین ترند‌های ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. کفش‌های دخترانه تنوع زیادی دارند و به همین دلیل برای گروه‌های سنی متفاوتی به کار می‌روند.

 

کفش اسپرت

 کفش اسپرت مردانه

مدل‌های اسپرت مردانه یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع کفش محسوب می‌شوند. کفش‌های اسپرت مردانه راحت هستند و از تنوع طرح و رنگ زیادی نیز برخوردارند. آقایان می‌توانند از این کفش‌ها برای پیاده روی، باشگاه ورزشی و مراکز تفریحی استفاده کنند. همچنین این کفش‌ها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای رفتن به مهمانی‌های خودمانی و حتی محل کار باشند. کفش‌ اسپرت مردانه را می‌توان به راحتی با انواع شلوار‌های جین و کتان ست کرد. پوشیدن کفش‌های اسپرت کمترین آسیب را به پاها و ستون فقرات وارد می‌کند. مدل‌های اسپرت از این لحاظ نسبت به سایر انواع کفش برای حفظ سلامت جسمانی مناسب‌تر هستند.

چه نوع کفش اسپرتی بخریم؟!

در این جا قصد داریم 3 نکته ­ی مهم در انتخاب کفش اسپرت را با شما درمیان بگذاریم.

در ابتدا بدانید یک کفش را برای چه منظوری و چه استفاده ­ای می­خرید. هیچوقت یک کفش چند منظوره را خریداری نکنید؛ به­طور مثال کفشی را که برای ست کردن با لباس خود خریداری کردید را برای پیاده­روی های طولانی یا دویدن استفاده نکنید.

به زمان خرید کفش دقت کنید. بهتر است برای خرید کفش اسپرت در آخر روز اقدام کنید؛ چون پای شما در طول روز و در هنگام فعالیت مقداری باد خواهد کرد و بهترین زمان برای انتخاب درست کفش آخر روز می­باشد.

شرایط جسمی خود را بشناسید. افرادی که از کمردرد رنج می­برند عموما از کفش­های طبی با کفی­های مخصوص استفاده می­کنند ولی در مقابل افرادی که از درد پا یا پاشنه­ی پا رنج می­برند بهتر است از کفش­هایی با انعطاف پذیری زیاد و وزن بسیار کم استفاده کنند.

این نکات، 3 نکته ­ی مهم در انتخاب کفش اسپرت می­باشد اما باید توجه داشت که میزان راحتی کفش در پای شخص و همچنین کوچک یا بزرگ نبودن(انتخاب سایز درست کفش) نیز اهمیت زیادی در خرید کفش اسپرت دارد.

 

کفش اسپرت-هنیل

ویژگی‌های کفش اسپرت مناسب

یک کفش خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

وزن سبک

سبک بودن کفش یک ویژگی ضروری برای آن محسوب می‌شود‌.

انعطاف پذیر

کفش‌های اسپرت باید انعطاف پذیر باشند تا افراد هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنند.

قابلیت تنفس

 کفش‌های اسپرت باید به گونه‌ای باشند که هوا به راحتی در آن‌ها گردش کند تا از تعرق بیش از حد پاها در هنگام ورزش و پیاده‌روی جلوگیری شود.

کف و لایه میانی مناسب

 کف و لایه‌ی میانی کفش اسپرت باید دارای قوس مناسب باشد. این موضوع باعث می‌شود نیروی وارد شده از سوی زمین به پا خنثی شود. بنابراین ستون فقرات آسیب و استخوان‌های پا کم‌ترین میزان آسیب را می‌بینند.

کفش اسپرت سفید

کفش‌های سفید جزو محصولاتی  هستند که حتما باید در کمد هر فرد وجود داشته باشد. کفش‌های اسپرت سفید به راحتی با انواع و اقسام استایل‌های مردانه و زنانه ست می‌شوند. آقایان می‌توانند کفش اسپرت سفید مردانه را با انواع تی‌شرت و شلوار و حتی کت و شلوار‌های اسپرت ست کنند. پوشیدن کفش سفید با پیراهن و شلوار نیز می‌تواند از رسمیت یک لباس بکاهد و به آن ظاهری اسپرت‌تر بدهد.

داشتن یک جفت کفش سفید اسپرت برای خانم‌ها نیز یک ضرورت محسوب می‌شود. خانم‌ها می‌توانند کفش سفید را با انواع مانتو‌های رنگی و شلوار‌های جین و کتان ست کنند. پوشیدن کفش سفید اسپرت با لباس شب کوتاه و پیراهن‌های ساحلی نیز از جمله ترند‌های سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت کفش سفید یکی از محبوب‌ترین ترندهای محبوب اسپرت ۲۰۲۰ است.

 

کفش اسپرت

 

مدل­های جدید کفش اسپرت در سال 2020

هر انسانی فارغ از جنسیت و در هر سنی به دنبال بهترین­ها در دنیای مد می­باشد. در اینجا تعدادی از مدل های جدید کفش­های اسپرت در سال 2020 که برای برندهای معروف دنیا می­باشند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. آدیداس : AC7141
  2. نایک : Air ZoomX Vaporfly
  3. اسکیچرز : Air cooled memory foam inserts

قیمت کفش اسپرت

قیمت کفش‌های اسپرت بسیار متنوع است. کفش‌ها با قیمت چند ده هزار تومانی تا چند میلیون تومانی در بازار موجود هستند. کفش‌های اسپرت از برندهای مطرح مثل نایک، آدیداس و... گران‌ترین مدل‌های اسپرت محسوب می‌شوند. اما نمونه‌های اسپرت تولید داخل و کفش‌های چینی قیمت مناسب‌تری دارند.

عوامل دیگری چون میزان راحتی، مدل و زیبایی کفش نیز در قیمت آن تاثیرگذار هستند. اما هر کفش ارزانی نیز برای خرید مناسب نیست. زیرا کفش‌های اسپرت تقلبی قالب استانداردی ندارند و استفاده‌ی مداوم از آن‌ها می‌تواند به ستون فقرات آسیب برساند و موجب درد کمر شود.

 

خرید اینترنتی کفش ورزشی و اسپرت

کفش‌های ورزشی و اسپرت را می‌توان به صورت حضوری و اینترنتی تهیه کرد. خرید اینترنتی کفش نسبت به خرید حضوری آن مزایای زیادی دارد.

  • صرفه جویی در زمان.
  • رفه جویی در هزینه.
  • عدم محدودیت مکانی در خرید.
  • دسترسی گسترده به انواع و اقسام مدل‌های کفش.
  • دسترسی به بازار‌های کفش در نقاط مختلف کشور یا حتی دنیا.
  • امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها.
  • خرید بهداشتی و بدون احتیاج به خروج از منزل در شرایط شیوع بیماری کرونا.

نکاتی نیز وجود دارند که باید در هنگام خرید اینترنتی کفش اسپرت به آن‌ها توجه کرد. خرید کفش را باید حتما از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر انجام داد. زیرا برند‌های فیک و تقلبی و بی‌کیفیت ارائه دهنده کفش‌های اسپرت در بازار فراوان هستند. همچنین بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام بدهید که امکان مرجوع کردن کفش از طرف مشتری و در صورت عدم رضایت او را دارند. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید سایز دقیق پای شما است. ممکن است سایز کفش‌های اسپرت با کفش‌های مجلسی تفاوت داشته باشد. به همین دلیل لازم است برای خرید کفش سایز آخرین کفش اسپرتی که خریدید و برایتان کاملا راحت و اندازه بود را سفارش دهید. 

 

کفش اسپرت​​​​​​​

 

 

جمع بندی

در این مقاله ترندهای مهم کفش ۲۰۲۰ را به شما ارائه دادیم. مجموعه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف کفش‌های اسپرت برای خانم‌ها و آقایان در سنین مختلف است. کفش‌های ارائه شده توسط هنیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. امکان ارسال محصولات به سراسر کشور وجود دارد.

CafeSeo بازدید : 27 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

همه می‌دانیم که روسری پوشش خاص بانوان مسلمان است. به همین دلیل نقش مهمی در استایل خانم‌های ایرانی ایفا می‌کند. این قسمت از استایل شما می‌تواند با هر چیزی ست شود؛ خواه با اکسسوری‌ها، خواه با کیف و کفش و... . اما طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هست و تنوع بی­شمار آن ها، بانوان را در انتخاب دچار تردید می­ کند در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد انواع مختلف سراندازها ارائه دهیم و برای انتخاب آن به کمک شما بیاییم.

طراحی روسری زنانه

 برای نشان دادن شخصیت آن ها باید با حساسیت و وسواس کامل انجام شود. طراحان مد و لباس، ایده های خود را روی پارچه ها اجرا می­کنند و به بازار عرضه می­دهند.

خانم ها هنگام روبه ­رو شدن با دنیای مد و هزینه­ای که می­خواهند صرف خرید پوشاک خود کنند؛ به جنس پارچه، طرحی که روی پارچه است یا روی آن دوخته می­شود، مدرن بودن مدل محصول خود، قیمت محصول، محیطی که می­خواهند پوشاک را در آن استفاده کنند و ... دقت بسیاری به خرج می­دهند و بهترین انتخاب را در ازای هزینه آن می­کنند.

طرح روی مانتو و طراحی روسری زنانه، یکی از پارامتر های مهمی است که بانوان در زمان خرید، جذب آن می­شوند و برای خرید آن ها اشتیاق بیشتری خواهند داشت؛ چون مانتو و روسری، دیدنی ترین بخش پوشاک بانوان هستند.

خانم ها بسیار حساس و وسواس هستند که هنگام وارد شدن در جمع های کوچک و بزرگ، مورد توجه قرار گیرند و جلب توجه کنند. خانم های شاغل از حساسیت بیشتری برای انتخاب مد و پوشاک خود بهره ­مند هستند.

یکی از جالب توجه ترین انتخابات بانوان، ست کردن پوشاک خود با دختر بچه های خویش است؛ پس بهتر است از جنس پارچه و طراحی خاصی استفاده شود که مناسب سن هر دو باشد.

روسری مجلسی

محصولاتی هستند که مدل‌های آن‌ها برای مجالس و مهمانی‌ها طراحی شده است. این لباس‌ها باید علاوه بر زیبایی و جلوه‌ی زیاد از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. محصولات مجلسی معمولا از جنس‌های زیر تولید می‌شوند:

  • حریر: حریر پارچه‌ای سبک، نازک، لطیف و لخت است.
  • ساتن: ساتن پارچه‌ای براق است و سطح صاف و نسبتا لیزی دارد.
  • ابریشم: ابریشم را می‌توان گران‌ترین پارچه برای سراندازها دانست. محصولات ابریشم کیفیت بالایی دارند و دیر چروک می‌شوند. ابریشم پارچه‌ای سبک، لطیف و در عین حال مقاوم است. محصولات ابریشم مجلسی برای همه‌ی فصول سال قابل استفاده هستند.

 

روسری

 

روسری نخی

این نوع لباس، بهترین نوع آن  برای استفاده مداوم محسوب می‌شود. زیرا هنگام اصطکاک با موی سر، کم‌ترین میزان آسیب را به آن می‌رساند. سراندازهای نخی ممکن است از جنس نخ پنبه یا ابریشم باشند. آن‌ها تنوع طرح و رنگ زیادی دارند. روسری‌های نخی روی سر لیز نمی‌خورند و بسیار راحت هستند. محصولات نخی نازک برای فصول گرم و نمونه‌های نخی ضخیم‌تر برای فصل پاییز مناسبند.

روسری قواره ۱۲۰ و ۱۴۰

این نوع سراندازها سایز‌ها یا قواره‌های متفاوتی دارند. انواع قواره‌های آن عبارت از؛

  • ۶۵×۶۵: قواره ۶۵ بیشتر برای مقاصد تزیینی کاربرد دارد. از این قواره می‌توان به‌عنوان دستمال‌گردن استفاده کرد.
  • ۷۵×۷۵: محصولات قواره ۷۵ بیشتر از جنس ابریشم هستند و در مجالس استفاده می‌شوند.
  • ۹۰×۹۰: نمونه‌های قواره ۹۵ از جمله متداول‌ترین اندازه‌ها هستند که برای کاربردهای گوناگون مناسبند.
  • ۱۲۰×۱۲۰: محصولات قواره ۱۲۰ اندازه بزرگی دارند و امروزه استفاده از آن‌ها رواج زیادی پیدا کرده است. این روسری‌ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

 

 

 

روسری

 

 

 

  • ۱۴۰×۱۴۰: نمونه‌های قواره ۱۴۰ با نام روسری قواره‌­دار و یا قواره بزرگ نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها قواره بزرگ برای مهمانی‌ها و مجالس بسیار جذاب و مناسب هستند. البته باید به خوبی با سایر لباس‌ها ست شوند تا جلوه جذابی ایجاد کنند.

روسری ابریشمی دست دوز

محصولات ابریشمی دست دوز از جمله زیباترین و گران قیمت‌ترین انواع سرانداز محسوب می‌شوند. آن‌ها برای مجالس رسمی مناسب هستند. نمونه‌های دست دوز ابریشمی در قواره‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار موجود هستند. مدل‌های دست دوز ابریشمی طرح سنتی از جمله طرح‌های جدید و پرطرفدار در بازار به شمار می‌روند. البته کیفیت ابریشم به کار رفته در آن‌ها نیز اهمیت دارد. بنابراین بهتر است این محصولات را از فروشگاه‌ها یا برندهای معتبر خریداری کنید.

فرق شال و روسری

روسری و شال اکسسوری‌های خانمانه‌ای هستند که با وجود یکسان بودن کاربرد، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. نمونه اول دارای ظاهری مربع یا مثلث شکل است و در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ طراحی، تولید و عرضه می‌شود. در مقابل شال‌ها ظاهری مستطیلی شکل دارند. شال‌ها معمولا نسبت به سراندازهای دیگر ساده‌تر هستند و طرح و نقش کمتری دارند. به علاوه سر کردن شال برای تیپ اسپرت مناسب‌تر است.

 

روسری

 

شال‌ها در جنس‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. متداول‌ترین سایز برای شال قواره‌ی۷۰*۱۸۰ است. اندازه‌های دیگر این لباس عبارتند از؛

  • قواره ۸۰×۱۸۰
  • قواره ۷۰×۱۶۰
  • قواره ۶۵×۲۰۰

 در سال‌های اخیر یکی از ترند‌های شال، به اسم شال هنرمندی یا شال ۳ متری نیز طرفداران زیادی پیدا کرده.  قواره‌ی این مدل شال ۱۰۰× ۲۸۰ است. این شال‌ها بهترین انتخاب برای استایل‌های سنتی به شمار می‌روند.

 روسری با طراحی جدید

برخی از ترند‌های جدید طراحی روسری عبارتند از؛

  • طرح خال‌خالی: محصولاتی با طرح خال‌خالی کوچک و بزرگ، به خصوص خال‌خالی سفید و مشکی از جمله طراحی‌های ترند جدید محسوب می‌شوند.
  • طرح‌های چهارخانه: نمونه‌های چهارخانه با رنگ‌های متنوع از جمله طراحی‌های جدیدی است که طرفداران زیادی دارد.
  • محصولات ابریشمی با طرح سنتی: این نوع سرانداز مد سال ۹۹ محسوب می‌شود. روسری‌های ابریشمی با ظاهر براق و زیبایی که دارند، توجه خانم‌های بسیاری را جلب کرده‌اند.

ست شال و روسری و کیف

یکی از ست‌هایی که اخیرا در میان خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده، ست سراندازها با کیف است. این ست‌ها با زیبایی خیره کننده‌ی خود ظاهری شیک و زیبا را برای خانم‌ها فراهم می‌کنند. این ست‌ها به صورت آماده عرضه می‌شوند و به همین دلیل دیگر نیازی نیست خانم‌ها زمان زیادی برای انتخاب هر کدام از آن‌ها صرف کنند.

 

روسری

 

 

روسری‌های موجود در این ست‌ها اغلب قواره بزرگ هستند و طرح و رنگ‌های زیبا و متنوعی برای سلیقه‌های مختلف دارند. کیف‌های عرضه شده در این ست‌ها نیز با طرح‌ها و اندازه‌‌های گوناگونی تولید می‌شوند. گاها در این ست‌ها اکسسوری‌های دیگری چون کفش، ساق دست و بند ساعت نیز دیده می‌شود که به کامل و زیباتر شدن آن کمک می‌کند.

 

سه نکته مهم در رابطه با انتخاب روسری

انتخاب و خرید هر محصول و وسیله ای، یک سری نکات مهم و قابل توجه دارد که باید به آن ها دقت کرد. در زیر سه نکته مهم در رابطه با انتخاب روسری را شرح می­دهیم.

سن فرد

 یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید و انتخاب، سن شخص است. این­که خرید برای دختر بچه باشد یا یک خانم بالغ و مسن.

رنگ پوست

در ایران به دلیل موقعیت های آب و هوایی مختلف، هر نوع رنگ پوستی وجود دارد و رنگ پوست، هنگام خرید پوشاک بسیار حائز اهمیت است.

جنس پارچه

این­که خرید برای تابستان باشد یا زمستان، روزهای بارانی یا شرجی، در شمال کشور یا جنوب کشور، مجلس عروسی یا خرید تا سر کوچه، تمامی این موارد تعیین کننده جنس پارچه ای است که هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد.

 

روسری-هنیل

مدل‌های جدید روسری

مدل‌های جدید امسال نسبتا شلوغ و با رنگ‌بندی‌های روشن و شاد هستند. طرح‌های گل برجسته بر روی سراندازهای قواره بزرگ از جمله این مدل‌هاست. یکی از دلایل محبوبیت مدل‌های قواره بزرگ، امکان بستن آن به اشکال و مدل‌های گوناگون است. بستن شال و روسری به مدل‌های خاص و فانتزی نیز دیگر ترند سال ۹۹ محسوب می‌شود.

قیمت روسری

قیمت روسری با توجه به فاکتور‌های متنوعی تعیین می‌شود.

  • سایز یا قواره
  • جنس 
  • ایرانی یا خارجی بودن
  • طرح و نقش
  • دست دوز بودن

طبیعی است که هر چه محصول بزرگ‌تر باشد و جنس مرغوب‌تری داشته باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. نمونه‌های دست دوز نیز به مراتب از دیگر مدل‌ها گران‌تر هستند.. محصولات نخی نسبت به محصولات مجلسی قیمت مناسب‌تری دارند. برند‌های ترک عرضه کننده‌ی گران‌ترین روسری‌ها در بازار ایران به شمار می‌روند.

 

خرید اینترنتی روسری و شال دخترانه و بچه گانه

امروزه خرید اینترنتی جایگاه مهمی را در میان خانواده‌ها به خود اختصاص داده است. به خصوص با شیوع بیماری مسری کرونا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خرید‌های خود، از جمله خرید شال و روسری، را به صورت اینترنتی انجام دهند. سایت هنیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اینترنتی روسری و شال دخترانه و بچه‌گانه است. هنیل علاوه بر ارائه‌ی اجناس با کیفیت و متنوع، قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسبی را نیز به مشتریان عرضه می‌کند.

CafeSeo بازدید : 25 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

از قدیم تا به حال، از زمان ملکه ها تا رئیس­ جمهور های بانو، از خانم معلم ها تا خانم مهندس ها، از دختر بچه ها تا مادران خانه­دار،  همگی عاشق جواهرات و آویزهای نگین کاری شده­ی طلا و نقره بوده ­اند و هستند.امروزه اکسسوری‌ها نقش بیشتری در استایل خانم‌ها ایفا می‌کنند. آن‌ها به زیورآلات و اکسسوری‌ها علاقه زیادی دارند. بنابراین باید به منبع بزرگی از اکسسوری‌ها دسترسی داشته باشند گردنبند یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها و جواهراتی است که می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در سال‌های گذشته این وسیله تنها با استایل مجلسی استفاده می‌شد. اما امروزه می‌توان از نمونه‌های بلند روی مانتو نیز استفاده کرد و به زیبایی آن افزود. در این مقاله این نوع اکسسوری را زیر ذره بین قرار داده‌ایم

طلا و نقره­ ی خالص، در دمای بالا همراه با نگین های کمیاب و پرورشی، حرارت و فرم­دهی داده شده و به طرحی که ایده طلاساز یا مشتری است، اجرا شده و در دکورهای نورپردازی شده مغازه های طلا و جواهر فروشی جلوه می­کنند.

طلا ساز و جواهر ساز، طلا و نقره خام را به شکل گردنبند، دستبند، پابند، گوشواره، انگشتر و ... درمی­آورند و بانوان عاشق جواهرات، طلاهای ظریف و سنگین نگین کاری شده را با نگین های قیمتی و رنگ مورد علاقه خود که سمبل ماه تولدشان است، خریداری کرده و با استفاده از آن ها احساس آرامش می­کنند.

گردنبند، از قیمتی ترین، سنگین وزن ترین و پرطرفدار ترین انتخاب خانم ها است و بهترین ایده برای هدیه دادن به آن ها.

خانم های نسل قدیم، علاقه زیادی به گردنبندهای سنگین وزن آویزی که روی آن ها نگین ها و سنگ های زیادی به کار برده شده و طرح آن ها شلوغ بود، داشتند. اما نسل جدید و بانوان مدرن، از گردنبندهای اسپرت و ظریف که به گردن آن ها چسبیده باشد یا آویز کمی داشته باشد و با ظرافت تمام و بدون سنگ های بزرگ قیمتی ساخته شده باشند، استفاده می­کنند.

 

گردنبند-هنیل

طراحی گردنبند

طرح هایی که بانوان برای خرید طلا یا سفارش آن به طلاساز انتخاب می­کنند، بسته به سلیقه آن ها و هزینه ای است که می­توانند برای آن جواهر بکنند.

طراحی گردنبند در گذشته روی برگه یا در ذهن شخص بوده است و از روی آن طلا را شکل می­دادند. امروزه توسط برنامه های طراحی جواهرات، آن ها را به صورت رایانه ای طراحی کرده و دستور عمل آن را از کامپیوتر به دستگاه طلاسازی می­دهند و در سریع­ترین زمان ممکن طلا را آماده­ی تحویل می­کنند.

پیشرفت روزافزون دستگاه ها و قطعات، این امکان را به طلاسازها می­دهد که هر طرحی که مشتری می­خواهد را با هر سایز و هزینه ای، توسط دستگاه و با دادن برنامه به آن، طرح را اجرا کند.

 

گردنبند سوارسکی

وقتی سخن از جواهرات یا بدلیجات به میان می‌آید، سوارسکی حرف اول را می‌زند. سوارسکی برندی اتریشی است که کار خود را در سال ۱۸۹۵ آغاز کرد. این برند سازنده جواهرات، کریستال‌های تزئینی و لوازم جانبی لوکس است. در ساخت گردنبند و دستبند نیز از سنگ‌ها و جواهرات سوارسکی استفاده می‌شود. محصولات این برند درخشش و زیبایی خاصی دارند و از مواد اولیه بسیار باکیفیت تولید می‌شوند.

 

 گردنبند

 

محصولات سوارسکی جزو محصولات لوکس به شمار می‌روند و قیمت بالاتری نسبت به دیگر جواهرات و بدلیجات دارند. محصولاتی که برند سوارسکی را به یدک می‌کشند، جزو منحصر به فردترین نمونه‌های موجود در بازار هستند.

گردنبند با انواع سنگ

سنگ‌های زینتی به دلیل زیبایی و درخشش در اکسسوری‌های بسیاری استفاده می‌شوند. این سنگ‌ها بسیار متنوع هستند. هرکدام نیز ویژگی‌های خاص خود را دارند. با ترکیب این سنگ‌ها در یک گردنبند، می‌توان یک اکسسوری زیبا برای خانم‌ها تولید کرد. تنوع سنگ‌ها، گوناگونی زیورآلات و جواهرات را به دنبال داشته است. بنابراین خانم‌ها می‌توانند اکسسوری را انتخاب کنند که دقیقا با سلیقه‌شان مطابقت دارد. رنگارنگ بودن و درخشش چشم‌نواز سنگ‌ها باعث می‌شود که با لباس‌ها به خوبی ست شوند. مزیت دیگر سنگ‌ها خاصیتی است که هر کدام دارند. در قسمت بعدی به انواع سنگ‌ها و خواص آن‌ها خواهیم پرداخت.

انواع سنگ و خواص آن

سنگ‌های باارزش متنوعی در گردنبندها به کار می‌روند. در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • الماس: الماس باارزش‌ترین سنگ جواهر است که محبوبیت بسیار زیادی دارد. قیمت الماس نیز بسیار زیاد است. رومیان باستان در جنگ‌ها از این سنگ استفاده می‌کردند. چراکه باور داشتند شجاعت آن‌ها را زیاد می‌کند. کاهنان اعظم یهودی نیز برای قضاوت در مورد بی‌گناه یا گناهکار بودن افراد از الماس استفاده می‌کردند.

  • سنگ عقیق: سنگ عقیق در اکسسوری‌های بسیاری استفاده شده است. این سنگ در اسلام ارزش زیادی دارد. این سنگ گردش خون را منظم می‌کند. همچنین جلوی خونریزی شدید را می‌گیرد.
  • سنگ فیروزه: جواهرات فیروزه‌ای دارای خواص بسیاری هستند. این سنگ‌ها اثر مثبتی روی قلب، چشم‌ها و کبد دارند.
  • یاقوت: این سنگ باارزش زیبا نیز قلب را تقویت کرده و گردش خون را بهبود می‌بخشد. همچنین باعث تقویت غدد می‌شود.
 
 
گردنبد
 
 

گردنبند مرغ آمین چیست؟

نشان مرغ آمین یکی از از طرح‌های زیبا است که به واسطه سریال شهرزاد به محبوبیت زیادی در بین ایرانیان رسید. در این سریال فرهاد گردنبند مرغ آمین را به نقش اصلی فیلم یعنی شهرزاد هدیه داد. از آن پس مرغ آمین به عنوان نماد عشق در ایران شناخته شد. البته این طرح در افغانستان نیز توجه خانم‌های شیکپوش و طبقه مرفه را جلب کرده است.

گردنبد

فلسفه این اکسسوری بسیار زیباست. عاشق مرغ آمین را به معشوق خود هدیه می‌دهد تا آمین گوی آرزوهایش باشد. این پلاک و زنجیر می‌تواند یک هدیه عالی برای مناسبت‌های مختلف باشد.

ست گوشواره و گردنبند

محصولات ست تأثیر بسیاری بر زیبایی ظاهر شما دارند. استفاده از اکسوری‌های ست که از سنگ‌ها ساخته شده است، می‌تواند درخشش سنگ‌ها را بیشتر جلوه دهد. به همین دلیل نیز تولیدکننده‌ها، بسیاری از محصولات خود را به صورت ست تولید می‌کنند.

استفاده از گوشواره‌ها به همراه یک گردنبند ست، در صنعت مد نیز رواج بسیاری دارد. برندهای بزرگ نیز از زیبایی و محبوبیت محصولات ست مطلع هستند. بنابراین مدل‌های مختلفی را به این صورت به بازار عرضه می‌کنند. در ایران نیز اکسسوری‌های ست توسط بسیاری از خانم‌ها در استایل‌های مختلف مجلسی، رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شوند.

گردنبند جواهر

جواهرات بسیار متنوع و زیبا هستند. به همین دلیل اکسسوری‌های بی‌نظیری به وسیله آن‌ها ساخته می‌شود. در قسمت‌های قبل در مورد جواهرات لوکس سوارسکی صحبت کرده‌ایم. علاوه بر آن برندهای دیگری نیز به این کار مشغول هستند.

 

گردنبد

 

جواهرات به خصوص گردنبند جواهر بسیار پرطرفدار است. جواهرات می‌توانند به اندازه سایر اکسسوری‌ها متنوع باشند. آن‌ها برای استایل‌های رسمی و مجلسی بیشترین کاربرد را دارند. شما می‌توانید از مدل‌های متنوع جواهر برای لباس‌های مختلف خود استفاده کنید. جواهرات هزینه نسبتا زیادی دارند. به همین دلیل اگر قصد ندارید بودجه‌ زیادی به خرید اکسسوری‌ها اختصاص دهید، می‌توانید از نمونه‌های بدل استفاده کنید. 

سرویس جواهرات عروس

مهم‌ترین اکسسوری برای خانم‌ها، طلا و جواهراتی است که در شب عروسی خود می‌پوشند. جشن عروسی بخش بسیار مهمی از زندگی هر فرد است. یکی از اکسسوری‌های مهم عروسی گردنبند و به طور کلی سرویس جواهرات عروس است. زیبایی لباس عروس نیز با اکسسوری‌ها چند برابر می‌شود. به همین دلیل عروس‌ها با دقت و حساسیت زیادی اکسسوری عروسی خود را انتخاب می‌کنند. هماهنگی میان جواهرات با لباس عروس و مدل موی او اهمیت بسیاری دارد. بنابراین توصیه می‌شود ابتدا لباس و مدل موی خود را انتخاب کنید و سپس برای خرید سرویس طلا و جواهری که قرار است در شب عروسی بپوشید، اقدام کنید.

گردنبند نقره

نقره یکی از زیباترین فلزات دنیاست که خانم‌های بسیاری به آن علاقه دارند. قیمت آن نیز نسبت به سایر جواهرات مناسب‌تر است. سالانه مدل‌های جدیدی از اکسسوری‌ها نقره‌ای تولید می‌شود. امروزه نیز با گران شدن طلا، مردم بیشتر به سوی نقره تمایل‌ پیدا کرده‌اند.

 

گردنبد

 

 

شما می‌توانید یک گردنبند نقره را با هرلباسی ست کنید. اکسسوری‌های نقره می‌توانند برای استایل‌های مختلف مناسب باشند. آن‌ها هم با تیپ اسپرت و هم تیپ رسمی ست می‌شود. بنابراین لازم نیست اکسسوری‌هایی برای استایل‌های متفاوت خود تهیه کنید.

 

3 نکته مهم در استفاده و ست گردنبند

چند نکته مهم زمان انتخاب و استفاده از گردنبند و ست کردن آن با دیگر جواهرات نظیر گوشواره، دستبند و انگشتر وجود دارد که آن ها در کنار هم یک سرویس کامل را ایجاد می­کنند.

3 نکته مهم در استفاده و ست گردنبند که مهم ترین نکات آن هستند، به شرح زیر است :

  • اولین نکته مهم این است که حتما باید بررسی شود حساسیت پوستی وجود نداشته باشد.

  • دومین نکته مهم این است که با توجه به طرح و وزن گردنبند، دیگر جواهرات را با آن ست کرد.

  • سومین نکته مهم این است که ست خریداری شده متناسب با درآمد مالی خریدار باشد.

 

ترند گردنبند ۲۰۲0

هر سال مدل‌های جدیدی از اکسسوری‌ههای مختلف به بازار معرفی می‌شوند که تعدادی از آن‌ها نیز به محبوبیت بیشتری می‌‌رسند. گردنبند نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به ترندهای ۲۰۲۰ این اکسسوری پرداخته‌ایم.

  • نمونه‌های زنجیردار زخیم: بزرگان صنعت مد بر این باور هستند که سال ۲۰۲۰، سال زنجیرها است. البته زنجیر همیشه محبوب هستند. اما امسال شاهد رشد محبوبیت آن‌ها هستیم. البته امسال زنجیرهای ضخیم جذابیت بیشتری دارند.

  • نمونه‌های نگین‌دار یقه‌ای: این مدل‌ها ظریف و بسیار شکیل هستند. این ترند ۲۰۲۰ بیشتر برای خانم‌های جوان و دخترخانم‌ها مناسب است.

قیمت گردنبند

قیمت گردنبند بسته به وزن آن و مقدار طلایی که در آن به کار برده شده تعیین می ­شود.

این روزها، گردنبندها و زیورآلاتی تولید و عرضه می­شوند که از جنس نقره هستند و می­توان به سلیقه مشتری آن ها را با آب طلا رنگ کرد؛ و این مدل جواهر، قیمت کمتری نسبت به طلای خالص دارد.

جنس های دیگری مانند برنج و استیل وجود دارد که قیمت بسیار پایینی دارند و تمامی افراد می­توانند از آن خریداری کنند و در هر محفل و مکانی از آن استفاده کنند.

گردنبند-هنیل

جمع بندی

در این مقاله در مورد محبوب‌ترین مدل‌های گردنبند صحبت کردیم که می‌توانند اکسسوری مناسبی برای استایل‌های مختلف شما باشند. مجموعه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف لباس، اکسسوری و... برای خانم‌ها و آقایان است. این مجموعه اکسسوری‌های روز را با تنوع بالا عرضه می‌کند. بنابراین مشتریان با هر سلیقه‌ای می‌توانند اکسسوری مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

CafeSeo بازدید : 28 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

هر شخص شیک­ پوشی علاوه­ بر اهمیت دادن به اجزای اصلی تیپ خود، به لوازم جانبی پوشش که اصطلاحا به آن اکسسوری گفته می­شود نیز اهمیت می­دهد. اکسسوری ها عضو واجب پوشش نیستند اما باعث می­شوند زیبایی شما دو چندان شود. به همین دلیل بسیاری از مردم به همان اندازه که به پوشش خود اهمیت می­دهند اکسسوری­ هایی مانند دستبند، گردنبند و انگشتر خود را نیز با وسواس هرچه تمام­تر انتخاب می­کنند. دستبند زنانه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای خانم‌هاست. همین دلیل نیز تولیدکننده‌ها انواع دستبندها را با انواع مواد اولیه تولید می‌کنند. امروزه دستبندهای استیل، چرمی و سنگی محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند. چراکه طلا و نقره گران هستند. از طرف دیگر دستبندهای لوکس طلا و نقره برای مجالس رسمی مناسب است و برای استایل‌های اسپرت انتخاب مناسبی نیست. اما دستبند زنانه سنگی، استیل یا چرمی دارای قیمت بسیار کم‌تر و تنوع بالا هستند. خانم‌ها و دخترها می‌توانند تعداد زیادی از آن‌ها را خریده و با لباس‌های مختلف خود ست کنند. البته این اکسسوری در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند تا مناسب افراد مختلف باشد.

 

دستبند

 

آشنایی با جایگاه دستبند در اکسسوری­

برای آشنایی با جایگاه دستبند در اکسسوری، ابتدا باید بدانیم اکسسوری چیست.

اکسسوری به هر لوازم جانبی اضافی که یک شخص به پوشش خود اضافه می­کند تا پوششی شیک­تر یا آراسته­ تر داشته باشد می­گویند.

معنای فارسی اکسسوری را می­توان یک شیء دانست در کنار اشیا دیگر استفاده می­شود تا مفید تر و جذاب­تر دیده شود. از اکسسوری­های معروف می­توان به ساعت، دستبند، انگشتر، گردنبند و... اشاره کرد.

اکسسوری­ ها علاوه بر جذابیت­هایی که به شخص می­دهند ظاهری موقرتر، شخصیتی متفاوت و پررنگ را برای هر فردی می­سازند.

اکسسوری­ها اجزای مختلفی دارند و هر شخص با توجه به سلیقه­ی خود می­تواند دست به انتخاب آن بزند. هم­چنین باید توجه داشت برای انتخاب،باید هماهنگی بین لباس­های شخص و نوع اکسسوری برقرار باشد. در ا­ینجا قصد داریم یکی از محبوب­ترین اکسسوری­ها­ میان بانوان و آقایان یعنی دستبند را معرفی کنیم.

دستبند

کشور عزیز ما به­دلیل داشتن سنگ­ و کانی­های دلربا و مناسب برای تولید انواع زیورآلات، هم­چنین داشتن طراحان متفکر و خوش­ سلیقه از زمان­های قدیم جزء برترین کشورها از لحاظ زیور آلات می­باشد.

دستبند یکی از اکسسوری­های خواستنی برای بانوان یا حتی آقایان محسوب می­شود که می­تواند جایگزین ساعت یا حتی کنار آن استفاده شود.

تاریخچه­ی دستبند چیست؟

تاریخچه­ی دستبند به زمانی برمی­گردد که قوم­هایی مانند آشوری ها، بابلی­ها یا پارسیان جذابیت هر شخص را برحسب پوشیدن دستبند مشخص می­کردند. هم­چنین دستبندهای النگویی در ویرانه­های روم باستان دیده شده­است و هندوستان یکی از کشورهایی می­باشد که از قدیم­ از زیورآلات سنگین و طرح­دار استفاده می­کردند. اگرچه با پیشرفت مد بانوان به ­دنبال طرح ­های ظریف و یونیک می­باشند.

این زیورآلات در برخی از تمدن­ها فقط جنبه تزئینی ندارد و برخی از مردم سنگ­های خاصی را نماد خوشبختی می­دانند و از آن به این عنوان استفاده می­کنند. انواع مختلفی از آن نیز وجود دارد که می­توان به طلایی، النگویی، چرم، زنجیری یا مرواریدی اشاره کرد.

طراحان زیورآلات باید خلاق، تجسم پرداز و ذهن مهندسی خوبی نیز داشته باشند. یکی از بهترین کادو برای هر بانویی می­تواند دستبندهایی با طراحی خاص یا دارای نام و نوشته ­های عاشقانه باشد که می­تواند با طراحی­های یونیک یک هدیه­ی ماندگار و دوست­داشتنی باشد.

 

دستبند-هنیل

طراحی دستبندهای زنانه

طراحی دستبند زنانه یا حتی اسپرت در عین حال با استحکام مناسب، یکی از خواسته­های هر بانوی شیک­پسندی می­باشد. از طرفی رویای داشتن طرحی دلخواه و تبدیل آن به واقعیت یکی از آرزوهای همیشگی هر شخصی نیز بوده­است.

در سال­های اخیر طراحان زیورآلات و طلاسازان این رویا را برای هر فردی به واقعیت انجامیدند. هر خانمی با گفتن طرحی که در ذهن خود دارد به طلاسازان و طراحان به راحتی می­تواند آن را تبدیل به دستبند یا هر زیورآلاتی که می­خواهد بکند و حتی حق انتخاب درباره­ی جنس آن که طلا، نقره یا ... باشد را نیز دارند.

ست دستبند زنانه مهره دا‌ر

دستبندهای مهره‌دار جزو محبوب‌ترین مدل‌های جدید به شمار می‌روند. این اکسسوری نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا بسیار پرطرفدار است. این دستبندها بیشتر از جنس مهره‌های چوبی یا سنگی هستند. آن‌ها با طرح‌ها و نقش‌های مختلف تولید می‌شوند. به همین دلیل می‌توانند با انواع مختلف لباس در رنگ‌های متفاوت ست شوند

دستبند زنانه مهره‌دار با ترکیب مهره‌های مختلف نیز تولید می‌شوند. ترکیب در این اکسسوری‌ها زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. در بعضی از مهره‌های این نوع دستبندهای زنانه از رنگ‌های متضاد استفاده می‌شود که باعث جلوه بیشتر آن‌هاست.

 

دستبند-هنیل

 

دستبند زنانه چرم

اکسسوری‌ها و لباس‌های چرمی، همیشه طرفداران بسیاری دارند. چراکه همیچوقت از مد افتاده نمی‌شوند. همچنین  دارای ظاهری بسیار لوکس و شیکی هستند. دستبندهای چرمی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان طراحی می‌شوند. اکسسوری‌های چرمی را می‌توان هم با لباس‌های رسمی و هم با لباس اسپرت ست کرد. قیمت آن‌ها نیز مناسب است. دستبند زنانه چرمی با ساعت‌هایی با بند چرم به خوبی ست میِ‌شوند. همچنین در برخی موارد این دستبندها به صورت ست تولید می‌شوند. یعنی دو یا چند دستبند با طرح‌های مختلف در کنار هم استفاده می‌شوند. این ست‌ها معمولا به هم متصل هستند تا زمانی که در دست قرار می‌گیرند، جابجا نشوند. دستبندهای چرمی ست برای استایل اسپرت بهترین اکسسوری به شمار می‌روند. همچنین نیاز به اکسسوری دیگری ندارند.

 

دستبند

 

دستبند طلای بچه‌گانه

دستبند طلا فقط به دستبند زنانه محدود نمی‌شود. باور اشتباه در مورد اکسسوری‌ها این است که دستبندها برای خانم‌ها و النگوها برای دخترها مناسبند. اما هر دو گروه می‌توانند از هر دو اکسسوری استفاده کنند. مدل‌هایی از این اکسسوری‌ها وجود دارند که برای بچه‌ها طراحی شده‌اند. این دستبندها می‌توانند جذابیت استایل کودکان را تکمیل کنند. این دستبندها با انگشتر نیز ست می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها طرح‌های کودکانه مانند یونیکورن یا شخصیت‌های کارتونی مانند کیتی را دارند. این طرح‌ها توجه بچه‌ها را جلب می‌کند و می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند برای آن‌ها باشد.

دستبند نقره

نقره نیز مانند چرم طرفداران بسیاری دارد و هیچوقت از مد افتاده نمی‌شود. هرسال دستبند‌های نقره در طرح‌های بسیار زیبایی به بازار ارائه می‌شوند. طراحان دستبند زنانه طلا و نقره می‌توانند طرح‌های متنوعی برای کار خود ارائه دهند. چرا که این متریال قابلیت فرم‌دهی دارند.

دستبندهای نقره بهترین انتخاب برای ست شدن با ساعت‌های مختلف هستند. محصولات تولید شده از نقره لوکس و شیک محصوب می‌شوند. آن‌ها برای مجالس مناسبی به شمار می‌روند. حتی با برخی از رنگ‌های لباس، جلوه بهتری نسبت به طلا ایجاد می‌کنند. تنها کافی است با استایل شما هماهنگ باشند.

 

دستبند

 

قیمت دستبند

قیمت دستبند بسیار متفاوت می­باشد و بستگی به نوع متریال استفاده شده در آن دارد که می­تواند از طلا، برنج، نقره یا چرم باشد. هم­چنین میزان اجرت دست طلاساز یا شخص طراح نیز می­تواند در قیمت دستبند تاثیرگذار باشد. یکی دیگر از فاکتورهای قیمت­ گذاری می­تواند میزان نگین­کاری یا استفاده از سنگ­های خاص در آن باشد.

در سال­های اخیر دستبندهای چرمی یا سنگ­های خاص تولد و مروارید برای هدیه دادن مناسبت­های خاص بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

برای انتخاب دستبند مناسب خود باید به تناژ پوست خود دقت کنید بطور مثال اگر دارای پوستی روشن یا اصطلاحا سرد می­باشید بهتر از زیورآلاتی به رنگ طلا یا سفید و نگین­کاری شده استفاده کنید و اگر  رنگ پوستی تیره یا زرد و مایل به قهوه­ای دارید بهتر از مدل­های برنج یا دستبندهای مسی استفاده کنید.

خرید دستبند آنلاین

امروزه فروشگاه‌های آنلاین خرید لباس و اکسسوری‌ها را بسیار راحت کرده‌اند. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این فروشگاه‌ها سر بزنید. در حالی که برای بازدید از یک فروشگاه سنتی برای خرید دستبند زنانه، محدودیت زمانی وجود دارد. خرید اینترنتی مزیت‌های بسیار دیگری نیز دارد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود، اعتبار یک فروشگاه است. یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای خرید آنلاین دستبند، سایت هنیل است. هنیل حتی اپلیکیشن نیز دارد که برای تسهیل کار مشتریان ارائه شده است. در این سایت محصولات بسیار متنوعی وجود دارد که می‌تواند توجه افراد با سلیقه‌های مختلف را جلب کند.

دستبند اسپرت

دستبندهای اسپرت می‌توانند از هر جنسی باشند. دستبند زنانه اسپرت برای استایل‌های اسپرت و استایل‌هایی که برای دورهمی‌های دوستانه در نظر می‌گیرید، مناسب است. البته باید به ست بودن مدل دستبند و لباس خود نیز توجه داشته باشید.

دستبندهای اسپرت برای زمانی که مانتوی شما آستین سه ربع است بهترین انتخاب به شمار می‌رود. برخی از خانم‌ها اشتباه بزرگی می‌کنند. آن‌ها دست خود را با چند دستبند اسپرت و حتی ساعت و انگشتر پر می‌کنند. استفاده بیش از حد از اکسسوری‌ها نتیجه‌ای جز استایل شلوغ و جلوه ناخوشایند به دنبال ندارد. دستبند زنانه اسپرت هم دارای طرح‌های شلوغ و هم طرح‌های ساده است. اگر لباسی که انتخاب کرده‌اید، شلوغ است از دستبندهای ساده استفاده کنید. در مقابل اگر لباس ساده‌ای انتخاب کرده‌اید سعی کنید از اکسسوری‌ها پر نقش و نگار بهره ببرید.

دستبند استیل

دستبند زنانه و حتی مردانه استیل، جزو محبوب‌ترین ترندهای اخیر به شمار می‌روند. این اکسسوری جذاب در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است. محبوبیت استیل دو دلیل مهم دارد.

  • ظاهر لوکس: ظاهر زیبا و براق استیل هر فردی را به خود جذب می‌کند. دستبندهای استیل از نظر ظاهری شباهت بسیاری با نقره دارند.
  • قیمت ارزان: با وجود ظاهری لوکس، استیل قیمت بسیار مناسبی دارد. این یک دلیل مهم بر محبوبیت این نوع از دستبندها است.

دستبند زنانه استیل برای تیپ‌های اسپرت و نیمه رسمی بسیار مناسب هستند. حتی برخی از مدل‌های آن‌ها می‌توانند در استایلهای رسمی به کار روند.

دستبند سنگی

دستبند زنانه سنگی یک اکسسوری بسیار شیک با مدل‌های متنوع است. این دستبندها می‌توانند با هر استایلی هماهنگ باشند. دستبندهای سنگی با استفاده از سنگ‌های زینتی مختلفی ساخته می‌شوند. برخی از آن‌ها نیز با استفاده از سنگ‌های مصنوعی طراحی و تولید می‌شوند. هرکدام از این سنگ‌ها ظاهری منحصر به فرد دارد. سنگ‌های طبیعی خواص درمانی دارند و می‌توانند انرژی‌های مثبت را به سوی شما جذب کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود در صورت انتخاب این دستبندها به سراغ نمونه‌های اصلی بروید. البته سنگ‌های مصنوعی نیز زیبایی خاص خود را دارند و با بسیاری از لباس‌ها ست می‌شوند.

 

دستبند

 

 

انواع سنگ مناسب دستبند

همانطور که گفته شد سنگ‌ها در انواع مختلفی هستند. این سنگ‌های زینتی خصوصیات ظاهری متفاوتی دارند. این موضوع باعث تنوع بیشتر دستبند زنانه می‌شود. در ادامه بهترین سنگ‌هایی که برای ساخت دستبند به کار می‌روند را معرفی کرده‌ایم.

  • سنگ اونیکس: این سنگ‌ها سطحی صاف و مات دارند و رنگ سیاه و سفید آن‌ها محبوب‌تر است.
  • سنگ عقیق: عقیق طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد. به همین دلیل می‌تواند با لباس‌های مختلف هماهنگ شود.
  • سنگ لاوا: لاوا دارای سطحی ناهموار و حفره حفره است. این ناهمواری‌ها زیبایی خاصی به آن بخشیده‌اند.
  • سنگ اوپال: سنگ‌های اوپال ظاهری شفاف دارند و جزو سنگ‌های جلوه‌دار برای دستبند به شمار می‌روند.

دستبند و النگو

النگو و دستبند زنانه همیشه از اکسسوری‌های ضروری خانم‌ها محسوب می‌شوند. شاید به این دلیل است که بیشتر در معرض دید قرار دارند. انتخاب بین دستبند و النگو به سلیقه هرکس مربوط می‌شود. البته بیشتر خانم‌ها هردوی آن‌ها را تهیه می‌کنند تا در پوشش خود تنوع ایجاد کنند. البته استفاده همزمان از هردوی این اکسسوری‌ها توصیه نمی‌شود. تنوع مدل النگوها نسبت به دسبتندها کم‌تر است. به همین دلیل ممکن است خانم‌ها انواع دستبند را ترجیح دهند.

 

دستبند

 

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع دستبند زنانه، بیشتر آشنا کنیم. اکنون به سلیقه شما بستگی دارد که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید. هرکدام از انواع این اکسسوری‌ها برای موقعیت‌های مختلفی مناسب هستند. پس بهتر است که از هرکدام برای تنوع در پوشش خود استفاده کنید. فروشگاه آنلاین هنیل نیز با  ارائه محصولات متنوع، کمک می‌کند تا اکسسوری مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

CafeSeo بازدید : 34 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

لباس عروس یکی از جذاب‌ترین لباس‌هایی است که خانم‌ها در طول زندگی خود می‌پوشند. این لباس‌ها در تمام جشن‌های ازدواج به کار می‌روند. امروزه فرمالیته عروسی نیز جزو به چنین لباس‌هایی نیاز دارد. با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا در ۲۰۲۰ جشن‌های عروسی را محدود کرده‌ است؛ اما شرکت‌های معتبر و طراحان، ترند لباس‌های عروس ۲۰۲۰ را ارائه داده‌اند که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

لباس عروس

 

رویای پوشیدن لباس عروس

رویای پوشیدن لباس عروس، خیالی زیبا و دلنشین است که هر دختری از زمان کودکی تا جوانی خود آن را به تصویر ذهن خویش می­کشد. لباسی که در مهم ترین شب زندگی او همگان را به خود جلب کرده و دخترک خیالی را منحصر به فرد می­کند تا میان همه ­بدرخشد.

لباس عروس، لباسی است که هر دختری در زندگی خود در یک شب به­خصوص آن را می­پوشد و رویای بچگانه­ی او به حقیقت می­پیوندد.

انتخاب لباس عروس از سخت ترین انتخابات تمام دختران جهان است و با توجه به طرح های پیشرفته و متنوعی که دارد، خانم ها را دچار تردید بی­شماری می­کند.

در ایران اغلب از رنگ سفید برای لباس عروسی استفاده می­شود اما امروزه افراد با توجه به تفکرات مدرن خود، از هر رنگی برای مراسم فرمالیته یا شب اصلی عروسی استفاده می­کنند.

مقایسه سه مدل لباس عروس

لباس پرنسسی 

این مدل لباس، برای خانم های ریز اندام و لاغر مناسب است. این لباس، به دلیل پف­دار بودن، رویای کودکانه­ی تمام دختران است.

لباس ماهی

 این مدل لباس، برای افراد لاغر اندام یا کسانی که پایین تنه توپر دارند و قد آن ها بلند است، مناسب است.

لباس کوتاه

امروزه انتخاب بانوان برای مراسم فرمالیته، لباس عروس کوتاه است که مدلی اسپرت و دخترانه است. این لباس برای افراد قد کوتاه و قد متوسط جلوه­ی خوبی دارد و اندام های لاغر و متوسط را بهتر پوشش می­ دهد.

لباس عروس ویژگی های دیگری نیز دارد که با توجه به سلیقه عروس و اندام او، انتخاب می­شوند. مثلا لباس های دکلته، کمر باز، آستین بلند، آستین پفی، آستین حلقه ای، یقه هفت، یقه مخفی، یقه قایقی، یقه گرد، یقه مربعی، یقه هالتر، یقه پزشکی، یقه گردنی، دامن کلوش و ...

۵ مدل لباس عروس ترند ۲۰۲۰

در ادامه انواع لباس‌هایی را نام برده‌ایم که در سال ۲۰۲۰ در اروپا ترند شده‌اند.

لباس عروس با چند لایه دامن

لباس‌های دارای دامن چند لایه یکی از ترند‌های جذاب امسال محسوب می‌شود. دامن این لباس‌های عروس از چند لایه تور با پلیسه و چین تشکیل شده است. این مدل‌ها حس پرنسس‌های داستان‌ها را برای عروس‌ها به وجود می‌آورد و جزو رویایی‌ترین ترندهای ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

لباس عروس‌هایی با گلدوزی‌های سه بعدی و سنگدوزی شده

این لباس‌‌های درخشان جلوه‌ی بسیار زیادی دارند و ترند دیگر ۲۰۲۰ هستند. در طراحی جزئیات این مدل از طبیعت الهام گرفته شده است. به همین دلیل می‌تواند ظاهر جذابی برای عروس‌ها ایجاد کند. هماهنگی این لباس با موها هارمونی بی‌نظیری را به وجود می‌آورد.

لباس عروس ساده

این مدل جزو مواردی است که هیچگاه قدیمی و از مد افتاده نمی‌شود و همواره طرفداران خاص خود را دارد. لباس ساده که فاقد هر گونه سنگدوزی و گلدوزی است از دیگر ترند‌های ۲۰۲۰ است.

لباس‌های پوشیده و آستین بلند

این مدل از لباس‌ها دیگر ترند جذاب و محبوب امسال هستند. استفاده‌ی عروس‌های سلطنتی انگلستان از این مدل لباس تاثیر زیادی در ترند شدن آن داشته است.

 

لباس عروس کت و شلواری

لباس عروس کت و شلواری

لباس‌هایی به شکل کت و شلوار غیر معمول‌ترین ترند سال ۲۰۲۰ هستند! این مدل لباس با رنگ‌های گوناگونی طراحی و دوخته می‌شوند. گاهی با شنل‌های زیبایی همراه هستند که جذابیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. تنوع این طرح یکی از دلایل محبوبیت آن است.

جدیدترین مدل لباس عروس ایرانی

ترند‌های جهانی لباس در انتخاب‌ عروس‌های کشور ما نیز تاثیر به سزایی دارند. البته در کنار ترندها، عواملی چون فرهنگ، سلیقه و شکل اندام نیز نقش پررنگی را در انتخاب لباس عروس ایفا می‌کنند. از این رو می‌توان جدیدترین لباس‌های عروس ایرانی را از میان ترند‌های جهانی برگزید.

لباس‌های پوشیده و آستین بلند از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌های ایرانی هستند. این لباس‌ها در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون طراحی و دوخته می‌شوند. لباس آستین‌دار مدل ماهی، پف‌دار، ساده یا گلدوزی شده از جمله محبوب‌ترین انواع لباس عروس در ایران به شمار می‌روند. خانم‌ها بر اساس فرم اندام و سلیقه‌ی خود یکی از مدل‌های پوشیده‌ی ذکر شده را برای سفارش انتخاب می‌کنند. علت محبوبیت این مدل در کشور ما علاوه بر زیبایی و تنوع بالای این مدل، فرهنگ و آیین مردم نیز هست. همچنین این لباس برای افرادی که از فرم بازو و سرشانه‌ی خود رضایت ندارند بسیار مناسب است. زیرا برخلاف مدل‌های دکلته و بندی از نمایش بیش از حد سرشانه و بازو جلوگیری می‌کند و بالاتنه را ظریف‌تر نشان می‌دهد.

مدل لباس عروس پفی

لباس مدل پفی همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. لباس‌های پفی برای افرادی که اندامی به فرم گلابی و سیب دارند و عرض قسمت پایین تنه عرض آن‌ها بیش‌تری از عرض بالا‌تنه‌شان است بسیار مناسب است. لباس‌های مدل پفی خود شامل مدل‌های مختلفی هستند:

  • ساده
  • سنگدوزی و گلدوزی شده
  •  آستین‌دار
  • دکلته.

لباس عروس پفی به لباس پرنسسی نیز معروف است.

برخی از لباس‌ها علاوه بر پفی که دارند، دنباله‌دار نیز هستند. این مدل لباس‌ها به تازگی طراحی شده‌اند. همچنین اندام خانم‌ها را کشیده‌تر نشان می‌دهند. به همین دلیل توجه عروس‌های بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

لباس عروس

نوع دیگر از لباس پفدا‌ر، دارای آستین‌های کلوش و خمره‌ای است. این مدل برای افرادی مناسب است که از فرم دستان خود رضایت ندارند و نمی‌خواهند آن‌ها را در معرض دید قرار بدهند. لباس‌های پف‌دار رنگ‌های متنوعی نیز دارند. رنگ‌های قرمز و طلایی از پرطرفدارترین رنگ‌های این لباس محسوب می‌شوند. تنوع رنگ و منحصر نبودن به رنگ سفید از دیگر جذابیت‌های ترند ۲۰۲۰ است

 

مدل لباس عروس ساتن

ساتن یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های پرنسسی است. زیبایی لباس‌های ساتن به سادگی آن‌هاست. به همین دلیل بیشتر توسط کسانی انتخاب می‌شوند که طرفدار ظرافت و سادگی هستند. با این وجود برخی از طراحان لباس عروس برای جلوگیری از سادگی بیش از حد لباس ممکن است از ترکیب پارچه‌هایی مانند گیپور و تور نیز در کنار پارچه ساتن استفاده کنند. لباس ساتن برای عروسی‌هایی که در فصل پاییز و زمستان برگزار می‌شوند بسیار مناسب هستند. نکته‌ای که باید در انتخاب لباس ساتن به آن دقت کنید، کیفیت جنس پارچه ساتن است. جنس ساتن به کار رفته در لباس مناسب برای عروس‌ها حتما باید نرم و لطیف باشد.

لباس عروس مدل ماهی

لباس‌های مدل ماهی از جمله مدل‌های خاص و پرطرفداری است. این مدل لباس قوس‌ و انحنای اندام را را به خوبی نشان می‌دهد و یک گزینه‌ی ایده‌آل برای افراد خوش اندام است. همچنین این مدل برای افرادی که اندامی به شکل ساعت شنی دارند بهترین انتخاب خواهد بود‌.

لباس مدل ماهی را با توجه به سلیقه‌ی افراد ساده یا سنگدوزی شده طراح می‌کنند. همچنین این مدل لباس ممکن است دکلته یا آستین بلند باشد. لباس‌های مدل ماهی با دنباله‌ی بلند برای عکاسی جلوه‌ی فوق‌العاده و خیره کننده‌ی دارند. لباس مدل ماهی دنباله بلند برای افرادی که قد بلندی دارند مناسب است.

 

لباس عروس مدل ماهی

۵ برند برتر لباس عروس در دنیا

در این قسمت از مقاله برخی از بهترین و مطرح‌ترین برند‌های طراحی و دوخت لباس عروس در دنیا را معرفی می‌کنیم. این برندها مورد علاقه‌ی خانواده‌‌های سلطنتی و افراد مشهور و ثروتمند در سراسر دنیا هستند. برای دیدن مدل‌های لباس طراحی شده توسط این برندها کافیست به سایت آن‌ها سری بزنید:

  • ورا ونگ (Vera Wang)
  • کارولینا هررا (Carolina Herrera)
  • اینس دی سانتو ( ines di santo )
  • مارچسا (Marchesa)
  • ریم آرکا (Reem Arca)

نحوه انتخاب لباس عروس

نحوه انتخاب لباس عروس و لباس فرمالیته، به رویایی که عروس خانم از بچگی خود را با آن تصور کرده برمی­گردد و طبق آن رویا انتخاب می­شود. هم­چنین با جدید شدن مد روز، تصور او نیز جدید شده است و در این انتخاب نقش اساسی دارد. در این راه طراحان و فروشندگان مزون عروس، کمک بسیاری با توجه به شرایط فیزیکی و مالی، به عروس می­کنند.

یکی از شیطنت های دوران جوانی دختران، این است که همراه با رفیق یا خواهر خود به مزون عروس بروند و لباس عروسی را که دوست دارند بپوشند و از دیدن یکدیگر لذت ببرند و شاد شوند.

نحوه انتخاب لباس در هنگام دیدن ژورنال های لباس عروس، با توجه به قد، وزن، رنگ پوست، مدل مو، میکاپ شب عروسی، نحوه پوشش عروس و ... بررسی می­شود و بهترین گزینه را انتخاب می­کنند.

قیمت لباس عروس

قیمت این نوع لباس به فاکتور‌های زیادی از جمله مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم، بستگی دارد.

  • طرح
  • پارچه
  • ساده یا سنگدوزی شده

نکته دیگری که در قیمت این نوع لباس تاثیر می‌گذارد مزونی است که برای سفارش آن انتخاب می‌کنید. برخی از مزون‌ها قیمت‌های مناسب‌تری دارند؛ در حالی که برخی دیگر لباس‌ها را با قیمت بیشتری عرضه می‌کنند. لازم به ذکر است که قیمت خرید لباس عروس از قیمت اجاره لباس بیشتر است. قیمت اجاره‌ی لباس دسته اول نیز نسبت به لباس‌هایی که چند بار پوشیده شده‌اند بیشتر است. بنابراین تا پیش از انتخاب نمی‌توان در مورد قیمت این نوع لباس قضاوت کرد. البته لباس‌های عروس تنوع زیادی دارند و این موضوع باعث می‌شود شما بتوانید متناسب با بودجه خود، لباس مناسبی را انتخاب کنید.

 

لباس عروس​​​​​​​

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم در مورد ترندهای ۲۰۲۰ و انواع مدل‌های پرطرفدار لباس عروس صحبت کنیم. اما تنوع این نوع لباس تا حدی است که نیاز به مشاهده آلبوم‌ها و نمونه کارهای مزون‌ها دارد. مجموعه هنیل ارائه دهنده انواع لباس‌ها با بهترین قیمت است. این مجموعه جدید‌ترین مدل‌های موجود در بازار را ارائه می‌دهد. توصیه می‌کنیم انواع لباس‌های عروس را در سایت هنیل مشاهده کنید. همچنین هنیل امکان خرید اینترنتی برای ساکنین تمام نقاط کشور را فراهم کرده است.

CafeSeo بازدید : 33 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

پای انسان نسبت به اندام‌های دیگر بدن او استخوان‌های بیشتری دارد و به همین دلیل در برابر خطرهای اطراف و محیط مانند سنگ داغ و چیزهای تیز و برنده آسیب پذیرتر است. بنابراین کفش می‌تواند پای انسان را از این خطرات محافظت کند. اما امروزه کفش‌ها در کنار کاربرد اصلی خود، به یک عنصر زیبایی‌شناختی در استایل ما تبدیل شده‌اند.

 

کفش زنانه

کفش، یکی از عشق های بانوان از زمان کودکی تا پیری است. از وقتی یک دختر بچه شروع به قدم برداشتن های کوتاه می­کند و از کفش هایی که نور و صدا دارند استفاده می­کند، تا زمانی که بزرگ می­شود و یک کفش سفید پاشنه بلند در شب عروسی خود می­پوشد؛ در تمام روزهای زندگی این دختر بچه، کفش نقش اساسی را در زندگی او داشته و پوشش قلب دوم او است؛ پس به همین خاطر اهمیت زیادی در زندگی یک دختر دارد.

کفش زنانه، از مهم ترین پوشش های زنان است که علاوه­بر مراقبت از پا که قلب دوم آن ها است، در زیبایی ظاهری آن ها نیز موثر است.

کفش زنانه را می‌توان با اکسسوری‌ها، کیف‌ و سایر قسمت‌های استایل زنانه ست کرد. در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در مورد این بخش از استایل زنانه ارائه دهیم.

کفش زنانه مجلسی

اگر شما می‌خواهید با لباس مجلسی خود کفش ست کنید تنها انطباق رنگ کفایت نمی‌کند. با توجه به اینکه مدل لباس، میزان بلندی و رنگ آن به چه شکلی است، می‌توانید کفش زنانه مجلسی را انتخاب کنید.

کفش‌های پاشنه بلند از پرطرفدارترین کفش‌های مجلسی برای خانم‌ها است. البته بسیاری از خانم‌ها در موقعیت‌های دیگر نیز از این نوع کفش استفاده می‌کنند. کفش‌های پاشنه بلند معمولا راحت نیستند. به همین دلیل برای پیاده‌روی‌های طولانی انتخاب خوبی محسوب نمی‌شوند. اما در مقابل فرم پاها را به خوبی نمایش می‌دهند و جلوه خاصی دارند.

کفش‌های مجلسی زنانه معمولا دارای طراحی و تزئینات خاصی هستند. همین تزئینات باعث تمایز کفش‌های مجلسی از نمونه‌های دیگر می‌شود. جنس بیشتر کفش‌های مجلسی زنانه از چرم استولی است. اما مواد اولیه دیگری نیز برای این نوع کفش مناسبند. متریالی چون؛

  • مخمل
  • ساتن
  • چرم جیر
  • چرم مصنوعی

کفش زنانه پاشنه بلند

در فرهنگ مد و استایل زنان کفش زنانه پاشنه بلند همیشه حضور پررنگی داشته است. این نوع کفش طرفداران بسیار زیادی در بین خانم‌ها و دخترخانم‌ها دارد. کفش پاشنه بلند در کنار زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد می‌تواند خطرناک و ناراحت کننده نیز باشد.

 

کفش زنانه

 

اما نکته واضحی که وجود دارد این است که مدل‌های پاشنه بلند هیچ زمانی از مد نیفتاده‌اند. می‌توان گفت تمام خانم‌ها حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند در کمد خود دارند. برخی از آن‌ها به صورت ثابت از این مدل استفاده می‌کنند و برخی دیگر کاربرد آن را به موقعیت‌های خاص محدود می‌کنند.

کفش راحتی زنانه

یکی از انواع کفش زنانه، کفش راحتی زنانه است که برای خانم‌های شاغل کاربرد بسیاری دارد. چرا که آن‌ها مدت زمان زیادی را خارج از خانه هستند و در تمام این مدت باید کفش بپوشند. به همین دلیل لازم است کفشی را انتخاب کنند که تمام فاکتورهای لازم برای حفظ سلامتی پا را داشته باشد.

کفش‌های راحتی می‌توانند اسپرت و رسمی باشند. انتخاب مدل باید با توجه به سایر قسمت‌های استایل شما انجام شود. نکته دیگری که هنگام خرید کفش زنانه راحتی باید به آن توجه کنید این است که کفش نباید سنگین باشد. کفش‌های سنگین در دراز مدت باعث ایجاد کمردرد و زانو درد می‌شود. بنابراین بهتر است هنگام خرید کفش علاوه بر زیبایی به راحتی و استاندارد بودن آن نیز توجه کنید.

کفش زنانه جدید

کفش‌ها نیز مانند سایر قسمت‌های هر استایلی به صورت مداوم بروزرسانی می‌شوند.

 

کفش زنانه​​​​​​

در ادامه به جدیدترین مدل‌هایی که برای کفش‌های زنانه در نظر گرفته می‌شود، اشاره کرده‌ایم.

  • کفش‌های سبک مینیمال.
  • کفش‌های بنددار: البته منظور از این نوع کفش‌ها، اسپرت و کتونی نیست. منظور کفش‌هایی است که به شکل بند بند طراحی می‌شوند.
  • کفش‌های دارای لژهای بلند.
  • لوفرهای پاشنه بلند یا حتی پشت باز!
  • بوت‌ها و چکمه‌های رنگارنگ.
  • کفش‌های دارای زنجیر.

کفش ورزشی زنانه

کفش ورزشی زنانه بهترین انتخاب برای بانوانی است که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند یا پیاده‌روی‌های طولانی دارند. این کفش‌ها برای فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی و حتی دوچرخه سواری ضروری هستند. تنوع در کفش‌های ورزشی زنانه بسیار زیاد است. به همین دلیل به راحتی می‌توانید محصولی متناسب با استایل خود خریداری کنید و از قدرت انتخاب بالایی برخوردار هستید.

 

کفش زنانه

 

کفش‌های ورزشی زنانه باید علاوه بر سبکی و انعطاف پذیری، زیره‌های مخصوص داشته باشد تا از مچ پای شما حمایت کنند. در خرید این کفش حتما به این نکات توجه ویژه داشته باشید.

کفش تابستانه

کفش‌های تابستانه و صندل‌ها در فصل‌های گرم سال طرفداران بسیاری پیدا می‌کنند. در این فصل‌ها پاها بیشتر عرق می‌کند و اگر گردش هوا در کفش وجود نداشته باشد، پاها بو می‌گیرند. به همین دلیل خانم‌ها از کفش‌های تابستانه استفاده می‌کنند. این کفش‌ها باعث می‌شوند پا خنک‌تر بماند و بو نگیرد. کفش زنانه تابستانه باید بدون جوراب یا با جوراب‌های پارازین و رنگ پا پوشیده شود. این کفش‌ها می‌توانند برای استایل‌های مختلف مناسب باشند. تنوع کفش‌های تابستانه نیز مانند سایر مدل‌های کفش زنانه زیاد است.

کفش طبی زنانه

کفش‌های طبی زنانه که در ذهن بسیاری از افراد مجسم می‌شوند، نمونه‌های قدیمی‌تر هستند که ظاهری ناخوشایند و از مد افتاده دارند. به همین دلیل باعث می‌شود علیرغم راحتی و استاندارد بودن، به سراغ این کفش‌ها نروند. اما نکته‌ای که به آن توجه نمی‌شود این است که کفش‌های طبی به اندازه سایر انواع کفش‌های زنانه متنوع شده‌اند.​​​​​​​ 

افرادی که از درد زانو رنج می‌برند و یا اینکه خار پاشنه و سایر مشکلات پا را دارند، بهتر است که به جای استفاده از کفش‌های نامناسب از کفش طبی زنانه استفاده کنند. کفش طبی زنانه به شکلی طراحی شده است که از کف، مچ و ساق پا به خوبی محافظت می‌کند.

ساختار کفش‌های طبی زنانه بدن و پاها را در موقعیت صحیح قرار می‌دهد. بنابراین با استفاده از آن‌ها به شکل صحیح می‌ایستید و راه می‌روید. به طور کلی مزایای کفش زنانه طبی عبارتند از؛

  • افزایش دامنه حرکت پا.
  • ایجاد تعادل بین پاها.
  • افزایش گردش خون در پاها.
  • بهبود پادرد.
  • پیشگیری از مشکلات احتمالی برای پا
  • راحتی زیاد

سه نکته مهم در انتخاب کفش زنانه مناسب

مناسب بودن کفش زنانه ، با جنس داخلی و بیرونی کفش، سایز پاشنه، سایز داخلی کفش، اندازه ساق کفش، و کف بیرونی آن، رابطه مستقیمی دارد. هر فرد متناسب با سایز پای خود و محیطی که می­خواهد کفش را استفاده کند، زمان انتخاب کفش حساسیت های خود را در خرید به کار می­برد.

  • در زیر سه نکته مهم در انتخاب کفش زنانه مناسب را شرح می­دهیم :

قد :

خانم ها، نقش اساسی در انتخابات زندگی آن ها دارد. زمان انتخاب کفش نیز، باید به قد خود توجه کرد. خانم های قد بلند، باید از کفش های بدون پاشنه و ساق بلند استفاده کنند تا قد آن ها را نرمال نشان دهد و بلندتر نشوند. خانم های قد کوتاه، باید از کفش های پاشنه بلند و بدون ساق استفاده کنند تا کوتاه تر جلوه ندهند.

سن :

سن خانم ها یکی از پارامترهای مهم زمان خرید کفش است. مثلا خانم های کم سن و جوان، از کفش های پاشنه دار و اسپرت می­توانند استفاده کنند و ساعت ها با آن راه بروند اما خانم های سن بالا و پیر، باید از کفش های طبی و بدون پاشنه استفاده کنند تا از پا درد و کمر درد در امان باشند.

  1. وزن :
  2. اگر خانم ها وزن بالایی داشته باشند، نباید از کفش های پاشنه­دار و کف غیر طبی استفاده کنند چون تمام وزن بدن روی پا است و در این صورت پا درد می­گیرند.

مقایسه سه مدل کفش زنانه

در زیر به مقایسه سه مدل کفش زنانه که نام برده­ایم، می­پردازیم 

کفش اسپرت 

این کفش زنانه برای پیاده­روی، کوهنوردی، ورزش، استفاده روزانه و تمامی سنین مناسب است و بهترین انتخاب میان کفش های زنانه است.

کفش طبی 

کفش طبی گاهی دست دوز و گاهی ماشینی دوز است. این کفش برای تمام افراد مناسب است و از درد کمر و پا جلوگیری می­کند.

کفش فصلی 

هر فصل پوشش مناسب خود را دارد و کفش نیز یکی از پوشش های فصلی مهم است. مثلا در فصل تابستان از کفش های جلو باز و صندل استفاده می­شود و در فصل زمستان، از کفش های پشمی و چکمه های ساق بلند استفاده می­شود.

چرا کفش چرم بهتر است؟

اگر شما به دنبال یک کفش زنانه بادوام، شیک و اصیل هستید بهتر است که کفش‌های چرمی را انتخاب کنید. مزیت کفش چرم طبیعی این است که به مرور زمان فرم پای شما را به خود می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که شما در کفش خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

کفش زنانه

 

آستر داخل کفش‌های چرم از رشد باکتری و قارچ در کفش جلوگیری می‌کند. کفش‌های چرمی همچنین دوام خوبی دارند و تا مدت‌ها می‌توانند کاربردی باشند.

جدول سایز کفش زنانه

انتخاب سایز کفش اهمیت بسیاری دارد. سایزهای کوچک‌تر از پای شما، پا را می‌زنند، زخم می‌کنند و حتی ممکن است باعث ایجاد پادرد، میخچه یا تاول شوند. سایزهای بزرگتر نیز باعث لق خوردن پا در کفش می‌شود که برای سلامتی پا و ستون فقرات بسیار مضر است. در جدول پایین سایز‌های مختلف کفش زنانه را با توجه به طول کف پا می‌بینید. 

سایز کفش

طول کف پا

سایز 36

22.9-23.1

سایز 37

23.2-23.5

سایز 38

23.6-24.1

سایز 39

24.2-24.8

سایز 40

24.9-25.1

سایز 41

25.2-25.4

سایز 42

25.5-25.7

سایز 43

25.8-26

سایز 44

26.1-26.7

سایز 45

26.8-27.3

سایز 46

27.4-27.9

قیمت کفش زنانه

این روزها با توجه به مسئله گرانی و ماشینی شدن کفش ها و خصوصا تنوع زیاد کفش زنانه، با توجه به جنس کفش و برند شرکت سازنده آن، روی کفش ها قیمت گذاری می­شود. قیمت کفش زنانه، علاوه­بر برند و جنس لایه بیرونی و داخلی آن (چرم طبیعی یا طبی بودن)، بر اساس این­که برای چه محیطی خریداری می­شود و چه مدت زمانی پا را مقاوم نگه می­دارد و آزاردهنده نیست نیز مشخص می­شود.

کفش زنانه-هنیل ​​​​​​​

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی کاربردی و مفید در مورد انواع کفش زنانه ارائه دهیم. شما اکنون با مدل‌های مختلف این نوع کفش آشنایی دارید. برند هنیل ارائه دهنده انواع مختلف کفش‌های زنانه و مردانه در مدل‌های گوناگون است.

CafeSeo بازدید : 35 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

انواع مدل تی شرت

این تنپوش‌ها نیز مانند هر لباس دیگری در طول سالیان مختلف دستخوش تغییراتی شده است. به همین دلیل امروزه انواع مختلف آن در بازار وجود دارد. انواع مختلف مدل‌های این نوع بلوز را در ادامه نام برده‌ایم.

  • یقه دار

  • گرد
  • دکمه‌ای
  • آرم‌دار
  • یقه هفت
  • آستین بلند.
  • تی شرت‌های دارای طرح
  • تی شرت لانگ

    مدل‌های لانگ در پشت ویترین بسیاری از لباس فروشی‌ها به چشم می‌خورد. این نوع لباس مورد استقبال افراد مختلف و به خصوص قشر جوان جامعه ایرانی قرار گرفته است. این لباس‌ها معمولا مقداری بلندتر از نمونه‌های معمولی هستند و معمولا بلندی آن‌ها به پایین کمر می‌رسد. البته میزان بلندی مدل‌های مختلف متفاوت است. بنابراین توصیه می‌شود بلندی آن‌ها را با توجه به قد خود انتخاب کنید. به عنوان مثال انتخاب مدل‌های خیلی بلند برای افراد کوتاه قد مناسب نیست.

  • ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 28 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

به طور کلی می‌توان لباس‌های دخترانه را در دسته‌های زیر قرار داد.

  • لباس مجلسی.
  • لباس اسپرت.
  • لباس‌های زمستانه.
  • لباس‌های تابستانه.
  • لباس دانشجویی و مناسب برای خیابان.
  • لباس‌های خانگی

البته تنوع لباس دختر خانم‌ها به حدی زیاد است که می‌توان دسته‌بندی‌ بیشتری برای آن‌ها ارائه داد. اما می‌توان گفت گروه‌های اصلی را نام بردیم.

ترندهای لباس ۲۰۲۰

شناخت ترندهای لباس و استفاده از آن‌ها به تشکیل بهترین استایل‌ها کمک می‌کند. طراحی جدید ترندهای ۲۰۲۰ توجه خانم‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. البته نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که لباس ترند باید با فیزیک شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال برخی از ترندها برای خانم‌هایی که خیلی لاغر هستند، مناسب نیست. به همین دلیل اگر از آن‌ها استفاده کنند هم جلوه لباس از بین می‌رود و هم خوش پوش نخواهند بود.

ترندهای لباس سال ۲۰۲۰ عبارتند از؛

البته ترندهای دیگری نیز در دنیا وجود دارند. اما نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که در هر کشور ترندهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به فرهنگ آن نزدیک باشند. به همین دلیل لباس‌های دخترانه ایرانی ۲۰۲۰ با توجه به ترندهای بالا طراحی می‌شوند.

ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 26 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

لباس مردانه در طرح جدید

صنعت مد در حال پیشرفت روز افزون و ارائه مدل‌های جدید لباس مردانه به بازار است. رقابت شدید باعث طراحی و تولید لباس‌های زیباتر و متنوع‌تر شده است و از هر نظر به نفع مشتری است. در واقع طراجان . تولیدکنندگان البسه مردانه برای اینکه بتوانند توجه افراد با سلیقه‌های مختلف را جلب کنند، باید مدام لباس‌های جدیدی به بازار ارائه دهند.

طرح‌های بسیاری برای لباس مردانه در بازار موجود است. اما کیفیت هرکدام و البته قیمت آن‌ها متفاوت است. لباس‌های جدید در کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. این باعث می‌شود قیمت‌ها نیز متفاوت باشد. این موضوع باعث شده است که افراد با هر بودجه‌ای بتوانند از طرح‌های جدید لباس مردانه استفاده کنند.

البته برای تهیه محصولات جدید باید حتما به فروشگاه‌هایی مراجعه کرد که محصولات خود را مطابق با مد روز بروزرسانی می‌کنند. پیدا کردن چنین فروشگاهی در سطح شهر شاید ساده نباشد، اما به کمک اینترنت می‌توانید بهترین فروشگاه را پیدا کنید.

ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 41 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

شومیز، از پوشش های مدرن بانوان عصر حاضر در هر قشری از جامعه است و لباسی پر طرفدار و پر فروش در تمامی غرفه ها و مغازه های لباس خانگی و مجلسی است. شومیز را می­توان به عنوان روانداز، زیر مانتویی و لباس مهمانی های دوستانه و تولد استفاده کرد. با خرید شومیز، نگرانی برای مهمانی رفتن وجود ندارد.

 

شومیز، یک پیراهن زنانه است که جنس، طرح و سایز آن طوری طراحی شده است که علاوه­بر پوشیدن در منزل، بتوان آن را در مجالس شادی نیز پوشید. امروزه در ایراناین لباسیکی از پر طرفدار ترین پوشش های بانوان در میان هر قشری از جامعه هستند.

تفاوت شومیزبا لباس مجلسی و لباس خانگی در این است که : نسبت به لباس مجلسی، ساده و اسپرت است و شخصی در مجلس آن را استفاده می­کند که از مهمان های درجه پایین باشد؛ و نسبت به لباس خانگی، طرح­­دار و مجلسی است و شخصی در خانه آن را استفاده می­کند که برای مهمانی و جشن به آنجا رفته باشد.

ادامه مطلب

 

CafeSeo بازدید : 29 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

لباس زنانه

از آنجا که خانم ها عاشق خرید کردن و دنیای مد هستند، لباس زنانه بزرگ­ترین مجموعه پوششی بشر را به خود اختصاص داده است. از میان تمام پوشاک های خردسالان و بزرگسالان، پوشاک زنانه بیشترین درخواست تولید و هم­چنین بیشترین میزان فروش را دارا است؛ هم­چنین در سال­ های اخیر انواع زیادی از آن به بازار منتقل شده­ است.

لباس زنانه شامل :

تیشرت

بلوز

پلیور

سویشرت

تاپ

شومیز

شلوار راحتی

شلوار جین

شلوار رسمی

دامن

ماکسی

بافت

لباس مجلسی

لباس رقص

ست ورزشی و اسپرت

مانتو

هودی

سرهمی

لباس خواب

لباس بارداری

و ... است.

لباس زنانه، بسته به محلی که قرار است از آن استفاده شود، رنگ پوست، فیزیک و وزن شخص، قد شخص، موقعیت آب و هوایی، طرح و جنس لباس و ... انتخاب می­شود.

ادامه مطلب


CafeSeo بازدید : 73 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

انواع مدل مانتو

امروزه انواع مدل مانتو طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شود تا این لباس برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد. اما این تنوع ممکن است انتخاب را سخت‌تر کند. انواع مدل‌های مانتو را می‌توان با توجه به ویژگی‌های مختلفی دسته بندی کرد. اما مهم‌ترین دسته‌بندی برای مدل مانتو، کاربرد آن است. مانتوی مناسب برای هر موقعیت متفاوت است و به همین دلیل لازم است که خانم‌ها انواع مدل‌ها را بشناسند. انواع مدل‌های مانتو عبارتند از؛

  • مانتو اداری
  • مانتو اسپرت
  • مانتو مجلسی
  • مانتو دانشجویی
  • مانتو سنتی
  • مانتو با مدل‌های ترکیبی
  • مانتو تابستانی

مدل مانتو جدید

مدل‌های ترکیبی جدیدترین ایده‌ای هستند که برای مانتو ارائه شده‌اند. مانتوهایی که مدل ترکیبی دارند با استفاده از پارچه‌های متفاوتی دوخته می‌شوند. یکی از زیباترین انواع پارچه برای این مدل، پارچه حریر است. حریر خود شامل طرح‌های متنوعی است و به همین دلیل جزو محبوب‌ترین پارچه‌ها برای تولید مانتو به شمار می‌رود. پارچه‌های حریر بسیار سبک هستند و می‌توان با استفاده از آن‌ها مدل‌های مختلفی از مانتو را تولید کرد. این پارچه برای طراحی مدل ترکیبی رسمی، غیر رسمی و کژوال به کار می‌رود.

ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 24 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

طراحی گردنبند

طرح هایی که بانوان برای خرید طلا یا سفارش آن به طلاساز انتخاب می­کنند، بسته به سلیقه آن ها و هزینه ای است که می­توانند برای آن جواهر بکنند.

طراحی گردنبند در گذشته روی برگه یا در ذهن شخص بوده است و از روی آن طلا را شکل می­دادند. امروزه توسط برنامه های طراحی جواهرات، آن ها را به صورت رایانه ای طراحی کرده و دستور عمل آن را از کامپیوتر به دستگاه طلاسازی می­دهند و در سریع­ترین زمان ممکن طلا را آماده­ی تحویل می­کنند.

پیشرفت روزافزون دستگاه ها و قطعات، این امکان را به طلاسازها می­دهد که هر طرحی که مشتری می­خواهد را با هر سایز و هزینه ای، توسط دستگاه و با دادن برنامه به آن، طرح را اجرا کند.

گردنبند سوارسکی

وقتی سخن از جواهرات یا بدلیجات به میان می‌آید، سوارسکی حرف اول را می‌زند. سوارسکی برندی اتریشی است که کار خود را در سال ۱۸۹۵ آغاز کرد. این برند سازنده جواهرات، کریستال‌های تزئینی و لوازم جانبی لوکس است. در ساخت گردنبند و دستبند نیز از سنگ‌ها و جواهرات سوارسکی استفاده می‌شود. محصولات این برند درخشش و زیبایی خاصی دارند و از مواد اولیه بسیار باکیفیت تولید می‌شوند.

ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 31 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

طراحی دستبندهای زنانه

طراحی دستبند زنانه یا حتی اسپرت در عین حال با استحکام مناسب، یکی از خواسته­های هر بانوی شیک­پسندی می­باشد. از طرفی رویای داشتن طرحی دلخواه و تبدیل آن به واقعیت یکی از آرزوهای همیشگی هر شخصی نیز بوده­است.

در سال­های اخیر طراحان زیورآلات و طلاسازان این رویا را برای هر فردی به واقعیت انجامیدند. هر خانمی با گفتن طرحی که در ذهن خود دارد به طلاسازان و طراحان به راحتی می­تواند آن را تبدیل به دستبند یا هر زیورآلاتی که می­خواهد بکند و حتی حق انتخاب درباره­ی جنس آن که طلا، نقره یا ... باشد را نیز دارند.

ست دستبند زنانه مهره دا‌ر

دستبندهای مهره‌دار جزو محبوب‌ترین مدل‌های جدید به شمار می‌روند. این اکسسوری نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا بسیار پرطرفدار است. این دستبندها بیشتر از جنس مهره‌های چوبی یا سنگی هستند. آن‌ها با طرح‌ها و نقش‌های مختلف تولید می‌شوند. به همین دلیل می‌توانند با انواع مختلف لباس در رنگ‌های متفاوت ست شوند

دستبند زنانه مهره‌دار با ترکیب مهره‌های مختلف نیز تولید می‌شوند. ترکیب در این اکسسوری‌ها زیبایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. در بعضی از مهره‌های این نوع دستبندهای زنانه از رنگ‌های متضاد استفاده می‌شود که باعث جلوه بیشتر آن‌هاست.

 ادامه مطلب

CafeSeo بازدید : 25 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

رویای پوشیدن لباس عروس

رویای پوشیدن لباس عروس، خیالی زیبا و دلنشین است که هر دختری از زمان کودکی تا جوانی خود آن را به تصویر ذهن خویش می­کشد. لباسی که در مهم ترین شب زندگی او همگان را به خود جلب کرده و دخترک خیالی را منحصر به فرد می­کند تا میان همه ­بدرخشد.

لباس عروس، لباسی است که هر دختری در زندگی خود در یک شب به ­خصوص آن را می­پوشد و رویای بچگانه­ او به حقیقت می­پیوندد.

انتخاب لباس عروس از سخت ترین انتخابات تمام دختران جهان است و با توجه به طرح های پیشرفته و متنوعی که دارد، خانم ها را دچار تردید بی­شماری می­کند.

در ایران اغلب از رنگ سفید برای لباس عروسی استفاده می­شود اما امروزه افراد با توجه به تفکرات مدرن خود، از هر رنگی برای مراسم فرمالیته یا شب اصلی عروسی استفاده می­کنند.

مقایسه سه مدل لباس عروس

لباس پرنسسی 

این مدل لباس، برای خانم های ریز اندام و لاغر مناسب است. این لباس، به دلیل پف­دار بودن، رویای کودکانه­ی تمام دختران است.

لباس ماهی

 این مدل لباس، برای افراد لاغر اندام یا کسانی که پایین تنه توپر دارند و قد آن ها بلند است، مناسب است.

لباس کوتاه

امروزه انتخاب بانوان برای مراسم فرمالیته، لباس عروس کوتاه است که مدلی اسپرت و دخترانه است. این لباس برای افراد قد کوتاه و قد متوسط جلوه­ی خوبی دارد و اندام های لاغر و متوسط را بهتر پوشش می­ دهد.

لباس عروس ویژگی های دیگری نیز دارد که با توجه به سلیقه عروس و اندام او، انتخاب می­شوند. مثلا لباس های دکلته، کمر باز، آستین بلند، آستین پفی، آستین حلقه ای، یقه هفت، یقه مخفی، یقه قایقی، یقه گرد، یقه مربعی، یقه هالتر، یقه پزشکی، یقه گردنی، دامن کلوش و ...

CafeSeo بازدید : 18 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

برخی از آقایان زمان زیادی از روز را خارج از خانه و در محل کار سپری می‌کنند. برای آن‌ها انتخاب کفش مردانه اهمیت زیادی دارد. آن‌ها باید علاوه بر ظاهر به فاکتورهای مختلف دیگری نیز توجه کنند تا در دراز مدت با مشکلات پا مواجه نشوند می‌دانید که پا ستون اصلی بدن انسان‌ها است که نسبت به دیگر اندام‌های بدن استخوان‌های بیشتری دارد. استفاده از کفش مناسب می‌تواند از دردها و مشکلات بسیاری برای پا پیشگیری کند.

از زمان‌های گذشته تا به امروز کفش‌ها تغییرات بسیاری داشته‌اند و متناسب با نیاز انسان به روز شده‌اند. کفش‌های مردانه نیز طراحی‌های متنوعی را دارد. همین امر باعث نوشتن این مقاله شد.​​​​​​

 

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه مجلسی

در میان انواع کفش‌ها، مدل‌های مجلسی کم‌تر از سایر کفش‌ها پوشیده‌ می‌شوند. آن‌ها ممکن است تنها چند ساعت در طول یک مجلس پوشیده شوند. به همین دلیل است که ظاهر آن‌ها اهمیت بیشتری نسبت به راحتی‌شان دارد. البته در مجالسی که قرار است تحرک زیادی داشته باشید، بهتر است کفش‌هایی را انتخاب کنید که در عین زیبایی راحت نیز باشند. کفش‌های رسمی و مجلسی شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند. به همین دلیل ممکن است به جای هم نیز مورد استفاده قرار گیرند.

کفش مردانه مجلسی معمولا از بهترین نوع چرم ساخته می‌شود. بعضی از انواع آن مانند کفش‌های مجلسی ایتالیایی دارای طرح و سبکی منحصر به فرد هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب کفش‌های مجلسی باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی رنگ آن با لباستان است. کفش‌ها می‌توانند با سایر اکسسوری‌ها مانند بند ساعت یا کراوات شما ست شوند.

کفش مردانه اسپرت

در میان مدل‌های مختلف کفش، برخی از آن‌ها در بین آقایان طرفداران بیشتری دارند. کفش اسپرت یکی از همین مدل‌هاست. مهم‌ترین دلیل آن نیز راحتی و کاربردی بودن آن در موقعیت‌های مختلف است. کفش‌های اسپرت مدل‌های بسیار متنوعی دارند و با متریال گوناگون ساخته می‌شوند. آن‌ها هم برای محیط کاری مناسبند و هم برای تفریح و استایل‌های خیابانی. برخی از مدل‌های این کفش حتی می‌توانند با استایل‌های نیمه رسمی نیز ست باشند. اما فراموش نکنید که این مدل کفش هرگز با کت و شلوار یا شلوارهای پارچه‌ای، ترکیب خوبی ایجاد نمی‌کند.  بهترین شلوارها برای این نوع کفش، شلوارهای جین و کتان و سایر نمونه‌های اسپرت هستند.

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه چرم

دوام، کیفیت و طول عمر زیاد مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات چرمی به شمار می‌رود. یکی از کاربردهای پارچه چرم برای تولید کفش مردانه است. کفش‌های مردانه چرم با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

علت تفاوت قیمت کفش‌های چرم به دلیل متفاوت بودن جنس چرم آنهاست. چرم‌های مصنوعی ظاهر بسیار براقی دارند. زمانی که شما روی آن دست می‌کشید حالت پلاستیک احساس خواهید کرد. کفش‌هایی که با استفاده از چرم مصنوعی تولید می‌شوند، قیمت کم‌تری دارند. اما داوم زیادی ندارند و بعد از مدتی خراب می‌شوند.

کفش تولید شده با چرم مرغوب، نرم و انعطاف پذیر است. طول عمر این کفش حتی ممکن است به چندین سال برسد! این موضوع یک مزیت مهم برای آقایانی است که علاقه چندانی به ایجاد تنوع در لباس‌هایشان ندارند. کفش‌های چرم مردانه بهترین انتخاب برای استایل‌های رسمی، نیمه رسمی و مجلسی به شمار می‌روند.

 

کفش مردانه

 

 

کفش مردانه راحتی

یکی از انواع کفش بسیار راحت برای پاها صندل‌ها هستند. این نوع کفش معمولا در فصل گرم و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفش‌های صندل مردانه در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و بسیار متنوع هستند. آقایان معمولا رفت و آمد زیادی دارند. به همین دلیل داشتن یک جفت کفش راحتی جلوی درب خانه برای آن‌ها ضروری است! این موضوع به خصوص برای افرادی که معمولا از کفش‌های بنددار و اسپرت استفاده می‌کنند، اهمیت دارد. کفش‌های راحتی همچنین باعث کاهش تعریق پا در فصل‌های گرم سال می‌شوند. 

کفش رسمی‌ مردانه

مدل‌های رسمی‌ معمولا رنگ قهوه‌ای و یا مشکی دارند. جنس این کفش‌ها از چرم است و دارای کفی ضخیمی هستند. این کفش‌ها انتخاب مناسبی برای کارمندها به شمار می‌روند. چرا که آن‌ها در اکثر موارد از استایل‌های رسمی استفاده می‌کنند. توصیه می‌شود زمانی که یک قرار ملاقات مهم دارید، از استایل رسمی و این نوع کفش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که لباس‌ها و کفش‌های شما پیش از اینکه خودتان شروع به صحبت کنید، باعث قضاوت در مورد شما می‌شوند. استایل‌های رسمی در طرف مقابل حس اعتماد ایجاد می‌کنند.

 

کفش مردانه​​​​​​​

 

خرید اینترنتی کفش مردانه

خرید اینترنتی می‌تواند ساده‌ترین راه برای تهیه کفش‌های مردانه باشد. این موضوع مشکل بسیاری از آقایان که زمان زیادی کار می‌کنند را حل می‌کند. آن‌ها معمولا زمانی از محل کار خود باز می‌گردند که بازار بسته است. به همین دلیل نمی‌توانند کفش دلخواه خود را پیدا کنند. بهترین راهی که شما بتوانید با مد روز دنیای کفش آشنا شوید مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات متنوعی دارد.

شما برای خرید کفش مردانه به صورت اینترنتی به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • سایز مناسب پای خود را بدانید.
  • به مدل کفش و هماهنگی آن با استایل‌ خود توجه داشته باشید.
  • فروشگاه معتبری را انتخاب کنید که مطمئن باشید جنس دریافتی با عکس آن شبیه است.
  • سعی کنید از فروشگاهی استفاده کنید که خدمات متنوعی ارائه می‌دهد و امکان ارسال به همه نقاط را دارد.
  • به تنوع محصول فروشگاه نیز توجه داشته باشید.

جدول سایز کفش مردانه

انتخاب سایز مناسب کفش هم برای زیبایی استایل و هم برای سلامتی اهمیت بسیاری دارد. اگر هنوز سایز مناسب کفش برای خود را نمی‌دانید، می‌توانید از جدول راهنمای زیر استفاده کنید.

سایز کفش

طول کف پا

37

23

37-38

23.5

38

23.8

38-39

24.1

39

24.6

39-40

25.1

40

25.4

40-41

25.9

41

26.2

41-42

26.7

42

27.1

42-43

27.6

44

27.9

45-45

28.6

جمع بندی

در این مقاله اطلاعات جامعی در مورد محبوب‌ترین کفش‌های مردانه ارائه دادیم. در فروشگاه هنیل انواع مختلف این کفش‌ها ارائه شده است. بنابراین آقایان با سلیقه‌های متفاوت می‌توانند کفش‌های مناسب برای استایل‌های مختلف خود را انتخاب کنند.

CafeSeo بازدید : 80 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

در این مطلب میخواهیم بدانیم کیف دوشی مردانه چه کاربردی دارد، انواع آن را بررسی کنیم و همچنین به این سوال که کیف دوشی مردانه را ازکجا تهیه کنید پاسخ خواهیم داد. کیف های دوشی یا رو دوشی به خاطر اندازه مناسب و قابلیت حمل بدون درگیری دست یکی از پر کاربردترین و بهترین کیف هایی است که آقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

از دلایلی که این کیف را انقدر محبوب کرده است این است که به خاطر اندازه ی متوسط آن میتوان وسایل ضروری را با خود به همراه داشت بدون اینکه نیاز باشد کیف را با دست هایتان حمل کنید، بند بلند این کیف ها این امکان را فراهم میکند که کیف را روی شانه هایتان حمل کنید. البته دلایل دیگری نیز برای استفاده از این کیف وجود دارد که در ادامه آن ها را با هم بررسی میکنیم.

کیف های دوشی در اندازه های مختلف بسیار کوچک، متوسط و بزرگ و در طرح های متفاوت موجود هستند. کیف های دوشی به راحتی با هر استایلی همخوانی پیدا میکنند و استفاده از آن ها بسیار راحت و بدون دردسر  است. البته نمونه های دیگری نیز از این کیف ها وجود دارد که میتوان بند آن ها را به دلخواه تنظیم کرد و به عنوان کیف دستی نیز از آن ها استفاده کرد.

آقایان میتوانند بر اساس مدل یا اندازه ی کیف دوشی مردانه را برای محیط های اداری و محل کار، محیط دانشگاه، مهمانی های خانوادگی و مجالس رسمی، گشت و گذار های چند ساعته داخل شهر مورد استفاده قرار دهند.

از کیف دوشی مردانه میتوان برای حمل وسایلی مثل دفترچه های کوچک، خودکار و خودنویس، عینک آفتابی، کلید، سوییچ، کارت های اعتباری و شناسایی، مدارک،هندزفری و هدفون، تلفن همراه، کتاب و … استفاده کرد. البته همانطور که گفتیم کیف های دوشی اندازه های متفاوتی دارند و باید وسایل مورد نیاز را  بر اساس گنجایش کیف دوشی مردانه حمل کرد.

کیف دوشی مردانه چرم دست دوز

از کاربردی ترین و مناسب ترین کیف هایی که معمولا آقایان خوش سلیقه آن را انتخاب میکنند کیف دوشی مردانه چرمی است. اگر شما نیز در انتخاب هدیه برای آقایان دچار سر در گمی شده اید خرید این نوع کیف های ارزشمند گزینه ی مناسبی است زیرا همه آقایان قطعا به این نوع کیف های سبک و قابل حمل احتیاج پیدا میکنند.

کیف دوشی مردانه چرمی دست دوز بهترین انتخاب برای آقایانی است که به ظاهر خود اهمیت میدهند زیرا این نوع کیف های چرمی دست دوز بسیار زیبا و با دوام و ارزشمند هستند. کیف دوشی مردانه چرمی دست دوز به خاطر استفاده از چرم با کیفیت تر، نخ های مقاوم برای دوخت و دقت و حوصله ای که برای ساخت آن ها صرف شده است از لحاظ زیبایی و کیفیت در سطح بالایی هستند.

به طور کلی کیف های چرمی دست دوز از هر نوعی که باشند قیمت بالایی دارند زیرا برای ساخت این نوع کیف ها زمان و هزینه ی بیشتری صرف شده است. البته قیمت این نوع کیف ها در برابر طول عمر، کاربرد و کیفیتی که دارند منطقی به نظر می رسد و خرید آن ها با توجه به اینکه بسیار چشم نواز و زیبا هستند و  تا سال های سال میتوان از آن ها استفاده کرد هوشمندانه است.

البته هنگام خرید کیف چرم دوشی مردانه باید توجه کنید که جنس کیف از چرم اصل باشد، تشخیص اینکه چرم به کار رفته در ساخت این نوع کیف ها اصلی است یا مصنوعی راه های ساده ای وجود دارد:

از مهم ترین روش های تشخیص چرم اصلی از چرم مصنوعی بو کردن چرم است. چرم اصلی بویی خاص همانند بوی بز دارد، اگر چرم اصلی نباشد کیف نیز هیچ بویی ندارد که این نشان دهنده ی اصل نبودن آن است.

کیف چرمی منعطف و نرم است، اگر کیف دوشی از چرم اصل ساخته نشده باشد همه ی کیف یا قسمت هایی از آن سخت و انعطاف ناپذیر است. البته در برخی از کیف ها قسمت هایی برای قرار دادن گوشی و تبلت در نظر گرفته شده و برای محافظت از گوشی آن قسمت ها سخت و غیر منعطف است که در این صورت ایرادی به چرم وارد نیست بلکه برای حفاظت بیشتر از وسایل حساس و شکننده این قسمت ها را غیر منعطف می سازند.

کیف دوشی مردانه PG 27/78

کیف دوشی مردانه کتان

امروزه کیف های دوشی به دلیل سهولت در استفاده و اندازه ی مناسب از جنس های مختلف می سازند. کیف های دوشی مردانه کتان ظاهری زیبا، شیک و ساده دارند که انتخاب مناسبی برای استفقاده ی روزانه هستند زیرا جادار، سبک، کاربردی، ضد آب، قابل شستشو در لباسشویی، قابل حمل بدون درگیری دست هستند.

کیف دوشی کتان را میتوان برای محیط های اداری و رسمی، دانشگاه، مدرسه، گشت و گذار های چند ساعته، خرید، پیاده روی، مسافرت و … مورد استفاده قرار داد زیرا میتوان بند های بلند آن را روی شانه قرار داد و به راحتی از آن استفاده کرد.

کیف دوشی مردانه کتان به خاطر داشتن  محفظه های مختلف این امکان را فراهم میکند که وسایلی مثل: وسایل کوچکی مثل خودکار و کلید، سوییچ، دفترچه های یادداشت کوچک، عینک آفتابی، مدارک، کیف پول، تلفن همراه، هندزفری و هدفون، شارژر و… که وسایل ضروری هستند را با خود حمل کنید.

کیف دوشی مردانه AP 1/78

کیف دوشی مردانه کوچک

انتخاب کیف مناسب را همواره بر اساس وسایلی که باید به همراه داشته باشید انتخاب کنید.اگر تنها برای حمل وسایل کوچکی مثل کیف پول، تلفن همراه، کلید و … نیاز به یک کیف دارید حتما لازم نیست به سراغ کیف های اداری یا کوله پشتی بروید بلکه کیف های دوشی کوچک یا پاسپورتی مناسب ترین انتخاب هستند.

این نوع کیف ها کوچک و بسیار سبک هستند و حتی اگر ساعت ها روی دوشتان باشند شما را خسته نمی کنند.

کیف دوشی مردانه PG 42/7

خرید کیف دوشی مردانه

برای خرید انواع کیف های دوشی مردانه، کیف های برزنتی، کتان، چرم، چرم دست دوز، پاسپورتی، کوچک و …میتوانید به شرکت آریا چرم مراجعه کنید. این شرکت یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت ها در زمینه ی طراحی و تولید انواع محصولات چرمی از جمله کیف های اداری، روزمره، دوشی، انواع کیف های مردانه، انواع کیف های زنانه و …می باشد.تمامی محصولات چرمی این شرکت از چرم خالص تولید میشوند در ضمن جهت اطمینان خاطر مشتریان شرکت آریا چرم همه ی محصولات چرمی را با ضمانت نامه خدمت مشتریان ارائه میکند.

CafeSeo بازدید : 59 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

ست چرمی مردانه : اصطلاح “ست چرمی” به مجموعه ای از کیف کتی چرم، کیف جیبی چرم، کمربند چرم، جاسوییچی چرم، جای کارت چرم، ساعت بند چرمی، ادکلن روکش چرم، فلش مموری چرمی که به تناسب در داخل یک جعبه قرار می گیرد اطلاق می شود.

آیا شما نیز جزو کسانی هستید که معتقدند خریدن هدیه برای آقایان کار بسیار مشکلی است؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید بگوییم که شما تنها نیستید و اکثر افراد با این گفته موافق هستند که در خرید هدیه برای آقایان نسبت به خانم ها انتخاب های محدود تری وجود دارد. مادر این مطلب برای شما پیشنهاد مناسبی داریم پس تا پایان مطلب همراهمان باشید.

در این مطلب میخواهیم در مورد ست چرمی مردانه صحبت کنیم؛ هدیه ای مناسب و کاربردی برای آقایانی که به پوشش خود اهمیت میدهند و دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند.

ست چرمی مردانه

 

خرید ست چرمی مردانه

همه ی انسان ها هدیه گرفتن را دوست دارند زیرا آدم ها با هدیه دادن پیام عشق و محبت را منتقل میکنند، آقایان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همه ی آقایان دوست دارند هدیه هایی دریافت کنند که بتوانند از آن ها استفاده کنند پس چه بهتر که با خرید ست چرمی آن ها را خوشحال کنید. ست چرمی مردانه شامل همه ی چیزهایی است که آقایان برای زیباتر کردن استایل خود به آن احتیاج دارند.

در ست چرمی مردانه اکسسوری هایی همچون کمربند، کیف پول، جا کارتی، جا سوییچی، دست بند، جا کلیدی و … وجود دارد که بر حسب سلیقه ی شما و نیاز کسی که قرار است هدیه را دریافت کند ممکن است همه ی آن ها یا تعدادی از آن ها در یک ست قرار بگیرند اما مهم ترین آن ها کمربند چرمی و کیف پول است.

کیف پول چرمی مردانه قطعا یکی از کاربردی ترین وسایلی است که آقایان به آن نیاز دارند، چه بهتر اگر آن را با کمربندتان ست کنید. کیف پول مردانه باید فضای کافی برای نگهداری از پول نقد، کارت های بانکی، کارت های شناسایی را داشته باشد و همچنین دوام بالایی داشته باشد.

کیف پول چرمی بهترین و زیباترین انتخاب برای آقایان شیک پوش است. کیف پول از اکسسوری های مهمی است که در ست چرمی مردانه قرار داده شده است.

کمربند چرمی یکی دیگر از مهم ترین اجزای ست چرمی مردانه است که برای شیک تر شدن شدن استایل های مردانه بسیار واجب است. هنگام پوشیدن کت و شلوارهای رسمی این کمربند است که بیش از هر چیزی به چشم می آید. بهتر است رنگ کمربند را با کفش هایتان ست کنید زیرا اکسسوری های چرمی مانند کمربند و کفش باید با هم همخوانی داشته باشند.

جا کارتی چرم یکی دیگر از اجزای ست چرمی مردانه است که برای نگهداری از کارت های بانکی، کارت شناسایی، کارت سوخت و سایر کارت های ارزشمند بسیار مهم است.

با وجود جا کارتی چرمی دیگر کارت هایتان را گم نخواهید کرد و همچنین جا کارتی آن ها در برابر خمیدگی و شکستن حفظ میکند. امواج مغناطیسی که ممکن است باعث سوختن کارت های الکترونیکی شوند نیز به کمک جا کارتی بی اثر خواهند بود.

اجزای دیگری چون جا سوییچی و جا کلیدی نیز جزیی از ست چرم مردانه هستند و اگر چه کوچک هستند اما ست بودن آن ها با کیف یا کمربندتان حس بسیار خوبی را القا می کند.

ست چرمی مردانه

ست چرمی مردانه دست دوز

همانطور که همه ی ما میدانیم ست های چرمی دست دوز علاوه بر زیبایی چشم نواز طول عمر بالایی نیز دارند و اگر از آن ها درست نگهداری شوند میتوانند برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند زیرا برای دوخت و تولید وسایل چرمی دست دوز از چرم ها و نخ های با کیفیت تر و محکم تر استفاده میشود.

به طور کلی همه ی چیزهایی که به جای دوخت با ماشین آلات با دست انسان ساخته میشوند زیبا و ارزشمند هستند زیرا برای ساخت هر کدام از آن ها وقت زیادی صرف شده است.

با این توصیف ست چرمی مردانه دست دوز شامل کیف، کمربند، جا کارتی، جا سوییچی و … کیفیت بالاتری دارند و میتوانید مطابق سلیقه ی خود آن ها را سفارش دهید. البته باید بگوییم محصولات چرمی دست دوز قیمت بالاتری نیز دارند اما طول عمر آن ها بالاست و بعد از خرید آن ها به این نتیجه می رسید که خرید ست چرمی مردانه دست دوز ارزش خرید را دارد.

ست چرمی مردانه

ست چرمی زنانه : اصطلاحاً به مجموعه ای از کیف های چرم، یا کیف پول چرم زنانه، آینه چرمی، کیف آرایش چرمی، جاسوییچی چرمی، جای کارت چرمی، ادکلن روکش چرم، فلش مموری چرمی که با ترکیبات گوناگون در داخل یک جعبه چرمی قرار می گیرد ست چرمی زنانه اطلاق می شود.

ست چرمی

فرض کنید که شرکت شما تا چند روز دیگر نمایشگاهی در پیش دارد و تعدادی از مشتریان مهم خود را دعوت کرده اید تا از غرفه شما بازدید کنند ولی مردد هستید که برای آنها چه هدیه ای در نظر بگیرید که هم در شآن آنها باشد و هم اینکه برای شرکت شما کارکرد تبلیغی داشته و بعد از صرف هزینه زیاد فراموش نشود، چه هدیه ای را انتخاب میکنید؟ آیا یک ست چرمی میتواند به شما کمک کند؟
و یا فرض کنید که روز تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است و میخواهید کادویی تهیه کنید ولی نگران هستید که مبادا برای گیرنده کاربرد نداشته و یا مورد پسند واقع نشود در این موقعیت چطور؟ آیا یک ست چرمی میتواند کادوی مناسبی باشد؟

ست های چرم  آریا چرم

به نظر میرسد که در هر دو موقعیت بالا، انتخاب یک ست چرم یک انتخاب تضمین شده است و خیال شما  راحت خواهد کرد. چون یک ست از چند محصول چرمی اصیل که در یک بسته بندی شکیل قرار گرفته باشد ، برای هر مردی با ارزش بوده و یک هدیه ارزشمند تلقی خواهد شد.

محصولات چرمی بواسطه وقار و اصالتی که در ذات چرم نهفته است قابلیت بسیار خوبی برای کادو دادن دارند چون به عنوان لوازم شخصی مورد استفاده قرار میگیرند و به مدت چندین سال هر روز در معرض دید بوده و یادآور محبت و لطف هدیه دهنده خواهند بود. امید است ست های چرم آریا چرم که توسط استادکاران با تجربه و ماهر و با دقت و عشق دوخته شده اند، به تحکیم و گسترش روابط شما کمک کنند.

CafeSeo بازدید : 41 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

در این مطلب میخواهیم با جاکارتی و انواع آن آشنا شویم. امروزه با پیشرفت دولت الکترونیک و افزایش تعداد بانک های فعال در سراسر کشور استفاده از کارت های بانکی بسیار مرسوم شده است. با وجود کارت های سبک بانکی و امکاناتی که دارند کمتر کسی با خود پول نقد حمل میکند. پس نگهداری از کارت های بانکی بسیار اهمیت می یابد، جا کارتی ها ابزاری برای نگهداری از همه ی کارت های مهم به خصوص کارت های بانکی هستند.

البته جا کارتی ها برای حفاظت از کارت های دیگری همچون کارت ویزیت، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی نامه، کارت سوخت و … نیز کاربرد دارد حتی بعضی از جا کارتی ها میتوانند به عنوان کیف پول نیز مورد استفاده قرار گیرند . در این مطلب انواع جا کارتی را با هم بررسی می کنیم تا در انتخاب بهترین جا کارتی به شما کمک کنیم.

جاکارتی ها در طرح و رنگ های مختلف برای همه سلیقه ها طراحی و تولید میشوند که هر کدام از آن ها میتوانند کارت های متعدد را در خود جای دهند و از آن ها حفاظت کنند. بدون وجود جا کارتی ها کارت های بانکی یا هر نوع کارت دیگری ممکن است گم شوند یا درون جیب تان خم شوند؛ کارت های بانکی اندازه ی کوچکی دارند و ممکن است درون کیف های بزرگتان گم شوند  یا به دلیل قرار گرفتن در کنار دیگر وسایل اطلاعات درج شده روی آن ها پاک شود،یا برای پیدا کردن آن ها مجبور شوید تمام کیف تان را خالی کنید.

اما با وجود جا کارتی ها دیگر مشکلات اینچنینی برایتان به وجود نخواهد آمد زیرا همه ی کارت ها در پوششی محافظ و کنار هم قرار میگیرند و به راحتی میتوانید آن ها را پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید نمی خواهید به دنبال صدرو مجدد کارت شناسایی، پایان خدمت یا کارت سوخت هزینه و زمان زیادی صرف کنید و از گم کردن آن ها هراس دارید بهتر است از جا  کارتی استفاده کنید.

جاکارتی

جاکارتی چرم

جاکارتی های چرمی که از چرم طبیعی چون چرم گاو، شتر، بز و یا گوسفند ساخته میشوند علاوه بر زیبایی چشم نواز طول عمر بیشنری نیز دارند و به خوبی از کارت هایتان نگهداری میکنند. ویژگی آن ها انعطاف پذیری بالا و نرمی است که در برابر تغییر شکل مقاومت میکنند و همچنین سبک بودن، طول عمر بالا،  مقاومت در برابر عرق کردن از دیگر ویژگی های آن هاست. جا کارتی چرم در رنگ های سبز، عسلی، قهوه ای، مشکی تولید میشوند. این جا کارتی ها میتوانند تعداد بالایی از کارت ها را درون خود جای دهند. البته باید بگوییم قیمت آن ها نیز به دلیل استفاده از چرم طبیعی بالاتر است.

جاکارتی فلزی

این نوع جاکارتی را از آلومینیوم میسازند و مهم ترین ویژگی آن ها کوچک بودن، سبک بودن، مقاومت در برابر ضربه و طول عمر بالا است از دیگر خصوصیات جا کارت های فلزی محافظت از کارت ها در برابر امواج مغناطیسی و قابلیت شستشو است. معمولا آن ها را به صورت درب دار میسازند که استفاده از آن ها راحت تر باشد. میتوانید کارت های متعددی را در این نوع جا کارتی نگهداری کنید. روی بعضی از جا کارتی های فلزی برای زیبایی و دوام بیشتر از روکش چرمی استفاده میشود. قیمت این نوع جا کارتی نسبت به جا کارتی های پلاستیکی بیشتر است.

جاکارتی چرم دست دوز

جاکارتی چرم دست دوز

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به استفاده از محصولات چرمی دست دوز علاقمند هستید به شما توصیه میکنیم حتما جا کارتی چرمی دست دوز را نیز امتحان کنید. این اکسسوری زیبا و جذاب با وجود دوام بالایی که دارد به خوبی از کارت های شما محافظت میکند و میتوانید تعداد زیادی از کارت هایتان را درون این محصول لاکچری جای دهید و آسوده خاطر باشید که کارت هایتان آسیب نمی بینند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محصولات دست دوز و به ویژه محصولات چرمی نسبت به سایر محصولات قیمت بالاتری دارند اما قیمت آن ها با توجه به زیبایی و طول عمر آن ها منطقی به نظر می رسد.

جا کارتی پلاستیکی

جاکارتی

جاکارتی های پلاستیکی سبک و انعطاف پذیر هستند و در برابر آسیب های احتمالی از کارت های شما محافظت میکنند. در ضمن این جا کارت ها بسیار کوچک هستند و به راحتی میتوانید آن ها را درون جیبتان قرار دهید. این نوع جا کارت ها به خاطر قیمت مناسب و تنوعی که دارند به سرعت درون بازار طرفداران زیادی پیدا کردند.

جا کارتی تبلیغاتی

جاکارتی

جا کارتی ها در امور تبلیغاتی نیز جایگاه ویژه ای دارند و به عنوان هدیه ای ارزشمند و کاربردی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر شما نیز صاحب برند یا شرکت هستید و به دنبال راه مناسبی برای تبلیغات هستید که همیشه ماندگار باشد و بازدهی مناسب داشته باشد میتوانید با چاپ لگو و درج شعار تبلیغاتی روی جا کارتی این امکان را فراهم کنید که برند شما همواره دیده شود و در خاطره ها نقش ببندد.

یکی از شرکت هایی که در زمینه ی ساخت انواع جا کارتی و جا کارتی تبلیغاتی فعالیت می کند شرکت آریا چرم می باشد. شرکت آریا چرم با جدیدترین دستگاه ها و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا آماده ی همکاری با همه ی ارگان ها و شرکت هاست. طراحی های منحصر به فرد و خاص این شرکت باعث شده که محصولات آریا چرم همواره در صدر بهترین محصولات چرمی قرار بگیرد.

CafeSeo بازدید : 28 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

کیف پول چرمی جزء آن دسته از وسیله هایی است که برای یک سری از افرادی که به ظاهر خود اهمیت می دهند بسیار ضروری می باشد . خیلی از افراد تمایل دارند که از کیفی پول چرمی و ست کامل آن که شامل کمربند و کفش چرمی می باشد با هم استفاده کنند ، زیرا افراد شیک پوش به ست بودن لباس ها و اکسسوری ها بسیار اهمیت می دهند .

 

کیف پول چرمی به خصوص برای مردان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا مردان می توانند مدارک خود را حمل کنند و همیشه به صورت مرتب آن ها را به همراه داشته باشند . کیف پول چرمی که برای حمل مدارک استفاده می شود ، دارای انواع مختلفی می باشد . بنابراین هنگامی که قصد خرید کیف پول چرمی را دارید ، به کاربرد و میزان فضای آن بسیار توجه کنید .

 

امروزه همه با کاربرد کیف پول آشنا هستیم و میدانیم که یکی از مهم ترین وسایلی است که چه مرد و چه زن همگی به آن احتیاج دارند. بدون وجود کیف، پول نقد یا کارت های اعتباری و شناساییمان را کجا میتوانستیم نگهداری کنیم که گم نشوند؟ کاربرد کیف پول بر هیچکس پوشیده نیست پس بیش از این در مورد آن توضیح نخواهیم داد. در این مطلب میخواهیم در مورد کیف پول چرم با هم بخوانیم و ویژگی ها و انواع آن ها را بررسی کنیم.

 

کیف پول چرم

کیف پول چرمی مردانه

داشتن یک کیف پول چرمی شیک برای مردان بسیار الزامی می باشد ، زیرا کیف پول ها شخصیت و ویژگی افراد را نشان می دهند . مردان باید در انتخاب کیف پول بسیار دقت کنند . مردان باید هنگام خرید کیف پول مردانه به جنس کیف پول ، مدل و زیبایی کیف پول و فضای داخل کیف پول چرمی شان اهمیت زیادی قائل شوند .

این را همیشه به یاد داشته باشید که استفاده از پلاستیک در کیف پول ، از ارزش ، دوام و زیبایی کیف پول می کاهد ، و باعث می شود که کیف پول زود کثیف شود . بنابراین کیف پولی که از جنس پلاستیک می باشد را به هیچ عنوان خریداری نکنید .

انواع کیف پول چرمی

کیف پول چرمی در انواع مختلفی ساخته می شود . کیف پول چرمی دارای تنوع رنگی و مدلی بالایی می باشد . کیف پول جز اصلی ترین اکسسوری های مردانه می باشد .کیف پول چرمی انواع مختلفی از قبیل ، کیف جیبی ، کیف کتی ، کیف پالتویی ، کیف پول چرمی اسپرت دارد .  

 

کیف پول چرمی اسپرت

خیلی از افراد تمایل دارند که کیف پول چرمی آن ها به صورت اسپرت باشد . زیرا کیف پول چرمی اسپرت جوانانه پسند می باشد . و برای افرادی که به سبک اسپرت علاقه دارند ، مناسب تر می باشد .

کیف پول چرم

کیف پول چرمی جیبی

این نوع کیف پول ها بیشتر مردانه می باشند و یکی از پرکاربرد ترین انواع کیف پول ها حساب می شوند . کیف پول چرم جیبی دارای محل خاص برای قرار دادن اسکناس و کارت های بانکی می باشد و به راحتی در جیب شلوار مردان جا می شود . البته هنگام خرید کیف پول چرم جیبی مردانه باید خیلی دقت کنید که ، کیف پول حتما باریک باشد و حجیم نباشد .

کیف پول چرمی جیبی تا شو یکی از پر کاربرد ترین انواع کیف پول برای مردان می باشد . آن ها به راحتی می توانند تمام کارت های بانکی خود و پول های نقدشان را به طور مرتب در کیف پول تا شو قرار دهند . برای مشاهده بیشتر مدل های کیف پول چرم و محصولات دیگر می توانید به سایت ariyacharm.ir مراجعه کنید .

 

کیف پول چرمی کتی

این نوع کیف به کیف پول های مستطیلی شکل مردانه گفته می شود . این نوع کیف پول ها معمولا در جیب پالتو و کت ها قرار می گیرند . این کیف پول ها فضای زیادی برای قرار دادن کارت های بانکی دارند . این نوع کیف پول ها نیز دارای محبوبیت بالایی می باشند و یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن می باشند .

 

ویژگی کیف پول چرم زنانه و مردانه

 

یکی از متنوع ترین محصولاتی که به دست بشر ساخته شده است کیف پول ها هستند که مطابق با سلیقه ی همه ی افراد در همه مدل ها، رنگ ها و اندازه ها ساخته میشود. یکی از محبوب ترین نمونه ها کیف پول چرم است که بسیار زیبا و با دوام است و مناسب برای خانم ها و آقایانی است که دوست دارند همواره از بهترین محصولات استفاده کنند.

حال بهتر است به ویژگی های کیف پول چرم بپردازیم:

با وجود جنس های تقلبی و مشابه اصلی در بازار اینکه شما کیف پول چرم صد در صد طبیعی خریداری کنید بسیار مهم است. معمولا برای کیف پول چرم از چرم بز یا گاو استفاده میکنند  که دارای رنگ، بافت و ضخامت منحصر به فرد هستند و برای تولید کیف و کفش مورد استفاده قرار میگیرند. کیف پول های تولید شده از چرم بز بسیار با دوام و زیبا هستند.

برای انتخاب کیف پول چرم باید دید کدام نوع از آن ها بیشتر برای شما کاربرد دارد، زیرا کیف پول چرمی در انواع رنگ ها، اندازه ها هستند و در چندین نوع دو لتی، سه لتی ، جیبی، کتی  تولید میشوند. خانم ها معمولا نوع دو لتی و سه لتی را بیشتر خریداری میکنند زیرا کاربرد بیشتری برای آن ها دارد.

آقایان نیز مشخص است که بیشتر از مدل کتی یا جیبی استفاده میکنند. دقت کنید کیف پولی که انتخاب میکنید زیاد برجستگی نداشته باشد زیرا با قرار دادن پول و چندین کارت ممکن است ظاهر نا خوشایندی به خود بگیرد.

کیف پول چرمی از لحاظ رنگ محدود است و معمولا در رنگ های تیره و قهوه ای تولید میشوند اما کیف های چرم مصنوعی در انواع رنگ ها و طرح ها قابل خریداری هستند.

مزایای کیف پول چرمی

کیف پول چرم دارای خاصیت نسوز بودن می باشد . همچنین دارای کیفیت ، طول عمر و دوام بالایی می باشد . کیف پول چرم نسبت به کیف پول های معمولی بسیار شکیل تر می باشد . که همه ی این موارد در کنار هم باعث می شوند که کیف پول چرم دارای محبوبیت بالایی باشد .

نکات مهم در خرید کیف پول چرمی

هنگام خرید کیف پول چرم باید بسیار دقت کنید . بعضی از کیف پول های چرم که دارای کیفیت پایینی هستند ، زود خراب می شوند و تغییر رنگ می دهند و گاهی ممکن است پوست پوست شود ، بنابراین شما ناچار می شوید که یک کیف جدید تهیه کنید و هزینه ای اضافی را پرداخت کنید . پس منطقی ترین راه این است که از همان ابتدا یک کیف پول چرم با کیفیت بالا تهیه کنید .

ست کیف پول چرمی

معمولا هنگام خرید کیف پول چرم میبینید که ست های بسیار زیبایی به همراه کیف پول وجود دارند . به عنوان مثال کیف پول همراه با ست کمربند می باشد . ست بودن کمربند و کیف پول بسیار در شیک دیده شدن شما تاثیر گذار می باشد .

کیف دستی اداری

یکی از پر کاربرد ترین انواع کیف ها که در جامعه بسیار زیاد استفاده می شود ، کیف دستی اداری می باشد . اکثر افراد در هر زمینه ی شغلی و تحصیلی از این مدل کیف ها استفاده می کنند . برای استفاده از کیف دستی اداری هیچ رده ی سنی خاصی در نظر گرفته نشده است . کیف اداری دارای انواع مختلفی می باشد .

مانند کیف اداری برزنتی ، کیف اداری چرمی ، کیف اداری طرح چرم ، کیف اداری اشبالت که همه ی این ها با توجه به مدل و جنسی که دارند ، دارای تنوع در قیمت و مدل می باشند .جهت خرید کیف دستی اداری ، باید به نکاتی از جمله جنس آستر ، کیفیت زیپ ، سایز و تعداد جیب هایش ، فضای جدا کننده درون کیف و .. توجه کنید .

قیمت کیف پول چرمی

اگر شما به دنبال خرید کیف پول چرم هستید ، حتما اطلاع از قیمت کیف پول چرمی آن ها نیز برای شما اهمیت ویژه ای دارد . جهت اطلاع از قیمت کیف پول چرم و مشاهده ی مدل های بیشتر کیف پول ، می توانید به سایت آریا چرم مراجعه کنید.

 

انواع چرم

چرم ها انواع مختلفی دارند ، اما نرم ترین ، بهترین ، با دوام ترین ، گران ترین چرم ؛ چرم آنیلین نام دارد . که چرم آنیلین تنها ۵ در صد از چرم موجود را شامل می شود . همچنین لازم است که بدانید چرم طبیعی دارای چین و چروک و خش می باشد .

کیف پول چرمی دست دوز

کیف پول چرم دست دوز یکی از پرطرفدار ترین انواع کیف پول می باشد . کیف پول چرم دست دوز قطعا دارای قیمت بالایی می باشد ، اما طول عمر آن ها نیز بسیار زیاد است . کیف های دست دوز دارای دوام بالایی می باشد ، بنابراین می توانید از آن ها برای سال های بسیار زیادی استفاده کنید .

 

پوشش داخلی کیف پول چرمی

یکی از نکات مهم در کیف پول چرم ، این است که پوشش داخلی آن ها از همان چرم با کیفیت بیرونی استفاده شود . و فقط به ظاهر بیرونی بسنده نکنند . گاها در داخل آن ها برای ارزان تمام شدن قیمت ها ، از جنس برزنت یا چرم مصنوعی استفاده می شود که این کار از کیفیت و زیبایی کیف پول چرم می کاهد .

در رابطه با تقسیم بندی داخلی کیف پول ، باید لبه ها کاملا دوخته شده باشند . گاهی لبه را به جای دوخت چسب می زنند ، که مسلما این کار دوام کمتری دارد . همچنین یکی از کار های دیگری که بعضی ها انجام می دهند ایجاد شکاف هایی روی چرم می باشد ، که این کار از دوخت و چسب بدتر می باشد . اما برای تولید کننده به صرفه تر است .

کیفیت بالای کیف پول چرمی

آن ها بخاطر داشتن دوام بالا و کیفیت خوبشان ، دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشند . و خوبی این نوع کیف پول ها این است که به راحتی تمیز می شوند . نحوه ی تمیز کردن کیف پول چرم به این صورت می باشد . ابتدا چند قطره آب و چند قطره صابون محلول را روی کیف پول بریزید ، و با استفاده از پارچهو در جهت بافت چرم کیف را تمیز کنید .

ویژگی های منحصر به فرد کیف پول چرم

آن ها دارای ماندگاری بالایی می باشند . علاوه بر این اصولا قیمت بالا تری نسبت به سایر مدل ها دارند . این نوع مدل ها بسیار شیک می باشند و دارای ظاهری بسیار زیبا هستند .

نحوه ی تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

چرم طبیعی نرم و منعطف می باشد ، در صورتی که چرم مصنوعی این گونه نیست ، چرم طبیعی دارای بوی خاص و منحصر به فرد خودش می باشد و به هیچ عنوان نمی توان این بو را کپی کرد . یکی دیگر از راه های تشخیص چرم طبیعی و مصنوعی مشاهده ی قسمت پشتی آن می باشد ، به عنوان مثال هنگام برش در چرم طبیعی قسمت پشت آن آسیب نمی بیند در صورتی که چرم مصنوعی هنگام برش از ناحیه پشت آسیب می بینند .

CafeSeo بازدید : 22 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

تنوع لباس‌های زنانه بسیار زیاد است. خانم‌ها می‌توانند برای هر موقعیتی لباس متفاوتی انتخاب کنند و بپوشند. حتی هر کدام از لباس‌ها خود مدل‌های مختلفی دارند که این موضوع دامنه انتخاب افراد را گسترده‌تر می‌کند. در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد انواع شومیز بپردازیم.

شومیز چیست؟

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها در بین خانم‌ها است. این لباس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و با پارچه‌های گیپور و حریر دوخته می‌شود. این لباس برای مجالس مختلف مناسب است و می‌توان آن را با دامن‌ها و شلوارهای مختلف ست کرد. حتی می‌توان از این لباس در زیر مانتوهای جلوباز استفاده کرد و به جذابیت استایل خیابانی افزود. این نوع تنپوش‌ها برای سنین مختلف دوخته می‌شوند و همه افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

شومیز مناسب مهمانی

کاربرد بسیار زیاد این لباس باعث شده است که همه خانم‌ها حتما یک یا چند نوع از آن را در کمد خود داشته باشند. این لباس‌ها راحت و در عین حال شیک هستند. به همین دلیل جزو اولین و بهترین انتخاب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به شمار می‌روند.

به طور کلی می‌توان گفت شومیز طرح‌دار با جنس حریر بهترین انتخاب برای مهمانی است. اگر آن را با یک دامن یا شلوار ساده ست کنید، استایل مجلسی ایده آلی خواهد بود که نه به اندازه استایل مناسب برای عروسی، پر زرق و برق است و نه خیلی ساده است. به ترکیب رنگ میان لباس‌های بالا و پایین‌ تنه خود توجه داشته باشید. توصیه می‌شود در کنار این استایل از اکسسوری‌های مناسب نیز استفاده کنید.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت که برای مهمانی‌های غیر رسمی کاربرد بسیاری دارد. مدل‌های اسپرت معمولا با شلوار اسپرت ست می‌شوند. در دوختن این نوع لباس‌ها بیشتر پارچه‌های نخی با طرح‌های ساده‌تر به کار می‌رود. ویژگی منحصر به فرد مدل‌های اسپرت شادگی و شیک بودن آن‌هاست. این لباس‌ها را به راحتی می‌توان با شلوارهای مختلف ست کرد. ساده‌ترین استایل مناسب برای مهمانی‌ها و مراسم‌های صمیمی‌تر استفاده از یک شومیز اسپرت به همراه شلوار جین است.

شومیز زنانه جدید

در تولید این لباس‌ها پارچه‌هایی در جنس‌ها و مدل‌های مختلف به کار می‌روند. به همین دلیل همه خانم‌ها می‌توانند محصولی متناسب با سلیقه و اندام خود انتخاب کنند. در ادامه به مدل‌های مختلف شومیز زنانه اشاره کرده‌ایم.

  • یقه پلیسه
  • جلو بسته
  • یقه هفت
  • یقه ملوانی
  • یقه پاپیونی

همانطور که خواندید، مدل یقه تأثیر بسزایی در مدل این لباس دارد.

نکاتی برای انتخاب بهترین شومیز زنانه

  • سایز مناسب: لباس شما باید حتما متناسب با فیزیک اندام‌هایتان باشد باشد. لباس انتخاب شده نباید خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ.

  • فرم اندام فاکتور بعدی است که باید در هنگام خرید این لباس مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال بزرگی یا کوچکی بالاتنه در تعیین نوع یقه تأثیر بسزایی دارد.
  • هماهنگی با رنگ پوست: یکی ازنکات مهمی‌که در هنگام خرید لباس زنانه باید به آن توجه شود رنگ آن است. رنگ لباس باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. اگر رنگ پوست شما تیره است از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما روشن است از لباس‌هایی با رنگ تیره‌تر استفاده شود. البته انتخاب رنگ شامل جزئیات بیشتری است که در این مقاله فرصت بیان آن‌ها وجود ندارد.
  • ساده یا طرح دار بودن لباس و جنس آن از دیگر فاکتورهایی است که باید به آن توجه شود و کاملا به سلیقه شما وابسته است.

مدل شومیز نخی

این لباس‌ها جزو پرکاربردترین نوع لباس برای مجالسی هستند که در فصل‌های گرم سال برگزار می‌شوند. می‌توان گفت لباس‌هایی که با پارچه‌های نخی دوخته می‌شوند، جزو راحت‌ترین نوع لباس‌ها هستند. شومیز با پارچه نخی جزو لباس‌های خنک و تابستانی است که خانم‌ها اغلب در فصل تابستان از آن استفاده می‌کنند. حتی بسیاری از خانم‌ها این نوع تنپوش را در منزل خودشان نیز می‌پوشند.

این نوع لباس در انواع رنگ‌های روشن و تیره وجود دارد. برای استفاده در فصل تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد این محصولات پارچه نخی آن است که از عرق زیاد بدن جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید از شومیزهای نخی در دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌ها استفاده کنید و این لباس را با شلوار‌های خنک و ساده ست کنید.

شومیز گلدار بلند

مدل‌های گلدار بلند یکی از جدیدترین انواع این لباس‌ هستند. آن‌ها به دلیل تنوع زیاد در رنگ، طرح پارچه و مدل بسیار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. شما می‌توانید از این لباس‌های گلدار بلند برای مهمانی و مجالس استفاده کنید. این نوع تنپوش در طرح‌های گل درشت، گلدار متوسط، گل ریز، حریر و توری وجود دارند.

نکته‌ای که شما در انتخاب لباس‌های گلدار باید به آن توجه کنید، این است که اگر ریز نقش هستید، بهتر است طرح‌های گل درشت را انتخاب کنید. در مقابل اگر اندام درشتی دارید از لباس‌هایی که گل‌های ریز دارند استفاده کنید.

مدل شومیز حریر طرح دار

مدل حریر طرح دار از آن دسته لباس‌هایی است که با فرهنگ و سلیقه ایرانی سازگار است و به همین دلیل در بین خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد. شومیز حریر طرح دار به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارند مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. رنگ‌های این لباس نیز متفاوت است. اما جنس آن به گونه‌ای است که مدل‌های با رنگ روشن، جذابیت بیشتری دارند. به طور کلی لباس‌های حریر برای دختر خانم‌ها و خانم‌های جوان انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

شومیزهای حریر معمولا آزاد هستند و بهتر است که با شلوار و دامن گشاد ست نشود. بهترین انتخاب برای همراهی با این لباس، یک شلوار جین چسبان است. اگر لباس مورد نظر شما بلند است نیز می‌توانید با ساپورت آن را بپوشید. دامن‌ها و دامن شلواری‌ها معمولا با این نوع لباس هماهنگ نمی‌شوند.

۴ مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هنیل

فروشگاه هنیل یک فروشگاه بسیار معتبر آنلاین در کشور است. این سایت در زمینه انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعالیت دارد. همچنین شما می‌توانید انواع اکسسوری‌های لازم برای تکمیل کردن لباس‌های خود را در این فروشگاه بیابید. این سایت فروشگاهی ۴ مزیت مهم دارد که به آن‌ها می‌پردازیم.

  • اعتبار: این سایت تمام مجوزهای لازم برای فعالیت را دارد. همچنین با ارائه محصولات باکیفیت به قیمت مناسب در بین مشتریان نیز معتبر شده است.
  • موتور جستجوی لباس: هنیل بیش از اینکه یک فروشگاه باشد، یک موتور جستجو است! شما می‌توانید هر طرح و رنگی از لباس را در این سایت پیدا کنید.
  • تنوع محصولات: فروشگاه هنیل ارائه دهنده انواع مختلف لباس‌های مردانه است.
  • خرید آسان: هنیل یک فروشگاه آنلاین است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی که هستید، از فروشگاه بازدید کنید
CafeSeo بازدید : 40 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

انواع لباس خواب زنانه

لباس خواب زنانه یکی از مهم ترین لباس هایی می باشد که نه تنها برای داشتن خواب بهتر و راحت تر کاربرد دارد، بلکه برای جلب رضایت بیشتر شریک زندگی نیز به آن توجه میشود. انتخاب طرح و رنگ این لباس ها باید کاملا هوشمندانه و با دقت انجام شود تا در نهایت بتوان به هدف اصلی از پوشیدن این لباس دست پیدا کرد. با توجه به تنوع بسیار زیاد در این لباس ها و ویژگی های متفاوتی که هر یک دارند.

لباس خواب فانتزی

با توجه به تنوع زیاد در این لباس ها، برای گروه سنی های مختلف می توان نمونه های جالب و جذاب زیادی را مشاهده نمود. یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین لباس خواب های زنانه، لباس های فانتزی می باشند که با استقابل بسیار زیادی از سمت دختران و خانم های جوان مواجه شده اند. این نوع لباس ها از نظر جنس پارچه به کار رفته برای آنها تنوع زیادی داشته و انواع پارچه های تور، گیپور، ساتن، ریون و کشی و حتی نخی در آنها استفاده میشوند. اصلی ترین تفاوت این مدل با سایر لباس ها در طرح آنها می باشد. در برخی از مدل ها ممکن است قسمت بالا تنه و پایین تنه با بندهای متعدد و چرم به هم متصل باشند و در برخی این دو قسمت کاملا جدا از هم بوده و حتی ممکن است به صورت پیراهن های کوتاه طراحی شوند. خرید لباس فانتزی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های جوان باشد و زیبایی اندام آنها را بهتر جلوه خواهند داد.

لباس خواب فانتزی - لین

لباس خواب عروس

یکی از مهم ترین شب ها در زندگی بسیاری از خانم ها، شب عروسی آنها می باشد و به همین دلیل تلاش می کنند تا بهترین و زیباترین ظاهر را در آن شب داشته باشند. لذا باید خرید لباس خواب عروس را با دقت و مقایسه بسیار زیادی انجام می دهند تا در نهایت بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

لباس خواب عروس تنوع زیادی از نظر جنس و طرح دارند، اما انتخاب نمونه هایی که دارای جنس های نخی می باشند بدون شک گزینه مناسبی برای این شب نخواهد بود. لباس کوتاه و حریر، تور و گیپور و لباس هایی که دارای چاک های بلند می باشند، با توجه به اندام فرد می توانند انتخاب مناسبی باشند. علاوه بر تنوع در جنس به کار رفته برای این لباس ها، رنگ های استفاده شده در آنها نیز بسیار متنوع می باشند که البته اغلب افراد خرید لباس های سفید و قرمز را ترجیح می دهند و از پوشیدن لباس های مشکی و تیره اغلب افراد خودداری میکنند.

لباس خواب عروس - لین

بادی

لباس خواب بادی زنانه از دیگر نمونه های بسیار پرطرفدار و البته جذاب و تحریک کننده می باشد که شباهت زیادی به مایوهای یک تکه شنا دارند، اما پارچه های به کار رفته در این لباس ها اغلب تور و گیپور و پارچه های کشی و نایلونی می باشد. طرح های ساده این لباس ها یکی از گزینه های مناسب برای افرادیست که ترجیح می دهند تا پوششی بدون از شلوغی داشته باشند. در مقابل، آن دسته از افرادی که به دنبال لباس های تحریک کننده می باشند، لباس خواب بادی گیپور و تور با برش های خاص در بخش های مختلف آن بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود. تنوع در لباس های بادی زنانه زیاد می باشد، اما پرطرفدارترین آنها لباس های تور مشکی می باشد که باعث میشوند تا پوست بدن و زیبایی اندام بهتر جلوه کند.

لباس خواب ساتن

لباس خواب ساتن در تمام گروه های سنی طرفداران خاص خودش را دارد و نه تنها خانم های جوان، بلکه بانوان میانسال نیز از آن استفاده می کنند. مسئله بسیار مهم در خرید لباس خواب ساتن زنانه توجه به طرح و مدل آن می باشد، چون تنوع در این لباس ها به اندازه لباس های فانتزی نمی باشد و اغلب به صورت پیراهن های کوتاه یا بلند و چاکدار طراحی میشوند.

از دیگر ویژگی های لباس های ساتن، ماندگاری بالای آنها می باشد که به دلیل استحکام مناسب پارچه آنها می توان برای مدت زمان بیشتری از این لباس استفاده نمود.

از آنجا که تحریک پذیر بودن و زیبایی لباس خواب اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا بهتر است لباس های ساتن با رنگ های جذاب را انتخاب کنید که بخش هایی از آن با پارچه های گیپور و تور تزئین شده باشند.

لباس خواب ساتن - لین

لباس خواب زنانه حریر

پارچه های حریر به دلیل لطافت بسیار بالایی که دارند، خواب بسیار خوب و آرامش بخشی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. علاوه براین، لباس های حریر از تنوع طرح بالایی برخوردار بوده و پیراهن های کوتاه و حتی بلند آن می تواند باعث رضایت بیشتر خانم ها و شریک جنسی آنها گردد. لباس های حریر در دو گروه آستر دار و بدون آستر طراحی میشوند که بستگی به میزان نازک بودن پارچه اصلی دارد. با توجه به جنس پارچه های حریر، این لباس ها بیشتر به صورت پیراهن می باشند و طراحی آنها به صورت فانتزی و دو تکه کمتر انجام میشود.

 

نکاتی که باید قبل از خرید لباس خواب بدانیم

همان طور که اشاره شد، لباس خواب به دلایل مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت کافی انجام شود. برخی از موارد و نکات مهمی که قبل از انتخاب و خرید باید به آن توجه عبارتند از:

سایزبندی

یکی از اشتباهی که بسیاری از افراد برای لباس خواب زنانه دارند، عدم توجه به سایز مناسب آنها می باشد و لازم است بدانید، به همان اندازه که متناسب بودن سایز برای لباس های بیرون اهمیت دارد، در این لباس ها نیز مهم می باشد. لباس های بسیار زیبا با طرح های فوق العاده جذاب اگر با سایز و اندام شما سازگار نباشد، قطعا جلوه خوبی نداشته و حتی نتیجه عکس دارند.

سایز بندی لباس خواب بر اساس دور سینه، دور کمر و دور باسن افراد تعیین میشود. به عنوان مثال، اگر دورسینه شما 72، دور کمر 84 و دور باسن 126 باشد، در این صورت لباس های سایز x را باید انتخاب کنید. در مقابل، اگر دورسینه 80، دور کمر 86 و دور باسن 128 باشد، در این صورت انتخاب لباس های xl گزینه مناسبی خواهد بود.

قیمت لباس خواب

گزینه بعدی که باید در زمان خرید به آن توجه داشت، قیمت لباس خواب می باشد که تفاوت های زیادی در آنها وجود دارد. در حالت کلی نمی توان قیمت و نرخ ثابت و مشخصی را برای این گروه از لباس ها ارائه داد، چون فاکتورهای بسیار زیادی در نرخ گذاری آنها تاثیرگذار می باشند. از مهم ترین فاکتورهایی که در نهایت منجر به گران یا ارزان بودن لباس میشود، جنس و طرح و سایز آنها می باشد. به عنوان مثال، لباس های نخی از نظر قیمت در اغلب مواقع ارزان تر از نوع گیپور و ساتن می باشند. علاوه براین، لباس های فانتزی و بادی به دلیل نوع طراحی به کار رفته برای آنها گران تر از پیراهن های ساده و کوتاه خواهند بود.

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت لباس خواب زنانه نقش دارند، برند تولید کننده آنها می باشد. برندهای خارجی حتی اگر از نظر کیفیت در سطح پایین تر یا همسان با نمونه های داخلی باشند، به دلیل نوسانات ارز گران تر می باشند. همچنین لازم به ذکر است که خرید لباس از تولیدکننده اصلی همیشه ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود، چون با افزایش واسطه ها قیمت ها نیز به صورت صعودی رشد خواهد داشت.

رنگ و طرح

برای داشتن انتخاب بهتر و مناسب، لازم است به رنگ و طرح لباس توجه زیادی داشته باشید. رنگ لباس با توجه به رنگ پوست افراد تعیین میشود و قطعا شما بهتر اطلاع دارید که کدام رنگ با پوست شما سازگاری داشته و در زیباتر جلوه دادن آن موثر خواهد بود. علاوه براین، بهتر است قبل از خرید طرح های مختلف و متنوع را با هم مقایسه کنید و نمونه هایی را انتخاب نمایید که با اندام شما سازگاری بهتری داشته باشند.

چرا باید لباس خواب بپوشیم

برخلاف تصور اغلب افراد، لباس خواب تنها مختص خانم های متاهل نمی باشد، بلکه تمام افراد در هر گروه سنی باید لباس مناسبی را برای داشتن خواب و استراحت بهتر انتخاب کنند. پوشیدن لباس مناسب با جنس های نرم و لطیف باعث میشود تا کیفیت خواب بهتری داشته باشید. علاوه براین، انتخاب صحیح آن باعث میشود تا پارتنر و شریک زندگی شما احساس بهتری داشته باشد و این در دوام رابطه بدون شک موثر خواهد بود.

لباس خواب ساتن - لین

خرید اینترنتی لباس خواب زنانه

با توجه به تنوع بسیار بالا در لباس از نظر رنگ و طرح و قیمت و جنس، مقایسه آنها با خرید حضوری کار سختی می باشد. این مسئله با خرید اینترنتی لباس خواب زنانه براحتی قابل حل بوده و فرصت مقایسه در کمترین زمان برایتان فراهم خواهد شد. علاوه براین، با خرید اینترنتی واسطه ها تا حد زیادی حذف شده و در نهایت لباس را با قیمت مناسب و ارزان تری خریداری خواهید نمود.

گروه تولیدی لین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لباس زیر زنانه می باشد که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت داشته و می توانید بدون واسطه و با قیمت ارزان محصولات آن را اینترنتی خریداری نمایید.

CafeSeo بازدید : 57 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

انواع شورت زنانه

شورت زنانه از متنوع ترین انواع لباس زیر زنانه می باشد که از نظر جنس پارچه و طرح و رنگ بندی با هم تفاوت های زیادی دارند. دختران جوان و بانوان در تمام گروه های سنی مختلف به این نوع از لباس های خود اهمیت زیادی می دهند و زیبایی و تناسب آنها با اندام و رنگ پوست باعث میشود تا اعتماد به نفس تا حد زیادی تقویت شود. علاوه براین، شورت زنانه اگر به درستی انتخاب شود، نه تنها باعث میشود تا اندام و حالت بدن زیباتر جلوه کند، بلکه در شکل ظاهری پیراهن و شلوار نیز تاثیرگذار است.

شورت زنانه مجلسی

یکی از مهم ترین نکاتی که تمام دختران جوان و خانم ها باید بدانند این است که شورت های استفاده شده در طول روز گزینه مناسبی برای لباس های مجلسی نمی باشد. دلایل زیادی برای این حرف وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به فرم و شکل ظاهری بدن با شورت های مجلسی اشاره نمود. برخی از شورت های مجلسی شباهت زیادی به گن داشته و در نتیجه باعث میشود تا چاقی پهلوها و شکم پوشانده شود و در نهایت فرم بهتری به اندام ها خواهد داد. علاوه براین، با توجه به اینکه اغلب لباس های مجلسی تنگ می باشند و به بدن کاملا چسبیده میشوند، لذا باید شورت هایی را پوشید که خط و محل درز آنها کمتر از روی لباس قابل مشاهده باشد.

با توجه به اهمیت زیاد شورت های مورد استفاده برای لباس های مجلسی، تنوع نسبتا زیادی در آنها وجود دارد و می توان متناسب با نوع و قد لباس و همچنین رنگ آن و اندام فرد گزینه های متعددی را انتخاب نمود. از جمله شورت های مجلسی زنانه می توان به نوع اسفنجی و بدون بند و همچنین لیزری اشاره نمود که نوع اسفنجی برای بزرگتر و خوش فرم نشان دادن باسن کاربرد داشته و نوع بدون بند و لیزری نیز درز نداشته و خط آن از روی لباس قابل مشاهده نمی باشد.

شورت زنانه نخی

استفاده از شورت در طول روز به مدت طولانی به مرور باعث میشود تا مشکلات متعدد پوستی و غیره را برای خانم ها بوجود آورد. به همین دلیل لازم است به جنس این لباس ها و همچنین بهداشت آن توجه زیادی شود. یکی از کاربردی ترین و بهترین شورت های زنانه از پارچه های نخی تولید میشوند که مانع از رخ دادن حساسیت های پوستی شده و شستشوی آنها آسان بوده و از رشد قارچ در بدن جلوگیری خواهد نمود. علاوه بر جنبه سلامتی شورت های نخی زنانه، تنوع در رنگ این لباس ها بسیار زیاد بوده و متناسب با رنگ سایر لباس ها می توان گزینه های مناسب و متعددی را انتخاب کرد.

شورت زنانه فانتزی

برخلاف تصور بسیاری از افراد، توجه به طرح و رنگ و شکل ظاهری لباس های زیر برای روحیه خانم ها اهمیت زیادی دارد و در واقع بانوان باید بدانند که با پوشیدن لباس های زیر و شورت های جذاب در واقع به خودشان احترام بیشتری می گذارند. یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تنوع در لباس ها، استفاده از شورت های زنانه فانتزی می باشد. همان طور که از نام این لباس ها مشخص است، رنگ و طرح و حتی برش های روی لباس کاملا خلاقانه و فانتزی بوده و قطعا در شاد شدن روحیه نقش بسیار مهمی خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در این گروه از شورت ها وجود دارد، تنوع بالا و تناسب طرح های آن با گروه سنی های مختلف می باشد. به طوریکه برخی از مدل های بسیار زیبا و عروسکی و فانتزی برای دختران جوان طراحی شده و برخی از آنها برای خانم های متاهل کاربرد زیادی داشته و کاملا جذاب می باشند.

شورت فانتزی- لین

شورت فانتزی

شورت لامبادای

شورت لامبادای یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای دختران و خانم های جوان می باشد که با نام شورت های بندی نیز شناخته شده می باشند. با توجه به اینکه این لباس ها بدون درز می باشند، در نتیجه می توان آنها را با لباس های مجلسی و شلوار و شلوارک استفاده نمود. در حالت کلی می توان شورت های لامبادا را به دو گروه کلی thong و g string تقسیم نمود که thong دارای بندهای باریک بوده و قسمت پشت لباس فقط از یک بند نازک تشکیل شده و یک لایه نسبتا پهن برای قسمت جلوی لباس استفاده میشود. در نوع g string قسمت پشت لباس با مهره های جذاب به کمر متصل شده و گزینه ای مناسب برای زوج های جوان خواهد بود.

با توجه به تنوع زیاد در پارچه های تور و گیپور یا کشی به کار رفته برای این لباس ها، با استقبال بسیار زیادی از سوی خانم ها مواجه شده اند. نکته بسیار مهمی که لازم است در انتخاب و خرید شورت های زنانه لامبادا به آن توجه شود، عدم استفاده از این لباس ها برای مدت زمان طولانی و متوالی می باشد. توجه داشته باشید که شورت های لامبادا اگر در طول شبانه روز به مدت طولانی استفاده شوند، ممکن است باعث عفونت و قارچ در بدن شوند و به همین دلیل باید نسبت به تعویض و شستشوی آن در زمان کوتاه دقت شود.

شورت فانتزی- لین

شورت لامبادای

شورت زنانه طرح دار

سلیقه و خواسته افراد مختلف از لباس و طرح و رنگ آن با هم متفاوت می باشد و به همین خاطر است که برخی شورت زنانه ساده را ترجیح می دهند و در مقابل افراد زیادی هستند که طرح دار بودن لباس را در اولویت قرار می دهند. شورت زنانه طرح دار یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار در میان دختران جوان و نوجوان می باشد که دارای طرح های عروسکی و فانتزی جذاب هستند. جنس این شورت ها اغلب کشی بوده و تنوع در طرح و رنگ آن بسیار زیاد می باشد و متناسب با سلیقه افراد مختلف می توان گزینه های زیادی را انتخاب و خریداری نمود. البته توجه داشته باشید که پوشیدن این شورت ها با لباس های مجلسی نازک گزینه مناسبی نخواهد بود چون طرح آن براحتی دیده میشود و زیبایی لباس را خواهد گرفت.

شورت زنانه گیپوری

شورت زنانه گیپوری را می توان با شورت زنانه شیک یکسان در نظر گرفت، چون برش و الگوی به کار رفته در این لباس بسیار متنوع بوده و زیبایی اندام را صد چندان خواهد کرد. برش و طرح های به کار رفته در این شورت ها زیاد می باشد و می توان براحتی آنها را با سوتین ست کرد و بدون شک در جذاب تر شدن بدن تاثیر زیادی خواهد داشت. این گروه از شورت ها را نه تنها می توان با شلوار و شلوارک استفاده نمود، بلکه برای لباس های مجلسی نیز کاربرد دارد. البته برای لباس های مجلسی باید توجه داشته باشید که گیپور شورت طرح برجسته نداشته باشد، در غیر این صورت خط درز و برش و همچنین طرح پارچه آن براحتی از روی لباس دیده میشود.

شورت گیپوری - لین

شورت گیپوری

شورت اسفنجی

از دیگر شورت های زنانه که بسیار پرطرفدار می باشند، شورت های اسفنجی هستند. همان طور که از نام این لباس ها مشخص است، از یک لایه اسفنج برای برجسته تر شدن اندام و خوش فرم دیده شدن در آنها استفاده میشود. علیرغم خوش فرم تر دیده شدن اندام با شورت های زنانه اسفنجی، لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از آنها موجب تعریق بدن و ایجاد حساسیت های پوستی و عفونت می گردد. به همین دلیل است که این لباس ها بیشتر برای مهمانی و جشن کاربرد دارد.

شورت زنانه عروسکی

شورت زنانه عروسکی در گروه شورت فانتزی قرار میگیرند و با توجه به اینکه در قسمت جلو یا پشت این لباس ها از عروسک های جذاب و برجسته استفاده میشود، لذا انتخاب آنها برای مهمانی یا لباس های روزانه گزینه مناسبی نخواهد بود. شورت زنانه عروسکی بیشتر برای زوج های جوان و به همراه لباس خواب مورد استفاده قرار میگیرد. تنوع در طرح و رنگ و شکل عروسک های به کار رفته در این لباس ها بسیار زیاد می باشد و در زمان خرید با کمی مقایسه می توان گزینه های جذاب و زیبایی را خریداری کنید.

نکات مهم در خرید شورت زنانه

همان طور که اشار شد، تنوع در شورت و سایر لباس های زیر بسیار زیاد می باشد و همیشه انتخاب همه آنها گزینه مناسبی نخواهد بود. به همین دلیل بهتر است چند نکته مهم را در خرید شورت زنانه مد نظر داشته باشید که عبارتند از:

  • انتخاب شورت با سایز مناسب: پوشیدن شورت های تنگ و بسیار چسبان و سایز کوچک تر از اندام فرد نه تنها به سلامت بدن آسیب وارد می کند، بلکه فرم اندام را نیز تحت تاثیر قرار داده و زیبایی آن را از بین میبرد. در مقابل، انتخاب شورت های بزرگتر نیز بدن را کاملا شلخته خواهد کرد.
  • به جنس شورت در هنگام خرید توجه کنید. این مسئله مخصوصا برای شورت هایی که در طول روز استفاده میشوند حائز اهمیت بوده و بهتر است نوع نخی و بدون حساسیت را انتخاب کنید.
  • با توجه به نوع لباسی که می پوشید باید شورت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، پوشیدن شورت های گنی با شلوارهای فاق کوتاه گزینه ای بسیار اشتباهی می باشد که به شدت بر زیبایی ظاهری شما تاثیر منفی ایجاد خواهد کرد.
  • شورت هایی را انتخاب کنید که بتوانید با سوتین براحتی ست کنید. البته این مورد را نمی توان همیشه رعایت کرد، اما بهتر است در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشید تا با یک تیر دو نشان بزنید.

راهنمای انتخاب سایزبندی شورت

انتخاب سایز مناسب برای لباس های زیر درست به اندازه سایر لباس ها اهمیت دارد و نباید از آن غافل شد. سایز بندی شورت زنانه بر اساس اندازه دور باسن و کمر تعیین می شود. در جدول زیر می توانید سایزبندی شورت زنانه را مشاهده نمایید.

جدول انتخاب سایز شورت - لین

جدول انتخاب سایز شورت

خرید اینترنتی شورت زنانه

لین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس زیر در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1357 آغاز نموده است. تنوع و کیفیت محصولات این برند کاملا به اثبات رسیده و به دلیل تقاضای زیاد برای خرید آنها، امکان خرید اینترنتی شورت و سایر لباس های زیر توسط این برند فراهم شده است. لازم به ذکر است که محصولات این برند نه تنها شامل شورت های تک می باشد، بلکه ست شورت و سوتین با رنگ و طرح های متنوع و جذاب و متناسب با شرایط سنی و سایز های مختلف ارائه می گردد.

CafeSeo بازدید : 27 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

راهنمای انتخاب سایز لباس زیر زنانه (سوتین)

 

لباس زیر (سوتین) به علت اینکه تماس مستقیم با بدن دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو انتخاب سایز لباس زیر زنانه مناسب بسیار حائز اهمیت است. با توجه به تحقیقات انجام گرفته بیشتر از پنجاه درصد بانوان از سوتینی با اندازه نامناسب خودشان استفاده می‌کنند.

 

بانوان درمورد  لباس­های بیرونی خود حساسیت بسیار بالایی دارند. جدیدترین مدل­ ها را دنبال می­کنند و در مورد ترندهای جدید دائما در حال جستجو هستند.  اما متأسفانه هنگام انتخاب لباس زیر ، همان مراقبت را نشان نمی دهند. اما انتخاب لباس زیر به ویژه سوتین مناسب نه تنها باعث می­شود لباس بیرونی نیز ظاهر زیبایی پیدا کند بلکه در افزایش سلامت و بهداشت فردی نیز بسیار موثر است. یکی از مهم­ترین نکته­ هایی که باید در انتخاب لباس زیر در نظر گرفت سایز لباس زیر است. آیا شما سایز لباس زیر خود را به درستی می­دانید؟ آیا می­دانید اگر لباس زیر شما دقیقا سایز  لباس زیر زنانه خود شما نباشد منجر به ایجاد چه مشکلاتی خواهد شد؟

 

اندازه گیری مناسب سایز لباس زیر زنانه

یکی از مهم­ترین زمان­هایی که دانستن سایز لباس زیر زنانه بسیار ضروری می­شود زمانی است که شما تصمیم داشته باشید سوتین خود را بدون پرو خریداری کنید. آیا فقط با نگاه کردن متوجه خواهید شد که این سوتین مناسب شما است یا خیر؟ قطعا جواب خیر است. در صورتی که شما سایز لباس زیر زنانه خود را بدانید کار شما بسیار آسان خواهد بود اما در غیر این صورت احتمال این که یک سوتین با سایز نامناسب را خریداری  کنید بسیار زیاد است. برای بدست آوردن سایز لباس زیر زنانه نیاز به تجهیزات خاصی نیست. شما کافی است یک متر، یک دفترچه یادداشت و خودکار داشته باشید و مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

 

سایز لباس زیر زنانه 301 لین

 

1-اندازه گیری زیر سینه:

  • یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی می‌کنید را بپوشید. مقابل آینه بایستید تا بتوانید اندازه گیری را دقیق انجام دهید. برای بدست آوردن سایز زیر سینه ، به اندازه قسمت بالایی و پایینی سینه احتیاج دارید.
  • متر را در بالای سوتین قرار دهید و دور بدنتان بچرخانید، مطمئن شوید متر جابه جا نشده است و دقیقا صاف نگه داشته­اید. سپس اندازه گیری کنید. این نکته بسیار مهم است که متر بیش از اندازه شل یا سفت قرار ندهید. این اندازه را جایی یادداشت کنید.
  • در مرحله بعدی، متر را در قسمت پایینی سینه قرار دهید و اندازه بدست آمده را بنویسید.

میانگین دو عدد بدست آمده در دو مرحله قبل سایز زیر سینه را به شما می‌دهد.

 

2-اندازه گیری دور سینه یا کاپ سینه:

در تعیین سایز لباس زیر زنانه برای اندازه گیری دور سینه  متر را روی برجسته ترین قسمت سینه که نوک سینه می­باشد بچرخانید. طبق معمول متر نباید بیش از اندازه شل و یا سفت باشد. عدد روی متر را نگاه کنید و یادداشت کنید. از قسمت اینچ دار متر برای اندازه گیری استفاده کنید.  اگر این قسمت را ندارید سانتی متر را به اینچ تبدیل کنید. چون اکثرا اندازه سوتین ها براساس اینچ است. توجه داشته باشید که هر یک اینچ دو و نیم سانتی متر است. به این نکته دقت کنید که اصولا اندازه دو سینه مثل هم نیست و شما برای اندازه گیری همواره اندازه سینه بزرگتر را مد نظر بگیرید. (اگرچه این موارد ممکن است غیر مهم به نظر بیاید اما رعایت کردن آن­ها به شما کمک خواهد کرد تا سایز لباس زیر زنانه خود را به دست آورید)

 

3-اندازه کاپ سینه:

وقتی اندازه دور سینه و زیر سینه را با استفاده از روش مناسب بدست آوردید با فرمول زیر اندازه کاپ سینه بدست می­آید:

سایز کاپ سوتین=  اندازه زیر سینه – اندازه دور سینه

اندازه کاپ با حروف مشخص می‌شود. با استفاده ازعدد بدست آمده سایز کاپ خود را با استفاده از راهنمای پایین تعیین کنید.

 

جدول سایز لباس زیر زنانه 300 لین

 

جدول فوق به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی سایز لباس زیر خود را پیدا کنید.

 

اندازه گیری دور سوتین

اندازه  دور سوتین، همان اندازه زیر سینه است ولی روش دقیق تری وجود دارد که در آن یک سایز بین کاپ و زیر سینه را انتخاب می‌کنید. مثلا اگر سایز لباس زیر زنانه  شما 42.4 است آن را به 42 و اگر 42.5 است آن را به 43 رند می‌کنید. برای انتخاب سوتین مناسب به جدول پایین مراجعه کنید:

 

جدول سایز لباس زیر زنانه 301 لین

 

 اندازه سایز سوتین خواهر

آیا تا به حال چیزی درباره سایز سوتین خواهر شنیده­اید؟  برای سایز لباس زیر زنانه یک سایز خواهر هم وجود دارد. حتما می­پرسید این سایز به چه دردی می­خورد ؟ زمانی که سایز لباس زیر زنانه  شما تغییر می‌کند و می‌خواهید سوتینی را انتخاب کنید که یکی از فاکتورهای آن مثلا دور سینه یا کاپ سایز متفاوتی دارد. شما می‌توانید با استفاده از سایز خواهر، بهترین انتخاب را داشته باشید. سایز خواهر از لحاظ عددی متفاوت است ولی اندازه یکسانی به شما می‌دهد. طبق قاعده سایز خواهر، اندازه دور سینه و کاپ سینه برعکس هم هستند. مثلا با کوچکتر شدن اندازه دور سینه اندازه کاپ سینه بالا می‌رود. در صورتی که سایز سوتین خواهر خود را بدانید موفق به انتخاب سایز لباس زیر زنانه مناسب خواهید شد.

 

انتخاب بهترین برند سوتین

در سال­های اخیر تنوع لباس­های زیر به ویژه در سوتین بسیار زیاد شده است. شما کافی است سری به فروشگاه­های آنلاین و یا مغاز­ه­های شهر خود سری بزنید مطمئن باشید از مشاهده طرح ها و رنگ­های مختلف شگفت زده خواهید شد. اما واقعیت این است همه آن­ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. مهم­ترین مساله در کنار توجه به سایز لباس زیر زنانه توجه به کیفیت آن است. لین یکی از برندهای تولید کننده لباس زیر می­باشد که توانسته است با تولید محصولات مرغوب به یکی از برندهای مطرح و محبوب تبدیل شود. مهم­ترین ویژگی­های محصولات این برند عبارتند از: کیفیت بسیار مناسب، قیمت ارزان، محصولات متنوع در طرح­ها و رنگ­های مختلف. در صورتی که جزو افرادی هستید که به سلامت فردی خود اهمیت می­دهید لین یک گزینه بسیار مناسب برای شما می­باشد. فروشگاه اینترنتی لین این انتخاب را برای شما بسیار راحت نموده است.

 

سایز لباس زیر زنانه 33 لین

CafeSeo بازدید : 202 یکشنبه 23 شهریور 1399 نظرات (0)

لباس زیر زنانه یکی از مهم­ترین و اساسی ترین­ انواع پوشاک برای تمام بانوان است. از آن جایی که لباس های زیر زنانه در ارتباط مستقیم با بدن است به همین منظور لباس زیر زنانه در این از میان اهمیت بسیار زیادی و البته دو چندانی برخوردار است چرا که بیشترین تماس را با پوست دارد در نتیجه ارتباط مستقیم با سلامتی خانم ها خواهد داشت. لباس زیر زنانه یکی از پر مصرف ترین پوشاک است پس ضروری است که با انواع آن و اقسام آن آشنا شوند.

انتخاب لباس زیر مناسب تاثیر بسیار زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر (سوتین) کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد می­تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند. از انواع لباس زیر زنانه می­توان به شورت و سوتین اشاره کرد. لباس های زیر زنانه در انواع مختلف و با رنگ­های متفاوتی در بازار موجود است. بانوان می­توانند با توجه به سایز خود لباس زیر مناسب را انتخاب کنند. در زمان های قدیم لباس های زیر زنانه دارای تنوع زیادی نبود. اما امروزه در بازار به راحتی می­توان لباس زیر را در طرح های مختلف مشاهده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد لباس های زیر زنانه بیشتر با هم صحبت کنیم.

برای من ، لباس زیر زنانه چیزی بیش از پارچه های توری زیبا و حس نرمی و ابریشم وار است. انتخاب لباس زیر در واقع دروازه ای است برای پذیرش و دوست داشتن بدن و احساس ارزش توجه ، خواه از خودمان یا شخص دیگری باشد. البته روند دوست داشتن خود برای همه متفاوت است و من نمی گویم لباس زیر پاسخی برای پذیرش خود است ، اما یک چیز که به آن اعتقاد دارم این است که سریعترین راه برای پذیرش بیشتر بدن شماست.

خرید لباس زیر - لین

تاریخچه ابداع و تولید لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه یکی از ضروری ترین و مهم ترین لباس هایی می باشد که از دوران بلوغ پوشش آن آغاز میشود. این لباس ها که با نام های مختلفی از قبیل سینه بند، سوتین و کرست نیز شناخته شده می باشند، از گذشته تا امروز با تغییر و تحول بسیار زیادی مواجه شده اند، به طوریکه نمونه های مدرن آن هیچ شباهتی با نمونه های اولیه آنها ندارند.

ابداع سوتین - لین

تاریخچه لباس زیر

با مرور اسناد و مدارک به جای مانده از گذشته، مشخص شده است که پوشیدن لباس زیر از 450 سال قبل از میلاد مسیح توسط زنان یونانی و به منظور پوشاندن هر گونه برجستگی در اندام ها آغاز شده است. این سبک لباس تا 285 سال پس از میلاد مسیح ادامه داشته و در قرون وسطی تغییراتی در آن اعمال شده و به نام کرست مورد استفاده قرار میگرفت. لازم به ذکر است که استفاده از این لباس ها در آن دوران عملی شیطانی بوده و بسیاری از افراطیون پوشیدن آن را گناه بزرگ تلقی می کردند. طراحی لباس زیرهای تقریبا مشابه با نمونه های امروزی از قرن 12 میلادی آغاز و در سالهای بعد نیز تغییراتی کلی در طرح آنها بوجود آمد. لباس زیرهایی که در این سالها بیشتر شبیه به لباس نیم تنه بودند، به مرور در سال 1913 به چیزی مشابه با آنچه در دنیای امروز استفاده میشود تبدیل شد. در نهایت برای اولین بار در سال 1914 مری فیلیپس جیکوب لباسی متشکل از دو تکه پارچه که با روبان به هم متصل هستند را با نام برسلی ثبت اختراع نمود که این نام در نهایت به Bra در سال 1920 تغییر پیدا کرد.

کورست - لین

شکل اولیه کورست

صنعت لباس زیر

امروزه صنعت تولید لباس های زیر زنانه مانند شاخه های دیگر صنعت مد و فشن پیشرفت بسیار زیادی کرده است. طراحی لباس­های زیر با جدیدترین فناوری­های روز دنیا را برای تمام خانم­ها به یک کار هیجان انگیز تبدیل کرده است. در حال حاضر انواع لباس های زیر زنانه را به راحتی می­توان با مراجعه به فروشگاه لباس زیر زنانه به صورت حضوری و یا حتی اینترنتی خریداری کنید. در صورتی که تا به حال تجربه خرید اینترنتی نداشته اید می­توانید با مشاهده عکس لباس زیر زنانه در وب سایت ها اقدام به خرید کنید. بیشتر خانم ها تمایل بیشتری به خرید ست لباس زیر دارند و از این رو به دنبال مدل هایی هستند که شورت و سوتین با هم ست باشند.

امروزه صنعت لباس های زیر زنانه با تحولی شگرف روبرو شده است و مدل لباس زیر زنانه نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است. این تفاوت تنها منحصر به مدل نبوده و از نحوه دوخت تا جنس پارچه نیز تغییر کرده است. بیشتر بانوان به دنبال مدل لباس های زیر زنانه خارجی هستند و ترجیح می­دهند در ست لباس زیر خود نیز از جدیدترین های مد و فشن بهره مند شوند. اگرچه در این بین خانم هایی هستند که بیشتر به دنبال لباس زیر فانتزی زنانه هستند.

 

 

 

انواع لباس زیر زنانه

لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارند از جمله شورت, سوتین,گن, تاپ شورت و … . هر کدام از آن ها اقسام و سایز های مختلفی دارند و به توجه به سن خریدار مدل های متفاوتی پیش روی خریدار قرار خواهد گرفت. شورت انواع مختلفی دارد از جمله کلاسیک, پادار, هیپ هاگرز, تانگ, فرانسویی, جی استرینگ, چسبنده, گنی, برزیلی, شورت بدون درز و لامبادا.

هر کدام از  این شورت ها برای پوشیدن در زیر یک نوعی از لباس مناسب است. برای مثال شورت پادار برای پوشیدن در زیر دامن و پیراهن کوتاه مناسب است یا شورت گنی برای شلوار هایی با فاق بلند و پیراهن های اندامی مناسب است .گن یک نوع لباس زیر زنانه است که در زیر لباس برای خوش فرم نشان دادن اندام پوشیده می شود. یک سری از افراد تحمل فشاری که گن به بدن وارد می کنند را ندارند پس ما به آن ها شورت گنی را پیشنهاد می کنیم.  سوتین نیز دارای مدل های مختلفی است.

از جمله سوتین بدون درز، اسپرت، دکلته و سوتین های تبدیل شونده. سوتین تبدیل شونده به سوتین هایی گفته می شود که که قابل تغییر هستند و به شما این امکان را  می دهد که از آن به عنوان سوتین معمولی و هم به عنوان سوتین دکلته استفاده کنید. سوتین ها از نوع متریال به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله سوتین جک دار, اسفنجی فشرده و معمولی که سوتین معمولی از همه ی آن ها بهتر است. تاپ و شورت نوعی لباس راحتی است که پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل گرماست که آن را می توان به عنوان لباس زیر زنانه استفاده نمود. در هنکام خرید تاپ و شورت به نخی بودن پارچه ی آن توجه کنید.

همانطور که گفته شد لباس­ های زیر انواع مختلفی دارند، اما اغلب افراد ممکن است با نام و یا کاربرد آن­ها آشنا نباشند.

 

لین - لباس زیر زنانه - انواع لباس زیر زنانه

 

در ادامه به معرفی برخی از آن ها می­پردازیم

لباس زیر ورزشی

یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن استفاده لباس زیر مناسب است. از این رو باید از لباس­های زیر مناسب برای فعالیت­های ورزشی استفاده کرد. جنس این لباس­ها از نخ بوده و موجب تسهیل انجام حرکات ورزشی می­شود.

لباس زیر کاستوم

شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر کاستوم چیست؟ در طراحی لباس زیر کاستوم از یک شخصیت کارتونی و یا واقعی و یا حتی یک حرفه وشغل الهام گرفته شده است. این لباس­ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می­توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشند که به تنوع علاقه دارند. برای خرید لباس زیر فانتوم می­توانید به فروشگاه­ لباس­های زیر مراجعه کنید.

سوتین

شاید کمتر کسی باشد که با کلمه سوتین آشنا نباشد. اما بیشتر افراد تمام مدل های سوتین را به خوبی نمی­شناسند. برخی از این مدل­ها عبارتند از:

  • جکدار: سوتین­ های جک دار برای فرم دادن سینه به سمت بالا و کم کردن فاصله دو سینه به کار می­روند.
  • شیردهی یا پرستاری: این سوتین برای مادرانی که در دوران شیردهی خود قرار دارند بسیار مناسب است. سوتین شیردهی شامل دکمه هایی است که قابل باز کردن هستند. مادران به راحتی می­توانند به نوزادان خود بدون نیاز به درآوردن کامل سوتین شیر بدهند.
  • پوش آپ: وجود یک شکاف در میان دو گودی کاسه این سوتین را برای استفاده از زیر تیشرت بسیار مناسب کرده است. زیرا سوتین پوش آپ بر روی تیشرت رد نمی­ اندازد.
  • سوتین کپسول دار: بارزترین ویژگی این سوتین­ها جریان راحت هوا در سطح پستان می­باشد. جریان هوا شما را از بیماری­های پوستی مانند قارچ مصون می­دارد.

امروزه سوتین ها با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن­ها در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه­های آنلاین برای خرید اینترنتی سوتین ارزان اقدام کنید.

خرید لباس زیر زنانه لین

شورت

اولین لباسی که هر فرد بر تن می­کند شورت است. امروزه شورت نیز مانند سوتین انواع مختلفی دارد. این مدل­ها عبارتند از:

  • پادار: این شورت­ها در قسمت ران نیز دارای پارچه هستند و بیشتر شبیه شورت­های مردانه هستند.
  • هیپ هاگرز: در این مدل کش کمر روی باسن قرار می­گیرد و برای استفاده از زیر شلوارهای فاق کوتاه بسیار مناسب هستند.
  • گنی: مهم­ترین ویژگی این شورت پوشش کامل شکم تا بالای ناف است. شورت­های گنی یکی از مدل های محبوب برای پوشیدن از زیر لباس­های اندامی هستند.
  • لامبادا: یکی از شیک ترین شورت­های موجود در بازار لامبادا است. این شورت­ ها با توجه به ظرافتی که دارند برای پوشیدن از زیر دامن­ های تنگ بسیار مناسب هستند. این شورت­ها برای تمام سایزها موجود است. در صورتی که پلاس سایز هستید می­توانید برای خرید شورت لامبادا سایز بزرگ به فروشگاه­ها مراجعه کنید.

امروزه لباس­های زیر برای تمام سلیقه ها، سایزها و فرم های بدنی طراحی شده است. از این رو بانوان می­توانند به راحتی لباس زیر فانتزی دخترانه مورد علاقه خود را پیدا کنند. البته نباید فراموش کرد که اگر از علاقه مندان به لباس خواب زنانه هستید خبر خوب برای شما این است که لباس های راحتی نیز در انواع مختلف در بازار موجود است و شما برای خرید لباس راحتی زنانه کافی است سری به مغازه های فروش لباس زیر و راحتی بزنید.

“امروزه صنعت تولید لباس زیر مانند شاخه های دیگر صنعت مد و فشن پیشرفت بسیار زیادی کرده است. طراحی لباس­های زیر با جدیدترین فناوری­های روز دنیا خرید لباس زیر زنانه را برای تمام خانم­ها به یک کار هیجان انگیز تبدیل کرده است. در حال حاضر انواع لباس های زیر زنانه را به راحتی می­توان با مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری و یا حتی اینترنتی خریداری کنید.”

لباس خواب

عده ای از افراد با لباس خواب زنانه یا عده ای دیگر با لباس خانه یا با لباس زیر زنانه به خواب می روند. بهترین لباس برای خواب, لباس خواب است. شاید از خود بپرسید چرا باید لباس خواب پوشید؟ مهم ترین دلیل این است که آن ها راحت هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که خوابیدن با لباس سبک و راحت می تواند به سلامتی افراد کمک زیادی کند. بدن فراد در خواب شل می شود و کار بازسازی ارگان ها و حذف سم ها آغاز می شود لباس خواب راحت به این فرایند طبیعی بدن کمک بسزایی می کند.

 

لین - لباس زیر زنانه - ست شورت و سوتین و لباس خواب زنانه

 

انواع لباس خواب

لباس خواب زنانه که می توان آن را از فروشگاه ها تهیه کرد، انواع مختلفی دارد و در یک تقسیم بندی کلی به راحتی و فانتزی تقسیم می شوند. لباس خواب راحتی دسته ای از آن ها هستند که در هنگام خواب استفاده می شود. معمولاً پیراهن های گشاد و معمولی ای هستند که به زیر زانو می رسند. لباس های خواب فانتزی لباس هایی هستند که خانم ها برای افزایش میل همسرشان به تن می کنند. یکی از انواع لباس خواب که در زیر مجموعه ی لباس خواب راحتی قرار می گیرد لباس خواب ساتن است که به دلیل سر بودن پارچه فرد در آن احساس راحتی کرده  و به خوابی خوب و عمیق فرو می رود.

جنس لباس خواب

برای انتخاب یک لباس خواب مناسب که معمولا در فروشگاه های لباس زیر زنانه به فروش می رسد، باید به چند نکته توجه کنید. اولین  نکته و مهم ترین نکته آن است که دقت کنید لباس خوابی که خریداری می کنید از چه جنس ساخته شده است و آیا سبک و نرم است؟ لباس خواب هم مانند لباس زیر زنانه نباید از نایلون ساخته شده باشد چرا که این جنس به بدن می چسبد و باعث تعرق بدن می شود. بهترین جنس لباس خواب کتان و پنبه است چرا که بسیار نرم , لطیف و قابل شست و شوست و با خیال راحت می توانید آن ها را بارها و بارها بشویید.

یکی دیگر از مزایای این پارچه ها آن است این جنس لباس مانند پارچه های پشمی و آکریلیک باعث تحریک پوستی نمی شوند. لباس خواب ابریشمی بهترین گزینه برای  فصل سرما است چرا که بدن را در برابر سرما گرم نگه می دارد. نکته ی دیگر آن است که برای انتخاب لباس خواب به اندامتان توجه کنید. برای افراد لاغر لباس زیر زنانه ای که خطوط افقی دارد هرگز توصیه نمی شود. اگر نه تنها لاغر هستید قد بلندی نیز دارید لباس خواب و لباس زیر زنانه ی رنگی برای شما بهترین گزینه است.

خرید لباس زیر زنانه عروس

یکی از اقلامی که برای عروس تهیه می شود لباس خواب عروس و لباس زیر زنانه عروس است. طبق این رسم خانواده ی داماد برای عروس لباس زیری مخصوصی برای شب عروسی می خرند.

برای خرید لباس زیر زنانه ی عروس باید چند نکته را در نظر داشته باشید: لباس زیر عروس بهتر است از جنسی باشد که حساسیت پوستی ایجاد نکند و بسیار نرم و راحت باشد که لباس زیر زنانه با جنس نخ،کتان و پنبه پیشنهاد می شود. دومین نکته آن است که سایز لباس زیر عروس باید متناسب باشد و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد.

لباس زیر زنانه برای عروس می تواند یک تکه یا چند تکه باشد. توصیه ما به شما لباس های زیر زنانه دو تکه با حجاب رویه هستند چرا که علاوه بر کاربردی که دارند زیبایی زیادی نیز دارند.  انواعی از لباس های زیر زنانه ی عروس در بازار موجود است اما شما باید جدید ترین مدل های لباس زیر زنانه ی را انتخاب کنید.

 

 

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه عروس

 

خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی

لباس های فانتزی مدل های مختلفی دارند. لباس های فانتزی به عنوان یک نوع لباس تحریک کننده و بهبود دهنده ی روابط زناشویی به شمار می رود. تمامی لباس های زیر فانتزی تحریک کننده و لختی هستند و بیشتر آن ها برجستگی های بدن زنانه را بیشتر به نمایش می گذارند. در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند.

 

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه فانتزی

 

در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند. لباس های فانتزی همگی شامل شورت و سوتین می شوند و بعضی از آن شامل جوراب می شوند که با بند هایی که از روی کمر می گذرد به جوراب وصل می شود. نوعی دیگر از لباس های زیر زنانه ی فانتزی که به آن ها کاستوم گفته می شود شامل تم های مختلف شغلی و حرفه ای می شود.

معمولا جنس لباس زیر فانتزی از گیپور و تور است. با توجه به مدل های مختلفی که لباس های فانتزی دارند هرکس می تواند با توجه به سلیقه خود یک مدل از آن ها خریداری کند. برای خرید لباس زیر زنانه فانتزی ابتدا رنگ پوستی خود و علاقه ی همسر خود را بدانید تا انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. بسیار از افراد از خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی به صورت حضوری خجالت می کشند پس خرید اینترنتی محیطی بدون استرس و فشار را برای خریدار به وجود می آورد که فرد به راحتی بتواند خرید خود را انجام دهد.

 

مایو و بیکینی

امروزه گونه های متفاوتی از لباس زیر  را با عنوان بیکینی به بازار عرضه می شود. بیکینی لباس شنای زنانه است که شامل سوتین و شورت می شود. بیکینی ها طرح های متفاوتی دارند از جمله مونوکینی ها, تریکینی ها و … که در هر مدل از آن قسمت خاصی از بدن پوشیده و سایر اندام مانند ناف برهنه می ماند در طراحی بعضی از بیکینی ها از زیورآلاتی سنگی و فلزی استفاده می شود.

 

لین - لباس زیر زنانه - خرید لباس زیر زنانه مایو و بیکینی

 

بیکینی از جنس های متفاوتی تولید می شود از جمله نخ و پنبه. مایو یا لباس شنا نام لباسی است که برای شنا کردن از آن استفاده می شود. مایو زنانه انواع مختلفی دارد که مانند بیکینی پوشانندگی آن در مدل های مختلف متفاوت است. جنس الیاف لباس شنا معمولاً از الیاف مصنوعی است. لباس زیر زنانه ی بیکینی و مایو هردو چسبان هستند و در طراحی آن ها اصول یکسانی در نظر گرفته می شود ولی مایو بیشتر برای انجام ورزش در دید عموم پوشیده می شود.

 

5 مزیت شگفت انگیز پوشیدن لباس زیر زنانه مناسب

ما در مورد لباس های زیر زنانه توصیه ها و نکاتی را برای سلامتی خود انتخاب نمی کنیم. ما واقعاً به بهبود دانش شما در مورد لباس زیر اهمیت می دهیم تا بدانیم چه مواردی برای شما وجود دارد. می خواهیم به هر زن ، صرف نظر از اندازه ، شکل ، بودجه و سلیقه شخصی اش ، نشان دهیم که می تواند لباس زیر زنانه با کیفیت ، قابل ارائه و خوشایند داشته باشد که متناسب با سبک زندگی ، بدن و خواسته های او باشد. همچنین می دانیم که چگونه پوشیدن لباس زیر مناسب می تواند جنبه های خاصی از زندگی او را تغییر دهد.

هر چند ممکن است این نکات کوچک باشند ، اما می توانند در شادی و رضایت کلی یک زن نقش داشته باشند. برای قانع کردن بیشتر شما ، در اینجا 5 مزیت شگفت انگیزی را که از پوشیدن لباس زیر مناسب برای شما ایجاد می شود تا قبل از تصمیم گیری به خرید لباس زیر زنانه، خود را وادار به تفکر کنید را بیان می کنیم:

لباس زیر زنانه لین

 فیزیک شما را بهبود می بخشد

باور کنید یا نه ، وقتی لباس زیر شما متناسب باشد و انتخاب شما درست باشد این عمل شما باعث پشتیبانی صحیح از بدنتان است

 انتخاب صحیح شما به سلامت بدن کمک می کند

حمایت کردن از سینه ها بسیار مهم است و این حمایت از سینه ها با لباس زیرزنانه ای که اندازه مناسبی دارد و آنها را در جای خود نگه می دارد و هرگونه استرس و ناراحتی را کاهش می دهد، امکان پذیر است. انتخاب لباس زیر مناسب ، برای سلامتی زن نیز بسیار مهم است. لباس زیر تنگ که خیلی کوچک است می تواند منجر به عفونت ، سوزش و درد شود. تلاش برای پوشیدن لباس زیر مناسب یک قدم کوچک اما مفید است که می توانید برای حفظ سلامتی خود استفاده کنید.

جنبه های زندگی شما را آسان تر می کند

سطح فعالیت شما می تواند تعیین کند که چه نوع لباس زیری را باید بپوشید و انتخاب مناسب می تواند هرگونه ناراحتی مرتبط با فعالیت را کاهش دهد. سوتین های ورزشی و شورت پنبه ای برای بانوی فعال ضروری است.

 کیفیت به شما پاداش می دهد

دنیای لباس زیر زنانه با دنیای مد تفاوت دارد. اغلب اوقات که برای یک تکه لباس زیر قیمت سنگینی پرداخت می کنید ، به همین دلیل است. این که آیا در طراحی بسیار دقیق ، پارچه های بادوام و با کیفیت  و یا ویژگی های خاص زیادی ، بارها ، ارزش آن را دارد که کمی هزینه ی بیشتری صرف آنها کنید جای شک و شبهه باقی نمی گذارد زیرا که دوام بیشتری خواهد داشت ، راحت تر خواهد بود ، احساس بهتری خواهید داشت و به همه این مزایای شگفت انگیز منتهی خواهید شد.

میتواند اعتماد به نفس شما را از نظر جسمی و روحی تقویت کند

پوشیدن یک لباس زیر زنانه مناسب، هرچه برای شما معنی دارد ، باعث می شود در وهله ی اول احساس خوبی داشته باشید! صرف نظر از این که کسی آن را ببیند یا نه ، وقتی شما این کار را می کنید ، همین کافی است تا نرمی و لطافت پارچه های دوست داشتنی پوست شما را لمس کند. همین که لباس  خود را پوشیدید و احساس زیبایی کردید همین انتخاب صحیح و احساس راحتی و نرمی باعث می شود که اعتماد به نفس شما تقویت شود.

مزایای استفاده از لباس های زیر زنانه

بیشتر افراد ممکن است زمان و هزینه کافی برای خرید شورت و سوتین زنانه نگذارند. شاید بدون اغراق است اگر بگوییم خرید یک ست شورت و سوتین مناسب می­تواند ضامن سلامت فردی شما باشد. دیگر مزایای خرید سوتین و شورت با کیفیت به شرح زیر است:

1- حفظ بهداشت فردی: پوشیدن شورت و سوتین از تماس مستقیم بدن شما با لباس­ های دیگر مثل شلوار و یا بلوز جلوگیری می­کند. این لباس­ها به دلیل استفاده مکرر ممکن است آلوده باشند که در صورت عدم پوشیدن آن ، نقاط حساس بدن شما ممکن است دچار بیماری­های پوستی شود.

2- اصالت و سلامت: هر چند پوشیدن آن موجب حفظ سلامت می­شود از طرف دیگر با حفظ فرم بدن شما می­تواند نشان دهنده اصالت شما در پوشش باشد.

3- زیبایی: امروزه شورت و سوتین در طرح­های بسیار زیبایی در بازار موجود هستند که پوشیدن آن­ها سبب افزایش ظرافت و زیبایی بدن شما می­شود. شورت زنانه توری، ست سوتین با شورت های جذاب همه می­توانند زیبایی اندام شما را دوچندان کنند.

4- جلوگیری از ایجاد عفونت زنانه: یکی از بیماری­های شایع در خانم ها عفونت در ناحیه واژن است. پوشیدن شورت زنانه تمیز از بروز این بیماری تا حد بسیار زیادی جلوگیری می­کند.

5- احساس امنیت: از دیرباز انسان نسبت به پوشاندن عورت خود تمایل داشته است. پوشیدن ست لباس زیر احساس امنیت روانی را در افراد ایجاد می­کند.

6- تحریک کننده هستند: لباس­ های  زیر زنانه در صورتی که از طرح های توری و یا فانتزی باشند می­توانند در رابطه های جنسی به عنوان فاکتور تحریک کننده عمل کنند. در کنار استفاده از شورت  و سوتین زنانه جذاب نباید از لباس خواب زنانه غافل شد. در حال حاضر لباس خواب با طرح های جدید و با کیفیت را به راحتی می­توان از فروشگاه­­ها تهیه کرد.

لباس زیر زنانه (ست شورت و سوتین) لین

معایب عدم استفاده از لباس زیر زنانه

نپوشیدن شورت و سوتین معایب زیادی برای خانم ها دارد. سوتین در جلوگیری از افتادگی سینه در طولانی مدت بسیار مناسب است. در صورت عدم استفاده از سوتین ممکن است سینه فرم خود را از دست داده و به سمت پایین متمایل شود که اصلا خوشایند نیست. همچنین یکی از کابردهای سوتین دادن حالت گرد ومناسب به سینه است، نپوشیدن سوتین باعث خواهد شد تا سینه­ های شما از زیر لباس جلوه خوبی نداشته باشند. از طرفی لباس زیر یا سوتین هنگام ورزش و یا انجام فعالیت­های سنگین با حفظ وزن سینه از ایجاد خستگی جلوگیری می­کند. نپوشیدن شورت نیز طبق یافته های پزشکی می­تواند منجر به عفونت های قارچی در بانوان شود. پوشیدن شورت با خشک نگاه داشتن ناحیه تناسلی راهی مناسب برای سالم نگاه داشتن واژن است.

علایمی که نشان می­دهد سایز لباس زیر زنانه مناسب نیست

شاید از خود بپرسید خوب از کجا بدانیم که سوتین مناسب با سایز خود را انتخاب نکرده ­ایم؟ در صورتی که یکی از علائم زیر را پس از پوشیدن سوتین در خود مشاهده می­ کنید باید نسبت به تعویض سایز سوتین خود اقدام کنید:

  • بندها ی پشتی سوتین، به بدن شما فشار وارد می‌کند و باعث جا گذاشتن علامت قرمز بر روی پوست شما می‌شود. توده های چربی  در قسمت پشت بدن، برجسته می‌شود.
  • بندهای سوتین که در قسمت شانه قرار می‌گیرد به شانه ها فشار وارد می‌کند. داشتن احساس سنگینی و علامت قرمز بر جا گذاشتن از علائم انتخاب نادرست سایز  است.
  • بند قسمت پستی سوتین، به صورت صاف قرار نگرفته و دارای انحنا می باشد.
  • اگر دو بند فاصله بین بند پشتی و بدن وجود داشته باشد شما در انتخاب سایز لباس زیر زنانه درست عمل کردید. ولی اگر این اندازه بیشتر و کمتر از دو بند باشد شما سایز  مناسب را برای خود انتخاب نکردید.
  • قسمتی از سینه از زیر کاپ سینه سوتین بیرون می آید.
  • کاپ سینه کاملا باید صاف روی سینه قرار بگیرد. اگر قسمت کاپ مسطح نباشد و دارای چین خردگی روی سینه باشد سایز لباس زیر زنانه شما مناسب نیست.
  • در صورتی که سینه‌ها به صورت برجسته از اطراف کاپ سوتین بیرون بزنند سایز لباس زیر زنانه شما درست نیست.
  • اگر بندهای سوتین روی شانه قرار نمی‌گیرند و مرتبا سر می‌خورند.
  • در صورت استفاده از سوتین‌های فنردار، قسمت فنر به زیر سینه فشار وارد می کند و شما احساس می کنید چیزی داخل پوست سینه شما می شود.
  • پس از پوشیدن لباس، سینه ­های شما جلوه زیبایی ندارند و مدام نیاز دارید لباس خود را مرتب کنید.

 

شرکت لین سال­های طولانی است که با تولید لباس­ های زیر زنانه با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. طرح­های متنوع شرکت لین توانسته است به نیازهای اکثر افراد با سلیقه ­های مختلف جواب دهد. از مهمترین ویژگی­ های محصولات این شرکت استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید محصولات است. همچنین بارزترین مزیت رقابتی این شرکت با سایر تولید کننده­ ها ، عرضه لباس زیر با بهترین قیمت و با کیفیت بالا است.

نکته مهم سرمایه گذاری در  این است که تمام کارهای لین با کیفیت و بسیار خوب است که در آن به طراحی لباس زیر زنانه نیز توجه خاصی شده است. تمامی کالاهای موجود در مجموعه ما طوری طراحی شده است تا در کنار طراحی زیبا از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.

CafeSeo بازدید : 34 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید لباس مجلسی مقوله ای حائز اهمیت مخصوصا برای بانوان عزیز می باشد زیرا  یکی از سخت ترین کارهایی می باشد که اغلب بانوان با آن مواجه هستند. دلیل اصلی این سردرگمی و نداشتن قدرت تصمیم گیری در این است که بسیاری از افراد اطلاع ندارند که لباس مجلسی مناسب مهمانی چیست و با جدیدترین مدل های لباس مجلسی آشنایی کافی ندارند.  هر فردی برای شرکت در مهمانیها در وهله اول به فکر خرید لباس مجلسی زیبا و متناسب با شرایط محیطی محل زندگی خود می باشد. از طرفی در بین انواع لباس مجلسی ترک، لباس شب ترک و کلا لباس ترکی در راس سبد خرید بانوان جای دارد و خیلی از بانوان که سفر به کشور ترکیه دارند، علاوه بر گشت و گذار و مستفیذ شدن از آب و هوای عالی آنجا، تمایل به خرید مستقیم از ترکیه هم دارند. ولی با گسترش علم تجارت الکترونیک در بیزینس ها و ایجاد فضای آنلاین برای خرید اینترنتی لباس ترک با یک کلیک و صرف چند لحظه وقت لباس زنانه مجلسی خود را به صورت خرید آنلاین از ترکیه یا حتی خرید از سایت ترندیول انجام می دهند.

بنابر تغییرات روز دنیا و الزام به پیوستن در این مسیر، فروشگاه کیالوکس که بیشترین خدمات آن محصولات و لباس ترکی (لباس مردانه،لباس زنانه،لباس بچگانه) می باشد، آماده خدمت رسانی به کاربران گرامی است. در پایان، می توانید با مطالعه ی این مقاله راحت تر خرید لباس مجلسی خود را انجام داده و در مهمانی رسمی دعوت شده بدرخشید چرا که در ادامه از انواع لباس مجلسی و ویژگی های لباس زنانه مجلسی صحبت می کنیم و در نهایت بازار های موجود در ترکیه که برای خرید لباس مجلسی اقدام کرد، به صورت مختصر معرفی خواهیم نمود. در ابتدا می خواهم در مورد لباس مجلسی، انواع مدل لباس زنانه مجلسی، لباس مجلسی مردانه برایتان صحبت کنم و هنگام خرید لباس مجلسی بهترین را انتخاب کنید و در مهمانی ها بدرخشید. ابتدا باید گفت کدام مهمانی رسمی است و چه لباسی برای مهمانی مناسب است. وقتی وارد مهمانی می شوید در همان چند نگاه اول می توانید متوجه بشوید که مهمانی تا چه میزان رسمی است و آیا لباسی که پوشیده اید در خور این مهمانی است یا خیر؟

لباس زنانه مجلسی

پوشیدن یک لباس مجلسی برای خانم ها در مجالس یکی از کارهای بسیار مهم است و دیده شده که خانم ها از هفته ها قبل به دنبال خرید لباس مجلسی و انتخاب لباس زنانه مجلسی هستند که برای فقط چند ساعتی در مهمانی بپوشند و آن ها را نسبت به دیگران متمایز کند که این نشانه اهمیت آن ها در نوع پوششان است. این حسن سلیقه و حساسیت زیاد برای انتخاب لباس زنانه مجلسی و لباس مجلسی ترک در اکثر خانمها شایع است و از صرف وقت و هزینه در این قضیه کوتاهی نخواهند کرد. تمام خستگی های مراحل انتخاب و خرید لباس مجلسی در پایان مراسم و نقش بستن خاطره خوش در ذهنشان فراموش خواهد شد، بنابراین سخت گیریهای رایج در بحث خرید لباس مجلسی تا حدودی قابل درک هست.

 

لباس مجلسی-کیالوکس

نکات مهم در خرید لباس مجلسی

اهمیت قد لباس:

احتمال دارد انواع پیراهن‌های زنانه کوتاه را در کلکسیون لباس خود داشته باشید؛ اما در مهمانی های مجلسی خود بهتر است که به سراغ لباس های بلند یا دامن های بلند بروید تا لباس های کوتاه. به عبارت دیگر نوعی رابطه مستقیم بین قد لباس و میزان رسمیت مهمانی وجود دارد؛  هر چه مهمانی رسمی‌تر باشد، بهتر است قد لباس هم بلندتر باشد. نکته بعدی که می‌تواند به انتخاب قد لباستان کمک کند، توجه به جایگاهتان است.

اگر به جشن ازدواج خواهرتان بروید، به عنوان خواهر عروس باید لباس تمام رسمی بپوشید که دامن آن کاملا بلند باشد؛ اما اگر عروس خواهر زاده شوهر عمه‌تان است، این مهمانی برای بقیه اعضای نزدیکان یک مهمانی رسمی به حساب می آید، ولی شما می توانید راحت تر لباس خود را ست کنید. پس مقوله تناسب قد لباس با نوع استایل شخص و مراسمی که استفاده خواهد کرد، در خرید لباس مجلسی بسیار تعیین کننده و حیاتی میباشد.

 اهمیت جنس پارچه:

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید به آن دقت کنید جنس پارچه است. اینکه پارچه بایستی از جنس عالی تهیه شده باشد و قاعدتا هر چه پارچه باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن هم در خرید لباس مجلسی بیشتر خواهد بود. ساتن، ابریشم، تور، گیپور و مخمل جزو پارچه‌های رسمی هستند که می‌توانید در انتخاب لباستان از آن ها استفاده کنید. به خصوص حضور تور در انواع پیراهن ها و لباس زنانه مجلسی بیشتر از سال‌های قبل دیده می‌شود. پوشیدن  لباس مجلسی با پارچه مخمل را در فصل‌هایی که هوا خنک یا سرد است، موکول کنید و تا جایی که می توانید  پوشیدن لباس کتانی یا نخی را کنار بگذارید که اصلا رسمی به نظر نمی‌رسد.در کل برای خرید لباس مجلسی در وهله اول به کیفیت پارچه بکار رفته در آن و نوع الیافش توجه ویژه داشته باشید.

 اهمیت زرق و برق:

نمی توان لباس مجلسی پیدا کرد که زرق و برق نداشته باشد. استفاده از سنگ دوزی، منجوق، پولک و سایر مواردی که باعث بالا رفتن قیمت لباس می‌شوند، پیراهن شما را بیشتر به سمت مجلسی شدن پیش می‌برند. هر چه دقت به کار رفته در سنگ دوزی بیشتر باشد و سنگ دوزی‌ها ظریف‌تر باشند؛ قیمت لباس هم بیشتر بالا میرود.این ظریف کاری های مورد استفاده در لباس مجلسی بخاطر صرف زمان فراوانی که برایش شده است و جزء کارهای صنایع دستی محسوب می شود، به غنای پوشاک می افزاید و در واقع نماد صنعت پوشاک آن کشور محسوب می شود.

اهمیت فرم بدن و صورت:

یکی از مهم ترین نکات این است که برای خرید و انتخاب لباس مجلسی زنانه باید به آن دقت داشته باشید، استایل بدن و صورتتان است. استایل صورت و گردنتان مدل یقه مناسب برای شما را نشان میدهد و شناسایی استایل بدن هم اجازه نمی دهد سراغ مدلی بروید که به شما نمی‌آید. به عبارت ساده‌تر این راهنما کمکتان می‌کند هر لباس دکلته‌ای را لباس مجلسی نبینید!

اهمیت رنگ لباس:

یکی از علائم مشخص کننده لباس‌های مجلسی، پوشیدن رنگ های تیره و کلاسیک است تا پوشیدن رنگهای شاد . رنگ‌هایی مثل مشکی یک‌دست، آبی، طوسی و لاجوردی معمولا بیشتر از سایر رنگ‌ها در مهمانی‌های مجلسی دیده می‌شوند. برای مثال کمتر وقتی دیده می‌شود در یک مهمانی تماما رسمی بزرگسالان، کسی لباس صورتی پررنگ یا زرد بپوشد؛ جز اینکه مناسبت یا تم خاصی برای مهمانی اعلام شده باشد. از میان ترکیب رنگ‌های مجاز برای پوشیدن در مهمانی‌های مجلسی باید سراغ لباس هایی رفت که شباهت بیشتری با رنگ پوست خودتان دارد و استایلتان را در آن لباس و رنگ متمایز و ویژه می نماید و از خرید لباس مجلسی در طرح و رنگ دلخواهتان نهایت رضایت را خواهید داشت.

لباس مجلسی رنگ سال:

یک یا دو ماه قبل از شروع سال نو میلادی بنتون رنگ سال را معرفی می کند و همزمان با معرفی رنگ، ست و ترکیب بندی آن را برای لباس، طراحی دکوراسیون و غیره ارائه می دهد. به عنوان مثال، لباس مجلسی رنگ سال 2020 آبی کلاسیک می باشد که فوق العاده زیبا بوده و می توان ست و هارمونی خوبی را با رنگ های مختلف از قبیل نسکافه ای و رنگ های خنثی ایجاد کرد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم اگر خرید لباس مجلسی رنگ سال برایتان اهمیت زیادی دارد، قبل از خرید ترکیب رنگ های معرفی شده برای زمان مورد نظر را جستجو و بر همین اساس بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید.

kialux-formaldress-blueclassic-shoponline

انواع مدل لباس دخترانه و زنانه در خرید لباس مجلسی

با شروع سال جدید میلادی برندهای مختلف و شناخته شده، مدل های لباس مجلسی و اسپرت را معرفی می کنند و افرادی که عاشق بروز بودن هستند، این رویدادها را فرصتی برای انتخاب بهترین لباس و پوشش برای مهمانی و مجالس می دانند. اما مساله بسیار مهمی که وجود دارد این است که تمام انواع و مدل های لباس مجلسی برای همه گروه های سنی با اندام های متفاوت مناسب نمی باشد.  این روزها دیگر خبری از لباس های گشاد و طرح های قدیمی نیست ، طرح های متنوع لباس این روزها به گونه ای است که دختران جوان هم می توانند لباس هایی زنانه را بپوشند؛ البته باید گفت که مدل لباس مجلسی دخترانه مختص به دختران زیر ۲۰ سال از این امر کاملا مستثنی بوده و بایستی این دست از گروه های سنی لباسی کاملا دخترانه و برای سن خود را به تن کنند، لباس هایی که بیشتر در مدل های کوتاه دوخته شده و در آنها تزیینات و سنگ کاری های کمتر مشاهده شود، لباس های ساده برای این گروه سنی بسیار مناسب خواهد بود.

یکی از بهترین راه ها برای لاغر تر به نظر رسیدن ، انتخاب لباسی مجلسی است که کاملا سایز شما باشد. در هنگام انتخاب و خرید لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید.

این مدل لباس ها شما را چاق تر نشان خواهند داد. پوشیدن لباس های تنگ علاوه بر اینکه تحرک شما را محدود و عذاب آور خواهد کرد، چین و چروک های زشتی را در قسمت های چاق بدن شما ایجاد می کند. همیشه لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشند.

برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنید از پوشیدن دامن هایی که تا ساق پا و یا تا مچ پا هستند، خودداری کنید.

ست رسمی مردانه شامل چه لباس‌هایی می‌شود؟

اولین و ضروری‌ترین جزء ست رسمی مردانه کت و شلوار است؛ البته با توجه به این نکته که بین کت و شلوار های مردانه مجلسی و اسپرت باید سراغ مدل‌های مجلسی بروید. رنگ این کت و شلوارها معمولا مشکی است یا سایر رنگ‌های خنثی اما تیره را پوشش می‌دهد. تاکسیدو و کراوات مشکی یکی از رسمی‌ترین شکل‌های ممکن استایل مردانه هستند و استفاده از پاپیون هم رسمیت بالایی دارد. وجود جلیقه، کمربند و کفش چرمی ساده اما رسمی و پیراهن رسمی از دیگر ضروریات استایل تمام رسمی مردانه است.

بیشتر مسافران ایرانی از کیفیت، طرح ها و قیمت ها در خرید لباس مجلسی برندهای ترکی راضی هستند به همین دلیل بیشتر مسافران یکی از دلایل سفرشان را به ترکیه خرید لباس مجلسی از بازار ها و مراکز خرید ترکیه ذکر می کنند. البته می توان گفت که کشور ترکیه در سالهای اخیر پیشرفت شگرفی در صنعت مد و نساجی خود داشته است و یکی از صادر کننده های بزرگ انواع پوشاک به حساب می آید. اگر می خواهید خریدی مطمئن داشته باشید بهترین گزینه برای شما انتخاب بازارهای حراجی ترکیه است.

در زمان حراجی تمامی مراکز خرید بزرگ استانبول نظیر مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول، مرکز خرید کانیون استانبول و غیره را در حراجی می توانید ببینید و فروشگاه های برند ترک حراج هایی اغلب تا نصف قیمت بر روی اجناس خود می گذارند.

suits-blazers-black-blueclassic

در پایان، می توانید با مطالعه ی این مقاله راحت تر لباس مجلسی خود را انتخاب کنید و در مهمانی رسمی که دعوت شده اید بدرخشید زیرا از انواع لباس مجلسی و ویژگی های لباس زنانه مجلسی صحبت کردیم و در نهایت بازار های موجود در ترکیه که این نوع لباس ها را می توان پیدا کرد به صورت مختصر معرفی کردیم. البته به تنوع لباس مجلسی ترک، مخصوصا لباس شب ترک باید توجه کنید تا بهترین محصول متناسب با سلیقه و شرایط مالی خود را چه به صورت خرید مستقیم از ترکیه یا به صورت خرید اینترنتی لباس از ترکیه داشته باشید.

 

 

لباس مجلسی مناسب عروسی

در تمام دنیا جشن عروسی یکی از باشکوه ترین مجالس می باشد که اکثر مهمانان با آراسته ترین نحو در آن حضور پیدا میکنند. به همین خاطر است که قبل از شرکت در این مراسم برای بسیاری از بانوان سوال است که لباس مجلسی مناسب عروسی کدام است؟ به عبارت دیگر، برای عروسی چی بپوشیم؟ لباس مجلسی مناسب عروسی در حالت کلی به لباس های کوتاه و بلند، گیپور و ساده، دخترانه و زنانه تقسیم بندی میشوند. هر یک از این مدل لباس دارای ویژگی های خاصی هستند که توجه به آنها می تواند زیباترین و بهترین انتخاب را نصیبتان کند.

CafeSeo بازدید : 43 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

لباس مجلسی ترکیه ای جدید

لباس مجلسی ترکیه ای جدید بنا بر مد روز و نیاز و درخواست مردم، در طرح ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. برای خرید این نوع لباس ها می توانید از فروشگاههای عرضه کننده مجازی و حضوری استفاده کنید. لباس مجلسی ترکیه ای جدید جزء لباس های پرطرفدار در بین خانم های ایرانی و برخی کشورهای دیگر است. بسیاری از انسانها علاقمند به ایجاد تنوع در نحوه لباس پوشیدن هستند و آخرین اطلاعات و اخبار دنیای پوشاک را پیگیری می نمایند.

بنابراین طراحان لباس در صنعت مد و پوشاک برای رفع نیازهای این گروه از افراد مدام در حال ایجاد طرحهای متنوع و زیبا هستند. فروشگاههای آنلاین لباس امروزه منبع بسیار خوبی برای معرفی و عرضه محصولات در حوزه لباس و پوشاک میباشند. در میان اینها فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ، مخصوصا لباس مجلسی ترک و لباس ترک جزء مواردیست که بازدید فراوانی دارند. فروشگاه کیالوکس با ورود در حوزه فروشگاههای اینترنتی و با ارائه محصولات متنوع و جدید برای همه اقشار و سلیقه های مختلف، توانسته اعتماد کاربران محترم را در زمینه  خرید مستقیم از ترکیه ، خرید آنلاین از ترندیول و خرید لباس مجلسی کسب نماید.

محصولاتی که در فروشگاه کیالوکس قابل ذکر میباشد شامل انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه و محصولات مرتبط با اینها مانند کیف و کفش را نیز می توان ذکر کرد. ما در این متن قصد داریم به لباس مجلسی ترکیه ای جدید و انواع طرحهای موجود بپردازیم، تا با شناخت بهتر و اطلاعات کافی بتوانید خرید مناسب با میزان هزینه در نظر گرفته شده داشته باشید. از طرفی با مراجعه به مطالب مندرج در وبلاگ سایت کیالوکس و خواندن آنها، به دانسته هایتان در زمینه خرید انلاین از ترکیه و خرید اینترنتی از ترندیول اضافه خواهد شد.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید و انواع طرح های آن

تنوع در بازار لباس و اکسسوری های مربوط به خانم ها باعث شده است خیلی از برند ها و تولید کنندگان داخلی و خارجی مشغول رقابتی سخت با هم در این بازار شوند. ترکیه جزء کشورهایی است که در بازار لباس و پوشاک زنانه و مردانه ید طولانی داشته و توانسته نام و برندهای معتبری برای خود در سراسر دنیا ثبت کند. در بین لباس های زنانه، لباس مجلسی ترکیه ای جدید طرفداران زیادی دارد. لباس مجلسی ترکیه ای جدید در برندها و مارک های مختلفی طراحی و تولید می شود و البته سلیقه های مختلفی را جذب می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع لباس مجلسی ترکیه ای جدید را معرفی کنیم.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید طرح پارچه و گیپور

فروشگاه کیالوکس – لباس مجلسی ترکیه ای جدید - طرح پارچه و گیپور

این مدل لباس ها با ترکیبی از پارچه ساده و گیپور طراحی و دوخته می شوند و البته بسیار زیبا و جذاب هستند. انتخاب نوع پارچه بسیار متنوع بوده و در رنگ های مختلفی هم قابل سفارش است. استفاده از گیپور در لباس مجلسی ترکیه ای جدید طرح پارچه و گیپور می تواند در قسمت های مختلفی از لباس صورت گیرد. مثلا دامن از گیپور بوده و بالاتنه از پارچه ای دیگر باشد. طراحی این نوع لباس ها به اندازه ای متنوع است که قطعا هر سلیقه و خواسته ای را در بین خانم ها راضی خواهد کرد.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید طرح پارچه و گیپور دخترانه

عموما خانم های جوان تر و نوجوان ترجیح می دهند از مدل لباس هایی استفاده کنند که به سن و سال آنها بیاید یا به عبارتی با سن آنها سازگار باشد و آنها را بزرگتر و یا کوچکتر نشان ندهد. لباس مجلسی ترکیه ای جدید این ویژگی را دارد که برای سنین مختلف طراحی شده و این طراحی ها در رنگ های مختلف و شاد و مجلسی و شب ارائه می شود و خانم ها در هر سنی می توانند مدل لباس مورد علاقه خود را انتخاب کرده و خرید کنند.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید طرح تمام گیپور

این مدل لباس بسیار زیبا و خاص است به خصوص اگر در دوخت آن از گیپور مرغوب و شیک استفاده شود. لباس های تمام گیپور کمی از انواع دیگر گرانتر هستند ولی واقعا ارزش هزینه کردن داشته و مانند ملکه شما را در مجلس زیبا خواهند کرد. برندهای ترکیه ای به خاطر اینکه این نوع لباس ها طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد طراحی های فوق العاده ای برای آن داشته و توانسته اند گوی سبقت را از بسیاری از برند های دیگر حتی برند های اروپایی بربایند و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند. لباس های تمام گیپور در رنگهای مختلف شاد و تیره تر مثل مشکی طراحی و دوخته می شوند و خانم ها می توانند با توجه به نوع مجلس و مهمانی که در پیش دارند رنگ مناسب و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید و کوتاه

برخی خانم ها دوست دارند در مجالس خود لباس کوتاه بپوشند و یا با توجه به نوع اندامشان لباس کوتاه به آنها بیشتر می آید.  لباس مجلسی ترکیه ای جدید در طرح های کوتاه هم دوخته و عرضه می شود. تنوع مدل های کوتاه لباس های مجلسی بسیار زیاد بوده و البته در رنگ های متنوع و شاد هم تولید می شوند. لباس های کوتاه برای همه نوع فرم بدنی مناسب است و البته اگر قد بلندتری دارید استفاده از این مدل لباس شما را زیباتر خواهد کرد.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید ساتن

فروشگاه کیالوکس – لباس مجلسی ترکیه ای جدید - ساتن

ساتن یکی از پارچه هایی است که عموما در دوخت لباس های خانم ها زیاد استفاده شده و البته بسیار زیبا هم است.  لباس مجلسی ترکیه ای جدید با پارچه از جنس ساتن بسیار پر طرفدار بوده و در رنگ های متنوعی هم دوخته می شود. ساتن پارچه ای براق و بسیار جذاب است و اگر رنگ های تیره آن و به خصوص مشکی را انتخاب کنید برای دوخت لباس شب بسیار مناسب است. برخی خیاطان برای زیباتر شدن لباس از گیپور هم در کنار ساتن استفاده می کنند. مثلا بالاتنه لباس را از گیپور گرفته و دامن آن را با ساتن می دوزند. این مدل لباس ترکیبی ساتن و گیپور بسیار جذاب است و می تواند کوتاه و یا بلند دوخته شود. البته رنگ استفاده شده در ساتن و گیپور باید با هم همخوانی داشته باشد و به جذابیت لباس کمک کند.

 لباس مجلسی ترکیه ای جدید دانتل

فروشگاه کیالوکس – لباس مجلسی ترکیه ای جدید - 1

دانتل مثل گیپور از مدل پارچه های بسیار زیبا و شیک است و در دوخت انواع لباس های خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. عموما قیمت لباس دانتل از گیپور کمتر است اما به لحاظ زیبایی چیزی از گیپور کم ندارد و گاهی اگر طرح خوبی در دوخت آن به کار رود از گیپور هم زیباتر می شود. پارچه دانتل در رنگ های مختلف تولید می شود برای همین امکان دوخت لباس با رنگ های متنوع هم وجود دارد. عموما برای لباس های شب از دانتل مشکی استفاده می کنند و خیلی وقت ها از این مدل پارچه برای دوخت لباس نامزدی یا عقد هم استفاده می شود. بسیاری از بانوان و نوعروسان برای شرکت در جشنها و مراسمات مرتبط لباس شب ترک و کلا لباس ترکی را در ردیف اول انتخابات خود قرار میدهند. مخصوصا با مراجعه به سایتهای مرتبط و شبکه های اجتماعی تمایل به خرید لباس مجلسی به شکل خرید از فروشگاه آنلاین اینترنتی را دارند.

لباس های نامزدی و عقدی که با پارچه دانتل سفید یا گلبهی دوخته می شوند، بسیار زیبا بوده و به تن می نشینند. لباس مجلسی ترکیه ای جدید دانتل از جمله لباس های پر طرفدار بین خانم ها بوده که در سایت های اینترنتی و فروشگاههای وارد کننده هم دیده می شود. البته در خرید این لباس ها باید دقت کنید چون دانتل در کیفیت های متفاوتی عرضه می شود و همه نوع پارچه دانتل کیفیت یکسان ندارند و برخی با کیفیت پایین تری تولید شده در نتیجه لباس هایی که با آنها دوخته می شوند ارزانتر هستند.

لباس مجلسی ترکیه ای جدید مدل دکلته

مدل دکلته در لباس های مجلسی بسیار پر طرفدار است. به دلیل طراحی زیبا و فرم خوبی که این مدل لباس ها به بدن می دهد بسیاری از خانم ترجیح می دهند در مجالس خود از این مدل لباس استفاده کنند. برای دوخت مدل لباس دکلته ترکیه ای در طرح های مختلف از پارچه های متنوعی استفاده می شود. تنوع رنگی در این مدل لباس بسیار بالاست و خانم ها می توانند با توجه به خواست و سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنند. البته لباس های دلکته این محدودیت را دارند که شما مثلا نتوانید در هر مجلسی از آن استفاده کنید اما خرید آنها به همراه یک کت متناسب با پارچه بکار رفته در لباس می تواند شما را شبیه ملکه ها کند. پس اگر مجلسی در پیش دارید تردید نکنید و یک مدل از آن را امتحان نمایید.

نحوه خرید لباس مجلسی ترکیه ای جدید

فروشگاه کیالوکس – لباس مجلسی ترکیه ای جدید - جدید

 

خرید لباس مجلسی ترکیه ای جدید را می توانید از راههای مختلفی انجام دهید. یکی از این راهها خرید اینترنتی و مراجعه به سایتهایی که میتوانید خرید مستقیم لباس از ترکیه و مخصوصا خرید از ترندیول را داشته باشید، است. البته برخی خانم ها اعتقاد دارند لباس مجلسی حتما باید پرو شود البته این نظر اشتباهی نیست ولی با توجه به اینکه این لباس در سایز های مشخص و استاندارد دوخته می شوند در اکثر موارد با سایز خانم های ایرانی متناسب هستند. برخی سایت ها هم امکان پرو فراهم کرده اند و قبل از خرید می توانید لباس را پرو کنید.

CafeSeo بازدید : 42 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

لباس زنانه مجلسی به لباسی گفته می شود که در شب نشینی ها و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی پوشیده می شود. این لباس ها در بسیاری از مهمانی های رسمی و نیمه رسمی مانند عروسی، جشن تولد، مهمانی رسمی کاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. حال آنکه خانم هایی هم هستند که مایلند حتی در مهمانی های غیر رسمی هم بسیار باوقار و شیک ظاهر شوند. این خانم ها همواره می توانند با پوشش خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

فاکتورهای انتخاب لباس زنانه مجلسی

در میان مدل ها و سبک های بسیار مختلف لباس زنانه مجلسی هر شخصی لباسی را انتخاب می کند که از دید خودش زیباترین، خوش رنگ ترین و خوش طرح ترین لباس می باشد. لباسی که فرد انتخاب می کند نماینده ای شایسته برای آشکار کردن سلیقه ی اوست. همچنین خانم ها در پی آن هستند که لباس شب ترک را انتخاب کنند که اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد.

بعضی از خانم ها از لباس های مجلسی کلاسیک استفاده می کنند و در مقابل اکثر خانم ها مایلند که لباس های مد روز را بر تن کنند و به قول معروف از مد عقب نیفتند! مدل های مختلف لباس زنانه مجلسی شامل انواع پیراهن های ماکسی و دکلته، انواع کت و شلوار و کت و دامن و ... می باشد.

لباس مجلسی زنانه

در هنگام انتخاب و خرید لباس زنانه مجلسی باید فاکتور هایی را مد نظر قرار دهید. همواره بهتر است هر فرد لباسی را انتخاب کند که با چهره، اندام، قد و حتی رنگ موهایش متناسب باشد و یک هارمونی را تشکیل دهد. در ادامه به طور مفصل به بررسی این آیتم ها در انتخاب لباس زنانه مجلسی مناسب می پردازیم.

لباس زنانه مجلسی باید متناسب با فرم بدن باشد

همواره سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم بدن شما باشد. یک لباس زنانه مجلسی ایده آل، لباسی است که بتواند نقاط قوت شما را پر رنگ تر کند و همچنین نقاط ضعف شما را بپوشاند. اینکه طرح و رنگ بندی یک لباس زیبا و دلنشین باشد مسلما اهمیت دارد. اما مهم تر از زیبایی این است که لباس شما را در بهترین فرم بدنتان نمایش دهد. هر ساله مدل های زیادی از لباس زنانه مجلسی توسط برند های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این لباس ها زیبایی های خاصی دارند که احتمالا برای شما جذاب هستند.

لباس مجلسی زنانه

نکته ی قابل توجه این است که طرح هر لباس و رنگ خاص آن در بدن اشخاص مختلف نتایج گوناگونی را به همراه دارد. ممکن است مدلی از لباس مجلسی در تن دوست شما بسیار نامناسب به نظر آید. این در حالی است که همان لباس می تواند برای شما کاملا مناسب باشد. یکی از دلایل این تفاوت ها، اندام و فرم بدن افراد است. بنابراین توجه کنید که لباس زنانه مجلسی باید متناسب با فرم بدن باشد.

رنگ لباس زنانه مجلسی باید متناسب با رنگ پوست شما باشد

علاوه بر انتخاب یک لباس مجلسی بر اساس مد روز و فرم بدن، بسیار اهمیت دارد لباسی را بپوشید که متناسب با رنگ پوست بدن شما باشد. اگر آبی نفتی رنگ سال است دلیلی ندارد تمام لباس هایی که می پوشید به این رنگ باشد. مهم این است که رنگ لباس شما را هر چه جذاب تر و زیبا تر نشان دهد و همانطور که قبلا اشاره شد، عیوب بدن شما را پوشش دهد.

صحبت های فراوانی راجع به رنگ لباس ها و تناسب آن با رنگ پوست بدن می شود. البته فشن دیزاینر ها، گاها نظرات مخالفی در این رابطه دارند. این تفاوت سلیقه در رنگ لباس زنانه مجلسی را می توانید در طراحی های این افراد که به بازار عرضه می شوند مشاهده کنید. اما یکی از قابل استناد ترین نتایج این تناسب رنگ میان پوست بدن و لباس به شرح زیر است.

لباس مجلسی زنانه

در مجموع به افرادی که رنگ پوست خیلی روشن دارند توصیه می شود از لباس هایی با رنگ روشن که آن ها را بی روح نشان می دهد استفاده نکنند و در عوض لباس های تیره تر بپوشند. افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند در لباس های روشن بسیار جذاب تر می شوند. افرادی هم که پوست گندمی و یا مایل به زرد دارند بهتر است از لباس های روشن تر استفاده کنند تا رنگ پوستشان معتدل تر دیده شود.

 

سایر معیار ها در انتخاب لباس زنانه مجلسی

فاکتور هایی که در مورد آن ها صحبت شد، برخی از مهم ترین معیار ها در انتخاب لباس زنانه مجلسی بودند. اما نکات دیگری نیز وجود دارند که دانستن آن ها می تواند در انتخاب درست لباس به شما کمک کند. معیارهای دیگری از قبیل رنگ مو و قد لباس و قد شخص هم در انتخاب یک لباس زنانه مجلسی دخیل هستند.

برای مثال افراد کوتاه قد بهتر است از لباس های بلند که تا  کف پایشان می رسد و کوتاه تر نشانشان می دهد استفاده نکنند. بهتر است از لباس های مجلسی که تا ساق پا ادامه می یابند استفاده کنند. همچنین لباس های خیلی کوتاه نیز برای این افراد توصیه نمی شود. در مقابل به خانم های بلند قد توصیه می شود از لباس های شب خیلی کوتاه که آن ها را بیش از اندازه بلند قد نشان می دهد استفاده نکنند.

لباس مجلسی زنانه

رنگ مو نیز می تواند با لباس شما یک هارمونی را تشکیل دهد و در هر چه زیباتر به چشم آمدن شما تاثیرگذار باشد. البته رنگ پوست نیز در انتخاب رنگ مو باید مد نظر قرار داده شود.

لباس زنانه مجلسی برای خانم ها با سایز بزرگ

خانم هایی که سایز بزرگی دارند و یا اصطلاحا تو پر هستند باید در انتخاب لباس زنانه مجلسی بیشتر دقت کنند. رعایت یک سری نکات باعث می شود تا این افراد در لباس خود کاملا شیک به نظر برسند. به عنوان فردی که اضافه وزن دارید همواره سعی کنید از لباسی که دقیقا سایز خودتان است استفاده کنید.

لباس مجلسی زنانه

لباس تنگ باعث نمایان شدن نقاط ضعف بدنتان می شود. همچنین انتخاب لباس بزرگتر شما را چاق تر از حالت عادی نشان می دهد. ویژگی هایی مثل ساسون روی سینه، درز ها و برش های عمودی، سه جاف و یا پلیسه ضروری هستند.

لباس های با کیفیت برای نشان دادن نقاط قوت بدن از این ویژگی ها بهره می برند. بنابراین قبل از پرو یک لباس به دوخت آن توجه کنید. مطمئن شوید که خیاط از ظرافت های لازم برای دوخت لباس زنانه مجلسی سایز بزرگ بهره برده باشد.

قوانین اشتباه در لباس زنانه مجلسی را فراموش کنید

صحبت های بسیاری را احتمالا در مورد رنگ و طرح لباس برای اندام های چاق و لاغر، قد بلند و کوتاه و رنگ پوست های مختلف شنیده اید. به بعضی از همین قوانین در این مقاله اشاره شده است. اما این قوانین گاهی اوقات حالت افراطی پیدا می کنند و بیش از حد دست و پای شما را در انتخاب لباس زنانه مجلسی می بندند.

مثلا به عنوان خانمی که بزرگ سایز هستید عموما این جمله که حتما طرح های راه راه افقی به تن کنید و بازو های خود را بپوشانید را بار ها شنیده اید. شاید هم شنیده باشید که لباس های تیره برای خانم های چاق انتخاب امن تری است.

لباس مجلسی زنانه

از لحاظ فنی ممکن است این صحبت ها درست باشد. اما آنچه که در نهایت اهمیت دارد، رضایت شخص شماست. همواره پایبند قوانینی که دیگران برای شما وضع کرده اند نباشید. گاهی لازم است خارج از چارچوب، فکر و عمل کنید. با فروشگاه کیالوکس به خواسته خود میرسید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 7,577
  • بازدید کلی : 31,021