loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 32 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

میکرونیدلینگ چیست؟

داشتن پوستی صاف و شاداب به یکی از خواسته های اصلی بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است. پوست صورت به عنوان اولین و واضح ترین نمایه از بدن هر فرد که در تیررس دیگران قرار دارد، از اهمیت زیبایی شناختی بالایی برخوردار است. از این جهت عموم افراد جامعه نسبت به حفظ جوانی و شادابی پوست صورت خود حساسیت بالایی به خرج می دهند. عوامل مختلفی بر میزان پیری و آسیب پذیری پوست صورت تاثیرگذار هستند. در کنار آن از روش های گوناگونی جهت دفع آسیب های وارده بر پوست استفاده می شود. از مراقبت های خانگی و ساده گرفته تا پیشرفته ترین کارهای مراقبت از پوست نظیر میکرونیدلینگ صورت، همگی در جهت حفظ جوانی و زیبایی پوست به کار گرفته می شوند.

میکرونیدلینگ در اصل تحریک پوست به وسیله تعداد زیادی سوزن است. این سوزن های بسیار ریز میکروکانال هایی  را در بخش اپی درم و درم پوست ایجاد می کنند. این کار به دو صورت دستی و با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ قابل انجام است. در این مقاله این دو روش را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

میکرونیدلینگ-آنیل آکادمی

تهدیدهای پیش روی پوست صورت

پوست بدن انسان به عنوان اولین خط دفاعی بدن در معرض تهدیدهای گوناگونی قرار دارد. در میان پوست تمامی بدن، پوست صورت به دلیل قرار گیری بیشتر در برابر عوامل خارجی از حساسیت دو چندانی برخوردار است. از جمله موارد تهدید کننده سلامتی و زیبایی پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار گیری در برابر اشعه مضر خورشید
  • استفاده از شوینده های قوی نظیر صابون
  • گرمای ناشی از آشپزی کردن
  • استفاده مداوم از وسایل آرایشی
  • عدم شست و شوی مناسب پوست
  • عدم پاکسازی مناسب و مداوم پوست
  • استفاده از وسایل آرایشی غیر استاندارد و تقلبی
  • استرس مداوم و کنترل نشده
  • قرار گیری در مقابل هوای آلوده شهرهای بزرگ و صنعتی

مواردی که در بالا اشاره گردید در کنار ده ها مورد دیگر سلامت پوست صورت و سایر نقاط بدن را با تهدید مواجه می کنند. استرس های مداوم زندگی امروزی در کنار عدم توجه به مراقبت پوست میتواند خسارات جبران ناپذیری را برای زیبایی و سلامت پوست صورت به همراه داشته باشد. برای کاهش اثرات این تهدیدهای پوستی از روش های مراقبتی نظیر روش های خانگی و کلینیکی نظیر میکرونیدلینگ صورت کمک گرفته می شود.

میکرونیدلینگ صورت-آنیل آکادمی

مراقبت از پوست صورت

در بخش پیشین به تهدیدهای پیش روی پوست صورت و سایر نقاط بدن اشاره گردید. شاید در نگاه اول گریز از این تهدیدها غیر ممکن به نظر برسد. اما امروزه آگاهی افراد نسبت به شیوه های مراقبت از پوست صورت افزایش یافته است. در اینجا به چند مورد از مراقبت های پوستی که به سادگی و در منزل می توان انجام داد اشاره می گردد:

  • استفاده مداوم و روزانه از کرم ضد آفتاب و تمدید هر دو ساعت یکبار آن
  • استفاده از شوینده مناسب پوست صورت و بدن بصورت جداگانه
  • عدم استفاده از شوینده های قلیایی قوی
  • استفاده از آرایش های سبک بصورت روزانه و اجتناب از کرم ها و آرایش های سنگین در تمام روزهای هفته
  • پاک کردن آرایش صورت با مواد مخصوصی نظیر میسلارواترها
  • اجتناب از استرس و قرارگیری در شرایط استرس زا
  • پاکسازی پوست صورت بصورت مداوم

این ها بخشی از مراقبت های پوستی ساده و در دسترس هستند. هر یک از این کارها را می توان به سادگی در منزل به انجام رساند. در کنار رعایت این موارد استفاده از مراقبت های کلینیکی پوستی تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و حفظ نشاط پوست صورت دارد. از جمله این مراقبت ها می توان به میکرونیدلینگ صورت اشاره کرد.

مراقبت از پوست صورت-آنیل آکادمی

میکرونیدلینگ صورت

میکرونیدلینگ یکی از روش های بسیار تاثیرگذار بر کاهش اثرات پیری پوست و همچنین پیشگیری از پیری پوست است. این روش به عنوان روشی کلینیکی و محبوب در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به دو صورت دستی و با دستگاه مختص میکرونیدلینگ انجام می گردد. روش دستی تاثیری بسیار جزئی تر از میکرونیدلینگ صورت با دستگاه بر جوانی پوست برجای می گذارد. در این روش جوانسازی پوست از اعمال فشار تعداد زیادی سوزن بسیارریز بر پوست استفاده می گردد. ورود این سوزن ها در میکرونیدلینگ صورت به داخل پوست موجب تحریک کلاژن سازی در پوست می گردد. در کنار افزایش کلاژن سازی، افزایش خونرسانی به پوست صورت تاثیر بسیار زیادی بر جوانسازی و برگشت شادابی پوست دارد.

در کنار مکانیسم عمل سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ، استفاده از یکسری سرم های تقویتی کار جوانسازی پوست را به خوبی تقویت می کند. این سرم ها و کرم های تقویتی استفاده شده در این روش بنابر احتیاجات پوست صورت انتخاب می شوند. این امر سبب تاثیرگذاری دو چندان روش میکرونیدلینگ صورت می گردند.

میکرونیدلینگ-آنیل آکادمی

انواع روش های میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به روش دستی

در این روش از وسیله ای دستی به نام درمارولر استفاده می شود. درمارولر از یک غلطک حاوی تعداد زیادی سوزن ریز که بر روی یک دسته سوار است تشکیل شده است. غلطک دارای تعداد زیادی سوزن بوده و با حرکت بر روی پوست این سوزن ها عمل میکرونیدلینگ را انجام می دهند. سوزن های موجود بر سطح غلطک دارای جنس های مخطلفی از قبیل سیلیکون، شیشه، فلز، پلیمر، تیتانیوم و غیره هستند. جنس تیتانیومی در ایران بیشترین موجودی را دارد.

میکرونیدلینگ به روش دستی-آنیل آکادمی

میکرونیدلینگ با استفاده از دستگاه

در این روش از دستگاهی الکتریکی به نام درماپن که شکلی شبیه به خودکار دارد استفاده می شود. در این دستگاه می توان تعداد و سرعت ایجاد میکروکانال ها را نسبت به نیاز متقاضی تنظیم کرد. بر همین اساس تنیجه حاصله ازمیکرونیدلینگ به روش دستگاه به مراتب بیشتر و ماندگارتر از روش دستی می باشد. آنچه که در اینجا حائز اهمیت است مهارت فرد انجام دهنده میکرونیدلینگ می باشد. مهارت و آشنایی این فرد با تکنیک میکرونیدلینگ و روش انجام کار توسط وی میزان جوابدهی این عمل را بر روی پوست فرد متقاضی تعیین می کند.

دوره آموزش میکرونیدلینگ-آنیل آکادمی

مراقبت های قبل از انجام میکرونیدلینگ

قبل از انجام میکرونیدلینگ صورت و سایر بدن، پوست نیازی به انجام مراقبت خاصی ندارد. تنها نکته حائز اهمیت قبل از انجام این عمل، شست و شو و پاکسازی صورت از هر گونه کرم و آلودگی موجود بر سطح پوست می باشد. از طرفی دیگر چنانچه فرد متقاضی این روش جوانسازی پوست، دارای بیماری یا عارضه ای پوستی می باشد، باید حتما قبل از انجام این عمل این مساله را با پزشک خود مطرح کند.

مراقبت های پس از انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ عملی تحریک آمیز برای تولید کلاژن در پوست است. این روش کمک به تولید کلاژن در پوست کرده و موجب جوانی شادابی پوست می گردد. پس از انجام این عمل جهت حفظ سلامتی پوست و همچنین افزایش اثر این روش بر پوست، رعایت نکات زیر بسیار حائز اهمیت است:

  • عدم استفاده از هیچ گونه وسیله آرایشی تا 48 ساعت
  • ممنوعیت استحمام ت 24 ساعت
  • عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و غذاهای دارای ادویه تند تا چند روز بعد از انجام میکرونیدلینگ
  • ممنوعیت شدید استفاده از کرم های لایه بردار تا مدت زمان تعیین شده توسط پزشک
  • ممنوعیت چند روزه شنا به دلیل حساسیت پوست به ترکیبات شیمیایی موجود در آب استخر
  • عدم استفاده چند روزه از کرم ضد آفتاب
  • استفاده از سرم ها و محصولات مراقبتی توصیه شده توسط پزشک یا اپراتور مجرب
  • عدم دستکاری پوسته های ایجاد شده
  • استفاده از کمپرس سرد و گرم جهت تسکین پوست

میکرونیدلینگ یا لیزر

افرادی که در پی راهی جهت بازسازی و جوانسازی پوست صورت و نواحی دیگر بدن خود هستند، با نام روش های مختلف این کار آشنایی دارند. دو روشی که به کرات نام آنها در بین روش های مختلف جوانسازی پوست به گوش میخورد، میکرونیدلینگ و لیزر است. در قسمت های پیشین این مقاله به طور کامل شما را با روش جوانسازی میکرونیدلینگ و تمامی جوانب آن آشنا کردیم. روش دیگری که در این بخش از مقاله قصد داریم آن را با میکرونیدلینگ مقایسه کنیم، لیزر جوانسازی پوست یا همان لیزر فرکشنال می باشد.

اختراع لیزر انقلاب بزرگی را در سرتاسر جهان موجب شد. استفاده از این تکنولوژی در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، تولید و حتی در بخش درمان و زیبایی با سرعت صورت گرفت. یکی از کاربردهای جذاب و محبوب لیزر استفاده از آن در کارهای مربوط به سلامت و زیبایی پوست و مو می باشد. یکی از محبوب ترین لیزرهای مورد استفاده در این حوزه لیزر فرکشنال است. این لیزر با تاباندن طول موج خاصی از انرژی بر سطح پوست، یک درمان نسبتا تهاجمی را بر روی پوست صورت انجام می دهد. این روش جوانسازی پوست دقیقا مانند سایر روش ها ازجمله روش میکرونیدلینگ، یکسری آسیب های سطحی را کاملا تعمدی به پوست وارد می کند. در اثر همین آسیب ها و شوک ناشی از آنها، پوست شروع به بازتولید کلاژن و الاستین می کند. کلاژن و الاستین تولید شده در اثر این کار، موجب جوانسازی پوست و بازگشت حال ارتجاعی به پوست می گردد.

مقایسه عوارض ناشی از لیزر و میکرونیدلینگ

از آنجاییکه پوست یک عنصر حساس در زیبایی و ظاهر افراد محسوب می گردد، انجام هرگونه تغییرات در آن نیازمند آگاهی کامل نسبت به عوارض کار است. چنانچه بخواهیم دو روش نامبرده را از نظر عوارض جانبی مقایسه کنیم لازم است ابتدا مروری بر کارکرد این دو روش داشته باشیم. در روش میکرونیدلینگ جهت تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین از وارد کردن تعداد قابل توجهی سوزن با قطر مشخص به داخل پوست استفاده می شود. عمق و میزان سوزن های وارد شده بنابر صلاحدید فرد انجام دهنده، با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ قابل کنترل است. این سوزن ها گاهی توانایی ورود تا عمق سه میلیمتری پوست را دارا می باشند. از طرفی دیگر در لیزر فرکشنال هیچ گونه کار فیزیکی بر روی پوست انجام نمی گیرد. بلکه تنها توسط انرژی تابانده شده بر سطح خاصی از پوست، این ناحیه برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می گردد. نکته مورد توجه در این زمینه وجود گرما در زمان انجام لیزر فرکشنال است.

اکنون که با کارکرد این دو روش به خوبی آشنا شدیم می توانیم در مورد عوارض ناشی از اعمال هریک از آنها بر سطح پوست صحبت کنیم. بطور کلی روش میکرونیدلینگ در مقایسه با روش لیزر فرکشنال دارای عوارض کمتری است. در روش لیزر فرکشنال به دلیل قدرت بالای انرژی تابانده شده بر سطح پوست امکان آسیب به ملانوسیت های موجود در سلول های پوستی و در نتیجه ایجاد لک صورت وجود دارد. یکی دیگر از عواملی که موجب محبوبیت بیشتر روش میکرونیدلینگ در مقایسه با لیزر فرکشنال در چند سال اخیر شده است، دوره نقاهت کوتاه مدت آن است. می توان با اطمینان گفت که افراد تحت درمان میکرونیدلینگ می توانند بلافاصله بعد از انجام درمان به فعالیت روزانه خود بازگردند. این در حالیست که در روش لیزر فرکشنال عموما حداقل چهار روز استراحت در منزل توصیه می گردد.

انجام میکرونیدلینگ صورت به دلیل حساسیت بالای پوست صورت به مهارت و تخصص خاصی نیازمند است. این امر به مهارت فرد انجام دهنده این عمل بر میگردد. این دغدغه با آموزش افراد متخصص و مجرب در آموزشگاه آکادمی آنیل برطرف شده است. این آموزشگاه با به کارگیری مربیان بسیار حرفه ای اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین میکرونیدلینگ صورت و دیگر روش های مراقبت از پوست و مو می نماید. با ارائه مدارک معتبر بین المللی از طرف آکادمی آنیل، افراد آموزش دیده با خیالی آسوده می توانند در زمینه تخصص و مهارت خود وارد بازار کار شوند.

CafeSeo بازدید : 39 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

همه چیز در انتخاب مبل راحتی جدید

در خرید مبلمان گزینه های زیادی برای خرید وجود دارد که بستگی به سلیقه ای که افراد دارند به راحتی می توانند از انواع مختلفی از مبلمان های مختلف در بازار تهیه کنند که در بررسی مبل ها که در اکثر اوقات به دو دسته کلاسیک و راحتی تقسیم بندی می شوند که در این جا می خواهیم مبل راحتی را مورد بررسی قرار دهیم.

مبل های راحتی در حاظر از پر طرفدار ترین نوع مبل ها هستند زیرا به دلیل وجود تنوع در اندازه، طرح و رنگ و همچنین به هنگام نشستن بر روی این نوع مبل ها احساس راحتی به دنبال دارید که در مبل های دیگر کمتر شاهد این موضوع باشید زیرا هر مبلی مزیت های خاص خود را دارد.

و لازم به ذکر است که طراحی که در مبل راحتی جدید ایجاد شده است به شکلی می باشد که از نوع بهترین مواد موجود و همچنین جدید ترین طرح ها استفاده شده اند که زیبایی و شکل ظاهری مناسب را برای منزل به ارمغان می آورد.

 

 

مبل راحتی جدید

معمولا از مبلمان برای نشستن بر روی آن استفاده می شود که در هر خانه ای شاهد این هستیم که در همه حالاتی از جمله تلویزیون تماشا کردن، هم صحبت شدن با افراد خانه بر روی مبل می نشینید که نیازی ضروری به آن در هر منزل را ایفا می کند پس در خرید این نوع از وسایل در خانه باید دقت لازم را در پیش داشته باشید که در عین راحتی از زیبایی نیز برخوردار باشد و دکوراسیون منزل را به هم نزند.

از مبل راحتی می توان برای طول مدت زیادی استفاده کرد که این مدت بیشتر در کشور های خارجی در حدود ۷ سال می باشد ولی این عدد نسبت به این که در کشور ما به خاطر قدرت خرید پایین تر می باشد پس در حین خرید مبل راحتی جدید به مدت چند دقیقه بر روی مبل بنشینید و تجربه راحتی مبل را به وضوح ببینید و بعد اقدام به خرید مبل کنید.

اندازه و ابعاد مبل راحتی جدید

از فاکتور های مناسب برای خرید مبل راحتی اندازه و ابعاد مبل راحتی است.برای این که یک خریدی خوب را در پیش داشته باشید باید مبلی نسبت به اندازه محل خود تهیه کنید تا با مشکلی بر نخورید.

زیرا مبل خریداری شما اگر از اندازه ای کوچک همراه باشد در این صورت فضای زیادی از منزل اظافه می ماند و همچنین اگر مبلی خریداری شما بزرگتر از ماندازه محل شما باشد در این صورت نیز نمی توانید مبل راحتی جدید را که خریداری کرده اید در محلی که برای آن در نظر گرفته اید جای بگیرید.

پس قبل از خرید مبل راحتی جدید باید در قدم اول اندازه محیطی که برای آن مبل راحتی جدید می خرید را متراژ کنید و نسبت به آن متراژ مشخص شده خرید خود را انجام دهید تا بعد از خرید از لحاظ اندازه و ابعاد مشکلی ایجاد نشود.

برای تولید کنندگان مبل راحتی جدید اندازه و ابعاد استانداردی مشخص شده است که نسبت به آن تولید می کنند ولی باز در کنار آن می توان مبلی راحتی جدید با نزدیک بودن به ابعاد و مشخصات منزل خود را به راحتی خریداری کنید و در منزل خود از نوع بهترین شکل مبلمان استفاده ببرید.

 

مبل راحتی جدید

تفاوت مبل راحتی جدید با مبل های قدیم

مبل هایی که در قدیم ساخته می شد از یک نوع بودند و هیچ تازگی در پیش نداشتند و یک اندازه و ارتفاعی داشتند که نسبت به آن ساخته می شدند و مورد مصرف قرار می گرفتند ولی امروزه با پیشرف روز افزون بشر باعث شده که ما روی به مبل های جدید بیاوریم که نسبت به مبل های مشابه قدیمی از تفاوت زیادی برخوردار هستند زیرا مبل راحتی جدید به شکلی طراحی شده است که راحتی برای افراد به ارمغان می آورد.

میزان راحتی  مبلمان جدید در مقایسه با مبلمان قدیم

معمولا مبلمان های قدیمی نسبت به مبل راحتی جدید، میزان راحتی کمتری داشتند و این موضوع بر حسب نوع طراحی و جنس به کار رفته شده در مبل ها مشخص می شود و مبل های قدیمی به شکلی ساخته می شدند که جنس ضعیفی داشتند و همچنین از کیفیت کمتری به همراه بودند و برای استفاده در طول مدت از مبل قدیمی مشکل به وجود می آمد.

ولی شما می توانید مبل خریداری خود را در طول مدت زمان بیشتر از آن استفاده کنید و از بابت جنس، کیفیت و تنوع رنگ خیالی راحت داشته باشید و حتی می توانید این نوع از مبل را به دوستان و آشنایان که در ارتباط هستید معرفی کنید و از مزایای مبل راحتی جدید بگویید تا آن هایی که با مبل راحتی آشناییتی ندارند نسبت به خرید این نوع مبل اقدام کنند و تجربه ای شیرین با نشستن بر روی آنرا در پیش داشته باشند.

 

مبل راحتی جدید

میزان مقاومت و استحکام بودن مبل های راحتی جدید

مبل راحتی در کنار این که راحتی را به منزل می آورد از متریالی ساخته شده است که از مقاومت بیشتری برخوردار است و به سختی می توان آسیبی به بدنه این نوع از مبل ها زد زیرا در کنار طراحی زیبا و دلنشنین از استحام بیشتری برخوردار است که این مزیت مبل راحتی جدید را با انواع مبل های دیگر جدا می کند و به همین دلیل این نوع از مبل به گستره سفارش خرید مواجه می شود.

معمولا جنس روکش مبل راحتی از پارچه های کتان، مخمل و … می باشد و هچنین جنس چرم نیز در میان دیگر پارچه ها طرفداران زیادی در پیش دارد و به صورت کلی جنس روکش این مبلمان مقاومت زیادی در مقابل کشش نسبی، تابش نور خورشید و همچنین مقاومت بیشتری در برابر فشار را دارد.

تفاوت قیمت مبل راحتی جدید با مبل های دیگر

معمولا این مبلمان نسبت به انواع مبل های دیگری نظیر مبل استیل و کلاسیک از قیمت کمتری دارد به خاطر این که در مبل های کلاسیک و دیگر مبل ها از کنده کاری و منبت کاری استفاده شده است که قیمت مبل را دو چندان می کند ولی مبل راحتی قیمت مقرون به صرفه ای نسبت به مبل های دیگر در اختیار دارد.

 

گروه تولیدی کرات چوب با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات می پردازد.   

CafeSeo بازدید : 28 چهارشنبه 07 آبان 1399 نظرات (0)

همه چیز درباره خرید تشک

وقتی تصمیم به تغییر تشک گرفتید، با محصولات مختلفی روبرو می شوید که انتخاب را برای شما دچارسختی می کند. امروزه با توجه به تنوع نیازهای انسان، تشک ها نیز در انواع مختلفی تولید می شوند که هرکدام برای افراد با ویژگی های خاص عملکرد بهتری را به همراه دارند؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید تشک کمی در مورد انواع تشک ها آگاهی داشته باشید که در این قسمت به معرفی انواع تشک ها می پردازیم.

تفاوت انواع تشک

تشک فنری متصل

تشک های فنری سال هاست که تولید می شوند و یکی از قدیمی ترین نوع تشک هستند. در بدنه این تشک ها از تشک فنری استفاده شده است که باعث انعطاف پذیری زیادی می شود، بنابراین تشک های فنری معمولا به عنوان تشک های طبی و نرم نیز شناخته می شوند.

در این نوع تشک، از فنرها به طور مداوم استفاده می شوند و به دو روش از هم جدا می شوند. در یک تشک فنری متصل چشمه ها را به یکدیگر متصل می شوند و مفصل تشک آن را نرم می کند که می توانید در کودک یا افرادی که مشکلی در مفصل یا استخوان ندارند بخوابید به راحتی استفاده کنند همچنین در خرید تشک های فنری متصل نسبت به انواع دیگر ارزان تر هستند.

تشک فنری متصل (پاکت اسپرینگ)

بعد از گذشت سال ها از روی تشک های فنری معیوب، طراحان به این نتیجه رسیده اند که جدا کردن فنرها از یکدیگر بخشی از مشکل را حل می کند. در یک تشک فنر جداگانه یا یک پاکت فنر، کویل ها در داخل پاکت های کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این چیدمان جداگانه باعث می شود که هر بهار به طور جداگانه کار کند و تاثیری در یکدیگر نداشته باشد. نتیجه این است که هیچ صدای اصطکاک روی تشک فنری مجزا وجود ندارد و به دلیل عملکرد جداگانه چشمه ها، از پشت و ستون فقرات بهتر پشتیبانی می شود.

 

خرید تشک

تشک مموری فوم

فوم حافظه یکی از موادی است که علی رغم تشک های اخیرا در ساخت فضایی بیش از نیم قرن از آن استفاده شده است. فوم حافظه ماده ای است که با توجه به فشار و دمای دریافتی شکل خود را تغییر می دهد. بنابراین با این تعریف ساده می توان دریافت که تشک فوم حافظه بسته به وزن، شکل ماهیچه و دمای بدن انسنان، عملکردی کاملا متفاوت خواهد داشت.

تشک بادی

اولین نمونه تشک های بادی محصولات ساده، قابل جابجایی و پر از هوا مشابه تشک بودند همچنین تشک های اولیه هوا عمدتا برای اهداف گردشگری یا به عنوان ابزاری برای تفریح ​​در استخرها استفاده می شوند اما تشک های بادی موجود اغلب دارای هوای داخلی بوده و از کف و الیاف دیگر پوشیده شده اند.

 

 

خرید تشک

شما می توانید با یک حوله گرم یا کیسه آب را روی قسمت آسیب دیده بدن خود قرار داده و کمی احساس آرامش کنید. تشک های آب بطور گسترده تر همین کار را انجام می دهند در تشک های دارای کف و سایر الیاف از آب استفاده می شود و می توان درجه حرارت آن را به مقدار دلخواه تغییر داد. با این حال، تشک های آبی بهترین گزینه برای افرادی است که از کمردرد و گرفتگی عضلات رنج می برند. همچنین در فصول گرم سال که دمای تشک پایین می آید می توانید از خوابیدن روی تخت سرد لذت ببرید.

تشک لاتکس

ممکن است فکر کنید تشک لاتکس حاوی یک بسته بندی ظریف پلاستیکی است، اما این تشک ها در واقع شبیه به مدل های دیگر هستند و در داخل آن از لاتکس استفاده می کنند در حقیقت، لاتکس نسبت به کف حافظه انعطاف پذیر است و به دلیل ضخامت کم وزن تشک را کاهش می دهد. تشک های لاتکس نیز مانند فوم حافظه می توانند از قسمت های مختلف بدن شما پشتیبانی کنند و فشار نورد را به قسمت های دیگر منتقل نمی کنند.

مقایسه ابعاد و اندازه های تشک

تشک ها با گذشت زمان در ابعاد مختلف تولید می شود که متناسب با سنین و وزن های مختلف در دسترس هستند. به بیان ساده تر، تشک ها در گروه های سنی مختلف دارای ساختارهای مختلفی هستند و درصد الیاف و مواد استفاده شده با توجه به نیاز کاربران آن متفاوت است بنابراین یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام خرید تشک، عدم توجه به وزن و طول عمر محصول است.

 

خرید تشک

به عنوان مثال، برخی والدین عادت دارند تشک های بزرگ برای فرزندان خود در بزرگسالی انتخاب کنند، اما واقعیت این است که تشک های بزرگسالان برای وزن کودکان طراحی نشده اند و پشتیبانی خوبی از عضلات و ستون فقرات می کنند.

مزایای خرید تشک و استفاده از آن

تشک یکی از عواملی است که بر سلامت خواب و در نتیجه سلامت روح و بدن تاثیر می گذارد، بنابراین انتخاب یک تشک مناسب برای خواب شما بر راحتی و استراحت تاثیر مستقیم می گذارد

اگر تشک خریداری شده مطابق با شرایط عادی بدن باشد، در این صورت استراحت و خوابیدن روی تشک احساس راحتی را به همراه خواهد داشت. هنگام انتخاب تشک باید این مطلب را بدانیم که هر تشک مناسب برای هر شخص یکسان نیست و در هنگام انتخاب یک تشک مناسب، باید به نکاتی از قبیل انتخاب تشک مناسب که این انتخاب به آناتومی بدن شما بستگی دارد و کیفیت خواب شما تحت تاثیر این انتخاب قرار خواهد گرفت. شما باید هنگام استراحت و خوابیدن تشکی انتخاب کنید که باعث انقباض نشود و گاهی دچار کبودی نشود.

بهترین تشک از نظر جنس

ویژگی بارز تشک خوب و تشک معمولی در آن است که رده های عادی، اندازه مشخص نشده است. اما اگر به تشک های پزشکی موجود در بازار توجه کنید، می بینید که آنها از نظر اندازه متفاوت هستند و حتی ساختار و نوع مواد آنها متفاوت است. بنابراین می توان گفت بهترین تشک، تشکی است که دارای ابعاد کم نیست و از سطح تخت بالا می رود.

تشک استاندارد یک تشک با استحکام و بادوام است و دارای چشمه های قوی همراه است، روش خیاطی علاوه بر مراحل آماده سازی و پر کردن تشک، بافت هایی که از فیبرهای طبیعی کمتری استفاده می کنند منجر به بیماری های پوستی و حساسیت ها می شوند. تشک استاندارد باید دارای پارچه ضد آب و ضد حریق باشد و برای جلوگیری از نفوذ حشرات ساخته شده است.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 24 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

هود یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی است . امروزه هود به یکی از اجزای جدا نشدنی آشپزخانه‌ها تبدیل شده است. انتخاب هود مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید بهترین هود مخفی برای آشپزخانه می‌پردازیم.

ضرورت استفاده از هود در آشپزخانه

در گذشته آشپزخانه به طور کامل از فضای خانه جدا بود. اما امروزه به دلیل گسترش آپارتمان نشینی و کوچکتر شدن خانه‌ها و همچنین پر طرفدار بودن دکوراسیون مدرن، آشپزخانه مرزی خاصی با خانه ندارد. اما آشپزی با دود، بو، گرما و ذرات روغن و … همراه است که می‌تواند فضای آشپزخانه را غیر قابل تحمل کرده و بوی غذا و دود در تمامی محیط خانه بپیچد. به همین دلیل در هر آشپزخانه‌ای نیاز به هود احساس می‌شود. اگر دوست دارید تجربه آشپزی لذت بخش را داشته باشید باید در انتخاب هود دقت کنید.

نکات مهم در خرید هود مخفی

حالا که در حال مطالعه این مقاله هستید به این معنی است که هود مخفی را برای آشپزخانه خود مناسب دیده‌اید و بخشی از مراحل انتخاب هود مناسب را پیش رفته‌اید. اما هودها ویژگی‌های دیگری نیز دارند که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید.

سایز هود مخفی

هودها در سایزهای مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، تناسب سایز هود با اجاق گاز است. اگر هود اندازه اجاق گاز شما باشد می‌تواند تمام سطح گاز را پوشش داده و تمامی ذرات و دود را به خود جذب کند. اگر به هر دلیلی نتوانستید هودی دقیقا اندازه اجاق گازتان تهیه کنید، سعی کنید اندازه آنها بیشتری حد تناسب را با یکدیگر داشته باشند. قبل از خرید هود باید اندازه‌های دقیق محل نصب را به دست آورده سپس دست به انتخاب بزنید.

اندازه هود مخفی

قدرت مکش

هودهای قدرت‌های متفاوتی دارند. هود با قدرت مکش بیشتر قطعا کارآمدتر بوده و عملکرد بهتری خواهد داشت. اگر اهل آشپزی هستید و در خانه زیاد آشپزی می‌کنید به خصوص اگر غذاهای سرخ کردنی زیاد درست می‌کنید باید هودی با قدرت مکش بالاتر انتخاب کنید. قدرت هود با فوت مکعب در دقیقه یا CFM محاسبه می‌شود. بازه بین 100 تا 150 CFM برای یک هود مناسب به نظر می‌رسد.

سر و صدا

همه هودها سرو صدا دارند. نمی‌توانید هودی پیدا کنید که بی سر و صدا باشد و این یکی از معایب هودهاست که اکثر افراد از آن ناراضی هستند. پس اگر نسبت به صدای زیاد حساس هستید برای خرید بهتری‌ن هود مخفی باید از مدل‌هایی انتخاب کنید که سر و صدای کمتری دارند.

ظاهر هود

ظاهر هود یک فاکتور مهم در انتخاب هود است زیرا در زیبایی آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است. اما هود مخفی در زیر کابینت قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود. با این حال طراحی مناسب در این مدل‌ها نیز اهمیت بالایی دارد. هود مخفی برای کسانی که به سبک مدرن و مینیمال در دکوراسیون علاقه دارند بهترین انتخاب است زیرا انعطاف پذیری بالایی برای طراحی در دکوراسیون ایجاد می‌کند.

7 تا از بهترین مدل های هود مخفی در دنیا

مزایای خرید هود مخفی یا هود زیرکابینتی

  • هودهای مخفی برای طراحی دکوراسیون مورد نظرتان بهترین گزینه هستند زیرا با انعطاف پذیری بالا دست شما را باز می‌گذارند.
  • هودهای مخفی به دلیل اینکه در محفظه کابینت قرار می‌گیرند سر و صدای بسیار کمتری خواهند داشت. پس اگر یک مدل کم صدا از هودهای مخفی انتخاب کنید هنگام کار با هود اذیت نخواهید شد.
  • هود مخفی به علت نحوه قرارگیری در بالای اجاق گاز به طور کامل و مستقیم سطح اجاق گاز را پوشش می‌دهند به همین دلیل با انتخاب یک مدل پر قدرت، یک هود بسیار قوی و کارآمد خواهید داشت.
  • این هودها با اشغال فضای کمتر برای هر آشپزخانه به خصوص آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند.
  • به طور معمول هودهای مخفی در سایزی طراحی و ساخته می‌شوند که برای قرارگیری در بالای هر اجاق گازی مناسب باشد.

هود زیرکابینتی

بهترین برندها برای خرید هود مخفی

خب تا اینجا به خوبی با ویژگی‌های مهم در یک هود آشنا شده و می‌توانید متناسب با نیاز خود بهترین هود مخفی را انتخاب کنید. همچنین با مزایای هود مخفی نیز آشنا شدید. اما انتخاب هود از یک برند مناسب با قیمت مناسب نیز بسیار با اهمیت است.

خرید هود مخفی استیل البرز

استیل البرز یک برند به نام و بزرگ ایرانی است که همه نام آن را شنیده‌اید در کیفیت محصولات این برند شکی نیست و شما با اطمینان خاطر می‌توانید از این برند معتبر هود مخفی با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

خرید هود مخفی اخوان

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هود و اجاق گاز در ایران اخوان است. هودهای این برند توسط تکنولوژی‌های روز و ماشین آلات پیشرفته تولید می‌شوند.

پرفروش ترین  هود آشپزخانه اخوان H30

هود مخفی بیمکث

برند بیمکث در میان برندهای تولید کننده هود بسیار شناخته شده است. این برند هودهایی با کیفیت زیر نظر متخصصین تولید می‌کند و با تنوع در مدل‌هایی که دارد می‌تواند پاسخگوی همه نیازها باشد.

پرفروش ترین  هود بیمکث مدل b2055u

هود کن

کن  از بهترین‌ها برندهای ایرانیست. اولین تولیدکننده هود در ایران است . دارای گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش می باشد.

هود کن دارای صادرات به کشورهایی چون : عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا

کن نشانه مدیریت دقیق و موفق است که توانسته  با استفاده از زیرساخت های تولید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری برنامه های مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود.

هود کن در سال ۱۳۶۲ برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی تولید کرد.

همه چیز درباره ی هود کن

امروزه هود آشپزخانه از کاربردی ترین وسایلی هستند که هر آشپزخانه ای به آن نیازمند است. هود آشپزخانه با قدرت مکش  بو و دود حاصل از غذاها را جمع آوری می کند و به بیرون منتقل میکند.شرکت کن در ابتدا کارش را با تولید و عرضه ی هود های متنوع و با کیفیت در سال 1362 شروع کرد. با توجه به استقبال فراوان از هود کن، این شرکت تصمیم به توسعه و گسترش کارش گرفت و در زمینه ی تولید لوازم آشپزخانه به یکی از موفق ترین شرکت ها تبدیل شد. هود کن از جمله هود های با کیفیتی است که به خوبی نیاز هر آشپزخانه ای را پاسخگو هستند. شرکت کن تولید کننده ی لوازم آشپزخانه از جمله گاز های رومیزی، سینک های ظرفشویی، فر تو کار و هود است. در این مطلب میخواهیم با انواع مختلف هود کن آشنا شویم و به بررسی کلی آن بپردازیم.

پرفروش ترین  هود کن جزیره مدل 1400ISLAND استیل

خرید هود مخفی لتو

در این لیست لتو تنها برند خارجی است. این برند ترکیه‌ای بوده و در ایران نیز نمایندگی فروش دارد. کیفیت در کنار طراحی‌های زیبا و منحصربفرد از ویژگی‌های این هود است.

شما می‌توایند از تمامی برندهای نام برده شده و سایر برندهای معتبر ایرانی هود مخفی مورد نظر خود را تهیه کنید. ایرانی یا خارجی بودن هود مهم نیست. مهم کیفیت است که برندهای ایرانی نیز مدل‌های با کیفیت بسیاری دارند. پس برای انتخاب بهتر است به نیازهای خود توجه کرده و سپس با توجه به بودجه ی خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

لسیت قیمت بهترین هود مخفی برای آشپزخانه

هودهای مخفی قیمت‌های متنوعی دارد. زیرا امکانات هود، برند، طراحی هود، جنس بدنه و یارنی و خارجی بودن هود همگی در قیمت هود تاثیرگذار هستند. به علاوه بازار ایران این روزها دچار نوسان است. شما می‌توانید قیمت هودهای مخفی از برندهای معتبر را از سایت فروشگاهی یراق نما مشاهده کنید.

قیمت هود مخفی

تفاوت در اندازه هود مخفی ایرانی و خارجی

در مشخص کردن اندازه هودها کلمه‌ای به نام یونیت وجود دارد. اما وقتی از یونیت هود صحبت می‌کنیم در مدل‌های ایرانی و خارجی متفاوت است. یونیت در واقع اندازه‌ای است که محصل نصب هود باید داشته باشد. در هدهای خارجی وقتی در مشخصات هود بیان شده یونیت 80 است باید توجه کنید که اندازه هود حدود 5 تا 6 سانتی متر کوچکتر از 80 سانتی متر است. در حالی که در مدل‌های ایرانی وقتی یونیت هود 80 باشد، طول هود دقیقا 80 سانتی متر است.

طراحی هود مخفی

شاید فکر کنید طراحی و زیبایی در هودهای مخفی مهم نیست. شاید زیبایی در هودهای زیرکابینتی زیاد مهم نباشد، اما طراحی اصولی و درست بسیار مهمتر از سایر مدل‌های هود است.

به دلیل اینکه این هودها مخفی هستند و تمام قسمت های آن در زیر کابینت قرار می‌گیرد باید دسترسی به دکمه ها یا صفحه لمسی هود بسیار راحتتر باشد. در هودهای زیرکابینتی ریموت کنترل یک ویژگی بسیار کاربردی و مهم است که می‌تواند کار با هود را تا حد زیادی برای شما راحت کند. پی برای خرید بهترین هود مخفی به این نکته توجه کنید.

نکات مهم هنگام نصب و استفاده ازهود مخفی

  • ابتدا از سالم بودن هود مطمئن شوید.
  • هود را خودتان نصب نکنید.
  • نصب کار متخصصان است.
  • اصولا همه برندها نمایندگانی دارند که برای نصب می‌توانید از آنها کمک بگیرید.
  • فاصله هود از اجاق گاز باید حدود 65 تا 80 سانتی‌متر باشد.
  • سعی کنید هود مخفی را از قیمت بالا به کابینت وصل کنید.
  • برای خروج هوا کوتاهترین مسیر و کمترین زاویه را ایجاد کنید.
  • اگر طول سیم کوتاه است از رابط استفاده کرده و تا حد امکان از اضافه کردن سیم بپرهیزید.
  • لوله خروجی هود را هیچ وقت به خروجی شومینه، هواکش، لوله بخاری و … وصل نکنید.
  • روی اجاق گازی که در بالای آن هود نصب شده هیچ وق زغال آماده نکنید زیرا باعث خرابی هود می‌شود.
  • هیچ وقت روی اجاق گاز کباب پز قرار ندهید.
  • همیشه هود را از گرد و خاک و … تمیز کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم نه تنها نکات مهم برای خرید بهترین هود مخفی را برای شما عزیزان بازگو کنیم.بلکه نکات مهم و کاربردی دیگری نیز بیان کردیم و ایمدواریم برایتان مفید واقع شده باشد. اگر شما نکته مفید دیگری به ذهنتان می‌رسد از طریق بخش نظرات باما در میان بگذارید.

شما می‌توانید قیمت هودهای مخفی از بهترین برندها همراه با توضیحات و بررسی کامل را در فروشگاه اینترنتی یراق نما مشاهده کنید. خرید اینترنتی هود بسیار راحتتر است و مدل‌های بیشتری نیز برای بررسی و مقایسه در اختیار دارید.

CafeSeo بازدید : 778 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

چگونه بهترین رگال لباس برای سازماندهی پوشاک را انتخاب کنیم؟

شاید تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یک جلسه مصاحبه ی دانشگاهی و یا کاری، قصد داشته باشید تا بسیار مرتب و منظم در جلسه حضور پیدا کنید اما به علت پیدا نکردن لباس های خود و یا چروک بودن و نامرتب بودن آن ها نتوانستید سر موعد در جلسه حاضر شوید و یا  به شکلی نامنظم به جلسه وارد شده اید.مرتب کردن لباس ها در کمد به کمک رگال لباس می تواند شما را برای حضور در هر جمعی به سرعت آماده کرده و از دیر رسیدن و یا نامرتب بودن شما جلوگیری نماید.

علاوه بر این، رگال لباس برای مزون داران و یا فروشندگان لباس و بوتیک ها بسیار با اهمیت است و این افراد نیز همواره درصدد پیدا کردن بهترین رگال لباس از میان انواع برند های موجود می باشند تا بتوانند لباس های خود را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش گذاشته و به این طریق  موجب رونق کسب و ار خود شوند.

انواع رگال لباس

 

همانطور که می دانید رگال های لباس معمولا در انواع مختلفی تولید شده و روانه ی بازار مصرف می شوند و شما بایستی بر حسب نوع استفاده ی خود از میان انواع آن ها، یکی را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

از جمله انواع رگال لباس عبارت است از:

-رگال لباس خانگی

-رگال لباس خیاطی

-رگال لباس بوتیک ها

-رگال لباس مزون ها

علاوه بر این رگال لباس ها معمولا به لحاظ نوع کاربرد و استفاده از آن ها در انواع مختلفی همچون موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

-رگال با قابلیت جمع شدن

-رگال با چرخ های متحرک

-رگال یک ردیفی

-رگال دو ردیفی

چرا باید از رگال لباس خانگی استفاده کنیم؟

 

قطعا یکی از مهم ترین دلایلی که بایستی از رگال های لباس خانگی استفاده کنیم، راحتی در جست و جو و پیدا کردن لباس ها می باشد. همچنین پس از شست و شو با ماشین های لباسشویی همچنان لباس ها معمولا نمناک هستند و چنانچه از رگال لباس مناسبی استفاده کنید، لباس ها به درستی خشک می شوند و چروک شدن لباس را به حداقل می رسانند.

علاوه بر این چنانچه لباس های خود را شسته و اتو کرده اید، بایستی لباس ها را به طور منظم بر روی رگال های لباس قرار دهید تا دوباره چروک نشوند و برای روزی که قصد استفاده از آن ها را دارید مرتب بمانند. در غیر این صورت لباس هایی که به تازگی اتو شده اند، چنانچه به روش نادرست و یا بر روی رگال های غیر استاندارد قرار گیرند، دوباره چروک شده و نیاز به اتو کشیدن دارند.

علل استفاده از رگال لباس در مزون ها و بوتیک لباس

 

مزون داران و بوتیک داران معمولا برای زیباتر جلوه دادن و البته دسترسی آسان مشتریان به انواع لباس ها، از رگال های متعدد در یک فضا استفاده کرده و به این طریق باعث جلب نظر مشتریان خود می شوند.

همچنین برای تفکیک و دسته بندی درست لباس ها مزون داران بایستی از رگال های متعدد برای لباس ها استفاده کنند. به طور مثال، لباس های خانگی بر روی یک رگال و لباس های مجلسی بر روی رگال دیگری باشند تا مشتریان بتوانند بر حسب نوع لباس مورد نظر خود، به سمت رگال های مربوطه رفته و انتخاب و خرید آنان تسهیل گردد.

علاوه بر این انتخاب رگال لباس مناسب برای بوتیک داران یا مزون داران می تواند در جلب مشتریان و کسب رضایت آن ها بسیار تاثیر گذار بوده و به این طریق کسب و کار شما را بهبود بخشد.

 

خیاط ها چرا از رگال لباس استفاده می کنند؟

 

معمولا خیاطی ها برای نظم بخشیدن به لباس های دوخته شده از رگال لباس مناسب برای خیاطی ها استفاده می کنند. رگال های مناسب برای خیاطی ها معمولا در قسمت پایینی فضایی برای گذاردن تکه های باقی مانده ی پارچه ها و یا دیگر وسایل مربوط به لباس ها دارند و به این طریق در نظم بخشیدن و سرعت بخشیدن به کار خیاطان، کمک می نمایند.

رگال لباس مناسب 01 مداکس هنگر

چگونه یک رگال لباس مناسب بخریم؟

 

برای خرید یک رگال لباس مناسب بایستی نکاتی را رعایت کنید تا بهترین رگال مناسب با نوع کاربری خود را خریداری کرده و از انتخاب خود پشیمان نشوید.

بنابراین از جمله نکاتی که در هنگام خرید رگال لباس بایستی در نظر بگیرید، عبارت است از:

۱-نوع و کیفیت ساخت

 

فارغ از برند رگال، در هنگام خرید بایستی توجه کنید که ساخت و ساز یک رگال چگونه است. در ساخت یک رگال لباس مناسب بایستی از مواد مناسبی استفاده شده باشد و نحوه ی ساخت آن نیز به درستی صورت گرفته باشد تا دوام خوبی داشته باشد.

در واقع یک رگال با کیفیت، استحکام خوبی دارد و می تواند وزن چوب لباسی های متعدد را تحمل کرده و به سرعت آسیب نمی بیند. کیفیت ساخت رگال حتی ممکن است در یک برند معروف رعایت نشده باشد و در یک رگال با برند متفرقه رعایت شده باشد، بنابراین در هنگام خرید یک رگال به جای توجه به برند آن، از کیفیت آن مطمئن شوید.

۲-اندازه

 

در هنگام خرید یک رگال لباس مناسب برای خانه و یا مزون بایستی به اندازه ی آن و میزان فضایی که در اختیار دارید، توجه کنید.

۳-طرح

 

اگر چه که بسیاری از افراد طراحی یک رگال را مهم نمی شمارند اما بایستی بدانید که یک ریل لباس در انواع کاربری های متفاوت تولید می شود که شما بایستی بر حسب نیاز خود از طرح های مختلف آن خریداری نمایید.

به طور مثال یک رگال با طراحی زیبا و صیقلی همچنین می تواند شما را ترغیب به آویزان کردن لباس ها نماید و یا مشتریان را وادار به تماشای لباس ها نماید.

۴-قیمت

 

توجه کنید که قیمت بالا نشان دهنده ی کیفیت محصول نبوده و در هنگام خرید یک ریل لباس تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت مواد به کار رفته در قفسه متمرکز سازید.

علاوه بر این دقت کنید که صد ها رگال لباس با کیفیت خوب و قیمت مناسب تر وجود دارند، بنابراین شما بایستی ابتدا بودجه ی خود را در نظر بگیرید و سپس برحسب میزان بودجه ی خود، مناسب ترین رگال را انتخاب نمایید.

رگال لباس کاربردی مداکس هنگر

انواع رگال لباس01 مداکس هنگر

رگال لباس چوبی مداکس هنگر

رگال لباس فلزی مداکس هنگر

نکاتی درباره رگال لباس (نظم و زیبایی، ارمغانی برای محیط شما)

 

یک اتاق روشن به داشتن ذهن روشن کمک می کند بنابراین اگر شما هم احساس می کنید که به مکانی نیاز دارید تا بتوانید لباس های روزمره خود را در دسترسی آسان قرار دهید، بیش از این نگران نباشید، چرا که رگال های لباس راه حل مناسبی برای نگهداری انواع لباس ها می باشند. در حقیقت یکی از روش های بسیار آسان برای فرار از فضای کم و محدود کمد ها به خصوص برای افرادی که عاشق خرید لباس هستند

استفاده از رگال لباس :

 

 از سرازیر شدن لباس های شما از کمد لباس جلوگیری کرده و راه حل بسیار مناسبی برای برای نظم و ترتیب بخشیدن به محیط و فضای شما می باشد.

 کاربردها

شاید مهم ترین خصیصه و کاربرد آن را بتوان اضافه کردن فضا به مکان های محدود دانست. درواقع یک ریل لباس در اتاق شما، می تواند انواع شلوارها، کت ها و دیگر لباس ها را مرتب نموده و در نتیجه فضای بیشتری از اتاق را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین بسیار ساده و کاربردی هستند و علاوه بر آن که لباس های شما را نظم و ترتیب می بخشند در حقیقت از گم شدن دائم آن ها جلوگیری کرده و در نتیجه باعث صرفه جویی در زمان شما برای حاضر شدن می شوند.

علاوه بر کاربرد های ذکر شده، توجه کنید که امروزه انواع رگال لباس خانگی با طراحی های زیبا تولید می شوند و علاوه بر نظم بخشیدن به فضا، خود به عنوان یک وسیله دکوراتیو کاربرد دارند. شما می توانید از این ریل های لباس که با طرح های متنوع و زیبا طراحی می شوند، خریداری کرده و در گوشه ای از فضای اتاق، راهرو ورودی و یا حتی سالن خود، از آن ها به عنوان دکوری و آویزی برای انواع لباس ها، کلاه ها و کیف دستی ها استفاده نمایید.

انواع ریل لباس

 

خوشبختانه امروزه بازار رقابت در این حوزه باعث شده تا انواع ریل لباس براساس کاربرد ها و سلایق مختلف طراحی و تولید شود. جمع آوری آسان لباس ها به کمک یک ریل لباس که باعث استفاده ی بهینه از تمام فضای موجود می شود باعث ترغیب افراد جهت خرید رگال لباس برای منزل شده و این موضوع سبب طراحی های جدید برای این وسیله ی کاربردی شده است. بنابراین امروزه انواع ریل لباس با کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند.

توجه کنید که انواع رگال های لباس در اندازه های مناسب و مشخصی تولید می شوند که عرض آن ها چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می باشد که این موضوع باعث شده تا این ریل برای فضاهای مختلف مناسب بوده و بتوان از آن ها حتی در راهرو ها، فروشگاه های کوچک لباس و یا حتی کارگاه های خیاطی کوچک نیز استفاده نمود.

۱-انواع رگال لباس براساس جنس

 

همانطور که می دانید، امروزه انواع رگال لباس با جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که افراد بسته به سلیقه و یا نوع کاربرد، می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

انواع رگال لباس براساس جنس عبارتند از:

– ربل لباس فلزی (استیل)

-ریل لباس چوبی

 فلزی:

ریل لباس فلزی یکی از انواع پرکاربرد ریل لباس می باشد که از گذشته نیز طرفداران زیادی داشته و اغلب افراد از انواع روکش دار آن ها برای منازل خود استفاده می کرده اند. رگال های لباس فلزی امروزه نیز همچنان با طرح های جدیدتر و خلاقانه تری طراحی و تولید می شوند که همچنان خریداران خاص خود را دارند. علاوه بر این، قیمت رگال لباس استیل که نسبت به رگال چوبی پایین تر است یکی دیگر از دلایل خرید بیشتر این نوع از رگال ها می باشد.

همچنین این نوع از رگال ها اغلب برای فروشگاه های لباس، بوتیک ها، مزون ها و نیز خیاطی ها کاربرد داشته و بسیار مفید و زیبا می باشد.

 چوبی:

ریل لباس چوبی نوع دیگری از انواع رگال ها می باشد که امروزه در طرح های بدیع تری وجود داشته و علاوه بر نظم بخشیدن به منازل، زیبایی شگفت انگیزی را نیز برای شما به ارمغان می آورند. این نوع از رگال ها معمولا برای منازل استفاده شده چرا که به راحتی با انواع دکوراسیون منازل تطبیق پیدا کرده و می تواند حس زندگی را ایجاد نماید.

۲.انواع رگال لباس براساس مدل

در دسته بندی دیگری رگال های لباس براساس مدل نیز به انواع مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به رگال لباس دیواری اشاره نمود. ریل های لباس دیواری نیز در طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند که می توانند حتی فضای کمتری نسبت به انواع رگال های زمینی نیز اشغال نمایند. در حقیقت رگال های لباس دیواری حجم و فضای کمتری را اشغال می کنند و در عین حال می توانند به همان تعداد میزان لباس را جمع اوری و مرتب نمایند.

ریل لباس دیواری یکی از انواع کاربردی رگال لباس برای منزل است که می توان از آن به عنوان رگال لباس ارزان نسبت به انواع ریل لباس زمینی نام برد.

۳.انواع رگال لباس براساس رنگ

همچنین بهتر است بدانید که رگال های لباس در رنگ های متنوع و جذاب زیر طراحی و تولید می شوند که شما می توانید بسته به نوع دیزاین و دکوراسیون خود یکی از ان ها را انتخاب نمایید:

-نقره‌ای

-طلایی

-مشکی

-مشکی- طلایی

سایر انواع رگال لباس

علاوه بر انواع رگال های ذکر شده در بالا، امروزه انواع متنوع دیگری از رگال ها نیز تولید می شوند که کاربری های متفاوتی داشته و مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان آن ها خواهد داشت.

 

یکی از شرکت های ایرانی معتبر در زمینه ی ساخت انواع جالباسی، چوب رختی و رگال شرکت مداکس هنگر است. همه ی محصولات تولید شده توسط مداکس هنگر با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستند.

CafeSeo بازدید : 377 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

چوب لباسی چیست؟

آویزان کردن لباس در بعضی مواقع یک چالش است زیرا آویزان کردن لباس به شکلی که بعداً بتوان از آن استفاده کرد کمی کار را پیچیده میکند. چوب لباسی از ایجاد چین و چروک محافظت میکند.آیا می توانید کمد خود را بدون چوب لباسی تصور کنید؟ همه می دانند که رخت آویز لوازم جانبی مهمی است که در سازماندهی کمد شما کمک می کند. در مورد ماده و شکل چوب لباسی انواع زیادی وجود دارد. در حال حاضر این محصول نه تنها برای آویزان کردن لباس بلکه به معنای نوعی زیبایی  نیز برای کمد شما مناسب است. زیرا به نوعی نمایی زیبا در دکوراسیون منزل ایجاد میکند.ضمن آنکه اگر هر چوب لباسی خالی که در دسترس است را برای لباس خود انتخاب کنیم بعد از مدتی لباس مان بدفرم شده و شکل اولیه خود را از دست میدهد.باید بدانید که رخت آویز معمولاً بسته به نوع لباس ، که بر روی آنها آویزان شده و بسته به نوع مواد  طبقه بندی می شوند. اگر از مزایا و مضرات هر نوع آن آگاه باشید ، بهترین انتخاب را برای خرید آن مناسب انجام خواهید داد. بنابراین ، ویژگی های انواع مختلف چوب لباسی را برای شما بررسی میکنیم.بسته به نوع لباس، کاربر از این بهترین نوع آن استفاده می کنند؛

چوب لباسی مخصوص لباس کودک:

می توانید چوب لباسی کودک را در رنگ های مختلف روشن پیدا کنید. همچنین در طرح های مختلف و شگفت انگیزی مانند ماه ، ستاره ، اشکال هندسی ، حیوانات ، گل ، کارتون و بسیاری دیگر که وجود دارد. در صورتی که شما لباس های خود و کودکتان را در کمدی  به اشتراک میگذارید ، استفاده از این رخت آویزهای رنگی برای شما بسیار راحت خواهد بود. آنها به شما کمک می کنند خیلی سریع لباس خود را از لباس کودک متمایز کنید. هنگام استفاده از موادی که برای چوب لباسی مخصوص بچه ها استفاده می شود ، بیشتر آنها از پلاستیک تولید می شوند. این امر باعث دوام بیشتر و در دسترس بودن آنها  با قیمتهای مناسب می شود.

مدل جالباسی مداکس هنگر

چوب لباسی برای شلوار:

شکل خاصی دارد ، زیرا گیره ای دارند ، که روی پای شلوار بسته می شود. این باعث می شود شلوار به صورت عمودی آویزان شود و از فرم ناخوشایند آنها جلوگیری شود. در صورت نداشتن چوب لباسی مخصوص شلوار ، ممکن است از نوع معمولی نیز بتوانید استفاده کنید. کافی است شلوار را روی نوار افقی آن آویزان کنید.

رخت آویز دامن:

به طور معمول این مدل دارای گیره هستند. این گیره ها دور کمر را محکم می کند. به لطف آن ، دامن های شما چین و چروک را در کمد لباس شما نمی گیرند.

رخت آویز کت:

این نوع چوب لباسی ها برای محافظت از کت و کت و شلوار شما در نظر گرفته شده است ، بنابراین آنها محکم و خمیده هستند. برای اینکه کاملاً مناسب کت شما باشند ، آنها در اندازه های مختلفی موجود هستند. به منظور حمایت از شانه های خالی کتهای شما ، این چوب لباسی ها دارای قسمت های گردی هستند.

کراوات

رخت آویز کمربند:

اگر کمربندهای زیادی دارید ، به این چوب لباسی کمربند نیاز خواهید داشت. آنها به قلاب مخصوصی مجهز شده اند که از آن سگک های کمربند به صورت عمودی آویزان می شوند.

رخت آویز برای کراوات:

کراوات لوازم جانبی اجباری برای هر تاجر و بعضی مواقع برای زنان بازرگان نیز است. این افراد قطعاً از این نوع آویزها برای ذخیره صحیح اتصالات بی شمار خود برخوردار هستند. به لطف نوار عمودی با قلاب های کوتاه ، ممکن است گردنبندهای خود را نیز بتوانید آویزان کنید.

چوب لباسی پلاستیکی مداکس هنگر

بسته به ماده ای که برای تولید آنها استفاده می شود ، مردم از این نوع چوب لباسی استفاده می کنند:

 سیمی :

آنها برای پیراهن ها و پیراهن های نازک استفاده می شوند. مزیت آنها این است که ارزان هستند و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند. با این حال ، آویزهای سیم نازک و ضعیف هستند و نمی توانند وزن لباس را به طور مساوی   توزیع کنند. وبدلیل نازکی خیلی زود حالت خود را از دست میدهند.این فلز ممکن است منجر به تغییر رنگ پارچه یا زنگ زدگی شود

چوب لباسی پلاستیکی :

بزرگترین مزیت آنها این است که بادوام و ارزان قیمت هستند. مردم از آنها برای هر لباسی به جز لباس های سنگین تر و حجیم تر استفاده می کنند. آنها نمایانگر گزینه بهتری نسبت به چوب لباس سیمی هستند. چوب لباسی پلاستیکی،  راحتی و پرکاربردی را ترکیب می کند. آنها در انواع رنگ و اشکال موجود هستند. علاوه بر این آنها تنوع را در کمد شما به ارمغان می آورند. این نوع به خصوص برای پیراهن و بلوز مناسب است. با این حال ، توجه داشته باشید که به دلیل ماهیت موادی که ساخته می شوند ، اگر لباس های سنگین مانند کت و شلوار جین را آویزان کنید ، به راحتی تغییر شکل می شوند.

چوب لباسی چوبی :

مزیت آنها این است که آنها پایدار ، بی انتها ، ظریف هستند. هیچ چیز بهتر از چوب لباسی چوبی برای کمد شما وجود ندارد. آنها نمایانگر یک انتخاب کلاسیک هستند. در مقایسه با گونه های دیگر ، از نظر وزن مقاومت بیشتری دارند. علاوه بر این لباس ها را از چروک محافظت می کند. مدل های ضخیم و خمیده برای نگهداری لباس و کت مناسب هستند.

چوب لباسی از جنس پارچه :

آنها بسیار ظریف و در اندازه کوچک هستند ، بنابراین باید از پارچه های ظریف استفاده شود. این چوب لباسی می تواند به شما کمک کند تا لباس و کت و شلوار یا لباس زیر پارچه های گران قیمت مانند ابریشم یا توری را در خود جای دهید. به لطف پوشش آنها از ساتن یا کتانی ، آنها اجازه پوشیده شدن پارچه را نمی دهند.

بنابراین ، آیا شما این همه نوع چوب لباسی را در کمد خود دارید؟ همانطور که می بینید ، امروزه تمام ابزارهای لازم  برای ذخیره سازی کامل لباس های خود را دارید. و میتوانید کمد خود را با انواع مختلفی از چوب لباسی مجهز کنید.

کاربرد چوب لباسب مداکس هنگر

انواع چوب لباسی مداکس هنگر

کاربرد چوب لباسب مداکس هنگر

راهنمای خرید بهترین چوب لباسی (انواع و قیمت)

یک چوب لباسی برای تقلید از شکل شانه های شما طراحی شده است و وقتی که لباس بر روی بدن شما نیست، آن ها را به حالت بدن شما نگه می دارد. اگر چوب لباسی های شما همچنان از همان مثلث های سیمی قدیمی هستند، به راحتی می توان گفت لباس های شما مدت هاست که در این حالت از شما متنفر هستند!

ما تقریبا هر روز از رخت آویز برای آویز کردن انواع مختلف لباس هایمان استفاده می کنیم اما اینکه چرا اکثرا به نوع چوب لباسی توجه نمی کنیم، در نوع خود بسیار جالب است.

اگر چه آویز کردن لباس ها بر روی هر نوع آویزی آسان است اما زمانی که متوجه شوید بهترین رخت آویز می تواند لباس های شما را در فرم بهتری حفظ کند، قطعا برای خرید یک چوب لباسی متناسب با لباس های خود اقدام می کنید.

چوب لباسی و کاربرد آن

در کمد لباس های خود را که باز کنید، احتمالا همه ی لباس های شما با فرم ها و جنس های متفاوت بر روی چوب لباسی های فلزی یا پلاستیکی قدیمی که معمولا در هنگام خرید و یا تحویل از خشکشویی به مشتری ارائه می شوند، آویزان شده اند. درواقع مقصر این موضوع که بعد از گذشت مدتی، لباس هایمان چروک، چین دار و بد فرم می شوند و یا حتی نخ کش شده و ظاهر نازیبایی پیدا می کنند، خود ما هستیم.

ما بدون توجه به نوع لباس و نوع آویز مناسب برای آن، بعد از یک روز پر مشغله ی کاری و یا بعد از یک مهمانی طولانی، تنها یک رخت آویز خالی از داخل کمد لباس هایمان را پیدا کرده و بدون در نظر گرفتن عواقب آن، لباس هایمان را بر روی آن آویزان می کنیم.

در حقیقت آنها نه تنها ابزاری برای آویزان‌ کردن لباس ‌های ما هستند بلکه نقش محافظت‌ کننده از حالت و فرم لباس ها را نیز برعهده دارند.

انواع چوب لباسی

رخت آویز ها در انواع شکل و اندازه و البته جنس وجود دارند که افراد مختلف بسته به نیاز خود، از انواع آن ها خریداری می نمایند. توجه کنید که لباس های مختلف بایستی براساس نوع و جنس بر روی چوب لباسی مخصوص به خود آویزان شوند تا حالت آن ها حفظ شده و بعد از گذشت مدتی فرم و شکل اولیه خود را از دست ندهند.

 بر اساس جنس

براساس جنس آن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشد:

-پلاستیکی

– فلزی

– چوبی

-چوب لباسی پلاستیکی:

همانطور که از نام آن نیز پیداست از جنس پلاستیک بوده و معمولا بسیار شل و ول هستند و عمر کوتاه تری نیز دارند. اگر چه این نوع از رخت آویز ها قیمت ارزان تری نسبت به سایر چوب لباسی ها دارند اما کیفیت پایینی داشته تقریبا در اکثر اوقات یکبار مصرف می باشند.

-رخت آویز های پلاستیکی برای حفظ شکل لباس شما که طول عمر لباس را طولانی می کند، ایده آل نیستند.

-رخت آویز های پلاستیکی اغلب مستعد لغزش لباس هستند.

-رخت آویز های پلاستیکی به احتمال زیاد در رنگ ها و سبک های زیادی وجود دارند که اغلب ظاهر نازیبایی را برای کمد لباس شما ایجاد می کنند و هماهنگی کمتری را با دیگر وسایل پیدا می کنند.

چوب لباسی چوبی مداکس هنگر

چوب لباسی فلزی مداکس هنگر

 فلزی:

چوب لباسی فلزی یکی دیگر از انواع چوب لباسی ها هستند که از سیم های فلزی و یا استیل ساخته شده اند. این نوع از رخت آویز لباس ها قیمت بیشتری نسبت به رخت آویز های پلاستیکی دارند.

-رخت آویز های فلزی نسبت به فشار های وارد شده توسط لباس پایدار بوده و این می تواند باعث خم شدن آویزهای سیم آن ها شده و در نتیجه طول عمر آن ها را کاهش دهد.

-چوب لباسی های فلزی برای حفظ و نگهداری طولانی مدت ایده آل نمی باشند.

-رخت آویز های فلزی معمولا در طولانی مدت زنگ می زنند که هم عمر آن ها را کوتاه می کند و هم می تواند به لباس های شما آسیب برساند.

-این رخت آویز ها معمولا به دلیل صاف و صیقلی بودن، باعث لیز خوردن لباس از روی آن ها می شود.

 چوبی:

رخت آویز چوبی یکی دیگر از انواع رخت آویز ها است که معمولا بهترین نوع آن ها نیز می باشد. چوب لباسی های چوبی اگر چه قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند اما کیفیت بهتری نیز داشته و می توانند هزینه های پرداختی شما را در طولانی مدت جبران نمایند.

-رخت آویزهای چوبی معمولا بسیار محکم تر از دو نوع قبلی بوده و به راحتی خم نخواهند شد که این موضوع می تواند باعث سالم نگه داشتن ساختار لباس شما شود.

-رخت آویزهای چوبی طول عمر بیشتری دارند و در نتیجه ارزش بهتری دارا می باشند.

-نوع چوبی آن اغلب طراحی قوی تری داشته که امکان ذخیره وسایل سنگین تر همچون پالتوهای زمستانی، کاپشن و شلوار جین و … را فراهم می کند.

چوب لباسی های چوبی نسبت به آویزهای سیمی (فلزی) و پلاستیکی بسیار زیباتر به نظر می رسند.

-رگال چوبی از ویژگی های طراحی ویژه حمایت می کنند. به طور مثال در انواع این رخت آویز ها، شکاف هایی وجود دارند که لباس را با بند نگه می دارند و از چروک و یا بد فرم شدن لباس ها جلوگیری می کند.

نکته قابل توجه در خرید آن است که دقت کنید رخت آویز چوبی نیز انواع مختلفی داشته و در هنگام خرید بایستی هم نوع چوب مصرفی در آن و هم کیفیت طراحی آن مورد توجه قرار گیرد. چرا که به لحاظ منطقی، چوب سخت تر مورد استفاده در ساخت چوب لباسی، استحکام و دوام بهتری خواهد داشت.

همچنین دقت کنید که چوب لباسی های چوبی ساده و ضخیمی وجود دارند که از انواع ضخیم آن ها برای پالتو ها، کت ها، کاپشن ها و یا حتی شلوار های پشمی کاربرد دارند.

 

یکی از شرکت های ایرانی معتبر در زمینه ی ساخت انواع جالباسی، چوب رختی و رگال شرکت مداکس هنگر است. همه ی محصولات تولید شده توسط مداکس هنگر با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستند.

CafeSeo بازدید : 110 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

کاربرد های چوب لباسی چوبی چیست؟

در این مطلب میخواهیم در مورد چوب لباسی چوبی بخوانیم. چوب لباسی چوبی از آن دسته چوب لباسی هایی است که همواره مورد استفاده قرار میگیرد زیرا دوام بالایی دارند و میتوان تا مدت ها از آن ها استفاده کرد. چوب لباس های چوبی نقش بسیار مهمی در نظم بخشیدن به کمد لباس ها دارند، با استفاده از چوب لباسی چوبی لباس ها فرم خود را حفظ میکنند و به راحتی در دسترس قرار میگیرند. چوب لباسی چوبی انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

 

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

 

انواع چوب لباسی چوبی

 

چوب لباسی چوبی دیواری

 

چوب لباسی چوبی دیواری در فضاهای همچون ورودی خانه ها در نظم دهی به لباس ها یا وسایل کوچکی که همراه دارید بسیار موثر است. لباس هایی همچون پالتو، کت، چادر، بارانی یا وسایلس همچون چتر و کیف که در هر بار بیرون رفتن باید در دسترستان باشند. همچنین در خانه هایی که کمد به اندازه کافی برای نظم دهی به لباس ها وجود ندارد میتوان با نصب رخت آویز چوبی روی دیوار اتاق لباس های اضافه را آن جا قرار داد. چوب لباسی چوبی به کمک چندین پیچ و مهره باید به دیوار متصل شود، دقت کنید که چوب لباسی به درستی به دیوار متصل شود زیرا ممکن است با قرار دادن لباس های بیشتر و سنگین شدن از جا کنده شود. امروزه از چوب لباسی چوبی نه تنها برای قرار دادن لباس ها استفاده میشود بلکه طراحی های خلاقانه و بسیار منحصر به فرد آن ها باعث شده که جنبه تزییناتی نیز داشته باشند و در طراحی دکوراسیون منزل جایگاه ویژه ای داشته باشند.

 

چوب لباسی چوبی درختی

چوب لباسی درختی یا ایستاده چند شاخه ابزار کارآمدی برای مرتب کردن لباس های شماست. ایده ی طراحی چوب لباسی چوبی درختی از درختان پاییزی گرفته شده است که شاخ و برگ آن ها ریخته است و تنها شاخه ها باقی مانده است. بعضی از آنها درختی را از درخت های هرس شده میسازند اما از آنجایی که دیدن این صحنه برای افراد طبیعت دوست چندان خوشایند نیست چوب لباسی درختی را از جنس فلز یا پلیمر می سازند. چوب لباسی های درختی که از جنس فلز هستند با رنگ متالیکی پوشش داده میشوند که در فضاهایی مثل حمام  که رطوبت آن ها بالا است نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند و نمای هنری زیبایی به فضا میدهند . ضخامت شاخه ها  و تعداد آن ها متفاوت است. بعضی از چوب لباسی های درختی به گونه ای طراحی شده اند که وقتی هیچ لباسی روی آن ها نیست مانند یک درخت زیبا و دکوراتیو جلوه گری میکنند و فضای کافی نیز برای قرار دادن لباس در اختیارتان قرار میدهند.

 

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

 

فواید استفاده از چوب لباسی چوبی

چوب لباسی چوبی  بر خلاف سایر چوب لباسی ها مقاومت بالایی دارد و مناسب ترین گزینه برای لباس های سنگینی چون پالتو و کت ها است زیرا این نوع چوب لباسی خم نمی شوند و نمی شکنند. سطح صاف و زیبای این چوب لباسی ها به بافت لباس ها آسیب نمی رساند و از چروک شدن لباس ها جلوگیری میکنند. همچنین استفاده از این چوب لباسی ها باعث میشود حالت لباس ها به خوبی حفظ شود، یعنی ایده آل ترین چوب لباسی همین چوب لباسی چوبی است. البته باید بگوییم که قیمت این نوع چوب لباسی نیز نسبت به چوب لباسی هایی از جنس فلز و پلاستیک بیشتر است همانطور که مزیت های آن بیشتر است. انتخاب کلاسیک یعنی خرید چوب لباسی چوبی زیبا و ظریف. نمونه هایی از چوب لباسی چوبی که ضخامت بیشتری دارند بهترین گزینه برای نگهداری از کت ها و پالتو ها هستند.

از دیگر ویژگی های چوب لباسی چوبی آن این است که چون از چوب های طبیعی ساخته میشوند متفاوت از سایر نمونه ها هستند و همین باعث شده که استحکام بیشتری داشته باشند. چوب لباسی چوبی زیبا با یک روکش نیز پوشانده میشود، دلیل استفاده از این پوشش در ساخت آن ها هم بالا رفتن استحکام چوب لباسی است و هم اینکه رطوبت را به خود جذب نکنند و تا مدت ها سالم بمانند.

همچنین با شیار هایی که روی این نوع چوب لباسی ایجاد شده است میتوان لباس های مجلسی بند دار را روی آن ها قرار داد تا از چروک شدن و آسیب به بافت پارچه آن هاجلوگیری شود. دامن ها نیز از لباس هایی هستند که باید آویزان شوند تا همواره صاف و زیبا باقی بمانند، پس دامن ها را نیز میتوان به این چوب رختی ها آویزان کرد. معمولا نواری از جنس روبان برای آویزان کردن دامن ها در لایه داخلی لباس دوخت میشود. از قسمت پایینی چوب لباسی نیز میتوان استفاده کرد، به طور مثال میشود شلوار یا کراوات ها را آن جا قرار داد . بعضی از چوب لباسی های از جنس چوب قلاب چرخان دارند که  آویزان کردن و برداشتن لباس ها از کمد را آسانتر میکنند.

چوب لباسی چوبی-مداکس هنگر

خرید چوب لباسی چوبی

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین چوب لباسی ها میتوانید به شرکت های معتبر ایرانی که در این زمینه فعالیت میکنند اعتماد کنید. یکی از شرکت های صاحب نام و با سابقه در زمینه ی انواع چوب رختی، چوب رختی ایستاده، چوب رختی دیواری، چوب رختی بچگانه، چوب رختی چند شاخه یا درختی، چوب رختی پلاستیکی و فلزی، رگال و … به تعداد دلخواه، شرکت مداکس هنگر می باشد. این شرکت با در نظر گرفتن نیاز داخلی اقدام به تولید انواع چوب رختی کرده است. پس از کاهش نرخ ارز و به دنبال آن تحریم هایی که باعث محدودیت در ثبت سفارش کالاهای وارداتی شد، این شرکت تصمیم گرفت طراحی و تولید انواع چوب لباسی را بر عهده بگیرد تا هم در کاهش خروج ارز از کشور اقدام مثبتی انجام داده باشد و هم باعث خود کفایی در این زمینه و کاهش نیاز به واردات کالاشده باشد. شما نیز می توانید با استفاده از کالا های ایرانی و اطمینان به تولید کنندگان داخلی به تحقق اهداف این شرکت کمک کنید.

CafeSeo بازدید : 25 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

حتما شما نیز میدانید که چوب رختی چیست و چه کاربردی دارد. در این مطلب میخواهیم در رابطه با انواع چوب رختی و کاربرد آن ها بخوانیم. چوب رختی ها وسیله های کوچک اما دوست داشتنی هستند که با وجود آن ها کمد لباس ها همیشه مرتب، بدون چروک و سالم می مانند. بدون وجود چوب رختی ها هیچگاه نمی توانستیم لباس هایمان را به سادگی ساماندهی کنیم. وجود چوب رختی یکی از ملزومات هر منزلی است قطعا در خانه ی شما نیز انواعی از چوب رختی ها وجود دارد که همگی برای آویزان کردن لباس ها وسایل از آن ها استفاده میکنید، در این مطلب سعی خواهیم کرد که انواع آن ها را معرفی کنیم و همچنین کاربرد های آن ها را نیز عنوان کنیم.

فروش چوب رختی-مداکس هنگر

انواع چوب رختی و کاربرد آن ها

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از این وسیله ی کاربردی وجود دارد که هم از نظر شکل و ظاهر و هم از نظر متریال به کار رفته در آن ها متفاوت از هم هستند. چوب رختی ها ممکن است فلزی، پلاستیکی یا چوبی باشند و ویژگی هر کدام از آن ها با هم متفاوت است. معمولا چوب رختی های پلاستیکی بیشترین استفاده را در منازل ما دارند پس ما نیز در ابتدا این نوع چوب لباسی را بررسی میکنیم:

چوب رختی پلاستیکی: یکی از رایج ترین چوب رختی هایی است که در همه جا به چشم میخورند این نوع چوب رختی دو بازو زاویه دار که شبیه به فرم شانه انسان است دارند و یک میله در وسط آن ها برای آویزان کردن شال یا شلوار قرار داده شده است. چوب رختی پلاستیکی خود به دو دسته نرم و خشک تقسیم میشود، چوب رختی پلاستیکی نرم اگر چه در برابر فشار مقاومت بیشتری دارد و به سختی می شکند اما ممکن است پس از مدتی استفاده حالت خود را از دست بدهد و خم شود. پس بهتر است برای لباس های سبک همچون پیراهن های مردانه و زناته، مانتو، شومیز ها و بلوز های زنانه، دامن و … مورد استفاده قرار گیرد زیرا اگر لباس های سنگین همچون کت و شلوار، پالتو، بارانی و … به این چوب رختی ها آویزان کنید چوب رختی تحمل وزن آن ها را ندارد و خم میشود و ممکن است لباس از روی آن ها بیفتد. چوب رختی های پلاستیکی خشک نیز کاربرد مشابهی دارد با این تفاوت که این نوع، در برابر فشار تحمل چندانی ندارند و خیلی زود میشکنند. البته باید گفت به خاطر قیمت مناسب این جنس، همواره طرفداران خود را دارد که به تعداد بالا از این نوع چوب رختی خریداری میکنند و مشکل شکستن آن ها را با چوب رختی نو حل میکنند.

فروش چوب رختی-مداکس هنگر

چوب رختی چوبی: زیبایی این چوب رختی ها به خاطر استفاده از چوب طبیعی در ساخت آن هاست، این نوع چوب رختی بسیار خوش ساخت و خوش تراش هستند و نسبت به سایر چوب رختی ها مقاومت بیشتری در برابر تحمل وزن لباس های سنگین دارند. بازو های این نوع چوب رختی به شکل سر شانه انسان تراش خورده اند که باعث میشوند فرم لباس به خصوص کت و شلوار ها و پالتو های سنگین به هم نریزد. طول عمر این نوع چوب رختی بیشتر از نوع فلزی و پلاستیکی است. در هنگام ساخت چوب رختی چوبی با یک لایه محافظ پوشش داده میشوند که هم در برابر رطوبت نفوذ ناپذیر باشند و هم مدت بیشتری سالم بمانند. بعد خاطر استفاده از چوب در طراحی این مدل چوب رختی، لایه ی محافظ، طول عمر و زیبایی بیشتر قیمت شان نیز بالاتر است.

چوب رختی فلزی: نسبت به چوب رختی پلاستیکی مقاومت بیشتری دارند و سطح صاف این نوع چوب رختی از بافت لباس ها محافظت میکند و باعث میشوند که لباس ها کمتر چروک شوند و کمتر به اتو زدن احتیاج پیدا کنند. ایرادی که به این نوع چوب رختی ها وارد است این است که اگر از سیم های فلزی نازک در ساخت آن ها استفاده شده باشد ممکن است بعد از مدتی دفرمه شوند و شکل اصلی خود را از دست بدهند( مانند چوب رختی هایی که در خشکشویی ها به همراه لباس به شما تحویل داده میشود) و لباس ها از روی ان ها لیز میخورد اما اگر از جنس های با کیفیت در ساخت آن ها استفاده شده باشد برای اویزان کردن لباس های سنگین مناسب هستند. قیمت این نوع جالباسی ما بین پلاستیکی و چوبی است، یعنی قیمت چندان بالایی ندارند.

فروش چوب رختی-مداکس هنگر

چوب رختی گیره دار:  برای آویزان کردن لباس های شب و دامن ها میتوان از این نوع استفاده کرد. دامن ها و لباس های شب مجلسی را نمی توان خیلی شسشتشو داد یا اتو کرد پس آویزان کردن درست آن ها بسیار اهمیت دارد، میتوان به کمک بند های روبانی که در لایه داخلی این لباس ها دوخته شده است آن ها را به چوب رختی گیره دار آویزان کرد.

چوب رختی بچگانه

ابزار هایی که مخصوص نگهداری از لباس بچه ها هستند طراحی های متفاوت و رنگ لعاب دار تری دارند، عروسکی و کودکانه هستند و برای مرتب سازی و جلوه بیشتر به کمد لباس های کودک نقش مهمی ایفا میکنند. از دو جنس چوبی یا پلاستیکی ساخته میشوند و شما میتوانید با توجه به جنسیت کودک و تم اتاق چوب رختی ها را انتخاب کنید.

فروش چوب رختی-مداکس هنگر

خرید چوب رختی

در سال های اخیر با وجود تحریم ها و کاهش نرخ ارز تولید کنندگان ایرانی بیشتر به فکر تولید محصولات داخلی افتاده اند. با این کار هم به صنعت و اقتصاد کشور رونق  می بخشند و هم با به خود کفایی رسیدن، میزان نیاز به واردات را کاهش دهند همچنین زمینه ی اشتغال جوانان ایزانی را فراهم میکنند شما میتوانید با خرید از محصولات ایرانی در راه رسیدن به اهداف این شرکت ها گام بزرگی بردارید. چوب رختی ها و جالباسی و رخت آویز ها جزو محصولاتی هستند که در چند سال گذشته توسط شرکت های ایرانی با بالاترین کیفیت طراحی و تولید میشوند. یکی از شرکت های ایرانی معتبر در زمینه ی ساخت انواع جالباسی، چوب رختی و رگال شرکت مداکس هنگر است. همه ی محصولات تولید شده توسط مداکس هنگر با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستند.

CafeSeo بازدید : 27 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

نکات مهم در سرویس خواب ترکیه ای

در طراحی اتاق خواب با انواع مختلفی از دکوراسیون ها برای چیدمان اتاق مواجه می شویم و این موضوع انتخاب ما از وسایل اتاق خواب را کمی دشوار می کند.

ولی در این ارتباط افراد در بیشتر اوقات نسبت به سلیقه های شخصی خود دکوراسیون داخلی اتاق را از قبیل جنس و رنگ وسایل مورد نظر تهیه می کنند و از جمله وسایلی که در اتاق خواب از اهمیت بیشتری برخوردار است سرویس خواب است که یکی از مهم ترین بخشی است که در خرید آن معیار های زیادی را در نظر گرفت و در این بخش به معرفی و همچنین مقایسه مدل سرویس خواب ترکیه ای و مدل سرویس خواب ایرانی می پردازیم.

 

سرویس خواب ترکیه

تفاوت جنس متریال سرویس خواب ترکیه درمقایسه با سرویس خواب ایرانی

معمولا اتاق های خواب ایرانی از ابعاد و اندازه کوچکتری قرار دارند پس در امر چیدمان این اتاق خواب باید خلاقیت به خرج داد تا اتاقی کاربردی و زیبا را برای خود در پیش داشته باشید و هر روز مدل های جدیدی از سرویس خواب تولید می شود.

معمولا در بین سرویس خواب ها، سرویس خواب ترکیه نیز از طرفداران زیادی به همراه است زیرا در قدم اول به خاطر این که با انواع مدل های مدرن در دسترس قرار دارد و روز به روز بر زیبایی دکوراسیون اتاق خواب را تا حد زیادی شکیل می کند و اتاق خواب باید به گونه باشد که چیدمان مورد نظر به شکلی باشد که در کنار زیبایی ظاهری، دارای محیطی دلنشین و آرامش بخش باشد.

در انتخاب نوع سرویس خواب معمولا یک قسمتی از افراد هستند که قیمت فقط ملاک اصلی آن ها می باشد ولی قسمتی دیگر از افراد نیز کیفیت و جنس سرویس خواب برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است و این افراد حاظر هستند حتی قیمت بیشتری نسبت به افراد دیگر بپردازند ولی کیفیت وجنس وسیله خریداری شده از نوع بهترین بهترین باشد تا بعد از خرید با خیال راحت استفاده کنند.

 

سرویس خواب ترکیه

در تفاوت جنس و متریال سرویس خواب ترکی و سرویس خواب ایرانی باید این نکته را در نظر بگیریم که جنس استفاده شده در سرویس خواب بیشتر موارد ام دی اف می باشد ولی در تفاوت آن می  توانیم بگوییم که جنس ام دی اف نیز متفاوت است.

و در بین خریداران مدل سرویس خواب ترکیه ای را بیشتر مورد توجه قرار می دهند زیرا هم از کیفیت بهتری برخوردار است و همچنین از شکلی و ظاهری زیبا قرار دارد ولی در سرویس خواب های ایرانی نیز از جنس متریالی که مورد استفاده واقع می شود به صورت تمام چوب که از جنس روکش طبیعی چوب، روکش چوب گردو و همچنین روکش چوب بلوط ها ساخته می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

 انواع مدل در سرویس خواب ترکیه ای

دکوراسیونی که برای اتاق خواب های ایرانی و ترکیه ای در نظر گرفته اند از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا نحوه چیدمان وسایل باید به شکلی باشد که از لحاظ فضا از کمترین فضا را اشغال کند تا وسایلی دیگری که در کنار سرویس خواب باید در اتاق جای بگیرد ممکن باشد.

معمولا سرویس خواب ترکیه از مدل هایی تشکیل شده است که با ایجاد کشو در زیر تخت و ساخت درآور های مناسب با فضای اتاق و همچنین شلف های متناسب با دکوراسیون، از جمله مدل هایی از سرویس خواب ترکیه ای می باشد که در یک اتاق خواب از آن استفاده می شود.

معمولا مدل های اتاق ترکیه ای به گونه ای می باشد که با استفاده از کاغذ دیواری های جدید و فانتزی که از طرفداران زیادی به همراه است از این طریق می توان مدل اتاق سرویس خواب ترکیه ای را به طرز دلخواهی با تغییرات اساسی از شکل زیبایی در آورد.

دلایل پر طرفدار بودن سرویس خواب ترکیه ای

اگر بخواهیم دکوراسیون اتاق های ترکیه را با دکوراسیون اتاق ایرانی باهم مقایسه کنیم به این نکته می رسیم که در اتاق خواب های ترکیه ای همیشه وجود پنجره و همچنین با ابعاد بزرگتر را از بزرگترین ملاک های یک اتاق خواب می دانند و اهمیت زیادی برای این موضوع دارند تا دکوراسیون اتاق خود را از نوع بهترین دکوراسیون بسازند.

 

سرویس خواب ترکیه

به دنبال آن استفاده از پرده های ساده و شیک به رنگ روشن برای پنجره های خود انتخاب می کنند زیرا می خواهند اتاق خواب خود از بیشترین نورپردازی ممکن همراه باشد تا اتاقی دلنشین و باب میل برای خود داشته باشند.

البته شایان به ذکر است که نورپردازی در اتاق ها از جمله مهم ترین بخش هایی هست که باید توجه بیشتری به آن داشت زیرا اگر اتاق خوابی از نورپردازی کم باشد هر چقدر هم وسایل آن از نوع بهترین جنس باشد عاری از فضایی دلنشین در این محیط می شود پس نور پردازی در اتاق خواب از مهم ترین بخش هایی می باشد که دکوراسیون اتاق را تا حد زیادی دلنشین می کند.

از دلایل پر طرفدار بودن سرویس خواب ترکیه ای می توان گفت که به دلیل این که از جنس و کیفیت بسیار بالایی ساخته شده اند و کسانی که در مرحله اول از مدل سرویس خواب ترکیه ای استفاده کرده اند رضایت خود را از این وسیله جلب کرده اند و این امری مهم است که طرفداران زیادی را برای این مدل از سرویس خواب ها به بار می آورد.

بهترین طرح و مدل در سرویس خواب ترکیه ای

در بررسی این که مدل سرویس خواب ترکیه ای معمولا به چه شکل های می باشد باید بگوییم که سرویس تخت خواب ترکیه ای نیز مثل سرویس های خواب دیگر از انواع مختلفی از مدل ها در سطح بازار وجود دارد ولی مدل ام دی اف سرویس خواب ترکیه ای بیشترین طرفدار را دارد.

 

سرویس خواب ترکیه

مقایسه سرویس خواب ترکی با ایرانی از لحاظ قیمت

در بررسی این که سرویس های خواب ترکیه ای با ایرانی از لحاظ قیمت در چه بازه ای قرار دارد، قیمت های سرویس خواب نیز مثل وسایل دیگر با توجه به جنس و کیفیت آن ها مشخص می شود و هر چه قدر دارای کیفیت بهتری باشند قیمت آن ها روند افزایشی را در پیش خواهد داشت که در این میان سرویس های خواب ترکیه ای بنا به دلیل این که از طرفداران زیادی زیادی برخوردار است و گرایش زیادی از افراد نسبت به این مدل را دارد قیمتی بیشتر نسبت به سرویس خواب ایرانی دارد.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 28 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب سرویس خواب عروس

در بین سرویس خواب های موجود در سطح بازار، سرویس خواب عروس از اهمیت زیادی برخوردار است. و باید در جنس خریداری شده دقت لازم را به همراه داشته باشید تا سرویس خواب انتخابی شما از طول عمر مناسب نیز برخوردار باشد از نکات دیگری که در انتخاب سرویس خواب عروس مد نظر است.

انتخاب بر اساس اندازه مناسب و همچنین بر اساس ارتفاع خوب مشخص می شود و در حین خرید این معیار ها را باید به خوبی در نظر بگیرید که با ورود به عرصه سرویس خواب های عروسی از انواع مختلفی از آن ها برخورد می کنید که نسبت به سلیقه افراد می توان از هر کدام خریداری کرد و در اتاق عروس خود مورد استفاده قرار دارد.

سرویس خواب عروس

مقایسه کلی سرویس خواب عروس با سرویس خواب های معمولی

معمولا تخت خواب را به گونه ای در نظر می گیرند که با هر بار استراحت بر روی بر روی آن ها احساس خستگی نداشته باشید، هر یک از تخت خواب ها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که طراحان این نوع از وسایل اتاق نشیمن را در معرض دید مصرف کننده قرار می دهند تا با در نظر گرفتن نوع مختلف از سرویس تخت خواب را برای خود خریداری کنند.

عمدتا تخت خواب از نوع بهترین جنس به شکلی است که ارتفاعی ۴۰ سانت از کف زمین را داشته باشد.زیرا در این صورت به راحتی می توان از آن اسفاده کرد و در کنار آن در نظافت بخش پایینی تخت خواب دچار مشکلی نشوید.

در انتخاب سرویس خواب عروس این موارد گفته شده را باید در نظر داشته باشید تا سرویس خواب خریداری شده از معیار های گفته شده برخوردار باشد تا نوع انتخاب از جنس بهترین انتخاب باشد.در حین خرید سرویس خواب می توانید بر روی لبه تخت خواب بشینید و ارتفاع آن را در نظر بگیرید که باید به شکلی باشد.

وقتی کف پای خود بر روی زمین قرار گرفت زانو های شما از زاویه ۹۰ درجه را در پیش داشته باشند و این نوع ارتفاع تخت خواب بهترین ارتفاع را در پیش دارد و در سرویس خواب مناسب به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که تشک مورد نظر باید به گونه ای باشد که با هر بار نشستن بر روی آن بیشتر از ۷ سانتی متر به داخل فرو نروند و باید سفتی خود را حفظ کنند تا در خواب بلند مدت از ناحیه ستون فقرات مشکلی را به جود نیاورند.

ولی یک سرویس خواب معمولی این ویژگی های گفته شده را ندارد و به این خاطر است در سرویس خواب معمولی نمی توان همه این ویژگی های گفته شده را یافت کرد.

سرویس خواب عروس

مقایسه سرویس خواب عروس بامعمولی  از لحاظ قیمت

معمولا خرید سرویس خواب عروس به شکلی می باشد که در سطح بازار به راحتی می توان یافت کرد. زیرا خریداران این قسمت از سرویس خواب قشر جوان می باشند اکثرا مورد استقبال زیادی از افراد واقع می شود.

در خرید نیز باید محلی که سرویس خواب را از آن می خرید رنج قیمتی بیشتری نسبت به محل های دیگر نداشته باشد البته سرویس خواب ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام از آن ها به دلایل از امکانات و زیبایی و همچنین طراحی که در آن ها تولید شده است قیمت متغیری را پیش دارند.

در بررسی قیمت این سرویس خواب باید بدانید که از این مدل ها تخت خواب های چوبی در الویت گران قیمت ها هستند و همچنین بعد از مدل چوبی مدل ام دی اف می باشد که از قیمت بیشتری همراه است که قبل از خرید تخت خواب باید این مطلب را در نظر بگیرید که اگر می خواهید سرویس خواب عروس ارزان را خریداری کنید.

مدل چوبی و ام دی اف به دردتان نمی خورد و در این صورت باید از مدل های آهنی را مورد بررسی قرار دهید که نسبت به مدل های دیگر از رنج قیمتی برخوردار هستند و در مدل های آهنی از هیچ ظرافتی کار نشده اند و زیبایی آنچنانی را ندارند بنا بر این دلیل از قیمت کمتری برخوردار هستند و در بررسی سرویس خواب معمولی از لحاظ قیمت باید بگوییم که سرویس خواب های معمولی بنا به دلایلی که در طراحی آن ها از پیچیدگی ها و همچنین ظرافت خاصی استفاده نمی کنند از قیمت کمتری نسبت به سرویس خواب عروس دارند.

تفاوت طراحی در سرویس خواب عروس با سرویس خواب معمولی

در سرویس خواب های عروس از طراحی های مختلفی استفاده شده است که زیبایی این نوع از سرویس خواب را دو چندان می کند  و از مدل های خاصی که که می توان برای سرویس خواب عروس مثال زد مدل چوبی و ام دی اف است که از ظزافت و کنده کاری خاصی نسبت به سرویس خواب معمولی ساخته شده است که سرویس خواب معمولی بیشتر به صورت ساده موجود هستند.

 

سرویس خواب عروس

بهترین طرح و مدل برای سرویس خواب عروس 

این سرویس خواب را به شکلی ساخته اند که در کنار کیفیت و بهترین جنسی که همراه دارد. همچنین از زیبایی برخوردار باشد تا هر زوجی که برای خرید سرویس خواب اقدام می کنند سرویس خواب مورد نظر همه ویژگی هایی که افراد در نظرفته را داشه باشند و جواب گوی خواسته افراد از این نوع سرویس خواب ها باشند.

زیرا در این شرایط در حین انتخاب زوج ها به شکلی است که بیشترین معیار برایشان زیبایی و ظرافت تخت خواب است که متشکل از بهترین مدل های ممکن باشد تا دکوراسیون منزل خود را به شکلی دلخواه درست کنند.

و در این خصوص تولید کنندگان سرویس تخت خواب همه این معیار ها و خواسته هایی که افراد از این نوع سرویس خواب را دارند تا حد زیادی برطرف کرده اند و سعی شده است تولید این سرویس خواب به گونه ای باشد که باب میل عروس و داماد واقع شود که در این میان مدل هایی از نوع چوبی و ام دی اف بیشترین طرفدار را نسبت به خود دارند زیرا در مرحله اول از جنسی بهتر تشکیل شده اند و در کنار آن ظرافتی خاص دارند که زیبایی دکوراسیون منزلتان را دو چندان می کند.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 29 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

همه چیز درباره سرویس خواب

سرویس خواب ها از جمله وسایلی هستند که نیاز به آن ها در هر منزلی از امری ضروری می باشد زیرا هر منزلی نیاز به محل خواب دارد و سرویس خواب در بین همه ما از مرسومات است و این آنها ها در کنار این که استراحت را برای ما به وجود می آورند در کنار آن شکل و زیبایی خاصی برای دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

معمولا  به صورت گرد، مستطیل، فانتزی عروسکی و کلی از مدل های دیگر دسته بندی می شوند و نسبت به سطح سلیقه افراد در هنگام خرید مشخص می شود بنابراین آنها همچنین از ارتفاع مختلفی برخوردار هستند از جمله بلندی و کوتاهی سرویس خواب ها در دسترس می باشد .

انتخاب از لحاظ ارتفاع برای هر فردی که نسبت به خرید سرویس خواب اقدام می کند می تواند مجزا باشند زیرا در میان افرادی هستند که از قد کوتاه تری برخوردارند و این افراد از سرویس خواب با ارتفاع بزرگ استفاده نمی کنند ولی کسانی که از قد بلندی برخوردارند می تولنند از سرویس خواب با ارتفاع بزرگتر استفاده می کنند.

 

"<yoastmark

در کنار یک سرویس خواب برای استراحت در اتاق خواب وسایل دیگری از جمله آینه، کمد، میز آرایش و دیگر وسایلی که هستند معمولا در کنار تخت خواب قرار می گیرند که در انتخاب آن باید فضای مورد نظر را جوری تنظیم کنید که تمام فضای موجود اشغال نشود و جا برای دیگر وسایلی که در در اتاق خواب باید وجود داشته باشد جای کافی به همراه باشد .

لازم به ذکر است که در خرید سرویس خواب به شکلی است که همه وسایل از جمله تخت خواب، آینه، میز آرایش و … در کنار هم هستند تا در خرید به شکلی باشد که با هم ست شوند و دکوراسیون اتاق خواب بهم نخورد.

مزایای استفاده از سرویس خواب

سرویس خواب از مهم ترین وسیله در بین وسیله های مختلف از دکوراسیون منزل هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا بیشترین وقت را در روی آن سپری می کنیم و به همین دلیل باید در خرید آن دقت لازم داشته باشیم تا مزایای لازم را داشته باشد.

سرویس خواب ها باید از بهترین جنس و بهترین کیفیت ممکن باشند تا در ضمن این که راحتی را در هنگام خواب به ارمغان بیاورند در کنار آن به سلامتی بدن انسان آسیبی نرسانند و اگر از جنس خوبی برخوردار نباشند می توانند آسیب جدی به ستون فقرات وارد کنند.

پس باید در خرید دقت زیادی داشته باشید و برای یک سرویس مناسب ارتفاعی که برای آن در نظر گرفته اند معمولا در حدود ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر می باشد که در این حالت سرویس خواب خریداری شده استاندارد های لازم را دارد.

 

"<yoastmark

نکات مهم در انتخاب سرویس خواب

معمولا به دو صورت تک نفره و دو نفره در دسترس هستند و اگر مجرد باشید که از مدل تک نفره می توانید استفاده کنید و اگر متاهل باشید می توانید از انواع مختلف آن ها که در بازار موجود هست برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

انتخاب باید به گونه ای باشد که در ابعادی مناسب خریداری شود تا هر دو نفر بر روی آن احساس راحتی را به دنبال داشته باشند.و نحوه چیدمان تخت خواب ها به شکلی است که قرار گرفتن قسمت سر بدن در کنار تاج تخت خواب می باشد که مناسب ترین نوع آن است.

در کنار آن نظافت و تمیز کردن تخت خواب ها از جمله عواملی است که باید دقت زیادی داشته باشید تا تخت خواب خریداری شده از ارتفاعی مناسب همراه باشد تا بتوان قسمت های زیرین را به راحتی هر چه تمام تمیز کرد که این ارتفاع معمولا نباید کمتر از ۳۰ سانتی متر باشد تا جارو برقی به راحتی بتواند در زیر آن جای بگیر و عمل نظافت را در پیش داشته باشد.

نوع تشک به کار رفته درسرویس خواب های مختلف

 

"<yoastmark

 

باید در نظر بگیریم که نوع تشک به کار رفته در تخت خواب ها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است که باید یک سری از پارامتر های لازم را داشته باشد و از جمله پارامتر ها این است که تخت خواب مورد نظر نباید به شکلی باشد که با قرار گرفتن بدن در روی آن تشک فرو برود زیرا این کار باعث می شود که بدن فرم مناسبی را نداشته باشد و رابطه مستقیمی با قرار گرفتن نا مناسب اعضای بدن را در پیش دارد که در این صورت می تواند آسیبی جدی به ستون فقرات داشته باشد.

پس سفتی تشک را در مرحله اول قبل از خرید تخت خواب باید به آن دقت داشته باشید در قدم دوم نوع جنس و کیفیتی است که تخت خواب در اختیار دارد زیرا بعد از مدتی استفاده از آن کیفیت تشک مورد نظر کمتر نشود و همه این نکات گفته شده را باید قبل از خرید تخت خواب در نظر داشته باشید تا تشک مناسبی داشته باشید و در کنار آن بهترین را برای خود تهیه کنید و با خیالی آسوده بر روی آن استراحت کنید.

بررسی کیفیت انواع سرویس خواب

بررسی کیفیت سرویس خواب ها به شکلی است که در سطح بازار از انواع مختلفی موجود هستند و با جستجو کردن در بین انواع سرویس خواب ها به راحتی می توانید سرویس خوابی با کیفیت ممکن را برای خود خریداری کنید و از بابت کیفیت و جنس محصول خریداری شده ایمنی خاطر لازم را داشته باشید.

 

"<yoastmark

 

مقایسه از لحاظ قیمت

در مقایسه بین قیمت های موجود به این نکته باید توجه کنیم که سرویس خواب ها به خاطر این که از انواع مختلفی در سطح بازار وجود دارند بستگی به جنس، کیفیت و همچنین نوع کنده کاری و ظریف کاری که بر روی آن ها استفاده شده است قیمت متغیری را در پیش دارند که هر چقدر نوع انتخابی شما از کیفیت بیشتری به همراه باشد قیمت آن نیز روند افزایشی به همراه دارد.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید 

CafeSeo بازدید : 53 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

نکاتی مهم درباره سرویس خواب مدرن

از لوازم مهمی که در اتاق های خواب وجود دارد سرویس خواب می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است و نقشی مهم در زندگی انسان ها را بر عهده دارد و اگر انتخابی درست در حین خرید سرویس خواب نداشته باشیم مشکلات زیادی را به وجود می آورد که در مرحله اول سلامت خود شخص را به خطر می اندازد و آسیب جدی به ستون فقرات وارد می کند.

پس در میابیم که انتخاب سرویس خواب مناسب امری مهم می باشد که قبل از خرید باید دانش کافی را داشته باشید تا بتوانید سرویس خوابی مناسب برای اتاق خواب خود خریداری کنید.

معمولا سرویس های خواب از انواع مختلفی  مدل ها در سطح بازار وجود وجود دارند و این موضوع بحث انتخاب سرویس خواب را کمی مشکل می کند ولی باید دقت کنید تا سرویس خوابی که می خواهید بخرید از جنس و کیفیت بهتری باشد و بعد به خرید تمایل داشته باشید، سرویس خواب های موجود اکثرا به شکل گرد، مستطیل، فانتزی، عروسکی و … می باشند و شما می توانید سرویس خواب مد نظر خود را بر حسب اندازه اتاق خود و همچنین ارتفاعی که برای سرویس خواب در نظر گرفته اید انتخاب کنید.

معمولا در کنار سرویس خواب اجزای دیگری نظیر پاتختی، کمد و کشو ها هستند که در گاهی از اوقات متصل به سرویس خواب می باشند و در صورتی دیگر نیز به صورت جدا از هم نیز قرار دارند و می توانید به صورت جدا خریداری کنید و در کنار سرویس خواب خود داشته باشید و از آن ها نیز استفاده کنید.

 

سرویس خواب مدرن

تفاوت طراحی در سرویس خواب مدرن با سرویس خواب معمولی

امروزه دیگر از سرویس خواب های معمولی بسیار کم مورد استفاده می شود زیرا مردم روی به سرویس خواب های مدرن و پیشرفته تر دارند و سرویس خواب مدرن از طرفداران زیادی برخوردار است و در سنین مختلف از جمله جوانان که در شروع زندگی زناشویی خود قرار دارند نیز بیشتر مورد استقبال قرار می دهند و این سرویس خواب را برای اتاق خواب خود انتخاب می کنند.

زیرا این سبک از سرویس خواب ها به غیر از این که از کیفیت و امکانات بیشتری نسبت به سرویس های خواب معمولی در اختیار دارند دکوراسیون اتاق را تا حد زیادی پر منظره می کنند و فضایی دلنشین را برای اتاق ایجاد می کنند.

زیرا در طول شبانه روز بیشترین وقت افراد در اتاق خواب می گذرانند به این دلیل سعی می کنند تا از سرویس خوابی استفاده کنند که دکوراسیون اتاق خود را با بهترین شکل ممکن به وجود بیاورد و در کنار آن خوابی امن و راحت را تجربه کنند و پیشنهاد ما برای شما این است که سرویس خواب مدرن بهترین انتخاب در کنار دیگر سرویس خواب ها می باشند و جواب گوی خواسته شما از یک سرویس خواب ایده آل را به همراه دارند، این نوع از سرویس خواب ها به دو صورت تک نفره و دو نفره در دسترس می باشند

و با توجه به نیاز افراد تولید شده اند و می توانید هر کدام از این دو نوع سرویس خواب را انتخاب کنید و این نکته مهم را یاداوری می کنیم که سرویس های خواب مدرن در کنار این که پیچیدگی ساخت را کنار گذاشته اند و سادگی تولید این نوع سرویس خواب ها به همراه زیبایی آن ها استقبال بیشتر افراد نسبت به سرویس خواب های دیگر می شود.

 

سرویس خواب مدرن

مراحل ساخت و تولید سرویس خواب مدرن

در اینجا به مرحله ساخت این سرویس خواب می پردازیم و لازم به ذکر است که بدانید در سرویس خواب های دیگر از پیچیدگی های که هر روز به سرویس خواب ها اضافه می کنند، سرویس خواب مدرن این قضیه را به طور کامل منتفی کرده کرده است و سعی بر این دارد تا از طراحی سرویس خوابی استفاده کند که خواسته مخاطبین را برطرف کند.

پس در کنار این که از متریال بهترین جنس استفاده می کنند، سادگی که این نوع از سرویس خواب ها با خود دارند باعث می شود حجم بیشتری از مصرف کننده ها به سمت این نوع از سرویس خواب ها باشد.

طراحی این سرویس خواب به گونه ای است که از جنس ام دی اف روکش دار وکیوم شده و یا فلزی ساخته می شوند که با طراحی رنگ های مختلفی نیز برخوردار هستند و این نکته مهم را نیز باید نظر بگیریم که سرویس خواب مدرن از استحکام بیشتری نسبت به سرویس خواب معمولی دارد.

 

سرویس خواب مدرن

مقایسه سرویس خواب معمولی با مدرن از لحاظ قیمت

سرویس خواب های مدرن از انواع سبک های مختلفی در سطح بازار قرار دارند و می توان برحسب سلیقه از انواع مختلفی را خریداری نمود ولی باید افرادی که می خواهند از سرویس خواب استفاده کنند این نکته مهم را در نظر بگیرند که آیا جنس و کیفیت محصول را مورد بررسی قرار می دهند یا نه.

همچنین بازه قیمتی که سرویس خواب ها در اختیار دارند را مورد بررسی قرار دهند و بعد از این مرحله پا به عرصه خرید سرویس خواب می کنند و لازم به ذکر است که سرویس خواب های معمولی نسبت به سرویس خواب های مدرن از قیمت کمتری برخوردار هستند، قرار نیست که سرویس خواب مدرن از نوع گران قیمت ترین وسایل باشند حتی می توان مدلی را پیدا کرد که از سرویس خواب معمولی هم ارزان تر باشند ولی از سطح کیفیت کمتری را در اختیار داشته باشند.

پس سرویس خواب های معمولی بنا به دلیل این که از سبک های قدیمی هستند و در آن ها هیچ نوع طرحی جدید و خاص نقش نکرده اند در مقایسه با سرویس خواب مدرن از استقبال کمتری همراه است زیرا این سرویس خواب به نوعی طراحی شده است که زیبایی ظاهری در دکوراسیون اتاق را را دو چندان می کند.

در کنار آن سرویس خواب های مدرن به شکلی طراحی شده اند که کمترین حجم از اتاق خواب شما را اشغال کنند و جایی برای دیگر وسایل که در داخل اتاق باید قرار گیرند فظای کافی را داشته باشد و از جمله این وسایل آینه ها، پاتختی، کمد و … هستند.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 31 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب و خرید میز ناهارخوری

در بررسی انواع مختلفی از میز های غذا خوری در مرحله اول به موضوع میز ناهار خوری چوبی می پردازیم. این نوع از میز ها از چوب ساخته می شوند و در بین مصرف کنندگان از محبویت بیشتری نسبت به دیگر میز ها برخوردار هستند ،همچنین دارای تنوع رنگ و استحکام بالایی همراه هستند .

در مقایسه به انواع مختلف میز ناهار خوری قیمتی بیشتر دارند و از جمله میز ناهارخوری مدرن هستند.روز به روز گرایش افراد به سمت میز ناهار خوری چوبی می شود زیرا از لحاظ زیبایی نیز دکوراسیون داخل خانه را تا حد زیبایی شیک و با منظره می کنند.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

معایب میز ناهارخوری چوبی

مقاوم نبودن در برابر رطوبت و حرارت ، استحکام کمتر نسبت به فلز

میز ناهارخوری دیگری که مورد بررسی قرار می دهیم از نوع فلزی می باشد و معمولا این نوع از میز نهار خوری دارای مقاومت بسیار زیادی در مقابل دیگر میز ها در اختیار دارند و در برابر رطوبت نیز استحکام زیادی دارند و مدت زمان استفاده از میز ناهارخوری فلزی بیشترین زمان را به همراه دارد و می توان با خیال آسوده از این میز در مدت زمان طولانی استفاده کرد.

همچنین اگر در مورد قیمت بررسی کنیم میز نهار خوری فلزی دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است.

مزایای میز ناهارخوری فلزی

مقاوم در برابر رطوبت و حرارت، عمر بالا، کیفیت بالا، قیمت مناسب ، استحکام بسیار زیاد

معایب میز ناهار خوری فلزی

تنوع کم ، نداشتن ظاهری به زیبایی مدل های چوبی از جمله معایب این نوع میزها می باشد.میز ناهار خوری ملامینه هم از جمله میز های ناهار خوری می باشد که در این خصوص مورد استفاده قرار می گیرد و در این میان مدل هایی که جنس رویه آن ها از ملامینه باشند استفاده بیشتری را به همراه دارند زیرا این جنس از پوشش دارای دوام بیشتری هستند .

همچنین در مقابل خط و خش افتادن بر روی آن ها مقامت زیادی از خود نشان می دهند و دارای درخششی خاص برای افراد دارند که زیبایی این میز نهار خوری را دو برابر می کند.

بنابراین با استفاده از میز ناهارخوری ملامینه که در تنوع رنگ های مختلف قرار دارد شکلی با منظره زیبا را خانه میدهد که می توانید با وسایل دیگری که در دکوراسیون خانه از آن استفاده می کنید میز خریداری شده را ست کنید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید تا باب میل خود باشد.

مزایای میز ناهارخوری ملامینه

دارای قیمت مناسب و ارزان نبست به انواع مختلف دیگر از میز ناهار خوری دارد.

معایب میز ناهارخوری ملامینه

مقاوم نبودن در برابر حرارت و رطوبت ، تنوع کم ، عمر پایین تر نسبت به چوب ، بعضی میز های ام دی اف که پایه ضعیف دارند ممکن است بعد از مدتی لق شوند.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

انتخاب مناسب ترین میز ناهارخوری بر اساس فضا و محیط

امروزه با در نظر گرفتن این که مردم وقت زیادی را صرف زیبا سازی دکوراسیون خانه خود می کنند در این میان میز ناهار خوری نیز از جمله وسایلی می باشد که باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید میز ناهار خوری مناسب را تهیه کنید.

همچنین به این نکته مهم باید توجه داشته باشید که میز های ناهار خوری به دلیل این که از انواع مختلفی وجود دارند و نحوه خرید آن ها باید به گونه ای باشد در کنار این که میز خریداری شده از زیبایی و تنوع رنگ خوبی برخوردار باشد، باید جنس میز نهار خوری را نیز مورد توجه قرار داد تا انتخاب مناسب رای برای دکوراسیون خود داشته باشید.

میز ناهارخوری نیز از جمله مبلمان های داخل خانه می باشد و باید نظر گرفت که میز نهار خوری نقش زیادی در دکوراسیون داخلی را بر عهده دارد پس باید در انتخاب نوعی از میز ناهار خوری دقت کرد که در مرحله اول بر اساس فضا و محیط در نظر گرفت تا میزی که برای خانه میخرید ابعاد لازم را داشته باشد تا بعد از خرید میز ناهارخوری به مشکلی بر نخورید.

زیرا در بسیاری از خانه ها که در قالب آپارتمان می باشند و دارای ابعاد کوچکتری هستند و در این محیط های کوچک باید میز نهار خوری در ابعاد کوچکتری انتخاب کنید تا فظای زیادی از خانه را اشغال نکند.

معمولا محیطی که برای میز نهار خوری در نظر می گیرید باید دارای طول و عرض موجود در آشپزخانه خود را متراژ کنید تا بتوانید اندازه موجود خود برای میز ناهار خوری را در نظر داشته باشید.

بعد از مشخص کردن ابعاد محیط آشپزخانه خود می توانید میز تهیه شده را در دکوراسیون خانه جای دهید و نکته دیگری که در اندازه محیط خانه تاثیر گذار است انتخاب فرم پایه میز می باشد زیرا باید به گونه ای باشد که وقتی بر روی میز ناهار خوری می نشینید احساس راحتی داشته باشید و پاهای خود با پایه های میز برخورد نکنند بنابراین پایه میز تولید شده باید انعطاف کافی داشته باشد تا بتوانید صندلی های زیادی در اطراف میز قرار دهید.

میز ناهارخوری-http://serviskhaab.ir/

سبک کلاسیک برای میز ناهارخوری

در بین میز های ناهار خوری نوع میز ناهارخوری کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و جلوه ای زیبا را برای محیط آشپزخانه به بار می آورد. از جمله نکاتی که در طراحی دکوراسیون خانه باید دقت کرد جنس و طرح میز ناهارخوری می باشد و معمولا جنس میز های کلاسیک از چوب تراشیده شده و دارای طراحی ظریف به همراه هستند.

و اگر بخواهیم ویژگی سبک کلاسیک را مورد بحث قرار دهیم از جمله این ویژگی ها براق بودن میز ها می باشد و زیبایی خاصی را برای خانه به وجود می آورد و برای رنگ آمیزی میز کلاسیک معمولا از طلایی استفاده می کنند ولی نسبت به انواع سلیقه ها می توان از انواع رنگ های مختلف در آن استفاده کرد.

 

گروه تولیدی کرات چوب با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات می پردازد.   

CafeSeo بازدید : 29 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

همه چیز درباره تشک طبی

معمولا همه انسان ها یک سوم از عمر خود در خواب می گذرانند بنابراین خواب از جمله مهم ترین قسمت هایی از زندگی را تشکیل می دهد، پس از میتوان با استفاده از تشک طبی استاندارد تجربه ای شیرین از یک خواب را به همراه داشته باشید.

تشک طبی چیست؟

تشک طبی از جمله تشک هایی می باشد که متشکل از چند لایه اسفنج سفت و عمدتا در ساخت آن چیزی دیگری به غیر از اسفنج  استفاده نشده است، سفتی که این تشک ها  از آن برخوردار است برای تسکین درد بیماری های عضلانی می باشد و در این میان سالمندان نیز برای تسکین درد های عضلانی از این تشک استفاده می کنند.

بسیاری از افراد تصوری که از تشک طبی دارند معمولا در بیشتر موارد مخصوص افرادی می دانند که از درد های ستون فقرات رنج می کشند، در حالی که اینطور نیست و برای پیشگیری از درد های ناحیه ستون فقرات است و برای کسانی که به سلامتی خود بیشتر توجه می کنند بهترین گزینه در انتخاب تشک، طبی می باشد.

همه ما در انتخاب کالا برای اتاق خانه سعی می کنیم کالایی با بهترین کیفیت ممکن را انتخاب کنیم تا به غیر از کیفیت بهتر داری زیبایی نیز باشد تا جلوه ای شیک به دکوراسیون خانه ببخشد، معمولا در هنگام خواب انتظاراتی که از یک تشک می توان داشت عبارتند از راحتی محل خواب، زیبایی تشک خریداری شده، کیفیت تشک و همچنین پیشگیری از درد های عضلانی را داشته باشد تا کمکی برای تکسین درد این دسته از افراد باشد.

"<yoastmark

تاثیر تشک طبی بر درمان کمر درد

باید در خرید تشک به نکاتی چون نرم و سفت بودن تشک ها داشت زیرا هر دو این موارد گفته شده تاثیر مستقیمی در ایجاد درد های ستون فقرات را دارد، با گذر زمان شاهد این هستیم که تشک های با سفتی متوسط بهترین انتخاب برای تشک استفاده شده در دسترس هستند زیرا در استفاده از تشک های بسیار سفت، به بدن انسان اجازه تحرکات را نمی دهد و باعث می شود تا ستون فقرات با خشکی برخورد کنند که درد را به همراه می آورد و همچنین در استفاده از تشک های بسیار نرم نیز باعث می شود تا در هنگام خواب بدن شکل مناسبی نداشته باشد و امری مضر برای ستون فقرات بشمار می آید.

انواع مختلف تشک های طبی

با استفاده از تشک طبی در اتاق خواب خود بهترین تجربه خواب را می توانید داشته باشید که با مقایسه انواع مختلف دیگر تشک ها حسی که با خوابیدن به روی این تشک به دست می آید را در تشک های دیگر نمی توانید داشته باشید زیرا این نوع از تشک ها دارای استاندارد لازم را داشته و با خیال راحت می توانید در محل خواب خود از این تشک خوب و با کیفیت استفاده کنید.

 

 

"<yoastmark

یک تشک طبی مناسب دارای ویژگی های می باشد که در این قسمت به آن ها می پردازیم :

از ویژگی های مهمی که تشک های طبی باید از آن برخوردار باشد این است که تشک استفاده شده به گونه ای نباشد که در حین خواب بدن شما در داخل تشک فرو رود تا باعث آسیب به نواحی ستون فقرات نشود.

عمر مفید تشک ها

تشکی که تهیه می کنید باید توجه داشته باشید از مواد اولیه خوب و با کیفیت ساخته شود و معمولا بهترین ساختار در تشک طبی با کیفیت طرح اسفنج می باشد زیرا در کنار کیفیت مناسب خود دارای عمری بیشتر نسبت به تشک های دیگر در اختیار دارند و حداقل باید بازه زمانی ۵ سال را عمر مفید ببیند.

دلایل استاندارد بودن تشک طبی

از ویژگی دیگر تشک طبی استاندارد بودن آن می باشد و باید دقت زیادی در تهیه این نوع تشک داشت تا تشک خریداری شده انعطاف پذیر باشد و به گونه ای باشد که در هنگام فشار انگشت دست تنها چند میلی متر فرو رود و بیشتر از چند میلیمتر نباشد تا در هنگام خواب فرم بدن را در بهترین شکل ممکن حفظ کند و تاثیری مثبت در فرم بدن را به همراه داشته باشد.

تشک طبی باید از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت در ساختار آن وجود داشته باشد تا عایق هایی نظیر نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت بالا، نوع دوخت و همچنین شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک از پارامتر هایی می باشد که مرغوبیت تشک ها را به ما نشان می دهد.

از مشخصات دیگر تشک های طبی این است که باید دارای اندازه مناسب باشد و اندازه استاندارد اندازه ای است که همه دنبالش هستند تا وقتی بر روی تشک می خوابند احساس راحتی داشته باشند و با خیال آسوده بر روی تشک طبی بهترین تجربه از یک خواب را به همراه بیاورند.

 

"<yoastmark

نوع فنر به کار رفته در تشک طبی

نوع فنر به کار رفته در روی یک تشک نیز از مواردی است که باید دقت بیشتری داشت و به همین دلیل فنری که در تشک طبی استفاده می شود استاندارد های لازم را دارد زیرا فنر در یکی تشک از امری حیاتی می باشد بنابراین فنری قوی و محکم در این تشک استفاده شده تا با هر بار رفتن بر روی تشک احساس فرو رفتگی به داخل تشک را نداشته باشید.

تشک مناسب از جمله لوازم ضروری برای یک خواب راحت به شمار می آید زیرا از این طریق با انتخاب تشک مناسب و استاندارد خوابی همراه با شادابی و سر زندگی را به همراه خواهید داشت، تشک های طبی در بازار از گونه های مختلفی از جمله تشک فنردار، تشک مموری فوم، تشک لتکس و تشک فوم هستند که به راحتی می توان با انتخاب خود از انواع مختلف تشک ها را در اتاق های خواب خود استفاده کنیم.

تشک های طبی فنری از تشک هایی هستند که به تازگی وارد بازار تشک شده اند ولی با این وجود در میان افرادی که برای خرید تشک روی می آورند طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده و در بازار تشک از جمله لوازم پر فروش محسوب می شوند زیرا دلایلی چون طراحی خاص و زیبا و همچنین با استفاده از تشک طبی فنری سلامت بدن نیز در هنگام حفظ می شود و بر خلاف تشک های دیگر هستند که با قرار گرفتن فرم نامناسب بدن باعث ایجاد مشکلاتی فراوان در ناحیه ستون فقرات را شامل می شوند.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 22 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

همه چیز درباره تشک

اگر کمبود خواب در صورت ماندگاری طولانی مدت همراه باشد، علاوه بر ایجاد مشکلاتی مانند بی حالی، سردرد و… ، فرد صلاحیت انجام کارها را نخواهد داشت و هوشیاری خود را تا حد زیادی از دست می دهد به همین دلیل بسیار مهم است که نوع تشک انتخابی مناسب باشد و کیفیت خواب را بهبود بخشد و همچنین استراحت و آرامش را افزایش دهد به همین دلیل راحتی تشک یکی از مهمترین عواملی است که در خرید به آن توجه داشت..

برای راحتی بیشتر در هنگام خواب باید از تشک مناسب استفاده کنید، تشک شما باید کیفیت کافی برای استراحت را به همراه داشته باشد و در صورت لزوم می توانید از انواع طبی برای جلوگیری از درد کمر و بدن و درد ناشی از خستگی بدن امری ضروری است از این رو برای خرید مناسب باید کالای انتخابی مورد تست انجام گیرد تا برای جلوگیری از درد گردن با بهترین کیفیت ممکن همراه باشد.

در انتخاب تشک که بر اساس سنین مختلف تقسیم بندی می شود باید به عواملی مختلفی از قبیل مواردی که در پایین اشاره شده توجه کرد.

 

 

"<yoastmark

 

انواع آنها بر اساس سنین مختلف

تشک برای کودکان ابعاد مختلفی وجود دارد که بستگی به معیاری چون سن و قد کودک می توانید خریداری کنید اما بهتر است فرزند شما قبل از ده سالگی به موقعیت بالاتری برای خود فکر کند.

زیرا همانطور که می دانید افراد بین دوازده تا هجده سالگی رشد می کنند و با توجه به هزینه ای که برای خرید باید پرداخت کنید، اینطور نیست که با توجه به سن افراد بتوان هر ساله تشک خریداری خود را نسبت به سن افراد عوض کرد زیرا در این صورت با هزینه زیادی برای عوض کردن هر ساله باید بپردازید .بنابراین تشک خریداری شده باید به گونه ای انتخاب شود که بازه سال مفید برای استفاده از آن را برای خود ارمغان بیاورید.

صاف بودن تشک

معمولا در بالای برخی از تشک ها، از پارچه های طرح دار استفاده می کنند و برخی دیگر صاف و یک دست هستند در نتیجه برای کودکان و نوجوانان بهتر است از انواع تخت آن استفاده کنید زیرا علاوه بر احساس راحتی بیشتر، تمیز کردن آنها نیز آسان است.

خرید تشک های نرم و بهاری برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است زیرا وزن کمتری نسبت به بزرگسالان دارند و در صورت استفاده از نوع محکم  برای کودکان، این امر سبب می شود در هنگام خواب و استراحت احساس بدی داشته باشید پس بهتر است که چگالی آن را متعادل کنید تا فرزند شما مشکلی در حین خواب نداشته باشد.

ارتفاع تشک

ارتفاع مناسب برای کودکان و نوجوانان بسیار مهم است و یکی از مواردی که هنگام خرید برای کودکان و نوجوانان باید در نظر بگیرید ارتفاع تشک است، ارتفاع باید زیاد باشد تا کودک شما بتواند به راحتی بالا و پایین برود و این مهم ترین معیار برای انتخاب تشک در کودکان زیر شش سال است. بنابراین خوب است بدانید که استفاده از تشک های کمتر از ۲۰ سانتی متر برای کودکان و نوجوانان مناسب نمی باشد زیرا ارتفاع کم نشان دهنده سختی است.

 

"<yoastmark

تشک ضد حساسیت

افراد زیر ۱۸ سال، به ویژه کودکان  ممکن است به بسیاری از مواد حساسیت داشته باشند به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید تشک به آلرژی هیپو آلرژن آن توجه کنید تا بعد از خرید آن به مشکلی برخورد نکنید.

تفاوت ساختار تشک طبی با معمولی

در ساختار طبی با معمولی، مهم ترین چیز برای آرامش عضلات و مفاصل شما خوابی راحت با تشک مناسب می باشد اگر بدن شما بتواند در حالت عادی با ستون فقرات در وضعیت صحیح قرار گیرد، عضلات شما می توانند شل شوند و هیچ مشکلی برایتان به وجود نمی آید ولی اگر متناسب با بدن خود نباشد در این صورت باید ماهیچه های شما تمام شب کار کنند تا بدن شما متعادل شود.

این یکی از مهم ترین دلایل درد و کم آبی در هنگام بیدار شدن است و شما این مزایا را فقط در نوع طبی میتوانید یافت کنید زیرا در انواع معمولی بر خلاف طبی هیچ کدام از این موارد را ندارد.

بهترین نوع از نظر جنس

هر کس وضعیت خواب ترجیحی خود را دارد و شرایط مختلف نیاز به تغیر حالت مختلف را در پیش دارد بنابراین تشک مورد نظر برای شما بستگی به این دارد که آیا شما عادت دارید در پهلو، پشت یا شکم خود بخوابید، یا عادت دارید که مرتباً وضعیت خواب خود را تغییر دهید به طور کلی کسانی که روی شکم خود و یا بر روی پشت خود می خوابند معمولا از نوع محکم تری استفاده می کنند، در حالی که بعضی از افرادی به پهلو خود می خوابند از تشک های نرم تر احساس راحتی بیشتری می کنند پس با دانستن این مطلب در مورد خود می توانید کالای دلخواه خود را پیدا کنید و با خرید آن احساسی دلنشین را تجربه کنید.

"<yoastmark

تفاوت قیمت بین تشک ها

تفاوت عمده قیمت بین انواع آنها وجود دارد و به طور کلی  مدل های معمولی فوم و مدل های سنتی بهار کم ترین قیمت را دارند و مدل های لاتکس و هیبریدی گران تر هستند مانند سایر کالاهایی که در بازار فروخته می شود، مارک و مدل یک محصول خواب برای قیمت آن بسیار مهم است و در این میان انواع طبی بنا به مزایای که نسبت به انواع دیگر از خود نشان می دهند دارای قیمتی بیشتر نسبت به تشک های معمولی در اختیار دارند.

هنگام خرید این مورد را در نظر بگیرید که خرید کالای ارزان تر همیشه به نفع شما نخواهد بود و محصولات ارزان قیمت معمولا از کیفیت پایین تری برخوردار هستند  به این دلیل کیفیت پایین نمی توانند نوع مناسبی را برای بدن فرد به دنبال داشته باشد بنابراین استفاده از تشک های نامناسب در آینده منجر به بروز مشکلات جسمی و کاهش کارایی فرد در طول روز خواهد داشت و در هنگام خرید سعی کنید مورد انتخابی دارای بهترین کیفیت باشد حتی اگر قیمت آن نسبت به تشک های دیگر بیشتر شود با استفاده از این نوع تشک با خیالی آسوده از کالای خریداری شده استفاده کنید.

 

در میان بازار گسترده‌ای از عرضه‌کنندگان کالاهای خواب اعم از داخلی و خارجی، با مروری بر تجربیات کاربران در این سو و آنسوی فضای مجازی میتوان اینطور فهمید که سرویس خواب هایی که فروشگاه اینترنتی سرویس خواب در اختیار مخاطب می‌گذارد با بهره بردن از کیفیتی مثال زدنی تولیدات در میان سرویسهای خواب توانسته به خوبی خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده نماید و رضایت را به خواب آنها هدیه نماید .

CafeSeo بازدید : 61 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

نکات مهم در انتخاب مبلمان ال

امروزه انتخاب مبل نیز از جمله مواردی می باشد که در هنگام خرید کار ساده ای نمی باشد زیرا در حین انتخاب مبل به گزینه های زیادی از انواع مختلف مبل ها برخورد می کنیم که هر کدام از آن ها زیبایی و مزایای خودش را دارد.

بنابراین انتخاب مبل به گونه ای است که هر شخص نسبت به سلیقه و علاقه خود پسند می کند تا بهترین جنس از نظر خود باشد و بعد از خرید احساس خوبی داشته باشد، در بین مبل های موجود در سطح بازار مبل ال دارای محبوبیت زیادی در بین خریداران این مبل را به همراه دارد.

 

"<yoastmark

تفاوت مبل ال با مبل های دیگر

این مبل هابه خاطر طراحی خاص و شیک از طرفداران زیادی تشکیل شده است و در هنگام خرید بیشترین خرید در خصوص مبل را به خود اختصاص داده است، از تفاوتی که مبل ال را با مبل های دیگر متمایز می کند می توان گفت که این مبل به صورت دو خطی است که به هم عمود شده اند و از دو جایگاه نشیمن تشکیل شده است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مثلا یکی از دو ضلع مختلف این مبل ها را نباید از هم جدا کنید چون چیزی که باقی می ماند دیگر مبل ال نیست این نوع مبلمان در فضا های کوچک کاربرد بیشتری داشته و فضای کمتری از محیط خانه را اشغال می کنند و همچنین در خرید این مبل باید فظای داخلی خود را در نظر بگیرید زیرا در در قرار گرفتن مبل ال در محوطه خانه باید اضلاع و گوشه های اتاق از ابعاد مشخصی برخوردار باشند تا به راحتی جای بگیرند.

 

"<yoastmark

 

چگونگی طراحی مبلمان ال

مراحل ساخت و طراحی این مبل ها  به شکلی است که در مرحله اول از کلاف مبل می سازند و سپس کار های مربوط به سمباده کشی و رنگ آمیزی را انجام می دهند تا سازه مبل ساخته شود و در مرحله دیگر پارچه رو مبلی مورد نظر را می دوزند و کار رویه کوبی را انجام می دهند و از کار هایی که در مرحله آخر مورد انجام قرار می گیرد، رویه کوبی می باشد که معمولا از حساس ترین مرحله در تولید مبل ال می باشد و در این قسمت باید تولید کنندگان این مبل دقت زیادی را خرج دهند.

قسمت دیگری که در طراحی مبل وجود دارد و باید از آن مطلع باشیم این است که صندلی های این نوع مبل به راحتی از هم جدا می شوند و در صورتی که لازم باشد به راحتی می توان هر کدام از قسمت این مبل را جدا کرد و مبل موجود در محوطه خود را کوچک تر است که این موضوع در هیچ کدام از مبل های دیگر صدق نمی کند و تنها مبلی که از این اماکان جدا شدن برخوردار می باشد مبل ال است.

"<yoastmark

این موضوع مهم سوق بیشتر افراد را به سمت مبل ال می کشاند زیرا به راحتی می توان نسبت به اندازه اتاق خود مبل را کوچک یا بزرگ کرد، این مبل در کنار این که با توجه به قرار گرفتن در هر ابعاد مشخصی از زیبایی منحصر به فردی همراه است که منظره دکوراسیون خانه را دو چندان می کند.

اندازه و ابعاد مبل ال

همه مبل های موجود در بازار دارای ابعاد و اندازه مشخصی هستند و بیشتر افراد نسبت به اندازه محیط در نظر گرفته برای خرید مبل را در نظر می گیرند و در بیشتر اوقات بنا به تداخل بین محیط خانه خود و اندازه مبل نمی توانند مبل دلخواه خود را خریداری کنند.

پس در خرید مبلمان در مرحله اول سایز اتاق خود را در اندازه گیری کنید به عبارتی دیگر مقادیری نظیر طول، عرض و ارتفاع خود را اندازه گیری کنید تا به راحتی هر چه تمام مبل مناسب برای محیط خانه خود را پیدا کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بنابراین در بین مبل های موجود در سطح بازار مبل ال از جمله مبل هایی می باشد که بیشترین گرایش افراد به سمت خود را دارد و با انتخاب این برای اتاق خود علاوه بر این که زیابی خاصی را می دهد در کنار آن به خاط این که برای کسانی که از اتاق کوچکتری نیز برخوردار هستند به عنوان بهترین انتخاب می باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

"<yoastmark

 

در بررسی ابعاد مبل ال در مرحله اول اندازه استاندارد مبل را معمولا به  صورت مبل سه نفره در دسترس هستند و این نوع از مبل بیشترین طرفدار را به همراه دارد و در کنار آن مبا ال پنج نفره و هفت نفره هم وجود دارد و افراد به راحتی می توانند با توجه به اندازه اتاق نشیمن مبل خود را انتخاب کنند و در خرید اقدام کنند.

مبل ال برای چه مکان هایی(آپارتمان)مناسب است

مبل ال نسبت به انواع مختلف مبلمان های موجود در بازار به دلیل این که می توان از آن در محوطه های کوچکتر نیز استفاده کرد پس بهترین انتخاب برای اتاق های نشیمن کوچک می باشد، معمولا در آپارتمان ها که از ابعادی کوچکتری از زیربنا را نسبت به خانه های مستقل در اختیار دارند و در خرید وسایل دکوراسیون آپارتمان ها باید دقت کرد زیرا از اندازه کمتری دارا هستند و نسبت به اندازه خود وسایل مورد نظر را خریداری کنید تا بعد از مرحله خرید به مکشلی بر نخورید در همین ارتباط مبل ال بهترین گزینه ممکن از مبلمان ها می باشد.

تفاوت قیمت بین مبل ال با مبل های دیگر

مبل راحتی با توجه به تنوع رنگ و طرح های مختلف در هنگام خرید باعث می شود تا دچار سر دگمی شوید و این موضوع بیشتر به سلیقه و دکوراسیون خانه شما مربوط می شود تا بهترین انتخاب از نوع مبل را در پیش داشته باشید.

در تفاوت قیمت مبل ال با انواع مبل های مختلف دیگر می توان گفت که این مبل ها با توجه به در نظر گرفتن انواع مدل های متنوع و اندازه مختلفی که دارد نسبت به دیگر مبلمان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به راحتی به قیمتی ارزان و مناسب می توانید مبل ال را خریداری کنید و در اتاق خود داشته باشید.

گروه تولیدی کرات چوب با هدف تولید محصولات چوبی پا به عرصه گذاشت و با ایجاد استانداردهای نوین در این صنعت و اتکا به اعتماد مشتریان خود به توسعه و افزایش حجم تولیدات و محصولات می پردازد.   

CafeSeo بازدید : 38 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

گاز برقی چیست؟

اجاق گاز برقی بر خلاف اجاق های گازی،با تبدیل انرژی الکتریسیته به گرما کار می کند و مناسب مکان هایی است که امکان دسترسی به گاز شهری وجود ندارد. اما پاسخ آنها به تغییرات دما کند می باشند برای مثال بعد از خاموش کردن شعله، دمای آنها رفته رفته پایین می آید. اما اجاق گازی تحت کنترل شما هستند و در پاسخ به تغییرات شعله سریع عمل میکنند.

ساختار

اجاق گاز برقی با انرژی برق کار میکنند و استفاده مداوم از این گاز ها باعث بالا رفتن بهای برق شما خواهد شد و با قطع منبع انرژی دیگر امکان پخت و پز با این گاز ها وجود ندارد اما با استفاده از اجاق های گازی هزینه های کمتری را متحمل میشوید. همچنین استفاده از این گاز نسبت به اجاق های گازی دارای ایمنی بالاتری هستند زیرا باعث آتش سوزی نمی شوند و مشکلاتی از قبیل تولید گازهای سمی کربن دی اکسید و یا کربن مونو اکسید ( که برای سلامتی مضر هستند) را ندارند. با استفاده از گاز برقی راحت تر هستید و آزادی بیشتری دارید. سیستم کنترل میزان حرارت  به شما امکان میدهد که حرارت را در زمان های مختلف مدیریت کنید. اجاق های گاز نیاز به تعمیرات زیادی ندارند و در صورت خراب شدن نیازی به صرف هزینه های گزاف تعمیر ندارید.

 

انواع

بدون شک اجاق گاز را میتوان مهم ترین وسیله ی آشپزخانه عنوان کرد، زیرا بدون وجود اجاق گاز آشپزخانه مفهوم خود را از دست میدهد. امروزه اجاق گاز ها در دو نوع برقی و گازی در بازار وجود دارند و متناسب با نیاز مشتریان دارای مدل های متنوعی هستند. بهتر است قبل از خرید اجاق گاز، مزایا و معایب گازهای برقی و گازی را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید.

گاز برقی را از یراق نما بخرید! اجاق گاز ها در دو نوع برقی(الکترونیکی) و گازی هستند که نظرات متفاوتی در مورد آنها وجود دارد.

اجاق گاز برقی بیمکث mg0022

بیمکث mg0022 دارای دو شعله برقی است .

  • نوع جنس بدنه آن از شیشه schott آلمانی است که دارای بهترین کیفیت شیشه است
  • همچنین این گاز دارای دکمه لمسی است با نمایشگر دیجیتال که در داخل یک کادر مربعی شکل قرار دارد.
  • ابعاد : طول ۲۱ سانتیمتر وعرض ۵۱ سانتیمتر است .
  • موقع نصب این گاز بیمکث صفحه گاز با صفحه کابینت مماس میشود.
  • صفحه لمسی آن دارای قفل کودک است جهت ایمنی بیشتر در تماس ناگهانی با صفحه این صفحه قفل دار است.
  • کلیه قطعات این اجاق توسط شرکت ego آلمان ساخته شده است که کیفیت قطعات را تضمین نموده است 
CafeSeo بازدید : 29 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

گاز رومیزی چیست؟

گاز رومیزی یا صفحه ای مدت کوتاهی است که استفاده از آن در منازل متداول شده است و به میزان گاز های فر دار شناخته شده و معمول نیست. آیا تا به حال دقت کرده‌اید که پیشرفت تکنولوژی با کوچک‌ شدن تجهیزات رابطه ای مستقیم دارد؟! تجهیزات خانگی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در منزل اجاق گاز است که این روزها از نوع گاز رومیزی در بین مردم رواج بسیار زیادی دارد و به تازگی استقبال از این نوع اجاق گاز ها رو به افزایش گذاشته و با توجه به افزایش تقاضاها، تولید یا وارداتشان وارد فاز جدیدی شده است.

اجاق گاز اصلی ترین و مهم ترین جزء یک آشپزخانه به حساب می آید. با پیشرفت تکنولوژی و عوض شدن سبک زندگی ها این نیاز ایجاد می شود تا تغییری در ظاهر و اجزای تشکیل دهنده این محصول را شاهد باشیم. اجاق گاز رومیزی یا صفحه ای و یا توکار از متنوع ترین و پرکاربرد ترین انواع اجاق گازهاست که با توجه به مدل و رنگ کابینت ها و دیگر اجزای آشپزخانه انتخاب می شود.

 

گاز رومیزی یا صفحه‌ای، پدیده ای بزرگ در تجهیزات آشپزخانه ها هستند. این گازهای رومیزی هم از نظر ظاهر و هم از نظر تکنولوژی و هم ابعاد گاز رومیزی، بسیار موفق‌تر و کارآمدتر از مدل‌های قدیمی عمل کرده‌اند. میزان نوآوری و تنوع در طراحی و ساخت اجاق رومیزی نیز در حال افزایش است. به دلیل تنوع بسیار زیاد گاز رومیزی موجود در بازار لازم است قبل از خرید گاز رومیزی اطلاعات کافی درباره‌ی برندها، توان حرارتی و کیفیت گاز رومیزی بدست بیاورید. این مطلب راهنمایی خوب جهت خرید گاز رومیزی خواهد بود. همچنین در اینجا می خواهیم به چند نکته مهم درباره ی نگه داری و استفاده ی بهینه از انواع گازهای رومیزی و تعمیرات آن ها بپردازیم

 

مزایای اجاق گاز رومیزی

 

آشپزخانه بخش بسیار پویا و  مهم فضای خانه بشمار می آید. بیشتر مردم زمان زیادی را برای آماده کردن وعده های غذایی مناسب برای اعضای خانواده در آن سپری میکنند که فضای آشپزخانه می تواند برای خیلی از خانواده ها مکانی برای صرف وعده های غذایی باشد.به همین دلیل این فضا یکی از مهمترین بخش های خانه می باشد و اینکه چگونه آن را طراحی کنیم بسیار اهمیت دارد. یکی از پر اهمیت ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه، اجاق گاز است که بیشترین و مهم ترین زمان پخت و پز در کنار این وسیله انجام می گیرد. اجاق گازهای رومیزی از جهت طراحی دکوراسیون می توانند جلوه ای خاص و به فضای آشپزخانه ببخشند.

 

البته پیش از آن که به ظاهر بپردازیم، باید مهم ترین مزیت اجاق گاز رومیزی را ذکر کنیم. در دوران حاضر خصوصا در انبوه سازی شهرهای شلوغ از جمله پایتخت، فضای کافی برای وسایل حجیم وجود ندارد. در این شرایط تلاش می شود وسایلی با حداقل حجم و نیاز به اشغال فضا تهیه شود. این مسئله خصوصا در آشپزخانه اهمیت ویژه ای می یابد زیرا این بخش از خانه معمولا محلی برای وسایل کاربردی است که خرید و حفظشان اجتناب ناپذیر است. تهیه ی گاز رومیزی به جای نوع فر دار می تواند یک راهکار خوب برای این مسئله باشد.

از دیگر مزایای گاز رومیزی خالی بودن فضای زیر آن برای استفاده به عنوان کابینت و کشو است که می توان وسایل بی شماری را در آن جای داد و نهایت استفاده از فضای آشپزخانه را داشت.

 

 

 

گاز رومیزی 02 سایت یراق نما

در خرید اجاف گاز رومیزی به چه مواردی دقت کنیم؟

 

گاز رومیزی در انواع مختلف، جنس های متفاوت، ابعاد متفاوت و شکل های متنوع ساخته می شوند. می توان انواع آنها از نظر سیستم های بکار رفته و سوخت مصرفی به دو نوع برقی و گازی تقسیم می شود که خریداران در هنگام سفارش و خرید لازم است به آن توجه کنند. در کشور ایران به دلیل اینکه گاز شهری ارزان تر از برق می باشد،  به همین دلیل نوع گازی اجاق گاز رومیزی بسیار مورد استقبال است اما در بسیاری از کشورهای دیگر قضیه دقیقا عکس این است و به علت گران بودن گاز، از مدل برقی اجاق گاز ها استفاده می شود.

رویه ی گاز

سطح رویه ی گاز رومیزی نیز از جنس های مختلف مانند شیشه، استیل، شیشه-استیل، آلومینیوم، سرامیک، لعابی و مانند این ها ساخته می شود که هم ظواهر مختلف و هم ویژگی های گوناگون برای گاز رومیزی ایجاد می کنند. در انتخاب جنس، در کنار ظاهر توجه به کیفیت، دوام و کارایی آن نیز لازم و مهم است. همچنین توجه به شکل گاز رومیزی را فراموش نکنید. گاز رومیزی در کنار شکل رایج چهارگوش (مربع یا مستطیل) به اشکال دیگری شامل چند ضلعی، دایره و بیضی نیز طراحی و ساخته می شود. چنانچه فضا و شرایط لازم برای کار گذاشتن آن ها داشته باشید، تهیه ی اجاق گاز رومیزی با شکلی تازه و بدیع می تواند آشپزخانه ی شما را زیباتر سازد و زندگی را از یکنواختی در آورد.

روکار یا تو کار بودن اجاق گاز نیز بسته به محل استفاده اهمیت دارد. در ادامه به معرفی انواع آن ها می پردازیم.

 

 

اجاق رومیزی

 

 

این مدل اجاق گازها همان‌طور که از نام آنها پیداست برای تولید حرارت از انرژی الکتریکی استفاده می کنند و نیازی به اتصال گاز شهری ندارند. در این مدل‌ها شعله ی مستقیمی وجود ندارد و حرارت از طریق المنت های موجود در صفحه به ظرف غذا انتقال پیدا می‌کند. این موضوع باعث ایمنی بیشتر در اجاق گاز برقی نسبت به مدل گازی می‌شود. بسیاری از مردم از طرفداران طراحی و راحتی اجاق گازهای صفحه ای برقی هستند. هرچند باید به این نکته توجه کنید که گازهای برقی نسبت به مدل‌های گازی برای گرم شدن به کمی زمان احتیاج دارند. این اجاق ها در ایران خصوصا در منازل عموما کاربردی ندارند زیرا این انرژی گران قیمت تر از گاز تمام می شود. اما در برخی از نقاط همانند سکوهای نفتی که امکان استفاده از اجاق گاز رومیزی وجود ندارد، می توان از اجاق برقی رومیزی استفاده نمود.

اجاق گاز رومیزی

 برای پخت‌وپز با قدرت بالا و کنترل حرارت، گاز صفحه‌ای گازسوز می تواند بهترین انتخاب باشد. این مدل‌ گاز رومیزی حتی برای سرآشپزهای حرفه‌ای خانگی نیز کاملا مناسب می باشند. زیرا با این مدل گازهای رومیزی می توان به راحتی درجه ی حرارت را سریع کنترل نمود. 

این محصول با تنوع بسیاری که دارد در کشور ما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این مدل با اتصال به گاز شهری کار می‌کند و گاز شهری در کشور ما ارزان تر از سوخت های دیگر است و برای وسایلی مانند اجاق پخت و پز که مورد استفاده ی روزمره است، به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود و پرکاربردترین مدل گاز رومیزی در کشور همین نوع گازسوز است.

هم اجاق گاز رومیزی و هم اجاق های برقی را می توان با صفحاتی از جنس های گوناگون تولید نمود. از جمله جنس های تولید شده می توان به اجاق گاز با صفحات استیل شیشه، اجاق گاز تمام شیشه، تمام استیل و موارد دیگر اشاره نمود. انتخاب کردن جنس این صفحات با توجه به کاربرد آنها و سلیقه ی مشتریان ارتباط خواهد داشت.

گاز رومیزی استیل

 این اجاق گازها از سری اجاق های گاز رومیزی توکار پر تقاضا هستند. فلز استیل دارای مقاومت بالایی است و می توان به عمر آن تا سالیان سال اعتماد کرد. این صفحات گازی در دو نوع آجدار و صاف تولید شده اند که نوع آجدارشان به مرور با کاهش تقاضا مواجه و در نتیجه تولید آن نیز کاهش چشمگیری داشته است. علت این کاهش تقاضا دشواری تمیز کردن سطح آج دار است که بهداشت محیط پخت و پز را با مشکل مواجه می کند.

اجاق گاز رومیزی استیل با سطح صاف نوعی است که بیشتر خریداری می شود اما باید توجه داشت این نوع بیشتر در معرض خش برداشتن است پس بهتر است در شست و شوی آن ها از دستمال نرم استفاده شود. اجاق گاز رومیزی استیل در بین برندهای خارجی و داخلی دارای مدل های متنوعی می باشند اما از آنجا که طرح های داخلی قابل رقابت با طرح های خارجی می باشند و البته از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر هستند ما به شما انواع برندهای داخلی را پیشنهاد می دهیم.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای

گاز رومیزی شیشه ای  بسیار متنوع از جنبه ی طراحی و تولید می باشد به همین دلیل توانسته متقاضیان بسیار زیادی را بخاطر تنوع در طراحی و زیبایی داشته باشد. شیشه هایی که در تولید این نوع اجاق گاز استفاده می شوند مقاومت بالایی دارند و نشکن می باشند چرا که توان بالایی در تحمل حرارت تولید شده دارند ک این خصوصیت در کنار طراحی منحصر به فرد کیفیت و کارایی این نوع اجاق گاز را نیز تضمین می کند. از آنجایی که سطح شیشه ها صاف و صیقلی می باشد لذا تمیز کردن این نوع اجاق گاز به مراتب آسان تر از انواع دیگر اجاق گازها می باشد؛ زیرا چسبندگی موادغذایی بر روی شیشه بسیار کم تر از سایر جنس های دیگر آن می باشد. نمونه ی خارجی گاز رومیزی شیشه ای از بهترین اجاق گاز رومیزی خارجی در برندهای مختلف وجود دارد اما با توجه به توانمندیهای برندهای داخل و طراحی های خاص و ویژه توانستیم در این عرصه با برندهای خارجی رقابت کنیم. 

اجاق گاز روکار یا توکار

گاز رومیزی روکار محصولی به تمام معنا رومیزی است؛ یعنی اندازه گاز رومیزی طوری طراحی شده است که می توان آن را همانند انواع اشیاء جا به جا کرد و از نقطه ای به نقطه ی دیگر و حتی روی زمین قرار داد. این مدل از اجاق گاز رومیزی از ایام قدیم تولید می شده و کاربرد داشته است. شاید بیشتر بتوانیم آن ها را در محل های کار ببینیم که از اجاق گاز رومیزی تنها برای تهیه ی چای و گم کردن غذا استفاده می شود و قابلیت جابه جایی آن استفاده اش در محیط های کار را آسان می نماید. نمون های مدرن از این نوع اجاق گازهای رومیزی نیز تولید می شوند که در آن ها معمولا پیچ کنترل شعله به سبک گازهای قدیم یا گاز های فردار در جلوی اجاق قرار گرفته است.

لازم به توضیح است اجاق گازهای رومیزی یا صفحه ای توکار که در دکوراسیون فضای مدرن و امروزی منازل استفاده می شوند، قابلیت جا به جایی نخواهد داشت. بدیهی است که در فضای آشپزخانه ی منازل مسکونی با دکوراسیون طراحی شده، اصلا دیگر نیازی هم به اینگونه جا به جایی نیست بلکه نیاز به ثبات وسیله در محل بیشتر وجود دارد. انواع اجاق گاز رومیزی توکار در هر جای محیط آشپزخانه اعم از کنار دیوار یا پیشخوان جلویی قابل کارگذاشتن است و محل آن در درجه ی اول بستگی به شرایط منزل و نحوه ی گازکشی و در درجه ی بعدی به سلیقه ی صاحب خانه بستگی خواهد داشت.

 

 

اجاق گاز رومیزی دارای فر

 

با توجه به تنوع بسیار زیاد در اجاق گازهای رومیزی، برخی از انواع آنها دارای قسمت گریل و فر کلوچه پزی در سایزهای  کوچک هستند. این قسمت ها نیز به گونه ای طراحی می شوند که کمترین فضا ممکن را اشغال نمایند. در حقیقت کاربرد یک فر با حجم زیاد در گازهای فردار قدیمی بیشتر جنبه ی حفظ ارتفاع گاز و استفاده به عنوان میز را دارد که با نوآوری در طراحی گاز ها و فرهای جدید دیگر نیازی به اشغال چنین فضایی برای فر نخواهد بود.

انتخاب گاز رومیزی مناسب

در  مجموع انتخاب یک گاز رومیزی مناسب از هر نوع، جنس یا شکلی که باشد می بایست با توجه به کارایی، فضای موجود، شرایط نصب و همچنین سلیقه ی افراد استفاده کننده صورت بگیرد. سایت پیش روی شما همراه با پشتیبانی بیست و چهار ساعته، آماده ی فروش و ارسال انواع گازهای رومیزی در مدل ها و شکل های گوناگون برای مشتریان محترم می باشد. مشتریان محترم با مراجعه به بخش های مربوط به انتخاب محصول می توانند نمونه ی گاز رومیزی مورد نظر خود را با توجه به تمام اطلاعات و مشخصات دقیق ثبت شده در کنار هر محصول با تصویر آن مشاهده و سفارش خود را از طریق سایت یراق نما ثبت نمایند. یراق نما مرکز فروش گاز رومیزی و همچنین محصولات مشابه دیگر از جمله سینک ظرفشویی  نیز می باشد که می توانید متناسب با محصول خود به آسان ترین شکل ممکن و در کمترین زمان سفارش داده و درب منزل خود دریافت نمایید.

برای این که بهترین گاز رومیزی را خریداری نمایید نیاز است تا نکات بسیاری را بدانید اما بهتر است قبل از آن به مزیت های استفاده از اجاق گاز رومیزی بپردازیم.
– همانطور که قبلا اشاره کردیم اجاق گاز رومیزی نیاز به فضای زیادی ندارد و شما از بابت جای گیری اجاق گاز در آشپرخانه نگرانی نخواهید داشت.
– اجاق گاز رومیزی تنوع بسیار بالایی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه آن بهترین گاز رومیزی را برای آشپزخانه خود خریداری نمایید.

ویژگی های بهترین گاز رومیزی

برای این که بهترین گاز رومیزی را خریداری کنید باید به چند نکته توجه کنید:

سایز:

سایز محصولی که انتخاب می کنید بسیار مهم است و باید ببینید که آشپزخانه شما ظرفیت جای گیری چه سایز از محصولات را دارد. معمولا گازهای صفحه ای دارای عرض 76 یا 91 سانتی متر هستند.

انرژی و سوخت مصرفی:

المنت های الکتریکی گرمایش سریع تری نسبت به سایر مدل ها دارند.در هنگام انتخاب بهترین گاز رومیزی بهتر است به سوخت مصرفی خود نیز توجه داشته باشید و یکی از گازهای برقی و یا گازی را با توجه نوع سوخت خود انتخاب کنید.

جنس بدنه:

برای این که بهترین گاز رومیزی را خریداری کنید حتما به جنس آن توجه کنید که از استیل ضدخش و ضد لک و یا شیشه نشکن و مقاوم به حرارت ساخته شده باشد.

ویژگی های هوشمند:

برای انتخاب بهترین گاز رومیزی می توانید به قابلیت های هوشمند آن نیز توجه کنید. مسلما هر چه هوشمندتر باشد کارایی آن نیز بیشتر خواهد بود البته به طبع قیمت آن نیز نسبت به سایر مدل ها بالاتر خواهد بود.

قفل کودک:

یکی از مورد توجه ترین ویژگی ها در انتخاب بهترین گاز رومیزی، قابلیت قفل کودک است که خانم های خانه دار بیشتر به دنبال این قابلیت هستند تا بتوانند ولوم های گاز را غیرفعال نمایند و مشکلی پیش نیاید.

ایمنی:

برای این که بهترین گاز رومیزی را خریداری کنید، ایمنی آن را مورد ارزیابی قرار دهید. مسلما ایمنی یک اجاق گاز مسئله بسیار مهمی است چرا که شما روزانه با آن سرو کار خواهید داشت.

برند:

این که چه برندی بهترین گاز رومیزی را تولید و عرضه می کند همواره سوال بسیاری از مشتریان است. برای این که بهترین گاز رومیزی را خریداری کنید، به ویژگی های محصولات و نیاز های خود توجه کنید. برخی از برندهایی که بهترین گاز رومیزی را تولید می کنند می توان به استیل البرز، آریستون، اخوان، کن، لتو و بیمکث اشاره کرد که تنوع بالایی در محصولات دارند.

 

نکاتی درباره ی نگهداری گاز رومیزی استیل

در اولین قدم برای بهینه استفاده کردن از گاز رومیزی باید در نظر داشت تا از استفاده مستقیم از موادی مانند زغال و اسپند بر روی شعله های گاز جدا خودداری کنیم زیرا این کار سبب می شود تا منافذ غیرقابل دسترسی گاز دچار جرم گرفتگی شود و این امر باعث افزایش تخریب هرچه سریع تر گاز رومیزی می گردد. به هیچ عنوان برای شست و شوی گاز صفحه ای از آب با فشار زیاد و حجم بالا استفاده نشود. این کار سبب می شود تا آب به قطعات رویی و زیرین گاز رومیزی نفوذ کرده و اتصالی قطعات برقی و استهلاک اجزای آن را به دنبال داشته باشد. برای تمیز کردن صفحه ی گاز بهتر است از مواد خمیری خیس و کرمی استفاده شود.

گاز رومیزی 01 سایت یراق نما

 

برای از بین بردن خط و خش بر روی صفحه ی استیل گاز رومیزی کافیست تا مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کنیم و بر روی قسمت هایی از اجاق گاز بمالیم سپس با یه دستمال نرم آن را تمیز نماییم و با یک پد مناسب روی آن را پولیش نماییم.  تمیز نگه داشتن شعله پخش کن ها هم اثر زیادی در طول عمر گاز رومیزی دارند. سینی و یا صفحه ی استیل گاز را تمیز نگه دارید تا حرارت حداکثر انعکاس یابد. وجود سینی کثیف و سیاه گرمای زیادی را جذب می کند. متناسب بودن سطح ظرف با سطح شعله ای که استفاده می شود در مصرف بهینه گاز تاثیر زیادی دارد. به منظور پاک کردن بهتر گاز به محض سرد شدن گاز بهتر است این عمل را انجام دهیم.

نکاتی درباره ی نگه داری گاز رومیزی شیشه ای و گاز رومیزی برقی

اولین و مهم ترین نکته در نگه داری از صفحه گاز شیشه ای و صفحه گاز برقی این است که از قرار دادن قابلمه سنگین بر روی آن باید جدا خودداری نمود زیرا این کار سبب شکستن شیشه ی گاز رومیزی می شود و خسارات جدی را به دنبال دارد. به منظور ازدیاد شعله ها از دستکاری ژیگلورها ( قطعه ای که در خروجی فنجان ها قرار دارد) جدا پرهیز شود زیرا سبب شکستن شیشه های گاز رومیزی می شود. در گاز های رومیزی شیشه ای فقط از شیشه شور به منظور پاک کننده استفاده شود. استفاده از دیگر مواد توصیه نشده می تواند اثرات شیمیایی و ظاهری را به دنبال داشته باشد. در اجاق گاز رومیزی برقی با خاموش کردن شعله چند دقیقه پیش از اتمام اشپزی این امکان فراهم می شود تا از حرارت باقی مانده در المنت حداکثر استفاده به عمل آید. هرگز ماهیتابه را بر روی المنت ها به جلو و عقب حرکت ندهید زیرا باعث به وجود آوردن خط و خش بر روی صفحه ی شیشه ای گاز رومیزی می شود. حتی الامکان از قابلمه ها و ظروف کف صاف استفاده شود. از قرار دادن این گاز در کنار سینک ظرفشویی بپرهیزید.

به طور کلی عموما شیشه ی گاز رومیزی به 5 دلیل می شکند: پرت شدن لوازم روی سطح گاز، وزن زیاد قابلمه ها، عدم نصب صحیح، عدم نظافت صحیح، حرارت برگشتی قابلمه یا تابه بر روی صفحه گاز. برای پرهیز از شکسته شدن شیشه ی گاز از همزمان قرار دادن چند قابلمه بروی گاز رومیزی شیشه خودداری کنید. از هر شعله بر حسب حجم شعله ی خروجی از آن استفاده شود.

 

گاز رومیزی 03 سایت یراق نما

 

نکاتی درباره ی تعمیرات و اشکالات متداول گاز رومیزی

در هنگام تعمیرات انواع گاز رومیزی باید قبل از هر اقدامی شیر گاز ورودی به گاز را در حالت بسته قرار داد. تعمیرات گاز های صفحه ای به دو دسته ی جزئی و کلی تقسیم می شود. دسته ی جزئی، تعمیرات بدون باز کردن صفحه ی گاز انجام می شود گاهی حتی نیازی به تعویض قطعه ی خاصی هم در گاز صفحه ای نیست و فقط با تمیزکاری ژیگلور، سمباده زنی، تعویض شیلنگ و بست اتصالات به انجام می رسد.

در تعمیرات کلی احتیاج به سرویس کار است و شامل تعمیر و تعویض قطعات داخلی گاز است و گاهی نیاز است به تعمیرگاه مرکزی انتقال یابد.

از اشکالات متداولی که در خصوص گاز رومیزی مطرح می شود، اشکالات مربوط به فندک الکتریکی گاز است که گاهی به درستی کار نمی کند و برای حل این مشکل باید فضای بین شعله و فندک را مورد بررسی قرار داد. امکان دارد بر روی آن ها جرم باشد یا اجزای شعله به درستی سر جای خود نباشند.

جریان گاز

در صورتی که جریان گاز در گاز رومیزی وجود نداشته باشد یا جریان به صورت غیر طبیعی باشد باید به سراغ شیر میانی رفت و جریان گاز را از آنجا بررسی کرد یا شاید کپسولLPG تمام شده باشد که باید اقدام به تعویض آن نمود. یکی از عواملی که سبب می شود بعد از روشن شدن گاز، فندک هم چنان جرقه بزند آن است که فندک گاز رومیزی رطوبت و کثیفی به خود جذب کرده و به خشک و تمیز کردن آن باید اقدام نمود. دلیل یکنواخت نبودن شعله ها در اجاق گاز می تواند به این علت باشد که اجزای سر شعله درست سر جای خود قرار نگرفته اند.

اگر پس از رها کردن ولوم اجاق گاز رومیزی شعله خاموش می شود اما زمانی که ولوم را نگه داشته اید شعله روشن می ماند، علت آن می تواند خرابی ترموکوبل باشد زیرا ترموکوبل وظیفه دارد تا از ورود گاز اضافی به شعله جلوگیری کند. در هنگام شکستن شیشه ی گاز، باید تعویض آن در تعمیرگاه یا در کارخانه انجام شود زیرا ممکن است تعویض شیشه ی گاز رومیزی توسط مشتری در محیط مسکونی صدمات و خساراتی را به بار آورد.

پایان

در این مطلب تلاش شد اصلی ترین نکات در خصوص استفاده بهینه از اجاق گاز رومیزی در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار گیرد. با رعایت نکاتی که با زبانی ساده در این باره بیان شد، می توانید از گاز صفحه ای خود مراقبت بهتری به عمل آورید و ایرادات احتمالی را در اسرع وقت شناسایی و برطرف نمایید. یراق نما راهنمای شما در مراحل خرید و نصب اجاق گاز رومیزی خواهد بود.

CafeSeo بازدید : 47 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)
سینک ظرفشویی آشپزخانه یراق نما

همه چیز درباره سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی و دوام، کیفیت و کارآیی آن تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون فضای آشپزخانه دارد. آشپزخانه ها بخش بسیار پراهمیتی در فضای خانه می باشند و قسمت اعظمی از کارهای مربوط به خانه و امور مربوط به آشپزی در کنار سینک ظرفشویی انجام می گیرد. خصوصیت این محصول به خصوص مرتبط با اصول بهداشتی است ضمن این که زیبایی و چشم نوازی آن نیز در دکوراسیون خانه بسیار حائز اهمیت است.

دکوراسیون آشپزخانه های مدرن امروزی از جمله عناوینی است که روزانه به طور متداول در فضای مجازی بسیار زیاد جستجو می شود. در دنیای امروز مردم برای انتخاب چیدمان منازل، سلیقه های متنوع و متفاوت بسیاری دارند. بسیاری از مردم حداقل یک بار در سال به فکر تغییر چیدمان فضای منازل خود می باشند. 

در ایران طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها بسیار رواج یافته است و از اهمیت زیادی برخوردار شده است. بسیاری از انواع سینک ظرفشویی بسیار متنوع، زیبا و شیک هستند که با طراحی های بی نظیر خود پاسخگوی سلیقه های بسیاری از مردم می باشد.

 

4 چالش احتمالی با سینک ظرفشویی (راه حل هایی برای رفع مشکلات)

سینک ظرفشویی جزء مهم ترین و پرکاربردترین اجزای موجود در آشپزخانه است که روزانه هزاران بار به سراغ آن می رویم از شست و شوی ظروف آشپزخانه هنگام کار گرفته تا شست و شوی انواع میوه و سبزیجات و فراورده های گوشتی. باتوجه به تغییراتی که در سبک زندگی حاصل شده است و پیشرفت تکنولوژی نیازمند تغییراتی در ملزومات لوازم کاربردی هستیم و سینک ظرفشویی هم یکی از آن هاست. که با توجه به اندازه و جنس کابینت ها و میزان کاربرد آن انتخاب می شود، برای مثال سینک های شیشه ای مناسب برای شست و شوی ظروف سنگین نیستند و بیشتر جنبه ی زیبایی دارد. در ادامه می خواهیم به لوازم جانبی سینک ظرفشویی که کارایی شما را افزایش می دهد بپردازیم و به اشکالات رایج در مواجه با سینک های ظرفشویی پاسخ دهیم.

 

1- نشت آب از سینک ظرفشویی

یک پارچه بودن سینک ظرفشویی و نداشتن برش ها و درزهای اضافی در آن سبب می شود تا امکان نشت آب تا حد ممکن کاهش یابد. هنگام نصب سینک ظرفشویی باید خیلی دقت داشت تا سینک مورد نظر کاملا با کابینت چفت باشد تا امکان درز آب به کابینت را نداشته باشد.

عمده مشکل خانم های خانه دار متناسب نبودن سینک ظرفشویی با کابینت زیر آن است. اگر از سینک ظرفشویی روکار استفاده میکنید برای حل این مشکل می توانید از چسب های آکواریوم و چسب ماستیک، نوارهای آبگیر و یا نوار فلزی استفاده نمایید تا نفوذ آب را کاهش دهید.

نشتی آب از اتصالات و لوله های سینک ظرفشویی یکی دیگر از اشکالات رایج در آشپزخانه است.

تعویض لوله های پلاستیکی با فلزی می تواند در حذف این عیب موثر باشد زیرا لوله های پلاستیکی انعطاف بیشتری نسبت به لوله های فلزی دارند، زنگ نمی زنند و نسبت به سرد و گرم شدن آب حساسیت کمتری از خود نشان می دهند و به نسبت اتصالات فلزی قیمت کمتری نیز دارند.

اگر صفحه ی اطراف سینک ظرفشویی توکار از MDF باشد پس از مدتی شاهد ورم و بالا آمدن چوب آن می شویم که در این هنگام بهتر است از سینک ظرفشویی روکار استفاده نماییم تا این مشکل رخ ندهد. یکی از راه ها این است که به هنگام نصب سینک ظرفشویی توکار بهتر است از قاب دوری سنگ مصنوعی استفاده شود.

2- بسته شدن آبراه در سینک و مشکلات جرم گرفتگی

بسته شدن آبراه در سینک از دیگر مشکلات متداول در آشپزخانه است که علت های متفاوتی دارد و عمده علت آن می تواند آشغال ها و جرم های به جا مانده از ظروف باشد که با قرار دادن سرپوش های مخصوص روی آبراه و استفاده از محلول های لوله باز کن می توان به حل گرفتگی آن کمک کرد. استفاده از چاه باز کن دستی هم یکی دیگر راهکار های آن است.

رسوبات آب و جرم های به جا مانده از ظروف موجب کدر و جرم گرفتگی ظرفشویی می شود برای حل این مشکل می توان هفته ای یکبار با سرکه و جوش شیرین سینک ظرفشویی را شست و شو داد و براق نمود و برای از بین بردن خش های ایجاد شده در سینک می توان از مایع پولیش مخصوص استفاده کرد زیرا استفاده کردن از مواد متفرقه می تواند موجب تیره کردن و ایجاد لکه هایی در سینک ظرفشویی گردد.

3- راه حل هایی برای کاهش صداها در سینک ظرفشویی

در متریال های فلزی، انعکاس صدا یکی از متداول ترین مسائل است. اما شما می توانید با استفاده از پد های ویژه ای که به زیر کاسه های سینک می چسبد از تولید صداهای ناهنجار برخورد ظرف و ظروف با سینک جلوگیری کرده یا با استفاده از اسپری مخصوص مقاوم شده می توانید مانع از انعکاس صدای برخورد ظروف شوید و به کم کردن حجم صدای ایجاد شده کمک نمایید.

استفاده از آبکش های پلاستیکی درون سینک باعث می شود تا برخورد ظروف سنگین و اجسام فلزی به حداقل برسد و در نتیجه دوام سینک افزایش پیدا کند و زیباتر و درخشان تر به چشم بیاید و میزان جرم گرفتن سینک هم کم خواهد شد. اگر به استفاده از آبکشی بزرگ درون سینک علاقه ای ندارید می توانید از آبکش های متحرک که به صورت یک تکه بر روی کاسه سینک پهن می شود استفاده کرد و برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات مناسب است.

4- مسائل مهم در استفاده از لوازم جانبی سینک ظرفشویی

لوازم جانبی سینک ظرفشویی معمولا شامل آبچکان، استند های نگه دارنده ظروف، جای مواد شوینده، نگه دارنده قاشق و چنگال و غیره است. آبچکان مهم ترین بخش از لوازم سینک می باشد که امکان زیادی برای خشک کردن ظروف به ما می دهد در کنار آبچکان می توان از استند های نگه دارنده ظروف که اغلب فلزی یا پلاستیکی هستند استفاده کرد. نگه دارنده های قاشق و چنگال یا به اصطلاح جا قاشقی در انواع فلزی، پلاستیکی و سرامیکی وجود دارد. نکته مهم در انتخاب جاقاشقی وجود سوراخ در انتهای آن می باشد که مانع از تشکیل رسوب آب  می شود.

اسکاچ ظرفشویی جز یکی از کثیف ترین وسایل آشپزخانه به حساب می آید که دو هفته یکبار به تعویض آن باید اقدام کرد و اسکاچ خیس محیطی قابل رشد برای کپک ها است. بنابراین برای انتخاب جا اسکاچی باید توجه داشت تا منافذی برای ورود و خروج هوا داشته باشد.

جای شوینده با توجه فضای هر آشپزخانه و سینک ظرفشویی تعریف می شود. اگر فضای زیادی دارید برای این وسایل می توانید در کنار سینک از آن ها استفاده کنید که دسترسی به آن آسان تر باشد. ولی در صورتی که کمبود جا دارید میتوانید از سبد های متصل به کابینت برای جای شوینده ها استفاده نمایید که به دو مدل پلاستیکی و فلزی وجود دارد. برای جای مایع ظرفشویی می توان از جا مایع ظرفشویی توکار استیل استفاده کرد که نصب آن بسیار راحت است و برای شارژ مخزن آن از مسیر پمپ جا مایع استفاده می شود و جای بسیار کمتری را اشغال می کند.

سینک های ظرفشویی که سطح براقی دارند لکه ها و خط و خش را به وضوح نشان می دهند و شاید مجبور باشید روزی چند بار آن را تمیز کنید. امروزه سینک ها دارای صفحه های مسطح برای برش زدن انواع گوشت و سبزیجات هستند. برای جلوگیری از آسیب آن می توان از صفحه های پلاستیکی استفاده کرد.

در این متن تلاش کردیم تا رایج ترین مسائل در خصوص استفاده از سینک ظرفشویی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

جنس سینک ظرفشویی

 

جنس سینک ظرفشویی می تواند از جنس و مواد گوناگون و متنوعی باشد. در دهه های اخیر از کودکی تا امروز شاید سینک ها را بیشتر از نوع فلزی آن دیده باشیم. نیاز به صاف و صیقلی بودن سینک ظرفشویی، ساخت آن از فلزاتی نظیر استیل یا آلومینیوم را ایجاب می نمود. در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی میل به تنوع و تحول در فضاها و دکوراسیون آن ها سازندگان را به سمت استفاده از اجناس و مواد دیگری برای تولید سینک ظرفشویی برده است.

چنان که امروز شاهد انواع متفاوت و مدرنی از سینک ظرفشویی با جنسی از شیشه یا گرانیت و مانند این ها در کنار نمونه های استیل آن هستیم.

 

سینک ظرفشویی با کیفیت را چگونه بشناسیم؟

 

این که جنس سینک از چه چیز باشد و با چه میزان استحکامی ساخته شده باشد، حائز اهمیت است. اما باید توجه داشت انواع سینک های ظرفشویی تولید شده به دلیل رقابت شدید در بازار، جهت حفظ رضایت مشتریان گرامی با نهایت دقت، کیفیت و استحکام ساخته می شوند. فرقی نمی کند که سینک ظرفشویی از جنس شیشه، گرانیت با استیل ساخته شود، زیرا در ساخت سینک با تمام این مواد و اجناس، استحکام امری تضمین شده خواهد بود.

در کنار توجه به میزان استحکام سینک، به هموار و صیقلی بودن تمام سطح آن حتما توجه کنید. از نظر اصول بهداشتی این نکته بسیار حائز اهمیت است که سینک ها دارای زبری و ناصافی در هیچ نقطه ی آن نباشند تا از تجمع آلودگی و جرم و باکتری در سطح آن جلوگیری به عمل آید.

 

سینک ظرفشویی آشپزخانه دو قلو در فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

سینک ظرفشویی نباید آب را در هیچ نقطه ای نگه دارد

نکته ی بعدی که باید در ساخت سینک ظرفشویی به آن توجه شده باشد، رعایت شیب ملایم مناسب برای راهنمایی آب به سمت خروجی سینک است. چنانچه سینک نصب شده این شیب را نداشته باشد یا در جاهایی از آن گودی و ناهمواری وجود داشته باشد، آب در این قسمت ها تجمع خواهد کرد و باعث زردی و ایجاد لک هایی خواهد شد که خصوصا در محیط آشپزخانه چندان خوشایند نیست. به مرور زمان با قراردادن ظروف بر روی برخی از انواع فلزی سینک  ظرفشویی که از استحکام لازم برخوردار نیستند، گودی و تو رفتگی ایجاد خواهد شد بنابراین لازم است حتما در انتخاب جنس سینک خوب و کارآمد دقت شود. در ادامه به انواع سینک ها بیشتر خواهیم پرداخت.

سینک ظرفشویی استیل

 

رایج ترین و متداول ترین نوع سینک که از گذشته تا کنون تولید می شده ، سینک استیل است. این سینک به دلیل داشتن سطح صاف و صیقلی، جنس ضد زنگ و دوام و استحکامش تولید شده و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سینک ظرفشویی استیل خود دارای مدل های متنوعی است که آن ها را معرفی خواهیم کرد.

یکی از مدل های سینک ظرفشویی که با استقبال بیشتری در خانه های مدرن رو به روست، سینک استیل توکار است. مدل این سینک به این جهت توکار گفته می شود که لبه های آن مخفی و داخل سطح رویی کابینت کارگذاری می شود. برای این کار لازم است صفحه ی رویی کابینت بر اساس طول و عرض سینک ظرفشویی برش داده شود و سینک از بالا داخل آن کار گذاشته و نصب شود. به این ترتیب بخش های باقی مانده از سطح کابینت سینک را احاطه می کند.

مدل دیگر، که در گذشته بیشتر شاهد آن بوده ایم، سینک ظرفشویی روکار است. این سینک خود دارای چهارچوب است و بر روی کابینتی نصب می شود که رویه ای ندارد. سینک از قسمت عقب به دیوار می چسبد و قاب آن در لبه ی جلویی معمولا از مرز کابینت عبور می کند.

سطح کناری لگن ظرفشویی معمولا دارای آج است. دلایل مختلفی برای آج دار ساخته شدن این سینک ها وجود دارد. مثلا نگه داشتن و هدایت تدریجی آب، جلوگیری از سر خوردن و افتادن ظروف روی سینک و پیشگیری از خش افتادن سطح استیل که این دلیل آخر از همه ی دلایل مهم تر است.

آجدار بودن سینک ظرفشویی محاسنی که ذکر شد را دارد اما یکی از مشکلاتی که ایجاد می کند، دشواری شست و شوی آن است.

ناگفته نماند که این سینک های ظرفشویی مدرن چه از نوع روکار و چه مدل توکار آن شامل تک لگنه و دو لگنه یا دوقلو می شوند. نوع دوقلوی آن بسیار مناسب برای شست و شوی راحت ظرفها با دست است، به صورتی که در یک طرف آن ظرفهای کثیف و نشسته قرار می گیرد و در طرف دیگر، می توان آنها را شسته و آب کشی کنیم. البته انتخاب نوع تک لگنه یا دو لگنه آن بستگی به فضای معماری آشپزخانه همچنین اندازه ی خود آشپزخانه دارد.

سینک ظرفشویی شیشه ای در فروشگاه اینترنتی یراق نما

سینک ظرفشویی شیشه ای

 

این مدل سینک ظرفشویی یکی از زیباترین و خاص ترین مدل ها از نظر طراحی و مناسب برای کسانی است که به دنبال دکوراسیون خاص هستند. اما خاصیت خوب آن تنها بصری است و کارایی مانند سایر سینک ها ندارد و برای کسانیکه به چیزی شیک تر از سینک استیل می اندیشند، گزینه ی مناسبی می باشد.

سینک ظرفشویی شیشه ای در رنگ ها و طرح های مختلفی ارائه می شود.

اما نکته ای در رابطه با این سینک ها وجود دارد این است که به اندازه ی سینک های ظرفشویی استیل قوی نخواهند بود. همچنین باید دقت شود که ظرف های بسیار سنگین رو داخل آنها قرار ندهید هر چند که این نوع سینک ها طوری طراحی می شوند که برای استفاده ی روزمره مناسب باشند و مقاومت لازم را داشته باشند و از ایمنی بالایی برخوردار باشند. کاسه ی استفاده شده در این نوع سینک معمولا از جنس استل می باشد. سینک های شیشه ای گرانتر از سینک های استیل هستند. بنابر این اگر دنبال چیزی شیک، مدرن و زیبا در آشپزخانه خود هستید این مدل سینک می تواند انتخاب مناسبی باشد.

البته در این سینک ظرفشویی نیز تمام استاندارد های لازمی که ذکر کردیم می تواند رعایت شود و شیشه ی استفاده شده در آنها از شیشه ی ایمنی با کیفیت بالا ساخته شده است، اما مشکل اصلی این سینک ها پس از نصب و استفاده روشن خواهد شد.

جنس این مدل از سینک خیلی زود دچار آسیب دیدگی و خط و خش می شود. این مسئله نه تنها باعث تاثیر در کاهش زیبایی ابتدایی محصول می شود، بلکه کسانی که از آن استفاده می کنند را از نظر بهداشتی نیز دچار مشکل می سازد. همانطور که می دانید وجود خط و خش امکان تجمع آلودگی ها و جرم می شود و در خش ها و آسیب دیدگی های ایجاد شده حتما امکان تجمع آلودگی ها وجود دارد. مسئله ی دیگری که در مورد اینگونه سینک وجود دارد لک برداشتن جنس شیشه است. همانطور که می دانیم شیشه نسبت به جنس های دیگر موجود بیشتر در معرض ایجاد خط و خش و لکه می باشد و در وضوح نشان دادن آن ها نیز کاملا بی نظیر است! به همین دلیل با توجه به خصوصیت های گفته شده و مشکلات دیگر، تهیه ی این مدل خیلی زود صاحبانش را پشیمان کرده است، البته ناگفته نماند هستند کسانی که با خرید آن اصلا پشیمان نمی شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به راهنمای خرید سینک ظرفشویی مراجعه فرمایید.

سینک گرانیتی

سینک ظرفشویی گرانیتی ترکیبی از جنس سنگ گرانیت با رزین و مواد دیگر تمی باشد. این مدل سینک نیز می تواند رنگ های گوناگونی داشته باشد و به دلیل زیبایی و خاص بودن ظاهری جلوه ی خوبی به دکوراسیون فضای آشپزخانه خواهد داد. چنانچه سینک ظرفشویی گرانیتی از نوع با کیفیتش تهیه شود، سالیان سال در آشپرخانه ی شما به زیبایی خودنمایی خواهد کرد اما اگر آن را از انواع نامرغوب و فاقد کیفیت لازم تهیه کنید، همانند سینک های شیشه ای می تواند برایتان دردسرساز شود.

مشکلاتی از قبیل شکستگی، ترک برداشتن، نشان دادن لکه های آب و عرق کردن زیر لگن ها از نمونه ی این مشکلات است. اما از نظر تنوع رنگ محصولی خوب است.

سینک طرفشویی استیل در فروشگاه اینترنتی یراق نما

 

مدل سینک های ظرفشویی

 

سینک ها از هر جنسی که تهیه گردند، می توانند در مدل های تک لگن، دو لگن یا دوقلو طراحی و تولید شوند که خریدار با توجه به اندازه محیط آشپزخانه یا بر اساس نیاز آنرا انتخاب می کند.

کاربرد سینک نوع دوقلو بیشتر است و به دلیل گنجایش بیشتر کارایی بیشتری دارد. این سینک ها در اکثر آشپزخانه های جدید کار گذاشته می شوند.

در مورد دوقلو بودن سینک ها نگران فضای اشغال شده نباشید زیرا بر اساس استانداردهای موجود می توان ابعاد گوناگونی از این نوع سینک را تهیه کرد.

برخی از سینک های دوقلو در هر دو طرف دارای بخش مسطح هستند که در صورتی که فضای کافی برای نصبشان در آشپزخانه باشد، بهترین و کارآمد ترین نوع سینک به شمار می روند. زیرا می توانید در فضای باز آن ها کار شست و شو را راحت تر انجام دهید. برخی از آن ها تنها در یک طرف دارای بخش مسطح می باشند که آن نیز به نوبه ی خود کارایی لازم را خواهد داشت و فضای کمتری را نیز از نظر طولی نسبت به نوع قبلی اشغال خواهد نمود.

در پایان باید گفت انتخاب سینک در کنار همه ی موارد و استانداردهایی که گفته شد، به سلیقه ی افراد بستگی دارد. با تنوعی که در روزگار حاضر در تولید محصولات هست، هیچ گونه محدودیتی در انتخاب وجود نخواهد داشت.  سایت حاضر آماده ی دریافت سفارشات سینک ظرفشویی است. در این فروشگاه اینترنتی انواع مدل های سینک ظرفشویی با جنس ها و کیفیت های عالی به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. مشخصات و اطلاعات دقیق هر محصول در کنار تصویر آن ثبت شده است و شما می توانید سینک ظرفشویی متناسب با سلیقه ی خود را با توجه به کیفیت و کارایی آن انتخاب نمایید. فروشگاه اینترنتی یراق نما همچنین عرضه کننده ی محصولات مشابه نظیر اجاق گاز رومیزی است که می توانید مدل ها و انواع گوناگون آن را مشاهده نموده و سفارش آن را ثبت نمایید.

CafeSeo بازدید : 28 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

انواع مختلف هود کن

انواع هود کن مجموعه ای از متنوع ترین هود های آشپزخانه هستند که هر سلیقه ای را راضی میکنند. در ساخت هود های کن، مرغوب ترین شیشه و استیل ها به کار رفته است که همین میزان بالای کیفیت باعث طولانی شدن عمر هود کن و تنوع محصولات، باعث جلب رضایت مشتریان شده است. هود کن دارای انواع مختلفی هستند، از جمله:

هود مخفی توکار

انتخاب کسانی است که فضای آشپزخانه ی آنها محدود بوده و یا طراحی کابینت های آنها مدرن و امروزی است. هودهای مخفی توکار کن از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت کن هستند که قدرت بالای آنها در مکش و طراحی زیبای آنها به خوبی جوابگوی نیاز مشتریان است.

هود کن-یراق نما

مورب

این نوع هود ها روی دیوار نصب می شوند و مناسب آشپزخانه هایی هستند که در بالای اجاق گاز آن ها، کابینتی قرار ندارد. شرکت کن با ارائه ی انواع مدل های هود شیب دار دست مشتریان را در انتخاب هود، باز میگذارد زیرا این هود ها نیز مانند سایر محصولات کیفیت و تنوع بالایی دارند.

زیر کابینتی

از محبوب ترین هود های آشپزخانه هستند زیرا با طراحی خاص و قرار گیری این هود ها بین کابینت های بالای گاز فضای کمتری را اشغال میکنند. گفتنی است هود کن در این زمینه بهترین هود های زیر کابینتی را در بازار فروش و در دسترس مشتریان قرار داده است.

جزیره ای

هود های جزیره ای با اینکه مدت زیادی از تولیدشان نگذشته است، در مدت کوتاهی توانستند محبوبیت زیادی به دست آورند. هود های جزیره ای علاوه بر کیفیت عالی و طراحی زیبا مزیت دیگری نیز دارند، میتوانید این هود ها را روی سقف نصب کنید و نیازی به نصب بین کابینت و یا دیوار ندارند. اگر بخواهیم در مورد مکش این هود ها بگوییم، باید عنوان قدرتمند ترین مکش را به این هود ها اختصاص دهیم. زیبایی چشم نواز  و تناسب این هود ها باعث جلوه ی هرچه بیشتر آشپزخانه تان خواهد شد.

هود کن-یراق نما

مقایسه انواع مختلف هود های آشپزخانه با یکدیگر

هود های زیر کابینتی در بالای گاز و در زیر کابینت تعبیه میشوند و دارای دکمه های فشاری هستند و کنترل لمسی ندارند. این هود ها در دو نوع یک موتوره و دو موتوره عرضه میشوند و چراغ های قابل تنظیم دارند. مکش این هود ها در مقایسه با مدل های به روز کمتر و صدای بیشتری نیز دارند. اما قیمت این هود ها مناسب است و نگهداری این هود ها نیز سخت نیست.

هود های توکار مخفی

این هود ها همانطور که از اسمشان مشخص است فضای آشپزخانه را اشغال نمی کنند و برای کابینت های یکپارچه گزینه عالی هستند. از مزایای این هود ها شستشوی راحت فیلتر ها و تمیز نگه داشتن آشپزخانه است.

هود های جزیره ای و شومینه ای

درست روی اجاق گاز قرار میگیرند و تقریبا تمام بو و چربی غذا را به بیرون هدایت میکنند و دارای قدرت مکش خیلی خوب و صدای پایین هستند. همچنین حسگر دود و صفحه نمایش الکتریکی نیز دارند.

هود مورب

زیبایی این هود ها جلوه بیشتری به محیط آشپزخانه تان خواهد داد و عمر موتور این هود ها بیشتر است زیرا در برابر حرارات مستقیم قرار نمی گیرند و همچنین صدای کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند. اما قدرت مکش این هود ها نسبت به سایر هود ها کمتر است و به خاطر زاویه ی 45 درجه ی این هود ها، همه ی بخار و بو و چربی را به بیرون منتقل نکنند.

هود کن-یراق نما

بررسی و مقایسه کیفیت هود کن

هود توکار: اگر بخواهیم مزیت این هود ها را بیان کنیم باید بگوییم هیچ فضایی را در آشپزخانه اشغال نمی کنند و کاملا مخفی میشوند. صدای کم و مکش زیاد این هود ها همانند سایر مدل های فلت (شومینه ای) و مورب است و اگر قصد ندارید هود را در جایی قرار دهید که هیچ نمایی از هود در آشپزخانه دیده نشود، برای خرید گزینه ی مناسبی است.

هود جزیره ای: هود های جزیره ای از نظر کارایی بسیار به هود های شومینه ای شبیه هستند اما این هود ها روی سقف نصب میشوند و مخصوص آشپزخانه هایی است که اجاق گاز در وسط آشپزخانه قرار دارد. این هود ها بسیار شکیل و لوکس هستند و شاید به خاطر طراحی خاص بعضی از نمونه ها، صفحه مکش آنها کوچکتر باشد. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که این نوع هود ها بیشتر جنبه ی جلوه نمایی دارند و مناسب آشپزخانه هایی هستند که پخت و پز کمتری در آنجا انجام میشود. البته اگر صفحه ی مکش این نوع هود ها بزرگ باشد کارایی قابل قبولی همچون هود های مورب و فلت (شومینه ای) دارند.

هنگام خرید هود کن باید توجه داشته باشید که مناسب ترین هود طبق نیاز آشپزخانه تان چه مدلی است و چه قیمتی دارد. شرکت کن ارائه دهنده متنوع ترین لوازم آشپزخانه و به طور ویژه هود می باشد. با مراجعه به این شرکت و مقایسه ی قیمت ها میتوانید خریدی مطمئن و متناسب با نیازتان داشته باشید.

 

هود کن-یراق نما

 

کاربرد هود کن

انتخاب هود کن برای آشپزخانه نشان دهنده ی حسن سلیقه مشتریان است زیرا این هود ها دارای کاربرد مناسب و طراحی زیبا، همچنین از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه هستند. هود کن با هدایت دود، بو و بخار غذاها به بیرون از منزل، رطوبت و چربی اضافی را خارج میکنند و باعث میشوند دیوارها و محیط آشپزخانه برای مدت طولانی تری تمیز بمانند و چربی و رطوبت کمتری روی آنها قرار بگیرد و در نتیجه آشپزخانه به محیط نا امنی برای رشد میکروب ها و قارچ ها تبدیل شود.

آشپزخانه بخش بسیار پویا و  مهم فضای خانه بشمار می آید. بیشتر مردم زمان زیادی را برای آماده کردن وعده های غذایی مناسب برای اعضای خانواده در آن سپری میکنند که فضای آشپزخانه می تواند برای خیلی از خانواده ها مکانی برای صرف وعده های غذایی باشد.به همین دلیل این فضا یکی از مهمترین بخش های خانه می باشد و اینکه چگونه آن را طراحی کنیم بسیار اهمیت دارد. یکی از پر اهمیت ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه، اجاق گاز است که بیشترین و مهم ترین زمان پخت و پز در کنار این وسیله انجام می گیرد. اجاق گازهای رومیزی از جهت طراحی دکوراسیون می توانند جلوه ای خاص و به فضای آشپزخانه ببخشند.

البته پیش از آن که به ظاهر بپردازیم، باید مهم ترین مزیت اجاق گاز رومیزی را ذکر کنیم. در دوران حاضر خصوصا در انبوه سازی شهرهای شلوغ از جمله پایتخت، فضای کافی برای وسایل حجیم وجود ندارد. در این شرایط تلاش می شود وسایلی با حداقل حجم و نیاز به اشغال فضا تهیه شود. این مسئله خصوصا در آشپزخانه اهمیت ویژه ای می یابد زیرا این بخش از خانه معمولا محلی برای وسایل کاربردی است که خرید و حفظشان اجتناب ناپذیر است. تهیه ی گاز رومیزی به جای نوع فر دار می تواند یک راهکار خوب برای این مسئله باشد.

از دیگر مزایای گاز رومیزی خالی بودن فضای زیر آن برای استفاده به عنوان کابینت و کشو است که می توان وسایل بی شماری را در آن جای داد و نهایت استفاده از فضای آشپزخانه را داشت.

یراق نما به عنوان یک نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی درایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم نموده است.جدیدترین کالاها در گروههای مختلف مانند انواع هود آشپزخانه.سینک ظرفشویی.اجاق گازهای صفحه ای.فر و … در یراق نما عرضه می‌شود.

CafeSeo بازدید : 34 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

همه چیز درباره ی هود بیمکث

امروزه وجود هود جزو بدیهیات هر آشپزخانه است و چه بهتر که از محصولات با کیفیت و متنوع و ساخت ایران استفاده کنیم. خرید هود بیمکث دارای تمام ویژگی های است که یک هود خوب باید داشته باشد. بیمکث یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان موفق هود، سینک ظرفشویی، فر، اجاق گاز و ماکروفر است. بدون شک هود بیمکث از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بیمکث هستند که در سال های اخیر توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را جلب کنند. تنوع بالا و کیفیت و طول عمر مناسب از جمله مزایای این هود ها هستند. در این مطلب میخواهیم با انواع مختلف هود بیمکث آشنا شویم و به بررسی و مقایسه آنها بپردازیم.

مزایای استفاده از هود بیمکث

هودهای بیمکث با کارایی بالا و تنوع محصولات و طول عمر بالا، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. خرید هود از واجبات هر آشپزخانه ای است نمی شود اهمیت آنها را نادیده گرفت.

استفاده از هود بیمکث شامل مزایایی همچون انتقال بو، دود و بخار حاصل از پخت غذا به بیرون از منزل است. همچنین در این نوع هود با وجود چراغ های روشنایی که در آنها به کار رفته است، دید بهتری به آشپز میدهند. تهویه هوای آشپزخانه و کاهش خطرات ناشی از مسمومیت با مونواکسید کربن از دیگر کاربرد های آن است. تمیز کردن محیط آشپزخانه از ذرات بخار و چربی ناشی از پخت غذا، کاری طاقت فرساست که با وجود هود بیمکث این مشکل تا حدودی حل شده است.

مقایسه انواع هود بیمکث و تفاوت آنها با هود های معمولی

انتخاب هود مناسب آشپزخانه به چند مورد بستگی دارد. باید توجه کنید که آشپزخانه شما به چه هودی و با چه ابعاد و قدرت مکشی نیاز دارد. با بررسی هود های مختلف و قدرت مکندگی و ابعاد آنها، هود متناسب با نیازتان را خریداری کنید.

حالا به بررسی هود های بیمکث میپردازیم.

هود مورب بیمکث

این مدل هود ها روی دیوار نصب میشوند و از ترکیب شیشه و استیل یا تنها شیشه ساخته شده اند. این مدل هود ها بسیار زیبا هستند و جلوه ی زیبایی به آشپزخانه میدهند. ظاهر مدرن و زیبای این مدل نسبت به هود های شومینه ای برتری دارد اما قدرت مکش این هودها  نسبت به هود شومینه ای کمتر است . از دیگر ویژگی های این هود باید به صدای بسیار کم و موتور قوی و تنظیم قدرت مکش در 4 حالت اشاره کرد. همچنین به دلیل اینکه هود های مورب در برابر حرارت مستقیم قرار نمی گیرند عمر طولانی تری دارند.

هود شومینه ای

هود بیمکث مدل شومینه ای مانند قیف برعکس هستند. هم میتوان آن ها را روی سقف و هم روی دیوار قرار داد. جنس هود های شومینه ای از فلزات غیر قابل اکسید شدن مثل مس یا فلزات مقاوم به حرارت است و نمای استیل یا ترکیبی از استیل و شیشه دارند. هود شومینه ای نسبت به هود های زیر کابینتی بزرگتر و بلندتر هستند. به طور کلی این هود ها دارای موتور پیشرفته و مکش بالا هستند. صدای کم، صفحه نمایش دیجیتال، حسگر دود، بورد الکترونیکی برای تنظیم قدرت مکش و دور موتور از دیگر مزایای هود مدل شومینه ای است. از فیلتر ذغالی برای این هود ها استفاده شده و قابل شستشو نیستند و پس از مدتی باید فیلتر ذغالی را تعویض کنید. 

هود بیمکث-یراق نما

هود جزیره ای 

این مدل هود ها در مدت کم طرفداران زیادی پیدا کردند زیرا بسیار زیبا، دکوراتیو و مناسب آشپزخانه های مدرن امروزی هستند که اجاق گاز در مرکز آشپزخانه است. استفاده از این مدل هود دارای مزیت های زیادی از جمله: تمیز ماندن آشپزخانه برای مدت طولانی تر است زیرا این هود به طور کامل روی اجاق گاز قرار میگیرد و تمام بو و دود حاصل از غذا را از منزل خارج میکند، قدرت مکش آنها 600 متر مکعب بر ساعت است و دارای صفحه کلید الکترونیکی و صدای بسیار پایین است. هود جزیره ای بیمکث تمام استیل هستند و فیلتر آلومینیومی قابل شستشو دارند و قدرت مکش آنها 600 متر مکعب بر ساعت است.

هود بیمکث-یراق نما

هود زیر کابینتی 

هود های زیر کابینتی از نخستین هود های تولید شده هستند که درست زیر کابینت بالای اجاق گاز قرار میگیرند. برای نصب این هود ها باید اندازه ی گاز، اندازه ی کابینت و ارتفاع کابینت توجه کنید زیرا در این مدل، پس از نصب به زیر کابینت به اجاق گاز نزدیکتر میشوند و بیشتر در معرض حرارات و بخار و بوی غذا ها هستند.

خصوصیات، مزایا و معایب این هود بیمکث

این مدل هود به راحتی نصب میشوند و قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها دارند و تقریبا پنهان هستند و در آشپزخانه خیلی به چشم نمی آیند. اما از معایب آن باید به صدای زیاد، دور موتور کم و کثیف شدن فیلترها در مدت بسیار کمی اشاره کرد. فیلتر این مدل از جنس الیاف است.

بررسی کیفیت هود بیمکث

با توجه به توضیحاتی که در مورد هود های بیمکث داده شد حتما تا به حال متوجه شده اید که محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و زیبا و متنوع و مطابق با نیاز هر آشپزخانه ای هستند. به همین دلیل است که این نوع هود در رده پر فروش ترین محصولات آشپزخانه قرار گرفته اند. در این مدل، علاوه بر کارایی مناسب و مکش قوی و تهویه محیط آشپزخانه از بوی غذا و دود و بخار، جلوه ی منحصر به فردی به آشپزخانه تان میدهد. تولید صدای این هود ها بسیار کم است و به هیچ وجه آزاردهنده نیست. هود های بیمکث به خاطر تنوعی که دارند میتوانند هر نوع سلیقه ای را با هر مقدار بودجه راضی کنند.

هود بیمکث- یراق نما

 خدمات پس از فروش هود بیمکث

یکی از عوامل تعیین کننده ی کیفیت لوازم برقی آشپزخانه مانند هود، خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. وجود گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش باعث آسودگی خیال خریداران میشود. با توجه به قانون جدیدی که توسط سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان به تصویب رسیده است، تمامی تولید کنندگان باید محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش استاندارد در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرکت بیکمث در راستای احترام به حقوق مشتریان و افزایش اعتماد مصرف کنندگان به محصولات این شرکت، همه ی محصولات را با گارانتی 25 ماهه و خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها در اختیار خریداران محترم قرار میدهد. این یعنی تجربه ی خرید ایده آل از میان محصولات با کیفیت و متنوع با ضمانت 25 ماهه از بیمکث.

مواردی که شامل گارانتی نمی شوند

بیمکث مسولیت نوسانات جریان برق که موجب آسیب به محصولات بیمکث می شوند و نصب محصولات توسط افراد غیر متخصص و آسیب به کالا در زمان حمل و نقل را بر عهده نمی گیرد.

یراق نما به عنوان یک نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی درایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم نموده است.جدیدترین کالاها در گروههای مختلف مانند انواع هود آشپزخانه.سینک ظرفشویی.اجاق گازهای صفحه ای.فر و … در یراق نما عرضه می‌شود.

CafeSeo بازدید : 46 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

کلیت سینک اخوان

اگر شما هم به دنبال جایگزین یک سینک آشپزخانه هستید، به سبک ، اندازه و (شاید مهمتر از همه) مواد ساخته شده سینک باید فکر کنید. برخی از مواد بسیار با دوام و در برابر لکه ها، جوش و خراش بسیار مقاوم هستند، در حالی که برخی دیگر ظریف تر، مناسب تر برای استفاده از نور ​​هستند. بنابراین در مورد نقاط قوت و ضعف های احتمالی ماده سینک آشپزخانه، گزینه ها را بخوانید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای بازسازی آشپزخانه خود داشته باشید.

حتی اگر شما یک آشپز مشتاق نباشید، سینک آشپزخانه باز هم یکی از مهم ترین وسایل یک آشپزخانه است. از شستن دست ها تا تمیز کردن ظروف، سینک شما نقش اساسی در عملکرد و طراحی آشپزخانه شما دارد. در این مطلب میخواهیم با انواع مختلف سینک اخوان آشنا شویم و به بررسی کلی آن بپردازیم.

همچنین با مزایا و معایب سینک های اخوان بر اساس جنس آنان می پردازیم.

انواع مختلف سینک های اخوان

سینک ظرفشویی استیل ضد زنگ

استیل بدون آلیاژ و ضد زنگ محبوب ترین ماده برای سینک های آشپزخانه مدرن است، ظاهری براق و به خصوص در هنگام جفت شدن با گرانیت، سنگ یا میزهای چوبی بهترین انتخاب است.

مناسب برای: انواع استفاده؛ آشپزخانه هایی با میز سنگی یا گرانیتی

مزایا سینک ظرفشویی استیل

مقرون به صرفه؛ تمیز کردن و نگهداری آسان

معایب سینک ظرفشویی استیل

می تواند پر سر و صدا باشد؛ لکه های آب را نشان می دهد.

سینک اخوان استیل-یراق نما

سینک ظرفشویی سنگی

سینک های سنگی، مانند گرانیت و سنگ مرمر (حتی می توانید آنها را از جنس چوب کوچک ساخته شده پیدا کنید!). به لطف تنوع طبیعی و رنگدانه، هر سینک سنگی بی نظیر است.سنگ، با دوام، اما فشرده است. آب بندی مناسب برای جلوگیری از خراش، لکه دار شدن و صدمه زدن به مواد تمیز کننده و سایر مواد شیمیایی به مراقبت نیاز دارد. سینک های سنگی نیز بسیار سنگین هستند و به کابینت تقویت شده نیاز دارند.

مناسب برای: انواع استفاده؛ آشپزخانه هایی با سنگ طبیعی یا میز چوبی

مزایای سینک ظرفشویی سنگی

مقاوم در برابر حرارت؛ طول عمر طولانی؛ به خانه شما ارزش می افزاید.

معایب سینک ظرفشویی سنگی

بسیار سنگین، نیاز به کابینت مقاوم

سینک ظرف‌شویی شیشه ای

یک سینک شیشه ای، زیبایی خاصی به کانون آشپزخانه می دهد.سینک ظرفشویی شیشه ای در هزاران ترکیب رنگ مختلف موجود است. سینک ظرفشویی شیشه ای تمیز و نگهداری آن آسان است که یک مزیت بزرگ است. اما شکسته شدن شیشه ها نیز بسیار آسان است. نصب نادرست، بیش از محکم شدن زهکش، تغییر سریع دما یا ضربه مستقیم می تواند باعث ترک خوردگی یا خرد شدن یک رگ شیشه ای شود. توجه به این نکته ضروری است که اگر یک سینک ظرف شیشه ای را انتخاب کردید، اطمینان حاصل کنید که از شیشه مرغوب بهره گرفته شده است؛ زیرا شیشه قطعاً در صورت خرد شدن می تواند به شما یا پیشخوان شما آسیب برساند. محبوبیت سینک ظرفشویی شیشه ای ارتباط مستقیمی با قیمت آنها دارد.

مناسب برای: انواع استفاده؛ آشپزخانه هایی مجلل و خاص

مزایای سینک ظرف شویی شیشه ای

تنوع بسیار بالا، به خانه شما ارزش می افزاید.

معایب سینک ظرف شویی شیشه ای

آسیب پذیری بالا

سینک ظرف‌شویی سرامیکی

مواد متداول دیگری که در طراحی سینک ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک است. این مواد بیشتر برای یک مخزن کوچک حمام سفید مورد استفاده قرار می گیرد؛ که منحصر به فرد بودن آن را ارائه می دهد.

مناسب برای: انواع استفاده؛ آشپزخانه هایی منحصر به فرد

مزایای سینک ظرفشویی سرامیکی

تمیز کردن آنها بسیار آسان بوده و کاملاً بادوام هستند؛ بسیار مقرون به صرفه است.

معایب سینک ظرفشویی سرامیکی

بسیار ساده و در دو رنگ سفید و شیری هستند.

سینک اخوان-یراق نما

کاربرد سینک ظرفشویی اخوان

در اصل سه نوع سینک ظرفشویی مختلف وجود دارد که هر کدام به روشی متفاوت نصب می شوند: سینک ظرفشویی روکار، سینک های توکار و سینک ظرفشویی زیرکار.

سینک ظرفشویی روکار

به عنوان متداول ترین نوع سینک آشپزخانه، سینک ظرفشویی روکار با قرار دادن سینک در سوراخ از پیش بریده شده در کانال نصب شده است. لبه پهنای اطراف سینک آن را در بالای صفحه پشتی پشتیبانی می کند و سپس در جای خود با سیلیکون برای قرار گرفتن در آب محکم بسته می شود.

مزایای سینک ظرفشویی روکار

نصب این سینک ها بسیار آسان است زیرا آنها به راحتی قبل از تعویض در محل اسلاید می شوند. از آنجا که آنها رایج ترین نوع سینک ظرفشویی هستند، به راحتی پیدا می شوند و به طور معمول با قیمت پایینتری  فروخته می شوند.

سینک ظرف‌شویی توکار

در این مدل از سینک ظرفشویی، ابتدا کابینت برش داده می شود. سینک ظرف‌شویی از بالا بر روی کابینت سنگی در آشپزخانه قرار می گیرد. در این مدل هر چهار طرف سینک شما توسط کابینت احاطه می شود. لبه های سینک نیز بر روی کابینت قابل رؤیت است و معمولاً برجسته تر از سطح کابینت است.

سینک های ظرفشویی زیرکار

همانطور که از نام آن پیداست، سینک های زیرین به زیر میز یک کانتر متصل شده اند، در جایی که گیره های مخصوص اطمینان می دهند که سینک در جای خود باقی بماند یا سینک از زیر ساختار کابینت پایه پشتیبانی شود.

مزایای سینک های ظرفشویی زیرکار

این نوع سینک ها باعث تمیز کردن راحت تر و زیبایی شناسی مدرن می شود و فضای کمتری را نسبت به یک سینک بیش از حد با همان اندازه کاسه می گیرند. 

سینک اخوان توکار- یراق نما

مشخصات سینک اخوان

  1. سینک های فانتزی اخوان که دارای مدل های توکار و روکار هستند، در اندازه های 80 ، 100 و 120 سانتی و با لگن های عمیق تولید می شوند.
  2. سینک های نیمه فانتزی اخوان که دارای مدل های توکار و روکار هستند، در اندازه های 116 و 120 سانتی و با لگن هایی به عمق 15 سانتی متر، تولید می شوند.
  3. سینک های باکسی اخوان، که دارای مدل های توکار و زیر صفحه ای هستند، با ورقه های 1 و 1.1 میلی متری و با لگن هایی به عمق 20 الی 22 سانتی متر تولید می شوند.

یراق نما به عنوان یک نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ویراق آلات کابینت آشپزخانه سعی درایجاد یک بستر مناسب جهت خرید آسان مشتریان فراهم نموده است.جدیدترین کالاها در گروههای مختلف مانند انواع هود آشپزخانه.سینک ظرفشویی.اجاق گازهای صفحه ای.فر و … در یراق نما عرضه می‌شود.

CafeSeo بازدید : 44 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

 برند ساعت لوتوس

ساعت لوتوس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید کننده ساعت در داخل کشور می باشد که با بیش از سی سال سابقه فعالیت، موفق به تولید محصولاتی بسیار با کیفیت شده است. مجموعه محصولات این گروه شامل انواع ساعت های دیواری و ایستاده و ساعت چوبی می باشد که از نظر قیمت، شکل و ظاهر و طرح و رنگ بندی از تنوع بالایی برخوردار هستند.

ساعت لوتوس

ساعت چوبی

ساعت یکی از اجزای مهم و جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی می باشد که در تمام دنیا، برندهای مختلفی به تولید و طراحی آن مشغول می باشند. در تولید ساعت متریال های مختلفی به کار می رود که از رایج ترین آنها فلزی و پلاستیکی و پلی رزین می باشد. در سالهای اخیر گروه لوتوس موفق به طراحی و تولید ساعت دیواری چوبی شده اند. این ساعت ها از ظرافت بسیار بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگ در آنها نیز بالا می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های ساعت چوبی که اغلب در نوع دیواری و ایستاده تولید می گردند، استقامت بالای بدنه آنها در برابر ضربه می باشد که کارایی آن ها را افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در محصولات این برند می توان مشاهده نمود و دلیل محکمی بر کیفیت بالای محصولات این مجموعه می باشد، نوع موتور به کار رفته در ساعت چوبی آن است. این موتورها متعلق به برند تاویانی آرامگرد یانگ یان می باشد که در تمام دنیا شناخته شده بوده و دارای گارانتی سه ساله هستند. همچنین لازم به ذکر است که، ساعت چوبی آن در دو نوع دو موتوره و سه موتوره در بازار موجود می باشند که نوع سه موتوره آن قابلیت تنظیم سه زمان در یک ساعت وجود دارد.

 

ساعت دیواری در دکوراسیون داخلی

در بدو ورود به هر خانه ای میتوان در فضای هال یا پذیرایی آن یک ساعت دیواری یافت . بسته به سبک چیدمان خانه که کلاسیک باشد یا مدرن مدل ساعت دیواری نیز متفاوت است . در خانه هایی که علاقه مند به سبک کلاسیک هستند معمولا ساعت های چوبی دیواری پاندول دار به یا ساعت ایستاده به چشم می خورد .

در حالی که در سبک مدرن انتخاب های بیشتری برای ساعت است . مخصوصا ساعت با قاب استیل برنز یا نقره ای رنگ که این روزها بسیار ترند شده است .

البته ساعت های با قاب استیل در دکوراسیون کلاسیک هم گاها به چشم میخورد و جذابیت خاصی در کنار متریال چوب مبلمان و میزها دارد .

ساعت لوتوس-ساعت دیواری مدرن-کدکالا

 

انواع ساعت لوتوس

با توجه به سابقه فعالیت بالا برند لوتوس، تنوع بسیار بالایی در محصولات این مجموعه وجود دارد. به طوریکه می توان انواع ساعت لوتوس را به شرح زیر معرفی نمود:

  • ساعت لوتوس دیواری
  • ساعت ایستاده
  • ساعت فلزی
  • ساعت چرمی
  • ساعت دو طرفه
  • ساعت پلی رزین
  • ساعت کودک
  • ساعت گرندفادر

درباره ساعت گرندفادر چه میدانید؟

به احتمال بسیار زیاد، «نیاز به دانستن ساعت» آخرین دلیلی‌ست که کسی به خاطر آن به سراغ خرید ساعت گرندفادر می‌رود.

در واقع اگر بگوییم که داشتن ساعت گرندفادر تقریبا هیچ ارتباطی با گفتن یا نیاز به دانستن زمان ندارد، اغراق نکرده‌ایم.

حتی با وجود این نکته که این ساعت‌های مکانیکی از دقت بسیار بالا و ساختار به شدت دقیقی برخوردارند.

تقریبا می‌توان گفت که میل به داشتن این نوع ساعت در خانه به دلیل هنر دست، زیبایی بی‌نظیر و ارزش ماندگار آن می‌باشد و گفتن زمان بیشتر یه یک دلیل فرعی بدل می‌شود به هنگام خریدِ ساعت گرندفادر، باید با این حقیقت روبه‌رو شویم که هیچ چیز قابل مقایسه با صفحات حک شده و مزین به اعداد رومی و حرکت چشم‌نوازِ آونگ‌ها که از ویژگی‌های بارز اغلبِ ساعت‌های گرندفادر می‌باشد، نیست.

 

ساعت لوتوس-ساعت ایستاده-کدکالا

تاریخچه ساعت مدل گرندفادر

اصطلاح ساعت گرندفادر که به معنی ساعت پدربزرگ می‌باشد برگرفته از آمریکا در اوایل دهه 1800 میلادی می‌باشد.

این ساعت که اغلب دارای بدنه‌ای بلند و کشیده می‌باشد و به شکل ایستاده روی زمین قرار می‌گیرد به طور سنتی و به عنوان میراث خانوادگی از نسلی به نسل بعد منتقل می‌شد. که البته در بعضی خانواده‌ها هنوز هم این سنت زنده و برقرار است.

در واقع خریداران امروزه این ساعت‌های نفیس، با خرید این ساعت برای خانواده خود یک وسیله ماندگار و به نوعی یک وراثت ایجاد می‌کنند.

با توجه به این که نسل جدیدی از خریداران و مصرف‌کنندگان این ساعت‌ها از زیباییِ آنتیک آن‌ها و قدمت تاریخی آن‌ها استقبال کرده‌ و می‌کنند؛ در سال‌های گذشته دوباره، آونگ (پاندول) به طراحی ساعت گرندفادر بازگشته و ظاهر قدیمی و تاریخی‌ این ساعت را مثل گذشته احیاء کرده است.

ساعت گرندفادر یک میراث با ارزش

در شرایطی که، میانگین عمر تلفن‌های هوشمند، رایانه و به طور کلی هر نوع از دستگاه‌های تکنولوژیک جدیدی که این روزها در بین ما رواج دارند، معمولا چند سال بیشتر نیست. از سوی دیگر، برخی وسایل و دارایی‌ها هستند که با ارزش‌اند و می‌توانند تا سال‌ها و برای چندین دهه و حتی نسل‌ها مورد استفاده قرار بگیرند و به اشتراک گذاشته شوند.

مانند یک گرند پیانو، یا همین ساعت گرندفادر.

خانه‌ها و وسایل تزئینی و دکوری می‌آیند و می‌روند. اما ساعت‌های گرندفادر همیشه در برابر آزمون زمان ایستاده‌اند و ماندگاری خود را ثابت کرده‌اند. چه در خانه‌هایی که افراد ثروتمند و مشهور در آن‌ها زیسته‌اند و چه در خانواده‌های نه چندان ثروتمند یا مشهور توانسته‌اند خود را جای دهند.

موارد فوق تنها بخشی از محصولات لوتوس می باشند که هر یک از نظر طرح، رنگ، جنس و وزن دارای زیرمجموعه گسترده ای هستند. دو گروه از انواع ساعت لوتوس که به شدت پرطرفدار می باشند را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

 

ساعت لوتوس

ساعت لوتوس دیواری

ساعت لوتوس دیواری از دیگر انتخاب های بسیار زیبا و دیدنی می باشند که بدون شک تاثیر زیادی در جلوه دکوراسیون منزل و محیط های اداری و تجاری دارند. ساعت دیواری بر اساس جنس و متریال به کار رفته در بدنه آنها به ساعت های چوبی، فلزی، پلی رزین و فلزی چوبی تقسیم میشوند. این محصولات با توجه به جنس بدنه قیمت های متفاوتی دارند که در اغلب مواقع ساعت دیواری پلی رزین بیشترین قیمت را دارا می باشند. از منحصر به فردترین ساعت های دیواری می توان به نوع چرخ دنده ای اشاره کرده که با دکوراسیون مدرن سازگاری خوبی دارد. بدنه این ساعت ها فلزی بوده و دارای موتور چرخ دنده ای هستند.

ساعت ایستاده

از دیگر انواع پرفروش و پرطرفدار در میان محصولات برند لوتوس می توان به ساعت های ایستاده آن اشاره نمود. ساعت لوتوس ایستاده در نوع آباژوری طراحی گردیده و با توجه به اینکه بدنه آنها حجم زیادی را اشغال نمی کند، لذا گزینه ای مناسب برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و فضای کم خواهد بود. ابعاد این نوع ساعت ها اغلب ۳۷* ۱۶۷ سانتی متر بوده و با توجه به وزن کم آنها که حدود ۴٫۵ کیلوگرم می باشد، لذا جا به جایی آن ها بسیار آسان است. البته لازم به ذکر است که ساعت ایستاده تنها در نوع فلزی تولید شده و در گروه ساعت های چوبی قرار نگرفته است.

 

ساعت لوتوس ایستاده

 

مدل ساعت لوتوس

همان طور که اشاره شد، محصولات لوتوس در دایره ی بسیار گسترده ای قرار گرفته اند از قبیل ساعت دیواری، ایستاده، گرند فادر، کودک و غیره. هر یک از این مدل ها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و به عنوان مثال، ساعت های ایستاده گران تر از سایر محصولات می باشد.

ساعت-دیواری-چوبی-لوتوس-LOTUS-مدل-۸۰۳۱-۲۸۰x315

 

قیمت ساعت لوتوس

تنوع بالا در محصولات لوتوس باعث شده است رنج قیمت در گروه محصولات آن بسیار گسترده باشد، به طوریکه می توان در کنار ساعتهای لوکس و گران قیمت، انواع ساعت ارزان را نیز مشاهده نمود. در حالت کلی قیمت ساعت لوتوس بر اساس چند فاکتور مهم مشخص می گردد از قبیل:

جنس ساعت

جنس و متریال به کار رفته در ساخت بدنه ساعت که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و همچنین مقاومت آن دارد، در تعیین قیمت ساعت لوتوس موثر است. به عنوان مثال، در اغلب مواقع ساعت دیواری چوبی که از گذشته تا امروز در دکوراسیون منازل وجود دارد، نسبت به نوع فلزی و پلی رزین ارزان تر می باشد. نوع فلزی و پلی رزین از نمونه های نسبتا گران در میان ساعت ها هستند.

اندازه و ابعاد ساعت

این کاملا طبیعی است که هر چه ساعت در اندازه و ابعاد بزرگتری تولید و طراحی گردد، نیاز به متریال بیشتری داشته و قطعا قیمت آن بیشتر خواهد شد. لذا اگر به دنبال گزینه هایی با قیمت ارزان ساعت هستید، بهتر است به اندازه و ابعاد محصول توجه زیادی داشته باشید.

نوع موتور ساعت

از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت ساعت نوع و برند موتور به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال، نوع دو موتوره ممکن است کمی ارزان تر از سه موتوره باشد.

به طور کلی شروع قیمت ساعت لوتوس به طور معمول از ۴۰۰ هزار تومان شروع می شود.

خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس

تنوع بالا در محصولات گروه تولیدی لوتوس اولین و مهم ترین دلیل برای خرید اینترنتی این ساعتها می باشد. چون تمام فروشگاه ها و مراکز خرید ساعت تمام محصولات این برند را در کنار هم قرار نمی دهند. علاوه براین، با خریدهای حضوری امکان مرور ویژگی ها و جزئیات کامل محصول وجود ندارد. با خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس این فرصت در اختیارتان قرار می گیرد تا در کمترین زمان ساعت های مختلف را بر اساس مدل، رنگ، وزن، شکل و غیره با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی ساعت لوتوس را فراهم نموده و با ارائه گارانتی اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند.

CafeSeo بازدید : 96 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

انواع لوستر چوبی

لوستر چوبی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع لوستر می باشد که در تمامی سبک های معماری اهمیت ویژه ای در دکوراسیون داخلی منازل دارد. تلفیق زیبایی و هنر و ایجاد حس زیبایی سبک کلاسیک در محیط از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نوع لوستر می باشد. با توجه به سوالات و ابهاماتی که ممکن است درباره این نوع لوستر وجود داشته باشد، در ادامه نگاه جامعی به آن خواهیم داشت و به این سوالات پاسخ می دهیم از قبیل، لوستر چوبی بهتر است یا فلزی و انواع لوستر چوبی کدام است و برای چه محیط هایی بیشتر کاربرد دارند. اگر به دنبال لوستر چوبی ارزان هستید نیز این مقاله را از دست ندهید.

چرا لوستر چوبی 

این روزها لوستر چوبی گزینه‌ ی مناسبی برای طرفداران متریال چوب است.متریال چوب علاوه بر زیبایی ، هارمونی جذابی با رنگ های روشن مثل سفید ، کرم ، سبز روشن و زرد ایجاد میکند.

ما در این مطلب می‌خواهیم به برخی از مزایا و برخی از کاستی‌‌های داشتنِ لوستر چوبی اشاره کنیم تا شما بتوانید با خیال راحت‌تری به هنگام خرید کردن تصمیم گیری کنید.

طراحی های متفاوت و زیبا با چوب

فرم دهی و طراحی با متریال چوب بسیار رایج است و از هنرهای قدیمی ایرانیست که به معرق کاری میتوان اشاره نمود.

ایجاد حس آرامش در فضای خانه

اگر شما به دنبال آن هستید تا خانه شما از حس آرامش و از انرژی مثبت بیشتری برخوردار باشد، لوستر چوبی هیچ‌وقت انتخاب اشتباهی نیست.

حتما باید بدانیم و متوجه باشیم که چوب متریال و عنصری‌ست که برای اضافه کردن گرما و راحتی به فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوستر چوبی بهتر است یا لوستر فلزی

با کمی جستجو در فروشگاه ها و لوکس فروشی ها کاملا با تنوع بسیار بالای لوسترها مواجه خواهید شد و شاید در مرحله انتخاب و خرید این سوال برایتان بوجود آید که لوستر چوبی بهتر است یا لوستر فلزی؟

در حالت کلی نمی توان به این سوال پاسخ مشخص و واضحی داد. چون ابتدا باید مشخص کنید که هدفتان از خرید لوستر چیست و برای چه محیطی با چه سبک دکوراسیون قصد تهیه لوستر دارید. لوسترهای فلزی مانند چوبی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که قطعا در محیط های زیادی کاربرد دارند. اما لازم است بدانید که با توجه به متریال به کار رفته در لوسترهای فلزی، در اغلب مواقع قیمت لوستر های ساخته شده از چوب ارزان تر از نوع فلزی می باشد. اگر به دنبال لوستر ارزان هستید، بهتر است بیشتر در بین لوسترهای چوبی جستجو کنید.

ترکیب چوب و فلز در لوستر

لوستر با متریال ترکیبی چوب و فلز نیز از انواع لوستر مدرن است که در طراحی های جالبی در ده سال اخیر وارد بازار شده و طرفداران خود را نیز دارد . این نوع لوستر سادگی سبک مدرن را ندارد و در واقع با طرح های خاصی تولید میشود .

لوستر چوبی-کدکالا

تاثیر سبک دکوراسیون داخلی در انتخاب لوستر 

نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلی منازل از سبک های متفاوتی پیروی میکند که بسته به علاقه افراد متفاوت است. به طور کلی سبک کلاسیک و مدرن و تلفیق این دو سبک با نام نئوکلاسیک در بین مردم ملموس تر و پرطرفدارتر است. با یک نگاه کلی به چیدمان یک خانه میتوان گفت از کدامیک از این سبک ها پیروی می کندو

به طور کلی سبک کلاسیک در بین سنین میانه سال طرفدار بیشتری دارد. اما سبک مدرن در بین جوان ها رایج تر است . معمولا زوج های جوان برای خرید جهیزیه خود از سبک مدرن پیروی میکنند. در انتخاب لوستر برای چیدمان خانه نیز قانونی وجود ندارد اما به طور معمول لوسترهای فلزی مخصوصا امروز در طراحی های مدرن اجرا می شوند. لوستر چوبی بیشتر مناسب سبک کلاسیک است در ادامه چند نمونه از لوستر های چوبی را در سبک مدرن و کلاسیک بررسی می کنیم.

لوستر چوبی - کدکالا

 

لوستر چوبی برای چه فضاهایی مناسب است؟

سوال دیگری که ممکن است وجود داشته باشد این است که لوستر چوبی برای چه فضاهایی مناسب است؟ پاسخ این سوال نیز تا حد زیادی به محیطی که قصد دارید در آن از لوستر استفاده کنید بستگی دارد. از جمله کاربرد های این نوع لوسترهای جوبی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

لوستر چوبی اتاق خواب

با توجه به اینکه تنوع در لوسترهای ساخته شده از چوب بسیار زیاد می باشد، لذا می توان نمونه های کوچک با تعداد شاخه های کمتر را برای اتاق خواب انتخاب نمود. لوستر اتاق خواب تعداد لامپ و حباب های روشنایی کمتری داشته و از نظر ارتفاع و اندازه نیز کوچکتر از نمونه هایی می باشد که در پذیرایی و سالن های بزرگ استفاده می گردد. از بهترین نمونه ها در بین لوسترهای چوبی برای اتاق خواب می توان به لوسترهای مدرن و فانتزی اشاره نمود که با فضای کوچک اتاق سازگاری کاملی دارد.

لوستر چوبی اتاق خواب

لوستر پذیرایی

از دیگر محیط هایی که می توان فضای آن را با لوسترهای چوبی فوق العاده زیبا کرد و حس و حال کلاسیک را در آن بوجود آورد، سالن های پذیرایی می باشد. با توجه به اینکه سالن های پذیرایی اغلب اوقات بزرگتر از سایر بخش های منزل می باشد، در نتیجه می توان لوسترهای بزرگتری را برای آن انتخاب نمود. در خرید لوستر پذیرایی بهتر است نمونه هایی را انتخاب کنید که تعداد شاخه های بیشتری داشته و نور و جلوه بهتری را در فضا ایجاد نمایند. البته لازم به ذکر است که انتخاب لوستر  برای پذیرایی تا حد زیادی به نوع دکوراسیون و میزان بزرگی و ارتفاع دیوارها بستگی دارد و حتی می توان از نمونه های مدرن استفاده نمود.

انواع لوستر چوبی

لوسترهای ساخته شده از چوب را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی کرد از قبیل رنگ، مدل، تعداد شاخه ها و جنس چوب! از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع لوستر می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

لوستر  سقفی

در محیط های کوچک از قبیل اتاق خواب و سالن های پذیرایی و اتاق نشیمن که فضای زیادی به آنها اختصاص داده نشده است، لوسترهای سقفی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. بدنه چوبی این نوع لوستر روی سقف قرار گرفته و رشته هایی از کریستال های درخشان با ارتفاع و طرح های مختلف از آن آویز می باشند. لوستر چوبی سقفی با انواع سبک های دکوراسیون تناسب داشته و همیشه کاملا بروز خواهد بود.

عکس جدیدترین مدل های لوستر چوبی را اینجا ببینید.

لوستر شاخه ای 

در محیط هایی با دکوراسیون کلاسیک همیشه از لوسترهایی استفاده میشود که تعداد زیادی شاخه داشته و روی هر شاخه حباب و لامپ نصب می گردد. این سبک لوستر نه تنها با جنس های فلزی تولید می گردد، بلکه نمونه ای بسیار پرطرفدار در میان لوسترهای چوبی نیز به شمار می رود. تعداد شاخه ها و جهت آنها بسیار متغییر بوده و با توجه به میزان نور مورد نیاز برای محیط از انواع تک شاخه، دو شاخه و چند شاخه استفاده نمایید.

لوستر مدرن

در منازل و محیط های کاری با سبک دکوراسیون مدرن، بهتر است نمونه های بسیار زیبا از لوسترهای مدرن را انتخاب کنید. این نوع لوستر بدور از هرگونه تجملات بوده و زیبایی و سادگی را به زیباترین شکل با هم تلفیق نموده است. نمونه های مدرن این لوسترها را می توان برای آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی محیط های کاری نیز انتخاب نمود.

جدیدترین لوستر چوبی برند دارکار 

جدیدترین لوستر چوبی دارکار انواع مدرن و کلاسیک برند دارکار اولین تولید کننده، طراح و مبتکر لوسترهای چوبی در ایران با بیش از ۳۷ سال تجربه بزرگ ترین و موفق ترین تولید کننده لوسترهای چوبی در ایران و خاورمیانه می باشد.
این مجتمع تولیدی که حاصل نزدیک به ۴ دهه تولید با کیفیت و شهرت خاص خود را با ارائه بیش از ۱۵۰ مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی و طراحی های فوق العاده جذاب تقریبا همه سلایق را در ایران و خاورمیانه دربر گرفته دارای تنوع فوق العاده، کیفیت بالا، قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
تمامی این موارد از دارکار برندی بی نظیر در زمینه لوستر ساخته که بدون تبلیغات شهرتی خاص دارد.

دارکار موفقیت خود را مرهون متخصصین با تجربه در زمینه ساخت لوستر و مدیریت کارآمد و پرسنل وفادار و دانش فنی و تکنولوژی روز و طراحی منحصر به فرد این مجموعه در زمینه ساخت لوستر می داند.

صنایع روشنایی دارکار دارای بخش های گسترده ای همچون بخش فرآوری و پخت چوب، ماشین کاری، صنایع دستی، شیشه گری، خراطی، فلزکاری، رنگ کاری،
مونتاژ و کنترل کیفیت می باشد که ازاین مجتمع یک مجموعه در زمینه ساخت لوستر بی بدیل ساخته است.

 

 

لوستر چوبی-کدکالا

 

لوستر چوبی ارزان-کدکالا

 

لوستر چوبی-کدکالا

خرید لوستر چوبی دارکار

محصولات دارکار درتمامی شهرهای ایران در دسترس است.

لوستر چوبی دارکاررا می توان در فروشگاه های شهرهای گوناگون یافت اما خرید آن از طریق سایت کدکالا برای شما بسیار ساده است .

از طریق سایت کدکالا میتوانید تمامی مدل ها را مشاهده و پس از اطلاع از قیمت دقیق آن خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

چراغ آویز چوبی, آباژور چوبی, ساعت چوبی, میز و چراغ مطالعه از دیگر محصولات دیگر برند ایرانی دارکاراست که همه با استفاده از چوب روس درجه یک ساخته می شوند.

برای برند دارکار مشتری مداری در الویت است. استفاده از متریال با کیفیت در ساخت محصولات دوام و کیفیت محصول نهایی را بدنبال داشته و از سوی دیگر رضایت خریداران را فراهم می آورد. تمامی محصولات دارکار دارای دو سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

لوستر چوبی ارزان

مواردی که در طول متن به آن اشاره شد تنها تعداد اندکی از مدل های مختلف لوسترهای ساخته شده از چوب می باشد. در نتیجه می توان برای خرید لوستر چوبی ارزان حق انتخاب بالایی داشت. از مهم ترین نکاتی که در خرید لوستر چوبی ارزان باید مد نظر داشت، نوع و مدل لوستر، اندازه و ابعاد آن می باشد. به عنوان مثال اگر لوسترهای شاخه ای را برای منزل خود انتخاب می کنید، می توانید با کم کردن تعداد شاخه های آن تاثیر زیادی در کاهش قیمت لوستر ایجاد نمایید.

علاوه براین، لوسترها بر اساس نوع و جنس چوب قیمت های متفاوتی دارند و بهتر است در زمان خرید به این مسئله توجه داشته باشید. به عنوان مثال، بهترین جنس چوب برای لوسترها چوب روس می باشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و زیبایی آن نیز کاملا منحصر به فرد است.

خرید اینترنتی لوستر چوبی

تنوع بالا در انواع لوستر بسیار زیاد بوده و با ورود به فروشگاه های ارائه دهنده این محصولات بدون شک در انتخاب دچار تردید خواهید شد. خرید اینترنتی لوستر چوبی یکی از بهترین راهکارها در این شرایط می باشد که فرصت مقایسه آسان محصولات متنوع را در کمترین زمان برایتان فراهم می کند.

فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی لوستر چوبی را فراهم نموده و دایره گسترده ای از انواع لوستر را در مجموعه محصولات خود قرار داده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 7,550
  • بازدید کلی : 30,994