loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 40 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

در این مطلب میخواهیم با جاکارتی و انواع آن آشنا شویم. امروزه با پیشرفت دولت الکترونیک و افزایش تعداد بانک های فعال در سراسر کشور استفاده از کارت های بانکی بسیار مرسوم شده است. با وجود کارت های سبک بانکی و امکاناتی که دارند کمتر کسی با خود پول نقد حمل میکند. پس نگهداری از کارت های بانکی بسیار اهمیت می یابد، جا کارتی ها ابزاری برای نگهداری از همه ی کارت های مهم به خصوص کارت های بانکی هستند.

البته جا کارتی ها برای حفاظت از کارت های دیگری همچون کارت ویزیت، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی نامه، کارت سوخت و … نیز کاربرد دارد حتی بعضی از جا کارتی ها میتوانند به عنوان کیف پول نیز مورد استفاده قرار گیرند . در این مطلب انواع جا کارتی را با هم بررسی می کنیم تا در انتخاب بهترین جا کارتی به شما کمک کنیم.

جاکارتی ها در طرح و رنگ های مختلف برای همه سلیقه ها طراحی و تولید میشوند که هر کدام از آن ها میتوانند کارت های متعدد را در خود جای دهند و از آن ها حفاظت کنند. بدون وجود جا کارتی ها کارت های بانکی یا هر نوع کارت دیگری ممکن است گم شوند یا درون جیب تان خم شوند؛ کارت های بانکی اندازه ی کوچکی دارند و ممکن است درون کیف های بزرگتان گم شوند  یا به دلیل قرار گرفتن در کنار دیگر وسایل اطلاعات درج شده روی آن ها پاک شود،یا برای پیدا کردن آن ها مجبور شوید تمام کیف تان را خالی کنید.

اما با وجود جا کارتی ها دیگر مشکلات اینچنینی برایتان به وجود نخواهد آمد زیرا همه ی کارت ها در پوششی محافظ و کنار هم قرار میگیرند و به راحتی میتوانید آن ها را پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید نمی خواهید به دنبال صدرو مجدد کارت شناسایی، پایان خدمت یا کارت سوخت هزینه و زمان زیادی صرف کنید و از گم کردن آن ها هراس دارید بهتر است از جا  کارتی استفاده کنید.

جاکارتی

جاکارتی چرم

جاکارتی های چرمی که از چرم طبیعی چون چرم گاو، شتر، بز و یا گوسفند ساخته میشوند علاوه بر زیبایی چشم نواز طول عمر بیشنری نیز دارند و به خوبی از کارت هایتان نگهداری میکنند. ویژگی آن ها انعطاف پذیری بالا و نرمی است که در برابر تغییر شکل مقاومت میکنند و همچنین سبک بودن، طول عمر بالا،  مقاومت در برابر عرق کردن از دیگر ویژگی های آن هاست. جا کارتی چرم در رنگ های سبز، عسلی، قهوه ای، مشکی تولید میشوند. این جا کارتی ها میتوانند تعداد بالایی از کارت ها را درون خود جای دهند. البته باید بگوییم قیمت آن ها نیز به دلیل استفاده از چرم طبیعی بالاتر است.

جاکارتی فلزی

این نوع جاکارتی را از آلومینیوم میسازند و مهم ترین ویژگی آن ها کوچک بودن، سبک بودن، مقاومت در برابر ضربه و طول عمر بالا است از دیگر خصوصیات جا کارت های فلزی محافظت از کارت ها در برابر امواج مغناطیسی و قابلیت شستشو است. معمولا آن ها را به صورت درب دار میسازند که استفاده از آن ها راحت تر باشد. میتوانید کارت های متعددی را در این نوع جا کارتی نگهداری کنید. روی بعضی از جا کارتی های فلزی برای زیبایی و دوام بیشتر از روکش چرمی استفاده میشود. قیمت این نوع جا کارتی نسبت به جا کارتی های پلاستیکی بیشتر است.

جاکارتی چرم دست دوز

جاکارتی چرم دست دوز

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به استفاده از محصولات چرمی دست دوز علاقمند هستید به شما توصیه میکنیم حتما جا کارتی چرمی دست دوز را نیز امتحان کنید. این اکسسوری زیبا و جذاب با وجود دوام بالایی که دارد به خوبی از کارت های شما محافظت میکند و میتوانید تعداد زیادی از کارت هایتان را درون این محصول لاکچری جای دهید و آسوده خاطر باشید که کارت هایتان آسیب نمی بینند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محصولات دست دوز و به ویژه محصولات چرمی نسبت به سایر محصولات قیمت بالاتری دارند اما قیمت آن ها با توجه به زیبایی و طول عمر آن ها منطقی به نظر می رسد.

جا کارتی پلاستیکی

جاکارتی

جاکارتی های پلاستیکی سبک و انعطاف پذیر هستند و در برابر آسیب های احتمالی از کارت های شما محافظت میکنند. در ضمن این جا کارت ها بسیار کوچک هستند و به راحتی میتوانید آن ها را درون جیبتان قرار دهید. این نوع جا کارت ها به خاطر قیمت مناسب و تنوعی که دارند به سرعت درون بازار طرفداران زیادی پیدا کردند.

جا کارتی تبلیغاتی

جاکارتی

جا کارتی ها در امور تبلیغاتی نیز جایگاه ویژه ای دارند و به عنوان هدیه ای ارزشمند و کاربردی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر شما نیز صاحب برند یا شرکت هستید و به دنبال راه مناسبی برای تبلیغات هستید که همیشه ماندگار باشد و بازدهی مناسب داشته باشد میتوانید با چاپ لگو و درج شعار تبلیغاتی روی جا کارتی این امکان را فراهم کنید که برند شما همواره دیده شود و در خاطره ها نقش ببندد.

یکی از شرکت هایی که در زمینه ی ساخت انواع جا کارتی و جا کارتی تبلیغاتی فعالیت می کند شرکت آریا چرم می باشد. شرکت آریا چرم با جدیدترین دستگاه ها و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا آماده ی همکاری با همه ی ارگان ها و شرکت هاست. طراحی های منحصر به فرد و خاص این شرکت باعث شده که محصولات آریا چرم همواره در صدر بهترین محصولات چرمی قرار بگیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 7,554
  • بازدید کلی : 30,998