loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 29 سه شنبه 15 شهریور 1401 نظرات (0)

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران


تعمیر ماشین لباسشویی ال جی برای تمامی افراد در زمینه های مختلف بسیار با اهمیت و کاربردی می باشد. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد قطعا شما می توانید با خیالی آسوده تر، از این وسایل استفاده کنید. به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسایل نظافتی هرخانه ماشین لباسشویی دارای اهمیت بالایی است. اهمیت در این محصولات به گونه ای می باشد که در صورت نبودن این وسایل زندگی روزمره افراد مختل خواهد شد. در تعمیر لباسشویی ال جی نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما باید با توجه به این نکات برخی از این تعمیرات را انجام دهید. با توجه به مدل های بسیار متنوع در برند ال جی تعمیرات در هر مدل بسیار متفاوت می باشد. به عنوان یک کار بسیار تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی در زمینه های مختلف با اهمیت می باشد.

از نصب و راه اندازی تا سرویس کاری های مختلف شما باید با استفاده از انواع وسایل تعمیرات را انجام دهید. کیفیت تعمیر لباسشویی ال جی در استفاده دوباره از این محصولات بسیار تاثیر گذار می باشد. هرچه کیفیت بالاتری را دریافت کنید قطعا طول عمر بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد. سیستم های موجود در این محصولات بسیار به روز و عالی می باشد. تعمیر این فناوری های به روز بسیار سخت و تخصصی است. هرچه از افراد و تکنسین های با تجربه و حرفه ای تر کمک بگیرید برای شما مزایایی بسیار بیشتری را خواهد داشت. تضمین کیفیت در تعمیر لباسشویی ال جی امری بسیار با اهمیت می باشد. برخی از موارد و نکات نیز در این محصولات وجود دارد که با رعایت آن ها خرابی بسیار کمتر به وجود می آید. تعویض به موقع فیلتر ها و یا سرویس های به موقع در سلامت دستگاه بسیار موثر می باشد.


هزینه تعمیر لباسشویی ال جی


در تعمیر لباسشویی ال جی یکی از مهم ترین موارد موجود هزینه های تعمیرات می باشد. هزینه برای افراد بسیار مهم بوده و با توجه به نوع تعمیرات این هزینه ها نیز تعیین می شوند. برای اینکه به خوبی این هزینه ها را بتوان پرداخت کرد باید از بهترین مجموعه ها کمک گرفت. در تعمیرات مختلف این موضوع بسیار با اهمیت بوده و هزینه های متفاوتی را می توان مشاهده نمود. این تفاوت در هزینه ها برای افراد می تواند مزایایی را داشته باشد. در مقایسه با خرید یک محصول جدید تعمیرات بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. با تعمیر لباسشویی ال جی شما با هزینه ای کم می توانید از یک دستگاه سالم تا مدت های بسیار زیادی استفاده کنید. در این تعمیرات کیفیت بسیار با اهمیت بوده و شما باید با توجه به هزینه های مختلف انواع تعمیرات را استفاده کنید.

در هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یکی از مهم ترین موارد قطعات می باشند. تعویض قطعات مختلف می تواند هزینه های شما را به صورت گسترده ای بالا ببرد. به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از قطعات مختلف برای شما می تواند سلامت دو چندان را به همراه داشته باشد. هرچه کیفیت موجود در قطعات بالاتر باشد قطعا می توانید سلامت و کیفیت بالاتری را از دستگاه دریافت کنید. تعمیر لباسشویی ال جی با هزینه های مختلف در هر صورتی بسیار معقول و مقرون به صرفه می باشد. باید به این موضوع توجه کنید که نوع تعمیرات شما به چه صورتی بوده و از چه مدلی استفاده می کنید. یکی از موارد بسیار با اهمیت در هزینه تعمیر لباسشویی ال جی مدل وسیله شما می باشد. این وسایل دارای تنوع بسیار بالایی بوده و سیستم های مختلف را در خود دارند.

متخصص تعمیر لباسشویی ال جی


برای اینکه در تعمیر لباسشویی ال جی بالاترین کیفیت را دریافت کنید باید از بهترین متخصصین موجود کمک بگیرید. در این زمینه افراد بسیار زیادی وجود دارند که شما نباید به سرعت از آن ها کمک بگیرید. به دلیل حساسیت بسیار بالایی که در این محصولات وجود دارد باید قبل از تعمیرات به خوبی تحقیق کنید. مجموعه های بسیار با کیفیتی را در تهران می توانید برای تعمیر لباسشویی ال جی پیدا کنید. یکی از بهترین مجموعه های موجود در این زمینه دیاکو می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن افراد متخصص به خوبی می تواند به شما در این زمینه کمک کند. این موضوع که این مجموعه با افراد متخصص در کمترین زمان ممکن تعمیرات را انجام می دهد بسیار با اهمیت می باشد.

ماشین لباسشویی از آن دست وسایل و لوازم خانگی می باشد که باید در کمترین زمان ممکن تعمیر شود. این موضوع که نبود این محصولات می تواند باعث ایجاد زحمت بیشتر برای شما شود آزار دهنده است. متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در زمینه های مختلف می تواند تعمیرات را انجام داده و بالاترین کیفیت را به شما ارائه کند. برای اینکه به خوبی از این افراد کمک گرفته و بالاترین کیفیت در خدمات را دریافت کنید باید از مشاوره های مختلف استفاده کنید. در مجموعه های مختلف این تکنسین ها وجود داشته و به خوبی می توانید از آن ها استفاده کنید. دیاکو با داشتن بهترین متخصصین موجود می تواند در کمترین زمان ممکن این خدمات را به شما ارائه کند. برای خرید انواع قطعات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیز می توانید از این مجموعه و افراد موجود در این مجموعه کمک بگیرید.

CafeSeo بازدید : 27 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

پلی وینیل کلراید که در بازار به اختصار pvc (تسمه pvc) نامیده میشود محصول پلاستیکی است که بصورت گسترده تولید و استفاده میشود.

از این محصول در صنعت پوشاک، رویه مبل و … عایق کابل های برق و فرآورده های بادی استفاده میشود و از پرمصرفترین تسمه های بهداشتی است که با مواد غذایی و دارویی سازگار دارد. این تسمه ها در رنگ های سبز و سفید و در ضخامت ۱ الی ۶ میلی متر تولید میشوند. مقاومت این تسمه ها بستگی به تعداد منجید و یا نخ استفاده شده در آن میباشد.

تسمه نقاله های pvc از کشورهای هند و چین و یا سایر کشورهای اروپایی وارد میشوند که با استفاده از مواد pvc مرغوب و لاشه های پارچه بدست می آیند. این نوع تسمه یک یا چند لایه (پلی وینیل کلوراید) میباشد که در صنایع سبک و متوسط  و سنگین از جمله الکترونیک، مواد غذایی، نانوایی و پخت شیرینی، گوشت و مرغ، بسته بندی، کار با چوب، شیشه و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

از این مواد بیشتر در جاهایی که محدودیت هایی برای استفاده از فلز وجود دارد استفاده میشود مانند لوله های فاضلاب. لازم به ذکر است که مواد پی وی سی بسیار ارزانتر از فلز میباشد و چون فرسودگی و پوسیدگی آن نسبت به فلز تقریبا صفر است میتوان گفت در بیشتر موارد جایگزین فلز شده است مثلا حتی برای ساخت قالب های در و پنجره از این مواد استفاده میشود.

تسمه pvc بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و مواد تمیز کننده و شیمیایی و مواد غذایی چسبنده هستند.

یکی از اعضای اصلی خانواده تسمه های نقاله تسمه های نقاله pvc  هستند. تسمه های نقاله با توجه به نوع کاربردی که دارند از مواد اولیه گوناگون تشکیل می شوند. این تسمه عملکرد شایانی در صنایع: ساخت و ساز، کشاورزی، معادن، امور غذایی و…. دارد. برخی از مزایای تسمه نقاله عبارتند از: کاهش بودجه مورد نیاز برای عملیات هایی که با دست انجام می شود، اجناس بدون آسیب دیدن و بروز صدمه در طول جاده جابجا می شوند، تخلیه بار در کمال امنیت و به سرعت جابه جا می شوند و…… .

این‌ گونه از تسمه ها بسیار پر کاربرد است و این البته این مورد به دلیل مقاومت بسیار می تواند باشد. مضاف بر آن تسمه نقاله pvc  بهداشتی است و هماهنگی شگفت انگیزی با مواد غذایی دارد به گونه ای که اختلالی در بهداشت آن ها ایجاد نمی کند‌. البته‌ خوب است بدانید در مورد استحکام و مقاومت باید بیان کرد که مربوط به نوار تسمه و مواد اولیه بکار گرفته شده است.

 

CafeSeo بازدید : 28 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

مهمترین نکته ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد خرید از نمایندگی های معتبر میباشد. اجناس چینی که در بازار به وفور یافت میشوند برندهای متفرقه ای هستند که از این کشور با قیمت و کیفیت پایین وارد ایران شده اند و سود جویان سعی بر این دارند که با جابجا کردن برندهای مختلف بلبرینگهای بی کیفیت را وارد بازار کرده و با سود بسیار آنها را بفروشند.

توجه داشته باشید که هیچ گرانی و هیچ ارزانیی بی دلیل نیست. شما سعی کنید از شرکت سازنده یا نمایندگی های مجاز فروش بلبرینگ و رولبرینگ خرید کنید با این روش شما نیازی به تشخیص بلبرینگ اصل از فرع آن ندارید و با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید.

شما با خرید آنلاین از شرکتهای معتبر دیگر نگران تشخیص بلبرینگ اصل نباشید زیرا تضمین اصل بودن کالا بصورت گواهی شرکتی بوده و در گواهی اصل بودن کالا ذکر شده است.

شما از طریق تماس با مشاوران متخصص مراکز فروش به بیشترین اطلاعات دلخواه خود دست میابید و مطمئناٌ از خرید خود راضی خواهید بود. یکی دیگر از مزایای خرید یا تحقیق بصورت آنلاین این است که محصول مورد نظر شما پس از خریداری به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال میشود.

با توجه به نیازهای مختلف و تنوع بسیار زیاد بلبرینگ ها افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند باید اطلاعات کاملی درمورد فروش بلبرینگ پر کاربرد و صنعتی داشته باشند تا بتوانند به مشریان خود این اطمینان را بدهند که بلبرینگ اصلی را خرید نمایند.

فروش همیشه آغاز یک تعهد است، تعهد در قبال جنس و کیفیت آن. علاوه بر کسب سود جذب مشتری و جلب رضایت آن ها یکی از مهمترین اصول کار در فروش میباشد پس به همین دلیل همیشه سعی میکنیم که حتما کالای باکیفیت و اصلی تحویل مشتری دهیم تا بتوانیم مشتری دائمی داشته باشیم زمانی که مشتری دائمی باشد جذب مشتری بیشتر امکانپذیر است و این چرخه نیز ادامه دارد. سعی ما بر رضایت و خشنودی مشتریست.

 

CafeSeo بازدید : 28 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

تسمه برزنتی در صنعت به عنوان یکی از تسمه های پرکاربرد محسوب می شود. جنس این تسمه ها از لایه های برزنت و لاستیک است. با توجه به عرض و ضخامت تسمه میتوان تعداد لایه های متفاوتی را برای تسمه های برزنتی در نظر گرفت.

این نوع تسمه مخصوص حمل مواد به صورت عمودی میباشد که با اتصال قاشک {کاسه الواتور} انجام میشود .تسمه برزنتی از جنس پلی استر مخصوص میباشد که در کشش و مقاومت های مختلف تولید میگردد. که به مقاومت کششی این تسمه اونس گفته میشودو هرچه اونس تسمه بیشتر باشد از مقاومت بالاتری برخوردار میشود.تسمه برزنتی در این بازرگانی از عرض 2/5 سانت الی 120 سانت در عرض و تعداد لایه مختلف موجود میباشد .که به خاطر داشتن تحمل توان حرارتی در صنایع لاستیک سازی و حباب سازی هم قابل استفاده میباشد.

بیشترین کاربرد نوار تسمه های برزنتی برای حمل مواد غذایی و یا مواد صنعتی میباشد که با نصب کاسه قاشقک های فلزی یا پلاستیکی انجام میشود. این قاشقک ها سایز مخصوص و استانداردی دارند و با بست یا پیچ به تسمه وصل میشوند که در صنایع آرد، برنج، گندم، دانه های روغنی و غیره بکار میرود .

جنس این قاشقک ها در انواع فلزی و پلاستیکی میباشد. قاشقک های فلزی از ورق کششی آهنی ساخته میشوند. قاشقک های پلاستیکی از جنس PP مخصوص صنایع غذایی مثل آرد، گندم، نمک، چای و قهوه و مواد غذایی که بیشتر بصورت ریز و پودر هستند استفاده میشود.


قیمت تسمه برزنتی
 

با توجه به اینکه قاشقک ها دارای ویژگی ضدسایشند دارای ویژگی خاصی در انتقال محصولات نیز میباشند که کابرد وسیعی در این زمینه دارد و در سایزهای ۴ الی ۱۲ قابل عرضه میباشد. این نوار محکم و مقاوم جهت انتقال نیرو و حمل مواد استفاده میشود که هم بصورت افقی و هم بصورت عمودی مثل آسانسور میشود از آن استفاده کرد که جنس آن پلیستر مخصوص است و نسبت به کشش مقاوم است .

طریقه ی شناسایی این وسیله معمولا با سایز اینچ و تعداد لایه های منجید است که عرض آن ها از ۱ اینچ یعنی ۲۵ میلیمتر الی عرض های بالاتر در صنایع غذایی و روغنی میباشد . مثلا شماره ی ۴*۵ نشان دهنده ی ۵ سایز اینچ و ۴ تعداد لایه منجید است .

بعضی از این تسمه ها با عرض بالا در شرکت تولید میشود و بر حسب نیاز جهت فروش بصورت برش خورده  استفاده میشود که به این نوع لب تخت و یا برش خورده میگویند . نوع برش نخورده ی این نوار که در عرض های مشخصی تولید میشود لب گرد یا فابریک میگویند و نمیشود آن هارا برش زد .  

 

CafeSeo بازدید : 23 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

رولبرینگ مخروطی شامل سه بخش شیار خارجی، شیار داخلی و غلتک های مخروطی هستند. همان طور که پیش از این ذکر شد رولبرینگ ها به نحوی طراحی شده اند که بتوانند فشارهایی را از بخش های محوری و شعاعی تحمل کنند.

 معمولا رینگ خارجی مورد نیاز را از ورق های کشیده شده می سازند. رولبرینگ های مخروطی شامل دو لبه کوچک و بزرگ هستند. وظیفه لبه کوچکتر ثابت نگه داشتن غلتک ها در جای خود هنگام تماس و برخورد با قفسه است. در مورد لبه بزرگتر باید گفت: غلتک ها ساختار مخروطی شکل دارند که به موجب آن بارهای محوری ایجاد می شوند و مقاومت، ایستایی و تحمل در برابر این فشار از وظایف لبه بزرگتر است.

 

گفتیم که رولبرینگ ها انواع گوناگونی داشته ضمن این‌ که برای هرکدام کارکرد متفاوتی در نظر گرفته شده است. رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه از جمله رولبرینگ هایی است که با قابلیت تحمل بار بالا ساخته می شود.

فشار هایی که از طرف بارهای شعاعی و محوری به جسم وارد می شود طبیعتا یک جسم با قدرت تحمل و ایستایی بالا می طلبد. عموما رولبرینگ مخروطی از نوع دو ردیفه در: ابزار و لوازم جرثقیل، گیربکس ها، ماشین ها و دستگاه هایی که در معدن به کار گرفته می شوند و دستگاه های نورد کاری کاربرد فراوان دارند. این نوع رولبرینگ مخروطی خود به دو مدل TDO,TDI  تقسیم ‌می شوند.
مدلTDI: این مدل طراحی دارای دو غلتک، قفسه نگه دارنده، دو ردیف رینگ داخلی و دو ردیف رینگ خارجی است.
مدلTDO: این گونه طراحی رولبرینگ مخروطی با یک تفاوت جزئی از مدلTDI  شامل دو ردیف رینگ خارجی، قفسه نگه دارنده و دو رینگ داخلی مضاف بر یک غلتک،  می شود‌. از بارز ترین ویژگی های این وسیله نصب آسان و قادر بودن بر هدایت محوری دقیق شفت می باشد. مطلب مهم دیگر محدوده دمایی رولبرینگ مخروطی دو ردیفه است ‌که باید به آن توجه بسیار داشته باشید که این محدوده از 20-تا150  تعیین می شود. عوامل مهم و تاثیرگذار در نامگذاری این وسیله شماره فنی، پیشوند و پسوند است که بر اساس آن ها اسم رولبرینگ مخروطی دو ردیفه معین می شود.

CafeSeo بازدید : 26 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

یاتاقان لغزشی اصلی ترین تکیه گاه شفت و اجزای متصل به آن می باشد. برای این که بهتر با این محصول آشنا شوید ابتدا باید تعریف مختصری از یاتاقان داشته باشیم. به هر تکیه گاهی که باعث کاهش اصطکاک شود یاتاقان می گویند. کیفیت در این یاتاقان ها حرف اول را می زند و برای دست یابی به محصولی بدون نیاز به تعمیر باید یاتاقان با کیفیت را خریداری کنید. در صورتی که یاتاقان های لغزشی آسیبی ببینند اجزای متحرک فلزی با اجزای ثابت برخورد کرده و به سرعت این دو قطعه را از بین می برد. به همین دلیل در صورت مشاهده هر گونه خرابی در آن ها باید به سرعت آن را تعویض کنید تا هزینه های شما کاهش یابد.


کاربرد یاتاقان لغزشی
 

یاتاقان های لغزشی در انواع مختلف یاتاقان بوشی، دو تکه، ساده و یاتاقان بالشتکی قرار می گیرد که هر کدام از این یاتاقان ها کارکرد خاصی دارند که به شرح زیر می باشد:

یاتاقان های ساده :یکی از انواع یاتاقان لغزشی است که از یک تکیه گاه که اغلب در بدن خود ماشین می باشد همچون تلمبه دستی چرخ خیاطی استفاده می شود.

یاتاقان های بالشتکی: در تلمبه های چند پروانه ای کاربرد دارد که در چند ثانیه ابتدایی محور به یک سمت کشیده می شود.

یاتاقان بوشی: به طور معمول درون بوش های آن ها را به صورت شیار دار می سازند تا همواره در این شیارها روغن جمع شده و محور را روغن کاری نماید.

یاتاقان های دو تکه: از دو بخش پوسته یاتاقان و بدنه یاتاقان تشکیل شده است. دلیل این دو تکه بودن تعویض راحت تر و عمر طولانی تر می باشد.

یاتاقان های لغزشی: به دلیل ابعاد بالا و شکل ظاهری معمولا در صنایع بزرگی همچون شرکت های نفتی، صنایع نیروگاهی، پالایشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

CafeSeo بازدید : 26 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

یاتاقان بلبرینگ از جمله پرکاربردترین یاتاقان در صنعت به شمار می رود. این یاتاقان در برندها و اشکال مختلفی وجود دارد و انتخاب نوع آن باید بر اساس کاربرد این قطعه باشد. معمولا این بلبرینگ ها از دو بخش بلبرینگ و هوزینگ ساخته می شود که به وسیله پیچ و مهره به سطح متصل می گردد. یاتاقان بلبرینگ ها جهت قرارگیری بر روی مدل های بلبرینگ با سرعت زاویه ای بالا و زوایای اتصال مختلف مناسب می باشد. زیرا وجود ساچمه ها با هدف کاهش مقدار اصطکاک در سرعت دورانی زیاد باعث افزایش عمر این قطعه می شود.

یاتاقان بلبرینگ بر اساس نحوه طراحی و نوع کارکرد آن به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در زیر مهم ترین آن ها را برای شما شرح خواهیم داد.

یاتاقان بلبرینگِ SKF: با توجه به این که یاتاقان بلبرینگ ها تحت تنش بالا و بارگذاری های شدید است چنانچه از برندهای متفرقه استفاده می کنند به تعویض سریع نیاز پیدا خواهند کرد. زیرا بلبرینگ های بی کیفیت تحت بارگذاری های شدید با شکست ساچمه و یا خوردگی مواجه می شود. بلبرینگ SKF ساخت کشور سوئد بوده و دارای هوزینگ و بلبرینگ از جنس فولاد می باشد که برای ماشین آلات مختلف کاربرد دارد.

یاتاقان بلبرینگِ FAG: این بلبرینگ ها محصول کشور آلمان است که دارای هوزینگ فلزی می باشد. طول عمر این قطعه فوق العاده بالا بوده و برای ماشین آلات با سرعت دورانی زیاد که نیروی گریز از مرکز بیشتری را ایجاد می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

یاتاقان بلبرینگِ NTN: این یاتاقان ها معمولا بر روی ماشین آلات صنعتی اروپایی و ژاپنی به کار برده می شود. این مدل در سایزهای مختلفی وجود دارد و از عمری طولانی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های بارز این قطعه استفاده از بدنه خارجی بلبرینگ کونیک و هوزینگ های کونیک است که بر روی شافت قابلیت حرکت به میزان پایین و ممانعت از شکست یاتاقان بلبرینگ را تحت تاثیر تغییر زاویه فراهم می کند.

یاتاقان بلبرینگِ تیمکن: این قطعه بر روی تمامی ماشین آلات آمریکایی خصوصا ماشین آلات کشاورزی وجود دارد. این قطعه نه تنها می تواند در سیکل های کاری طولانی مدت عمل کند، بلکه در بیشتر شماره های فنی ایجاد شده با قابلیت روانکاری مجدد عرضه شود.

 

CafeSeo بازدید : 41 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

((تنها زمین بدون نیاز به محصولات SKF میچرخد))
این شعار شرکت بلبرینگ SKF میباشد که در بیش از ۴۰ زمینه ی صنعتی و در دامنه ی گسترده به تولید انبوه محصولات با کیفیت با استاندارد بالاتر از استاندارد جهانی می پردازد و محصولات خود را به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا عرضه میدارد.  Skf در ۲۴ کشور دنیا با بیش از ۴۴۰۰۰ تکنسین و کارمند به تولید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و یاتاقان می پردازد .


این شرکت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ی این محصول می باشد که با سابقه ی ۱۱۲ سال تولید و ۱۵ مرکز مشاوره و خدمات فنی پس از فروش در دنیا، به عنوان یکی از پایه های تولید بلبرینگ در جهان شناخته شده است. کیفیت بسیار بالای محصولات SKF که دارای ویژگی های خاصی مانند:

طول عمر بسیار
حداقل اصطکاک و حرارت ایجاد شده
بالا بودن مقاومت سایشی ساچمه ها
رینگ و گریس و تعلیق مناسب بارهای محوری ، شعاعی و ترکیبی

این نوع از برینگها قابلیت دمونتاژ دارند و به راحتی مونتاژ میشوند و دارای قابلیت تحمل بار محوری میباشند . کف گردها سه نوع میباشند:

کف گرد یک طرفه که برای تحمل بار و موقعیت دهی یک طرفه شفت مناسب است ونباید تحت نیروی شعاعی قرار بگیرد.
کف گرد یک طرفه با واشر محفظه ی کروی و واشرنگهدارنده که قابل دمونتاژ شدن است و قابلیت نصب ساده را دارد.
کف گرد دو طرفه قادر به موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف میباشند و مثل یک ردیفه ها نباید تحت فشار بار شعاعی قرار بگیرند ونیز قابل تفکیک شدن هستند . جنس قفسه ی بلبرینگ کف گرد از فولاد پرس شده ، برنج ماشین کاری شده و فولاد ماشین کاری شده است.

CafeSeo بازدید : 29 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

زنجیرصنعتی جزء مهم ترین ابزار و وسایلی است که نیرو را منتقل کرده و تا حدودی سبب حرکت می شوند. زنجیر صنعتی که یک عضو اساسی در صنعت دوچرخه سازی به شمار می رود، از لحاظ سایز بندی، اندازه، جنس، کاربرد و… متنوع است. رایج ترین جنس استیل نگیر به همراه فولاد است که مقدار کربن نیز در آن را در برخی دوچرخه ها کم و در برخی دیگر زیاد استفاده می کنند و غالبا ثابت نیست.

گاهی اوقات نیز سازندگان دست به تولید زنجیر تفلونی می زنند و باید توجه داشته باشید مواد اولیه به کار رفته یکسان نخواهد بود. یکی از شیوه های افزایش متوسط طول عمر این زنجیر این است که آن را به وسیله گالوانیزه پوشش می دهند.

خوب است بدانید زنجیر های صنعتی دارای دامنه بزرگی از تنوع، کارایی و مزایا هستند که در کنار این ها متاسفانه عیبی را نیز شامل می شوند. سر و صدا و آلودگی صوتی زیاد تنها عیب بزرگ این کالا است ‌که در اثر برخورد و حرکت سریع ایجاد می شود. البته افراد زیادی راه حل های گوناگونی پیشنهاد کرده اند که می توانیم به روغن کاری اشاره کنیم. فرآیند روغن و یا گریس کاری تا حدی می تواند از میزان صدای گوش خراش بکاهد.

اگر شما برای بازدید از وسایل و ابزار به کار گرفته شده در صنایع معدن، کشاورزی، وسایل نقلیه، دوچرخه سازی و…. روزی تصمیم گرفتید، قطعا یکی از مهم ترین و جدی ترین ابزاری فیزیکی که رویت خواهید کرد، زنجیرها هستند که برای انتقال نیرو مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت های تولید کننده این کالا برای افرایش طول عمر سعی می کنند از فولاد و پوشش گالوانیزه بهترین بهره گیری را داشته باشند. علاوه بر این که چدن، کروم، پلاستیک فشرده و استیل از دیگر مواد اولیه هستند که برای ساخت زنجیر صنعتی نقشی کارآمد دارند.

سایز بندی این وسیله به صورت ۸۰ و ۱۰۰ است که با کم و زیاد کردن قطعات به کار رفته در آن می توانیم این اندازه را تغییر دهیم. اما ‌گاهی اوقات افراد دارای دستگاه های بسیار بزرگی بوده که برای جابه جایی های طولانی نیازمند زنجیرهای قطور با سایزهای بیشتر هستند و در چنین مواقعی همان طور که توضیح داده شد می توانند از زنجیر های سریA  که تا ۶ ردیف و اندازه ۲۴۰ ادامه دارند بهره جویی نمایند.

زنجیرصنعتی جزء مهم ترین ابزار و وسایلی است که نیرو را منتقل کرده و تا حدودی سبب حرکت می شوند. زنجیر صنعتی که یک عضو اساسی در صنعت دوچرخه سازی به شمار می رود، از لحاظ سایز بندی، اندازه، جنس، کاربرد و… متنوع است. رایج ترین جنس استیل نگیر به همراه فولاد است که مقدار کربن نیز در آن را در برخی دوچرخه ها کم و در برخی دیگر زیاد استفاده می کنند و غالبا ثابت نیست.

گاهی اوقات نیز سازندگان دست به تولید زنجیر تفلونی می زنند و باید توجه داشته باشید مواد اولیه به کار رفته یکسان نخواهد بود. یکی از شیوه های افزایش متوسط طول عمر این زنجیر این است که آن را به وسیله گالوانیزه پوشش می دهند.

خوب است بدانید زنجیر های صنعتی دارای دامنه بزرگی از تنوع، کارایی و مزایا هستند که در کنار این ها متاسفانه عیبی را نیز شامل می شوند. سر و صدا و آلودگی صوتی زیاد تنها عیب بزرگ این کالا است ‌که در اثر برخورد و حرکت سریع ایجاد می شود. البته افراد زیادی راه حل های گوناگونی پیشنهاد کرده اند که می توانیم به روغن کاری اشاره کنیم. فرآیند روغن و یا گریس کاری تا حدی می تواند از میزان صدای گوش خراش بکاهد.

اگر شما برای بازدید از وسایل و ابزار به کار گرفته شده در صنایع معدن، کشاورزی، وسایل نقلیه، دوچرخه سازی و…. روزی تصمیم گرفتید، قطعا یکی از مهم ترین و جدی ترین ابزاری فیزیکی که رویت خواهید کرد، زنجیرها هستند که برای انتقال نیرو مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت های تولید کننده این کالا برای افرایش طول عمر سعی می کنند از فولاد و پوشش گالوانیزه بهترین بهره گیری را داشته باشند. علاوه بر این که چدن، کروم، پلاستیک فشرده و استیل از دیگر مواد اولیه هستند که برای ساخت زنجیر صنعتی نقشی کارآمد دارند.

سایز بندی این وسیله به صورت ۸۰ و ۱۰۰ است که با کم و زیاد کردن قطعات به کار رفته در آن می توانیم این اندازه را تغییر دهیم. اما ‌گاهی اوقات افراد دارای دستگاه های بسیار بزرگی بوده که برای جابه جایی های طولانی نیازمند زنجیرهای قطور با سایزهای بیشتر هستند و در چنین مواقعی همان طور که توضیح داده شد می توانند از زنجیر های سریA  که تا ۶ ردیف و اندازه ۲۴۰ ادامه دارند بهره جویی نمایند.

CafeSeo بازدید : 23 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

بلبرینگ کف گرد تحمل بار محوری بسیار بالایی دارد. این بلبرینگ ها به شکل دو طرفه و یک طرفه ساخته می شود و برای استفاده در سرعت های گوناگون کاربرد دارد. بلبرینگ ها به صورت جداگانه تولید شده و به راحتی می توان آن را حمل کرد و در هنگام نیاز آن را مونتاژ نمود. این مدل بلبرینگ دارای اجزای مختلفی است که جنس و کیفیت آن بر اساس کاربری آن تعیین می شود. کارا بیرینگ دارای اطلاعات کاملی در خصوص این بلبرینگ و کاربرد آن می باشد و شما تنها با یک تماس می توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید.

کاربرد این بلبرینگ با توجه به حمل میزان فشار برای مدل های متنوع متفاوت است. این بلبرینگ ها نسبت به رولبرینگ های کف گرد در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که باید فشار کمی را حمل کنند. در واقع می توان گفت که به طور معمول این بلبرینگ از ساچمه هایی جهت پشتیبانی از ماشین استفاده می نماید.

بلبرینگ کف گرد به صورت دایره ای شکل تولید می شوند و برای کارکرد شروع به حرکت می کنند. برای این که این بلبرینگ ها اصطکاک کمتری داشته باشند آن را گریس کاری می کنند تا سایش کمتری بر روی سایر بلبرینگ ها داشته باشد و از این رو بیشتر عمر کند.


 قیمت یکی از اصلی ترین فاکتور های خرید بلبرینگ کف گرد به شمار می رود. این بلبرینگ ها قیمت ثابتی ندارد و برای برآورد قیمت آن باید تمامی موارد مورد بررسی قرار گیرد. جنس بلبرینگ از اصلی ترین فاکتورهایی است که بر روی قیمت این بلبرینگ ها تاثیر می گذارد. همچنین موارد دیگری از جمله نوع بلبرینگ، کیفیت آن، نوع قطعات، برند، شرکت ارائه دهنده و … قیمت بلبرینگ را تغییر می دهد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 7,635
  • بازدید کلی : 31,079