loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 50 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی نامی علمی برای تزریق گاز کربن دی اکسید به نقاط مختلف بدن با هدف ایجاد تغییر در آن نواحی است. این تکنیک از سالهای پیش برای اهداف زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله شما خواهید خواند که میتوانید در آنیل آکادمی آموزش آنلاین کربوکسی تراپی ببینید. کشف این تکنیک به زمانی برمی گردد که فرانسوی ها متوجه شدند که شنا کردن در آبهای دارای کربن دی اکسید بالاتر موجب بهبودی سریعتر زخم ها و آسیب های پوستی می شود. در سالهای بعد، از این تکنیک برای درمان بیماری های قلبی و عروقی ناشی از کاهش خونرسانی به بافت و یا تجمع چربی استفاده گردید.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

مکانیسم عمل در کربوکسی تراپی

گاز کربن در اکسید یکی از گازهای موجود در هوای تنفسی انسان است. از طرفی دیگر در اثر فعالیت سلولی در بافت های انسانی گاز اکسیژن مصرف شده و کربن دی اکسید تولید می گردد. بنابراین این گاز همواره به عنوان فراورده ناشی از فعالیت سلولی در بافت ها موجود بوده که میبایست از طریق سیستم خونرسانی بدن به ریه ها برده شود و از این طریق دفع گردد.

بنابراین تزریق گاز کربن دی اکسید به بافت های مورد نظر چنانچه توسط یک فرد مجرب و آموزش دیده صورت گیرد هیچ عارضه ای به دنبال نخواهد داشت. مکانیسم عمل در این تکنیک افزایش غلظت کربن دی اکسید در بافت هاست. این افزایش غلظت در بافتی نظیر پوست انسان سبب می گردد که سیستم بدن سریعا به آن واکنش داده و خونرسانی به بافت مورد نظر و در نتیجه آن ترمیم و بازسازی بافت با سرعت بالایی صورت گیرد.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کربوکسی تراپی و اهداف زیبایی

امروزه کاربرد عمده تکنیک کربوکسی تراپی برای اهداف زیبایی پوست و مو است. متخصصین پوست و همچنین مراکز مراقبت از پوست و مو از تکنیک کربوکسی تراپی به منظور کاهش عوارض پوستی استفاده می کنند. از کربوکسی تراپی برای اهداف گوناگون نظیر تزریق به پلک، زیر چشم، پوست، گردن، پشت دست ها و پاها و همچنین سایر نواحی بدن که درگیر عارضه هستند بهره می برند.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاربردهای کربوکسی تراپی

با توجه به بی عارضه بودن این تکنیک زیبایی نسبت به جراحی های زیبایی پوست و مو از این تکنیک در کاهش عوارض پوستی بیشماری استفاده می شود. در اینجا به تعدادی از این کاربردها اشاره می گردد.

کاهش تیرگی زیرچشم

گودی و تیرگی زیرچشم افراد در اثر کاهش خونرسانی به این نواحی اتفاق می افتد. با تزریق گاز کربن دی اکسید به نواحی زیرچشم خونرسانی در این قسمت افزایش یافته و کاهش چشمگیری در سیاهی و گودی زیرچشم دیده می شود.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاهش چین و چروک پوست

با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین پوست کم شده و در نتیجه آن کشسانی و انعطاف پذیری پوست کاهش می یابد. با کاهش انعطاف پذیری در پوست چین و چروک ها نمایان می گردند. تزریق گاز کربن دی اکسید به نواحی دارای چین و چروک پوستی موجب تحریک پوست به کلازن سازی و ایجاد مویرگ های جدید برای افرایش خونرسانی می شود.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

کاهش سلولیت

سلولیت زمانی رخ می دهد که چربی زیرپوستی تجمع یافته و ظاهر پوست را ناهموار و نامتعارف سازد. از گازکربن دی اکسید برای از بین بردن سلول های چربی در نواحی دارای سلولیت استفاده می شود. استفاده از این روش برای از بین بردن سلولیت روشی امن و بدون ضرر است.

بهبود جای زخم و آکنه

برخی از زخم ها و آکنه های شدید موجب ایجاد اسکار پوستی می گردد. پوست در این نواحی دچار فرورفتگی و یا برآمدگی می شود. با تزریق کربن دی اکسید به این نواحی، خونرسانی در آنجا افزایش یافته و با این کار روند ترمیم پوست آسیب دیده صورت می گیرد.

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

درمان ریزش مو

در بسیاری از موارد ریزش مو در افراد چنانچه دلایل ارثی و ژنتیکی نداشته باشد، به علت کاهش خونرسانی به پیاز مو اتفاق می افتد. در سالهای اخیر از روش کربوکسی تراپی برای افزایش خونرسانی به پوست سر جهت کنترل ریزش مو در افراد استفاده می گردد.

آموزش آنلاین کربوکسی تراپی در آکادمی آنیل

روش کربوکسی تراپی با اهداف زیبایی امروزه در بین فعالین در این حوزه افزایش یافته است. از دلایل محبوبیت این روش می توان به پوشش دهی طیف گسترده ای از عوارض پوستی اشاره کرد. از طرفی دیگر چنانچه این کار توسط فردی آموزش دیده و مجرب صورت گیرد یکی از بی خطرترین روش های درمان و کاهش عوارض پوستی است. آکادمی آنیل با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین مراقبت از پوست و مو افتخار دارد که افرادی متخصص و مجرب را در زمینه های استفاده از تکنیک های زیبایی و مراقبتی پوست و مو روانه بازار کار نموده است. از جمله کلاس های آنلاین آکادمی آنیل دوره کربوکسی تراپی است که فرد متقاضی را در زمینه استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی بطور اصولی و علمی آموزش می دهد.

 

آموزش کربوکسی تراپی-آنیل آکادمی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 11,117
  • بازدید کلی : 34,561