loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 30 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

بوتاکس مو درمانی است که به حذف وزی مو کمک می‌کند. این یک درمانی شیمیایی نیست، بلکه یک درمان نرم کنندگی عمیق است که با استفاده از مواد اولیه‌ای مثل پروتئین‌ها، آمینو اسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها به بازسازی مو کمک می‌کند.

با استفاده از بوتاکس مو، موی سر بازسازی شده و هر گونه شکاف در الیاف مو پر می‌شود و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه می‌دهد.

بهترین مارک بوتاکس‌مو

امروزه در بازار مارک‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه ۳ مورد از بهترین مارک‌ها را بررسی خواهیم کرد. بوتاکس Majestic Hair  فاقد مواد مضر شیمیایی است که استفاده از آن هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال نخواهد داشت. برخی از مواد تشکیل دهنده این محصول به ترتیب شامل: روغن خاویار و کمپلکس کلاژن برای ترمیم و مرطوب کنندگی موی سر هستند. سایر موارد شامل ویتامین E برای بافت صاف مو است، در حالی که ویتامینB5  مو را برای رشد غنی می‌کند. از همه مهم‌تر، این محصول دارای نوعی توانایی منحصر به فرد است که جایگزین انواع دیگر محصولات موجود در بازار می‌شود، آن هم توانایی تعمیر شاخه‌های شکسته مو است. محصول دیگرBotoHair Inoar  است. این محصول حجم موی از دست رفته‌ی شما را باز می‌گرداند و موهای وز شده را از بین می‌برد. همچنین ترکیب موهای طبیعی شما را حفظ می‌کند. نکته مهم راجب به آن این است که این محصول حاوی ترکیبی بی‌نظیر از پروتئین‌ها و ماده براق کننده برای درخشش و لطافت موی سر است.

 محصول دیگر، بوتاکس موی کشمیر است Kashmir Keratin Hair Botox  بوتاکس موی کراتین کشمیر با فرمولاسیون قدرتمند خود، برای موهای آسیب دیده بسیار مفید است. این محصول دارای غلظت بالایی است و حاوی کراتین، که ماده‌ای برای احیا و ترمیم مو به حالت طبیعی است. با استفاده از این محصول شما می‌توانید تا ماه‌ها موهایی نرم داشته باشید. همچنین، سیستم بوتاکس موی کراتین کشمیر با بیشتر محصولات که در بازار موجود هستند تفاوت دارد. برای استفاده از این محصول 10 آمپول تجویز می‌شود که هر آمپول حاوی 20 میلی لیتر از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، که وجود آن‌ها برای رشد مو ضروری است. این محصول از مو در برابر اشعه UV محافظت می‌کند.

 

بوتاکس مو

 مزایای بوتاکس مو

 

در این روش از ترکیبات اسیدی استفاده می‌شود که برای موی سر ایمن هستند. در این درمان مواد شیمیایی مضری که در درمان صافی و کراتین مو رایج هستند، یافت نمی‌شوند. علاوه بر این در روش بوتاکس پارابن یا فرمالدئید وجود ندارد. این درمان از پوست سر در مقابل شوره سر، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوست سر محافظت می‌کند و ریزش مو را به حداقل می‌رساند. 

عوارض بوتاکس مو

در صورت تماس مواد با پوست سر ممکن است مو را چرب کند. در صورتی که شما به حساسیت پوستی دچار باشید امکام واکنش آلرژی‌زا وجود دارد. در برخی موارد ممکن است تزریق موضعی بوتاکس نتیجه عکس داشته باشد و باعث ریزش مو شود! به توصیه برخی متخصصین استفاده بیش از سه تا چهار بار در سال به موهای شما آسیب وارد می‌کند و می‌تواند منجر به شکنندگی و نازک شدن موهایتان شود.

در صورت تماس مواد با پوست سر، ممکن است مو را چرب کند. اگر شما به حساسیت پوستی دچار باشید، امکان واکنش آلرژی‌زا برایتان وجود دارد. همچنین ممکن است این درمان کارساز نباشد، و شایان ذکر است که تزریق بوتاکس درمانی گران قیمت است. بوتاکس کردن مو راه حلی کوتاه مدت برای چرب کردن مو سر است. چرا که بدن بوتاکس را بعد از مدتی جذب کرده، و اثر آن در حدود 2 تا 3 ماه پس از تزریق بوتاکس اولیه، کم‌تر خواهد شد.

مواد بو‌تاکس‌مو

مواد تشکیل دهنده بسته به محصول آن متفاوت هستند. در برخی محصولات  از ماده‌‌‌ای به نام Intra-Cylane برای پر کردن رشته‌های مو با الیاف نرم و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود، که به ایجاد موهای نرم و صاف کمک می‌کند. یکی دیگر از بهترین محصولات که مخلوطی از مواد مختلف است؛ که شامل:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B-5
  • ویتامین‌های E
  • کمپلکس کلاژن

هستند.

آمپول بوتاکس مو

به‌طور معمول از آمپول بوتاکس مو برای کاهش تعریق و چرب شدن موها و همچنین آبرسانی و تقویت آن‌ها استفاده می‌شود. در بوتاکس مو، آمپولی که حاوی مواد طبیعی، معدنی، کراتین و آمینه اسید است، به ریشه موها تزریق می‌شود که بصورت عمقی ریشه موها را تقویت می‌کند.

آمپول بوتاکس مو به طرز شگفت انگیزی از ریشه تا نوک موها را بطور کامل تقویت می‌کند. بوتاکس مو، درمانی مناسب برای رفع موخوره است چراکه موخوره در اثر خشکی بیش از حد موها به وجود می‌آید و با آن ریشه و ساقه موی سر بطور کامل آبرسانی می‌شود و این مشکل برطرف خواهد شد.     

   

بوتاکس مو پاسداران

 اگر شما ساکن تهران هستید و به دنبال یک سالن زیبایی خوب واقع در شمال تهران هستیدما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران را معرفی میکنیم .انواع خدمات مو از جمله بوتاکس مو پاسدارن در سالن زیبایی نسیم عقیلی   

 

    

بوتاکس مو در منزل

شما‌ می‌توانید بوتاکس را در آرایشگاه و توسط یک آرایشگر متخصص انجام دهید. در غیر این صورت اگر توصیه‌های مربوطه را انجام دهید و مراحل را به درستی پیش ببرید، امکان انجام این کار در منزل نیز وجود دارد. در ادامه مراحل انجام بوتاکس مو را در منزل برایتان شرح خواهیم داد.

 مرحله اول

ابتدا موهایتان را با شامپوهای قلیایی (شامپوهای قبل کراتین) بشویید. از هیچ نرم کننده یا ماسک مخصوصا با پی اچ اسیدی استفاده نکنید.

مرحله دوم

موهایتان را با حوله نرم خشک کنید. اما بهتر است موهایتان کمی نم‌دار باشد. این کار باعث جذب بهتر مواد مغذی به حفره‌های خالی موی شما می‌شود.

مرحله سوم

موهایتان را با شانه صاف کنید. سپس موهایتان را حداقل به چهار قسمت تقسیم نمایید و آن‌ها را با گیره ببندید. 

مرحله چهارم

با استفاده از دستکش مواد را داخل کاسه بریزید، و با فرچه رنگ مواد بوتاکس را از یک سانتی متری ریشه مو به موهایتان بزنید. سعی کنید لایه‌های مو برای آغشتن مواد نازک باشد. با این کار، مواد بهتر جذب مو می‌شود.

مرحله پنجم

تمام موهایتان را ماساژ دهید. سعی کنید تمام مواد به موهایتان برسد و برای مدت لازم روی موهایتان بماند. برای موهای رنگ شده و نسبتا سالم مدت زمان لازم معمولا 45 دقیقه است. ولی برای موهای خشک و وز یا فر مدت زمان لازم حدود  تا 35 دقیقه است.

مرحله ششم

در ادامه موهایتان را با باد سرد سشوار خشک نمایید. اتوکشی را با اتوی موی سرامیکی انجام دهید. و درجه حرارت اتوی مو سرامیکی، برای موهای وز و فر با حرارت 230 درجه سانتی گراد، و برای موهای دکلره شده با حرارت 160 تا 200 درجه سانتی گراد است. در ضمن برای هر قسمت مو این کار را چندبار تکرار کنید.

در مرحله شستشو

پس از یک ساعت موها را با آب بشویید. سپس یک ماسک موی بدون سولفات داخل حمام را بر روی موهای خود استفاده کنید و به‌مدت 3 دقیقه موهایتان را به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت ده دقیقه تا یک ربع موهایتان را آبکشی کنید و با باد سشوار خشک کنید.

مراحل بوتاکس مو

 برای آماده سازی کوتیکل‌های مو ابتدا موها را با شامپوهای مخصوص شسته و بعد از این مرحله بوتاکس کردن مو را بر روی کل موها (از کف سر تا نوک موها) به مدت 30 دقیقه تا 1 ساعت ماساژ داده و اجازه دهید روی موها بماند. بعد از اینکه مواد بوتاکس کردن مو کاملا به موها نفوذ کرد سپس یک مرحله اتوی مو برای جذب بیش‌تر مواد به موها انجام می‌شود.

بوتاکس مو در مقایسه با کراتینه مو

تفاوت‌های اساسی میان روش کراتینه مو و بوتاکس وجود دارد، اگرچه هر دو روشی برای صافی، نرم و براق شدن موهایتان است، اما مهم‌ترین تفاوت میان آن‌ها، مواد تشکیل دهنده‌ی آن است. اولین تفاوت کراتینه مو و بوتاکس‌مو این است که کراتینه، حاوی مواد شیمیایی از جمله فرمالدهیدها است که برای سلامتی بسیار مضر است در حالیکه بوتاکس‌مو حاوی مواد ارگانیک و طبیعی است. از دیگر تفاوت‌ها می‌توان به میزان ماندگاری آن اشاره کرد. ماندگاری کراتین مو تا ۶ ماه است ولی ماندگاری بوتاکس مو تا حداکثر ۴ ماه است.

کراتینه مو برای کسانی که موهای بسیار وز، مجعد و فر دارند مناسب است تا آنها را صاف و لخت کند و هیچ گونه خاصیت درمانی ندارد. ولی بوتاکس یک روش برای بازسازی عمیق مو است که برای انواع مو قابل استفاده است و حتی موجب ترمیم موهای آسیب دیده و موخوره نیز می‌شود.

تاثیر صافی در روش کراتینه مو بیش‌تر است. بنابراین اگر موهای فر دارید و‌ می‌خواهید موهایتان کاملاً لخت و صاف شود بهتر است از روش کراتینه استفاده کنید. بوتاکس‌مو تا حدودی حالت مو را حفظ می‌کند و فقط به آن حجم می‌دهد.
از عوارض کراتینه مو می‌توان به ریزش مو و نازک شدن تار مو اشاره کرد. و استفاده بیش از حد آن، خطر سرطان پوست و ریه (به دلیل وجود فرمالدهید) را افزایش خواهد داد. اما در بوتاکس نه تنها این عوارض را ندارد بلکه به حفظ سلامت موها نیز کمک می‌کند؛ فقط در موارد نادر ممکن است باعث بروز حساسیت و آلرژی شود.

 

قیمت بوتاکس مو

از آنجایی که این مواد به نرخ دلار وابسته است در نتیجه نمی‌توان قیمت ثابتی تعیین کرد و هزینه آن همراه با نوسانات قیمت دلار تغییر می‌کند.

اگر به دنبال راهی برای نرم و پرپشت‌کردن موهایتان هستید، این روش می‌تواند راهی موثر باشد. با این محصول تعریق موها بطور چشم گیری کاهش پیدا می‌کند و همچنین موها کمتر چرب می‌شوند، و بوتاکس کردن موهای سر باعث پرپشتی مو‌ها نیز می‌شود. در کنار این روش‌ها، سبک زندگی سالم و کم‌استرس هم به داشتن موهایی زیبا و درخشان کمک خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 10,833
  • بازدید کلی : 34,277