loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 27 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار و وسایل اتوماتیک مرسوم شده است و دیگر مانند گذشته انجام همه ی کار ها بر دوش انسان ها نیست. امروزه استفاده از وسایل غیر اتوماتیک توجیه منطقی ندارد زیرا سرعت پیشرفت تکنولوژی بالا رفته است و اگر همسو با آن حرکت نکنیم در انجام کارها باز می مانیم و مجبور به صرف وقت و هزینه های زیادی میشویم. جک پارکینگی از وسایلی است که پس از تولید بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این مطلب میخواهیم بدانیم جک پارکینگی یال چیست و چه کاربردی دارد؟ و به این پرسش نیز پاسخ خواهیم داد جک پارکینگی مناسب برای چه دربی است؟

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

جک پارکینگی یال چیست؟

شاید بعضی از افراد با جک پارکینگی یال آشنایی نداشته باشند، ما در این مطلب ویژگی ها و قیمت جک پارکینگی یال و انواع آن را بررسی میکنیم.

جک پارکینگی یال نوعی جک پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی است و قابل رقابت با محصولات خارجی است. در ضمن قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر آن، این جک ساخته ی دست هموطنان خودمان است و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود و همین عامل است که بر قیمت این جک پارکینگی اثر گذاشته است.

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

انواع جک پارکینگی یال

این جک ها موتور های بسیار قوی دارند و در دو نوع x1  و  x2 تولید شده است و مطابق با آب و هوای کشور خودمان تولید شده است. این جک ها تفاوت هایی در کورس شفت با  هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

X1: این نوع جک الکترومکانیکی است و توانایی باز کردن دو لنگه درب با عرض ۴ متر را دارد. شفت این جک ۴۵ سانتی متری است و قدرت موتور آن ۲۲۰ ولتاژ است.

X2: این جک با موتوری قدرتمند تولید و عرضه میشود، قدرت موتور این جک ۲۲۰ ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیات این جک ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن آن است. این جک ها با گذشت مدت زمان ۱۷ ثانیه درب را باز و بسته میکند ولی اشکال این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط ۱۰ بار میتواندد باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی کم تردد استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها ۳۰ سانتی متر می باشد.

این جک های ایرانی قادر هستند که هر کدام از آن ها یک لنگه درب به وزن ۳۵۰ کیلوگرم را جابجا میکند.

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

قیمت جک پارکینگی یال

قیمت این جک نسبت به سایر جک ها خیلی مناسب تر است و عرصه را برای حضور سایر جک ها تنگ کرده است. جک ها این تجهیزات دوست داشتنی به کمک بشر آمدند ونیاز به نیروی انسانی را حذف کرده اند. قبل از تولید جک ها باز و بسته کردن درب های طویل و سنگین کاری بسیار طاقت فرسا و سخت بود اما امروزه با وجود این جک ها درب ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند.

قیمت این جک پارکینگی بستگی به تجهیزاتی مثل سنسور ها، چراغ های هشدار دهنده و ریموت کنترل، مدار فرمان و باکس و ترانس و قدرت موتور تعیین میشود.

هرچه مجهز تر باشد به تبع قیمت آن نیز بالاتر می رود. اما به طور کلی قیمت جک پارکینگی یال که به دست هموطنان خودمان تولید میشود نسبت به نمونه های وارداتی خارجی بسیار مناسب تر است. شاید همین قیمت جک پارکینگی یال است که باعث استقبال از این محصول شده است زیرا قیمت جک پارکینگی در مقابل جک های خارجی با همین ویژگی ها کمتر است.

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

مزایای استفاده از این جک پارکینگی

این جک با داشتن بازوی قفل شونده در مقابل فشاری که در جهت مخالف به آن وارد میشود مقاومت میکند و برای این کار نیازی به قفل برقی ندارد.

میتواند تردد های بالا را به خوبی مدیریت کند.

زیبا، مطمئن و مقرون به صرفه است.

قیمت این جک ها نسبت به نمونه خارجی کمتر و بسیار با کیفیت است و طراحان این جک به خاطر اطمینان از کیفیت این محصول را با

۲۴ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه میدهند.

جک پارکینگی یال برای درب های دو لنگه با طول بین ۳ تا ۴ متر و درب های سنگین بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم مناسب است.

با استفاده از جک پارکینگی یال در هنگام قطع برق، پشت در نمی مانید و با استفاده از خلاص کن میتوانید به صورت دستی درب را باز و بسته کرد.

دارای بازو محرکه ای است که بدون وقفه میتواند کار کند.

از جنس آلومینیوم و با پوشش رنگ پلی استر است.

موقع باز و بسته شدن از دو سرعت اولیه و ثانویه استفاده میکند.

علاوه بر همه ی مزایایی که برای این جک پارکینگی گفتیم، باید بگوییم این محصول با افتخار توسط تولید کنندگان ایرانی طراحی و عرضه میشود. علاوه بر صرفه اقتصادی که خرید این جک ها دارد، حمایت از تولید ملی باعث جرخش چرخ تولید و صنعت، عدم وابستگی به محصولات وارداتی و خود کفایی، اشتغال زایی برای جوانان هموطنمان میشود.

صنعتینو یکی از شرکت های تولید کننده ی ایرانی است که برای تهیه ی جک پارکینگی یال میتوانید به آن ها مراجعه کنید.

صنعتینو علاوه بر تولید جک پارکینگی در زمینه ی تولید انواع تگ های ضد سرقت، گیت های ضد سرقت فروشگاهی و دستگاه های حضور غیاب نیز فعالیت میکند. این شرکت با سابقه نهایت تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت با طول عمر زیاد به کار گرفته است.

اگر قصد خرید این جک پارکینگی دارید میتوانید با مراجعه به این شرکت با همه ی محصولات را مشاهده کنید و با هم مقایسه کنید سپس برای انتخاب بهترین نمونه تصمیم بگیرید.

میتوانید برای انتخاب مناسب ترین جک پارکینگی با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید و از راهنمایی های ایشان نیز استفاده کنید. نصب جک پارکینگی کار بسیار تخصصی است که بهتر است آن را به افراد خبره در این زمینه بسپارید. نصاب های شرکت صنعتینو برای نصب انواع جک پارکینگی مناسب ترین گزینه هستند و با دقت این کار را انجام میدهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 10,743
  • بازدید کلی : 34,187