loading...
راهنمای خرید کالا و سرویس های مختلف
CafeSeo بازدید : 30 جمعه 04 مهر 1399 نظرات (0)

بررسی خرید انواع لوله گلخانه ای

بررسی خرید لوله گلخانه ای فاکتور بسیار مهمی است که می­تواند در روند کار گلخانه کمک کند و در نتیجه محصولات بهتری به عمل بیاید. پس با ما همراه باشید تا با چگونگی خرید آن آشنایی پیدا کنید. لوله گلخانه ای در صنعت کشاورزی و بیشتر برای ساخت اسکلت گلخانه‌ها کاربرد دارد.

برای اینکه بهتر متوجه شوید که خرید لوله گلخانه ای چه کاربردهایی می­تواند داشته باشد بهتر است که در ابتدا با مفهوم گلخانه آشنا بشویم که اصلاً گلخانه به کجا می­گویند و شرایط محیطی آن به چه صورت است.

گلخانه سازه ای با سقف و دیواره‌های شفاف است، که شرایط بسیار مناسبی برای رشد گیاهان را ایجاد می‌کند. گلخانه‌ها را در اشکال و اندازه‌های مختلف می‌سازند. فضای داخل آن همیشه گرمتر از بیرون است. با استفاد از این گرما می‌توان در سرمای زمستان هم به کشت گل، گیاه، میوه و … پرداخت.

دلیل این گرما، وقوع اثر گلخانه ای است و روند آن به این صورت است که نور با گذشتن از سقف و دیواره‌های شفاف گلخانه و بعد از برخورد با سطوح داخل گلخانه (مثل گیاهان و خاک) بخشی از انرژی خود را از دست داده و دیگر نمی‌تواند هنگام بازتابش از گلخانه خارج شود. از این رو پرتو نور در گلخانه مانده و گرمای خود را به محیط می‌دهد.

پس می­تواند نتیجه گرفت که انتخاب و خرید لوله چقدر اهمیّت می­تواند داشته باشد. در این مقاله به مواردی اشاره می­شود که شما را در خرید لوله گلخانه ای راهنمایی خواهد کرد.

لوله ­های گلخانه ای انواع متفاوتی دارند و به تناسب تغییر نوع هر کدام به تبع آن خرید لوله گلخانه ای هم تغییر خواهد کرد. لوله گلخانه ای خوب و مرغوب به این موضوع بستگی دارد که شما انواع مختلف این لوله­ ها و کاربرد آنان را بشناسید. از انواع لوله گلخانه ای می­توان به این موارد اشاره کرد:

  • لوله گلخانه ای سبک: این نوع از لوله از انواع پرمصرف نوع لوله گلخانه ای است و همچنین قیمت خیلی مناسب­تری نسبت به لوله ­های ضخیم­تر دارد. خرید لوله گلخانه ای سبک می­تواند مقرون به صرفه­تر باشد. این لوله­ ها وزن کمتری دارند و همچنین در ضخامت و وزن تنوع بیشتری دارند.
  • لوله سپنتا: خرید لوله گلخانه ای سپنتا از انواع لوله ­های پرمصرف در سازه­های گلخانه ­های صنعتی و کشاورزی بوده و به عنوان قیمت مناسب و وزن پایین­تر نسبت به لوله بدون درز معروف است و همچنین به دلیل تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.
  • لوله کشاورزی: همانطور که از اسم این محصول بر می­آید، این نوع از لوله بیشتر برای مصارف کشاورزی و زمین­هایی در مقیاس بالا کاربرد دارد. دقت در خرید لوله گلحانه ای برای زمین­های کشاورزی خیلی لازم است چون در فرایند به وجود آمدن محصولات کشاورزی خیلی مؤثر است.
  • لوله صنعتی: لوله‌ای سبک و صنعتی است که به منظور افزایش مقاومت آن نسبت به خوردگی جداره‌های داخلی و خارجی با فلز روی پوشش داده شده است.

خرید لوله گلخانه ای _ استیل سرای

عوامل تاثیر گذار بر خرید لوله گلخانه ای

عوامل و فاکتورهای بسیاری وجود دارد که هنگام خرید لوله باید به آن توجه کرد و البته این به شرکتی که برای خرید لوله به آن مراجعه می­کنید هم بستگی دارد و شرکتی مانند استیل سرای از اعتبار و تجربه­ ی کافی در این زمینه برخوردار است.

از فاکتورهای دیگر که باید برای خرید این مدل از لوله به آن توجه کرد پوشش لوله­ ها است. پوشش یا پوش است که عموماً در اطراف لوله­ ها کشیده می­شود.

از فیلتر یا صافی هم می­توان استفاده کرد که از این مورد بیشتر برای جلوگیری از ورود ذرّات به داخل لوله­ ها استفاده می­شود.

مورد دیگری که می­توان به آن اشاره کرد احاطه کننده یا آبکش است. در خرید این لوله باید به مورد پوشش آن خیلی توجه کرد مخصوصاً در خاک­های ناپیدار که استفاده از پوشش بسیار ضروری است.

نکات مهم در هنگام خرید

 شرکت استیل سرای تأمین کننده انواع لوله است و شما می­توانید برای خریداین مدل از لوله ها با شرکت ما تماس بگیرید.

برای سفارش و خرید لوله گلخانه ای باید به نکات مختلفی مانند سایز لوله مورد نظر، اندازه لوله مورد نظر و نکته­ای که خیلی اهمیّت دارد این است که باید به نوع لوله ­ای که قصد سفارش آن را دارید هم توّجه بفرمایید. زیرا؛ کارکرد هر لوله­ای برای امور و کارهای مختلف طبیعتاً متفاوت است که بدین منظور می­توانید از نظر مشاوران شرکت استیل سرای استفاده کنید تا بهترین انتخاب را انجام بدهید.

روش های خرید لوله ­های گلخانه ای

برای خرید لوله گلخانه ای روش­های متفاوتی وجود دارد. شما می­توانید برای بهره­مندی از اطلاعات مفید و همچنین مشاوره با کارشناسان، از طریق راه­های ارتباطی، با شرکت استیل سرای تماس بگیرد.

برای انجام سفارشات و همچنین آشنایی با انواع لوله گلخانه ای می­توانید به صفحه ی تماس با ما  مراجعه کنید و به صورت آنلاین برای خرید لوله گلخانه ای اقدام نمایید. البته به صورت حضوری هم امکان ارتباط گرفتن با شرکت استیل سرای هست که از طریق سایت هم می­توانید از آدرس فروشگاه یا شرکت استیل سرای اطلاع کسب کنید.

مراکز خرید مهم حضوری و آنلاین

اگر به دنبال نمایندگی های خرید این لوله گلخانه ایکی از این شرکت­ها شرکت استیل سرای است.

همچنین این نمایندگی ­ها ضمن ارائه تولیدات مختلف از برندهای معتبر، امکان کسب مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین را برای مشتریان فراهم آورده اند و با ارائه ضمانت کیفیت کالا شرایطی را فراهم کرده اند که همه خریداران بتوانند خریدی مطمئن را تجربه کنند.

همچنین این مراکز با حذف دست دلالان، قیمتی اقتصادی و مناسب برای محصولات ارائه شده در نظر گرفته اند. شرکت استیل سرای به صورت حضوری هم آماده ارائه خدمات است و از مراکز مهم فروش لوله گلخانه ای چه به صورت آنلاین یا به صورت حضوری است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 473
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 11,086
  • بازدید کلی : 34,530