loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 26 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

کانال فلکسیبل نوعی لوله مجرایی است که انعطاف پذیری بیشتری را برای قرار دادن در فضاهای باریک و محدود به جای مجرای مارپیچی یا مستطیلی فراهم می­کند. به دلیل سهولت نصب، انعطاف پذیری و هزینه نسبتا کم، پیمانکاران در پروژه ­های خود اغلب این سیستم را انتخاب می­کنند.  قابلیت کوتاه شدن آسان و انعطاف پذیری خوب کانال فکلسیبل، آن را  برای انواع سیستم­های تهویه مطبوع مطلوب می­کند. با این حال، کانال­های انعطاف پذیر دارای ایرادات قابل توجهی نیز هستند که از جمله آنها استحکام مکانیکی پایینی است که دارند. به این معنی که لوله فکلسیبل در برابر خم شدن و خرد شدن کاملا آسیب پذیر است ولی در عین حال مقاومت جریان هوای بالاتری ایجاد می­کند. کانال کشی انعطاف پذیر را می­توان نه تنها در سیستم­های تهویه صنعتی، بلکه در ادارات و یا حتی در سیستم های هواکش خانگی کوچک نیز یافت.

کانال فلکسیبل چیست؟

لوله فکلسیبل با عایق حرارتی و صوتی به عنوان یک اتصال دهنده برای اتصال خط کانال اصلی به انشعابات فرعی استفاده می شود. به همین دلیل از انتشار هوا جلوگیری کرده و در عین حال به عنوان یک صدا خفه کن نیز عمل می­کند. لوله فکلسیبل به انتقال سیالات مختلف مانند گاز (هوا، بخار و گازها) و مایعاتی مانند آب، روغن و مواد شیمیایی کمک می­کند. عملکردهای متعدد آن شامل جذب انبساط حرارتی، مرکزیت و ارتعاش لوله کشی و تعویض سیستم­های لوله کشی است. در سال های اخیر، کانال فلکسیبل به بخش مهمی از صنعت تبدیل شده است.

قیمت کانال و لوله فلکسیبل

پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از پرکاربردترین پلیمرهای ترموپلاستیک در جهان است. هنگامی که صحبت از لوله کشی می­شود، لوله ­های پی وی سی متداول ترین مواد مورد استفاده هستند. لوله­ها و اتصالات PVC برای سیستم­های آب، سیم کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب استفاده می­شود. لوله­ های پی وی سی که به عنوان لوله فکلسیبل نیز شناخته می­شود، به دلیل مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری بسیار محبوب هستند.

CafeSeo بازدید : 26 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

سیستم داکت اسپلیت عملکردی مشابه کولر گازی و اسپلیت دارد. در این نوع از سیستم‌ها برای سرمایش محیطی از گاز مبرد استفاده می‌شود. گازهای مبرد برای خنک سازی محیط مورد نظر در داکت اسپلیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع است که عملکردی مشابه با عملکرد کولر گازی دارد. سیستم‌های داکت اسپلیت از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند که هر یک از اجزا، در عملکرد اسپلیت‌ها تأثیر داشته و خرابی هر یک از آنها باعث ایجاد خلل در عملکرد داکت اسپلیت خواهد شد.

اجزای اصلی داکت اسپلیت

 سیستم داکت اسپلیت از دو جزء بسیار مهم و اصلی به نام کندانسور و هواساز تشکیل شده است. کندانسور و هواساز در ارتباط با یکدیگر عمل کرده و در نهایت هوای خنکی را به محیط بیرون می‌دهند. کندانسور داکت اسپلیت در موارد سرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


در واقع هنگامی که از سیستم داکت اسپلیت برای سرمایش محیطی استفاده شود، آن موقع است که از کندانسور استفاده می‌شود. کندانسور در قسمت خارجی ساختمان قرار می‌گیرد و به وسیله یک لوله مسی به هواساز داکت اسپلیت متصل می‌شود. کندانسور اسپلیت‌ها نباید در معرض تابش مستقیم خورشید قرار گیرند. همچنین کندانسور داکت اسپلیت‌ها نیز مانند کندانسور کولرهای گازی نباید روی زمین قرار گیرند. در صورتی که کندانسور اسپلیت‌ها روی زمین یا در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار داده شوند، عملکرد اسپلیت‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.


هواساز از دیگر اجزای سیستم داکت اسپلیت است که در قسمت سقف کاذب قرار می‌گیرد. در واقع، هواساز جز اصلی دمنده هوای خنک به محیط مورد نظر است. همان‌طور که گفته شد، هواساز سیستم داکت اسپلیت توسط یک لوله فلزی به کندانسور متصل است. هواسازها سروصدای زیادی ایجاد می‌کنند و به همین دلیل نیز توصیه می‌شود در راهرو یا قسمت‌هایی از آپارتمان قرار گیرند که نیاز به آرامش زیادی در این قسمت‌ها نیست.

CafeSeo بازدید : 21 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

کویل محل عبور سیال سرد یا گرم است و اغلب از لوله­های مسی و پره­های آلومینیومی تشکیل شده است. چیدمان لوله­ها، تعداد ردیف­ها، پوشش های محافظ باله­ها (باله آبی و طلایی)، جنس لوله، تعداد باله­ها در واحد طول و شکل منحنی آنها چیزی است که بین ساخت­های مختلف متمایز می­شود. غالباً از سه ردیف 3/8 در لوله­های مسی برای ساخت سیم پیچ استفاده می­شود اما استفاده از پیکربندی دو ردیفه با لوله­های 1/2 اینچ باعث کاهش افت فشار در سیال کار می­گردد و علاوه بر بهبود راندمان تجهیزات، باعث کاهش افت فشار در سیال کار می­شود.  در برخی موارد برای تامین همزمان هوای سرد و گرم در طول روز و یا برای فضاهای مختلف در یک آپارتمان لوکس، از واحدهای فن کویل با دو کویل مجزا (یکی برای حفظ جریان آب سرد از چیلر و دیگری برای تامین آب گرم از دیگ بخار) استفاده می­شود. . اینها به عنوان واحدهای فن کویل چهار لوله شناخته می­شوند.

قیمت فن کویل جدید ممکن است از 200 تا 1500 دلار بر اساس برند واحد و اندازه تجهیزات متغیر باشد. نصب حرفه­ای  که برای حصول بهترین نتایج توصیه می شود، از دیگر عواملی است بر قیمت فن کویل تاثیر می­گذارد.

فن کویل یکی از پرطرفدارترین دستگاه­های تهویه مطبوع می­باشد که مانند هر دستگاه تهویه مطبوع دیگری، هوای ورودی را گرفته و آن را تغییر داده و به محیط باز می­گرداند. محدوده عملکرد فن کویل در گردش هوا و تنظیم دمای هوا تعریف شده است. این دستگاه به عنوان مبدل حرارتی، هوای ورودی را گرفته و به سادگی دمای آن را تغییر داده و سپس با دمای جدید به محیط باز می­گرداند. این عملکرد در انواع فن کویل­ها حتی فن کویل­های کانالی یکسان است. این عملیات در فن کویل­ها توسط کویل، فن، موتور، لوله­های ورودی و خروجی آب سرد و گرم به داخل کویل و فیلتر هوا صورت می­گیرد. به این ترتیب آب سرد یا گرم از طریق پکیج، دیگ یا چیلر وارد لوله­ها می­شود تا در نهایت وارد کویل­ها گردد. کویل­های مسی یا لوله­های پره دار که در چند ردیف خم شده و در کنار یکدیگر قرار می­گیرند، محیطی را برای تبادل حرارت فراهم می­کنند.

CafeSeo بازدید : 19 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

سیستم داکت اسپلیت عملکردی مشابه کولر گازی و اسپلیت دارد. در این نوع از سیستم‌ها برای سرمایش محیطی از گاز مبرد استفاده می‌شود. گازهای مبرد برای خنک سازی محیط مورد نظر در داکت اسپلیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع است که عملکردی مشابه با عملکرد کولر گازی دارد. سیستم‌های داکت اسپلیت از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند که هر یک از اجزا، در عملکرد اسپلیت‌ها تأثیر داشته و خرابی هر یک از آنها باعث ایجاد خلل در عملکرد داکت اسپلیت خواهد شد.

سیستم داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی است. از این سیستم برای سرمایش محیط در فصول گرم سال و گرم کردن محیط در فصول سرد سال استفاده می‌شود. اسپلیت نام لاتین کولر گازی است. در واقع، سیستم داکت اسپلیت برای سرد کردن محیط، عملکردی نظیر کولر گازی دارد. بدین صورت که کندانسور نصب شده در بیرون از ساختمان، گرمای داخل ساختمان را توسط گاز مبرد گرفته و در عوض هوای خنکی توسط هواساز به داخل ساختمان دمیده می‌شود. در سیستم‌های داکت اسپلیت، هواساز به صورت توکار در سقف کاذب نصب می‌شود. در این نوع از سیستم‌ها برای انتقال هوای سرد و همچنین هوای گرم به بخش‌های مختلف یک ساختمان از کانال کشی‌هایی استفاده می‌شود. کانال کشی‌هایی که در سیستم داکت اسپلیت انجام می‌گیرد، به صورت توکار هستند.


در مورد سیستم گرمایشی داکت اسپلیت باید توجه کرد که برعکس سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی داکت اسپلیت همانند کولر گازی نبوده و متفاوت است. در داکت اسپلیت برای گرم کردن دمای محیط مورد نظر از آب استفاده می‌شود. در اصل، داکت اسپلیت سیستمی مانند شوفاژ برای گرم کردن محیط دارد.

CafeSeo بازدید : 17 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

شوتینگ زباله یکی از سیستم‌های بسیار پرمصرف و حیاتی در زندگی‌های امروزی است. با توجه به اینکه اغلب افراد در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های چند واحده ساکن هستند، بحث زباله و جمع‌آوری آن نیز بسیار مهم است. سیستم شوتینگ از جمله سیستم‌هایی است که بسیاری از مشکلات آپارتمان نشینی را حل کرده است.در برج‌ها و آپارتمان‌های مسکونی، زباله و نحوه جمع آوری آنها همیشه یکی از موضوعات مورد بحث بوده است. زباله‌ها مشکلات عمده‌ای از جمله آلودگی مشاعات و استشمام بوهای نامطبوع را به همراه دارند. سیستم شوتینگ زباله علاوه بر برطرف کردن این مشکلات، گام بلندی در جهت مدیریت کارآمد زباله و بازیابی آن برداشته است.

در سیستم‌های قدیمی شوتینگ از سیستم‌های شست‌وشو استفاده نمی‌شد و خبری از عایق صدا و تهویه مطبوع نبود. اما در سیستم‌های جدید شوتینگ زباله همه این معایب رفع شده است. امروزه سیستم شوتینگ زباله مزایای بیشتری نسبت به روش‌های قدیمی دارد.

از مهم‌ترین مزایای شوتینگ آشغال، ایجاد رفاه و آسایش برای ساکنین برج‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه است که نیازی نیست برای بیرون گذاشتن زباله‌ها مدت‌ها منتظر آسانسورهای پر ترافیک بمانند.  همچنین بالابردن سطح بهداشت و نظافت ساختمان در استفاده از سیستم شوتینگ بسیار چشمگیر است و از ریختن بقایای زباله در راهروها و آسانسورها جلوگیری می‌شود. حشرات موذی که امروزه معضلی برای آپارتمان‌ها به حساب می‌آیند و از طریق زباله‌ها نیز انتشار می‌یابند نیز در هنگام استفاده از سیستم شوتینگ زباله به حداقل رسیده و مجتمع ساختمانی عاری از هرگونه خزنده‌ای می‌شود.

 امروزه سیستم‌های شوتینگ زباله در ساختمان‌های مدرن، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و بسیاری از ساختمان‌های بلند دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در آینده‌ای نه چندان دور نیز  بیشتر ساختمان‌های مدرن، به دلیل مزایای بسیار مناسبی که این سیستم دارد، مجبور به استفاده از آن خواهند شد. هنگام طراحی و ساخت مجتمع‌های بلند مرتبه و بزرگ، بایستی برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای ساخت و خرید سیستم شوتینگ آشغال صورت گیرد. از طریق استفاده از سیستم شوتینگ زباله هم می‌توان از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرد و هم زباله‌ها از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

CafeSeo بازدید : 17 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

جریان هوای دریچه اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن بکار رفته بستگی دارد. بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود.محل نصب این دریچه بر روی سقف یا پیشانی دیوار می باشد. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیو و قابلیت اجرا بصورت شکل های مختلف هندسی هماهنگ با محیط، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرارگرفته است.

عملکرد دریچه های اسلوت

دریچه اسلوت به صورت خطی در سقف کاذب یا دیوارهای مختلف یک ساختمان نصب می‌شود. این نوع دریچه‌ها با مکش هوای داخلی اتاق و محیط مورد نظر باعث پاکیزه شدن و تهویه هوای درونی اتاق می‌شوند. پس از مکش هوای داخلی، هوای مکیده شده در داخل باکس تهویه هوا، با هوای خنک ورودی از لوله خرطومی، مخلوط شده و دوباره به هوای داخل اتاق دمیده می‌شود.


یکی از مزایایی که دریچه‌های اسلوت دارند، این است که هر دو عمل مکش و دمش را با قدرت بسیار بالایی انجام می‌دهند. این دریچه‌ها در قسمتی از دیوار داخلی ساختمان یا سقف نصب می‌شوند و هوای خنک یا حتی هوای گرم را به محیط داخلی ساختمان می‌دمند.


در واقع، دریچه اسلوت با کمک دمپرهایی که دارد، هوای گرم و خفه مکان داخلی را می‌مکد. پس از مکش هوای گرم داخل، توسط دریچه، این هوا به داخل پلنیوم باکس که در قسمت پشتی دریچه قرار دارد، وارد می‌شود. پس از وارد شدن هوای گرم و نامناسب به داخل پلنیوم باکس، این هوا در داخل باکس با هوای وارده از لوله‌های خرطومی مخلوط می‌شود. پس از آن نیز هوای تصفیه شده و خنک توسط شیارهای دریچه اسلوت به آرامی و به صورت لایه‌ای به محیط بیرون تزریق می‌شود.


  


انواع دریچه های اسلوت

دریچه اسلوت دریچه‌ای فلزی، باریک و بلند است که در بخشی از دیوار یا سقف ساختمان نصب می‌شود. این دریچه یک محفظه فلزی دارد که شامل مجموعه‌ای از لوورها و گریل‌ها است. انواع مختلفی از دریچه‌های اسلوت وجود دارند که می‌توان آنها را در محل‌های مختلفی نصب کرد. نصاب دریچه‌های اسلوت باید متناسب با متراژ ساختمان و نمای ظاهری آن دریچه اسلوت را در مکانی مناسب نصب کند. اغلب نصاب‌ها دیفیوزر خطی را در قسمتی از سقف یا دیوار نصب می‌کنند که با هر سطح دیوار یکسان باشد و هم سطح با سایر دیوارهای سقف قرار گیرد.


همان‌طور که گفته شد، طراحی دریچه هوا باید به‌گونه‌ای باشد که عمل مکش و دمش را به خوبی انجام دهد. دمپرهای هوایی که در این نوع از دریچه‌ها وجود دارند، هوای داخلی محیط را به داخل می‌مکند. در قسمت پشتی اغلب دریچه‌های اسلوت، پلنیوم باکسی قرار دارد. پلنیوم باکس‌ها جعبه‌هایی هستند که با اختلاط هوا، هوای خنک را به آرامی و به صورت لایه‌ای به هوای بیرون می‌دهند. در واقع، دریچه های اسلوت جزئی از سیستم سرمایشی هستند. پلنیوم باکس و دریچه اسلوت به عنوان قطعات اصلی و مهم سیستم‌های سرمایشی عمل می‌کنند.


قیمت دریچه اسلوت

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید دریچه اسلوت، قیمت آن است. در ابتدا باید بگوییم که نصب این نوع از دریچه‌ها قیمت مشخصی ندارد. نوع دریچه، اندازه و ابعاد مورد نظر، نوع پلنیوم باکس قرار گرفته شده در پشت دریچه و مصالح و قطعات مورد استفاده در نصب، همه و همه در تعیین قیمت دریچه اسلوت تأثیرگذار هستند.


برخی از افراد بر اساس تصورات غلط به سراغ فروشگاه‌ها و مجموعه‌هایی می‌روند که قیمت تمام شده پایینی را برای نصب دریچه اسلوت پیشنهاد می‌دهند. در حالی که هنگام نصب این نوع دریچه، اقدامات زیادی روی دیوارها و سقف ساختمان‌ها انجام می‌گیرد و به همین دلیل نیز نصب دریچه اسلوت باید به یک مجموعه کاردان و متخصص واگذار شود.


دریچه اسلوت می‌تواند از جنس گالوانیزه یا آلومینیوم باشد. در حالت کلی دریچه های اسلوت باید فلزی باشند تا بتوانند سرما یا گرما را به خوبی به هوای داخل محیط انتقال دهند. قیمت دریچه اسلوت بسته به اینکه جنس آن گالوانیزه یا آلومینیوم باشد نیز متفاوت خواهد بود.  


البته لازم به ذکر است که در ساخت برخی از دریچه‌های اسلوت از ورق‌های چوبی برای ظاهر دریچه استفاده می‌شود. استفاده از این روکش‌های چوبی باعث زیبایی و جذابیت بیشتر این دریچه‌ها می‌شود.

CafeSeo بازدید : 20 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

لوله مسی به عنوان مسیری برای جریان هوای گرم و سرد بین اجزای سیستم. استفاده می شود. اندازه، طرح نصب و اتصالات لوله مسی در سیستم­های مختلف مانند کولر گازی یا بخاری گازی، باید به درستی انجام شود تا اطمینان حاصل گردد که سیستم به طور موثر عمل می­کند. در حین نصب، بسیار مهم است که از ورود کثیفی و سایر آلاینده­ها به درون لوله مس، جلوگیری شود زیرا ممکن است مسیر عبور جریان هوا را مسدود سازند. یکی از قطعاتی است که در سیستم­ های سرمایشی و گرمایشی مدرن، کاربرد گسترده­ای دارد. وب سایت تهویه دهش قصد دارد در این پست از سری پست­های جذاب و خواندنی خود به  قیمت لوله مسی بپردازد.  اما اجازه دهید قبلا از پرداختن به موضوع اصلی متن" قیمت لوله مسی" به اینکه لوله مسی دقیقا چیست و چه مزایایی دارد، نیز نگاهی مختصر داشته باشیم. به این ترتیب متوجه خواهیم شد که آیا بسته به قیمت لوله مسی، این محصول واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.برای پاسخ­دهی به این سوال که" قیمت لوله مسی در تهران چقدر است" باید ابتدا با انواع لوله­های مسی موجود در بازار، آشنا شوید. این به این علت است که قیمت لوله مسی بر حسب وزن، میزان انعطاف پذیری و... تعیین می­شود. در ادامه به سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله مسی در تهران همچون دلار آمریکا و... نیز اشاره می­شود.مس مانند بسیاری از کالاهای تجارت بین المللی به دلار آمریکا قیمت گذاری می­شود. در ابتدایی­ترین حالت، کاهش ارزش دلار آمریکا به این معنی است که خریدار برای خرید مقدار معینی از کالا، باید پول کمتری بپردازد و این از جهت اقتصادی مقرون به صرفه است. جالب است بدانید که در گذشته تنها عوامل موثر بر فروش مس همراه با سایر فلزات، تقاضا و توانایی تولیدکنندگان برای عرضه بود. امروزه عوامل بیشتری بر قیمت لوله مسی تأثیر می­گذارند. در این بین به جهت افزایش تقاضا برای لوله­های مسی در کاربردهای مختلف، نیاز به واردات این محصول، ضرورت پیدا می­کند.  قیمت کالاهای وارداتی در بازار تهران  نیز با قیمت دلار آمریکا رابطه مستقیم دارند.

هزینه­ های مختلفی در تولید لوله­ های مسی کولر گازی مصرف می­شوند، مانند برق، آب، مالیات، هزینه ­های نیروی کار و استهلاک ماشین­آلات و غیره... در مجموع، ابعاد لوله‌های مسی با قطرهای  بزرگ و کوچک،  لوله‌های مسی با مشخصات معمولی و یا لوله ­هایی که دارای سطح بالای کیفیت هستند، تفاوت‌ها در الزامات فنی و... همگی از جمله مواردی هستند که قیمت لوله مسی کولر گازی را تحت تاثیر قرار می­دهند.  به عنوان مثال، بسته به نیاز محصول خاص، هزینه پردازش برخی از لوله های مسی خاص می­تواند بسیار گران باشد. این در حالی است که پردازش برای لوله­های بی کیفیت و درجه دو، معمولا چندان هزینه ­بردار نیست. علاوه بر اینها، هزینه­های حمل و نقل و واسطه­های فروش نیز بر قیمت نهایی لوله مسی کولر گازی تاثیر می­گذارد.

CafeSeo بازدید : 17 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

 دریچه زیرفن کویل به  گونه ای طراحی و نصب شده است تا بتوان از آن به شکل های بسیار متنوعی استفاده نمود. هرچه کیفیت موجود در این محصولات بالاتر باشد قطعا شما راحت تر می توانید از آن ها استفاده کنید. دریچه زیرفن کویل می تواند برای شما دسترسی راحت تری را به دستگاه مورد نظر ایجاد کند. دریچه زیرفن کویل دارای تنوع بسیار عالی بوده و میتوان در ابعاد مختلف آن ها را مورد استفاده قرار داد. کاربردهای متنوع دریچه زیرفن کویل باعث شده است تا این محصولات را با متریال های بسیار متنوعی تولید کنند.

در دریچه زیرفن کویل یکی از مهم ترین موارد که تمامی افراد به صورت ویژه به آن توجه می کنند، قیمت می باشد. قیمت موجود در این محصولات را به شکل های مختلف تعیین می کنند. باید در هنگام خرید این محصولات به قیمت و تناسب آن با کیفیت توجه داشته باشید. در قیمت گذاری این محصولات می توان به موارد مختلف توجه نمود. از مهم ترین موارد در تعیین قیمت دریچه زیرفن کویل می توان به متریال ساخت اشاره نمود. هرچه کیفیت و نوع ساخت در این دریچه ها با کیفیت تر باشد شما می توانید قیمت های بالاتری را مشاهده کنید. باید توجه داشته باشید که کیفیت موجود در این محصولات در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار می باشد. باید توجه داشته باشید که در استفاده از این محصولات شما باید بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید.

قیمت در محصولات با کیفیت بالاتر می باشد اما در هنگام نصب شما بسیار سریع تر عمل خواهید کرد. در برخی از مدل های متحرک این محصولات شما باید به قیمت ها توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد در تعیین قیمت این محصولات ابعاد می باشد. دریچه زیرفن کویل دارای ابعاد بسیار متنوع و دلخواهی می باشد. تمامی این محصولات به صورت پیش ساخته بوده و باید با توجه به ابعاد موجود کانال ها را ایجاد کنید. هرچه ابعاد موجود در دریچه زیرفن کویل بالاتر باشد قطعا شما قیمت های بالاتری را مشاهده خواهید کرد. در انتخاب انواع محصولات موجود ابعاد بسیار با اهمیت می باشند.

برای خرید دریچه زیرفن کویل موارد و نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشته باشید. در هنگام خرید این محصولات شما باید ابتدا به برند های موجود توجه کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید. در خرید دریچه زیرفن کویل علاوه بر سلیقه خود باید نظر کارشناسان را نیز در نظر داشته باشید. هرچه کیفیت موجود در این محصولات بالاتر باشد قطعا شما می توانید در هنگام خرید بهتر و دقیق تر انتخاب های خود را انجام دهید. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات مزایای بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. در انتخاب و خرید دریچه زیرفن کویل شما باید با کمک گرفتن از نصاب های حرفه ای بهترین انتخاب را داشته باشید. در خرید خود بهتر است که فروشگاه های معتبر را مد نظر داشته باشید.

در هنگام خرید دریچه زیرفن کویل باید با دقت بالا انتخاب های خود را انجام داده و بالاترین کیفیت را دریافت کنید. فروشگاه های معتبر می توانند بهترین محصولات را با ضمانت های خوبی ارائه کنند. باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید به ابعاد و سایز های فن کویل توجه داشته باشید. برای اینکه راندمان خوبی را از محصولات دریافت کنید باید نسبت های موجود را رعایت کنید. در هنگام خرید دریچه زیرفن کویل به ویژگی های موجود در این محصولات نیز توجه داشته باشید. با توجه به ویژگی های موجود می توانید بهترین کیفیت را در اختیار داشته باشید. از این ویژگی ها می توان موارد زیر را نام برد.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توان گفت که استفاده از دریچه زیرفن کویل برای ایجاد قابلیت های مختلف بسیار با اهمیت می باشد. باید توجه داشته باشید که استفاده از دریچه زیرفن کویل در مکان های مختلف متداول بوده و به خوبی می توان از این مسیر ها استفاده نمود. برای اینکه مسیر ها را به خوبی پوشش داده و میزان تهویه را نیز تغییر داد می توان از این محصولات استفاده نمود. 

CafeSeo بازدید : 31 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

لوله فلکسیبل نوعی لوله مجرایی است که انعطاف پذیری بیشتری را برای قرار دادن در فضاهای باریک و محدود به جای مجرای مارپیچی یا مستطیلی فراهم می­کند. به دلیل سهولت نصب، انعطاف پذیری و هزینه نسبتا کم، پیمانکاران در پروژه ­های خود اغلب این سیستم را انتخاب می­کنند.  قابلیت کوتاه شدن آسان و انعطاف پذیری خوب کانال فکلسیبل، آن را  برای انواع سیستم­های تهویه مطبوع مطلوب می­کند. با این حال، کانال­های انعطاف پذیر دارای ایرادات قابل توجهی نیز هستند که از جمله آنها استحکام مکانیکی پایینی است که دارند. به این معنی که لوله فکلسیبل در برابر خم شدن و خرد شدن کاملا آسیب پذیر است ولی در عین حال مقاومت جریان هوای بالاتری ایجاد می­کند. کانال کشی انعطاف پذیر را می­توان نه تنها در سیستم­های تهویه صنعتی، بلکه در ادارات و یا حتی در سیستم های هواکش خانگی کوچک نیز یافت.

قیمت کانال و لوله فلکسیبل

پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از پرکاربردترین پلیمرهای ترموپلاستیک در جهان است. هنگامی که صحبت از لوله کشی می­شود، لوله ­های پی وی سی متداول ترین مواد مورد استفاده هستند. لوله­ها و اتصالات PVC برای سیستم­های آب، سیم کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب استفاده می­شود. لوله­ های پی وی سی که به عنوان لوله فکلسیبل نیز شناخته می­شود، به دلیل مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری بسیار محبوب هستند.

خرید لوله فلکسیبل

با تمام مزایای ذکر شده در بالا، لازم است نوع مناسب پارامترهای مواد را انتخاب کنید تا از خرابی کانال فلکسیبل جلوگیری شود. اپراتورها اغلب انواع مناسب لوله­ها را نادیده می­گیرند که منجر به خرابی، هدر رفتن محصول، از دست رفتن درآمد، آلودگی محیط زیست و آسیب­های انسانی می­شود. کانال­های فلکسیبل عرضه شده در فروشگاه آنلاین تهویه دهش از مواد مختلفی مانند پلی اورتان و پی وی سی (وینیل) تولید می­شوند. محصولات تقویت شده ما، با حفظ انعطاف پذیری و مقاومت در برابر پیچ خوردگی، فشار کاری را افزایش می­دهند. همچنین مقاومت بیشتری در برابر سایش، روغن­ها و قارچ­ها دارند و در عین حال انعطاف پذیری پایدار را حتی در دماهای شدید حفظ می­کنند.

با توجه به اینکه تهویه دهش، کانال فلکسیبل پلی اورتان و PVC را در طیف گسترده­ای از سبک­ها برای نیازهای طراحی خاص شما ارائه می­دهد، می­توانید نوع مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از ما خریداری کنید. ما می­توانیم محصولات محصول سفارش داده شده  را در اندازه­ها و طول­های مختلف ارائه دهیم.

CafeSeo بازدید : 19 شنبه 12 شهریور 1401 نظرات (0)

دریچه خطی یکی از دریچه های پرکاربرد و پرمصرف در صنعت تاسیسات می باشد. این محصولات را می توان در مکان های مسکونی و تجاری به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار داد. باید توجه داشته باشید که این محصولات در حالت های مختلف کاربرد داشته و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. این محصولات برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. دریچه خطی را برای ایجاد مسیر های هوادهی مورد استفاده قرار می دهند. باید توجه داشته باشید که دریچه علاوه بر استفاده در فن کویل ها برای هوادهی تازه، می تواند به عنوان یک محافظ نیز مورد استفاده قرار گیرد. در دریچه خطی می توان تنوع بسیار بالایی را در اختیار داشته و از آن ها به صورت گسترده ای استفاده نمود.

در میان دریچه های خطی موجود یکی از بهترین مدل های موجود دریچه خطی فن کویل می باشد. این محصولات به خوبی می توانند هوای ایجاد شده را در محل مورد نظر پخش کنند. باید توجه داشته باشید که فن کویل به عنوان یک تولید کننده هوا برای تهویه کاربرد های بسیار زیادی را دارد. برای اینکه دریچه خطی در فن کویل به خوبی کارایی داشته باشد باید به نکاتی در هنگام نصب توجه داشته باشید. ابعاد در دریچه بسیار با اهمیت بوده و باید با توجه به توان و بازدهی فن موجود این محصولات را انتخاب نمود. باید توجه داشته باشید که در انتخاب این محصولات شما می توانید در کمترین زمان ممکن پخش هوا را انجام داده و بهترین گردش هوا را ایجاد کنید.

 

در ایجاد گردش هوا در یک مکان خاص شما می توانید از حالت های مختلف استفاده کرده و بالاترین بازدهی را مشاهده کنید. باید تناسب میان کانال های موجود و دریچه خطی به خوبی حفظ شود. دریچه فن کویل می تواند به حالت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات با ظرافت بالا می تواند فضای دکوراسیون شما را نیز به صوت کلی تحت تاثیر قرار دهد. با استفاده از دریچه خطی هیچگونه افت فشاری را تجربه نکرده و با کیفیت بالایی می توانید از تهویه موجود استفاده کنید.

دریچه خطی هوا یکی از بهترین مدل های موجود در صنایع مختلف می باشد. این محصولات دارای کاربرد های گوناگون می باشند. می توان از این محصولات به خوبی در جهت تنظیم مقدار هوای ورودی و خروجی استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که استفاده از دریچه خطی هوا برای انتقال هوای داخل به بیرون و بالعکس مفید می باشد. دریچه های خطی هوا به صورت های یک طرفه و دو طرفه موجود بوده و می توان بالاترین کارایی را در اختیار داشت. باید توجه داشته باشید که دریچه های خطی باید زاویه مناسب را داشته تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصولات به شکل های مختلف مفید بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود.

در حالت های مختلف می توان دریچه خطی را به شکل های مختلف نصب و راه اندازی نمود. راه اندازی این محصولات در مکان های مختلف امکان پذیر بوده و به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. باید در نظر داشته باشید که دریچه های خطی را می توان در ابعاد و اندازه های بسیار متنوعی تولید کرد. در اشکال مختلف می توان دریچه خطی هوا را تولید کرده و بالاترین کارایی را دریافت نمود. می توان به راحتی دریچه خطی هوا را در ابعاد و اندازه های دلخواه به صورت های مربعی و مستطیلی تولید کرده و نصب نمود. برای اینکه به خوبی بتوان از این محصولات استفاده نمود باید از افراد متخصص برای نصب کمک بگیرید.

برای خرید دریچه خطی راه های بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه بالاترین کیفیت را در اختیار داشته باشید بهتر است که فروشگاه های معروف تر را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید دریچه خطی شما باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. برای اینکه این محصولات را با قیمت خوب تهیه کنید بهتر است که از برند های معتبر استفاده کنید.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 7,618
  • بازدید کلی : 31,062